Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Subcriu la cele spuse! Eu am luat si masina (Ford Mondeo '96) accidentata grav, unghiul de fuga dus, haionul nu se inhide drept la balamale... etc, dar la 1000E isi face treaba; si motorul - Banditul - tipla, ma jur k n-am ce sa-i reprosez. Nu stiu dak are km dati inapoi, cui in pasa, in treapta a 6-a am o turatie si viteaza = dublul cifreti turatiei (5000RPM = 100 kmh si tot asa, intelegeti voi). Morala: cascati ochii cand luati ceva.

 

Ca sa mai deschid si eu gura pe forum... saptamana trecuta am trantit motorul (de pe loc... :rusinica: ) din cauza unui caine care se dadea la gamba mea dreapta (sunt stundeent la medicina veterinara :angryfire: ) Morala: trebuie musai sa-mi iau crash bar; imi vine sa plang cat am putut sa zdrelesc capacu de la cutie :(. Dar a scapat nevatamata :)

 

Pe 1 ma intorc la Bucuresti. Mai faceti intruniri la ARC??

 

 

Draga Banditistule... eu, desi am TOT respectul pentru tine, incep sa te URASC. Sau poate ura nu e cel mai bun cuvand de a descrie sentimentul care ma incearca fata de plimbarile pe care reusesti sa le faci, ci mai degraba INVIDIE. Sa ma ierte Dumnezeu, dar eu nu reusesc sa-mi urnesc basanaul de la calculator. Anul asta nu m-am ales decat cu o tura pana la Rasnov (de la Ploiesti). :rusinica: :rusinica:

 

Felicitari, esti un ceea ce inteleg eu prin termentul "motociclist".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Donez placute frana fata Ferodo - de Bandit 600 - Kult - uzate

Dupa cum se vede din poze, mai merg...

are cineva cont pe ebay??ma poate ajuta cu o comanda?/http://www.ebay.co.uk/itm/DYNOJET-JET-KIT-SUZUKI-GSF1200-GSF-1200-BANDIT-1996-TO-2000-E3153-003-NEW-/190728321715?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c684b3ab3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva cont pe ebay??ma poate ajuta cu o comanda?/http://www.ebay.co.uk/itm/DYNOJET-JET-KIT-SUZUKI-GSF1200-GSF-1200-BANDIT-1996-TO-2000-E3153-003-NEW-/190728321715?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c684b3ab3

 

Daca nu gasesti sa te ajute cineva,o sa incerc sa te ajut eu dar e putin mai complicat,si pt mine si pt tine.Da-mi pm daca nu reusesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara , o informatie daca se poate:

la un bandit 650 din 2006 ,in treapta a 6-a la 6000 rpm am 120 km /h imi patineaza ambreiajul?

 

Ps :

Acum am vazut aceiasi intrebare cu 3 -4 pagini in urma da tot nu sunt lamurit , care ar fi viteza normala la 6000 rpm in treapta 6

Editat de pytyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara , o informatie daca se poate:

la un bandit 650 din 2006 ,in treapta a 6-a la 6000 rpm am 120 km /h imi patineaza ambreiajul?

 

Ps :

Acum am vazut aceiasi intrebare cu 3 -4 pagini in urma da tot nu sunt lamurit , care ar fi viteza normala la 6000 rpm in treapta 6

 

nu. aia e turatia normala pt bandit. e posibil ca eu sa fi fost cel care a deschis acest subiect exact din acelasi motiv ca si tine.

intre timp daca tot sunt pieton de pe 14 pentru vreo 30 de zile am decis sa`mi pun farul original si un parbriz mai mic. de fapt l-am pus de ceva timp. Diferenta este considerabila in special la drum lung. Desi nu-mi place cum arata(mi se pare prea stock) o sa stau cuminte asa pana reusesc sa`mi fac o prindere calumea pt farul aftermarket pe care il am si un prarbriz cu o prindere gen clip-on pt el. weekend placut sa aveti. beer.gif

post-68651-0-32814800-1348300550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. aia e turatia normala pt bandit. e posibil ca eu sa fi fost cel care a deschis acest subiect exact din acelasi motiv ca si tine.

intre timp daca tot sunt pieton de pe 14 pentru vreo 30 de zile am decis sa`mi pun farul original si un parbriz mai mic. de fapt l-am pus de ceva timp. Diferenta este considerabila in special la drum lung. Desi nu-mi place cum arata(mi se pare prea stock) o sa stau cuminte asa pana reusesc sa`mi fac o prindere calumea pt farul aftermarket pe care il am si un prarbriz cu o prindere gen clip-on pt el. weekend placut sa aveti. beer.gif

nush cat de reala e asta cu 6000 120...daca pinioanele sunt la fel..(nr de dinti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush cat de reala e asta cu 6000 120...daca pinioanele sunt la fel..(nr de dinti)

nu stiu ce pinioane de lant are B12 dar cutia de viteze e cu siguranta diferita. e suficient sa ne amintim doar ca B12 are 5 viteze, pe cind B6, 6. si e cel putin firesc, avind in vedere ca dpdv al cuplului cele doua motoare n-au nimic in comun.

daca facem un calcul tinind cont de turatie, demultiplicarea din cutia de viteze si cea a transmisiei finale (sint date-n manual) si circumferinta rotii (se poate calcula pornind de la tipul cauciucului, nici nu e necesar sa masori) iese ca la B6 intr-a 6-a la 10000 de ture ar trebui sa ai 202 km/h. nu pot sa jur pina la ultima zecimala, da' la mine asa e.

pornind de la aceleasi date din manual rezulta ca aceeasi viteza la B12 o prinzi intr-a 5-a la 7200 de ture, iar la 3600 ai 100. daca am eroare mai mare de 5% dau o bere.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce pinioane de lant are B12 dar cutia de viteze e cu siguranta diferita. e suficient sa ne amintim doar ca B12 are 5 viteze, pe cind B6, 6. si e cel putin firesc, avind in vedere ca dpdv al cuplului cele doua motoare n-au nimic in comun.

daca facem un calcul tinind cont de turatie, demultiplicarea din cutia de viteze si cea a transmisiei finale (sint date-n manual) si circumferinta rotii (se poate calcula pornind de la tipul cauciucului, nici nu e necesar sa masori) iese ca la B6 intr-a 6-a la 10000 de ture ar trebui sa ai 202 km/h. nu pot sa jur pina la ultima zecimala, da' la mine asa e.

pornind de la aceleasi date din manual rezulta ca aceeasi viteza la B12 o prinzi intr-a 5-a la 7200 de ture, iar la 3600 ai 100. daca am eroare mai mare de 5% dau o bere.

la 650 ziceau baietii 120 la 6000 asta daca au pinioane la fel...daca nu te asigur ca nu e asa...si pt 1200 e valabilnormal ca alte turatii si alte viteze..

la 1200 normal la 100 3600 ture intra5cea..dar daca pun un pinion cu 2 dinti in plus pe spate mai e asa??never...e undeva aproape de 3800...si ceo sa zici ca patineaza ambreajul....cand o sa patineze sa vezi cum se duce in ture si el sta pe loc,,,abea se taraie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am un bandit din 2002 si a si avea nevoie de acest surub ( este cel care strange carena de sub sea cel de la jumatate seii ) contra cost binenteles. Multumesc.

 

Mai am rugamintea sa-mi spuneti care este cel mai eficient parbriz si care este uleiul care si-a facut treama cel mai bine.

Editat de nano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surubul ala daca nu gaesti sa`l cumperi se poate face la strung. Ca si pret nu stiu sa`ti zic. De ulei ti-as sugera 10w40. Asta este uleiul indicat in carte si al meu mere bine cu tipul asta de ulei. Producatotul tipului de ulei il alegi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10w40 bagam cu siguranta pe mine ma interesa marca si daca sa fie semi sau full sintetic, motocicleta are doar 30.500 si tind sa cred ca sunt adevarat,i deci? iar la strungar nu stiu daca o sa gasesc si metalul corespunzator, nu vreau sa rugineasca in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza de anul trecut

 

309656_211643028896920_1355922_n.jpg

 

La mine este identic (POP - an 2000). 6000rpm = 120 kmh; 7000rmp = 140kmh... etc; ce zicea Calin e valabil si la mine. Dar nu stiu daca la 650 cei +50cm3 fac vreo diferenta la capitolul asta

 

Oricum, daca patineaza ambreajul diferenta este mare, cateva sunte de rotatii in plus, poate chiar 1000-1500. Si cineva a zis si a zis corect; trage de tot de gaz = dak se accelereaza si viteza nu creste, raspunsul e clar. Daca ia si ea viteza atunci nu-s probleme. Am dreptate domn' "profesor"??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, as aveanevoie de urmatoarele piese pt bandit 600 din 96...placute frana fata,cablu ambreaj si cablu km.. daca dezmembreaza careva ;) tel:0749911690

 

Aqm este pacat sa judeti posibilitatile financiare ale oricui si nu vreau sa dau vre-o duma daia penibila. Dar nu cred k ar fi "wise" (=intelept) sa iei placute de frana de la dezmembrari... parerea mea. Nu ca ar fi proaste sau altceva. Dar ulei... iei de la dezmembrari (nu e acelasi lucru dar, nu stiu, faci cum crezi). Imi spui daca ai facut rost. Stiu pe cineva care avea... anul trecut, un Bandit la dezmembrare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10w40 bagam cu siguranta pe mine ma interesa marca si daca sa fie semi sau full sintetic, motocicleta are doar 30.500 si tind sa cred ca sunt adevarat,i deci? iar la strungar nu stiu daca o sa gasesc si metalul corespunzator, nu vreau sa rugineasca in timp.

motul 5100 semisin....merge de minune 4000 de km fara gram de uzura..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa ajungeti sa schimbati uleiul la mia de km :laugh:

 

manualul zice 6.000, io zic ca 5.000 e super safe.....tu-l schimbi la 4.000???

 

nu cred ca are rost sa fim mai catolici ca papa.

 

nici cum zice manualul hondei pretinei (schimb la 12.000, filtru la al treila schimb<honda-i honda frate!:laugh:>)...dar nici la 4.000. ca altfel tre' sa montez robinet inloc de buson :D

 

@celalalt, nu-ti recomand placute SH, in timp, o sa-ti faca numai santuri pe discuri. Placutele au niste santuri (f mici) de la celalalt disc (se fac de la mers pe ploaie de ex)....cand le pui pe discul tau, care are alte santuri, pana se "aseaza" iti mai trag un rand de santuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici cum zice manualul hondei pretinei (schimb la 12.000, filtru la al treila schimb<honda-i honda frate!:laugh:>)...dar nici la 4.000. ca altfel tre' sa montez robinet inloc de buson :D

Honda (banuiesc ca te referi la Hornet) are racirea pe apa => alt regim de temperatura => uleiul nu se deterioreaza asa repede.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca nu era Hornet, era un CB 500

Pai si CB500 are racirea pe apa de la un moment dat.

 

This is especially true within an air cooled engine which runs at higher temperatures than a water

cooled engine because a petroleum oil is more apt to burn off under these temperature extremes. As a

result, expect higher levels of deposit formation within a motorcycle application than with an automotive

application if using a petroleum oil.

 

 

 

Daca aveti chef de lecturat:

http://www.post610.org/truth_about_motorcycle_oils.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...