Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Cine imi da si mie niste sfaturi si niste linkuri cu topcase/coburi/tankbag-uri pentru un Bandit din 96? Parca prea bine arata pozele cu voi in drumetii, si imediat ce prind putina indemanare si imi pun Banditul la punct, parca l-as echipa si eu de camping pe al meu. Imi place sa merg cu cortul, imi place natura, si ideea de a combina toate astea cu o plimbare frumoasa pe motocicleta mult visata parca e un vis devenit realitate. Anul asta nu-mi permit din multe motive sa vin la o adunare, dar de la anu' nu mai scapati de mine :).

A, sa nu uit, poate si un link cu un parbriz cat mai mic (dar eficient pt marimea lui, nu doar de design) daca aveti asa ceva.

Si desi nu are legatura, mai face careva in tara crash-bar-uri pt un Bandit? Si pe la ce pret?

 

Cu respect, va salut si va urez un sezon frumos si fara de incidente. Asfalt uscat Banditilor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

unii o sa ma contrazica, da' case-urile textile nu-s bune de nimic, nu inteleg cum au unii rabdarea sa le monteze/demonteze si toata distractia. userul Robyb (parca si el bandit sau ex-) vindea SH. eu am de la el un topcase Givi mare, am dat pe el vreo 2 mil parca, nou era vreo 6 la vremea aia. nu e tipla si nici nu poti sa zici ca e tare sexy Banditul cu el, da' daca te intereseaza strict partea practica, ala-i. daca te saturi de drumetii il dai jos si-l vinzi.

 

LE: n-o sa faci nimic cu parbrizul, daca e naked, sa fie naked pina la capat. am avut si singura smecherie era cind ma culcam pe rezervor, era mai liniste. dar in pozitie normala o sa-ti dea curentul in casca.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gentile textile, intr-adevar nu sunt cea mai buna optiune. Eu nu am avut nicio problema cu ele pana acum, si le-am plimbat ceva km si pe soare si pe ploaie (tot ce era bagat in genti, era infasurat in saci de plastic). De pus pe mobra, se pun imediat, nu e nicio bataie de cap. Insa, pe drumuri virajate, daca sunt grele, cele laterale au tendinta de a se balangani. de aceea eu le-am prins si in niste cordeline de scaritele pasagerului. se poate observa in pozele pe care le-am postat acu doua-trei pagini. Dar, cu toate astea, si eu iti recomand sa mai pui niste banuti deoparte si sa cauti laterale si topcase din plastic. La tankbaguri treaba e mult mai simpla. Cauta unul cu magnetii de prindere destul de maricei si eventual cusuti pe niste aripioare (uita-te la tankbagul meu) in felul asta sta foarte fixat la orice viteza si oricate ai baga in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Locatia s-a stabilit cat de cat. Ramane sa ne strangem vineri seara in zona brasov/sighisoara intr-un camping (tre sa cautam un camping ok prin zona aia. Daca sunt banditi prin zona aia si cunoaste, poate ne ajuta cu indicatii si sugestii). Urmeaza sa stabilim perioada. Da, de vineri dimineata pana duminica dupa-amiaza mi se pare foarte ok. Am stabilit ca iesim in iulie... dar cand in iulie?

 

Eu va propun camping Rasnov (este pe drumul dintre Rasnov si Poiana Brasov, la 2 km de Rasnov); acolo organizeaza Kronstadt Bikers in sept. Party MOTO.

Sunt casute de lemn cu 2 paturi. Cred ca primesc in camping si cu cortul.

Eu fiind din BV, nu m-am cazat acolo niciodata :)

Zona e frumoasa, fiind brazi de jur-imprejur. Drumul pana in Poaiana-BV e plin de serpentine f fain pt moto (desi uneori mai este putin nisip). In apropiere de camping (2km) este o pestera Valea Cetatii (http://www.pestera-valeacetatii.ro/ro/) si evident cetatea Rasnov, care se pot vizita.

 

Daca sunteti interesati pot da o fuga pana acolo sa vad preturi / disponibilitate.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de bagajele textile,daca n-ai altceva te descurci si cu ele,eu mi-am luat setul acesta http://www.louis.de/_20a571502077560f2afa675e528b8e8b75/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10059271 si un rollbag de 50l sau 75l nu mai stiu exact, am fost anu trecut la mare nici o problema(cu toate ca pe rollbag zice greutate maxima 5kg si viteza maxima 100km/h numa cand am ajuns acasa am vazut,si afost destul de incarcat,vreo 30kg linistit si viteza de 140 pe autostrada fara nici o problema),cand m-am intors m-a prins pe Valea Oltului o furtuna cam 50-60 km,si n-am avut probleme sa imi intre apa in bagaje,doar cu imbracamintea de ploaie cu care sunt echibate gentile. Cand incarc motorul imi ia maxim 10 minute,mai mult pt rollbag ca tb sa il asigur bine.

 

Legat de intalnirea intre banditi ma bag si eu,da sa fie dupa Red Bull Romaniacs si inainte de concertul Rammstein,sau eventual in weekendul cand e concertul sa ne intalnim vinerea la brasov si de acolo sa plecam direct spre concert

 

 

post-27379-0-73196500-1370699041_thumb.jpgpost-27379-0-82163300-1370699139_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta parere despre bagaje. Nu stiu cum e cu textile, dar tankbag (adica ghiozdan d'ala de rezervor) este NEMAIPOMENIT de util. 80 RON LIDL (mai urmaresti cand aduc ca se mai repeta ofertele la ei). Si e destul de spatios, 5 magneti + o cordeluta pt ghidon, n-ai treaba (vs LOIS 60-100 Euro, pardon).

 

Eu am topcase pus pe un suport FACUT la... "mesteri". Cheltuiala minima. Este adevarat, in magazin topcasul a fost vreo 350 RON (parca) cu placuta de prindere. Suportul metalic confectionat dupa metodele romanesti, dar a iesti nemaipomenti, copiind unulk GIVI, exact cum era el.

 

Dar din moment ce intrebai de crashbaruri de facut, presupun k nu are cine sa te ajute cu suportul. In orice caz, nu e vreo mare inginerie, pana la urma poti sa-i dai orice design te multumeste.

post-19222-0-44002300-1370707078_thumb.jpg

post-19222-0-48366500-1370707085_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pareri / sugestii / comentarii?

Cum a facut capacu ala sa fie "oglinda"? Cum/cu ce l-o fi polisat?

 

 

Curatat de vopsea. smirghel din ce in ce mai fin iar apoi pasta de polishat aluminiu cu un flex si cu peria aferenta. Cred ca merge si sablat capacul in loc de smirghel (la smirghel nu poti sa cureti de exemplu bine intre literele unde e scris SUZUKI) pentru a da jos vopseaua. Eu cumparasem un set de la louis (perii plus cele 2 paste), care facea o treaba bunicica dar sunt convins ca exista ceva cu randament/rezultate mai bune.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei merg cu pasager dar poza e facuta de vreo 2 saptamani si am fost undeva pe langa sibiu,am si un suport(care se vede in poza a 2a) si de obicei il incarc in asa fel incat sa aibe loc si pasagerul.cand merg singur nu mai iau si suportul de bagaje ca nu imi place cum arata,ma batea la un moment dat sa imi iau un topcase mai mare ca erau pe ebay.co.uk destul de ieftine(30-40 lire) cu tot cu placa de prindere,da deocamdata ma descurc si fara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma! 2-3 zile, pe la munte, cu corturi, cu un foc, cu d'astea! Sa fim noi multi, k atmosfera vine de la sine!

 

Lordgrec... ce ziceai tu de slikul ala? Se preteaza pe Bandit asa ceva? Ca visez de mult la ele. Cat au costat dak mai stii?

 

Parerea mea:nu se merita avand in vedere performantele motocicletei(putini caluti si suspensii de barca=orice cauciuc de top se descurca la fel de bine ca un slick(pe circuit) iar pe strada(ud) cu mult mai bine ;) si nici nu stai cu stres ca poti sa ramai fara talon,pt ca scrie mare pe slick-uri not for road use/for track use only. Cred ca mai am pe undeva 2-3 slick-uri daca vrei sa vezi cum ii sta banditului incaltat cu slapi de sm.(dar nu-ti recomand deloc sa mergi pe strada...dot 05-06)

Eu le-am luat sh si am dat vro 50e pe 3 de spate si unu pt fata...erau intr-o stare medie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema la bandit si anume : nu imi sta relantiul constant... .. dupa o vreme de umblat imi creste relantiul la 2k ture...

thoughts?

mentionez ca carburatoarele luna trecuta au fost sincronizate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este starea filtrelor? Se poate trage si de la o admisie inconstanta. Alte parari sa le dea unii mai experimentati ca mine.

Vezi cum e relantiul reglat. Poate este reglat la rece, si cu socu tras (sau cum pornesti tu motorul) si dupa ce isi intra in parametrii creste turatia. Ma gandesc :rusinica:

 

Lordgrek, mersi de informatii. 1. N-am stiut ca nu sunt "road-legal". 2. Daca esti din Bucuresti si n-ai avea vreodata de lucru, poate apelez la tine sa inchiriez/imprumut/cumpar un slik doar de curiozitate. Oriqm, in 5 ani de motociclism am fost oprit o singura data, la un filtru general.

 

3. Exista anvelope moto SH ca la masini? Adica un magazin/centru unde poti gasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema o am si eu cu relantiul,asta dupa ce un mecanic care mi-a reglat carburatia acu 3 ani si mergea boboc,dar de anu trecut de cand a reglat-o, cand se incalzeste motoru la vreo 60-80 grade oscileaza relantiul,l-am reglat in asa fel incat sa imi stea,dar daca se incalzeste la 100 grade la relanti sta la 2500-3000, s-a uitat un prieten si a zis ca sunt crapate si intr-adevar sunt garniturile sau nu stiu cum sa le zic(fac legatura intre carburator si blocul motor) astfel ca trag aer fals si acesta ar fii motivul pt care nu sta relantiul. Mi-am cumparat altele in stare ireprosabila de pe ebay, si mecanicul care urmeaza sa imi faca carburatia a zis sa imi iau filtru de aer nou(stock nu sport-cica cele sport lasa sa intre mai multe particule de praf si sunt ideale mai mult pt circuit)si bujii noi pt a o regla cum trebuie

 

Legat de cauciucuri sh incearca aici/index.php?/topic/663781-vand-cauciucuri-sh/page-23 din cate vad are stoc nou,eu mi-am luat acu 2 ani un michelin pilot road 2 de dot recent si la un pret bun, il recomand ca are marfa buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asa :) cum zice paul. . ajunge pana in 2500 -3000.. si am mai auzite ca s-ar putea fi perforate/ crapate garniturile..

btw paul ce an e banditul tau?

Editat de Banditer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai toate garniturile dintre carburi si motor mai vechi de 5 ani sunt crapate sau au crapaturi (si ale mele sunt, de cand am luat-o)....ideea e sa nu fie crapate pana in parte cealalta....adica sa nu fie gaura...e posibil sa fie crapate doar la suprafata/superficial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.A folosit cineva spray pentru pana de anvelopa?Va rog sa imi spuneti daca dupa aplicarea acestui spray necesita schimbarea anvelopei,daca ma ajuta sa ajung la vulcanizare sau dati-mi un sfat....cum pot rezolva o pana cat mai usor si repede pana la prima vulcanizare.Imi cer scuze ca intreb si poate deranjez pe unii,dar sunt incepator si nimeni nu s-a nascut invatat.Cu stima si ASFALT USCAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, se foloseste cum scrie pe tub. maxim 60 de km la ora parca (dar inca o data, scrie pe tub), se merge la vulcanizare, se da jos de pe janta, se spala si se vulcanizeaza! Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Banditer: e din 1995,aproape ca mine de vechi :crack:

@miky493: acu 2 ani cand am fost pe transalpina am zis sa imi iau la mine ca aveam un cauciuc aproape gata si am zis sa nu ma trezesc cu vreo surpriza,am fost cu Banditrider-parca asa era(George) care avea atunci bandit acu are fz6n,i-am spus si lui sa-si ia,initial zicand ca nu-i tb dar si-a luat pana la urma, Pe la lacul Oasa am trecut un pod,unde erau 2 cratere una dupa alta de 20 cm adancime si lungi de 1 jumate,la distante de 1 m intre ele,evident ca le-am vazut prea tarziu ca sa le mai evit fara sa cad,si le-am luat atat eu cat si George,dupa care am tras pe dreapta gandindu-ma ca sigur am indoit janta,eu nu in schimb George da,si uite asa am folosit ambele tuburi pt a astupa cat de cat gaura(1cm x 3-4 cm),si a tinut destul de bn pana la sibiu,viteza maxima undeva la 50 km/h

 

@Marmotzell: nu stiu de unde le aduce dar pt cat costa arata foarte bine mai ales ca au doturi recente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordgrek, mersi de informatii. 1. N-am stiut ca nu sunt "road-legal". 2. Daca esti din Bucuresti si n-ai avea vreodata de lucru, poate apelez la tine sa inchiriez/imprumut/cumpar un slik doar de curiozitate. Oriqm, in 5 ani de motociclism am fost oprit o singura data, la un filtru general.

 

3. Exista anvelope moto SH ca la masini? Adica un magazin/centru unde poti gasi?

Cu placere,Sunt din Buc numai ca nu ne putem vedea mai devreme de aug..dar daca nu mai ai rabdare pot sa dau un telefon si sa te intalnesti dupa 16-30(cred) cu unul din parintii mei si iti alegi tu care il vrei.(moka)

 

 

Il recomand si eu pe Ciprian,am cumparat de la el (in 2011) un metz m3(dot 2010) care inca avea dungile pe el(aproape nou) cu vro 150ron ,valoarea gumei noi fiind de peste 150e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In august o sa intru si eu in randul vostru. Pana atunci caut zilnic sa vad cum sta piata de SH. Buget: aprox 2000EUR

Am avut o yamaha xt660 din 2007 pana de curand si am fost nevoit sa o vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR!

Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...)

Am citit in manual dar... m-am blocat.

Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, se foloseste cum scrie pe tub. maxim 60 de km la ora parca (dar inca o data, scrie pe tub), se merge la vulcanizare, se da jos de pe janta, se spala si se vulcanizeaza! Spor!

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR!

Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...)

Am citit in manual dar... m-am blocat.

Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva...

Salut. Incearca sa desfaci prima data surubul care tine etrierul in tija aceea lunga pentru a avea mai multa libertate in manevrare. Apoi o sa vezi mai bine ce trebuie facut. O sa ai si un bolt mai lung care trece prin placute, pe langa siguranta pe care ai scos-o deja. Apoi pui la loc placutele odata cu tablele alea de care scrie si in carte. Ai grija , daca placutele erau uzate, pistonasul nu mai revine calumea la loc si o sa fie greu sa pui la loc placutele pe disc. De aceea recomand ca dupa ce le pui la loc cu sigurante si tot sa le fortezi in lateral cu ceva surubelnita dreapta si lata, cu grija sa nu le ciobesti.

Daca iti vine greu inca sa le schimbi, suspenda motorul pe cricul central si da roata spate jos, asa ai vizibilitate mai buna acolo.

Spor.

 

 

P.S. Nu ar strica daca tot desfaci etrierul sa ii dai si un jet de spray de curatat franele, il gasesti undeva de pe la 15-20 de lei. E cam plin de span din ala de la frane pe acolo si e bune sa il cureti din cand in cand.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...