Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

P.S. Nu ar strica daca tot desfaci etrierul sa ii dai si un jet de spray de curatat franele, il gasesti undeva de pe la 15-20 de lei. E cam plin de span din ala de la frane pe acolo si e bune sa il cureti din cand in cand.

 

Sustin MULT aceasta idee!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

AJUTOR!

Vreau sa vad stare placutelor spate eventual sa le schimb. (Pe fata le-am schimbat fara probleme...)

Am citit in manual dar... m-am blocat.

Am desfacut capacul de protectie din plastic, am scos o clema cu patentul si gata nu mai inteleg ce trebuie sa fac; nu vreau sa fortez sa nu stic ceva...

 

acum, cu un patent cu cioc ingust (ca unul normal nu are loc) scoate pinurile spre tine...vezi ca atunci cand le scoti o sa-ti cada placutele vechi si mai inca 2 sigurante (sau arcuri cum zic ei)...nr 3 in diagrama din poza pusa de tine. care cad odata ce scoti pinurile...au forma unui V cracanat bine, cu capetele peste pinuri si 'jumatea' care vine cu o buza sub fiecare placuta....

placutele noi nu-ti vor intra pt ca tre' sa impingi pistoanele inapoi...asa ca iti recomand sa pui placuta veche si cu o surubelnita dreapta infipta cu grija intre disc si placuta veche faci parghie impingi USOR (adica nu brusc) pana se duce pistonul la capat.

pui placutele noi, bagi unul dintre pinuri, pui arcurile alea in V(nr 3) sa stea cu un crac pe pinul deja bagat, bagi al doilea pin avand grija sa treaca pe sub arcurile in V (o sa trebuiasca sa le ridici al doilea crac peste pin in timp ce-l impingi)...dupa ce te asiguri ca ambele pinuri au ajuns la capat si arcurile V stau bine (cu cracii pe deasupra pinurilor si buza sub placuta), pui si siguranta aia in forma de M (sau mai degraba W)...vezi sa aliniezi gaurile pinurilor pt siguranta W, sa nu te chinui sa dibuiesti gaurile (pinurile ar trebui sa se invarta usor). Pui protectia din plastic, dai 2-3 pedale pana se intareste si gata.

Spor la treaba!

PS: eu le-am schimbat sambata la mea, tot pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vreo saptamana incoace am si eu o problema si nu prea imi dau seama de la ce e exact, respectiv, in timpul mersului, daca accelerez peste 7000-7500rpm, se opreste acul de la turometru si cade la 0, pana cand trag ambreiaju si las motoru sa mearga cateva secunde la relantiu si revine la turatia de relantiu, nu prea stiu ce sistem are banditu la citirea turatiei si cum o traduce catre turometru. M-am uitat in manualul de service si am vazut ca in partea dreapta la capacelul mic e o bobina "pick-up coil", banuiesc ca ea citeste pozitia arborelui cotit si transmite la CDI care comanda aprinderea,intrebarea mea e daca tot ea inregistreaza si turatia, care apoi e transmisa la turometru?

S-a mai lovit cineva de problema asta?daca da, cum ati rezolvat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care cad odata ce scoti pinurile...au forma unui V cracanat bine, cu capetele peste pinuri si 'jumatea' care vine cu o buza sub fiecare placuta....

 

 

dupa ce te asiguri ca ambele pinuri au ajuns la capat si arcurile V stau bine (cu cracii pe deasupra pinurilor si buza sub placuta), pui si siguranta aia in forma de M (sau mai degraba W)...

 

In primul rand multumesc tuturor pt sfaturi!

In al doilea rand nu pricep ceva:

Cum scot pinurile? le bat pe interior? Se poate dara sa dau etrierul jos?

Are ceva daca dau cu spray de frana pe placute din greseala?

 

Am gasit filmul asta:

Dar pacat ca se vede f prost...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuiele ies prin tragere in sus. se pot trage cu un spitz (patent) sau cu o surubelnita subtirica. uita-te atent acolo ca ele sunt rotite in asa fel incat sa nu agate nimic dupa ce au fost puse si sunt oarecum mascate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://s3.amazonaws.com/www.cheapcycleparts.com/images/manual/production/assembly_images/125668/original/Sport_Street_0-649cc_%28GS_GSF_GSX_GN%29_GSX600FT-1988-1996_53B.png?1336844508 eu vorbesc de sigurantele (am spus cuie mai sus) 9, iar cuiele de prindere ale placutelor sunt 8. Sigurantele se trag in sus, cuiele se trag spre tine (asa ar trebui) pana pot fi apucate cu patentul. ATENTIE la arculete 7!! Sa nu le pierzi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai face careva in tara crash-bar-uri pt un Bandit? Si pe la ce pret?

 

 

pana mai acum 3 saptamani si eu cautam un crash-bar pentru banditul meu, nu prea am reusit sa gasesc pe cineva sa il faca dar cel mai mic pret l-am gasit dupa indelungi cautari la magazinul asta

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850 (eu am dat 410 lei acum vad ca e 400) :)

 

poate te ajuta informatia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot m-am apucat de postat pe forumul Banditilor, vin si eu cu o intrebare.. tot de incepator asa ca va rog sa suportati alaturi de mine :))

 

banditul e prima mea moto, am facut cu el pana acum pana in 500 km. fostul proprietar i-a schimbat ghidonul punandu-i unul mai drept. ce sa va zic, dupa circa 30-40 km ma dor incheieturile mainilor de nu mai pot. un prieten mi-a spus ca sunt 3 posibile cauze:

1. incordarea de incepator + pozitia ce probabil nu este tocmai potrivita la drum

2. ghidonul drept, spunand ca era mai bun cel din fabrica

3. lipsa capetelor de ghidon care ar mai atenua vibratiile.

 

Va cer si voua parerea, din experienta pe Bandit, spre ce tip anume de ghidon ar trebui sa imi indrept atentia (eu nu ma pricep asa ca un link ar fi binevenit), ar mai fi alte cauze pentru durerea asta? Si ce capete de ghidon recomandati.

 

Mersi frumos si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot m-am apucat de postat pe forumul Banditilor, vin si eu cu o intrebare.. tot de incepator asa ca va rog sa suportati alaturi de mine :))

 

banditul e prima mea moto, am facut cu el pana acum pana in 500 km. fostul proprietar i-a schimbat ghidonul punandu-i unul mai drept. ce sa va zic, dupa circa 30-40 km ma dor incheieturile mainilor de nu mai pot. un prieten mi-a spus ca sunt 3 posibile cauze:

1. incordarea de incepator + pozitia ce probabil nu este tocmai potrivita la drum

2. ghidonul drept, spunand ca era mai bun cel din fabrica

3. lipsa capetelor de ghidon care ar mai atenua vibratiile.

 

Va cer si voua parerea, din experienta pe Bandit, spre ce tip anume de ghidon ar trebui sa imi indrept atentia (eu nu ma pricep asa ca un link ar fi binevenit), ar mai fi alte cauze pentru durerea asta? Si ce capete de ghidon recomandati.

 

Mersi frumos si asfalt uscat

 

Eu am ghidon de Cross si nu am probleme. Verifica sa ai incheietura mainii dreapta cand stai pe motocicleta, iar daca nu regleaza asta slabind ghidonul si rotindu-l spre inainte sau inapoi. Eu dupa 250 de km nu am nici o durere de maini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ceva daca dau cu spray de frana pe placute din greseala?

Absolut nimic, de aceea e spray de curatat franele, E puternic degresant si se evapora aproape instant, poti da linistit si pe discuri, din abundenta ca nu patesc nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am Kult, si am si o singura siguranta in forma de W...

Poti sa faci cateva poze inainte, sa stii cum vin toate cele inapoi, eu asa am facut cand am schimbat prima oara la bandit..

Am desfacut tija din ambele parti, ca sa nu ma chinui..

Ia un patent cu varf subtire si trage de siguranta aia in forma de W..pe urma prinde cele doua cuisoare, tot cu patentul cu varf subtire si impinge de ele de la jumate, ca sa le scoti..

Tablitele iti vei da seama cum vin, pentru ca raman imprimate formele placutelor pe ele..

Nu uita sa impingi pistonasul inapoi, daca gasesti ceva nemetalic, ar fi ok..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, l-am folosit pe cel de la LOIS, ala al lor ( http://www.louis.de/_2068b2b0a3d9f7e04ca5ede85d817802eb/index.php?topic=artnr&artnr=10004874).

Deci a fost asa: am gasit-o pe pana, am verificat, am scos un holz-surub (da'la autofiletant pt lemn, sa zic de vreo 2,5cm lungime si vreo 6-8mm diametru) care penetrase anvelopa complet printr-un santulet dala. L-am scos si am bagat spray d'asta cum scrie la carte (poate de frica, ceva mai mult) si apoi vreo 3-5 min am invartit roate (ATENTIE: la mana, nu intr-a 1-a pe cricu central ca e prea repede si iti aduna tot cauciucul ala intr-o parte ca pe un guguloi). Nu mi-a dezechilibrat roate, merge si 170 km/h, e asa de 2ani jumate :D:D:D. Spor la treaba!

 

P.S: roata trebuie umflata suplimentar, spray-ul nut-i baga suficienta presiune.

 

P.P.S: Mergi cu ea asa usurel vreo saptamana si vezi daca iti convine. Eu n-am mai vulcanizat-o. E doar cu spray.

Salut.A folosit cineva spray pentru pana de anvelopa?Va rog sa imi spuneti daca dupa aplicarea acestui spray necesita schimbarea anvelopei,daca ma ajuta sa ajung la vulcanizare sau dati-mi un sfat....cum pot rezolva o pana cat mai usor si repede pana la prima vulcanizare.Imi cer scuze ca intreb si poate deranjez pe unii,dar sunt incepator si nimeni nu s-a nascut invatat.Cu stima si ASFALT USCAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PFF. Nu pot spune daca ghidonul original e neaparat mai comod pentru ca nu am avut altceva cu ce sa compar. Totusi sunt de parere ca lipsa capetelor de bara influenteaza mai mult sau mai putin feelingul de drum.

 

Si ca tot am ajuns la discutia asta, sugestie va rog frumos: De ce imi vibreaza oglinda dreapta mai mult decat cea stanga. Ambele sunt verficate si transe la fel de mult (nu la cheie dinamometrica dar totusi). In oglida stanga vad lucrurile cat-de-cat clare, in olginda dreapta, dupa 80-90kmh farurile devin niste cerculete :)).

si daca tot m-am apucat de postat pe forumul Banditilor, vin si eu cu o intrebare.. tot de incepator asa ca va rog sa suportati alaturi de mine :))

 

banditul e prima mea moto, am facut cu el pana acum pana in 500 km. fostul proprietar i-a schimbat ghidonul punandu-i unul mai drept. ce sa va zic, dupa circa 30-40 km ma dor incheieturile mainilor de nu mai pot. un prieten mi-a spus ca sunt 3 posibile cauze:

1. incordarea de incepator + pozitia ce probabil nu este tocmai potrivita la drum

2. ghidonul drept, spunand ca era mai bun cel din fabrica

3. lipsa capetelor de ghidon care ar mai atenua vibratiile.

 

Va cer si voua parerea, din experienta pe Bandit, spre ce tip anume de ghidon ar trebui sa imi indrept atentia (eu nu ma pricep asa ca un link ar fi binevenit), ar mai fi alte cauze pentru durerea asta? Si ce capete de ghidon recomandati.

 

Mersi frumos si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, l-am folosit pe cel de la LOIS, ala al lor ( http://www.louis.de/_2068b2b0a3d9f7e04ca5ede85d817802eb/index.php?topic=artnr&artnr=10004874).

Deci a fost asa: am gasit-o pe pana, am verificat, am scos un holz-surub (da'la autofiletant pt lemn, sa zic de vreo 2,5cm lungime si vreo 6-8mm diametru) care penetrase anvelopa complet printr-un santulet dala. L-am scos si am bagat spray d'asta cum scrie la carte (poate de frica, ceva mai mult) si apoi vreo 3-5 min am invartit roate (ATENTIE: la mana, nu intr-a 1-a pe cricu central ca e prea repede si iti aduna tot cauciucul ala intr-o parte ca pe un guguloi). Nu mi-a dezechilibrat roate, merge si 170 km/h, e asa de 2ani jumate :D:D:D. Spor la treaba!

 

P.S: roata trebuie umflata suplimentar, spray-ul nut-i baga suficienta presiune.

 

P.P.S: Mergi cu ea asa usurel vreo saptamana si vezi daca iti convine. Eu n-am mai vulcanizat-o. E doar cu spray.

multumesc foarte mult pentru sfat si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot am ajuns la discutia asta, sugestie va rog frumos: De ce imi vibreaza oglinda dreapta mai mult decat cea stanga. Ambele sunt verficate si transe la fel de mult (nu la cheie dinamometrica dar totusi). In oglida stanga vad lucrurile cat-de-cat clare, in olginda dreapta, dupa 80-90kmh farurile devin niste cerculete :)).

 

Pateam si eu asa dar nu am mai apucat s-o rezolv. Verifica totusi prinderile ghidonului daca nu sunt slabilte sau nu cumva capetele de ghidon sunt slabilte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PFF. Nu pot spune daca ghidonul original e neaparat mai comod pentru ca nu am avut altceva cu ce sa compar. Totusi sunt de parere ca lipsa capetelor de bara influenteaza mai mult sau mai putin feelingul de drum.

 

Si ca tot am ajuns la discutia asta, sugestie va rog frumos: De ce imi vibreaza oglinda dreapta mai mult decat cea stanga. Ambele sunt verficate si transe la fel de mult (nu la cheie dinamometrica dar totusi). In oglida stanga vad lucrurile cat-de-cat clare, in olginda dreapta, dupa 80-90kmh farurile devin niste cerculete :)).

Este oglinda stok? Si eu am patit asta cu o oglinda after market. O porcarie care nu avea greutatea pt antivibratie in ea. Este o bucata de metal prinsa prin intermediul unui burete de oglinda. Acesta lucreaza ca un amortizor ce-ti diminueaza vibratiile oglinzii. Asa ca mare atentie ce oglinzi cumparati, unele arata bine dar fac treaba proasta sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PFF. Nu pot spune daca ghidonul original e neaparat mai comod pentru ca nu am avut altceva cu ce sa compar. Totusi sunt de parere ca lipsa capetelor de bara influenteaza mai mult sau mai putin feelingul de drum.

 

Si ca tot am ajuns la discutia asta, sugestie va rog frumos: De ce imi vibreaza oglinda dreapta mai mult decat cea stanga. Ambele sunt verficate si transe la fel de mult (nu la cheie dinamometrica dar totusi). In oglida stanga vad lucrurile cat-de-cat clare, in olginda dreapta, dupa 80-90kmh farurile devin niste cerculete :)).

probabil e de la faptul ca masa "accesorrilor" de pe ghidon (blocuri de comenzi, pompa de frina) difera stinga/dreapta si asta schimba frecventa la care-ti intra in rezonanta. nu mai tin minte cum era cu cele stock dar aveam si eu o vibratie undeva dupa 8000 de ture (parca).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca tot m-am apucat de postat pe forumul Banditilor, vin si eu cu o intrebare.. tot de incepator asa ca va rog sa suportati alaturi de mine :))

 

banditul e prima mea moto, am facut cu el pana acum pana in 500 km. fostul proprietar i-a schimbat ghidonul punandu-i unul mai drept. ce sa va zic, dupa circa 30-40 km ma dor incheieturile mainilor de nu mai pot. un prieten mi-a spus ca sunt 3 posibile cauze:

1. incordarea de incepator + pozitia ce probabil nu este tocmai potrivita la drum

2. ghidonul drept, spunand ca era mai bun cel din fabrica

3. lipsa capetelor de ghidon care ar mai atenua vibratiile.

 

Va cer si voua parerea, din experienta pe Bandit, spre ce tip anume de ghidon ar trebui sa imi indrept atentia (eu nu ma pricep asa ca un link ar fi binevenit), ar mai fi alte cauze pentru durerea asta? Si ce capete de ghidon recomandati.

 

Mersi frumos si asfalt uscat

eu am http://www.louis.de/_1079864495760c7f824c862473270070d0/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021197 si intr-adevar la inceputul anului pana imi reintru in mana am dureri de incheieturi,da dupa e ok,am facut drumul sibiu-constanta fara nici o problema, ghidonul are cam 80cm+semnale ajung la 1 m latime si e foarte aplecat,dupa cum se vede e aproape drept,o sa te obisnuiesti cu el sau daca nu schimba-l cu unul stoc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai mi-ati inchis gura. Ma rog, toti aveti dreptate step-by-step. 1. Da, am niste oglinzi afeter-market, niste chestii asa firavioare, asa am cumparat-o cu ele. Arata bine si....vorba lu M800, isi fac treaba mai mult nu. 2. Treaba cu dezechilibrul ghidonului iar e adevarata. Am scapat o data motoru pe jos :rusinica: si cred ca am strambat ghidonul, la modul ca e rasucit sau strambat cumva din prinderile de pe jug. Se vede la un ochi atent si se simte si la drum lung. OARE sa fie si de la chestia asta. 3. Oglinzile, capetele de ghidon, comenzile, manetele sunt bine stranse, si nu vibreaza suplimentar.

Aveti vreo sugestie (alta decat sa schimb oglinzile)? Cat despre ghidon, nu am ce sa-i fac.

Hai asfalt uscat, ca la Bucuresti s-a cam invatat sa ploua zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...