Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cautand din colt in colt pe YouTube... diverse, si dupa ce m-am saturat de "top speed rund - GSF 650 S" si variatiuni pe tema, am dat peste ceva... altfel.

Dragut. Dupa poftam inimii mele

Poate knd o-m iesi impreuna, chit la lipesc camera video cu scotch pe ghidon, dar tot filmam si noi asa ceva. Sa aratam lumii k se poate si altfel decat LINIUTZE QUAE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea.

Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul.

Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire).

Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit.

Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min.

Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria?

Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11.

Astept pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi amintesc daca am mai discutat asta pana acum? Voi la ce turatie schimbati in treapta a 2-a? Mie mi-e mila s-o dau mai sus de 4000-4500 RPM. Zici ca da cineva cu barosu in roata din spate/lant/habar-n-am... Dar parca se zdruncina prea rau. Lantul este intins ca in manual (cele 2,5-3,5 cm balans). Face si la voi la fel? E din fabrica ??? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea.

Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul.

Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire).

Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit.

Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min.

Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria?

Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11.

Astept pareri.

pai devreme ce ai ramas fara curent si bateria era descarcata...

ori niste fire de la releu, ori releul, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ?

Adevarul e ca e fain cuplu de v. Sa vezi cum e cuplu de miar ;) . Faine sv-urile ca sunt usoare foc si foarte manevrabile. 650 e cam pustiulica pentru tine dupa bandit. Ai incercat b12-le ? Daca vrei da-mi un pm.

 

Bafta la vanzare.

 

P.S. si io stau la 6000 rpm intr-a sasea la drum lung. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea.

Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul.

Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire).

Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit.

Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min.

Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria?

Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11.

Astept pareri.

Si eu tot releul as zice ca e. Asa am patit si eu la Honda mea si releul era de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat aseara putin cu un VTR dezbracat.... vazui cum e cuplu de miar in V :D

 

Bafta la vanzare atunci . Noua motocicleta sa-ti aduca cel putin atatea fericiri cat ti-a adus actuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun eu ce V sa-ti iei .. VStrom de 1000 :D

 

PS: prima data iei bateria in casa o pui la incarcat. daca se incarca si tine curentul, masori incarcarea ... daca incarcarea e buna...ai alta belea :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta la vanzare atunci . Noua motocicleta sa-ti aduca cel putin atatea fericiri cat ti-a adus actuala.

o sa aiba niste ghete maricele de umplut...Bandita si-a facut datoria cu varf si-ndesat .... it's not her, it's me... vreau vibratia si oracaiala tipica V2-ului. (am mai avut doua V-uri inainte)

 

iti spun eu ce V sa-ti iei .. VStrom de 1000 :D

 

pai SV si Cagiva au cam acelasi motor cu VStroama

Imi place si Stromul, dar inca nu vreau sa trec la categoria aia...vreau mai de curbe si mai dezbracate :D

Va veni si vremea touringurilor condortabile carenate, cu roti mari si mai subtiri, dar mai e pana atunci :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea.

Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul.

Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire).

Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit.

Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min.

Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria?

Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11.

Astept pareri.

Mai intai fa ce a zis macke. Daca tine bateria, pornestel si vezi ce tensiune ai cu motorul pornit. Daca e tensiunea mai mica deat incarte cel mai probabil e releul/regulatorul de tensiune, dar pot fi si altele. Spor!

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stefanut

Verifica senzorul de la ambreiaj. Eu l-am dezactivat dupa ce mi-a facut o belea asemanatoare cu a ta. Este langa maneta si are rol de protectie, in asa fel incat cand pornesti sa tii ambreiajul apasat. Eu am patit-o si 1 saptamana pornit-o numai impinsa. Asta dupa ce incerci treaba cu bateria si incarcarea in timp ce merge motorul. Tureaza motorul si ar trebui sa se ridice tensiunea.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-70842-0-37965700-1372078176_thumb.jpgSalutari dragi banditi.Vin si eu cu o problema in atentia voastra; caut clema in care se prinde cablul de ambreaj la un bandit gn77b din 95,ma refer la acea clema atasata de clutch release assembly(piesa prinsa in cele 2 suruburi cu cap de 10 din capacul pinionului de la cutia de viteze).Daca are cineva prin bv sau imprejurimi il scald in bere la propriu.Nu as cumpara toata piesa pt un clips.Garantat se potriveste si de la honda shadow.Atasez mai jos o poza cu piesa si clipsul mecesar.Multumesc anticipat.Tavi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gif10041923.jpgSalutari dragi banditi.Vin si eu cu o problema in atentia voastra; caut clema in care se prinde cablul de ambreaj la un bandit gn77b din 95,ma refer la acea clema atasata de clutch release assembly(piesa prinsa in cele 2 suruburi cu cap de 10 din capacul pinionului de la cutia de viteze).Daca are cineva prin bv sau imprejurimi il scald in bere la propriu.Nu as cumpara toata piesa pt un clips.Garantat se potriveste si de la honda shadow.Atasez mai jos o poza cu piesa si clipsul mecesar.Multumesc anticipat.Tavi

 

 

Salut,nu e mai simplu sa iti spargi/strici nitul si sa-ti 'proiectezi tu piesa?..,eu asa am procedat a 3-a oara cand am constatat ca piesa originala nu rezista mai mult de 12-15 mii km intr-un oras cu trafic zapacit(+1-2 trante usoare), eu am realizato din cornier(inspiratia mea pe vremea aia) si nu a mai cedat de atunci,nici la mine nici la ati amici banditi carora le-am facut la fel.Am pus in locul nitului un surub (scurtat)+piulita apoi am stricat primele 2 spire ale surubului ca piulita sa nu cada in caz ca se slabeste(poti folosi si ceva gen lock tight) Avantajul a fost ca nu a trebuit sa asteptam(decat o ora,juma' cu o proiectare gresita) piesa ce costa si destul de mult(80-90e) la vremea aia(ca nu se vinde doar tablita aia)

Sa ai spor la mesterit..sau gasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar s-a rupt clema aceea pe jumatate iar cablul s-a zdrelit...and guess what? chiar in mijlocul alpilor a cedat inainte de a urca pe grossglockner alpenstrasse.Deci cam nasol.Am schimbat cablul cu ce aveam la mine dar clema a ramas aceeasi,rupta pe jumatate.Maine ma apuc de bricolat atunci.Mam gandit la o bucata de tabla groasa zincata,indoita si gaurita iar apoi facut un canal cu o panza subtire doar cat sa intre cablul nou prin ea; singura problema a mea fusese de clearence dar din moment ce problema a fost rezolvata elegant de voi atunci asa voi face si eu.In schimb a tinut pana acasa dar imi sta pe creier ca banditul meu are ceva in neregula.Am sa pun un link aici cand fac topicul cu tura,asta ca sa creasca un pic inima in noi banditii pt ca vad ca toata lumea numai hornet stie ceea ce mi se pare o porcarie.Am detinut honda(de altfel partener de drum mi-a fost si i-am fost unui shadow),o apreciez ca marca dar banditul mi-a furat inima si asta conteaza defapt :) Cheers mates

p.s: nu am gasit clema fara ansamblu per total iar pretul e unul decent....asta daca ai salariu occidental.pana una alta sper ca ingineria sa tina mult si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei , si mie mi s-a rupt nenorocita aia de piesa, din fericire la 50 de metri de casa.

Acum am abreiaj hidraulic asa ca :banana:

Un amic a patit-o in Croatia, si nici nu stia ce bai are macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat problema mea.

Am scapat usor.

De la baterie era problema, nu mai avea acid in ea si nici nu am mai putut sa ii fac ceva.

Am rezolvat-o insa cu bateria veche, norocul meu ca nu am aruncat-o. I-am pus acid, am pus-o la incarcat fortat timp de 3 ore la 12V si 1,6 A.

Cand am pus-o pe motor a pornit la sfert. Am masurat cu motorul pornit si incarca undeva la 14,6 - 14,8 dar neavand manual tehnic nu stiu cat de corecti sunt acesti parametri. Daca puteti sa ma ajutati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat problema mea.

Am scapat usor.

De la baterie era problema, nu mai avea acid in ea si nici nu am mai putut sa ii fac ceva.

Am rezolvat-o insa cu bateria veche, norocul meu ca nu am aruncat-o. I-am pus acid, am pus-o la incarcat fortat timp de 3 ore la 12V si 1,6 A.

Cand am pus-o pe motor a pornit la sfert. Am masurat cu motorul pornit si incarca undeva la 14,6 - 14,8 dar neavand manual tehnic nu stiu cat de corecti sunt acesti parametri. Daca puteti sa ma ajutati?

din ce an e banditu? la ce turatii ai acele valori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditu e din 95

ramane constant la turatii intre 3000 - 6000 mai mult nu i-am dat ca imi e mila sa o turez pe loc mai ales ca nu are racire cand sta.



Multumesc de raspunsuri

Trag concluzia ca am scapat de problema numai cu 7 lei, cat a costat un lidru de acid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...