Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da' tu ce teapa ai luat. daca mai citeai si tu pe forum poate aflai ca nu se merita Suzuki...

poi de asta o vopsesc...apoi ii pun niste embleme cu ducati pe rezervor si cu onda pe codita...hihi. cum??? ducati merge cu motorina in curbe????!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-red-bandit e frumoasa mobra ta,te lasa inima sa o dai? ca eu am zis ca la cati bani bag in ea chiar de o fi sa-mi iau alta,asta o pastrez de suflet si peste 48 de ani am sa ies duminica cu retro-mucicleta pe strase sa ma dau jme" :crack: .cat te-au costat furtunele de la frana? stie cineva unde gasesc mai ieftin ca tare sunt prohibitive preturile la frane-kit reparatii etrieri aproape 300 lei...da-o-ncolo de treaba pt niste garnituri...ca ma-nervez si pun de astea

 

Criminala poza, unde ai gasit-o ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sorinbogdan, ce pot zice de Z e ca am facut un mare upgrade fata de fostul bandit. nu mai zic de an... Oricum sunt 100% sigur ca motocicleta o sa iasa super dupa ce o sa fie reconditionata.

 

Un amic de-al meu are Z. M-am dat cu el de cateva ori:

 

+ Motorul raspunde mai repede (logic, e de generatie mai noua, 750)

- Ciclistica de cacao fata de autobuzul meu. In curbe nu prea reuseam sa il tin pe trasa fara efort

- Pozitia pe moto destul de aiurea. Stateam cu mainile prea incordate si cu oo-le prea plate.

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil depinde si de statura. pt mine e mai ok z-ul decat a fost banditul. si nu sunt singurul care nu a vrut sa se mai dea jos de pe z, chiar daca a mers si cu banditul. na.. pana mea.. cum ziceam si pe alt topic, eu probabil am probleme cu mainile, ca daca urc pe sport dupa o tura de 3-4 km ma dor mainile de nu mai pot, nici pe z da nici pe bandit nu am problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil depinde si de statura. pt mine e mai ok z-ul decat a fost banditul. si nu sunt singurul care nu a vrut sa se mai dea jos de pe z, chiar daca a mers si cu banditul. na.. pana mea.. cum ziceam si pe alt topic, eu probabil am probleme cu mainile, ca daca urc pe sport dupa o tura de 3-4 km ma dor mainile de nu mai pot, nici pe z da nici pe bandit nu am problema asta.

 

 

Io am cam 1,76. Probabil ca fiecare, in functie de statura si constitutie se simte altfel, insa mie mi s-a parut mai greu de tinut pe strada decat banditul. Am mers cu prietenul asta al meu la drum lung, eu pe bandit el pe zet. Mi-aduc aminte ca se bucura de pauze mai mult ca mine. Pacatul banditului este centrul de greutate cam sus, dar in mers imi place.Greutatea aia parca ii da o stabilitate (poate fi doar o impresie). Per total, incercand sa nu fiu subiectiv, zetul este superior. Dar banditul ramane bandit. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Criminala poza, unde ai gasit-o ?

-nu mai stiu,pe un site francez cu banditi,parca....oare sa-i fac upgrade??? :-L

-another day in paradise...am mai luat dela vopsit un sfert din mucicleta...urmeaza etrierii si paharele de la furca,si gata cu electrostatica...

 

-Intelijenta ma urmareste! Dar eu sunt mai rapid!

post-79406-0-37837300-1382736924_thumb.jpg

post-79406-0-98493200-1382736924_thumb.jpg

post-79406-0-49319700-1382736925_thumb.jpg

post-79406-0-98823700-1382736925_thumb.jpg

post-79406-0-50997000-1382736926_thumb.jpg

Editat de dozz-yone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine, ce model de GSXR ai? :D

 

E modelul din '92 , cel cu furca USD. Practic, ultimul model de gsxr cu racire pe apa. Deocamdata zace in garaj, asteptand bani/timp pentru un proiect serios de street-fighter.

:cheers:

 

Practic, ultimul model de gsxr cu racire pe apa.

 

 

Am vrut sa zic ulei, dar mi-era sete si am nimerit apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va plictisesc si eu cu un anunt....

Imi vand Banditul Kult din 1996.

Am mai postat pe aici cu ceva timp in urma si nu l-am dat pentru ca am primit tot felul de oferte "deocheate" X-( .

attachicon.gif2009_04_19_bikepics-1639171-full.jpg attachicon.gif2009_04_19_bikepics-1639170-full.jpg

 

Ma gandesc sa il mai pun o data, asa fara comentarii. Se vad in poze inbunatatirile......nu?

attachicon.gif2009_04_19_bikepics-1639173-full.jpg attachicon.gif2009_04_19_bikepics-1639174-full.jpg

 

Asi prefera un moto mai ieftin + diferenta sau 1690 euro negociabil.

0763177900

 

 

Salut,

 

azi-noapte, fara somn ma gandeam la motocicleta ta...

Daca vrei sa o vinzi si sa-ti iei ceva mai ieftin ca sa faci rost de bani, de ce nu faci altfel?

Eu ma gandeam ca ai putea restaura o motocicleta pt o suma egala cu diferenta de bani care o castigi prin vanzarea actualei moto.

 

Eu consider ca e foarte important sa se ocupe cineva care se pricepe.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o mica problema cu banditul meu(gsf 600N din 2003) si nu stiu cam de la ce ar putea fi.

 

La accelerari de la viteze de 80-100 km/h (cred ca in jurul la 7-8 mii de ture),

pentru 1-2 secunde simt ca si cum se taie alimentarea, dupa care isi revine brusc. Senzatia de frana urmata de acceleratie e foarte deranjata, mai ales in depasiri :(.

Viteza si turatia la care apare e variabila, singura chestie constanta e ca apare cand tin de acceleratie un timp mai lung, pe accelerari scurte nu-mi apare.

Am avut aceeasi problema toamna trecuta, doar ca mult mai putin sesizabila/deranjabila.

Dupa ce am facut revizia in primavara(inclusiv curatat/sincronizat carburatoarele) a disparut ca sa apara acum cateva saptamani.

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o mica problema cu banditul meu(gsf 600N din 2003) si nu stiu cam de la ce ar putea fi.

 

La accelerari de la viteze de 80-100 km/h (cred ca in jurul la 7-8 mii de ture),

pentru 1-2 secunde simt ca si cum se taie alimentarea, dupa care isi revine brusc. Senzatia de frana urmata de acceleratie e foarte deranjata, mai ales in depasiri :(.

Viteza si turatia la care apare e variabila, singura chestie constanta e ca apare cand tin de acceleratie un timp mai lung, pe accelerari scurte nu-mi apare.

Am avut aceeasi problema toamna trecuta, doar ca mult mai putin sesizabila/deranjabila.

Dupa ce am facut revizia in primavara(inclusiv curatat/sincronizat carburatoarele) a disparut ca sa apara acum cateva saptamani.

 

Va multumesc.

 

Filtrul de aer e clasic sau sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasic.

 

Problema asta ti-o face la 80-100 indiferent de treapta de viteza?

As banui ca pe la carburator sau pe undeva pe traseu prinde ceva aer.

Inspecteaza cam tot ce inseamna garnituri de eventuale crapaturi, apoi mergi la starea carburatoarelor.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi se intampla ceva similar, sper sa fie de la filtrul de aer, ca am facut deja doua curatari/sincronizari carburi si nu a tinut mult pana a aparut iar problema

 

Eu am intrebat de filtrul de aer pentru ca eu am trecut la cel sport. Intre 4000 si 4500 de ture am o usoara intrerupere. Normal, acest filtru sport vine la pereche cu rejetting la carburatoare. Dar deh, banii "n-aduce" fericirea!

 

Eu am intrebat de filtrul de aer pentru ca eu am trecut la cel sport. Intre 4000 si 4500 de ture am o usoara intrerupere. Normal, acest filtru sport vine la pereche cu rejetting la carburatoare. Dar deh, banii "n-aduce" fericirea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica daca face in aceeasi pozitie a acceleratiei. gradeaza cu scotch si vezi daca beleaua se intampla in aceeasi pozitie. e din carburatie daca asa se intampla.

ps: verifica bujiile, vezi si ce culoare au :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentare cu benzina, deficitara. De verificat filtrul de benzina si pompa de benzina. La ce "minuni" se aduna in rezervor de la benzinariile romanesti, daca le-ai vedea, te intrebi cum de mai functioneaza agregatu'. Eu am patit-o, mai lipseau mormolocii in ultimul litru de benzina scurs din rezervor, la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentare cu benzina, deficitara. De verificat filtrul de benzina si pompa de benzina. La ce "minuni" se aduna in rezervor de la benzinariile romanesti, daca le-ai vedea, te intrebi cum de mai functioneaza agregatu'. Eu am patit-o, mai lipseau mormolocii in ultimul litru de benzina scurs din rezervor, la service.

Amigo, la motorul lui din 2003 nu cred ca are pompa de benzina, cat despre filtru....daca si-o fi pus el.

Bebzina da, e de toata jena. La banditul de 600, 3 ani nu am avut probleme. Cand l-am luat cel de 1200 ,2 ani nici o treaba. Baiul nu e de la motor, nu a ar avea ceva 1200-le, insa gozurile de la benzina m-au determinat sa imi pun si eu filtru de combustibil (cam tarziu, daca va mai amintiti cand scriam aici). Anul trecut, a trebuit sa dau jos si sa curat de 2 ori in mai putin de 2 luni carburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...