Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 cea mai mare parte a motocicletelor pe carburatie pornesc cu un mic "spritz" de acceleratie. Scrie si prin manuale ALin, ai avut filtru K&N inainte si acum ai pus normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Pai cam asta ar fi problema, carburatoarele au fost curatate si reglate, teoretic. De asemeni bujiile schimbate inainte de reglajul carburilor. Drumurile mele sunt relativ scurte, astia 15 km de naveta ii fac uzual in mai putin de 15 minute, deci nici nu stiu cat se incalzeste motorul sa fie in parametrii. Cand sta in soare mai multe ore, nu prea vrea sa porneasca fara sa-i dau gaz exact in momentul in care il pornesc (cu socul de fiecare data). Am inteles can Banditurile sunt renumite pentru fitele lor la pornire, la voi face la fel? Sa mai fac o tura la gagii care au reglat carburatia sa le verifice inca o data, sau eu sunt de vina, asta e intrebarea ? Atelierul respectiv zic eu ca are experienta deoarece sunt mecanicii care seteaza mobre pentru curse (oficiale), dar se mai intampla si accidente. Eu incep sa am o banuiala ca eu as fi ala prafalete E aiurea sa folosesti socul pe caldura asta. E suficient sa dai un mic sprit de acceleratie cand apesi starterul, exact ce zicea Macke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Salut, mersi mult de raspunsuri in primul rand. Cum spuneam, sunt in proces de invatare Tocmai am pornit motorul de test in parcare, fara soc, fara acceleratie si ghici ce? A pornit. Deci banuiesc ca eu de fapt inecam motorul cu socul :\ Nu radeti. Filtrul de aer era cel original, prafuit si vai mama lui, dar carburatia din cate imi amintesc a facut-o fara filtru, filtrul l-am schimbat cateva zile mai tarziu dupa ce am vazut cum arata cel original si am pus Hiflo Iar legat de setatul carburatiei, problema mea e timpul, care creste exponential cu necunoasterea mea in mecanica Dar la fel ca si la masina (si nu numai), unde datorita service-urilor din RO am invatat diverse, ma gandesc ca o sa fiu nevoit sa invat si la motor. Ieri am alimentat de la Gazprom si cum au statii din astea mai noi, sper sa nu fi invatat astia inca sa le manareasca, o sa vad consumul saptamana asta. PS: Motorul e din 2002 si acum, cel putin teoretic are aproape 22k km si dupa cum arata cred ca sunt cat de cat reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Tocmai am pornit motorul de test in parcare, fara soc, fara acceleratie si ghici ce? A pornit. Deci banuiesc ca eu de fapt inecam motorul cu socul :\ acum ai pornit motorul cand inca era cald. nu inecai nimic cu socul. la mine face la fel, porneste din prima daca il ajut cu putina acceleratie sau daca nu e foarte cald... si pana ajunge benzina sa scapareasca dureaza vreo 1-2 porniri. iarna nu am "problema" asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 acum ai pornit motorul cand inca era cald. nu inecai nimic cu socul. la mine face la fel, porneste din prima daca il ajut cu putina acceleratie sau daca nu e foarte cald... si pana ajunge benzina sa scapareasca dureaza vreo 1-2 porniri. iarna nu am "problema" asta Cald de la soare poate, ca am venit la lucru de la 7 Dar intr-adevar, acasa nu sta la soare si nu face figuri din astea, doar la lucru sa ma fac de cacao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 m-ati cam pus pe ganduri ... al meu inca face figurele desi i-am facut carburatia in primavara. mai aiurea e ca scoate mult fum negru daca ma dau la el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Daca motorul a stat 5-6 ore trebuie sa porneasca cu soc. Daca nu va porneste cu soc s-a umblat la pilot screw, suruburile de sub carburi in partea cu motorul, desurubandu-se mai mult decat scrie cartea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 m-ati cam pus pe ganduri ... al meu inca face figurele desi i-am facut carburatia in primavara. mai aiurea e ca scoate mult fum negru daca ma dau la el ... Tocmai fumul negru m-a facut pe mine sa fac carburatia; niciodata nu imi scosese fum, iar la o depasire, cand s-a chinuit motorul pana a ajuns la ture mai inalte, ma uit in oglinda si am vazut fum, mult, in prima clipa nici nu am crezut ca e de la mine, dar apoi am repetat figura si la fel imi facea si atunci am decis sa surubaresc imediat cum am ajuns acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 ideea e ca nu e doar fum negru. Treaba sta in felul urmator: 1. Daca de exemplu ma duc acuma acasa si il ponesc, desi e cald afara fara soc nu sta pornit pana se incalzeste cat de cat 2. Pana sa ajunga in temperatura optima de functionare, sau mai bine zis primele 10-20 de min merge rotund si frumos. Dupa ce se incalzeste bine incepe sa-mi faca figuri, adica intre 4 si 5,5 mii de ture se pune in nas daca trag de gaz frumos si elegant. Daca ii dau blana are cam 3 hopuri unde da innapoi scurt, dupa care raspunde la comenzi asa cum ar trebui. 3. Pe langa fumul negru vad ca a inceput sa pape si ulei, si cam mult. 4. Consumul a fost mare spre foarte(pus 10 litri de benzina plecat la giurgiu, dat in 2 reprize 140-150, in rest mers la 110-120; la intoarcere mers si mai cuminte. la 20 km de buc intrat pe rezerva. ) si abia cand am venit de la ai mei de acasa pe oituz si pe cheia a scazut sub 6. Interesant este faptul ca pe oituz am mers destul de sus in ture. Asa ca acuma stau cuminte si astept sa vina sezonu rece sa ma bag in el, daca nu cumva mai devreme ca si asa imi expira asigurarea pe 2 sept si ma gandesc sa nu o mai fac daca tot mere asa naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am un bandit din 2007 si se apropie momentul sa ii fac primul service major (16 000 km) . Pana acum am facut doar schimb de ulei si uns lantul. Am o intreaga lista : Filtru aer, bujii , ulei si filtru, cauciuc fata, etc Am niste intrebari de intrebari despre chestiile astea......de pilda: 1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva? 2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva? 2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat ? 1. nu (doar pentru linistea ta, poti pune bujii iridium, consumul o sa fie redus - faci de 2 beri pe an; totusi, avand in vedere ca ai bandit pe injectie - pune iridium) 2. nu (din fabrica nu cred ca vine cu filtre pe care se curata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am un bandit din 2007 si se apropie momentul sa ii fac primul service major (16 000 km) . Pana acum am facut doar schimb de ulei si uns lantul. Am o intreaga lista : Filtru aer, bujii , ulei si filtru, cauciuc fata, etc Am niste intrebari de intrebari despre chestiile astea......de pilda: 1 Bujiile acelea Iridium chiar scad consumul? Merita pus asa ceva? 2 Am citit undeva ca filtrul de aer la bandit tine forever, trebuie doar curatat. Adevarat? 1. Din experienta mea putina cu motorul, dar ceva mai mare cu masina, pot sa iti zic ca bujiile cu iridium ajuta in special in ture inalte, dar ca si consum nu o sa vezi ceva incredibil, cum spunea Warlock, ceva în genul a doua beri. Per total, dacă nu mergi constat sportiv, cred ca ieși mai câștigat dacă schimbi mai des bujiile, gen 8k și pui Denso sau Ngk standard. Dacă totuși ești curios și vrei iridium eu am găsit Ngk cu 45 Ron bucata pe un site destul de serios. La mașină prefer Denso, cu Ngk mi-am luat teapa de câteva ori (și nu erau făcături) 2.Orice filtru de hârtie trebuie înlocuit, irelevant ca e la drujba, moto, mașină, etc. Ca îl sufli cu aer din când în când e altceva, dar la peste 12k în Ro, 70 Ron nu e un capăt de tara, deci schimba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am terminat de sincronizat carburatoarele, cu un dispozitiv facut de mine, din ala cu sticle, a durat ceva timp, si am dat si o tura, pentru ca eram curios sa vad daca scade din consum, am bagat 40 de km, de data aceasta am bagat peste suta pe unde am prins, pana in 130-140 si am tras de motor, mi-a iesit in conditiile astea fix 5%. Poate daca as schimba si bujiile si filtru de aer ar mai scadea ceva, dar deocamdata las asa. Eh, acuma ma pot da si eu linistit cu motoru, fara sa ma tot gandesc ca tre sa alimentez continuu, nu ca acum 2 saptamani cand am ramas fara benzina dupa 200 de km cu plinu facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 @zven: nivel plutitoare si reglaje neddle-jet + membrane de inspectat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 macke exact la alea ma gandesc si eu ... da tare imi e ca totul se traga de la membrane ... or si fisurate sau ceva si dupa ce se dilata incep sa scape benzina prin ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 daca amestecul e blocat, nu are cum sa fie fisurate ... fa nivelul si vedem dupa. ma suni daca nu te descurci la membrane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea. Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 am eu unpic mai mare, dar nu cu mult...nu mai tin minte cat si nu am avut probleme.....bateria mea oricum e pe duca, se inmoaie putin luminile la relanti, o sa pun standard Varta cand s-o duce, cel mai probabil prin primavara deci nu stiti ce pot face cu superglue ala nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea. Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara. n-are nici o treaba, toate discutiile pe care le alimenteaza unii ca pui mai mare si se fute nu stiu ce is aiureli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 ............ @Motorocker, superglue-ul se dizolva in apa fierbinte cu detergent, uzual, cu cat mai fierbinte cu atat mai bine si multa, multa rabdare. Alternativa e acetona, am scos ceva vopsea de la portiera unei prietene, pe portiera mea, a zis sa imi lase o amintire probabil. Lacul si vopseaua de la masina mea nu au fost afectate. Incearca intr-un loc mai putin vizibil, daca nu reusesti cu apa, folosind betisoare cu vata, sau o carpa moale, asteapta 10-15 minute si vezi daca vopseaua e ok. In ultima instanta poti apela la un atelier specializat pe polish si vopsitorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Readuc putin subiectul despre pornire. Can am luat banditul, avea pe o baterie mai tapana (ulterior am aflat ca era de B12). Cand am schimbat-o am luat-o pe cea din catalog pentru B6 00-06. Aqm, ideea e ca cu aia mai mare pornea "la sfert" (adica nu stiu daca electromotorul bazaia juma de secunda). Cu cea originala, clar motorul face ceteva revolutii pana prinde aprinderea. Intrebare: ati mai avut vreunu asa ceva. Credeti ca diferenta de amperaj poate dauna motorului? Este drept ca diferenta era clara. Cea de 8Ah mi se pare micuta, dar duce. cauta una de 9, ideal de 10Ah. Cea de b12 e de 12Ah parca. Eu am la GSXF de 14 Ah. Nu asta conteaza, ci CCA-ul, adica curentul de pornire. Eu am gasit cazuri la Varta/Bosch in care desi bateriile aveau specificatia de Ah corecta, adica 14Ah, CCA era de 140A, in conditiile in care mie imi trebuie MINIM 190A curent de pornire. Vezi ce spune manualul sau fa o comparatie si un calcul simplu de la bateria de B12, dar eu nu as lua sub 120A CCA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Marmotzell ... daca e ceva mai mare nu strica pt ca o sa ai tot timpul o rezerva de putere. Acuma nici prea mare nu cred ca ii face bine. Ceea ce zice Macke e foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Cea de 8Ah mi se pare micuta, dar duce. cauta una de 9, ideal de 10Ah. Cea de b12 e de 12Ah parca. Eu am la GSXF de 14 Ah. Nu asta conteaza, ci CCA-ul, adica curentul de pornire. Eu am gasit cazuri la Varta/Bosch in care desi bateriile aveau specificatia de Ah corecta, adica 14Ah, CCA era de 140A, in conditiile in care mie imi trebuie MINIM 190A curent de pornire. Vezi ce spune manualul sau fa o comparatie si un calcul simplu de la bateria de B12, dar eu nu as lua sub 120A CCA!interesant, la B6 zice de 80A curent de pornire. Acuma nici prea mare nu cred ca ii face bine.nu are nici o treaba. cu toate ca probabil legenda asta urbana n-o sa fie eradicata vreodata. poate sa fie oricit de mare, atita vreme cit incape fizic acolo si e de 12V nu are treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 interesant, la B6 zice de 80A curent de pornire. Electromotorul poate trage pana la 80A .. asta din ce imi aduc eu aminte. La 120A ai o rezerva suficienta. daca scrie in manual la baterie ca trebuie 80A la pornire, atunci am inteles ideea. Revin si spun ca 120A sunt suficienti ca CCA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 nu are nici o treaba. [...] legenda asta urbana n-o sa fie eradicata vreodata. poate sa fie oricit de mare, atita vreme cit incape fizic acolo si e de 12V nu are treaba. pai normal ca e legenda, cand pe la orele de fizica frecau menta pe pereti! acu' sunt priceputi la toate, d-aia e legenda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.