Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

O fi si bateria muci, dar dpmdv am cam eliminat-o ca si cauza a problemei. Tot documentandu-ma inclin sa cred (aproape sigur) ca problema e de la releul de incarcare (Regulator/Rectifier), pe care inca sap sa-l gasesc de cumparat... L-am gasit pe ebay.co.uk la vreo 70 GBP si mi se pare scump. Ar fi zuper daca as putea imprumuta unul ca sa fac proba daca se rezolva problema. Daca nu gasesc de imprumut, vine intrebarea: Pot sa cumpar o chinezarie (cu acelasi numar de fire si de pe un motor de capacitate apropiata) si sa fac proba, eventual sa-l folosesc cu succes pe viitor?

Editat de Cyclops
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

releul de incarcare 100% incarcarea trebuie sa fie intre 13.8 si 14.4V tu la 5000rpm 12v..e bulit releul..

daca e cu 5 fire gasesti oriunde relee universale cu 100lei..

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am momentan in curte 4 bandite si unul de 1250 dar la cele de 1200 pana nu umbli la carburatie e lucru in zadar..tobe am 4 Giannelli mivv leo vince si un arrow..DIFERENTA sunetul dimpotriva merge putin mai prost datorita gazelor evacuate prea repede..iar filtru sport fata de cel original nu iti face decat bujiile foarte albe..totul este in carburi cand bagi kituri de jigloare atunci se schimba.dar poate al tau e diferit BOSS..Orice bandit de 1200 se ridica intro roata in a 3-a din ambreaj...sa vi cu al tau sa vad daca se ridica in a 2-a din acceleratie..mai surubareste pe la ele si pe urma mai povestim..

» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:26

This Bandit's a beast! Replaced the stock exhaust, re-jetted the carbs and put on some K&N air filters, this has added another 15-20 hp by my guess. Another guy who'd done the same mods said his dyno'd out at 127 hp.

Dynojet stage 1..doar modificari in carburator de la 7 la 10 hp

Dynojet stage 2..modificari in carburator si neaparat filtre sport K&N de la 15 la 20 hp

Dynojet stage 3..modificari in carburator neaparat filtre sport si toba sport ..iti urca pana la 30 de cai...nimic nu iti da putere fara un plus de benzina si aer(turbina) dar deja e prea mult cunoscatori o stiu...

as vrea sa-i stiu si eu pe cunoscatorii aceia..

E rau ca tragi concluzii rautacioase judecand doar prin ce ti s-a intamplat tie cu banditele, nu vreau sa imi dau cu parerea pentru ca nu te cunosc si nu stiu ce nivel de cunostinte in mecanica moto ai (multi romanasi cred ca daca au demontat niste piese si le-au pus la loc stiu ceva despre moto), o toba goala pe un bandit e clar ca ii va da un gol in curba de putere.Insa daca tot ai vreo patru pe acasa doar asa for fun un bandit vechi de 1200 cu amestecul reglat , ca tot mia-i vorbit de bujii albe , reglat nu cu scule din bazar , sincronizat si care are compresie in prima treapta de abia poti sa il tii la pamant , in treapta a doua pe la 80 la ora daca bagi mana in gaz trebuie sa fii in aer nu ajutat cu ambreiajul.Daca nu e asa ai patru banditi obositi.Sincer cand am postat anuntul ma gandeam ca dau de specialisti dar asa e viata , era mai corect sa intrebi nu sa critici aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E rau ca tragi concluzii rautacioase judecand doar prin ce ti s-a intamplat tie cu banditele, nu vreau sa imi dau cu parerea pentru ca nu te cunosc si nu stiu ce nivel de cunostinte in mecanica moto ai (multi romanasi cred ca daca au demontat niste piese si le-au pus la loc stiu ceva despre moto), o toba goala pe un bandit e clar ca ii va da un gol in curba de putere.Insa daca tot ai vreo patru pe acasa doar asa for fun un bandit vechi de 1200 cu amestecul reglat , ca tot mia-i vorbit de bujii albe , reglat nu cu scule din bazar , sincronizat si care are compresie in prima treapta de abia poti sa il tii la pamant , in treapta a doua pe la 80 la ora daca bagi mana in gaz trebuie sa fii in aer nu ajutat cu ambreiajul.Daca nu e asa ai patru banditi obositi.Sincer cand am postat anuntul ma gandeam ca dau de specialisti dar asa e viata , era mai corect sa intrebi nu sa critici aiurea.

dute ba si lasa-ma..specialistule.. am bandit de 1250 nou luat da nu face ce zici tu..in oras mai sunt doua nici alea nu fac asa ceva..la intruniri ma dau cu altele tot asa..or fi praf toate..in Germania anul trecut m-am dat cu unul modificat avea undeva pana la 125 cai da e altceva..vinde-l linistit pe al tau ala cu 120 de cai si o obosita de toba bos

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi si bateria muci, dar dpmdv am cam eliminat-o ca si cauza a problemei. Tot documentandu-ma inclin sa cred (aproape sigur) ca problema e de la releul de incarcare (Regulator/Rectifier), pe care inca sap sa-l gasesc de cumparat... L-am gasit pe ebay.co.uk la vreo 70 GBP si mi se pare scump. Ar fi zuper daca as putea imprumuta unul ca sa fac proba daca se rezolva problema. Daca nu gasesc de imprumut, vine intrebarea: Pot sa cumpar o chinezarie (cu acelasi numar de fire si de pe un motor de capacitate apropiata) si sa fac proba, eventual sa-l folosesc cu succes pe viitor?

vezi in carte cat tre sa iti incarce pt ca difera de la o generatie la alta, nu mai zic de modele. Al meu incarca prea mult si am gasit aftermarket la adal motors la mai putin de jumatate de pret fata de piesa oem. Acuma incarca ceas. :D

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe Adal Motors pt al meu si costa ~600 lei. Mi se pare exorbitant, dar intrevad o oaresce scapare Despre ce e vb aici.

 

In manual imi da valoare cred generica la incarcare: 13,5V - 15,5V. .... nu stiu ce sa zic. Oricum multumesc pentru raspuns. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Daca nu-mi iese jmecheria cu releul de ATV primit, o sa imi incerc norocul la cele din China. SH-uri am o reticenta sa imi iau inca daca am alte variante ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Dupa doua saptamani de plimbari, banditul si monstrul au revenit acasa. Trebui sa laud doua trasee si un sentiment senzational.

 

Trasee.

 

1 - Halkidiki - Un traseu foarte virajat si foarte echilibrat. Asfaltul perfect. Priveliste uluitoare. Drumul, cu toate ca urmareste plaja, are ruta mult deasupra nivelului marii. Merita incercat macar o data in viata.

post-35709-0-65035300-1408281607_thumb.jpg

2 - Muntele Olimp - Un traseu ceva mai greu decat Transfagarasan si Transalpina. Plecand de pe plaja, in 40 de km ajungi la aproape 2000m altitudine. Ace de par cu diferenta de nivel inspaimantatoare. Asfalt perfect, priveliste panoramica asupra plajelor din zona Katerini

post-35709-0-67659500-1408282068_thumb.jpg

La 5 minute dupa ce am plecat de pe plaja, a inceput urcarea: post-35709-0-94777800-1408282077_thumb.jpg

La mijlocul muntelui: post-35709-0-67121600-1408282123_thumb.jpg

 

Ambele motociclete s-au descurcat excelent. Noi, in schimb, din cauza caldurii, transpiratiei, pantalonilor moto, ne-am intors acasa cu iritatii pe poponeata si in spatele genunchilor....eh...aia e...

 

Banditul cu bagaje si pasager: post-35709-0-20268800-1408281128_thumb.jpgpost-35709-0-27817200-1408281137_thumb.jpg

Banditul si Monstrul in gradina lui Zeus: post-35709-0-91348600-1408281147_thumb.jpg

 

Sentiment unic

 

Nu credeam ca este posibil sa "te dai" pe curbe in creierii muntilor, si 5 minute mai tarziu sa parchezi pe plaja sa bei o cafea dupa care sa continui drumul prin munti. Este un sentiment pe care nu-l pot descrie. Va pot spune doar ca avea un zambet de imi iesea din casca.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos tare! Da-ne mai multe detalii te rog, cum au fost drumurile, pe unde ati stat, ce ati facut, Dupa ce am redescoprit grecia anul asta, incercam sa facem astfel incat la anul sa o taiam iar...

 

Incep sa ii dau dreptate lui Ianachim, turele astea trebuiesc facute mai pe racoare. Din cauza caldurii (si a pozitiei dubioase pe zxr) am preferat sa reducem nr. de km pe zi si ne bucuram de localitatile pe unde ne-am oprit (e drept, la noi tot concediul a fost undeva la 1500km). O alta observatie, mai reduceti din bagaje si noi am facut aceeasi greseala si simteam motoreta greoaie in anumite situatii si confortul a avut de suferit uneori (noi am avut gentutele laterale+tankbag+2 rucsaci).

 

si o intrebare daca mai permiti, pe locul doamnei vad (sau mi se pare) o husa de sa cu gel? Merita?

 

Andrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep cu sfarsitul :))) Nu este husa cu gel. Ce se vede acolo este, de fapt, legatura dintre gentile textile laterale. este o talpica textila care se prinde de sa si, apoi, prinzi gentile si eventual rollbag-ul prin cleme.

 

Drumurile sunt excelente. asfaltul foarte foarte bun, unele zone cu mici denivelari, dar nimic deranjant.

 

Prima saptamana am stat in Xanthi la niste prieteni (lucru care ne-a ajutat foarte mult, pentru ca ei au facut pe ghizii si ne-au plimbat prin o gramada de locuri din nordul greciei - plaje, situri arheologice, muzee, carari de hicking prin muntipost-35709-0-44273700-1408284425_thumb.jpg) Dupa ce strang toate locurile prin care ne-au dus, voi face o lista a obiectivelor pe care le-am vazut si care, din punctul nostru de vedere, merita vizitate.

 

Dupa ce am plecat din Xanthi, am coborat spre Tessaloniki (dar nu am ajuns in oras pentru ca am cotit la stanga sa coboram spre fiecare brat din Halkidiki). In prima noaptea in doi am pus cortul in Porto Koufo (aproape de limita sudica a bratului din mijloc). De acolo am plecat spre al treilea picior si am campat in Kriopigi. De aici am urcat spre Tessaloniki, si am coborat mai departe spre Katerini si mai departe, unde am pus cortul in Panteleimonos. De aici am traversat Olimpul (Leptokaria - Karya - Kallithea), am urcat inapoi spre Katerini, si mai departe pana in Serres. In Serres (sau prin imprejurimi) nu exista campinguri, asa ca am fost nevoiti sa ne cazam intr-un hotel - Phillippo Xenia...parca. Din Serres am venit acasa, trecand granita GR-BG pe la Exochi, si Bg-RO cu BAC-ul pe la Bechet. In total, de cand am plecat de acasa si pana am parcat inapoi in curte, am strans aprox 2.600 km.

 

Din pacate, planurile de a ne plimba prin toata Grecia ne-au fost date peste cat de aumiti factori ce nu tineau de noi, dar...nu-i nicio problema, ne vom intoarce curand si vom continua de unde am ramas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de precizare, la mine legatura dintre gentute e facuta de 3 fasii subtiri si nu m-am gandit :)

 

La greci am fost prima oara prin salonic si vara asta am invartit rotile prin thassos, gasesti topicul de plimbare pe la mine. Va urez sa aveti timp si bani sa va mai plimbati pe unde vreti! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o mana de vopsea si e gata. Nu a iesit ca din fabrica da pt uzul propriu e numa bun. Din pacate scarita stamga cu tot cu suportul care vine din cadru era cam stramg si m-a tras in jos cu tot suportul. Eh asa iese cand faci la mana, si mai e si prima incercare. Per total sunt destul de multumit. Haida spor !!!

 

post-68651-0-20124200-1408611283_thumb.jpg

 

 

PS: toate detaliile de fabricatie o sa le dau cand oi ajunge la un net calumea ca sa pot pune si ceva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cred ca iesea mai estetic, daca aveai ceva scule la indemana. tin minte ca in iarna chiar cochetam cu ideea de a face rack-uri pt motoare, vopsite electrostatic, tot. si ieseau super fain. dar intre timp am oprit proiectul ...

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare problema a fost ca mi-a fost frica sa sudez piesele direct pe motor, adica sa ii dau 2-3 puncte cat sa tina si dupa aia sa ma duc pe banc sa le intaresc cum trebuie.Asa a trebuit sa le pun de forma pe cadru, sa vad cum vin si dupa sa ma duc la banc la se sudez din ochi+masuratori. Vopseaua a fost data cu pensula, ca de unde electrostatic, cuptor si alte alea. Nu au iesit foarte estetic dar daca isi fac treaba eu sunt multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la atelier aveam vreo 3 variante de sudura: in puncte (aparat special), electric (mig) si autogen. e aproape imposibil sa nu gasesti solutii, daca ai aparatele. acum na... pentru electrostatic trebuie sablat, alte scule, alte nebunii. bravo ca te-ai apucat, incet incet le inveti!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final am aflat ca puteam sa prind iesele pe motor si dupa aia sa sudez tot cadru, trebuind doar sa dau bateria jos. Eh, data viitoare o sa stiu ce si cum si sigur iese ca din frabica.


» Post actualizat in 25 Aug 2014 12:19

Daca tot m-am chinuit sa imi fac suportul pentru gentile textile, o sa va povestesc si voua cam care e treaba si cum au iesit.

Am folosit sarma de 8 din fier. Am masurat cat de cat gentile si cadru pt fiecare geanta in parte, dupa care strans in meghina si strambat cu ciocanu pana la forma dorita. Imbinarile le-am facut cu sudura electrica. Din pacate nu am fost foarte atent si e o mica diferenta intre cei 2 suporti. Inainte de a gandi prinderile aratau cam asa:

post-68651-0-19807600-1408968180_thumb.jpg post-68651-0-98776100-1408968182_thumb.jpg

Partea cea mai grea a fost pozitionarea prinderilor, si tot ce inseamna reglaje fine(abia dupa ce am terminat suportul am aflat ca puteam sa sudez piesele intre ele chiar daca erau prinse pe cadru). La final m-am uitat dupa cutia cu vopsea si am pus mana pe aia de grund. Sapt asta cred ca o sa ii dau un smilger fin si o vopsea neagra la tub. Mai am de confectionat niste chingi late neelastice care sa le fac reglabile cu care sa fixez bine gentile.

post-68651-0-27325400-1408968721_thumb.jpg post-68651-0-16243700-1408968724_thumb.jpg

post-68651-0-38647600-1408968727_thumb.jpg post-68651-0-99045100-1408968729_thumb.jpg

 

De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115). Cam asa arata puse pe moto si cu gentile pe ele.

post-68651-0-26684000-1408968733_thumb.jpg

post-68651-0-44145500-1408968717_thumb.jpg

post-68651-0-63557900-1408968735_thumb.jpg

 

A trebuit sa fac si niste chestii nasoale ca sa le pot prinde. Am polizat ceva din scaritele spate ca se se poata rabata. La anu daca mai am timp o sa il refac si sa`l optimizez.

Ca si latime, ar fi cu 2-3 cm mai late decat ghidonul stock, fara compartimentul suplimentar de la genti deschis.


» Post actualizat in 25 Aug 2014 12:21

PS: pozitionarea lor permite si utilizatea locului de pasager fara a fi incomodat de genti.


» Post actualizat in 25 Aug 2014 12:24

PS2: nu am apucat sa prind la 00, da am prin simetric. :D

post-68651-0-15300000-1408969469_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115).

 

Poi cum asa..Asa ceva nu se poate doar nu ti-a modificat raportul in cutie si nici la pinioane la lant n-ai umblat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ciprinhio pai vezi matale ... alea ies ceva din latimea normala a motoretei. si la un motor de 600 de cmc conteaza, deci mai multa frecare cu aerul mai putina viteza.

@lionx1987 din pacate nu te pot ajuta. Acuma sunt la bucuresti unde si stau in proportie de 90% din timp, si aici nu am ce imi trebuie. Daca o sa imi fac altu la anu te anunt. Culmea este sa vinerea trecuta am ajuns in Iasi si am si stat pana sambata pe al un 12-13 asa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De testat le-am testat pana pe la 140-150 si nu am avut probleme cu ele, iar pe drum de tara nici nu s-au miscat. Singura diferenta este ca imi cam ia 10km/h din viteza.(la 6000 de ture fara ele am cam 120, cu ele am cam 110-115). Cam asa arata puse pe moto si cu gentile pe ele.

 

Foarte dubios ce spui tu. Cu toate ca, din punct de vedere fizic, ai dreptate, insa eu nu am avut niciodata probleme de genul asta. A fost o diferenta intre turatie si viteza, insa, in niciun caz de 10 km...maximum 2-3 km/h. si aia se simteau daca eram pe drum in urcare :))

 

post-35709-0-27817200-1408281137_thumb.jpg
post-35709-0-74985200-1370504016_thumb.jpg
Poze sunt facute in doua ture diferita. Prima este de anul asta din Grecia si a doua este de acum doi ani din Austria. Eu doar asa plec cu banditul la drum si, repet, nu am simtit niciodata o diferenta atat de mare cu-fara bagaje.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...