KMIHAI Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Impresiile despre parbriz - permite pozitie dreapta in sa fara turbulente mari pana la viteze de touring sportiv. Din pacate nu apara de vantul lateral sa vezi ce fain era vantul lateral daca aveai si carena ca vitezanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Am avut un ZZR si intr-adevar era mult mai rau cu vantul lateral, dar aici pun la socoteala si greutatea de vreo 60 kg in minus (ca sa nu mai zic cat am pus eu pe mine intre timp ), pe Suzuki e doar o briza asa, adie un pic mai tare cand trece tirul din sens opus pe langa tine, dar nimic dramatic. Cu parbrizul asta, Banditul incepe sa devina barca de touring pe care o doresc. Ramane de rezolvat problema de trepidatie in manere - citisem la Red Bandit ca a pus Rizoma si nu se mai simt trepidatiile, asa sa fie oare ? In alta ordine de idei - lantul Iris (nou) montat acum 500-600 km s-a lasat foarte mult, a facut o "burta" ce atingea cricul central. Am rezolvat prin strangere, dar de ce se lasa asa mult pe o distanta asa de scurta? Editat Mai 4, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Am avut un ZZR si intr-adevar era mult mai rau cu vantul lateral, dar aici pun la socoteala si greutatea de vreo 60 kg in minus (ca sa nu mai zic cat am pus eu pe mine intre timp ). Cu parbrizul asta, Banditul incepe sa devina barca de touring pe care o doresc. Ramane de rezolvat problema de trepidatie in manere - citisem la Red Bandit ca a pus Rizoma si nu se mai simt trepidatiile, asa sa fie oare ? In alta ordine de idei - lantul Iris (nou) montat acum 500-600 km s-a lasat foarte mult, a facut o "burta" ce atingea cricul central. Am rezolvat prin strangere, dar de ce se lasa asa mult pe o distanta asa de scurta? Eu am un kit Tsubaki cu care-am facut citeva mii de km. Pina acuma l-am strins doar o singura data. Merg foarte calm, rar trec de 8000 de ture, deobicei schimb vitezele la 4000-5000. Daca schimbi vitezele la 12000 de ture... probabil ajuta si asta la uzura lantului. Accelerari si frine de motor nebunesti... si ele contribuie. Mi-a zis un mecanic odata ca in primii 500 de km se uzeaza mai mult. La mine dupa 500 km abia se observa ca a crfescut jocul, nici vorba sa atinga cricul. De curiozitate, cit ai dat pe kitul asta, si unde l-ai gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Este doar lantul, nu e kit. A costat 170 lei si sincer nu l-am luat pentru ca m-as fi zgarcit, asta a fost recomandat de service (Kaore). Merg incet, tot asa, schimb pe la 5000, doar in depasiri 8000, nici vorba sa il fortez in vreun fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Este doar lantul, nu e kit. A costat 170 lei si sincer nu l-am luat pentru ca m-as fi zgarcit, asta a fost recomandat de service (Kaore). Merg incet, tot asa, schimb pe la 5000, doar in depasiri 8000, nici vorba sa il fortez in vreun fel. Pai de ce-ai schimbat doar lantul? Peste tot se recomanda sa se schimbe cu tot cu pinioane, si mi se pare perfect logic. E un topic recent la "Service" in care cineva se plingea de Kaore. E posibil sa fie varza lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 A fost examinat de 2 mecanici - Kaore si MyMoto si au spus ca e ok sa schimb doar lantul. Sincer - da-l dracu' e un lant. De ce se largeste asa in doar cateva sute de km, ca doar nu e de guma! Ma rog, voi schimba si caucicul spate cand va fi cazul si vedem daca e nevoie de kit de lant complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 A fost examinat de 2 mecanici - Kaore si MyMoto si au spus ca e ok sa schimb doar lantul. Sincer - da-l dracu' e un lant. De ce se largeste asa in doar cateva sute de km, ca doar nu e de guma! Ma rog, voi schimba si caucicul spate cand va fi cazul si vedem daca e nevoie de kit de lant complet. Pinioanele nu costa o avere. E greu de crezut ca un lant se varzeste si pinioanele ramin ca noi. Cred ca te-ai prins de ce sa largeste latul tau - probabil e o cacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Scuze, chiar nu imi dau seama, "o cacuta" ? Adica sa schimb si pinioanele ? Editat Mai 4, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) A fost examinat de 2 mecanici - Kaore si MyMoto si au spus ca e ok sa schimb doar lantul. Sincer - da-l dracu' e un lant. De ce se largeste asa in doar cateva sute de km, ca doar nu e de guma! Orice mecanic care schimba doar lantu si nu intreg kitul este un cre.tin. In alta ordine de idei... poate nu au strans corect axul spate si acesta s-a deplasat de-a lungul basculei. La asa o recomandare din partea lor (schimbat doar lantul) nu ar trebui sa surprinda asa ceva (a nu fi in stare sa strangi corect un ax spate). Sau ti l-a reglat prea strans (fara un joc de 2-3 cm) si de la amortizare acesta s-a largit. Oricum uzura la lant nou VS pinioane vechi e criminala. Sau mai e varianta in care lantul Iris (n-am auzit niciodata de firma asta) e facut de niste unii pe v'un vapor in ape internationale. Recomand cu caldura DID X Ring sau Regina, evident la alte preturi. Editat Mai 4, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Orice mecanic care schimba doar lantu si nu intreg kitul este un cre.tin. In alta ordine de idei... poate nu au strans corect axul spate si acesta s-a deplasat de-a lungul basculei. La asa o recomandare din partea lor (schimbat doar lantul) nu ar trebui sa surprinda asa ceva (a nu fi in stare sa strangi corect un ax spate). Sau ti l-a reglat prea strans (fara un joc de 2-3 cm) si de la amortizare acesta s-a largit. Oricum uzura la lant nou VS pinioane vechi e criminala. Sau mai e varianta in care lantul Iris (n-am auzit niciodata de firma asta) e facut de niste unii pe v'un vapor in ape internationale. Recomand cu caldura DID X Ring sau Regina, evident la alte preturi. regina nu stiu de ai asa parere buna depre firma asta...sunt italieni la urma urmei... did da intradevar este f bun mia poti opta si pt EK si RK sunt japan destul de bune si fabrica lanturi de motor de destul de mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 regina nu stiu de ai asa parere buna depre firma asta...sunt italieni la urma urmei... did da intradevar este f bun mia poti opta si pt EK si RK sunt japan destul de bune si fabrica lanturi de motor de destul de mult timp Damn! Nu am bagat de seama. Uuugh! Nu Regina! Caca Regina! Adevaru e ca am avut DID X Ring si la GS si la B6. Acum am Regina pe 12 si parca nu-i asa de de tzapan ca DIDu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Azi am scos o tira toba pentru ca crapase pasta de etansare, si de curiozitate am dat oleaca drumul la motor fara. Tot ce pot sa zic e: FUCKING JESUS!!! RvsS, eu zic ca de-acuma sa te iei dupa oameni seriosi, nu dupa mecanici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Damn! Nu am bagat de seama. Uuugh! Nu Regina! Caca Regina! Adevaru e ca am avut DID X Ring si la GS si la B6. Acum am Regina pe 12 si parca nu-i asa de de tzapan ca DIDu. cat ai mers tu cu regina si nu a tinut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 poate nu au strans corect axul spate si acesta s-a deplasat de-a lungul basculei Daca ar fi facut asta probabil se intindea, nu se largea. Tragind linie... Fact: ai cel mai no-name lant, care s-a largit dupa 500 km Fact: trebuie sa schimbi "doctorii" Fact: eu am un kit despre care unii zic ca e no-name (dar de fapt nu e) si care e in stare perfecta dupa citeva mii de km Fact: Emppu si altii un kituri bune, care nu sint no-name Fact: eu odata tot bat un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 eu am regina si pot spune ca am cu el aproape 20.000. asta eu. celalalt prorpietar cine stie cat a avut. si inca mai merge. e lant 530. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Pe GS 500, dupa ce s-a gatat cel cu care am luat motorul, am pus DID X Ring si mergea f bine. Nu am mai tinut insa f mult motorul pentru a vedea cat ar fi rezistat. B6le l-am luat cu DID X-Ring nou si a tinut cam 18+ mii de km. Acume e cam muci, asta in conditii de mers agresiv si cam blanos dar cu intretinere corespunzatoare. Ar fi tinut mai mult daca: 1. nu schimbam pinionul pe fata de la 15 la 14 dinti pe la vreo 5 mii de km 2. nu schimbam foaia spate pe la 10 mii si ceva de km 3. as fi mers cu motoreta ca pensionarii. Grasa am luat-o cu Regina aproape nou (golden, cred ca e cel Z-Ring) si am vreo 1000 si ceva de km cu ea. Nu mi se pare mai bun si mai tzapan ca DID-ul si asta nu pt ca mi-am adus aminte ca e made in Italy iar eu ma cac pe tot ce e italian (cu exceptia Ferrari, poate alpinestars si pe un anume model de mansoane de la Rizoma ). Pur si simplu mi se pare ca se largeste mai rapid, chiar daca e clar ca 12le are alti Newtoni si forta exercitata asupra lantului e mult mai mare fata de 600. Ambele sunt 530-uri. Am auzit de neni care au facut catre 30 de mii de km cu 12le cu un kit de lant. Se mai complica si cu Scottoliere si alte minuni alte industriei. Se prea poate. Insa io ma plimb cu bicicleta. Cu motoreta ma "dau". Avand in vedere ca DID e la fix aceasi bani cu Regina (120de europeni)... urmatorul va fi DID. Sa manca gura lor flamanda de japonezieni. Dar e f bun si Regina, lucru stabilit. Editat Mai 5, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Ca veni vorba de lanturi. Eu m-am cam saturat de sprayurile Motul, ca-s scumpe cu draciu si ma ajung maxim 3 ungeri. Ma gindesc sa trec pe produsele echivalente de la Procycle (teflon). A folosit cineva, sint OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Ca veni vorba de lanturi. Eu m-am cam saturat de sprayurile Motul, ca-s scumpe cu draciu si ma ajung maxim 3 ungeri. Ma gindesc sa trec pe produsele echivalente de la Procycle (teflon). A folosit cineva, sint OK? Erau superbe pana acum v'un an. Erau frumos albe, cu teflon. Asta pana cand au schimbat la noua formula imbunatatita bla bla care-i ca pishatu boului fata de ce era odata. Dar continui sa-l folosesc pt ca-i foarte ieftin si relativ bun. Editat Mai 5, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 eu folosesc spray de la motorex. e ft bun si il ung la 500 km. cam asa. cand nu mai are pe zale spray(adica e lucios). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Avand in vedere ca DID e la fix aceasi bani cu Regina (120de europeni)... urmatorul va fi DID. Sa manca gura lor flamanda de japonezieni. Dar e f bun si Regina, lucru stabilit. hmmm...de ce aveam eu impresia ca DID e US made? m agandesc sa-mi iau S100 spray de lant,a incercat cineva? am mami incercat cateva produse S100 si sunt f bune,iar pe net sunt destul de laudate... Editat Mai 5, 2009 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Erau superbe pana acum v'un an. Erau frumos albe, cu teflon. Asta pana cand au schimbat la noua formula imbunatatita bla bla care-i ca pishatu boului fata de ce era odata. Dar continui sa-l folosesc pt ca-i foarte ieftin si relativ bun. O sa-mi comand si eu un set din ala atunci, macar de proba. In alta ordine de idei, ieri am dat jos de pe motor si cricul central. O mare imbunatatire estetica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) O sa-mi comand si eu un set din ala atunci, macar de proba. In alta ordine de idei, ieri am dat jos de pe motor si cricul central. O mare imbunatatire estetica Dar practica? Ai stand? Daca nu, te asigur ca o sa il pui la loc Am folosit si eu acum 3 ani spray din ala cu teflon de la Procycle, ce sa zic, treaba isi face, dar am renuntat la el pt ca e mult prea messy. Oricat de atent eram cand ungeam lantul, dupa prima tura imi era alba janta de la el. Acum folosesc ceva primit gratis de la un amic care face service la stivuitoare. Presto kettenspray scrie pe el, e nemtesc, are desenata o bascula de motor cu pinionul in prim plan. Is deja la al 3-lea tub si e super ok. E curat (cel mai important ), sunt obsedat de curatenie in zona asta a lantului, tre sa luceasca toate. Si isi si face treaba, adica luna asta e un an de cand am motorul, am facut vreo 8 000 de km cu el si abia saptamana trecuta am intins prima data lantul , si asta nu din cauza ca as fi neglijat ceva, pur si simplu nu a fost nevoie. Tot timpul asta am folosit spray presto, ocazional Mobil. Ala ii cam slabut. Editat Mai 5, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Eu am folosit spray Castrol de pe louis. Nu e messy, nu iti face lantul alb sau altceva si tine cam la 5 ungeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Dar practica? Ai stand? Daca nu, te asigur ca o sa il pui la locAm folosit si eu acum 3 ani spray din ala cu teflon de la Procycle, ce sa zic, treaba isi face, dar am renuntat la el pt ca e mult prea messy. Oricat de atent eram cand ungeam lantul, dupa prima tura imi era alba janta de la el. Acum folosesc ceva primit gratis de la un amic care face service la stivuitoare. Presto kettenspray scrie pe el, e nemtesc, are desenata o bascula de motor cu pinionul in prim plan. Is deja la al 3-lea tub si e super ok. E curat (cel mai important ), sunt obsedat de curatenie in zona asta a lantului, tre sa luceasca toate. Si isi si face treaba, adica luna asta e un an de cand am motorul, am facut vreo 8 000 de km cu el si abia saptamana trecuta am intins prima data lantul , si asta nu din cauza ca as fi neglijat ceva, pur si simplu nu a fost nevoie. Tot timpul asta am folosit spray presto, ocazional Mobil. Ala ii cam slabut. Mmm, m-am gindit si eu ca e posibil sa pun cricul la loc, dar intentionez sa cumpar si un stand. Adevarul e ca e strict necesar doar daca tre' sa scoti roata din spate. Curatatul si unsul lantului se poate face cu motorul pe cricul lateral, intinsul lantului la fel... Presto asta de unde-l iei si cit costa? La mine problema e ca vreau sa trec pe ceva mai ieftin, un spray de curatat motul e cam 50 RON, unul de uns inca vreo 50. Daca raportu; pret/cantitate e tot pe acolo... n-am nici un motiv sa schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Mmm, m-am gindit si eu ca e posibil sa pun cricul la loc, dar intentionez sa cumpar si un stand. Adevarul e ca e strict necesar doar daca tre' sa scoti roata din spate. Curatatul si unsul lantului se poate face cu motorul pe cricul lateral, intinsul lantului la fel...Presto asta de unde-l iei si cit costa? La mine problema e ca vreau sa trec pe ceva mai ieftin, un spray de curatat motul e cam 50 RON, unul de uns inca vreo 50. Daca raportu; pret/cantitate e tot pe acolo... n-am nici un motiv sa schimb. Acuma nu vreau sa incepem sa scriem romane, dar zi-mi si mie cum intinzi SINGUR lantul cu motorul pe piciorul lateral? Eventual in 2 oameni si cu motorul ridicat tare pe picior? Asa risti sa il rupi la un momendat. De curatat lantul la fel. Sau te apuci sa te plimbi pe langa motor si in timp ce unu il impinge, tu ungi lantul? Cu stand da, aia e alta mancare de peste. Multora din astia mai fara bani ca mine le pare rau ca nu au cric lateral. Ma rog, voi stiti ce gusturi aveti fiecare. De spray Presto am scris mainainte, mi-l aduce un amic care lucreaza la o firma ce face service la motostivuitoare si le primesc ei, le folosesc la uns lantul stivuitoarelor. Dar pe spray e desenata o bascula de motocicleta si scrie Kettenspray, indicat la motociclete, dar si la alte lanturi de transmisii gen stivuitoare and stuff P.S. Eu stiu ca motorul tre sa fie pe roti, drept si cu o persoana in sa atunci cand intinzi lantul. Daca il intinzi cu roata spate in aer, cand il lasi jos nu poti misca lantul deloc, asa tare se intinde Editat Mai 5, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.