Bandit_mik Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Daca nu intervine ceva apar si eu .. o ora ?? sa zicem 6 ?? Deci lista : 1.Bandit_mik 2. 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Daca nu intervine ceva apar si eu .. o ora ?? sa zicem 6 ??Deci lista : 1.Bandit_mik 2. 3. noi veni de obicei trei gsf 650 s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Intrebare la toti: ieri am strans lantul. Avea un joc cam de 3,5-4 cm la "burta". Am micsorat jocul cam la 2-2.5 cm. Problema e asa: la strangere, cred ca din cauza piulitei care se roteste, partea stanga a rotii are tendinta de a strange cat trebuie, ce dreapta insa are tendinta de a se "trage" spre inapoi. Cum surubul de reglaj il tine doar pentru a NU se duce inainte, dupa strangere capeti un decalaj de pana la jumatate de gradatie. Dupa vreo 3 incercari si 2 dumnezei, a mers. Intrebare e: voi ati patit asta?Inca una...acea "rama" care arata semnul de gradatie, peste care vine piulita, topt din cauza strangerii are tendinte vioi de miscare . Se poate prinde in loc ca sa nu citesc pe o parte bine si pe una aiurea?? Da, asa era si la mine. Reglajul de intindere a lantului e de tot molozu la B6 Kult-Pop , la alea mai noi nu am in minte cum arata. Solutia costa cam 100 de euro si se cheama bascula de B12 SH. Editat Iunie 10, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditt Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 voi ce ulei de motor folositi pentru GSF 600? care ar fi mai bun pe canicula si la un motor care are 50.000 km? mult'am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Pot veni si eu!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 kiar te rog..pleaca cineva din militari ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 oki doki! pai sa incercam atunci 1800-1830 in partea dinspre bulevardul care leaga charles de gaulle de arc. (dupa tasnitoarea aia secata!) se iu dear! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 I'll be there Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Pai cum?! Numai 3 banditi!? Numai atati sunt in Buc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 incerc sa ajung si eu, dar nu promit ca mai am ceva treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 esti sigur ca nu avea ambreiajul dus, acum serios, sau probabil ca la uzat mai repede cu plecari din 7000. La 7000 de ture cam cred ca pleci pe-o roata cu Banditul, eu de plecat de pe loc la mai mult de 5-6 mii n-am incercat dar deja era destul de serioasa treaba. Oil obsessed creatures created you have ahaam... acum o dam in filtre, cine stie ce ne mai trece prin capatzanele mecano-perverse maine, i-auzi bujii, dincolo era mai ieftin si uleiu'? caaat e uleeiu'? Stai ca daca zic ceva si de Iridium mi-o iau rau de tot... Unul e semisintetic (5100) celalat e sintetic (7100). Conceptul de BUN este foarte relativ. Tu trebuie sa te uiti in manual si sa vezi daca specificatia uleiului pe care vrei sa il cumperi este cea din manual. Restul e pe raspunderea ta. Exemplu: La bandit se pune Kult semisintetic 10w-40. Eu is mai cu mot si am pus sintetic (7100), dar tot 10w-40. Daca se intampla ceva, suturile in fund mi le trag singur! Vad ca putini ati luat banditania cu manual de intretinere. Eu am luat-o cu si in acest manual scrie ca se poate folosi ulei de la 10W40 pina la 20W50 (functie de temperaturi). Si cum deja in Iasi sint 30 si ceva de grade... Ieri, dupa 4 ore de stat in soare termometrul de ulei indica cam 38 de grade si a pornit fara soc la sfert. Mai umbla vorba ca la motoare mai uzate se recomanda ulei mai gros (dar tot in intervalul specificat de producator). Intrebare la toti: ieri am strans lantul. Avea un joc cam de 3,5-4 cm la "burta". Am micsorat jocul cam la 2-2.5 cm. Problema e asa: la strangere, cred ca din cauza piulitei care se roteste, partea stanga a rotii are tendinta de a strange cat trebuie, ce dreapta insa are tendinta de a se "trage" spre inapoi. Cum surubul de reglaj il tine doar pentru a NU se duce inainte, dupa strangere capeti un decalaj de pana la jumatate de gradatie. Dupa vreo 3 incercari si 2 dumnezei, a mers. Intrebare e: voi ati patit asta?Inca una...acea "rama" care arata semnul de gradatie, peste care vine piulita, topt din cauza strangerii are tendinte vioi de miscare . Se poate prinde in loc ca sa nu citesc pe o parte bine si pe una aiurea?? Eu n-am patit. Si inca masor cu sublerul alinierea axului, la sfert de milimetru. Exista shiturile alea dintre piulita si bascula, care sint indoite la marginea de jos la 90 de grade, astfel incit sa nu se invirta cu tot cu piulita la stringere si sa antreneze axul intr-o parte sau alta. Lasa lantul mai larg, stringe piulita si apoi trage axul din intinzator (inbusul din spate), dupa care stringi de tot piulita axului. voi ce ulei de motor folositi pentru GSF 600? care ar fi mai bun pe canicula si la un motor care are 50.000 km? Luindu-ne dupa manual si ce am scris mai sus un 20W50 ar fi recomandat. Acum e rindul meu sa intreb ceva: cind am scos toba veche am constatat ca nu avea garnitura intre midpipe si downpipes. Am etansat cu pasta speciala de evacuari dar in timp, de la vibratii, crapa si cade si ma trezesc ca se misca toba. Asta amplificat de faptul ca prinderea de sus a tobei e flexibila iar cea de jos, de la imbinare nici nu exista (asa-i la Beowulful meu, n-am ce-i face). Voi cum ati facut daca ati schimbat toba? Exista cumva garnituri din cauciuc rezistent termic care se pot pune acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Deci lista : 1.Bandit_mik 2.razvanusv 3.razvanusv 4.razvanusv 5... Propunere: Locul de intalnire sa fie intr-un loc unde putem ajunge toti sa ne intalnim. Propun aici: Check link: asta. X-ul e pus pe un punctulet negru. Aia e o bancuta de aia mica si maro. Pe toata aleea aia ne putem intalni. Deci cum intrii, pe aleea in stanga, nu pe strada. Eu o sa fiu langa bancuta aia si v-astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 voi ce ulei de motor folositi pentru GSF 600? care ar fi mai bun pe canicula si la un motor care are 50.000 km? mult'am. uita-te pe paginile anterioare, ca sunt ceva raspunsuri. PS: eu pun Motul 7100 10w-40 sintetic. 1.Vad ca putini ati luat banditania cu manual de intretinere. Eu am luat-o cu si in acest manual scrie ca se poate folosi ulei de la 10W40 pina la 20W50 (functie de temperaturi). Si cum deja in Iasi sint 30 si ceva de grade... Ieri, dupa 4 ore de stat in soare termometrul de ulei indica cam 38 de grade si a pornit fara soc la sfert. Mai umbla vorba ca la motoare mai uzate se recomanda ulei mai gros (dar tot in intervalul specificat de producator). 2. Eu n-am patit. Si inca masor cu sublerul alinierea axului, la sfert de milimetru. Exista shiturile alea dintre piulita si bascula, care sint indoite la marginea de jos la 90 de grade, astfel incit sa nu se invirta cu tot cu piulita la stringere si sa antreneze axul intr-o parte sau alta. Lasa lantul mai larg, stringe piulita si apoi trage axul din intinzator (inbusul din spate), dupa care stringi de tot piulita axului. 1. Ba da, si am si citit manualul, dar am terminat mecanica la Fac de stiinte economice si mi-am bagat picioarele La indicativ (10w-40) am bagat cum scrie, insa sintetic . Se pune?? 2. Pai exact asta spuneam, ca atunci cand strangi de tot, roata are tendinte ciudate si partea dreapta cum stai in spate si te uiti se trage spre tine, ca nu o tine nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Propunere: Locul de intalnire sa fie intr-un loc unde putem ajunge toti sa ne intalnim. Propun aici: Check link: asta. X-ul e pus pe un punctulet negru. Aia e o bancuta de aia mica si maro. Pe toata aleea aia ne putem intalni. Deci cum intrii, pe aleea in stanga, nu pe strada. Eu o sa fiu langa bancuta aia si v-astept. aleile alea sunt foarte "solicitate" de vitezane si chopere... venite la agata... eu o sa stau, ca de obicei, in dreapta cum intru, dupa cismea si bancuta, unde mai apar miercurea vreo 2-3 banditi: Editat Iunie 10, 2009 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Bine atunci, ne vedem in zona pe care a zis-o medevac Pe la 7-7:20 ajung si eu. Ma recunoasteti dupa nr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 uita-te pe paginile anterioare, ca sunt ceva raspunsuri. PS: eu pun Motul 7100 10w-40 sintetic. 1. Ba da, si am si citit manualul, dar am terminat mecanica la Fac de stiinte economice si mi-am bagat picioarele La indicativ (10w-40) am bagat cum scrie, insa sintetic . Se pune?? 2. Pai exact asta spuneam, ca atunci cand strangi de tot, roata are tendinte ciudate si partea dreapta cum stai in spate si te uiti se trage spre tine, ca nu o tine nimeni. 1. Eu cred ca orice e in intervalul 10W40 si 20W50 e ok. 2. Daca acele "chestii" dintre piulita si bascula exista si nu sint deformate, axul nu se misca decit daca il misti tu cind stringi. Pozitionezi cheia pe piulita axului in asa fel incit sa-ti fie usor sa impingi roata inspre fata motocicletei cind stringi, asta-i tot. E imposibil sa nu mearga, nu de alta, dar la mine merge. Sau roag-o pe sotie (sau na, stiu si eu...) sa stea pe motor in timp ce stringi (tinind frina fata ca sa nu se miste motocicleta). E treaba simpla, nu se poate sa nu mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditt Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Multumesc pentru sfaturi. Pana sa citesc ce mi-ati raspuns, am pus deja Mobil 15W-40. Nu de alta dar.... a fost moca. Conteaza daca e pentru motoare diese sau benzina (sa stiu daca m-am bucurat degeaba sau nu). Nu am pornit inca motorul, deci pot sa-l dau afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Multumesc pentru sfaturi. Pana sa citesc ce mi-ati raspuns, am pus deja Mobil 15W-40. Nu de alta dar.... a fost moca. Conteaza daca e pentru motoare diese sau benzina (sa stiu daca m-am bucurat degeaba sau nu). Nu am pornit inca motorul, deci pot sa-l dau afara. Man, te rog spune-mi ca n-ai pus ulei de masina (nu prea stiu sa existe Bandit pe motorina ). O sa spuna astia ca invat lumea la prostii si patineaza toate ambreiajele si se f.ute toti cuzinetii din lume din cauza mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ideea ar fi sa nu fie auto ci moto. vezi ca au mai fost niste polemici mai sus. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditt Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ba e de masina. pot merge cu el 1-200 km pana cumpar unu'ca lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ba e de masina. pot merge cu el 1-200 km pana cumpar unu'ca lumea? Omg, here we go... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditt Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Omg, here we go... ai cumva parbrizul de 600S din '95? si mai spune-mi cum e cu uleiul... il scot sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) Nu poti merge cu motorul avand ulei de masinal...de aia exista ulei de motor si ulei de masina...diferentele sunt multe, cea mai mare fiind reprezentat de proprietatile pe care le are uleiul moto fata de cel auto cu privire la ambreiaj... Daca insa vrei un motor nou la moto, mergi cu el.. Editat Iunie 10, 2009 de faur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditt Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ai cumva parbizul de 600S din generatia '95? ai mai spune-mi cu uleiul ce fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ai cumva parbrizul de 600S din '95? si mai spune-mi cum e cu uleiul... il scot sau nu? Man, eu is un om care mai invata una alta in timpul liber, de pe net sau de la diversi care au un minim de credibilitate in ochii mei, atit. Nu-s mecanic, n-am studii de specialitate. Eu am zis doar ce ma gindeam sa fac la motoru' meu, si am judecat exclusiv empiric, din ce am citit si din ce mi-au zis unii oameni care au ceva experienta si au invirtit mai multe suruburi decit mine la viata lor. Sint altii care le stiu pe toate. Dar pe TOATE. Intreaba-i pe ei. Nu am parbriz de S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.