Macke Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 In alta odine de idei si aporops de intrebarea cu modificatul... io mi-am "tunat" motorul cu rezultate socante... curatand de jeg filtrul de aer stock si scotand guma de la gaura aiboxului. Nu mai recunosc motoreta. Trage de ma ia cu transpiratii. Nici nu mai trebe sa bruschez gazu pt uili. Doar sa o imblanesc si deja hopa sus. Pe hariile de la Yoshi scria ca recomanda chiar si pt stock jetting sa scoti guma aia insa ma gandeam ca poate saracesc prea tare amestecul cu prea mult aer ca oricum e sarac din serie. Si acum am zis sa incerc totusi si... SHOCK! Nu stiu cum s-ar comporta la 600 insa la B12 daca aveti toba sport... faceti vant la cauciucu ala. Ar trebui sa incepi sa verifici bujiile mai des de acum, din cate am inteles amestecul modificat (aer/benzina) are ca imediat efect schimbarea culorii electrodului de la bujie. Bine, acum depinde si ce bujii folosesti (mai calde, mai reci sau standard). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) Ar trebui sa incepi sa verifici bujiile mai des de acum, din cate am inteles amestecul modificat (aer/benzina) are ca imediat efect schimbarea culorii electrodului de la bujie. Bine, acum depinde si ce bujii folosesti (mai calde, mai reci sau standard). La bujii nu ma mai bag. Ca daca mai pun si din alea noi si trage si mai tare dupa aia, imi baga spaima in oase de ma las de motoretistm. Stai sa ma obisnuiesc mai intai cu noua mobra. Nu de alta da io-s mai cioben de felu meu si nu stiu cu gazu decat ON/OFF. Editat Iunie 12, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Bandita mea cu poponeata saltata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Modificata coada sau ai pus kit de inaltare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 A pus amortizor de B12, scrie mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) Amortizor de B12 care ajuta enorm de mult la ciclistica , undertail si in curand coditza din 3 bucati facuta una singura . Am uitat sa zic de roata de GSXR750/B12 Editat Iunie 12, 2009 de Bandit_mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Bandita mea cu poponeata saltata Parca altfel te vede omu' acuma. Hai ca incepe sa mi placa despre voi ca va giugiuliti Banditele. Spor la treaba! Amortizor de B12 care ajuta enorm de mult la ciclistica , undertail si in curand coditza din 3 bucati facuta una singura .Am uitat sa zic de roata de GSXR750/B12 Am vazut ca si la tine e deplasata piesa din mijlocul coditei. Ma imbolnavesc de porcina cand le vad asa. E boala lor. Cand voi vopsi codita o sa unesc si eu cele 3 plastice insa nu stiu daca se mai poate monta cu tot cu undertail dupa aceea. Om vedea. Asteptam sa ne povestesti si arati cum iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Poate reusesc ceva weekendul asta..ca oricum am ink un set de carene asa k daca nu iese ... dar nu stiu daca sa le pun pe cele cu sau fara manere pasager .E o dilema pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Poate reusesc ceva weekendul asta..ca oricum am ink un set de carene asa k daca nu iese ... dar nu stiu daca sa le pun pe cele cu sau fara manere pasager .E o dilema pt mine Deschindem un poll pe tema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Ce am citit pe net: cica ar mai fi incercat unii o varianta mai ieftina pt. imbunatatit ciclistica: pus saibe intre arcurile de la furca si capacele de sus + ceva mai mult ulei si kit de inaltare la spate, cica asta scade semnificativ rider sag-ul. Si mai e smecheria cu lasatul jugurilor in jos. Jura unii ca dau rezultate. Deocamdata pina la ultimul salariu eu nu mai fac nik, deja is iar in groapa cu $$$ :| dar nu stiu daca sa le pun pe cele cu sau fara manere pasager .E o dilema pt mine Sau pune pozele cu pasagera(-ele) sa-ti zicem noi daca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Amortizor de B12 care ajuta enorm de mult la ciclistica , undertail si in curand coditza din 3 bucati facuta una singura .Am uitat sa zic de roata de GSXR750/B12 imi place numarul in special...se potriveste de minune uck cu bandit Poate reusesc ceva weekendul asta..ca oricum am ink un set de carene asa k daca nu iese ... dar nu stiu daca sa le pun pe cele cu sau fara manere pasager .E o dilema pt mine urasc cand pasagerul/pasagera se tine de manere si nu de mine....cine-i pe locul din spate tot timpul zic ca trebuie sa se comporte ca un sac cu cartofi sau rucsac...se tine de pilot.. parerea mea scapa de ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ma gandesc sa raman fara ele si sa pun un maner pe rezervor..IF- XX - UCK ...aka I FUCK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 care din voi si-au mai schimbat uleiul din furca cat v-a costat manopera? is curios la ce sa ma astept.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 care din voi si-au mai schimbat uleiul din furca cat v-a costat manopera?is curios la ce sa ma astept.. Am auzit c-ar fi vreo 70 RON. De ce nu faci tu singur treaba? :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Am auzit c-ar fi vreo 70 RON.De ce nu faci tu singur treaba? :-s nu pare asa simplu...nu e ca si schimbul uleiului din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 nu pare asa simplu...nu e ca si schimbul uleiului din motor Nu e foarte complicat, atata doar ca tre sa fie de fata cineva care a mai facut asta , preferabil. Tre doar sa pui piesele la loc in ordinea in care le iei . Costuri nu sunt mari, un litru de ulei (daca vrei de furca de pe louis, daca nu merge si de motor, in primul bandit am bagat 10w40 si a mers fara probleme ) si simeringurile de ulei de la furca (preferabil sa le schimbi si astea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 deci uleiul si semeringurile sunt.. eram curios de manopera..aia era si ideea sa ma duc de data asta si sa vad cum se face... data viitoare o fac eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 nu pare asa simplu...nu e ca si schimbul uleiului din motor Eu am dat odata furcile jos, nu ca sa schimb uleiul, ci ca sa indrept tablele alea nenorocite de care-s prinse farul si semnalele (nu stiu daca la Pop e tot asa), strimbate la accident, ca altfel nu ai cum sa le scoti (btw, (cuvant urat) sistem, nu puteau sa puna niste coliere cu caudiuc pe furca? in fine). Asa... singura probleme naspa intimpinata a fost legata de suruburile care tin aripa de furca (din nou, tare (cuvant urat) sistem) care erau atit de ruginite de cred ca la schimbul uleiului de furca o sa trebuiasca sa le tai cu flexul. In rest, singura chestie mai dificila pe care o intrevad e pusul capacelor de sus inapoi (o sa trebuiasca presate arcurile). Da' te ajuta un vecin, un preten, o pretena Eu m-am ghidat dupa Haynes la toate operatiile pe care le-am facut pina acum, si nu-s chiar toate elementare (schimbat lant, scos roti, verificat/reglat supape, verificat/echilibrat carburi, schimbat placute de frina si garnituri de etansare, schimbat lichid de frina si furtunuri etc) dar nu am dat niciodata gres. Daca n-as sti c-ai facut singur masca aia de la far as zice ca n-ai timp dar asa n-ai scuza. La treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) Eu cand schimb uleiul in furci sau simeringurile nu desfac capacele de sus de la furca. De dat jos uleiul vechi si de turnat cel nou o fac pe jos, prin capatul inferior a telescoapelor. Asa nu ma mai chinui sa presez arcurile. Dar nu incep sa descriu procedeul pt ca as isca polemici mai ceva ca cele legate de uleiuri, mai ales cu alex bandit care sustine ca daca le desfaci pe jos nu poti prinde nu stiu ce piulita. Se poate si aia, o tii cu degetul la loc pana torni uleiul si gata. E mai comod mai ales daca nu ai la indemana o presa calumea, dar oricum nu poti face treaba de unul singur. Ideea e ca tre sa vezi prima data cum se face, apoi poti face tu treaba dar cu cel putin un ajutor. Deja imi era rusine, am spoilerul sus de o luna si ceva si nu m-am laudat inca cu el. Priviti Editat Iunie 12, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Am o intrebare: e sensibila diferenta dupa schimbarea uleiului la furca? Ma gindesc ca uleiul ala nu e supus la "chinuri" asa de mari ca cel din motor si n-ar avea atitea motive sa-si piarda proprietatile, cel putin nu intr-o masura foarte mare. Eu o sa schimb oricum uleiul cind o sa am bani de arcuri progresive, intrebam doar de curiozitate. E mai comod mai ales daca nu ai la indemana o presa calumea, dar oricum nu poti face treaba de unul singur. Pai daca nu scoti capacele de sus de ce sa nu reusesti singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) Pai daca nu scoti capacele de sus de ce sa nu reusesti singur? Nu e imposibil, dar e mai comod cu ajutor. Mai tine drept de telescop cand torni uleiul nou. Tre sa il tii perfect drept si uleiul il torni cu seringa, deci nu prea poti singur. Si cand pui bucsele si siguranta la loc e bine sa tina cineva de telescop. Ce mai, e mult mai bine in 2, nu te chiniu degeaba. Editat Iunie 12, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 la banditul vechi am schimbat uleiul din furca. nu ca era o problema dar trecusera ceva ani (vreo 5) de cand nu se mai umblase acolo. constatari: uleiul era foooooooarte negru si urat (probabil ca acumuleaza praf de pe suparafata jambei) si erau si mici picaturi de apa. dupa schimb am simtit o modificare dramatica a tinutei de drum (in bine!) si a senzatiei care vine de la roata de fata. cu aceasta ocazie am schimbat si semeringurile (costa 30 de lei si e pacat sa muncesti atata si sa nu le schimbi) mare atentie la cantitatea de ulei!!! din pacate un bidon de 1l nu ajunge. trebuie 521ml in fiecare furca. poate nu pare o mare chestie... dar ganditi-va ca 21 de ml reprezinta 5% din uleiul din furca si influenteaza mult tinuta de drum. multi dinre mecanici moto au tendinta sa ... "merge si asa".... ps: am folosit sae10w. pe diferite forumuri se recomanda 15 sau chiar 20w... fiecare cum vrea dar eu zic ca ce a gandit inginerul ala mic si cu ochii oblici ramane bun gandit enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Eu cand am schimbat semeringurile la furca la Cb-u, am schimbat normal si uleiul. Am pus www.louis.de 10038580 si mecanicul mi-a zis ca i se pare foarte subtire, desi specificatia de pe Louis la Bike-Datenbank era SAE 10. Anyway si mie mi s-a parut greoaie operatia si am dus-o la un mecanic. Am dat 50 ron, acum un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Ma bate gindul sa incerc improvizatia pe care o descriam mai sus. In cel mai rau caz fuck simeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Pana acum mi se parea inutila o alarma la motocicleta, dar azi mi-am schimbat parerea. Am parcat la munca si cand am iesit (dupa vreo 3-4 ore) am observat oglinda dreapta inchisa. Apoi am observat semnalizarea dreapta fata sparta, capul de ghidon stramb si toba stearsa. De aici am dedus ca cineva a dat cu motoreta pe jos, dar e ciudat ca am gasit-o in aceeasi pozitie in care o lasasem chiar cu ghidonul blocat. Drept urmare, am nevoie de 3 chestii: 1. Semnalizare dreapta fata (daca nu cumva e la fel si in stanga si in spate) de K5-K9 2. Crash-paduri 3. Alarma Cine are idee pe unde pot gasi ceva din cele 3, sau are alte variante de a scapa de cretinii care se urca pe motociclete sa dea cu ele jos, rog sa dea un semn. P.S.: Capul de ghidon l-am desfacut si l-am indreptat, dar semnalizarea se vede naspa lipita cu Poxipol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.