Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Deci mai e un pic de munca.

Sau asta e poza de la jumatea lucrarii ?

Pai... au intervenit niste treburi neprevazute in weekend si m-am apucat de slefuit mult mai tirziu decit planuisem, si n-am vrut sa mi-l petrec tot dind la smirghel. Plus ca mi-am dat seama ca s-ar putea sa mai greu la slefuitul prin zona unde e scris SUZUKI, si-am decis sa ma mai gindesc o vreme daca fac si restul capacelor. Ori le dau cuiva sa le a ia la polizor ca sa se duca scrisul, ori le las asa. Imi place cum arata chiar si numai cu capacul de ambreiaj slefuit. Vedem...

Mi-am uns si eu lantul (dupa un secol :rolleyes: ):

post-24366-1245607053_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Home made CRASH PAD-uri.

 

Pt Suzuki Bandit 600/1200 Naked kult si pop. Nu stiu ce sa zic de 600/1200 S. Nu m-am interesat.

 

E prima oara cand postez pe banditmania si o sa incerc sa fiu scurt... In iarna mi-am facut niste crashpad-uri pentru ca m-a uluit pretul de 130 euro pt acele crashpad-uri pe care le-am gasit sa-mi placa si pe care eu le-am considerat destul de puternice. In consecinta am luat masuri, am facut sabloane, am luat legatura cu strungari... ce a iesit vedeti mai jos. Lista cu piesele pe care le poate salva nu o mai fac pentru ca o intuiti cu totii. Si pe langa bani mai pot fi si picioare rupte...

Din nefericire am probat de curand aceste minunatii, lucru care m-a motivat sa postez aici, acum ca ca am vazut eficenta lor. Cazatura a avut loc in urma cu doua zile intr-o curba periculoasa pe care nu am abordat-o nefiresc (30-35 km/h), nefiind nici prima oara cand treceam pe acolo. era insa intuneric si nu aveam nici o sansa sa observ toata zgura pe care tembelii de constructori au uitat s-o mature de pe toata soseaua. Eram cu pasager. Si daca eu as fi avut capul pe umeri si ceva mai multi bani in buzunar cat sa purtam si pantaloni cu protectie, ne-am fi ridicat si ne-am fi continuat drumul fara genunchi beliti si drumuri la urgente. O sa deschid si proces...dar asta e o alta discutie! Mie crash padul asta mi-a salvat picioarele in primul rand, scarita, capacul motorului si farul.

 

Deci analizati, studiati si comentati, sunt curios si daca va plac si daca va trebuiesc.

 

Sunt de vanzare la 250 lei setul.

Daca in aceeasi comanda intra si al doilea set il dau cu 200 lei.

Daca doriti doar plasticul si surubul respectiv, costa 80 lei bucata.

 

Crashpadul va contine absolut tot: suruburi, piulite, saibe, distantiere.

 

Daca de ex. tema motorului vostru e negru va puteti vopsi piesa de aluminiu in consecinta, eu am semipolishat-o, in sensul ca n-am avut destula rabdare s-o fac bine. Inca n-am incercat sa vopsesc acel plastic dar nu vad de ce n-ar merge. Asta daca vreti alte culori.

 

Intru f rar pe forum, din pacate. Raspund la 0723 181137 si 0763 655338 la orice ora, daca nu sunt ocupat.

e-mail: cornacelcatalin@yahoo.com

 

Numai bine banditilor. Catalin

 

P.S. Nu va dati cu domnisoare fara sa le puneti echipamentul corespunzator. La cea mai mica cazatura o sa va simtiti ca dracu de vinovati. Ma refer bineanteles la domnisoarele importante din viata voastra.

 

A! Si nu va dati fara crash paduri. E belea!

post-31472-1245610854_thumb.jpg

post-31472-1245610873_thumb.jpg

post-31472-1245610895_thumb.jpg

post-31472-1245610927_thumb.jpg

post-31472-1245610957_thumb.jpg

post-31472-1245610991_thumb.jpg

post-31472-1245611019_thumb.jpg

post-31472-1245611042_thumb.jpg

post-31472-1245611072_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru accident, m-am dus si eu la viteza chiar mai mare, tot in curba, dar din fericire aveam echipament full. Am o intrebare: de unde ai reusit sa faci rost de aluminiu asa de gros (pentru placile care tin ciupercile de cadru)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ajutor de proiectant la home-made-crash-padurile de mai sus. :rolleyes:

Au iesit mai bine (estetic) decat ma asteptam si dupa cum se vede s-au comportat exemplar la tranta. Inca nu am testat insa sunt 95% sigur ca se potrivesc fix asa cum sunt si pe B12uri. Va puteti baga fara emotii. :drink:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ajutor de proiectant la home-made-crash-padurile de mai sus. :rolleyes:

Au iesit mai bine (estetic) decat ma asteptam si dupa cum se vede s-au comportat exemplar la tranta. Inca nu am testat insa sunt 95% sigur ca se potrivesc fix asa cum sunt si pe B12uri. Va puteti baga fara emotii. :drink:

Emppu, daca zici ca ai colaborat, ai putea sa-mi spui unde ati facut placa respectiva? De un CNC nu-i problema dar nu stiu de unde aluminiu asa de gros (aproape 2 cm are). As vrea sa-mi refac piesa bulita la aciident ca sa folosesc LSL-ul si pe stinga (cel putin pentru simetrie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sall tuturor posesorilor de Bandit................de acuma ma aflu si eu printre voi :rolleyes: !

Tot ce imi mai trebuie acuma sint parteneri de plimbare...................just to keep it beween Bandit's :drink:

Bine ai venit printre banditi, emi. Sau o fi gabi ?! Sau emiandgabi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ajutor de proiectant la home-made-crash-padurile de mai sus. :rolleyes:

Au iesit mai bine (estetic) decat ma asteptam si dupa cum se vede s-au comportat exemplar la tranta. Inca nu am testat insa sunt 95% sigur ca se potrivesc fix asa cum sunt si pe B12uri. Va puteti baga fara emotii. :drink:

 

 

din ce material sunt facute craspadurile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu nevoie de un sfat...de unde iau si eu o husa de piele pentru rezervor la un Suzuki Bandit 1250 AS AK8?

 

Multumesc!!!

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@emiandgabi: welcome, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.

@faur: cred ca ebay e una din cele mai simple surse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...aud un fasait, cam cauciuc pe metal (in sensul ca nu e metal pe metal, as fi recunoscut acest tip de sunet). Cand trag frana de mana zgomotul nu se mai aude. Ce as putea sa verific, unde sa ma uit daca s-a frecat ceva? E cam generala intrebarea, dar alte simptome nu am, doar ca la viteza mica aud cum la invartirea rotii se freaca ceva de altceva.

Desi am dus-o la reprezentanta si mi-au curatat placutele de frana, dupa cam 1 sapt. face la fel. Ce as mai putea verifica? Ei spun ca este de la murdarie care intra intre placute si disc si se aude putin ciudat, dar nu e o problema de siguranta. Totusi, in primii 5000 de km nu a facut deloc si acum nu mai scap de murdarie ? Mi se pare ciudat.

 

emiandgabi - foarte fain, dar e prima ta moto ? Direct 1250 ti-ai luat? Sa nu zici ca sunt baba care comenteaza :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi am dus-o la reprezentanta si mi-au curatat placutele de frana, dupa cam 1 sapt. face la fel. Ce as mai putea verifica? Ei spun ca este de la murdarie care intra intre placute si disc si se aude putin ciudat, dar nu e o problema de siguranta. Totusi, in primii 5000 de km nu a facut deloc si acum nu mai scap de murdarie ? Mi se pare ciudat.

 

emiandgabi - foarte fain, dar e prima ta moto ? Direct 1250 ti-ai luat? Sa nu zici ca sunt baba care comenteaza :rolleyes:

Nu cred ca zgomotul ala poate sa provina de la frine. Daca se apasa placutele pe discuri se aude doar cind o impingi cu motorul oprit. Eu am scos placute de frina care n-au fost curatate tot citeva mii de km si nu pot sa zic ca era o tona de jeg acolo. Poti determina foarte usor daca se aude de acolo, ridici roata din fata in aer si invirti de ea. Pot sa-ti dau exemple cind mecanici au pus oameni sa comande piese nu tocmai ieftine, pe principiul "sigur de acolo e", ca problema sa ramina... Asta e, daca nu vrei sa pui deloc mina sa vezi singur ce si cum esti cam la cheremul lor. Parerea mea este ca in Romania nu prea exista mecanici moto, exista doar unii care stiu doar sa dea cu sprayul de curatat contacte si se cred mecanici. Eu cred ca ti-e destul de clar ca e foarte dificil sa pui un diagnostic pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu, daca zici ca ai colaborat, ai putea sa-mi spui unde ati facut placa respectiva? De un CNC nu-i problema dar nu stiu de unde aluminiu asa de gros (aproape 2 cm are). As vrea sa-mi refac piesa bulita la aciident ca sa folosesc LSL-ul si pe stinga (cel putin pentru simetrie).

 

 

salut calinD...imi pare rau dar nu te pot trimite la un magazin sa cumperi placa respectiva pt ca nici eu n-am gasit asa ceva. Pe mine m-au ajutat meseriasii, la care am ajuns prin tata-fost strungar. Vorbarie lunga. Te sfatuiesc sa mergi din strungar in strungar si o sa gasesti. Eu am folosit grosimea de 13 mm - e ideal si estetic si functional vorbind - dupa cum am observat la tranta.

 

 

Despre plastic nu stiu ce sa zic decat ca nu e casant(deci nu se sparge) si ca-si face treaba excelent. E dintr-o fabrica care lucreaza cu plastic. Pt tevi si alte chestii.

 

daca cautati dupa "crashpad" in banditmania o sa vedeti niste crashpaduri recomandate de emppu. ce am facut eu e replica dupa asa ceva pt ca nu aveam sa dau 130 de euro pe ele.

 

 

numai bine tuturor.catalin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sall tuturor posesorilor de Bandit................de acuma ma aflu si eu printre voi :rolleyes: !

Tot ce imi mai trebuie acuma sint parteneri de plimbare...................just to keep it beween Bandit's :makeout:

Foarte frumos motor, sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Zi-ne si noua de unde esti, daca ai mai avut (sper :drink: ) ceva motor inainte si cum te impaci cu banditul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos motor, sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. Zi-ne si noua de unde esti, daca ai mai avut (sper :rolleyes: ) ceva motor inainte si cum te impaci cu banditul.

Avind in vedere lamiia din spate... Eu nici macar nu mi-am pus problema ca nu-i de 650, acuma ca vad... wow

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Calin: banditul avea crick central? Pret, te rog. Sper sa se potriveasca la mine ... :rolleyes:

R u talking to me? Da, avea, l-am scos eu. Da' al tau ce-a patit?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am, asa a fost moto! :rolleyes:

Pai daca ma hotarasc sa renunt la el ti-l fac cadou, platesti doar transportul. Lasa-ma citeva zile sa ma gindesc daca pot sa fac o improvizatie cu un cric hidraulic pentru cazurile cind mai am nevoie de ridicat roata si daca merge ti-l dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu sint Emi si motoreta Suzeta, de unde si emiandgabi................. :drink: :makeout:

Asta ar cam fi prima motoreta iar ca impresii nu pot sa zic decit impresii de 1000km majoritatea extraurban:

1) E frumosa foc

2) Este foarte grea (dezavantaj la manavrele executate pe linga dinsa dar care se transforma in avantaj pe sosea )

3) Nu e vitezana sau isterica (poa' ca si omu e de vina)

4) Consuma ceva benzina

5) Nu e problema cind mergi cu pasager (chiar daca are 100 kg)

6) Mai trebuie echipata cu citeva accesorii ...........

 

In rest ce sa zic............ca mi-au tremurat picioarele dupa prima tura :rolleyes: dar ulterior m-am obisnuit.

O sa mai exersez in poligon nitcaiva "very low speed control" ca asa cum ziceam datorita greutatii trebuie sa te

inveti. Acuma cine e din Bucale si e amator de niste excursii incepind cu 1 iulie (ca sa apuc sa ii fac revizia de 1000 de km)

alaturi de un novice in ale motociclismului il invit la ...... .

Se subintelege ca persoanele doritoare trebuie sa dea dovada de maturitate in comportament si gindire

 

 

Stima si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e de vinzare un lant D.I.D X-ring pt. Pop, nou-nout, tocmai fusese comandat pentru Banditul de mai sus. Merge si la Kult daca-i sint scoase 2 zale (nu stiu sigur daca e endless sau are za de inchidere).

 

kitul de lant nu a fost desigilat, deci e nou nout. pretul e de 500ron, transport inclus. relatii la mine prin PM sau la CalinD

banditul meu va intra spre dezmembrare in scurt timp.(B6N POP)

 

 

@ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai oleaca de c.oaie sa mergi pe un motor de 1260 din prima, eu n-as fi avut tupeul. Ai grija sa-i faci rodajul cum scrie la carte, manualul zice ca rodajul e cea mai importanta perioada din viata motocicletei. Nu-i da zona rosie in primii 3-5000 de km, cu toate ca s-ar putea sa fie greu sa te abtii :drink:

Vezi ca nu-i de joaca cu cuplul ala, chiar daca n-am mers pe motor asa de mare imi imaginez ca trage de rupe.

E bine ca din ce in ce mai multa lume realizeaza ce-i un motor adevarat :rolleyes:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fiu sincer nu am facut cunostinta cu domnul "cuplu" decit in teptele superioare (4,5 si 6) unde, ma rog, nu prea se manifesta. Cit despre zona rosie :drink: , e un subiect care imi este oarecum tabu, acum, :rolleyes: si asa va ramine pentru restul vietii mele .............................................Prefer sa ma plimb frumos si linistit :makeout: decit sa imi pun la incercare motoreta sau performantele mele personale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare pentru toata lumea. Eu am cumnparat motorul cu pneuri Michelin Pilot Sport noi-noute, aveau mustati pe mijloc. DOT-ul e ok la ambele, unul din 2006 si unul din 2007, parca, oricum sub 4 ani. Cel din spate e ok, arata aproape ca nou, dar cel din fata se cam apropie de limita. Asta in aproximativ 8000 de km. Eu frinez in 95% din cazuri exclusiv cu fata si consider ca nu frinez tare. E normal oare sa se fi dus asa de repde? Eu zic ca pe la 11000, maxim 12000 trebuie schimbat, daca nu mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, parerea mea e ca acest cauciuc, Chilot Powa Sport, fiind sport, iti dai seama ca are un grad de uzura mai mare fiindca iti ofera aderenta gramada, deci e normal sa se fi uzat cam repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...