macosoft Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Macke: nu am umblat la nimic. Nici un reglaj, nici o modificare. Motoreta e cumparata de mine de o luna si un pic... e posibil sa fi facut de la inceput si sa nu fi observat eu. Nivelul uleiului e OK. Oricum saptamana asta o sa-l schimb sa imi iau o piatra de pe inima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Macke: nu am umblat la nimic. Nici un reglaj, nici o modificare. Motoreta e cumparata de mine de o luna si un pic... e posibil sa fi facut de la inceput si sa nu fi observat eu. Nivelul uleiului e OK. Oricum saptamana asta o sa-l schimb sa imi iau o piatra de pe inima. E posibil sa fie uzata garnitura si atit. Eventual s-o scoti si sa pui niste silicon, dar daca doar "transpira", eu zic sa-ti bagi shutu', si eu am aceeasi problema, curge f. putin ulei pe linga unul din suruburi, dar ma doara la basca. Verifici din cind in cind nivelul uleiului si completezi daca e cazul, eventual la iarna schimbi garnitura. PS: sint n'spe distribuitori de piese OEM pe forum, da si tu un search, garnitura aia e cca. 20 de euro si ajunge in cca. 3 saptamini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Ultima modificare : Carena spate 3 in 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 @Bandit_mik, parerea mea e ca codita GSF-ului, ca sa nu zic codoaia, arata tot ca un c.ur, orice i-ai face, e lunga lata, rotunda, e un poponeata de grasa, ce mai. Mai curind ai fi economisit ceva si i-ai fi pus alta coada. Sorry, da' asta e parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Nu e vorba de economisit ca nu m-a costat nimik k k fibra e din plin where i'm from .am facut-o pt functionalitate !! ca imi tot sarea bucatik mik dintre carene laterale. Daca era sa fac ce zici tu luam body kit de sute de euro si terminam povestea.da nu e genu meu . imi place made by me .asa k urmeaza modificarea aripii fata si in sfarsit bugspoileru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 A iesit bine codita . Si mie mi-ar placea sa o fac pe a mea ca sa scap de 'zdranganit' , sa dau manerele jos si sa astup gaurile. Arata mult mai bine ca inainte . Sa ne arati ce faci cu aripa , am si eu o problema cu ea (e ciobita in fata) si sa mai vad o idee ceva. Spor la bricolat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Da Calin, il mai vreau. Acum, tre sa vedem cum ne intelegem la pret Editat Iunie 29, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Tot despre sa, abia asa ceva i-ar schimba aspectul in bine, dar costa de te doare capu': Si mai e varianta cu modificat saua ca sa nu mai arate ca o placinta (in stil Bagster, cu locul pasagerului ridicat). Da Calin, il mai vreau. Acum, tre sa vedem cum ne intelegem la pret Pai ziceam ca-l dau gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Vin si eu cu alta intrebare: Cand schimb uleiul am inteles ca trebuie spalat motorul pe interior? Cum se face asta? E neaparat nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Vin si eu cu alta intrebare: Cand schimb uleiul am inteles ca trebuie spalat motorul pe interior? Cum se face asta? E neaparat nevoie? Cine-s mecanicii care lanseaza povestile astea? N-am auzit sa faca cineva asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Calin: sarumana mult. Tinem legatura. Cat priveste spalatul, este un lucru bun doar daca treceti de la un tip de ulei la altul. Spalatul se practica la uleiurile minerale, unde lasa "depuneri" pe diferite componente, care trebuie scoase. Cel mai nasol la spalat e ca dupa ce-l speli, trebuie sa pui un ulei jegos (nou, dar de 10 lei litrul) cu care sa pornesti motorul si sa il lasi sa mearga cam 10 minute, cat sa "spele" eventualele urme de "detergent" ramas. La motoare, e foarte usor sa se adune in cutie si nu-l scoti foarte usor de acolo. Acum, cred ca e mare bataie de cap sa faci asta, atat timp cat pui acelasi tip de ulei (semisintetic, de principiu). bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Habar nu am ce tip de ulei are acum... eu am gasit Motul in 2 variante: 190 lei / 4 litri (cred ca e semisintetic) 240 lei / 4 litri - 100% sintetic Ma gandeam sa merg pe 100% sintetic sa nu ma zgarcesc la 50 de lei. M-as baga sa-l schimb singur, dar e naspa ca nu am cheia aia de filtru. Se poate folosi si altceva in loc de cheia speciala? Daca nu, cheia aia pe unde as putea sa o gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Despre discutii de ulei, nu mai vorbesc ca iar imi sar colegii. Eu am 7100 10w-40 Sintetic ESTER (simplu si nu dublu) Filtrul se poate da jos cu o cheie franceza. De pus in schimb, trebuie sa ai o cheie de filtre. Cea mai simpla (si sigura) e cea cu lant, se gasesc la metro, nu e scumpa. Sunt chei si pe curea...sunt ok si alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Tot despre sa, abia asa ceva i-ar schimba aspectul in bine, dar costa de te doare capu': Si mai e varianta cu modificat saua ca sa nu mai arate ca o placinta (in stil Bagster, cu locul pasagerului ridicat). Am uitat sa mentionez si de sa.E si ea in lucru.Sper k weekendu asta sa fie gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Nu spala nici un motor, e bataie de cap degeaba. E drept ca-ti ramine cam 1l in motor prin golirea normala, unii cica scot filtrul si dau o cheie (cu bujiile scoase) cit sa arunce tot ce mai e pe-acolo afara. Eu nu fac nici macar atit. Baga orice fel de ulei, unii zic ca semi-sintetic ar fi mai recomandat la motoarele ceva mai vechi. Eu traiesc cu ideea fixa ca toate uleiurile sint la fel. Mai sint niste chei de filtru cu banda de otel in loc de curea, costa vreo 20 de lei parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Care mergeti la Predeal? 10-12 iulie?! Facem o lista ceva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Eu merg sigur. O sa plec probabil vineri dimineata din Iasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Eu vreau sa plec mai pe dupamiaza. Probabil ca imi iau liber de pe la 1, si pe la 2 juma, maxim 3 am intins-o! Deocamdata suntem 3 motoare, dar se pare ca vom fi 4 + o masina. Editat Iunie 29, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Eu imi iau toata vinera libera ca sa plec odihnit si sa prind cit de cit racoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 (editat) Vin si eu cu alta intrebare: Cand schimb uleiul am inteles ca trebuie spalat motorul pe interior? Cum se face asta? E neaparat nevoie? pai iei niste mister muscolo si o perie de sarma torni mister muscolo si lasi motorul sa mearga vreo 10 min dupa care iei peria de sarma si zgarii tot motorul ... wtf??? cine-s genialii care tot scot sfaturile astea cu spalat motorul pe interior? sfatul meu e sa faci schimbul de ulei la timp si sa schimbi si filtrul de ulei si in rest nu o sa ai probleme...iti recomand un filtru k&n si nu o sa-ti mai trebuiasca cheie de filtru Editat Iunie 29, 2009 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 cine-s genialii care tot scot sfaturile astea cu spalat motorul pe interior? Is niste elemente din astea care n-au vazut decit Mobra si in cazul bun Nepra la viata lor. E nush ce rahat care se cheama engine flush si se pune cica in ulei sa spele motorul. Sint ferm convins ca aberatiile astea, si de fapt toti aditivii in general, fac mai mult rau decit bine. Era un topic pe la "Service" in care se minca rahat pe tema asta. Cica unii scot uleiul vechi, pun un ulei ieftin cu engine flush, lasa sa mearga asa o vreme, apoi il scot si pun uleiul "definitiv" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Care mergeti la Predeal? 10-12 iulie?! Facem o lista ceva?! Noh vreau si eu dar nu stiu sigur daca pot sa ajung Suceava,Iasiul si Neamtul fac punct de intalnire la Roman/Bacau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Despre discutii de ulei, nu mai vorbesc ca iar imi sar colegii. Eu am 7100 10w-40 Sintetic ESTER (simplu si nu dublu)Filtrul se poate da jos cu o cheie franceza. De pus in schimb, trebuie sa ai o cheie de filtre. Cea mai simpla (si sigura) e cea cu lant, se gasesc la metro, nu e scumpa. Sunt chei si pe curea...sunt ok si alea. Filtru se da jos ciobaneste prin injunghiere cu surubelnita. Si se strange la mana, cu ulei pe garnitura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Filtru se da jos ciobaneste prin injunghiere cu surubelnita. Si se strange la mana, cu ulei pe garnitura! Nush ce sa zic, manualu' zice sa-l stringi 2 ture dupa ce e "finger tight". Si abia-l string cu cheia 2 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Filtru se da jos ciobaneste prin injunghiere cu surubelnita. Si se strange la mana, cu ulei pe garnitura! Dar e messy! Cu Cheia franceza e super simplu si se rezuma doar la ce curge din filtru. Calin: filtrul se poate strange si dupa o tura cu motorul, ca se mai "lasa" un pic. Si la mana ar merge, daca ai pozitie. Eu la Ford numai la mana il strang. Cand il dau jos imi trebuie cheie, asa de bine se strange. Cat priveste Predeal, cred ca depinde mult de cand pleci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.