Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Sa vezi ce s-a raschetat de la caratul rucsacului coada animalei mele, yeah baby :D

Mesaj completat

 

Pai problema e clara: nu ai motocicleta corecta :angryfire:

 

 

:moto: yea right......in ultimul timp activez mai mult pe topicul vostru pentru ca "ai mei" is cam puturosi

Mesaj completat

abea am gasit....in cele din urma ASTA....exact ce imi trebuia :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am hotarat sa mai scriu si eu pe aici.

 

Am urmarit pana acum toate discutiile despre ulei,depre una alta.

 

Daca mai tineti minte eu aveam un Bandit 400 din '97 care era praf(compresie aproape inexistenta).Dupa aproape 2 ani de pauza,in august s-ar fi implinit,am reusit sa intru in posesia(azi se face o saptamana) unui Bandit 650 SA K7 de culoare visinie, nou nout,in cutie,luat de la Bardak.Nu am vrut sa iau de la B&S sau alt dealer Suzuki datorita numeroaselor controverse legate de mecanicii lor.

 

Impresii dupa aprox 570 km dintre care azi 370 pe traseul Buc-Cheia-Brasov si retur:

 

Se simt pe loc cele 222(250 la plin) kg la gol,trebuie sa fiu atent cum parchez.Mi se pare parca mai manevrabil ca B4(poate datorita faptului ca ala avea suspensiile cam praf),trage tare inca de la 3000 rpm.Fiind in rodaj nu mi se par o limitare cele 6000 de ture maxime admise in primii 800 de km.

Consumul mediu pana acum e de 4,45 %.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan_06 - avem exact acelasi model, pana si culoarea. Daca nu e secret, da-mi pe PM cat ai dat pe el. (oficial e asta http://www.bardakmotor.com/index.php?ddi=19&motid=287 nu ?)

 

Parerea mea, dupa perioada de acomodare, este ca trage peste 5000, dar este liniara curba de putere (nu cred ca spun ceva nou).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan_06 - avem exact acelasi model, pana si culoarea. Daca nu e secret, da-mi pe PM cat ai dat pe el. (oficial e asta http://www.bardakmotor.com/index.php?ddi=19&motid=287 nu ?)

 

Parerea mea, dupa perioada de acomodare, este ca trage peste 5000, dar este liniara curba de putere (nu cred ca spun ceva nou).

WHAT THE FUCK??? 6700euro pt un motor din 2007 chiar daca e nou?trebuie sa fi drogat sa-ti iei la banii astia din romania.dincolo se fac reduceri SUBSTANTIALE daca motorul este "mai vechi" chiar daca are 0 KM

oricum sa-l folosesti sanatos si daca ai grija de el o sa se dea si copii tai cu el :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: yea right......in ultimul timp activez mai mult pe topicul vostru pentru ca "ai mei" is cam puturosi

Pai e din cauza ca nu au motorul corect :moto:

 

S-a rezolvat locatia intalnirii de la Radauti. Sa curga berea...in piscina :angryfire:

:D

 

Daca mai tineti minte eu aveam un Bandit 400 din '97 care era praf(compresie aproape inexistenta).

Nush cum se face ca mai toti banditii de 400 is praf.

Spor cu asta de 600, vezi ca nu-i asa negru dracu' cu greutatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan_06 - avem exact acelasi model, pana si culoarea. Daca nu e secret, da-mi pe PM cat ai dat pe el. (oficial e asta http://www.bardakmotor.com/index.php?ddi=19&motid=287 nu ?)

 

Parerea mea, dupa perioada de acomodare, este ca trage peste 5000, dar este liniara curba de putere (nu cred ca spun ceva nou).

 

Eu vroiam albastrul ala inchis,dar doar culoarea asta o mai aveau.Oricum eu nu mai vazusem in realitate Bandit culoarea asta,(ala de 400 fiind revopsit rezervorul si codita,dar se pe cadru sub sa se vedea culoare originala) si pot sa spun ca e foarte greu sa scoti culoare asta deosebita intr-o poza.

Nu stiu cat de valabile sunt preturile pt. ca nu prea se reactualizeaza site-ul.Motorul e adus din Spania si a costat 6069 eu.La dealer oficial nu stiu cat costa,dar chiar daca ar fi acelasi pret sau chiar putin mai scump renteaza la revizii.

Trage de la 3000 in sensul ca asta ar fi cam turatia minima.E bine ca e in rodaj daca eu nu am mai condus de 2 ani DELOC asa am si eu o limitare.

E motor nou,am si eu cu 2 ani mai mult,dar am cu totul alt stil de condus acum(cel putin in oras).Mai mult de 70 in zona de 60 chiar nu vad de ce sa-i dai mai mult.Apropo eu ii pliez oglinzile cand e de mers bara la bara.

 

oricum sa-l folosesti sanatos si daca ai grija de el o sa se dea si copii tai cu el :wave:

 

Multumesc,dar eu sper sa nu am copii. :D

 

Nush cum se face ca mai toti banditii de 400 is praf.

Spor cu asta de 600, vezi ca nu-i asa negru dracu' cu greutatea.

 

Pai daca majoritatea sunt or fi luati de la TERMINA. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cine a facut drumuri mai lungi cu banditii.

Banditul merge pana aproape de 12k ture. Ma intereseaza sa stiu daca mersul constant cu 6500-7500 ture(regim touring-autostrada 140-150km/h) poate afecta cu ceva motorul. Sunt un sofer calm si viteza mea de croaziera e 120 km/h dar vreau sa stiu care ar fi probleme/uzurile care pot aparea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pentru cine a facut drumuri mai lungi cu banditii.

Banditul merge pana aproape de 12k ture. Ma intereseaza sa stiu daca mersul constant cu 6500-7500 ture(regim touring-autostrada 140-150km/h) poate afecta cu ceva motorul. Sunt un sofer calm si viteza mea de croaziera e 120 km/h dar vreau sa stiu care ar fi probleme/uzurile care pot aparea.

 

Eu am mers pe autostrada (Bucuresti - cernavoda) constant la o viteza de 160 km/h, in treapta a VI-a, la 7.500-8.000 rpm si a functionat exemplar. Acum, dupa doua luni de la acea plimbare, merge foarte frumos, nu mi-a aparut niciun zgomot, nicio vibratie...asta e regimul la care trebuie ea sa functioneze, cuplul maxim la modelul meu (650 N din 2005) e pe undeva pe la 7.800 rpm. eu si in oras, o tin intre 5 si 9.000 rpm si rar o duc pana in 11.000 (asta cand ma apuca dracii si devin inconstient)

 

Parerea mea e sa nu-ti faci prea mari probleme...atata timp cat nu depasesti 12.000 rpm :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gindesc asa, empiric: zona rosie incepe la 12000 de ture. Adica dupa 12 mii uzura e foarte mare si nu garanteaza nimeni integritatea motorului. La 0 ture uzura e 0. Oare variatia uzurii in acest interval e in trepte? Adica pina la sa zicem 9999 de ture uzura e 0 si de la 10000 in sus e 100%? Sa fim seriosi, variatia se face dupa o anumita curba (daca e liniar sau nu, stiu numai inginerii care le-au facut). Asadar uzura exista la orice turatie si e proportionala cu turatia (probabil nu direct proportionala, as banui ca e ceva exponential, adica crestere abrupta spre capatul intervalului). Cred ca problema nu se pune daca se strica in aceeasi zi, mai curind daca moare dupa 5 ani sau dupa 2. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, si eu m-am gandit la fel, dar inginerii care au facut motoreta asta au stabilit foarte bine ca zona rosie sa inceapa la 12000. Daca s-ar fi gandit mai mult ar fi trebuit sa faca pe turometru o zona verde sau o zona neutra, una galbena care sa inceapa sa zicem la 8000 de ture si una rosie(existenta) care sa inceapa la 12000. Banuiesc ca s-au facut o gramada de teste de turatie cu motoare tinute turate la un anumit punct si dupa sa-l desfaca pentru a vedea uzura(problemele) care ar apare la acea turatie. Atat timp cand zona "neutra" e pana la 11999 ture, ma gandeam ca e ok. Nu am forjat niciodata motorul, nu l-am dus in zona rosie, nu nimic. Ai foarte mare dreptate cu uzura proportionala cu turatia cu o crestre abrupta spre capatul turelor. Ma gandesc sa dau un mail la Suzuki Engineering sa-i intreb asa ceva. Probabil o sa-mi raspunda ca tinand cont de faptul ca motorul e din '98, uzura e mai mare acum ca e relativ uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi km Dan , cu noua jucarie.

In weekend am fost pana la mare (Buc-Neptun) si in circa 600 de km am ars 40 de litri de benzina (un calcul simplu ne arata un consum de 6.66 la %) mi se pare mult tinand cont ca am mers babeste pt ca aveam 'remorca' aka prietena in spate + ghiozdane (media fiind 6000-7500 de ture in treapta V-VI, cu mici exceptii).

Nu ma deranjeaza consumul , doar ma gandesc cum scoateti voi sub 6 (nu mai zic 5).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi km Dan , cu noua jucarie.

In weekend am fost pana la mare (Buc-Neptun) si in circa 600 de km am ars 40 de litri de benzina (un calcul simplu ne arata un consum de 6.66 la %) mi se pare mult tinand cont ca am mers babeste pt ca aveam 'remorca' aka prietena in spate + ghiozdane (media fiind 6000-7500 de ture in treapta V-VI, cu mici exceptii).

Nu ma deranjeaza consumul , doar ma gandesc cum scoateti voi sub 6 (nu mai zic 5).

Supape, carburatoare? Zic si eu. Totusi sa mergi la 7500 pe distante mai lungi nu e mers chiar babesc, e posibil sa se justifice astfel consumul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi km Dan , cu noua jucarie.

In weekend am fost pana la mare (Buc-Neptun) si in circa 600 de km am ars 40 de litri de benzina (un calcul simplu ne arata un consum de 6.66 la %) mi se pare mult tinand cont ca am mers babeste pt ca aveam 'remorca' aka prietena in spate + ghiozdane (media fiind 6000-7500 de ture in treapta V-VI, cu mici exceptii).

Nu ma deranjeaza consumul , doar ma gandesc cum scoateti voi sub 6 (nu mai zic 5).

In acest weekend a fost vant puternic din fata la intoarcere pe acest traseu. Stiu ca pare o gluma, dar afecteaza consumul. De asemenea, greutatea suplimentara trage mult. Stiu ca remorcile sunt in general mai usoare, dar as putea garanta ca iti creste consumul cu 0.5 l la suta de km.

 

Asadar solutia pentru consum mai mic este mers constant la viteza de 100-110 km/h pe autostrada, singur, fara bagaje.

 

Am testat asta - Buc-Constanta imi ajunge un plin daca merg singur si mai tare si nu imi ajunge daca merg cu bagaje si vant din fata, dar ceva mai incet.

 

Dupa cum ai spus si tu insa, altele sunt considerentele noastre. Daca vroiam consum mic luam Logan 1,5 DCI si mergeam doar pe banda 1.

Mesaj completat

Am si eu o intrebare pentru cine a facut drumuri mai lungi cu banditii.

Banditul merge pana aproape de 12k ture. Ma intereseaza sa stiu daca mersul constant cu 6500-7500 ture(regim touring-autostrada 140-150km/h) poate afecta cu ceva motorul. Sunt un sofer calm si viteza mea de croaziera e 120 km/h dar vreau sa stiu care ar fi probleme/uzurile care pot aparea.

Nu are absolut nimic :angryfire: Merg asa in fiecare saptamana aproape de cand am luat-o. Motorul nu e facut sa se sperie daca sta la jumatate din turatia maxima.

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da RvsS ai mare dreptate , a fost vant puternic .

Calin , carburatia am facut-o recent , iar in cea mai mare parte a drumului am tinut-o in 6000 , incercand sa merg constant.La supape nu am umblat niciodata , chiat ma roade curiozitatea.

Aaa si inca ceva , in zona cu taxa de autostrada aglomeratie mare .. merg printre masini , caldura mare , mobra incalzita , cand opresc sa platesc hop moare motorul.Nu a mai vrut sa porneasca , am tras pe dreapta dupa bariere , canci , ce sa se raceasca ca era un soare de prajeai ouale pe ea.Mentionez ca am si bateria cam varza , deja imi faceam filme in cap cum sa ies din situatia asta.Am dat jos ghiozdanele din spate , gecile , castile si am inceput circul , prietena ma impingea si eu incercam sa o pornesc , cascadorii rasului nu alta.Intr-un final porneste , impinsa si nu am mai avut probleme.Am tot auzit si vazut cazuri in care banditul se supraincalzeste si cedeaza , e singura data cand mi se intampla , dar totusi cred ca se inecase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...