cosminst2008 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/s...andit_2010.html Culoarea de pe motoreta imi place la nebunie, insa capacul dintre rezervor si furca arata mai bine inainte (cu acele plase de aerisire ca la modelul 2005) acum e prea "inchis", iar bordul si farul imi seamana cu cele de pe hornet...pacat... daca as avea banii necesari, maine mi-as cumpara acest model, insa as schimba cele trei probleme enumerate mai sus cu niste modele mai vechi... dar, asta e parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Multumesc Alex. Tu ce mai faci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/s...andit_2010.html arata ca dracu ceasurile...seamana cu ceasurile de la hornetul nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/s...andit_2010.html E muci motoreta ca dizain. Si cica se scoate S-ul din productie, care va fi inlocuit de GSX1250F, care desi e tot un Bandit, e full carenat (cu o carena desenata parca la uzinele dacia) si nu mai poarta numele de Bandit. Deci un "Bandit" in minus . Ce cretini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 arata ca dracu ceasurile...seamana cu ceasurile de la hornetul nou... Mie imi plac, chiar mult. Cred ca pana la urma e o chestie de gust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Astept sa-mi termine Darian seile...ultima modificare anul asta. Pana atunci prin muntii Macinului - am o lucrare in Galati. Astept intalnirea banditilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 mi-am pus un stop cu led-uri si vreau sa va spun ca arata genial iar cand apas frana chiar deranjeaza un pic la cat lumineaza de tare...recomand la cine vrea sa-si schimbe ca arata si bine si se si vede mult mai bine. stopul meu si becurile cu led din stop sunt available pt cine le vrea. o sa urmeze si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Salut , Voi prezenta pe scurt proiectul meu aka bandit Ca si modificari facute avem asa - ridicat codita cu aprox 4 cm (din cadru) - codita gixer de-o mie - vopsit cadru + jenti - bord electronic - schimbat ghidon + jug superior urmeaza : far streetfighter vopsit restu de piese (rezervor , codita , aripi ..etc) furtune racing cosmetizat aripi semnale fata mansoane si leviere suport numar undertail codita + many others poze aici ps: daca este cineva interesat de un bug spoiler de bandit 600/1200 pm me . Modelul este acesta enjoy Mesaj completat mai adaug la viitoare modificari : evacuare dubla Editat Septembrie 15, 2009 de mih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Salut , Voi prezenta pe scurt proiectul meu aka bandit Ca si modificari facute avem asa - ridicat codita cu aprox 4 cm (din cadru) - codita gixer de-o mie - vopsit cadru + jenti - bord electronic - schimbat ghidon + jug superior urmeaza : far streetfighter vopsit restu de piese (rezervor , codita , aripi ..etc) + many others poze aici enjoy Felicitari... vad un monstru mic si nervos in viitorul apropiat. Si eu ma apuc de modificat la banditu meu, si azi mi-am comandat kitu de ridicare de pe CJ Accesoriez -(- http://www.cjaccessories.co.uk/home.php?ca...on=0&page=2 -)- Multa bafta si asteptam pozele cu varianta finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 mi-am pus un stop cu led-uri si vreau sa va spun ca arata genial iar cand apas frana chiar deranjeaza un pic la cat lumineaza de tare...recomand la cine vrea sa-si schimbe ca arata si bine si se si vede mult mai bine.stopul meu si becurile cu led din stop sunt available pt cine le vrea. o sa urmeze si poze KMIHAI: cat costa si de unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 KMIHAI: cat costa si de unde l-ai luat? http://www.wemoto.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Ca tot veni vorba de accesorii: Un pinion mic cu 14 dinti imi creste cuplul, dar imi scade viteza maxima din cate imi dau seama, sunt unii pe aici care au facut modificarea asta ? Foarte tare site-ul cjaccesories , mai ieftin decat banditmania . Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Si eu l-am descoperit dupa ce am intrat pe forumul de streetfightere din UK, am povestit acolo ce modificari vreau sa fac, si un nene mi-a recomandat site-ul asta. Am gasit o gramada de accesorii de care am nevoie pentru a face dintr-un Bandit stock, un monstru mic si nervos Mi-a dat deja o comanda de la ei, si acum astept sa vad in cat timp ajunge. Dupa ce vine pachetu si montez kitu de inaltare al coditei, va anunt sa stiti si voi in cazul in care vreti sa cumparati de la ei. Ce am observat, ca unele accesorii nu le livreaza decat in UK - gen discuri de frana - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Ca tot veni vorba de accesorii: Un pinion mic cu 14 dinti imi creste cuplul, dar imi scade viteza maxima din cate imi dau seama, sunt unii pe aici care au facut modificarea asta ? Foarte tare site-ul cjaccesories , mai ieftin decat banditmania . Spor. Am io de 14 si pe 6 si pe 12. Cuplul nu e mai bun ca tot motoru ala il ai in cadru. Pofta de turatie, acceleratii si mai ales reprize mai bune, da. Si consum mai mare, insa irelevant de putin pt progresul oferit. Alt dezavanatj al "tuningului pentru saraci" (Banditforum.de) ar fi ca se duce pe Organ mai repede lantul. Cel putin la 600 nu scade nicio viteza maxima cu pinionul de 14 pt ca oricum e prea anemic sa ajunga in conditii normale (adica ne-la-vale, cu vant de spate, aruncat din avion etc.) la 12000 rpm in a 6 a cu pinion de 15. Deci viteza maxima e cam tot pe acolo sau in unele cazuri poate mai mare. Turatia iti va creste cu aprox 500 rpm la aceeasi viteza comparativ cu pinionul de 15 stock. Editat Septembrie 16, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 hai mah ce naiba a dat recesiunea in voi?nimeni nu a mai modificat nimic? urmaresc pe forumul francez de bandit cum incearca unul sa-si faca afisaj electronic cu sonda pt temperatura uleiului ca aici vad ca nimeni nu ami zice nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 De modificat ma apuc eu...dar deocamdata abia am dat comanda de kitu de ridicare al coditei, si urmeaza in scurt timp si un ghidon. Sper ca in iarna sa schimb furca cu una de GSXR 1000 cu tot cu discuri de frana si tot ansamblu legat de frane, o bascula monobrat sau una de Yamaha R1. Dupa ce imi montez kitu de ridicare, o sa vad cum e, si poate o sa scurtez codita cu aprox 10 cm (sa renunt de tot la locul pasagerului). modificari radicale nu prea am cum sa fac deocamdat fiindca nu stau extraordinar cu banii, si mi-e si lene sa tin mobra in garaj si sa ma duc pe jos la munca... cam intr-o sapt imi vine kitu de ridicare, si sper ca pana atunci sa schimb si ghidonu. o sa bag niste poze cu primele modificari Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 De modificat ma apuc eu...dar deocamdata abia am dat comanda de kitu de ridicare al coditei, si urmeaza in scurt timp si un ghidon. Sper ca in iarna sa schimb furca cu una de GSXR 1000 cu tot cu discuri de frana si tot ansamblu legat de frane, o bascula monobrat sau una de Yamaha R1. Dupa ce imi montez kitu de ridicare, o sa vad cum e, si poate o sa scurtez codita cu aprox 10 cm (sa renunt de tot la locul pasagerului). modificari radicale nu prea am cum sa fac deocamdat fiindca nu stau extraordinar cu banii, si mi-e si lene sa tin mobra in garaj si sa ma duc pe jos la munca... cam intr-o sapt imi vine kitu de ridicare, si sper ca pana atunci sa schimb si ghidonu. o sa bag niste poze cu primele modificari Numai bine de mult balesc si eu la o furca USD dar ajungi la o investite destul de mare ca iti trebuie cam tot front end-ul.bascula monobrat parca auzisem ca merge de la vfr... kit de inaltare mi-am pus si eu si la inceput o sa fi surprins cat de mult o sa se lase pe o parte cand o pui pe cricul lateral dar te obisnuiesti cu ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 de mult balesc si eu la o furca USD dar ajungi la o investite destul de mare ca iti trebuie cam tot front end-ul.bascula monobrat parca auzisem ca merge de la vfr...kit de inaltare mi-am pus si eu si la inceput o sa fi surprins cat de mult o sa se lase pe o parte cand o pui pe cricul lateral dar te obisnuiesti cu ideea Ai ceva poze cu mobra ta cu curu'n sus? Sa vad si eu la ce sa ma astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Ai ceva poze cu mobra ta cu curu'n sus? Sa vad si eu la ce sa ma astept... am uitat sa-ti zic ca iti va atinge roata spate solul si de pe cricul central dupa ridicarea de poponeata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 @EMPPU Da, nu se schimba cuplul, se schimba rapoartele. Din ce zici tu suna tare. Thx for the feedback. ps: pe Organ - LOL . @KMIHAI tare b-ul .. E 12 ? sau 6 ? Si daca e 6 , atunci ce cauta bratul ala de cuplu acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 @EMPPU Da, nu se schimba cuplul, se schimba rapoartele. Din ce zici tu suna tare. Thx for the feedback. ps: pe Organ - LOL . Am vrut sa zic "se duce pe Orban", da imi era ca nu se prinde nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Chiar vroiam sa intreb. Fac drumuri destul de lungi cu banditul si ma gandeam ca la urmatoarea schimbare a lantului, sa pun un pinion mai mare pe fata si unul mai mic pe spate pentru a-i mari viteza de croaziera la aceiasi turatie. Nu urmaresc un demaraj senzational. Ma gandeam la acelasi principiu ca la bicicleta - atunci cand schimbi vitezele. A incercat careva o astfel de abordare ? Ma gandesc ca am pinionul cu 14 dinti si foaia cu 47. Sper sa nu ma insel. Un sfat are careva? Apropo, site-ul ala cvjaccesories e genial. Multam pentru precizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 @EMPPU Da, nu se schimba cuplul, se schimba rapoartele. Din ce zici tu suna tare. Thx for the feedback. ps: pe Organ - LOL .@KMIHAI tare b-ul .. E 12 ? sau 6 ? Si daca e 6 , atunci ce cauta bratul ala de cuplu acolo ? e 6 ce brat de cuplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) ma refeream la chestia asta . Te ajuta sa echilibreze forta la roata sa nu traga prea mult pe stanga , fata de dreapta, asta pentru motoarele cu cuplu mare. In alte cuvinte : sa nu se duca pe orban toata partea din spate de la cuplu. Editat Septembrie 17, 2009 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) Chiar vroiam sa intreb. Fac drumuri destul de lungi cu banditul si ma gandeam ca la urmatoarea schimbare a lantului, sa pun un pinion mai mare pe fata si unul mai mic pe spate pentru a-i mari viteza de croaziera la aceiasi turatie. Nu urmaresc un demaraj senzational. Ma gandeam la acelasi principiu ca la bicicleta - atunci cand schimbi vitezele. A incercat careva o astfel de abordare ? Ma gandesc ca am pinionul cu 14 dinti si foaia cu 47. Sper sa nu ma insel. Un sfat are careva? Apropo, site-ul ala cvjaccesories e genial. Multam pentru precizare. Daca ai raportul stock, atunci (ar trebui sa) ai 15 cu 47. Pui un 16 sau 17 pe fata si gata. Nu pune mai mic pe spate ca arunci cu banii inutil pt ca: - trebuie sa cumperi o foaie in plus pe langa kitul de lant care costa cam cat 3 pinioane fata - cu pinion mai mare in fata + dinti in minus pe spate o sa fie chiar prea cadavru motoreta. Inteleg ca nu vrei COI insa nici sa faci coloana dupa tine. - pierzi din efectul benefic al foii + pinionului mai mari asupra durabilitatii lantului (cu cat e mai incovoiat un lant pe pinion sau pe foaie, cu atat se duce mai iute pe Orban) - 1 dinte in minus pe spate e mult mai putin eficient decat un dinte in plus pe fata sau 2 dinti in plus pe fata, cam de 3 respectiv 6 ori mai putuin eficient. Editat Septembrie 17, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.