gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Pai si tu te asteptati ca un motor de 600 sa fie ca unul de 1000 sau cum!? Banditul de 600 face fata multor motoare de aceeasi cilindree, chiar se comporta bine cu plusurile si minusurile inerenta fiecarui motor.Acum, B12-le este un motor bun, insa odata cu el trebuie sa iei in considerare si minusurile: 5 trepte (ultimele modele au 6 parca), consum, vibratii, etc. Si sa nu-mi spuna Emppu ca nu il intereseaza ca are 5 trepte, ca aici nu vorbim de fiecare cum se simte cu sau fara treapta 6, ci vorbim obiectiv. La fel si la vibratii, ca stiu ca Emppu le agreeaza. Iar despre consum, imi aduc aminte de colegul care a facut europa si care se plangea mai mult sau mai putin de faptul ca trebuia sa alimenteze mult prea des. da' cind am zis ca ma asteptam ca B6-ul sa mearga ca un motor de 1000? cind l-am luat nu ma asteptam la nimic pentru ca era primul meu motor si nu mai mersesem pe nimic in afara de pirtiitoarea de 125 de la scoala, daca ala se poate chema mers. da' intre timp am mai mers cu el si daca la orice altceva e foarte misto, cind vine vorba de acceleratie e clar ca se poate mult mai mult. plus ca vreau sa pot face power wheelie lejer. pai ce inseamna numai 5 trepte? 5 trepte, dar lungi. mergi tu cu B6-ul intr-a 6-a la 2500? normal ca nu mergi. cu B12-ul pariez ca poti. ideea e ca schimbi mult mai rar pentru ca are cuplu utilizabil pe o plaja mult mai larga de turatie si in consecinta cutia de viteze e mai "lunga". sa nu-mi zici tu ca la B6 n-ai cautat niciodata treapta a 7-a, ca nu te cred. pina mi-am format reflexul de-a ma uita in vitezometru si turometru ca sa vad daca sint intr-a 6-a deja o cautam tot timpul. da' hai sa-l intrebam pe Emppu, nu-i asa ca de fapt B6-ul merge de fapt mai bine ca B12-ul? Mesaj completat ps: cit despre consum, daca ma interesa, imi luam scuter sau matiz (neaparat gri, ca sa nu se vada zgiriieturile, vorba cuiva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Calin...sa nu crezi ca daca voi avea bani vreodata nu-mi iau B12!! Exclus total! Deci la primii bani pe care ii am disponibili, teava pe B12 ma duc, un POP de 2003 minim, preferabil S deoarece imi iau motor si pentru a merge cu el in afara (tarii)si vreau sa pot sa ma adapostesc si de vant intr-o anumita masura! Is cu ochii pe moto.it si pe mobile de-mi lacrimeaza zilnic dupa ele...dar... Cat priveste consumul, acum ma intereseaza. E criza si am si masina. Iar cei doar 3000 de km facuti anul asta se datoreaza numai banilor, ca daca aveam banii de anul trecut, aveam 8000 acum! PS: si da, caut si treapta 8-a, nu numai a 7-a Desi, la 5000 si 100km/h ma simt bine! Editat Septembrie 29, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 stai linistit ca toti sintem crizati deci nici eu n-am bani de b12 imi trecusera prin cap niste idei gen sa transform b6-ul in in b12 dar nu merita. m-am uitat cit e un motor si s-au scumpit (daca gasesti unu' la 300 de lire e ieftin) plus ca tre schimbata fata (furca, discuri, etriere, roata?), bascula, roata spate... o chestie intermediara ar fi de pus motor de gsxr 750 dar nu am gasit nici un singur motor de vinzare pe ebay oricum, avind in vedere criza, mai bine ma linistesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Care din voi ziceati ca aveti o toba stock de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Pai si tu te asteptati ca un motor de 600 sa fie ca unul de 1000 sau cum!? Banditul de 600 face fata multor motoare de aceeasi cilindree, chiar se comporta bine cu plusurile si minusurile inerenta fiecarui motor.Acum, B12-le este un motor bun, insa odata cu el trebuie sa iei in considerare si minusurile: 5 trepte (ultimele modele au 6 parca), consum, vibratii, etc. Si sa nu-mi spuna Emppu ca nu il intereseaza ca are 5 trepte, ca aici nu vorbim de fiecare cum se simte cu sau fara treapta 6, ci vorbim obiectiv. La fel si la vibratii, ca stiu ca Emppu le agreeaza. Iar despre consum, imi aduc aminte de colegul care a facut europa si care se plangea mai mult sau mai putin de faptul ca trebuia sa alimenteze mult prea des. 5 trepte nu e un minus. Si Ferrari F40 are 5 trepte si baga 324 reali. GSX R 1100 are tot 5 trepte. O fi mai bine cu 6 si poate ca acelasi motor ar consuma cu 0,5 l in minus daca ar mai avea o treapta in plus insa nu asta e un minus la B12 care se descurca chiar bine cu ce are. 120 km/h in a 5 a la 4500 rpm mi se pare ok. Vibratiile sunt ok la 12. Ceva mai pronuntate ca la 600 da nici nu se compara cu un V2. Nu sunt fan vibratii si nu inteleg entuziasmul celor cu V2. Nu e pic de personalitate in a-ti sari oglinzile de pe ghidon insa parca nici o liniste totala nu ma coafeaza. Un pic de puls e bine venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 4500 la 120... hm, speram sa aiba turatie chiar mai mica la viteza aia dar e ok pt. a 5-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 o curba de cuplu/putere/ km/h ? pentru b6/b12 din orice an... kinda starving for knowledge here ... Mesaj completat got this until now: 1200 -2007 600-2005 Mesaj completat And another thing: Cand spune-ti ca se compara cu alte motociclete de 600 .. eu ma intreb cum se compara cu un hornet sau cu un ducati monster. (i.e. doar performanta si manevrabilitate ) Mesaj completat 4500 la 120 - viteza de croaziera ( la jumatatea turometrului, ca la b6 : 120 la 6000 ) . e foarte bine, ca la croaziera nu cred ca poti sa mergi mai mult de 1 ora peste 130 ... si sa fim seriosi placerea puterii sta in zvac-uri , nu in mers la distanta mare cu 200 la ora ...cel putin de partea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Am citit si eu ultimile scrise , dar nu inteleg de ce cauti treapta 7 la turatia aia .. inteleg cand esti la 210 - 220 km/h sa ceri mai mult de la un bandit de 600 , dar subturat sa vrei trepte in sus .. chiar nu inteleg. Nu inteleg care e chestia cu 2500rpm @ 6`th gear , adica de ce ai vrea sa mergi asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Am citit si eu ultimile scrise , dar nu inteleg de ce cauti treapta 7 la turatia aia .. inteleg cand esti la 210 - 220 km/h sa ceri mai mult de la un bandit de 600 , dar subturat sa vrei trepte in sus .. chiar nu inteleg.Nu inteleg care e chestia cu 2500rpm @ 6`th gear , adica de ce ai vrea sa mergi asa? ma, iti explici in stilul meu de baiat simpatic: de kiki. e destul de clar? Mesaj completat o curba de cuplu/putere/ km/h ? pentru b6/b12 din orice an... kinda starving for knowledge here ... And another thing: Cand spune-ti ca se compara cu alte motociclete de 600 .. eu ma intreb cum se compara cu un hornet sau cu un ducati monster. (i.e. doar performanta si manevrabilitate ) Mesaj completat 4500 la 120 - viteza de croaziera ( la jumatatea turometrului, ca la b6 : 120 la 6000 ) . e foarte bine, ca la croaziera nu cred ca poti sa mergi mai mult de 1 ora peste 130 ... si sa fim seriosi placerea puterii sta in zvac-uri , nu in mers la distanta mare cu 200 la ora ...cel putin de partea mea. pe hornet n-am mers, cu toate c-as fi vrut si-as fi avut ocazia da' apropitaru' a crezut c-o sa-i stric frumusetea de scuter. dar m-am asezat pe ea si sincer pare bicicleta: mica si usoara -> nu-mi place. si clar are cu totul alt centru de greutate decit banditul. se zice ca e usor de condus, in stilul honda "motorcycles for the dumb". la b12, atit cit pot sa-mi imaginez fara sa fi mers pe unul, treaba nu e de viteza/turatie. e ca poti accelera de la ture mici. exemplu de situatie din trafic: merg pe banda mea linistit si ala din fata pune o frina brusca. ma dau in frina cit pot si concentrat pe ideea sa nu ma infig in portbagaju' aluia uit sau nu vreau sa retrogradez. sa zicem ca frinez pina aproape de oprire. dupa aia vreau sa schimb banda foarte repede si sa-i dau gaz ca sa scap de coloana de conservari obositi. apai acuma stie toata lumea ca daca ai ramas intr-a 4 sau a 5-a si ai ajuns aproape sa te opresti, vitezele se schimba greu. mie chiar mi s-a intimplat scenariul asta de citeva ori. cu B6-ul ramineam in viteza si nu vroia sa intre in inferioara, trebuind sa plec subturat de se auzea motoru ca niste besini de pensionar. in plus, pe un B6 nu cred ca ai senzatia de acceleratie autentica. eu n-am simtit vreodata ca-mi rupe miinile, chiar daca-i dadeam ralanti-12000 intr-a-ntiia. da' na, daca voi credeti ca motorul de 74 CP la 10000 e end all, be all, n-aveti decit si, inca o data zic o chestie pe care-am mai zis-o de trei catralioane de infinituri de miliarde de ori: fiecare merge cum vrea cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Salut si tie Calin , in primul rand nu suntem 'ma' unul cu celalalt iar in al doilea rand , raspunsul ala e tot ce poti ? Mai adineauri vorbeai de 2500rpm @ 6`th si acum spui ca 12k nu-ti ajung. 74cp ? ce inseamna asta .. nu cred ca banditul de 600 are 74 nici in talon 'scrisi' si nici la roata , ori mai scazi ori mai adaugi , depinde cum vrei sa te exprimi. Asa e , fiecare merge cum vrea cu mobra .. pe net , pe strada , pe trotuar s.a.m.d. Scuza-ma , inseamna ca m-am plictisit groaznic de intru in discutii pe tema asta , cu tine. Editat Septembrie 29, 2009 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Salut si tie Calin , in primul rand nu suntem 'ma' unul cu celalalt iar in al doilea rand , raspunsul ala e tot ce poti ?Mai adineauri vorbeai de 2500rpm @ 6`th si acum spui ca 12k nu-ti ajung. 74cp ? ce inseamna asta .. nu cred ca banditul de 600 are 74 nici in talon 'scrisi' si nici la roata , ori mai scazi ori mai adaugi , depinde cum vrei sa te exprimi. Asa e , fiecare merge cum vrea cu mobra .. pe net , pe strada , pe trotuar s.a.m.d. Scuza-ma , inseamna ca m-am plictisit groaznic de intru in discutii pe tema asta , cu tine. nu ma, o fi avind 78, dar crede-ma, nici daca te antrenezi 30 de ani cu ioghinii in tibet nu ajungi sa simti aia 4 cai in plus. plus ca la roata sint cu citiva mai putin. nu prea-i inteles nik din ce-am zis, da' poate-o sa-ti explice Emppu, care ma indoiesc ca ar mai merge pe un B6 altfel decit obligat. am eu asa un gut feeling. poopici ps: yeap, i'm still a bad person Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Se pare ca avem o problema si tu nu o intelegi si asta cred ca nu e din cauza faptului ca esti 'bad' , ci retarded. Te rog nu-l amesteca pe Emppu , el are 12 , nu doar vorbeste din ioutub si reviews. Cred ca am postat destul off si cand te gandesti ca mai am pana la 2.5K posturi de idiotenii. Cand si daca ne-om intalni pe la vreo intrunire (si nu una gay friendly) te rog sa ma tragi de geaca , sa continuam discutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 De cand am devenit posesor de Bandit si am intrat pe acest topic, nu am vazut/citit nimc care sa jigneasca pe cineva de pe aici (poate in afara de nenea cu Hornetu din paginile anterioare care accidental a postat aci). E pacat ca s-a ajuns la asta SI AICI. pe tot "motoretismu.ro", prin toate topicurile citesc cum se ataca si se jignesc "motociclistii". Hai totusi sa fim oameni sa pastram o limita de respect, si mai ales sa pastram discutiile despre tema topicului, in cazul de fata, despre Suzuki Bandit. Polemicile, certurile si neintelegerile se pot rezolva prin alte topicuri special destinate acestor conflicte. O seara placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Se pare ca avem o problema si tu nu o intelegi si asta cred ca nu e din cauza faptului ca esti 'bad' , ci retarded.Te rog nu-l amesteca pe Emppu , el are 12 , nu doar vorbeste din ioutub si reviews. Cred ca am postat destul off si cand te gandesti ca mai am pana la 2.5K posturi de idiotenii. Cand si daca ne-om intalni pe la vreo intrunire (si nu una gay friendly) te rog sa ma tragi de geaca , sa continuam discutia. no ca te-ai supi acuma. te trag si de mineca da' n-am prea auzit sa vii pe la vreo intrunire (nu ca ar conta) ideea e asa: nu tre' sa fii nici rossi, nici nik altceva ca sa-ti dai seama ca 1200>600, asa cum nu tre' sa fii gauss ca sa-ti dai seama ca 5>4. crede-ma c-as merge la orice ora pe B12 numai ca-n iasi nu e nici macar unul. si daca tot m-ai facut retard, fara ca eu sa fi facut vreo apreciere la adresa iq-ului tau sau ca macar sa ma fi legat de tine, pot sa-ti zic si eu linistit ca macar eu mai si zic ceva, cu riscul de-a mai da si-un rateu cind si cind (cu toate ca de-a lungul vremii au fost destui oameni pe forumul asta pe care i-am ajutat cu una alta, si mi-au multumit sau nu), spre deosebire de tine care mergi pe ideea aia ca domnisoarele tre' sa pastreze misterul PS: @cosmin si all - daca s-a ajuns ca motociclistii sa se oftice ca cineva a folosit apelativul "ma", inseamna ca nu e musai sa fii hondist ca sa dai un indiciu-doua asupra sexualitatii tale; unii, cu toate ca sint gay, sint simultan si cam din topor - ce lume plina de contradictii - si nu prea percep nuantele, cum ar fi diferenta dintre sarcasm (reusit sau nu) sau exprimare mai libera si atac la persoana Editat Septembrie 29, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 BA vere (spn) da sensibil esti frate! Imi cer scuze, dar daca tii neaparat, ne adresam cu Domnule... Calin: si eu m-am aflat nu o data in situatia descrisa de tine, si a trebuit sa schimb chiar si 2 trepte in inferioara ca sa pot sa fiu sigur ca nu o ratez! Trebuie sa recunosc ca eu in regim de fuel consumption merg pe la 4000-5000 rpm. Cu un b12 la acea turatie esti in cuplu maxim, lucru care te avantajeaza enorm. Am insa o nedumerire: daca tot aveti tobe non-stock, nu suna mai bine una pe un B6 decat pe un B12, cel putin din punctul de vedere al turatiei?? :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 BA vere (spn) da sensibil esti frate! Imi cer scuze, dar daca tii neaparat, ne adresam cu Domnule... Calin: si eu m-am aflat nu o data in situatia descrisa de tine, si a trebuit sa schimb chiar si 2 trepte in inferioara ca sa pot sa fiu sigur ca nu o ratez! Trebuie sa recunosc ca eu in regim de fuel consumption merg pe la 4000-5000 rpm. Cu un b12 la acea turatie esti in cuplu maxim, lucru care te avantajeaza enorm. Am insa o nedumerire: daca tot aveti tobe non-stock, nu suna mai bine una pe un B6 decat pe un B12, cel putin din punctul de vedere al turatiei?? :D toba mie mi se pare ca cel mai bine suna la ture mici-medii. in ture mari mai mult urla decit altceva. placerea maxima e pe frina de motor (pir-pir-poc). vorba unui coleg iesean: "cind piriie asa parca vrea sa-mi spuna ceva" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Bai baieti...unii postati aiurea si vorbiti din auzite...unii va suparati aiurea...tot ceea ce ma intreb eu e, cat stiti sa mergeti pe mobre...ca pe taste le aveti cu echilibrul .... eu am o idee cum va puteti rezolva problemele la bandit...(ca vad ca va deranjeaza ca tre sa schimbati in sus sau in jos...daca mergeti racing doar pe accelerare si apoi ai pretentia ca din 12 mii sa franezi doar cu fata cum fac majoritatea "racerilor" aflati ca este trist ca mai aveti si pretenti de la mobra cand voi nu stiti cu ce se mananca...) Rezolvarea : AUTOMATA(atunci aveti timp sa va faceti si unghiile) to all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Salut Macke , welcome to the club. Mi se pare de un minim bun simt , ca atunci cand socializezi cu o persoana pe care nu o cunosti , sa eviti adresarea cu 'ba , ma , vere' , dar se pare ca si tu ai lipsit la lectia asta (care in mod normal se invata in copilarie) si nu stau eu sa fac ce trebuia sa faca altcineva cu mult timp in urma (a.k.a. educatie). Din respect pt anumiti useri (pe care intamplator ii cunosc si personal) nu am sa continui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Salut Macke , welcome to the club.Mi se pare de un minim bun simt , ca atunci cand socializezi cu o persoana pe care nu o cunosti , sa eviti adresarea cu 'ba , ma , vere' , dar se pare ca si tu ai lipsit la lectia asta (care in mod normal se invata in copilarie) si nu stau eu sa fac ce trebuia sa faca altcineva cu mult timp in urma (a.k.a. educatie). Din respect pt anumiti useri (pe care intamplator ii cunosc si personal) nu am sa continui. stai ba ma vere, ca m-ai inteles gresit, eu nu socializez cu tine. si pe Macke lasa-l in pace ca daca ai ceva de impartit, ai cu mine. Lordgrec: acuma sa mor eu, motociclist de tastatura, de bulvar sau de orice alt ceva ce sint, da' in afara de fata cu ce altceva mai poti sa frinezi? intreb la modul cel mai serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Salut Macke , welcome to the club.Mi se pare de un minim bun simt , ca atunci cand socializezi cu o persoana pe care nu o cunosti , sa eviti adresarea cu 'ba , ma , vere' , dar se pare ca si tu ai lipsit la lectia asta (care in mod normal se invata in copilarie) si nu stau eu sa fac ce trebuia sa faca altcineva cu mult timp in urma (a.k.a. educatie). Din respect pt anumiti useri (pe care intamplator ii cunosc si personal) nu am sa continui. Ai lipsit la lectia de subtilitate ... imi pare rau ca te-ai simtit jignit, nu e nici pe departe intentia mea, insa prefer sa ma adresez PRIETENILOR mai ales daca stiu de gluma. Acum, avand in vedere ca ma faci needucat, desi sunt cu mult mai mare ca tine, denota....nu mai spun. E o discutie inutila... Si inca ceva, reciteste postul tau cu adresarea vulgara si citeste ce am subliniat mai sus. Vezi care este mai needucat! PS: Multumesc de urari, sunt intrat ca membru de ceva timp, dar multumesc. Editat Septembrie 29, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) Bai fratilor! Hoo cu tata! Ce mama dreacului faceti? Macar odata in viata si tot m-am intalnit cu majoritatea dintre voi de paci si am schimbat o vorba, o impresie, un piscot, un pateu. Mi s-a parut ca sunteti uameni citavi. Chiar trebuie sa va purtati asa buruienos unii cu altii? Hai ca nu mi place modu de abordare. Nu ma mai intristati ca ma umfla plansu. Ca sa revin un pic la ontopic. Chiar zilele trecute m-am dat cu 6le dupa cateva luni si mi a placut. Nu mi-a placut powerul care e clar subtire pe langa 12 dar mi s-a parut mai manevrabil si usor desi e vorba doar de vreo 20 de kile in minus. Pe curbe stranse si in oras in curbe la 90 de grade intru cu mai multa incredere (si cred ca si cu viteza superioara) cu 6le. Cand mergeam cu 6le pe Transfagarasan eram mai tuperist decat acum cu vaca. Mi-a fost un pic dor de sunetu ala de Mig cu turatii inalte. Pe de alta parte 12le are basi si un sound de aspiratie a aerului care e si el porno in alt fel si te face sa-i dai reprize. Cateodata mi e dor de ala micu care e mai usor si mai manevrabil insa overall as alege 12le. Editat Septembrie 29, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Bai fratilor! Hoo cu tata! Ce mama dreacului faceti? Macar odata in viata si tot m-am intalnit cu majoritatea dintre voi de paci si am schimbat o vorba, o impresie, un piscot, un pateu. Mi s-a parut ca sunteti uameni citavi. Chiar trebuie sa va purtati asa buruienos unii cu altii? Hai ca nu mi place modu de abordare. Nu ma mai intristati ca ma umfla plansu. Ca sa revin un pic la ontopic. Chiar zilele trecute m-am dat cu 6le dupa cateva luni si mi a placut. Nu mi-a placut powerul care e clar subtire pe langa 12 dar mi s-a parut mai manevrabil si usor desi e vorba doar de vreo 20 de kile in minus. Pe curbe stranse si in oras in curbe la 90 de grade intru cu mai multa incredere (si cred ca si cu viteza superioara) cu 6le. Cand mergeam cu 6le pe Transfagarasan eram mai tuperist decat acum cu vaca. Mi-a fost un pic dor de sunetu ala de Mig cu turatii inalte. Pe de alta parte 12le are basi si un sound de aspiratie a aerului care e si el porno in alt fel si te face sa-i dai reprize. Cateodata mi e dor de ala micu care e mai usor si mai manevrabil insa overall as alege 12le. acuma parerea mea e ca 1200 rules dar nu prea ai unde sa te dai cu el in romanica...tot ce depaseste 80-90hp te invita sa-i dai in gura si sa ajungi in sant pe drumurile noastre. cearta asta care a pornit de la compararea celor doua cilindree mi se pare puerile(no ofence la nimeni). calin poate mai putina ironie in post nu ar strica si spn incearca sa nu te mai oftici de la fiecare mica intepatura....traim in romania si daca noi ne ofticam reciproc atunci ce sa mai zic de toti hotii,tiganii,interlopii si cocalarii parveniti care imi cresc tensiunea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) cam inteleg ce vrei sa zici, pentru ca nu o data i-am dat inferioara prea taraneste si-a fugit spatele sau am tras prea tare de gaz la iesire din curba. apai la b12... domnu' cu mila. cit despre manevrabilitate... figura mea preferata in oras e sa depasesc colana la semafor, iar cind ajung la capat sa frinez brusc si aproape simultan sa ma las pe dreapta tarisor si sa trec in fata primei masini. asta la motor de 220+ kg la plin ca oare de ce ziceam ca daca as lua b12 sau gsx n-as vinde B6-ul... a, ca uitasem: i-am pus ulei de masina. nu patineaza nici un ambreiaj (testat blana in toate treptele). oricum mai merg maxim 1000 de km pina la sfirsitul sezonului si daca dupa aia trece criza revin pe ulei moto si era azi sa prind niste discuri de frina fata la 30 de lire pe ebay.uk, numai ca un nemernic si-a bagat bidding automat si mi le-a suflat... ultima treaba inainte de nani: avind in vedere ca imediat ce-l bag la iernat il demontez complect intru re-vopsire, ceva sfaturi? am inteles din Haynes ca trebuie musai puse piulite noi la prinderile motorului pe cadru. ar mai fi de luat garnituri de evacuari... altceva? si daca veni vorba de evacuari, suruburile in care-s prinse ies usor sau sa ma astept la dureri de cap? Editat Septembrie 29, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 4500 la 120... hm, speram sa aiba turatie chiar mai mica la viteza aia dar e ok pt. a 5-a. Da,e OK.In plus,ajungi de la 2500,"privind dupa veverite",la 4500 foarte repede.Eu sunt incantat de al meu din toate punctele de vedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 pai avand in vedere ca mobra e mobra si masina e masina...nu poti sa ii dai dintr-a 5ea-6ea direct a 2a-1a tre sa faci obligatoriu frana de motor...si cum "zice" la manual cea mai eficienta franare este cu toate cele 3 frane(nu zic asta pt ca asa merg eu...ci pt ca asa am invatat si eu experimentand(practic) din ce au scris altii,si au scris bine .) eu din 8 suruburi de la galeri am rupt 2...datorita lipsei de imbusi mai lungi...m-am chinuit cu ce aveam...asa ca i-ati scule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.