Ovi_zd3 Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Salutare banditilor, in primavara o sa am nevoie sa i schimb placutele de frana la banditul meu si nu stiu ce ar fi mai potrivit. Voi ce placute de frana folositi? eventual magazine si preturi. fatza sau spate ? in nici un caz placute sh ...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 da-le dracu de placute, pune orice. de exemplu ferodo. discutiile astea ce placute ce uleiuri ce nu stiu ce is pentru aia care se dau pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Nici nu se pune problema de sh. Ferodo sunt cele mai proaste placute nu recomand la nimeni, am avut sunt ca pietrele si scartie ca trenu, oricum o sa iau ce cred ca eu ca e mai bun, dar vroiam sa vad voi ce folositi sa imi fac o parere. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 cu bugspolierul e mai complicat, pentru ca o sa trebuiasca decupat dupa forma crash pad-urilor. din cauza asta o sa trebuiasca sa incerc cumva sa refac la un CNC piesa stricata de la crashpadul LSL, ca n-as vrea sa stau cu astea SW-Motech, care sint mult mai firave. na, nu se stie niciodata.si la aparatoarele pentru roata spate ma gindesc de multa vreme, da' ieftina nu-i nici aia. cu radiatorul deja cred ca am exagerat cu analiza fenomenului. ce e sigur e ca jetul ala indoaie fara probleme aripioarele de tabla dintre elementi. Mesaj completat voi va mai verificati din cind in cind bujiile? ale mele asa arata dupa circa 10000km +/-. Eu schimb bujiile la 5000 km. Si folosesc NGK (originale), cumparate din Germania, direct de la un dealer oficial SUZUKI, cu acte in regula, garantzie... Uleiul de-asemenea, la 5000 km. !!! MARE ATENTIE !!!!! Se gasesc pe piatza facaturi (imitatii) chinezesti de NGK..... si cate alte imitatzii nu sunt, incepand de la ace de gamalie, pixuri (Rotring fals, de ex.), parfumuri, lipici, vopsea de oua, DVD-uri, tenisi, costume de "firma", ceasuri, si pana la avioane si satelitzi geostatzionari.... Cei ce se plang de NGK SIGUR au luat tzapa cu imitatii chinezesti..... NU CUMPARATZI NIMIC DIN SURSE DE NEINCREDERE, dubioase, aparente chilipiruri. SIGUR luatzi tzeapa. Toate cele bume si asfalt uscat,... ca incet-incet VINE PRIMAVAAARAAAA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Ferodo am avut pe B6 si mi s-au parut ok mai ales raportu pret/calitate. Saito am avut pe GS 500 si erau muci. Si Lucas am avut si sunt mizerii pt banii aia. Miezu din fanta mi se par EBC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 si eu am pus placute Lucas pe spate si initial au scirtiit. dupa o vreme a disparut scirtiitul. cind am luat motorul pe fata dracu' stie ce marca au fost placutele. parerea mea: functionau. le-am schimbat cind s-au dus cu EBC organiuce. scumpe. dar ghici ce? functioneaza si ele. sincer nu simt ABSOLUT NICI O DIFERENTA fata de cele vechi. se zice ca placutele sinterizate scirtiie si rod discurile mai tare decit cele organice. cam asta e parerea mea. Mesaj completat ... intervalul de 5000 km mi se pare foarte realist pentru schimbul bujiilor. nicidecum 20000 sau 30000 km cum tot aud la unii (sincer cred ca mint de ingheata apele). hai cu primavara aia, ca incep sa cred ca de fapt nu exista si doar am visat-o. in Iasi dupa ce de la -26 a ajuns la +2 a inceput sa ninga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 hai cu primavara aia, ca incep sa cred ca de fapt nu exista si doar am visat-o. in Iasi dupa ce de la -26 a ajuns la +2 a inceput sa ninga. Am vazt ce iernoase sunt pe-acasa, in ziare, pe net. Eu nu simt iarna, mai Caline, ca-s la ecuator, in Congo, pe o platfotma de foraj marin, pe Atlantic, in golful Guineeii... forez pt petrol. Aici ziua sunt +35°C, noaptea sunt +30°C, si e sezon ploios. In fiecare saptamana este cate o furtuna mai tzapana. Dar pe la 15 feb iau o pauza de o luna si vin acasuca. Poate se mai inmoaie iarna asta pe-acasa, pe-atunci, si incepem sezonu' Hai, numa' bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 deci sa inteleg ca ai luat bancu' cu emigrarea in Congo de bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) Nici nu se pune problema de sh.Ferodo sunt cele mai proaste placute nu recomand la nimeni, am avut sunt ca pietrele si scartie ca trenu, oricum o sa iau ce cred ca eu ca e mai bun, dar vroiam sa vad voi ce folositi sa imi fac o parere. Bafta! 1 EBC cum zicea si maestrul emppu 2 gold fren (desi am auzit si uni care s-au plans)la mine au functionat f eficient si chiar solicit franele...depinde de textura lor si a discului...tu i-ati pt disc stock nu te arunca la racing/sport sau mai stiu eu ce...ca alea sunt si pt alt fel de discuri(eu nu mai stiu ce model am avut...dar erau ceva cu ceramica parca) Toate bune si sa ne vedem cat mai curand pe cheia tati Editat Februarie 1, 2010 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 deci sa inteleg ca ai luat bancu' cu emigrarea in Congo de bun? Buna gluma, dar, acum serios, remember ca sunt geolog... si lucru prin strainatatzuri... la sonde de foraj.... macar vine banu' si mai vad si lumea, sh-am vazut-o... Hai, numa' bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Cum sa schimbati bujiile la 5000 km?! In manual scrie 12000. Hai, nu o fi 12, dar sunt 10 mii. Placute am si eu pe fata EBC si inca un set de rezerva tot EBC. (setul a fost cadou de la italian cand am luat moto) cateva variante de placute pe ebay (fiecare cumpara cevrea) spate http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-REAR-BRAKE-PA...=item3a574b69ef fata http://cgi.ebay.co.uk/FERODO-FRONT-BRAKE-P...=item3a5184595a http://cgi.ebay.co.uk/Goldfren-Front-Brake...=item45eec90eda http://cgi.ebay.co.uk/KYOTO-FRONT-BRAKE-PA...=item33573618ce http://cgi.ebay.co.uk/GENUINE-brake-pads-G...=item3c89537c49 si lista poate continua. Bujiile nu le-am verificat, insa am mers pe principiu ca pornind la cheie si neavand fluctuatii in functionare, sunt ok. Totusi, in primavara asta intentionez sa le verific, odata cu reglajul supapelor pe care am sa-l fac la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 eu sunt singurul de aici adeptul placutelor braking? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 cred ca tre' schimbate si bujiile mele. mai e cineva interesat de cumparat din state? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Ceau baietii, va salut cu farul TDM-ului.Este un intrus pe aici prin zona... EU. As vrea sa imi spuneti ce parere aveti voi de gsf 1200 N din 2001 sau mai nou, cel cu modelul nou de sasiu (parca "pop" ii zicea). Cum se preteaza pentru un tip care are 1,91 metri, ce consum are si daca este o motocicleta buna de oras/drumetii scurte. Ma bate gandul sa fac un upgrade, dar pana atunci... cercetez. Daca m-ati putea ajuta cu niste pareri asa ca intre motociclisti v-as fi recunoscator. Stima, Flavius. Ma necioplitilor, lasati omu balta asa? De ce nu raspundeti? Tre sa ii raspund eu acuma. Omule, ca posesor de POPonaut iti zic doar ca DA, la tot ce vrei. Ai intrat pe comunitatea de suzi Bandit deci nu o sa auzi chestii negative Acuma sincer, ca posesor iti spun ca e un motor foarte elastic , trage de iti rupe mainile de la turatii extrem de joase. Este super comod la drumuri lungi (pe probate zic, nu pe vorbe) iar consumul e cat te tine mana. Adica eu am scos in concediu 5,3 , cu toate ca ceilalti de aici mi-au zis ca conduc ca o baba daca am asa consum, oricum undeva la 6 litrii, 6 fara ceva. Daca te dai la el..........fara numar, 9-10-12 depinde. Pentru drumuri lungi e ok si cutia, ii dai a 5-a si nu mai schimbi o jumate de zi deoarece trage cum vrei tu, fara sa il simti subturat de rupe lantul Legat de inaltime sa iti zica restul, eu am ajuns pana undeva la 1,70 si am simtit aerul rarefiat, asa ca m-am oprit. Concluzia.........GO FOR IT Macar cere la o tura la careva si garantez ca nu o sa iti displaca. Daca e prea jos il poti ridica de c.ur, daca e prea sus il cobori, totul e posibil. SALU' Mesaj completat ....in schimb as lua un parbriz Salutare, daca vrei sa ii faci cadou de Valentine's Day un parbriz, da un PM. Am unul acasa care sta in dulap de 2 ani si nu am ce face cu el. La pret de criza Editat Februarie 2, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Ma necioplitilor, lasati omu balta asa? De ce nu raspundeti? De asta: Omule, ca posesor de POPonaut iti zic doar ca DA, la tot ce vrei. O buna parte din nou suntem doar Kulti! S'apoi de la 6 la 12, e ceva diferenta, de ce sa vorbesc fara sa stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Daca doreste careva un parbriz, eu mi l-am luate pe acesta de la louis transparent total ... parca, dupa care mi-am dat seama ca imi place mai mult fara. E nemutilat. Nu vreau bani pe el. LE: Mosuletul de la kaore mi-a spus asa : Three things make a good engine run good and for a long time: spark, oil, mixture. in engleza lui a sunat asa : Twee thin make a gud enjin wun good en fo a lone time: spak , ol , mixchure. Editat Februarie 2, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 LE: Mosuletul de la kaore mi-a spus asa : Three things make a good engine run good and for a long time: spark, oil, mixture. in engleza lui a sunat asa : Twee thin make a gud enjin wun good en fo a lone time: spak , ol , mixchure. Asta mi se pare de mare efect. Acum, mai mult ca sigur prin mixture sigur nu s-a referit la amestecum dintre primele 2 (spark and oil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 LE: Mosuletul de la kaore mi-a spus asa : Three things make a good engine run good and for a long time: spark, oil, mixture. in engleza lui a sunat asa : Twee thin make a gud enjin wun good en fo a lone time: spak , ol , mixchure. nu era ala de la "Shitty Wok" (pt. cei care se uita la South Park)? hai wai, daca a zis chinezu' ca trebuie spark e musai sa luam bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Daca doreste careva un parbriz, eu mi l-am luate pe acesta de la louis transparent total ... parca, dupa care mi-am dat seama ca imi place mai mult fara. E nemutilat. Nu vreau bani pe el. LE: Mosuletul de la kaore mi-a spus asa : Three things make a good engine run good and for a long time: spark, oil, mixture. in engleza lui a sunat asa : Twee thin make a gud enjin wun good en fo a lone time: spak , ol , mixchure. pe mine ma intereseaza un parbriz ...dami un pm cu numaru tau si vb la tel...sau id-u de mess... Editat Februarie 2, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Intrebare pentru banditi. Voi, astia mai studenti ca mine, ati incercat cumva sa va construiti crash-bar-uri? Nu prea imi permit eu in perioada asta sa dau 100epuroi pe un set de crash-bar-uri. As incerca sa imi fac un set, ca materialul e eftin ca aerul si nu e asa greu sa-l mesteresti. Deci, a mai incercat careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Intrebare pentru banditi.Voi, astia mai studenti ca mine, ati incercat cumva sa va construiti crash-bar-uri? Nu prea imi permit eu in perioada asta sa dau 100epuroi pe un set de crash-bar-uri. As incerca sa imi fac un set, ca materialul e eftin ca aerul si nu e asa greu sa-l mesteresti. Deci, a mai incercat careva? eu m-am gandit sa fac din inox ...care e putin mai dificil de indoit si sudat ...dar poti sa il faci din fier ...pentru ca nu e greu de facut daca nu ai 2 maini stangi (cum mi-a zis calin acum ceva timp )...de 100euro o imbraci toata in tzevi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 eu m-am gandit sa fac din inox ...care e putin mai dificil de indoit si sudat ...dar poti sa il faci din fier ...pentru ca nu e greu de facut daca nu ai 2 maini stangi (cum mi-a zis calin acum ceva timp )...de 100euro o imbraci toata in tzevi ) Nu chiar toata motocicleta. Sunt 70 crashurile noi si vreo 30 transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 e un baiat in Iasi care face (Thunder Byte pe forum). mie mi-a sudat ceva la galerii (imbinarea de sub motor) si a iesit bine. poti sa le vopsesti electrostatic in Iasi la Nedo, unde am facut eu cadrul, te-ar costa maxim 20 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Intrebare pentru banditi.Voi, astia mai studenti ca mine, ati incercat cumva sa va construiti crash-bar-uri? Nu prea imi permit eu in perioada asta sa dau 100epuroi pe un set de crash-bar-uri. As incerca sa imi fac un set, ca materialul e eftin ca aerul si nu e asa greu sa-l mesteresti. Deci, a mai incercat careva? Este un forumist din Arad, care face crashbar-uri. Cred ca dr_dejavu ii zice. Poti lua legatura pe privat cu el, poate dai o fuga pana aici. Am facut la mai multa lume asa ceva si oamenii sunt super multumiti. Mesaj completat Ma necioplitilor, lasati omu balta asa? De ce nu raspundeti?Tre sa ii raspund eu acuma. Omule, ca posesor de POPonaut iti zic doar ca DA, la tot ce vrei. Ai intrat pe comunitatea de suzi Bandit deci nu o sa auzi chestii negative Acuma sincer, ca posesor iti spun ca e un motor foarte elastic , trage de iti rupe mainile de la turatii extrem de joase. Este super comod la drumuri lungi (pe probate zic, nu pe vorbe) iar consumul e cat te tine mana. Adica eu am scos in concediu 5,3 , cu toate ca ceilalti de aici mi-au zis ca conduc ca o baba daca am asa consum, oricum undeva la 6 litrii, 6 fara ceva. Daca te dai la el..........fara numar, 9-10-12 depinde. Pentru drumuri lungi e ok si cutia, ii dai a 5-a si nu mai schimbi o jumate de zi deoarece trage cum vrei tu, fara sa il simti subturat de rupe lantul Legat de inaltime sa iti zica restul, eu am ajuns pana undeva la 1,70 si am simtit aerul rarefiat, asa ca m-am oprit. Concluzia.........GO FOR IT Macar cere la o tura la careva si garantez ca nu o sa iti displaca. Daca e prea jos il poti ridica de c.ur, daca e prea sus il cobori, totul e posibil. Cat consuma cel de 600 fata de cel de 1200, sa zicem mers constant cu 100 km/h fara accelerari bruste (ca o baba). Mie in stilul asta motorul actual mi-a luat 6%, dar imi este prea bogat amestecul, cand se incalzeste putin mai desfac o tura surubul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Calin, am vazut topicul tau care se refera la comanda de bujii. Ma intereseaza si pe mine modelul de bujii stock al banditului. Stii pretul la setul de 4? Ti-am raspuns aici fiindca pe topicul de acolo se aglomereaza si nu mai stii cine vrea si ce. flavius, uite poti compara aici niste consumuri. B6 si B12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.