Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Da-i dracu pe aia de la RAR. Fa-l cum vrei tu si gata, te duci la ei cu zambetu pe buze si te faci ca ploo.

 

Eu mi-am luat B6 si B12 Kulte naked din germania cu stickere originale cu N600/N1200 pe ele. Pe ambele mi le-au trecut competentii de la RAR ca Bandit S600 respectiv S1200 in talon. Pe B6 miau trecut spre bucuria mea datele de B6 Pop adica gume 120 cu 160, rezervor 20L etc etc. La altii se pare ca le trece altceva in talon, niste cretini.

 

Si acum, pt cei interesati de a-si trece in talon pe B6 Kult gumele mai late, faceti rost de un talon de la un alt B6 Kult in care s-au trecut datele de B6 Pop si confruntati-i pe handicapati cu el daca fac figuri. Aratati-le ca pe acelasi tip de motoreta GN77A RARu vietii pune gume si alte date de omologare dupa ureche.

 

In alta ordine de idei, pe B6 Kult cu janta stock intra guma de 180. Arata penibil si se conduce la fel. Daca se investese in janta de 5,5 inchi situatia se schimba dramatic (in bine).

 

 

Cam asa e cu RAR-ul....mie in talon mi-au trecut la masa proprie 297 kg ...un pic cam mult zic eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare lume.

Am facut pe dracu'n praznic si mi-am pus niste proiectoare pe motor.

Stie careva ce putere are alternatorul de pe banditul kult ca sa stiu ce ar avea daca merg cu ele aprinse?

Proiectoarele sunt de 55W fiecare.

Mesaj completat

Am descoperit ceva.

Alternatorul de B12 scoate ~405W la 5000rpm.

Acum nu stiu daca e acelasi alternator si pe b6...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume.

Am facut pe dracu'n praznic si mi-am pus niste proiectoare pe motor.

Stie careva ce putere are alternatorul de pe banditul kult ca sa stiu ce ar avea daca merg cu ele aprinse?

Proiectoarele sunt de 55W fiecare.

Mesaj completat

Am descoperit ceva.

Alternatorul de B12 scoate ~405W la 5000rpm.

Acum nu stiu daca e acelasi alternator si pe b6...

 

 

Ca tot e vorba de modificari...gasisem un Bandit "putin modificat":

 

1216cc Wiseco kit, gas flowed head with 26/30 stainless valves, Mikuni flatside carbs, NOS nitrous system, undercut gearbox, 4 spring clutch conversion with MTC lockup clutch, lanyard engine kill, Dyna 2000 ignition, Dyna coils, Taylor leads, Dyna shift minder, Air shifter, Vance & Hines sidewinder exhaust etc etc..

 

The bike's built to a high standard with professional R6 subframe/single seat conversion (inc stainless undertray), beautifully engineered extended braced swingarm housing the nitrous bottle, polished upside down forks, billet slab yokes, Harris clipon bars, Harris rearset footpegs etc and finished off with polished engine cases, Goodridge brake lines & Goodridge breather.

post-31449-1270296694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti azi am fost la o super plimbare .... o mica filmare cu banditu meu si o poza

/index.php?...t&id=585468

 

si mai multe detalii despre plimbare .... /index.php?showtopic=502956

defapt o actiune caritabila la care am intarziat ( probleme cu motocicleta unui prieten ..nu puteam sa il las acolo si sa plec cu grupu ..asa ca am hotarat sa raman cu el si sa prindem grupu din urma ...dar nu am reusit ..ei faceau ultimele poze inainte de plcare cand noi am ajuns ) dar a fost super ok

Mesaj completat

salut baieti azi am fost la o super plimbare .... o mica filmare cu banditu meu si o poza

/index.php?...t&id=585468

 

si mai multe detalii despre plimbare .... /index.php?showtopic=502956

defapt o actiune caritabila la care am intarziat ( probleme cu motocicleta unui prieten ..nu puteam sa il las acolo si sa plec cu grupu ..asa ca am hotarat sa raman cu el si sa prindem grupu din urma ...dar nu am reusit ..ei faceau ultimele poze inainte de plcare cand noi am ajuns ) dar a fost super ok

Paste Fericit pt toti ...si cati mai multi kilometri cu "cai" :laugh: fara nevoie d potcovire :):D) :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin bucuresti nu ca nu sunt in vecinatate. :laugh:

 

Toata lumea sa fie fericita de sarbatori .

 

Ma plictisecs si m-am uitat la motor si am gasit neste stickere si nush ce inseamna. Poate e unu mai edificat decat cautarile mele de gagle si imi spune ce inseamna . E plasat exact unde e plasat si placa cu seria numai ca pe partea stanga.

 

post-46846-1270384654_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat A Inviat!

 

dar sa revenim... la un suzuki bandit de 600, din 1995.

nu reusesc frate sa-i stabilizez turatia. in relanti fie imi moare din cand in cand la rece fie imi sare de 1500 la cald.

nu mai zic ca merge balbait. am citit pe undeva ca la bandit daca toba originala e schimbata sare din turatie. boon.

bineinteles ca i-am cumparat (din nou) toba originala. nimic. :laugh:

asta dupa ce am schimbat bujii (ngk iridium) filtru aer (K&N), reglat carburatoare la elf workshop, schimbat un carburator dubios cu totul, inlocuit jiglere etc.

motorul merge ok altfel, trage uniform, la 3000 de ture acele sunt aliniate (la reglaj carburatie), presiunea in cilindrii este in parametrii normali si echilibrata (adica toti sunt cam la fel).

 

sunt in pana de idei si nevasta-mea e plina de draci ca am inlocuit recent toba degeaba... (bani aruncati pe fereastra etc..) :)(

 

vreo sugestie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat A Inviat!

 

dar sa revenim... la un suzuki bandit de 600, din 1995.

nu reusesc frate sa-i stabilizez turatia. in relanti fie imi moare din cand in cand la rece fie imi sare de 1500 la cald.

nu mai zic ca merge balbait. am citit pe undeva ca la bandit daca toba originala e schimbata sare din turatie. boon.

bineinteles ca i-am cumparat (din nou) toba originala. nimic. :laugh:

asta dupa ce am schimbat bujii (ngk iridium) filtru aer (K&N), reglat carburatoare la elf workshop, schimbat un carburator dubios cu totul, inlocuit jiglere etc.

motorul merge ok altfel, trage uniform, la 3000 de ture acele sunt aliniate (la reglaj carburatie), presiunea in cilindrii este in parametrii normali si echilibrata (adica toti sunt cam la fel).

 

sunt in pana de idei si nevasta-mea e plina de draci ca am inlocuit recent toba degeaba... (bani aruncati pe fereastra etc..) :)(

 

vreo sugestie?

 

hmmm... un tovaras a trecut prin asa ceva cu banditu lui. dupa ce a trecut pe la trei mecanici fara nicio modificare in comportamentul mobrei, a ajuns la Bogdan Padure. ai numarul lui de telefon cqateva pagini mai in urma. dupa ce a iesit cu banditu din garaju lui bogdan mergea ca noua. cica era vorba de reglajul carburatoarelor, compresia si reglajul supapelor... din cate imi amintesc eu... da-i un telefon lu nea bogdan si vezi ce si cum. cheers!!! Adevarat a Inviat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma plictisecs si m-am uitat la motor si am gasit neste stickere si nush ce inseamna. Poate e unu mai edificat decat cautarile mele de gagle si imi spune ce inseamna . E plasat exact unde e plasat si placa cu seria numai ca pe partea stanga.

 

post-46846-1270384654_thumb.jpg

 

Am si eu, dar doar unul. Cred ca e timbrul de RAR. Acum, stipulez ca daca ai 2, a trecut de 2 ori pe la RAR :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni... mi-a venit o idee... voi ati purta pe spate o sigla care sa sugereze aparteneta voastra in clubul posesorilor de banditi? eu vreau sa-mi fac una, cu ata si culori reflectorizante pe care sa o cos pe o vesta si sa o port peste geaca. Nu vreau sa o cos direct pe geaca.

 

Tot ce e gri (fundal sau contur) va fi ate/material reflectorizant. De asemenea, si rosul acela va fi tot "orbitor" pentru ceilalti participanti la trafic. Saptamana asta o sa ma interesez de costuri. Din cate stiu, va trebui sa platesc programul (dupa ce le trimit PDF-ul ei tre sa-l bage in calculator si sa fac un program pentru masina de cusut special pentru aceasta sigla. programul va ramane in posesia mea si-l voi putea folosi ori de cate ori vreau sa scot aceasta sigla). apoi se plateste pentru fiecare sigla brodata. Exista opstiunea s-o faca ei pe o bucata din piele, pe care apoi noi s-o coasem pe geaca/vesta/tricou, si mai exista posibilitatea, contra cost, evident, s-o tipareasca ei direct pe veste/geci (vorbind in prealabil de dimensiunile vestelor si transportul gecilor pana la fabrica). Ma apuc sa ma interesez de costuri si de timpul in care se va finaliza comanda si apoi va anunt sa stiu daca scot doar una sau mai multe exemplare.

 

Cheers!!!!

 

PS: asta e doar prima idee de sigla. Daca aveti alte idei, va rog sa le impartasiti si sa gasim compromisul perfect pentru a fi toata lumea multumita in cea mai mare masura posibila! :laugh:

post-35709-1270477026_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e misto ideea, dar daca vrei sa o mai poarte si altii de prin alte orase ar trebui scos Bucuresti de acolo.

Si MC vine de la Motocycle Club ?

 

OFFtopic: ce cheie de bujii trebuie la kult de 600?

 

MC vine de la Motorcycle Club si in loc de bucuresti se scrie orasul din care face parte individu care poarta acea emblema. Cine vrea, ori ii trimit varianta editabila, ori fac eu mai multe variante pentru fiecare oras :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

here goes:

Buna ideea cu sigla. Mai multe marimi ( poate un patch pe brat ? ). Eu nu vreau sa imi pun o chestie mare pe spatele geci ( nu de alta dar imi place geaca mea si sunt mai "fashion sensitive" ( gay, i know.. move on )).

Nu vad motivatia din spatele M.C. ! De ce nu poate sa fie doar C sa B.C. ( bandit ) ? Personal am un fel de repulsie fata de M.C.-uri intocmai datorita prezentei siglei respective imense pe spate. Atasamentul la o entitate nu trebuie sa suplineasca individualismul, chiar daca manifestarea lui este pur ...dorsala :)) .

 

In legatura cu formatul siglei: Nu inteleg necesarul complexitatii intr-o sigla.Dupa cum zicea nenea E.: "Everything should be made as simple as possible, but not simpler." si "Simplicity means the achievement of maximum effect with minimum means."

Prea multe elemente de vegetatie, desi ... intr-o fatada de tip heraldic notiunea plantelor nobile este necesara, nu trebuie sa fie acaparatoare. O frumoasa reprezentatie/interpretare al unui "fleur-de-lis" este aceasta ( hintidy hint hint ) :

Hitman_Logo.jpg

 

Ce are de a face pica si craniul cu banditul? Sunt de acord ca arata bine impreuna dar ...what's the

? :laugh:

 

Imi plac foarte mult benzile cu titlu.

 

@dark_lord86 - Cheie de 16.

 

 

Mesaj completat

Mai ploua sau nu ? ca m-as baga la un cico.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Craniul e doar o alegere personala. m-am gandit si la varinata ca in locul lui sa fie o siluete de naked (nu cred ca gasesc o silueta exact de bandit) pica, dupa parerea mea, se "pupa" foarte bine cu idea de club din engleza (Motorcycle Club - Ace of Clubs). acele flori ornamentale, impreuna cu cele doua banere alcatuiesc un contur foarte bine vizibil pe timp de noapte. eu am mers pe idea de a fi vizibil din spate pe timp de noapte, ca ziua oricum esti vazut mult mai bine. Fac mai multe varinate, o sa gasesc solutii si mai simple, discutam si alegem una pe placut tuturor :laugh: nu e nimic batut in cuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune in loc de capul banditului craniul ala :laugh:

 

pt stema cred ca ar trebui gasita o contopire a simbolului numit "bandit" si motocicleta, asta pentru a nu ne indeparta de ce vrea sa reprezinte acea stema! cat priveste numele orasului...nu cred ca e important. ce importanta are ca scrie zalau, bucuresti, bacau sau craiova ?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma leg si eu de stema lui Cosmin.

Imi surade ideea si mie, am incercat acum catava vreme sa fac un club cu cativa amici dar a cazut treaba. ideea e ca m-am mai batut de problema cu steme si sigle.

Cosmine, sa nu te superi pe mine, stiu ca ai scris ca e doar ca idee stema dar si eu consider ca nu are ce cauta craniul ala acolo, in primul rand pt imaginea motociclistului roman in general si asa sifonata rau de tot, in al doilea rand pentru ca nu are nicio treaba cu Banditul. Imi place ideea de a forma un grup al posesorilor de Bandit, gen H.O.G. sau ma rog, cate altele mai sunt in lumea asta, dar stema tocmai asta tre sa simbolizeze si sa scoata in evidenta, modelul de motor caruia ii suntem noi impatimiti sau fanatici chiar unii dintre noi. Deci merg ori pe ideea unui cap de "bandit" parodiat sau nu, ori pe silueta sau conturul unui Suzuki Bandit.

Nici cu M.C.-ul nu sunt deloc de acord. Sunt mai oldschool, cunosc semnificatia unui MC chit ca nu dau 2 lei pe ele, insa nu mi se pare potrivit. Nu ma doare de legile si aberatiile unui MC, insa nici nu port MC pe spate intr-o chestie ca si asta, avand in vedere ca intr-un club moto adevarat se cunosc cu totii si sunt chiar prieteni buni o mare parte din membrii, mai ales cei fondatori, ori noi majoritatea ne stim doar virtual, daca trecem unul pe langa celalalt fara motor sun 99% sanse sa nu ne salutam.

In concluzie asta e simpla mea parere, poate o sustineti, poate nu. Ideea e ca si mie mi-ar place sa ne uneasca putin chestia asta, fie si doar sub forma unei matrite pe geaca, nimic mai mult (gen acte si alte celea ). Comunitatea posesorilor de Banditi creste in continuu, in alte state legatura asta exista deja, asa ca nu vad de ce nu ar fi si la noi.

Ar mai ramane de gasit un nume sau o prescurtare adecvata. B.O.G. sau B.O.C.nu stiu in ce masura se potriveste, dupa mine suna caraghios rau de tot.

Cosmine, sper ca permiti o gluma: tu nu ziceai acum ceva vreme ca vrei sa vinzi banditul si sa iti iei enduro? Chiar de la tine ideea asta? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BOC suna bestial :laugh:

baieti ...stiti cumva simeringurile de pe louis sunt cu 2 arcuri sau 1 ? :-S a inceput sa planga dintr-o data si ma gandesc serios sa le schimb inainte sa fie prea tarziu si sa fac inundatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a-nviat, mai am o rugaminte la voi, un sfat in legatura cu crash-bar-urile pretabile B12 si care exista pe site-ul Romi-Moto. Unul e facut de SW-Motech iar celalalt no-name. Unul are pedigree bun-SW Motech iar celalalt nu. Unul pare sa protejeze motorul mai putin iar celelalt mai mult.Ce ma fatuiti sa iau, precizez ca nu vreau decat crash-bar si nu pad! Multumesc, hai ca mai e putin si vine Primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...