Emppu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 merge, eu cu d-asta imi polisam cruiserele, si aveau tone de crom.... In alta ordine de idei, un consum de 7/100 km numai in oras, in conditii de trafic intens, e un comsum ok pt Bandit 600N din 2001? E ok consumul tau. Nu e minunat dar e normal. Mie imi consuma 12le 10-11% in oras. Trebe sincronizate carbele, filtru aer si bujii noi si speram sa mai reducem foametea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 stiti cumva unde gasesc suporti de coburi soft/textil pt Bandit WVA8 ceva de genu ASTA Vreau sa-mi iau ASTEA dar nu vreau sa atarna in codita si sa-mi beleasca vopseaua. un quickfix ar fi una din ASTA si/sau ASTA dar as prefera suportii. Ideea e ca pentru alte mobre exista...si sunt finute. O idee ar fi sa folosesc suporti pentru coburi de plastic..dar sunt scumpi in draci si arata ca dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 stiti cumva unde gasesc suporti de coburi soft/textil pt Bandit WVA8 Vreau sa-mi iau ASTEA dar nu vreau sa atarna in codita si sa-mi beleasca vopseaua. un quickfix ar fi una din ASTA si/sau ASTA dar as prefera suportii. Ideea e ca pentru alte mobre exista...si sunt finute. O idee ar fi sa folosesc suporti pentru coburi de plastic..dar sunt scumpi in draci si arata ca dracu. salutare, eu folosesc gentile alea de vreo 3 ani si... ultimele doua motoare... sunt foarte multumit de ele. singura problema o am cand ploua... dar cu putina atentie si folosind husele din dotare se rezolva. am cochetat si eu cu ideea foliilor alea de protectie sau a ramelor pentru gentile laterale dar nu vreau sa modific aspectul motorului cu sarmele alea... iar foliile daca nu le lipesti foarte bine se vad cam nasol. plus ca se zgarie si se matizeaza destul de repede... rezultand acelasi aspect nasol. rezolvarea mea: ieftin si rapid: am studiat punctele unde fac contact gentile si am cumparat un sul de hartie autoadeziva, din aia galbena pentru izolat care se foloseste in vopsitorii. o lipesc inainte de fiecare drum, la destinatie se dezlipeste (gentile alea nu au nici un fel de protectie antifurt deci trebuie date jos) la intoarcere repetam... de sub genti nu se vede nimic iar vopseaua ramane neatinsa. acum depinde de tine cat de des faci drumuri lungi cu bagaje... poate iei in calcul investitia intr-un sistem de genti rigide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Oameni buni, de azi am inceput sezonul. Mi-am adus motorul acasa, am stat de la pranz la el sa curat lantul si franele. In rest...mere BINE!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Oameni buni, de azi am inceput sezonul. Mi-am adus motorul acasa, am stat de la pranz la el sa curat lantul si franele. In rest...mere BINE!! Bravo man... felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salut ! Stie cineva cati litri de benzina sunt pe rezerva la un bandit de 400? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Azi, cu ajutorul firmelor de constructii care se ocupa cu asfaltarea strazilor, am avut parte de primul voblaj din viata mea. Surpriza s-a intamplat pe la 9:30 seara, intre Tineretului si Eroii Revolutiei. Schema a fost in felul urmator. Eu pe banda a doua, in fata mea o masina care mergea decent cam cu 50 km/h. Eu eram nemultumit de viteza autovehicolului am dat semnal si am trecut pe prima banda. Nu am observat ca pe jos sunt pete de nisip, si am accelerat pentru a ajunge la viteza mea de "croaziera". Cum am accelerat eu asa... un pic mai brutal in stilu-mi caracteristic, roata spate cred ca vrut sa ma depasasca prin dreapta pentru ca la un moment dat am ajuns cu ghidonu virat complet la dreapta, motocicleta aplecata usor spre stanga, roata spate mergea in paralel cu mine iar eu eram foarte confuz. in momentul in care am depasit zona nisipoasa si roata a prins un pic de aderenta, s-a razgandit si a incercat sa ma depasasca prin stanga... "joaca" asta a durat cred ca pentru urmatorii 50 m... cand pe stanga, cand pe dreapta. Mentionez ca viteza era undeva in jur de 50-60 km/h. Ghidonu parca era posedat si al naibii avea mai multa forta decat mine. Cand pulsul a ajuns sa bata mai repede decat RPM gremlinului de sub mine, am decis ca sunt prea slab pregatit pentru a ma lupta cu fortele necuratului si n-am dat drumul ghidonului dar mi-am relaxat muschii si l-am lasat sa-si faca damblaua... in urmatorii 50 m s-a potolit, s-a resemna si a continuat sa mearga drept. roata spate s-a resemnat si ea si s-a asezat frumos in coloana in spatele rotii din fata, iar eu am fost in stare sa zic: Na, "ra-ti ai dreacu de caluti, ca va trag eu hamurile si dracu va mai scoate pe toti odata la plimbare". am tras pe dreapta. mi-am aprins o tigara sa ma linistesc. Tremuram ca un apucat de Parkinson care a baut 10 l de cafea... M-am invartit un pic in jurul motorului posedat, l-am intrebat daca i-a trecut sau inca mai are chef de joaca. Am incalecat si am ajuns acasa... intreg... inca mai am un tremurici in mana dreapta, dar sper ca pana maine sa treaca si asta. Cheers! Numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Nasol cosmine, bine ca nu ai patit nimic.. Eu am mers zilele astea pe ploaie si am inceput sa ma joc cu frana spate, faza este ca a inceput sa-mi placa cand se blocheaza, simt cum se duce pe partea stanga sau dreapta Nu cred ca mai incerc, ca ce-i mult strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salut, Bine ai venit! Foarte frumos/ingrijit Banditu'. Inteleg ca esti un fan Eiji Yoshikawa? Legat de parbriz...ma mir ca ai probleme cu vantul la 110 pe un S. La mine (N) incepe sa fie deranjant pe la la 120-130. Poti sa arunci un ochi aici: http://www.motorteam.ro/accesorii/lista/0/3/1/8, dar cei mai in masura sa-ti dea un sfat sant tot cei cu S-uri. Numai bine, Alex Multumesc de urari Fan Eiji Yoshikawa nu, sunt fan Musashi, pentru ca sunt instructor Aikido Nu-mi vine sa cred ca un S se vaita de vant.. Cred ca e si casca proasta, nu se inchide ermetic. E un Nolan nustiudecare.. salutcu tine m-am intalnit la semafaore de am vorbit nu ? (am tot bandit S k5 ) Yeap! Multumesc la toti pentru urari; vreme buna si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Azi, cu ajutorul firmelor de constructii care se ocupa cu asfaltarea strazilor, am avut parte de primul voblaj din viata mea. Cheers! Numai bine!!! Omule, intai de toate bine ca sunteti intregi si tu si calutul "posedat". Roata fata tinde sa se alinieze singura pe directia de deplasare a masei motocicletei, adica spre inainte. Precum rotile din spate ale unui carucior din supermerket. Incercarea de a "stapani" ghidonul prin forta nu face decat sa transmita miscarea umerilor si bustului tau, iar inertia acestora ingreuneaza si intarzie alinierea rotii fata, ducand la inca o miscare a rotii spate in directia opusa, apoi inca una si inca una, pana se face "buf". Lucrul corect l-ai facut in momentul in care "te-ai resemnat" si ai lasat ghidonul si implicit roata fata sa-si faca treaba. Inspiratia asta te-a salvat. E usor de zis din gura (ca mine) si mai ales in momentele alea e greu sa-ti aduci aminte de Keith Kode si ale lui ziceri de bine. Totusi exact ce zice el acolo ti s-a intamplat tie, si constient sau nu, ai facut exact ceea ce trebuia lasand ghidonul mai relax. Felicitari pentru depasirea momentului si sa nu mai ai parte de un alt voblaj niciodata! L.E. De descarcat si de vazut (daca nu ai facut-o deja): /index.php?showtopic=481208 Editat Aprilie 21, 2010 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 salut baieti maine o sa ma duc sa imi schimb simeringurile si aparatorile de praf la furca ... intrebarea mea este : 524mlx2 ulei de 10w nu? nu mai stiu sigur si sper sa nu o fac de oaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 salut baieti maine o sa ma duc sa imi schimb simeringurile si aparatorile de praf la furca ... intrebarea mea este : 524mlx2 ulei de 10w nu? nu mai stiu sigur si sper sa nu o fac de oaie Clymer zice pt modelele '95 - '99 de 521ml exceptand modelele U.S.A., California si Canada in care se baga 522 ml. Oricum nu stiu cum ai sa masori asa exact... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) Azi, cu ajutorul firmelor de constructii care se ocupa cu asfaltarea strazilor, am avut parte de primul voblaj din viata mea. Cheers! Numai bine!!! din ce ai zis tu acolo mie mi se pare ca ti-a fugit roata spate dupa care ai facut un fel de countersteering involuntar exact ca in motocros la viraje. ai avut parte si de un voblaj din cauza faptului ca la revenirea aderentei rotile nu mai erau aliniate... bine ca ai scapat cu bine! nisip pietris pete de ulei... nu ti-ai luat busiturile cuvenite cu bicicleta? buna lectie! Editat Aprilie 22, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 @zappy, era un topic de schimbat uleiul la furca in care zicea ca se masoara exact cat ulei iese din telescop si se pune aceeasi cantitate inapoi. este chiar un filmulet de 40 de minute pe tema asta. sunt multe trip & tricks. @cosmin, bine ca ai reusit sa exorcizezi posedatu` si ca esti ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Cosmin, Cosmin .. ai trecut ca prin urechile acului ... bine ca ai scapat Deci...cu ochii inainte, asta da, dar mai nou si cu ochii la asfalt La furca pui 500 ml din bidon si apoi cu o seringa de 5/10 ml completezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 @zappy, era un topic de schimbat uleiul la furca in care zicea ca se masoara exact cat ulei iese din telescop si se pune aceeasi cantitate inapoi. este chiar un filmulet de 40 de minute pe tema asta. sunt multe trip & tricks. Asta daca n-au apucat sa-ti "planga" inainte, si daca previous owner a fost la fel de scrupulos in a masura cantitatea de ulei cand a facut operatiunea. Stiu filmuletul, chiar foarte bun, insa manualul mi-a fost mai la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Super ok, bine ca iti place. Trecerea de pe criuser pe un naked nu e intotdeauna "gustata". La mine e exact invers! Astept sa trec pe naked inca din toamna. Mie personal mi se pare mult mai confortabil si gropile le simt mai putin. La cruiser ma cam durea spatele pe un drum mai denivelat dupa 50 km... Singurul minus e ca pe naked nu poti incarca la fel de multe bagaje ca ma un cruiser fara sa arate urat(vezi coburile de plastic si topcase), dar in balanta cu avantajele oferite, chiar nu mai conteaza. eu folosesc gentile alea de vreo 3 ani si... ultimele doua motoare... rezolvarea mea: ieftin si rapid: am studiat punctele unde fac contact gentile si am cumparat un sul de hartie autoadeziva, din aia galbena pentru izolat care se foloseste in vopsitorii. o lipesc inainte de fiecare drum, la destinatie se dezlipeste acum depinde de tine cat de des faci drumuri lungi cu bagaje... poate iei in calcul investitia intr-un sistem de genti rigide Foarte misto ideea cu scociul de hartie. Fac ceva drumuri, minim 6/vara care depasesc 200 km dus. In vara asta vreau sa viztez toata jumatatea estica a tarii, mai putin delta si in general o sa stau cu cortu prin campinguri, deci o sa am nevoie de niste coburi laterale. Rollbag nu stiu daca are rost sa-mi iau. Gantile rigide nu mi-au placut niciodata , latesc prea mult mototcicleta + ca o fac sa arate ca un magar din-ala indian . Si pe cruiser mereu am cautat sa am coburi care sa se incadreze cat mai bine cu linia mobrei. Poate intr-o calatorie europeana pun un topcase, desi si ala mi se pare urat. Avand in vedere ca nu-mi trebuie rollbag. imi face cu ochiu' si setul ASTA ...desi coburile alea par a fi mai proaste cu-n sistem de prindere mai de "merge si-asa" decat celelalte din postul anterior roata spate cred ca vrut sa ma depasasca prin dreapta pentru ca la un moment dat am ajuns cu ghidonu virat complet la dreapta, motocicleta aplecata usor spre stanga, roata spate mergea in paralel cu mine iar eu eram foarte confuz. Man, se pare poti concura la speedway la Braila Bine ca ai scapat cu bine! Mergeti cu grija ca astia au inceput sa racaie asfaltul de pe strazi (culmea, de pe alea care n-au nici pe dracu, in timp ce alea bombardate raman asa), si te trezesti cu groapa periata-n fata cand aseara nu era nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Man, se pare poti concura la speedway la Braila Bine ca ai scapat cu bine! Mergeti cu grija ca astia au inceput sa racaie asfaltul de pe strazi (culmea, de pe alea care n-au nici pe dracu, in timp ce alea bombardate raman asa), si te trezesti cu groapa periata-n fata cand aseara nu era nimic. Tot vroaim eu SM pentru a ma distra cu drifturile M-am uitat si la Keith Code si am realizat ce am facut gresit in prima faza... cand am inceput sa derapez am inchis acceleratia si asta, impreuna cu muschii incordati pe ghidon, a facut ca motocicleta sa intre in voblaj. Miscarea laterala a rotii spate a fost transmisa in corpul meu si implicit in brate. in momentul in care m-am relaxat, am lasat motocicleta sa gaseasca ceea ce cauta.... sa alinieze rotile pe directia de deplasare... lucru pe care eu nu ii dadeam voie cat eram incordat. Sper sa nu mai trec prin asa ceva, dar macar acum sunt constient de ceea ce trebuie sa fac in astfel de situatii. Ieri am avut noroc ca am reactionat asa... a fost o actiune involuntara din partea mea si pana nu am vazut documentarul lui Keith, nu intelegeam de ce s-a intamplat asa. Acum, chiar voi investii niste timp si niste bani pentru a merge pe circuit (a se citi AMKart) pentru a testa atat motocicleta cat si pe mine... Ai mare dreptate cu gropile si cu "reasfaltarile" inutile... dar na... traim in romania si noi mergem pe principiul: daca nu-i stricat, tre sa desfacem sa vedem de ce merge bine. Daca e strigat... stim ca e stricat si nu-l mai folosit Numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Cosmine, iti dau o bere data viitoare cand ne vedem fiindca ai fost baiat cuminte(cu minte) si nu ai cazut. Banditule care esti bandit, de ai fost aseara la arc, n-ai dat nici un semn. Vorbesc despre banditul cu un sticker cu "putoline" pe partea stanga a rezervorului unde probabil acopera o lovitura. Te salut generatie in geaca de piele si blugi + adidasi ! Offtopic: Aveti mare mare MARE grija cum mergeti pe strada, ca daca (Doamne fereste !) faceti un accident, nu cred ca vreti sa stiti prin ce se trece pe la Udriste... Asfalt uscat fara gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 IcemaN, iti recomand setul de genti de la Louis. Eu l-am cumparat la inceputul sezonului si am facut deja un drum lung in afara tarii cu ele. Sunt foarte misto, mai ales geanta de rezervor, este foarte incapatoare si mie mi-a placut locul in care se pune GPS-ul, foarte practic (asta in cazul in care nu ai bani pt. un GPS special pt. moto, impermeabil, care se prinde pe ghidon). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) am reusit sa desfac telescoapele azi ..am gasit un fel de reglaje cu surub de 6 unu intors invers ...putin indoit ....l-am indreptat si l-am pus la loc...trecand peste asta ...cand am desfacut telescopu mi-a venit sa vomit ...mirosea uleiu a namol+ pisica moarta ...2 intrunu si a fost foarte negru...cateva poze de la atelier Editat Aprilie 22, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 am reusit sa desfac telescoapele azi ..am gasit un fel de reglaje cu surub de 6 unu intors invers ...putin indoit ....l-am indreptat si l-am pus la loc...trecand peste asta ...cand am desfacut telescopu mi-a venit sa vomit ...mirosea uleiu a namol+ pisica moarta ...2 intrunu si a fost foarte negru...cateva poze de la atelier cine nu are de lucru isi face,nu trebuia sa dai jos furca ca sa schimbi uleiul....mai ales jugurile... ai ales metoda grea sper ca a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Eu din ce vad in poza, nu sunt date jugurile jos. Nu stiu eu ce e ala jug?! PS: doar a slabit suruburile de la jug si a lasat telescoapele sa pice. nu!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 cine nu are de lucru isi face,nu trebuia sa dai jos furca ca sa schimbi uleiul....mai ales jugurile...ai ales metoda grea sper ca a meritat nu am dat jugurile jos ....doar am desfacut etrieri, aripa si am slabit suruburile si am scos telescoapele ...cea ce vezi in poza respectiva este un telescop desfacut si o parte din uleiul care a fost in el ( ff negru bine inteles) Mesaj completat Eu din ce vad in poza, nu sunt date jugurile jos. Nu stiu eu ce e ala jug?! PS: doar a slabit suruburile de la jug si a lasat telescoapele sa pice. nu!? exact ...le-am scos ...le-am desfacut bucata cu bucata ...le-am curatat foarte bine cu motorina si dupa cu un spary (il folosesc baieti la service pentru caratatu depunerilor din ulei ) si le-am montat la loc ... m-am cam speriat putin dupa ce am montat, un surub de la etrier imi freca in disc ....am stat cam 20 min sa imi dau seama ce freaca pana cand am observat urme pe niturile de la disc ...am intors saiba invers si sa rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 cum miroase o pisica moarta? probabil au fost foarte bune semeringurile cat timp motoru a stat pe loc. ar trebui sa verifici si alte elemente care ar fi putut fi ...obosite de la timp. vro diferenta in ceea ce priveste handlingul pe curbe sau in alta zone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.