cosminst2008 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Pai dupa-amiaza... tot pe la un 4-5. saptamana trecuta a fost super ok... parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 As vrea si eu sa ajung sambata la bere... Intrebare, are careva un belet la AC/DC de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 eu n-am decat la festivalu shonisphere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Intrebare, are careva un belet la AC/DC de vanzare ? Avea o colega de la mine. Da-mi un PM sa vad maine daca mai e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Buei fratilor banditi, ma confrunt cu o mare problema de fiecare data cand fac schimbul de ulei: surubul ala de la baia de ulei este al dracului de incapatanat. Si data trecuta, si acum trag de el de imi sar ochii din cap, stric capul ala al lui, imi rup degetele pe sub mobra. Voi cu ce cheie il desfaceti de obicei si ce solutie imi dati sa nu pierd ore intregi tragand de el? De unde pot lua alt surub? (de data asta cred ca l-am stricat rau de tot) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ce solutie imi dati sa nu pierd ore intregi tragand de el? Sa nu-l mai strangi atat de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 cu o tubulara cu maner mare. sunt pe louis cu magnet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Voi cu ce cheie il desfaceti de obicei si ce solutie imi dati sa nu pierd ore intregi tragand de el? Ultima data cu o cheie de bujii de 22 parca. Am pus si eu fixa pe el si era sa-mi retez toate degetele, ca s-a rotit cheia pe capul surubului. Dar acum folosesc cheia tubulara de bujii. Am luat-o pentru o masina care o aveam acum 10 ani si mi-a ramas prin trusa, si se dovedeste a fi foarte folositoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 sincer mie mi se pare oleaca ciudat ca reusiti sa rotunjiti capul la un surub de 22 infiletat in aluminiu. in primul rind fixa nu se foloseste decit cind nu ai de ales (din cauza spatiului), in al doilea rind surubul ala nu se stringe de sa-ti rupi miinile in el. am facut citeva schimburi de ulei si nu am avut vreodata probleme cu el, parerea mea e ca-l stringeti prea tare si nu e cazul. sau poate incercati sa-l desfaceti cu motorul rece. eu nici macar saiba n-am schimbat-o vreodata si nu curge o picatura de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 La ultimu schimb de ulei busonul ala l-am desfacut cu mana...acum nu stiu cat de strans l-am strans dar e mai mult decat era inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Nu se strange tare, insa tu strangi cand motorul e rece. Golesti uleiul cand e cald, dar pana curge si pana pui noul ulei trece ceva timp. Motorul fiind gol, nu mai are cine sa il tina cald, asa cum oface uleiul, si atunci pierde rapid din caldura. Pui uleiul si-l strangi la RECE. Cand trebuie sa il desfaci, il desfaci la cald Asadar o explicatie exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 codul pentru buson de ulei 10002600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 cu codul asta galben io cred ca pica intalnirea de maine. Ommmmmm trai si om vedea. Daca pe busonul de la ulei am gasit putina pilitura ce inseamna ? ( pe langa faptul ca ceva s-a pilit ... si nu la modul alcool si femei noaptea , ci pila si obiect in contact la frecare ... ok ma opresc ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 =))))) e vorba de pilitura din baia de ulei.... de la filet... si la mine s-o futut un pic filetu din baia de ulei. si cred ca la urmatorul schimb va trebui sa folosesc un surub conic ca sa fiu sigur ca nu o sa planga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 /index.php?showtopic=524660 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 /index.php?showtopic=524660 Eu mi-am fotut jantele prin ianuarie ani asta tot de la o grapa asemanatoare... si da...jantele aratau la fel. le-am indreptat la service-ul shama cu 300 lei ambele jante. A venit omu la mine acasa, le-a luat si in aceiasi și, seara le-a adus inapoi aproape ca noi. zic aproape pentru ca se vede urma unde au fost strambe si presate. iti pot da un nr de telefon si vorbesti cu omu. e super OK si lucreaza super repede si frumos. in alta parte chiar nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 /index.php?showtopic=524660 Bine ca nu ai patit tu ceva, janta aia e doar un fier la urma urmei..se repara. Era ok daca puteai sa dai statul in judecata, ca sa-ti repare janta, dar cred ca ar fi fost o lupta cu morile de vant.. PS. al cui este banditul albastru N din dr. taberei cu SUZ la numar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) /index.php?showtopic=524660 Naspa omule, ce sa zic.... Am patit si eu ceva asemanator trecand peste un bolovan in inima orasului ( fiind pasager pe propriul motor, nu aveam inca permis ). Am fost la un tip in vulcanizare, a luat ala un "gat de lup" cu coada de juma de metru, a fixat janta si a inceput sa traga. Asa trosnea de mi se rupea inima, am iesit afara crezand ca sigur se va rupe in bucati, e si ea casanta la un momendat. Spre norocul meu nu a fost sa fie, a iesit ok. A zis ca o trage la rece pt ca sunt sanse mai mari sa iasa ok si nu sare nici vopseaua. Eu nu m-am gandit la momentu respectiv (2005) la urmari ca se fute sau ceva de genu asta, m-am bucurat ca am unde sa o repar. Era singurul om care s-a legat la cap cu ea, si spre norocul meu a iesit ok, adica fara absolut nici o urmare negativa. Nu joaca roata, nu e ovala, patrata sau altceva si nici nu topaie la viteza. Iti urez sa iesi cel putin la fel de ok ca si mine din treaba asta. Toata faza e de cat de proeminenta e strambatura, adica cat de iesita e in exterior. Cu cat e mai iesita, cu atat e risc mai mare sa se rupa janta cand o indreapta, mai ales daca o face la rece. P.S. Legat de cat costa, pe mine nu m-a costat nimic. In vulcanizare poate e moca, daca mergi la service de reconditionat jenti costa. Dar si riscul e pe masura. Bafta inca odata Editat Mai 14, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Ai mare dreptate cu riscul. Eu nu stiu cum mi-au intreptat mie jantele cei de la Shama. tot ce stiu e ce mi-a spus omul: trebui roluite. Poate asa a facut. cert e ca si la mine au iesit impecabile doar ca na... se vede totusi urma unde a fost presata janta (adica e luata vopseaua) ca forma este perfecta. si da, la vulcanizare poate e gratis, insa eu prefer totusi un service care stie ce face si sa dau niste banuti, decat sa se bage unu care stie el de la bunica ca asa se face. sunt sanse ca cel cu experienta stramosilor sa faca o treaba impecabila si cel de la service s-o f*ta si mai rau (sau sa o sparga). dar na... fiecare face cum crede. mie mi-a spus ca exista riscul sa o sparga (asta cand am vorbit la telefon, fara sa vada despre ce este vorba... omul se gandea la ce-i mai rau). cand le-a vazut a zambit si a spus ca se rezolva fara nicio problema. si chiar s-a oferit ca in momentul in care imi schimb cauciucurile, sa ma duc tot la el si sa-mi dea si o mana de vopsea pe jante ca sa le faca ca noi. 150 lei/janta chiar cred ca merita pentru o lucrare facuta asa cum trebuie... parerea mea. PS: daca ploua maine, evident amanam intalnirea... dar daca nu ploua, ne vedem pe la 5 tot acolo la arc, zic eu! si de acolo sa mergem pe undeva la o bere! Cheers si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Eu mi-am fotut jantele prin ianuarie ani asta tot de la o grapa asemanatoare... si da...jantele aratau la fel. le-am indreptat la service-ul shama cu 300 lei ambele jante. A venit omu la mine acasa, le-a luat si in aceiasi ?i, seara le-a adus inapoi aproape ca noi. zic aproape pentru ca se vede urma unde au fost strambe si presate. iti pot da un nr de telefon si vorbesti cu omu. e super OK si lucreaza super repede si frumos. in alta parte chiar nu stiu. Stii cimva pe cineva anume sau pot merge la oricare dintre service-urile lor? Bine ca nu ai patit tu ceva, janta aia e doar un fier la urma urmei..se repara.Era ok daca puteai sa dai statul in judecata, ca sa-ti repare janta, dar cred ca ar fi fost o lupta cu morile de vant.. Pe moment nu ma gandeam decat lam obra, toata lumea mi-a zis "Las', bine ca n-ai cazut", dar nah, tin mult la mobra asta Am avut de gand sa trec pe la sectia de politie sa depun ceva, plangere, reclamatie, etc.... dar groapa aia e de-un an acolo si mi-am dat seama ca nu rezolv nimic. am pus niste poze cu groapa pe topicul ala. Editat Mai 14, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 PS. al cui este banditul albastru N din dr. taberei cu SUZ la numar ? Eu nu stiu decat unul negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Eu nu stiu decat unul negru. salut . ce parbriz e acela? l-ai pus tu ?mai ai idee de la ce firma e ? ca mi-as pune si eu unul la fel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 @Cosmist2008 Nici eu nu prefer operatiunea facuta gratis de necalificati, departe de mine, si nu incurajez pe nimeni sa faca asta. Idee e ca la mine, asa cum am mai scris, era SINGURA optiune la momentul respectiv. Erau cativa care reconditionau jenti auto insa nu s-a bagat , pe motiv ca nu stiu ce aliaj e, ca nu risca, ca nu or mai facut etc si asa am ajuns la ala. Acuma sunt o gramada de ateliere care fac asta, sa dea cel de sus sa nu avem nevoie de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 salut . ce parbriz e acela? l-ai pus tu ?mai ai idee de la ce firma e ? ca mi-as pune si eu unul la fel . Salut, Asa am luat motocicleta. Parbrizul este Fabbri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 nu pot sa rezolv azi cu janta, deci azi nu vin la bere chioara. abia luni dim am gasit s-o fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.