Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) 15W-50 NU PREA GASESTI usor....Motul avea, Valvoline parca ... si Repsol!? LE: si Castrol Editat Iunie 10, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Te intorci la "cel moto" ? Cum adica? Acum ai ulei de masina / de gatit / de in / de masline ?Dude ... daca pui ulei de masina in motor ... cred ca e normal sa gafaie. Si mai ales ambreiajul iti aluneca. Cum sa faci asa ceva ? mane, s-a mai discutat pe tema asta si a iesit cu panarama nu ma mai intereseaza discutii pe tema asta ca nu mai am nimic nou de aflat. NU patineaza nici un fel de ambreiaj (pe testate, remember, am Mobil 1 de masina in motor) si sincer ii mai dau si 12000 rpm citeodata. FYI in iarna am scos placile sa ma uit la ele si sa le masor. sint ca noi dupa vreo 5000 km de mers cu ulei de masina. una la mina. doua la mina: la 110 grade mi-a ajuns motorul si cu Castrol de motor. la un motor cu racire pe aer/ulei nu cred ca ai cum sa eviti vara situatiile astea. ieri a fost teribil de cald in Iasi si azi o sa fie si mai si, urmind ca miine sa fie si mai rau. patinatul ambreiajului si alea alea sint legende urbane. ca unii is foota transmisia si motoru cu uili si redline continuu, pe principiul ca "asa se simte bine motoru'" si dupa aia dau vina pe ulei... end of discussion. Mesaj completat 15W-50 NU PREA GASESTI usor....Motul avea, Valvoline parca ... si Repsol!? LE: si Castrol serios? chiar nu m-am interesat pina acum daca se gaseste. Motul nu mai bag din principiu (nu ca ar fi prost, dar au preturi aberante). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 mane, s-a mai discutat pe tema asta si a iesit cu panarama. nu ma mai intereseaza discutii pe tema asta ca nu mai am nimic nou de aflat. NU patineaza nici un fel de ambreiaj (pe testate, remember, am Mobil 1 de masina in motor) si sincer ii mai dau si 12000 rpm citeodata. FYI in iarna am scos placile sa ma uit la ele si sa le masor. sint ca noi dupa vreo 5000 km de mers cu ulei de masina.una la mina. doua la mina: la 110 grade mi-a ajuns motorul si cu Castrol de motor. la un motor cu racire pe aer/ulei nu cred ca ai cum sa eviti vara situatiile astea. ieri a fost teribil de cald in Iasi si azi o sa fie si mai si, urmind ca miine sa fie si mai rau. patinatul ambreiajului si alea alea sint legende urbane. ca unii is foota transmisia si motoru cu uili si redline continuu, pe principiul ca "asa se simte bine motoru'" si dupa aia dau vina pe ulei... end of discussion. Mesaj completat serios? chiar nu m-am interesat pina acum daca se gaseste. Motul nu mai bag din principiu (nu ca ar fi prost, dar au preturi aberante). OK mestere ... te cred. Ma bucur ca ai facut un studiu asa amanuntit si ni l-ai impartasit si noua. 1. ii dai 12000 de ture -> n-are legatura cu uleiul, important era sa vezi daca cuplul la rotatiile alea ajungea la roata ... dar, dupa oki .. se pare ca da. 2. ai facut 5000 km si sunt ca noi ... normal ... Dar hai sa nu ne dam in stamba la fizica mecanica ... si proprietatile uleiului. Sincer faci ce vrei, ca doar nu mergi pe banii mei. Eu te respect. Ma framanta faptul ca ... asa cum romanul e cel mai "priceput" la politica si fotbal ... pana nu modifica el din pasiune ce scrie fabricantul ... nu se lasa. S-ar putea sa ai dreptate ... si sa fie la mijloc un complot intre toate marcile de motociclete (inafara de cele rusesti) prin care se doreste jupuirea de bani a motociclistilor prin recomandarea unui ulei la fel ca cel de masina, doar cu eticheta schimbata .... sa fim seriosi ... Ai dreptate, inteleg de ce s-a inchis discutia asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 pui ce vrei in motor, eu pun tot ce vreau. punct. m-am saturat de discutii inutile pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Castrol! E o varianta buna, semi. Vezi ce au baietii de pe Louis, eu de-acolo am luat si am impresia ca merge mai bine ca inainte (Motul 7100 10w-40) Mesaj completat REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L (semisint.) - 26 Lei Preturile pot diferi, astea erau din iarna. COntacteaza pe mail tipul asta Florin Dan <florin.gtr@gmail.com> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 10x Macke, l-am contactat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Salutare, am nevoie de o apreciere cat mai obiectiva asupra pretului unui Bandit 600N an de fabricatie 1996/1997 si cu 45000 km la bord, inmatriculat RO. Pe Bikeshop sunt numeroase anunturi insa preturile variaza destul de mult si sincer nu cred ca un motor din secolul trecut merita mai mult de 1400 EUR! Desigur pretul poate reflecta si eventualele imbunatatiri insa sa luam in consideratie un motor standard cu consumabilele in stare buna si aspectul general ok. In cazul in care aveti motorul la vanzare sunt deschis la oferte.. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Obiectiv: eu nu mi-as lua bandit din Ro, decat daca ar fi un bandit al celor pe care ii cunosc aici. In rest, de la necunoscuti nu cumar din tara! Asta e opinia mea! Si un bandit din 97-98 e cam 1500 euro in Italia. caut unul cu maxim 2 anteproprietari si imi iau motor bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 de-acord cu Macke. stiu 2 Banditi luati din Italia (al lui Macke si inca unul din Iasi) in stare foarte buna. 45000 km nu spun nimic despre starea motorului, ia-l la verificat. pont: uita-te la discurile de frina, daca se simte buza (uzura) fugi de el, are kilometrajul dat inapoi 1000%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Nu iti plac preturile din romania uite aici preturi de pe mobile.de ( neinmatriculate in RO) Ce consideri tu si care este realitatea sunt 2 lucruri care nu se pupa neaparat. Din secolul trecut inseamna acu 15 ani pentru discutia asta, ca asa pot sa zic si despre mine ca sunt din secolul trecut si pare ca am 9j de ani desi nu am. Asta e element de marketing cu secolul trecut. O sa-ti zica baietii de fiabilitate si alte chestii. Chestii care sunt ieftine ca braga la cat costa banditul, dar care iti ofera mult mai mult decat costa. (tot italia si al meu ) Editat Iunie 10, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Am verificat dinainte preturile pe moto.it si pe mobile.de, insa este vorba si de comisionul celui ce aduce motorul din tarile respective. La 1500 EUR (maxim 2000) cat as da pe motor un comision de cateva sute este prea mare, daca mi-as fi adus un motor de 4000-5000 EUR atunci raportul ar fi fost mult mai avantajos. Intr-adevar m-am decis sa apelez prima data la cunoscuti in legatura cu un Bandit de vanzare, asa afli cate ceva despre istoricul motorului insa nu isi vinde lumea motorul cand imi arde mie (mai ales ca ne aflam in plin sezon), prin urmare iau in calcul si bikeshop-ul. La capitolul kilometraj ma astept din start sa nu fie cel real. Arw357, stai linistit ca si eu sunt din secolul trecut totusi preturile sunt cam ridicate pe piata, mai ales tinand cont de faptul ca nu se inghesuie lumea in perioada asta. 1900 EUR pt un Bandit din '96 este exagerat, la banii astia te incadrezi la Hornet din 2000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 daca ai sti ce preturi erau cind l-am luat pe al meu... noroc cu criza asta... daca motorul are km dati inapoi nu e neaparat o chestie naspa. se propaga niste alte mituri urbane cum ca motoarele crapa pe la 20000km. multumita unor "coxatori" care merg 15000km cu "ulei bun" in unele cazuri chiar asa se intimpla. problema e ca uneori kilometrii sint dati inapoi chiar din cauza mai sus mentionata, ca motorul chiar e varza. sincer cred ca e loterie. avantajul tau e ca Banditul chiar e un motor foarte fiabil si in general nu se strica decit daca faci eforturi mari in directia asta. Banditul e tanc. punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Ce comision iti ia sa iti aduca un bandit? de curiozitate.... Mesaj completat Mai intreb o data, daca cumva am ratat raspunsurile voastre: e cineva care vine la Bacau in weekend la intrunire? Sa nu am surpriza de anul trecut cand m-a sunat Emppu de la Brasov parca, ca era in Bacau cu seara inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Vallach, comparatia asta vroiam sa ti-o fac si eu .. intre hornet si bandit.Cumva diferenta se justifica prin prezenta mai multor hornete de vanzare.. sau iara am dat-o in bara la vrun curs de "sales". Si daca te incadrezi la un Hornet , de ce nu te bagi la un hornet ? Pentru un motor din Italia e comisionul e de la 150 la 200 parca. Din pacate Bacaul e mult prea departe pentru funduletul meu in weekendul aista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 da! da' 'onda-i 'onda! serios acum, banditul mei e din 2001, 33.000 km (par reali) si m-a costat 2200 ioro. arata ca nou. a avut 3 proprietari, 2 baieti si-o gagica... se vede ca ultima a fost gagica, crashbaru e folosit singura problema cu el e un ca incepe sa danseze daca dau drumu' la ghidon intre 70 si 80 km/h, dar cum mi-au zis si altii "mainile se tin pe ghidon", singura cauza pare a fi oloiul din furci, ca rulmentii sunt ok. O sa-i fac la primavara un service amanuntit (schimbat cam tot(consumabile si piese de uzura) chiar daca nu e nevoie. ca "value for money" banditul e exclenet. io am primit super mult pe aia 2200 euro, mai ales cand ma gandesc ca anu trecut am vandut o Yamaha Virago din 1998 cu 53.000 km cu 2.300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Vallach, comparatia asta vroiam sa ti-o fac si eu .. intre hornet si bandit.Cumva diferenta se justifica prin prezenta mai multor hornete de vanzare.. sau iara am dat-o in bara la vrun curs de "sales". Si daca te incadrezi la un Hornet , de ce nu te bagi la un hornet ? Chiar nu am observat care din cele doua modele are o prezenta mai intensa pe site-urile de vanzari, sa zicem ca ai dreptate si sunt mai multe Hornet-uri, vrei sa spui ca e datorita faptului ca este un model mai slab (putin probabil, mai ales la ce review-uri are Hornetul pe site-urile de specialitate)? Oricum daca vrei un motor naked cu performante bune la un pret decent nu ai cum sa scapi de comparatia Bandit - Hornet. Ce am observat in schimb este diferenta intre anii de fabricatie: Suzuki 1996/1997, Honda 1998/2001. Desigur ca am luat in calcul ambele modele dar, dupa cum am mai spus, imi place mai mult aspectul Banditului si de aceea am si cerut sfatul vostru mai intai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 stie careva ce sistem e asta si cat coasta? intotdeauna mi-au placut mobrele cu 2 tobe http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C28...666982-full.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Vallach, daca tot iti place Banditul nu te incurca cu motoare din astea de fete, gen Hornet. eu cind stau pe Hornet am senzatia ca-s pe scuter sau mai rau, CBR125. oricum comparatia Hornet/Bandit nu prea are sens, poate Hornet/GSR sau chiar Hornet/SV650 (mai putin motorul care e cu totul altceva). Hornetul este un fel de CBR naked, Banditul nu e un GSXR naked (da' poti sa-l faci sa se apropie). Banditul in varianta stock e motor mai linistit asa, asta implicind si unele minusuri (suspensii de r@hat, frine mediocre), dar astea se pot corecta la bani relativ putini. o sa auzi un cliseu repetat ad nauseam ca Hornetul e cel mai tare naked la ciclistica, da' sa stii ca unii pot sa se dea cu Banditul in curbe pina la marginea gumei. daca reusesti sa gasesti un Bandit ieftin si-n stare buna, ia-l fara griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Vai de capul meu cat de bine arata banditu cu doua tobe Daca ai un gagiu care se ocupa cu tevi de evacuare iti face ce vrei tu.. iti poate intoarce tobele pe langa roata fata ) poate castig la loto si imi trag si yo doua tobe la talharu meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 stie careva ce sistem e asta si cat coasta? intotdeauna mi-au placut mobrele cu 2 tobe http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C28...666982-full.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 stie careva ce sistem e asta si cat coasta? intotdeauna mi-au placut mobrele cu 2 tobe http://p1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C28...666982-full.jpg in Iasi e un B6 Kult cu tobe de Monster. arata si suna bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 vroiam sa spun ca datorita faptului ca hornetul e mult mai prezent pe piata (i.e. oferta mai mare), preturile sunt putin mai mici. argumentul nu era legat de performante unde se intampla cam ce a zis Calin si unde sunt de acord in ceea ce priveste pozitia si cum se simte motorul sub fund. pana la urma "depends what flips your switch.. and the light is on and burning brightly for the masses"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Poate il stiti, e de pe bikepics.com M-a impresionat in primul rand faptul ca nu are c.uru ridicat ca puta unui copil prost, cum au majoritatea fighter-elor duse mai la extrem, (adica au modificat mai mult decat farul + rim stripes si o toba= love), bascula care mi se pare opera de arta, discul de frana spate ,furca USD etc, insa nu imi place toba, desi recunosc ca oarecum merge cu motorul; Pareri? L.E. Tot ziceati adineaori de preturi si de valoarea reala a unei mobre..............ia priviti http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsf-6...tml?msg=2582898 Editat Iunie 10, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 FUCK ME ce pret are banditul ala....e pus ieri anuntul, trebuie sa fii realmente disperat sa vinzi motor de 2007 cu 2500 euro. Eu l-as lua fara sa clipesc :-p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 hornetu-ul trb comparat cu gsr-ul , iar banditu cu cbf-ul ( GSF vs CBF ).simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.