cosminst2008 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 cel mai tare claxon eu am pilot power pe spate , e bun pt tipul asta de motocicleta dad s-a tocit mai repede decat brigestone bt016(cel de pe fata ) bt016 e ok, cred ca la anu voi cumparaa un set de 016 sau 015 -la predeal cred ca vin si eu o doar o zi, daca e la plecare sau la intoarcere facem BRIGADA si o luam pe cheia Mesaj completat vreu sa imi pun si eu crash bar cum are @arw357 ,adica ceva simplu... nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit asa ca imi voi face eu saptamana asta cu ajutorul unui prieten la arw357 am vazut ca sunt alte prinderi , la mine e decat una jos care e din motor si imi e frica sa nu o rup in cazul unei cazaturi usoare (30-40km/h) ,adica mai bine schimb un capac dala de la motor decat sa rup ceva din blocu motor . altele nu sunt si nu stiu cum sa fac sa le prind , dati-mi si mie niste sfaturi * cele incercuite sunt gaurile de care vorbeam . Gaura aia n-are nicio legatura cu crashbaru... nu stiu care-i scopul ei, dar crashbaru nu s prinde de blocul motor ci de cadru uite aci: asta-i pe motoru meu. in partea de jos e prins de cadru printr-o clema, in fata-sus e prins de cadru prin aceleasi prinderi ca pentru blocul motor, iar in spate e prins printr-o tija metalica ce trece prin niste cleme ale cadrului... crashbaru n-are voie sa fie prins de blocul motor sau sa-l atinga (cel putin cand il montezi... dupa o cazatura nu se pute daca iti adinge motorul... asa e la mine acum...) Mesaj completat Uite, pe poza ta, am incercuit cu rosu zonele in care se prinde crashbaru meu. asta pe care-l am eu e luat de la Elf cu 660 lei cu tot cu montare. banuiesc ca stiu japonezii ceva de l-au prins asa... parerea mea e sa-l prinzi tot asa... chiar daca ti-l faci singur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) nu are rost sa dau 5 mil pe un fier indoit ba sa stii ca are rost. se aplica principiul "atita dai, atita ai". crashpadurile mele LSL cu toate ca au fost scumpe cu draci (100 si ceva de euro acum 2 ani) si-au facut treaba cu virf si indesat. nu fi sigur ca unele de 20 euro fac treaba la fel de buna. Editat Iulie 20, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Fratilor...in seara asta mi-am pus crick-ul de la Calin ... sa mor eu daca nu stiu toti vecinii ca mi-am pus crick Daca nu am injurat.... Deci...ca sa pui crickul trebuie sa: 1. desfaci toba din 2 prinderi, ca sa poti sa o misti in jos 1 cm sa intre surubul de prindere din dreapta. Mai aveam putin si dadeam toba jos. Mai oameni, astia de la Suzuki sunt cu capu!? 2. acellasi surub se strange cu o cheie care are spatiu de strangere maxim 30 grade Am strans la cheie pana mi-au pocnit ochii. 3. arcurile sunt science fiction...1 ora m-am chinuit sa le pun. Cu o surubelnita, o chei tubulara, ambele pe post de parghie si 2 patente PS: mission completed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 hehe. l-ai vopsit pin'la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 da, dar azi la montare i-am lasat niste urme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 n-am reusit sa repar butonul...de fapt, n-am vrut, pt ca e mult prea mare bataia de cap. Doar am demontat bordul sa vad daca e bine prins cablul acolo inauntru Cutia ce placuta nu pot spune ce e chiar capsata, dar nici departe de asta. Astept sa apare problema la altu sa-mi spuna cum a rezolvat Asta e, pana atunci, plua resetat jurnalier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Astept sa apare problema la altu sa-mi spuna cum a rezolvat Asta e, pana atunci, plua resetat jurnalier. Scoate borna de la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Scoate borna de la baterie. cind cheia e pe OFF la Pop bordul nu mai e alimentat de nici o culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Pai cu ce ajuta cele de la Michelin mai mult decat Bridgestone ?Se lipesc mai bine de strada, sau care e faza ? Sunt 2 puncte de vedere: 1. Ce zice marketing-ul Michelin: Tehnologia de tip 2 CT inseamna ca ai cauciuc mai tare pe mijloc ca sa reziste mai mult cauciucul si mai moale pe lateral ca sa ai aderenta mai mare cand esti inclinat. 2. Ce am simtit eu: Cauciucul pare intr-adevar mai moale, mai ales pe fata, adica nu da semne ca ar vrea sa fuga, se lipeste mai bine. Si pe ploaie ma simt mai bine cu ele. Pot sa ma aplec mai mult, dar poate e si la nivel psihologic aici. Dezavantajul ar fi ca sunt concepute sa se uzeze ceva mai repede din cauza ca au un cauciuc mai moale. Eu oricum incerc sa le schimb dupa fiecare sezon, deci nu prea conteaza acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Scoate borna de la baterie. pai cu ce ajuta asta butonul? cind cheia e pe OFF la Pop bordul nu mai e alimentat de nici o culoare. exact. nu cred ca se reseteaza la 0 daca ii scot curentu, am impresia ca are memorie, si nu prea imi convine sa scot borna la fiecare alimentare sau ungere de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Atunci cauta sa repari butonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 desfa bordul si uitate la butonul ala ca nu are ce sa se strice la el. sistemul de functionare e foarte simplu. cu bordul alimentat si butonul scos de pe placa fa un scurt la cei doi pini sa vezi daca face resetul. in caz ca reseteaza vad 2 probleme posibile: -ori ti-a iesit papucul de la buton de pe placa/ a prins ceva oxid intre pini/papuc -ori s-a dus invelisul de cauciuc al butonului (ai undeva o crapatura mica), a intrat apa si s-a creat ceva oxid in blocul butonului. in cazut asta incearca sa il cureti cu un ac. daca nu merge da un semn si te ajut cu un buton... sper sa il mai gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 bine ca m-ai lamurita cosmin, si mie mi se parea anormal sa il prind de gaura aia si din acest motiv am intrebat ! cred ca am inteles , sus il prin in surubul ala unde e prins motoru si jos ii sudez o ureche... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Ieri 20 iulie 2010 m-am invartit prin oras toata ziua cu Banditul pana la ora 18. Azi 21 iulie 2010 cobor pe la ora 15 sa ma intalnesc cu cineva si ma opresc la motor. Totul pare in ordine pana arunc o privire in spate si raman masca. Nr. inmatriculare SMULS iar suportul rupt pe jumatate, suruburi/piulite de pe o parte a suportului indoite. Sun la Politie si-mi spun ca daca vreau sa ma duc sa depun reclamatie. Vor deschide dosar si vor face ancheta 60 zile. Nu stiu ce sa fac. Ma gandesc ca obtin mai usor placuta daca o declar pierduta. Pe alta parte ma gandesc ca am PRIETENI prin zona si ar merita ceva efort depus pentru prinderea lor. Mai am o problema, motorul l-am cumparat acum 1 an dar nu am facut inca actele cu fostul proprietar si va trebui sa duc munca de lamurire pe la Politie. Voi ce credeti ca ar trebui sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 bine ca m-ai lamurita cosmin, si mie mi se parea anormal sa il prind de gaura aia si din acest motiv am intrebat !cred ca am inteles , sus il prin in surubul ala unde e prins motoru si jos ii sudez o ureche... Daca vrei, ne intalnim si iti arat cum arata urechea aia de prindere din partea de jos, si poate iti faci tu una... e mult mai bine asa decat sa sudezi de cadru... parerea mea! daca vrei, da un semn si ne vedem sa-ti arat ce si cum. azi, de exemplu sunt la munca pana pe la 22:00 cu tot cu mobra, eu lucrez pe la romana (bd. Dacia - Eminescu - Str. Aurel Vlaicu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) Atunci cauta sa repari butonul. -ori ti-a iesit papucul de la buton de pe placa/ a prins ceva oxid intre pini/papuc-ori s-a dus invelisul de cauciuc al butonului (ai undeva o crapatura mica), a intrat apa si s-a creat ceva oxid in blocul butonului. in cazut asta incearca sa il cureti cu un ac. daca nu merge da un semn si te ajut cu un buton... sper sa il mai gasesc Ma cam plictiseam azi la munca, asa ca... am purces cum ar zice tanti aia de la protv, se futu butonu. Am desfacut tot (muuuuulte suruburi ba nene, am facut scurta la mana) si am ajus la buton si mica lui placuta... era putin oxid, dar care nu bloca circuitul, totusi, l-am curatat bine... nimic. ioc. am pus surubelnita pe ultimii pini pe pe placa, exact inainte de butonul propriu-zis... a resetat. incerc butonul...nimic. Deci, se futu' butonul. Vischo, cat ma costa butonul ala PS: serveste careva arc? Editat Iulie 21, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 PS: serveste careva arc? Salutare , Eu m-as baga la un arc . ajung in jur de 18:30 . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) @iceman momentan sunt prins cu multe chestii si numai de posta n-am timp. saptamana viitoare il trimit. nu costa nimic Editat Iulie 21, 2010 de Vishco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 (editat) IceMan, cel mai probabil ala e un micro-switch tipic. gasesti usor, in Bucale stiu ca aveti niste magazine de electronice pe Maica Domnului. Editat Iulie 21, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 La Maica Domnului gasesti de toate, chiar si iertare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 La Maica Domnului gasesti de toate, chiar si iertare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 cu iertarea era fiu-su. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Nu, fiu-su era cu piesele electronice si chestii de tuning pentru masini. Str. Iisus e mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Salutare! V-am vazut pe cativa asesara in jur de 19:30 la arc. Eu eram pe un bandit pop s gri . Erati vreo 3-4 talhari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 v-ati hotarat, cine merge la predeal in weekend ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.