Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

CALINE, amortizorul meu are gradatii pe preload de la 1 la 7 :hurt:

 

Desi nu ma cheama Calin,m-am uitat in manualul meu(desi nu e acelasi model) si cica 1 cel mai slab si 7 cel mai tare.Asta la pretenstionarea arcului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu si mândra plecam maine la 9 spre Rasnov.

 

O luam pe Cheia - Sacele - BV - Poiana - Rasnov.

 

Daca vreti sa bem o bere p-acolo: 0722 584 990

you suck! azi a catadicsit sa nu ploo si mi-am luat motoru' acasa de la serv da' am avzut senzatia ca e iarna afara... unora le ingheata coajele pe rezervor si voi va plimbati, rusine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dak nu la fratii Banditi, atunci la cine (am aruncat un ochi si in topicul "SERVICE" dar n-am gasit ceva concret). Azi dimineatza, imi montez fericit noul rack pentru top case (handmade :X si doresc sa-mi multumesc inca odata lui Sorin k m-a ajutat), pun frumos cizme, genunchere (nu ma mai grabea, eram fericit k plec cu motoru si scapesm de stresul trenului), scot pe liber, trag s-o scot din parkre si.......park trageam de un caine mort. Sa n-o mai lungim: PANA ROATA SPATE. Am scos din cauciuc un ditai holschurub (mic ca diametru dar avea vreo 2-2,5 cm). Spuneti-mi si mie va rog care sunt alternativele (desigur k la service sau la vulcanizare vor raspunde unii). Exista si solutia self-repair in parkre (am auzit de nishte kituri, stiti ceva de ele?). Dak poate fi reparata pe roata, sau musai sa dau cauciucul jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io sunt curios daca pica motorul de GSXF in cadru de Bandit....de 750, sau daca nu, ala de 600.

pica da' nu vad de ce-ai face asta. sau na, daca vrei neaparat pui un motor de GSXR. mai curind iei 1200 si stii o treaba, nu te mai incurci cu GSXR-uri si jucarrii de-astea.

 

CALINE, amortizorul meu are gradatii pe preload de la 1 la 7 :hurt:

pai aveam senzatia ca ziceai de rebound, nu pretensionare. nu asa ai scris?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pica da' nu vad de ce-ai face asta. sau na, daca vrei neaparat pui un motor de GSXR. mai curind iei 1200 si stii o treaba, nu te mai incurci cu GSXR-uri si jucarrii de-astea.

 

 

pai aveam senzatia ca ziceai de rebound, nu pretensionare. nu asa ai scris?

 

cand s-o duce motorul (am de gand sa nu mai vand mobra asta) sa stiu cu ce donatori e compatibil

 

ziceam si de si de... acum m-am lamurit.

 

amortizorul meu are preload pe 6-7 deci nu e de la suspensie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si solutia self-repair in parkre (am auzit de nishte kituri, stiti ceva de ele?). Dak poate fi reparata pe roata, sau musai sa dau cauciucul jos?

 

Da, astfel de kituri gasesti la My Moto(jos la cotroceni)

Stiu ca mi-au dat un pliant cand am fost sa-mi cumpar placute de frana si era un astfel de kit trecut acolo..Chiar mi-as dori si eu asa ceva, pt. drumuri mai lungi.

Kitul consta in: Doua surubelnite(ca nu stiu cum sa le denumesc:)) si 5 snururi

E un fel de surubelnita cu care se baga in locul unde este gaura produsa de surub si cred ca se largeste gaura putin..dupa care se baga a doua surubelnita impreuna cu un snur lipicios si se rasuceste inauntru.

Se scoate surubelnita, se taie snurul si cam asta a fost toata operatiunea..numai sa nu dai burnout, ca e posibil sa nu reziste, asa mi s-a zis si mie.

 

Si mai exista inca un spray special cu care sa umfli roata inapoi(dar asta nu face parte din kit)

Din cate tin minte, era pe la pretul de 50 ron, la fel si kitul..Mie mi se par geniale, adica sa fii prin cine stie ce loc uitat de lume si sa faci pana, nu cred ca e tocmai placuta senzatia care o simti :hurt:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zau?sapt trecuta am facut pana si am sunat acas sa-mi aduca kitul de reparat pana.am unul luat de la louis care pe langa cele de mai sus avea si 3 rezervoare de co2 pt unflat roata.partea proasta e ca cele 3 rezervoare au unflat roata doar pana la o atmosfera restul am mers incet pana la o benzinarie si am unflat restul.cauciucurile noi imi vin sapt viitoare asa ca m0am dat cu el asa si nu are nici o problema de genul scapat aer ...sunt ok kit-urile dar mai bine sa nu ai pana... :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zau?sapt trecuta am facut pana si am sunat acas sa-mi aduca kitul de reparat pana.am unul luat de la louis care pe langa cele de mai sus avea si 3 rezervoare de co2 pt unflat roata.partea proasta e ca cele 3 rezervoare au unflat roata doar pana la o atmosfera restul am mers incet pana la o benzinarie si am unflat restul.cauciucurile noi imi vin sapt viitoare asa ca m0am dat cu el asa si nu are nici o problema de genul scapat aer ...sunt ok kit-urile dar mai bine sa nu ai pana... :hurt:

Ce pret ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pica da' nu vad de ce-ai face asta. sau na, daca vrei neaparat pui un motor de GSXR. mai curind iei 1200 si stii o treaba, nu te mai incurci cu GSXR-uri si jucarrii de-astea.

 

 

pai aveam senzatia ca ziceai de rebound, nu pretensionare. nu asa ai scris?

 

 

 

Eu cred ca intra direct in cadrul de bandit motorul de 750. Trebuie sa iti modifici obligatoriu aprinderea (cred) carburatoarele daca vrei sa ai putere si mai mare, radiatorul de ulei cu putin noroc poti sa il pastrezi pe-al banditului si nu stiu ce ar mai fi. Alternatorul :hurt: ?Galeriile cred ca se potrivesc iar despre cadru gsxf 600 si 750 sunt puse pe aceeasi trotineta zic (nu cred ca s-au chinuit astia de la suzuki sa dezvolte alt cadru). Cum motorul de bandit e acelasi cu gsxf 600 nu vad de ce nu ar intra si 750. Cum zicea odata empu e amuzant sa ii vezi pe sportivizatii de 600 cum se uita stramb ca ii face unu cu o stradala :lol: . In alta ordine de idei e supertare ideea ca incepe sa iti traga bine mai de jos avand in vedere ca ii creste capacitatea cilindrica.

 

 

@Marmotzelu

Ma bucur ca ti-a fost de ajutor.

As vrea sa imi iau si eu un kit d-ala de pana cel putin pt confortul meu psihic. Am avut odata un cui de vreo 5 cm intrat intr-o parte a cauciucului spate (cum dracu o fi ajuns acolo nu stiu) si ma gandesc serios ca daca o patesc nu stiu unde dracu sa am ceva la mine.

 

Bafta si vreme frumoasa!

Caline iarna asta te mai apuci sa o faci iar bucati? :D

Mesaj completat

Ce pret ?

 

 

Cauta pe louis.de. Codul produsului este 10032076 .

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline iarna asta te mai apuci sa o faci iar bucati? :hurt:

oi fi eu nebun da' pin-la un punct. iarna asta nu-i mai fac nik, chiar nu mai am ce. iarna asta am senzatia ca n-o sa ma mai gindesc asa mult la motor. pina una-alta cobor la animal sa rezolv scurgerea aia de ulei de la capacul axului cu came.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man e super-tare, mai pune poze daca ai :hurt: facut cu bun gust, fara bling-bling care pica ca nuca-n perete. imi place la nebunie cum ai polishat doar parte din capacul de ambreiaj si suporturile de scarite si restul ai lasat negru. mai multe pozeeee :lol:

Mesaj completat

apropos de upgradeuri. cea mai tare chestie pe care am vazut-o pe forumul englezesc a fost far de GSXR nou (din cel triunghiular). pica mult mai bine pe motor decit majoritatea farurilor cu care vin motoarele noi din fabrica (vezi Hornet, FZ etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ALEX: that's one of a hell badass Bandit (de la ce e bascula?)

Mi-am luat azi si kitul cu snururi de cauciuc de la Louis (78 RON) si spray tot de la Louis (produsul lor 22 RON; motul era 50 si nu mai aveam dineros).

Aqm intrebare:avand in vedere dimensiunea defectului meu (mai mult sau mai putin e un por, nu un crater) e neaparat nevoie sa bag snur sau merge si cu spray.

1. Dak merge doar cu spray: scrie ca trebuie k dupa ce-l bag (nu scrie dak tot sau jumate sau 3/4...) trebuie rulat cu max 10-15 km/h. Aveti idee kt timp??? 5-10 min, o juma de ora, o zi????

2. Daj bag snur (pe langa faptul k in kit are si un adeziv special kre nu cred k l-ar fi pus nemtii degeaba) cum trebuie bagat. Are un spiral de mana pt largit gaura, bag snuru cu clema aia a lui speciala.... si cum scot dracia aia din cauciuc. A mai folosit cineva sau makr a vazut cum se face????

 

Numa' bine si kt mai multe zile k cea de azi!!!! RIDE SAFE (era s-o patesc de 2 ori sapt asta cu masina, si am o dacie; nu vreau sa ma gandesc dak eram cu Banditu si m-as fi infipt in situtatiile resective!!!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ALEX: that's one of a hell badass Bandit (de la ce e bascula?)

Mi-am luat azi si kitul cu snururi de cauciuc de la Louis (78 RON) si spray tot de la Louis (produsul lor 22 RON; motul era 50 si nu mai aveam dineros).

Aqm intrebare:avand in vedere dimensiunea defectului meu (mai mult sau mai putin e un por, nu un crater) e neaparat nevoie sa bag snur sau merge si cu spray.

1. Dak merge doar cu spray: scrie ca trebuie k dupa ce-l bag (nu scrie dak tot sau jumate sau 3/4...) trebuie rulat cu max 10-15 km/h. Aveti idee kt timp??? 5-10 min, o juma de ora, o zi????

2. Daj bag snur (pe langa faptul k in kit are si un adeziv special kre nu cred k l-ar fi pus nemtii degeaba) cum trebuie bagat. Are un spiral de mana pt largit gaura, bag snuru cu clema aia a lui speciala.... si cum scot dracia aia din cauciuc. A mai folosit cineva sau makr a vazut cum se face????

 

Numa' bine si kt mai multe zile k cea de azi!!!! RIDE SAFE (era s-o patesc de 2 ori sapt asta cu masina, si am o dacie; nu vreau sa ma gandesc dak eram cu Banditu si m-as fi infipt in situtatiile resective!!!)

Eu am apelat la vulcanizari de cateva ori cand am facut pana, mi-au pus snur cu cca 5 lei daca nu ma insel. Super comod, nu tre dat jos roata sau ceva, mergi pe motor si se rezolva pe loc. Am rulat apoi mult si bine, pana la uzura maxima cu cauciucurile respective si nu am avut emotii deloc, nu scapa aer sau din astea. Spray din ala de pana am avut si eu, mi l-a lasat sub sa fostul proprietar, insa nu am apucat sa il folosesc din 2 motive: 1) nu am avut pana cu motorul asta si 2) mi-a puscat spray-ul sub sa cand eram in concediu anul trecut de mi-a facut numai de-o pasta pe acolo, tot beleam apoi pe ea.

Marmotzell, lasa te rog deoparte limbajul de Mirc, deranjeaza in draci sa citesti prescurtarile alea puerile, plus ca iti bati joc de Limba Romana apeland la ele.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex-bandit - frumos a iesit domnule. i-ai schimbat manetele cumva? ca ultima oara cand te-am vazut aveai altele.

 

Care te-ai plimbat cu un Bandit kult negru prin Suceava ieri,sambata, 11.09.2010, insotit de inca un motor(speed ceva)? Nu am apucat sa-ti vad numarul...

Mesaj completat

@alex-bandit. si vroiam sa te intreb cum evoluezi cu sanatatea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marmotzell - Si eu am snur in roata de spate si sta bine mersi. Eram intr-o zi la servici si mi-a atras un coleg atentia ca am un cui in roata..Am fost cu mobra la vulcanizare si mi-au pus un snur..Eu vroiam si petic, dar erau foarte ocupati baietii in ziua aia, asa ca am lasat-o pe alta data.

Am revenit dupa circa 2 saptamani cu roata in portbagaj si au pus si peticul..partea frumoasa este ca la Bridgestone, este cauciucul mai gros si nu ajunge cu piatra de polizat la ate, ca le era cam frica la baietii de acolo sa polizeze.

Ziceau ca au polizat la Michelin si s-a intamplat nefericirea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari banditi!

Daca vreti sa va schimbati rulmentii la roti nu aruncati banii pe rulmentii de la service-uri (care au adaos imens), luati codurile astea si sunati la SKF (rulmenti suedezi) si cumparati-i voi separat. IESITI MULT MAI IEFTIN. Codurile sunt universale si sunt folosite de absolut toti producatorii de rulmenti, practic, codurile astea dau dimensiunile/cotele si rezistenta materialelor. Am gasit codurile, le pun pe astea de bandit aici, sa fie pe topic.

 

 

GSF400 M/P/R/S Bandit 400 (an 91-95) roata fata stanga: 6302 2RS roata fata dreapta: 6302 2RS roata spate stanga: 6303 2RS roata spate dreapta: 6303 2RS

 

GSF600 S/T/V/W/X Bandit 600 (an 95-99) roata fata stanga: 6203 2RS roata fata dreapta: 6203 2RS roata spate stanga: 6204 2RS roata spate dreapta:6204 2RS

 

GSF600 Y/K1/K2/K3 Bandit 600 (an 00-03) roata fata stanga: 6203 2RS roata fata dreapta: 6203 2RS roata spate stanga: 6204 2RS roata spate dreapta: 6204 2RS

 

GSF1200 T/V/W/X/Y Bandit 12 (an 96-00) roata fata stanga: 6204 2RS roata fata dreapta: 6204 2RS roata spate stanga: 6204 2RS roata spate dreapta: 6204 2RS

 

GSF1200 K1/K2/K3 Bandit 1200 (an 01-03 ) roata fata stanga: 6204 2RS roata fata dreapta: 6204 2RS roata spate stanga: 6204 2RS roata spate dreapta: 6204 2RS

Mesaj completat

AVETI GRIJA DE UNDE-I CUMPARATI.

 

am gasit pt B6 POP:

 

1 bucata rulment fata: la RUNE: 59 RON, la B.A.D.I. (pe Laminorului): 11 RON

1 bucata rulment spate: la RUNE: 69 RON, la B.A.D.I.: 13 RON

 

EXACT ACELASI RULMENT DE LA SKF

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. In urma "documentarii temeinice" facuta pe... forumuri desigur, am luat decizia de a baga sprayul. Avand in vedere k n-am scos un sarpe boa in cauciuc, cred ca este suficient. Si parca mi-era mila sa bag sula in Pirelli (kre are cel mult 1000 Km), dar in orice caz efortul nu mi se parea justificat. Aqm sper sa si tina (de ieri e bine). Am bagat aproape tot tubul (cel de pe Louis: Procycle 400ml). A umflat si roata complet la 2,5 ATM (si mai era ceva in spray, nu l-am bagat pe tot dar n-am mai ramas de facut inca o pana). Cauciucul are dimensiunile standard pentru POP dak intereseaza pe cineva. In rest am respectat instructiunile generale (bagat; btw eu mi-am pus problema dak e nevoie sa scot ventilul si ghiciti...nu este; pornit motor, bagat a 1-a pe cric central vreo 20 min, apoi am facut vreo 3 km cu >20 Km/h....si parcat :lol:, deh, e scumpa benzina :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari banditi!

Daca vreti sa va schimbati rulmentii la roti nu aruncati banii pe rulmentii de la service-uri (care au adaos imens), luati codurile astea si sunati la SKF (rulmenti suedezi) si cumparati-i voi separat. IESITI MULT MAI IEFTIN. Codurile sunt universale si sunt folosite de absolut toti producatorii de rulmenti, practic, codurile astea dau dimensiunile/cotele si rezistenta materialelor. Am gasit codurile, le pun pe astea de bandit aici, sa fie pe topic.

 

 

GSF400 M/P/R/S Bandit 400 (an 91-95) roata fata stanga: 6302 2RS roata fata dreapta: 6302 2RS roata spate stanga: 6303 2RS roata spate dreapta: 6303 2RS

 

GSF600 S/T/V/W/X Bandit 600 (an 95-99) roata fata stanga: 6203 2RS roata fata dreapta: 6203 2RS roata spate stanga: 6204 2RS roata spate dreapta:6204 2RS

 

GSF600 Y/K1/K2/K3 Bandit 600 (an 00-03) roata fata stanga: 6203 2RS roata fata dreapta: 6203 2RS roata spate stanga: 6204 2RS roata spate dreapta: 6204 2RS

 

GSF1200 T/V/W/X/Y Bandit 12 (an 96-00) roata fata stanga: 6204 2RS roata fata dreapta: 6204 2RS roata spate stanga: 6204 2RS roata spate dreapta: 6204 2RS

 

GSF1200 K1/K2/K3 Bandit 1200 (an 01-03 ) roata fata stanga: 6204 2RS roata fata dreapta: 6204 2RS roata spate stanga: 6204 2RS roata spate dreapta: 6204 2RS

Mesaj completat

AVETI GRIJA DE UNDE-I CUMPARATI.

 

am gasit pt B6 POP:

 

1 bucata rulment fata: la RUNE: 59 RON, la B.A.D.I. (pe Laminorului): 11 RON

1 bucata rulment spate: la RUNE: 69 RON, la B.A.D.I.: 13 RON

 

EXACT ACELASI RULMENT DE LA SKF

 

 

Salut. Sunt vechiul user al contului dark_lord86(care nu il mai pot folosi, asa ca am facut cont nou).

Lucrand la o fabrica de rulmenti, mi-ar prinde bine codurile rulmentilor. Ma intereseaza codul rulmentilor de la jug daca ii stie vreo cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt vechiul user al contului dark_lord86(care nu il mai pot folosi, asa ca am facut cont nou).

Lucrand la o fabrica de rulmenti, mi-ar prinde bine codurile rulmentilor. Ma intereseaza codul rulmentilor de la jug daca ii stie vreo cineva.

 

 

 

Salutare!

Codurile de rulmenti de jug ti-i pot da eu dar de la bandint 600 pop (poate se potriveste si pt alte modele). Asta diseara cand ajung acasa :moron:

Mesaj completat

Salutare!

Codurile de rulmenti de jug ti le pot da eu dar de la bandint 600 pop (poate se potriveste si pt alte modele). Asta diseara cand ajung acasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: voi chiar ati testat acei rulmenti de vreti sa ii inlocuiti, sau procedati asa ca motorul are o varsta? :moron:

 

PS: nu de alta, dar la masina am 186 mii de km si nu am schimbat rulmentii inca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa va zic.

 

ieri, inainte sa plec de la munca, mi-am setat suspensia cum zice in manual, adica:

- preload: 4

- rebound: 2

 

io aveam:

- preload: 6

- rebound: 3

 

Diferente:

confort sporit, se simte maxim...mult mai bine cand trec peste denivelari/gropite/ linii de tramvai.

manevrabilitate, se simte la aplecari... aveam impresia ca fuge de sub mine in rond la unirii, dar dupa cativa km m-am obisnuit.

 

inainte se plec de la munca aseara, de curiozitate, am pus mobra pe cricul central, am pornit-o si am dus-o la 80 km, pe cricul central si am privit atent la roata spate, comparand cu firul ierbii din fundal... am o mica bataie la guma spate (cam 1-1,5 mm), din ce-am observat nu e din janta, ceea ce e bine, deci guma mea de spate are o mica strambatura/denivelare si cred ca (atentie! calin) de aici vine si voblajul meu cand dau drumu la ghidon intre 80 si 70 km/h.

Guma e din 2005, dar nu e lemn. DUNLOP SPORTMAX D220 ST

 

Ce e interesant e ca de cand am inmuiat suspenisa, desi voblajul n-a disparut, si-a diminiuat din puetere, cam la 65% fata de cum facea inainte, deci o parte din bataia cauciucului se pare ca e preluata de amortizor, de unde imi intareste parerea ca e din gume voblajul ala.

 

cum am zis si asta primavara/ vara, rulmentii mei n-au joc deloc, dar ma geandeam ca s-au bulit totusi, ca mobra asta a stat pe loc ceva.

 

ia vezi caline, cum e roata/guma spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa va zic.

 

ieri, inainte sa plec de la munca, mi-am setat suspensia cum zice in manual, adica:

- preload: 4

- rebound: 2

 

io aveam:

- preload: 6

- rebound: 3

 

Diferente:

confort sporit, se simte maxim...mult mai bine cand trec peste denivelari/gropite/ linii de tramvai.

manevrabilitate, se simte la aplecari... aveam impresia ca fuge de sub mine in rond la unirii, dar dupa cativa km m-am obisnuit.

 

inainte se plec de la munca aseara, de curiozitate, am pus mobra pe cricul central, am pornit-o si am dus-o la 80 km, pe cricul central si am privit atent la roata spate, comparand cu firul ierbii din fundal... am o mica bataie la guma spate (cam 1-1,5 mm), din ce-am observat nu e din janta, ceea ce e bine, deci guma mea de spate are o mica strambatura/denivelare si cred ca (atentie! calin) de aici vine si voblajul meu cand dau drumu la ghidon intre 80 si 70 km/h.

Guma e din 2005, dar nu e lemn. DUNLOP SPORTMAX D220 ST

 

Ce e interesant e ca de cand am inmuiat suspenisa, desi voblajul n-a disparut, si-a diminiuat din puetere, cam la 65% fata de cum facea inainte, deci o parte din bataia cauciucului se pare ca e preluata de amortizor, de unde imi intareste parerea ca e din gume voblajul ala.

 

cum am zis si asta primavara/ vara, rulmentii mei n-au joc deloc, dar ma geandeam ca s-au bulit totusi, ca mobra asta a stat pe loc ceva.

 

ia vezi caline, cum e roata/guma spate.

 

 

 

Cu ce dracu mut preaload-ul ala ca am incercat si nu se misca deloc. Ce scula folositi :moron: ????

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...