gabi88 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 eu am zis "la misto linistit" , stiu ca e foarte puternic un b12 ~100N/m fata de 60 cat are actualul linistit , ma mai refeream ca sa il folosesc doar la plimbari/ture (tara,eu. sau chiar oras) ..ce vise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate grea intrebare. intrebarea e daca l-as da. la mom. actual raspunsul e "nu". ar fi o cheltuiala inutila, il cunosc destul cit sa am incredere in el, m-as lega la cap fara sa ma doara cu ceva mare samd. adica sincer daca ar fi sa-l dau nu m-as abtine sa nu iau ceva de macar 750, poate B12 sau GSX 1400. ceea ce nu stiu daca e bine, daca as face fata la cuplul ala. sa-mi iau carenata... poate pentru touring da, dar nu ma imaginez sa nu am un naked. cred ca m-as simti ca si cum mi-as face schimbare de sex adica as lua eventual un touring serios gen VFR dar as tine si Banditul, sau as lua alt naked din seria GSX1400, XJR1300, B12 etc. tragind linie: nu-mi trebuie momentan bataie de cap. iar cu touringurile... eu m-am obisnuit sa percep motorul ca pe ceva incomod, nepractic, periculos si semi-inutil, da' misto. adica cam ca pe femei pt. mine touring vs Bandit e ceva gen o tanti care face mincare buna vs. o liceanca nimfomana Nu m-am urcat pe unu dar imagineaza-ti ca tu ai 50Nm max. pe la 6000 parca ( sa ma scuze lumea daca gresesc turatia ) . La ala 1250 ai pe undeva pe la 80Nm la .. queue the baterry ..2000rpm si creste.. creste! . looky here . mai exact cam sub 60Nm la ~10000, la B12 ai vreo 100 la 4500. Io motocicleta asta n-o mai vand ever! tocmai pt ca la face pe toate bine si o compatibil cu fff multi mobri donatori, n-are moarte!dar daca ar fi, sigur ar fi una din astea Suzuki GSX 1400 Yamaha XJR 1300 Honda CB 1300 Kawasaki ZRX 1200 si last but not least Suzuki Bandit 12 (nu mai pun poza) mane noi avem citeva chestii in comun Editat Septembrie 22, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Suzuki GSX 1400 Suzuki-ul ala GSX 1400 e genial. Mai putin toba. Mai fusese o discutie asemanatoare acum ceva timp. Pusese Emppu o poza cu un Gsx 1400 cu 2 tobe. Arata demential. Gata, am gasit: Si eu sunt hotarat sa pastrez Banditul pana la adanci batraneti. In principiu, in afara de anumite clasice, cafe-racer-e etc mi-ar place sa mai am un enduro-turing si un Triumph Street Triple R. Editat Septembrie 22, 2010 de seagull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 crek am mai scris, in Iasi e un maniac cu GSX1400, a avut toate modelele, ultimul luat de nou din UK. are tobe carbon pe el, urla de nu-i adevarat. am stat pe el o tira si se simte foarte fain, rigid, are ceva mai fain ca Banditul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda. @Rvss - Nu S. Never S - o chestie de gust, al meu adica. Viitorul motor vreau sa fie de termen lung (3 ani? ). Pe de o parte nu stiu daca o sa ma satisfaca un B6,5 timp de 3 ani ,dar imi e frica de un B12. Citez din asta: "It?s a rider of exceptional skill (or arrogance) who can dismiss 75-90bhp as insufficient." Ca F800R e un fel de prea scump pentru pielea mea si de asta imi place. Editat Septembrie 22, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda. bai, am o curiozitate. am auzit/citit de chestia asta cu instabilitatea de multe ori dar niciodata n-am gasit vreo explicatie stiintifica. de unde provine? mie-mi miroase a legenda urbana. pe fata nu sint doua amortizoare? si-mi aduc aminte o chestie pe care-am citit-o demult undeva si cu care sint de-acord, atit cit stiu sa merg pe motor: esti tinut pe asfalt in masura de 90% de roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Conform asta se pare ca se cam "ung pe la exterior" destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda. mie-mi miroase a legenda urbana. pe fata nu sint doua amortizoare? cam e. Viroaga mea avea 2 amortizoare si statea foarte bine pe drum, polizam scaritele in dracu cu ea. CB 500-ele pretinei la fel, are 2 amortizoare si ma aplec cu ea pana ating cu varful bocancilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Modelele lui IceMan sunt si alegerea mea! Totusi, nu zic BA unui R1150 R. Dar..la banii pe care ii am, daca dau banditul, ori gsx750 naked ori B12, primul fiind preferat datorita cilindreei! PS: am luat ITP-ul. Daca nu ai cauciucuri standard, nici nu-l iei. De toba nu a zis nimic, dar eu am standard. Mesaj completat Daca tot vorbeati voi de amortizoare ceva mai devreme, un amortizor de SV nu s-ar potrivi? Sau nu se merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 din cite-mi aduc aminte ala de SV e prea lung. am postat mai demult un tabel cu parametrii pt. diverse amortizoare. e un pdf pe site-ul Ohlins si inca unul nu mai stiu la care producator. amortizorul la SV se simte mult mai tare si motorul e mai spre sport deci ar trebui sa fie o imbunatatire. Mesaj completat codurile pt. rulmenti la 600 Kult si Pop: roata fata cod 6203-2RS dimensiuni 17x40x12 sigilat roata spate cod 6204-2RS dimensiuni 20x47x14 sigilat ghidon 32006-JRRS dimensiuni 30x55x17 preferabil conic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 eu pana acum nu am vazut gsx1400 pe strada si nici nu crede ca stiam de el , poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea sau gsx1400 nu e pt europa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea s-a mai discutat. explicatia e ca targetul e format din barbati heterosexuali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Daca nu stiati, exista si GSX 1200, care arata la fel ca 1400, numai ca are cilindree de bandit Editat Septembrie 22, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Daca nu stiati, exista si GSX 1200, care arata la fel ca 1400, numai ca are cilindree de bandit mm, nu chiar GSX-ul e mai vechi si arata mai batrinesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Salut. Are cineva piesele (3) ? Azi dimineata cand am pornit-o, a inceput sa se auda un sunet ca de sticle goale ... parca aveam pe ghidon o punga cu borcane goale ... Mi-am dat seama ca este vorba de una din galerii ... am gasit suruburile slabite, si se pare ca au sarit cele 2 semicercuri din figura (3) Intrebarea este ... daca aveti cumva prin vechiturile voastre asa ceva ... eu nu stiu unde gasesc Merci. Editat Septembrie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 la Bandit Pop si Kult nu exista acele piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 eu pana acum nu am vazut gsx1400 pe strada si nici nu crede ca stiam de el , poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea sau gsx1400 nu e pt europa ? Pai cam asa: B12 e Naked-ul standard de cilindree mare, ala care te duce si te aduce oriunde, cu istorie de multi ani in spate,construit la bani putini, gsx 1400 (urmas al lui gsx1200 Inazuma din ce stiu eu) e un Muscle Bike (la fel ca xjr 1300, zrx 1200, cb 1300 etc), adica un motor naked de cilindree si mai mare care are forta uriasa insa dimensiuni pe masura si aspect retro acentuat (suspensii, tobe, forma in general) iar B-king e ultimul racnet in tehnologie, motor derivat din cel de Haya, cu performante extraordinare ,un motor gen love it or hate it, prin formele si dimensiunile sale iesite din tiparele normalului. Pana la urma totul se rezuma la gusturi, adica fiecare din cele 3 modele se adreseaza unui alt segment de piata. Personal prefer B12 pana in 2006 inclusiv. Imi plac si celelalte , insa doar sa le admir, eventual sa le calaresc ocazional, niciodata sa fie singurul meu motor unul din ele. Succesuri la evribadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 PS: am luat ITP-ul. Daca nu ai cauciucuri standard, nici nu-l iei. 1.Cauciucuri standard ?? Adica Cele de la Bridgestone ? Sau daca e schimbata janta si pusa alta mai lata ? Eu unu as vrea sa-mi pun unele mai rotunde, dar pe aceeasi dimensiune.. 2. B-king arata intr-un mare fel..Vad ca majoritatea va ganditi la motoare mari, dar trebuie sa va ganditi si la consum si de locul unde il folositi..Eu care merg mai mult in Bucuresti, zic ca Banditul de 600 este destul de puternic..cu ce viteza sa tot mergi prin oras ? Banditul in 4 secunde prinde suta.. 3. Se duce careva la intrunirea de la Busteni ? Eu as fi vrut sa ma duc si sa raman peste noapte, dar ma uit la toba Leo Vince acum, ca nu mai am bani 4.Cum se regleaza amortizorul de la kult ? ca imi prind urechile acolo..scrie ceva pe o eticheta galbena, cred ca maine voi descifra hieroglifele, ca azi eram la intuneric si ma uitam cu lumina de la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 De unde pot sa downloadez o carte de service pt suzuki bandit 600 din 95?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) 1.Cauciucuri standard ?? Adica Cele de la Bridgestone ? Sau daca e schimbata janta si pusa alta mai lata ?Eu unu as vrea sa-mi pun unele mai rotunde, dar pe aceeasi dimensiune.. 2. B-king arata intr-un mare fel..Vad ca majoritatea va ganditi la motoare mari, dar trebuie sa va ganditi si la consum si de locul unde il folositi..Eu care merg mai mult in Bucuresti, zic ca Banditul de 600 este destul de puternic..cu ce viteza sa tot mergi prin oras ? Banditul in 4 secunde prinde suta.. 3. Se duce careva la intrunirea de la Busteni ? Eu as fi vrut sa ma duc si sa raman peste noapte, dar ma uit la toba Leo Vince acum, ca nu mai am bani 4.Cum se regleaza amortizorul de la kult ? ca imi prind urechile acolo..scrie ceva pe o eticheta galbena, cred ca maine voi descifra hieroglifele, ca azi eram la intuneric si ma uitam cu lumina de la telefon. cauciucurile standard cred ca sunt cele ale caror dimensiuni sunt trecute in CIV. si eu aveam 180/55 pe spate si ca sa trec ITP mi-am pus ce scria in CIV - 150/70 intradevar banditul de 600 este destul de puternic. nici eu nu simt nevoia de ceva mai puternic in oras mai ales ca gradul de previzibilitate al traficului scade pe zi ce trece si rare sunt secventele in care pot ajunge la 80-100 safe. in rest merg cu banditul ca si cu un scuter mai mare si mai greu: 40-60 taica... Editat Septembrie 23, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 ... pe eticheta aia scrie ceva de genul ca contine azot sub presiune si sa nu te apuci sa-l demontezi si ca blondele sa se duca in service treaba cu cauciucele e idioata tare, eu am 160 pe spate da' pina acum am trecut ca asa a venit din Germania. cind o sa-i vina iar rindul de ITP si probabil guma o sa fie dusa o sa trebuiasca sa pun 150. apai cum o sa umblu eu cu cauciuc de bicicleta pe spate? De unde pot sa downloadez o carte de service pt suzuki bandit 600 din 95?ms http://manualedereparatie.info/manuale/Suz...aratie.info.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 corect ce spun Eliadar si Calin. Fata 110/70/17, spate 150/70/17. Asta a fost prima intrebare care mi-a pus-o inginerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 mi-a cedat si celalat semnal de pe spate. in acelasi fel, dezlipit unul din fire. ma fwt! n-am nici cum sa-l carpesc, e turnat. am sa fac comanda de inca unul, daca mai pica. imi bag plua si-mi iau alt model. ciudat e ca pe mobra pretinei am montat 4 astfel de semnale anu trecut si n-au nici pre dracu. caline, tu de cand le ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 mi-a cedat si celalat semnal de pe spate. in acelasi fel, dezlipit unul din fire. ma fwt! n-am nici cum sa-l carpesc, e turnat. am sa fac comanda de inca unul, daca mai pica. imi bag plua si-mi iau alt model. ciudat e ca pe mobra pretinei am montat 4 astfel de semnale anu trecut si n-au nici pre dracu. caline, tu de cand le ai? stai mane, nu te impacienta ca nu e asa de negru dracu'. la mine s-a dovedit ca problema era conectorul semnalizarii, mi s-au dus amindoua la scurt timp. am lipit firele cu letconul (naspa, stiu) dar o sa pun odata o alta mufa. tot asa credeam ca e contactul soculului si am demontat de citeva ori semnalul. se pot demonta daca vrei, tre' sa tragi soclul ala, nu e turnat, crede-ma. firul se tine pentru ca trece prin "dopul" ala de cauciuc, dar daca bagi oleaca de WD40 sau ceva similar iese lejer. dupa aia te descurci tu. eu le am de vreun an jumatate si inca merg bine-merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 m-am gandit sa pun niste poze cu banditul si cu saua refacuta. fiind foarte inaltat, pasagerul venea prea frecvent peste mine, si ma inghesuia in rezervor. asta a fost solutia. nu stiu cat de inatla vi se pare, eu m-am obisnuit cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.