Eliadar Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GSXR600-SWING...=item3cb0c9c736 Poate intereseaza pe cineva... mah asta imi place mie la bandit . e customizabil pana la Dumnezeu. poti sa-l faci ciopar, vitezana sau streetfighter daca vrei. ce vrea sufletelul tau. in plus nu e pretentios. nu cere mult, e modest si isi face treaba. ti-ai luat bandit, tare greu e sa-l inlocuiesti cu altceva ca tare le face bine pe toate. alearga bine, poti sa-l incarci cu bagaje si nu e caraghios, nu face fite si nu vrea sa te imbraci in cosmonaut cand te sui pe el Editat Septembrie 21, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 mah asta imi place mie la bandit . e customizabil pana la Dumnezeu. poti sa-l faci ciopar, vitezana sau streetfighter daca vrei. ce vrea sufletelul tau.in plus nu e pretentios. nu cere mult, e modest si isi face treaba. ti-ai luat bandit, tare greu e sa-l inlocuiesti cu altceva ca tare le face bine pe toate. alearga bine, poti sa-l incarci cu bagaje si nu e caraghios, nu face fite si nu vrea sa te imbraci in cosmonaut cand te sui pe el aici ai perfecta dreptate . eu as vrea sa-l inlocuiesc la primavara dar nu prea sunt hotarat cu ce + ca imi e frica sa nu plang dupa el (ca prea e bun la toate). as vrea un miar sa imi fac damblaua si pe urma sa ma asez linistit pe un b12 S nou voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) aici ai perfecta dreptate .eu as vrea sa-l inlocuiesc la primavara dar nu prea sunt hotarat cu ce + ca imi e frica sa nu plang dupa el (ca prea e bun la toate). as vrea un miar sa imi fac damblaua si pe urma sa ma asez linistit pe un b12 S nou voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate Fz6, dar nu vreau sa dau nici banditul..ma gandeam sa-l dau prietenei mele si sa-mi iau eu FZ6..Evident tot N.. Modelele S, sunt foarte urate (adica toate modelele naked cu semicarena) Dar pana ia ea permisu, cred ca o sa am vreo 5 motoare Editat Septembrie 21, 2010 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 "sa ma asez linistit pe un b12 S nou" ... linistit!? linistit? da-mi carnetul de la spitalul 9. Nu m-am urcat pe unu dar imagineaza-ti ca tu ai 50Nm max. pe la 6000 parca ( sa ma scuze lumea daca gresesc turatia ) . La ala 1250 ai pe undeva pe la 80Nm la .. queue the baterry ..2000rpm si creste.. creste! . looky here . Un fel de cand o sa afli (gluma, nu vreau sa ofensez pe nimeni) ( Louis C.K. ) :When you are going to find out you are going to kill fuck and eat four mexican retarded kids...seriously, you are going to rip out your asshole and throw it at the wall. That how insane that shit is!" ...bine cel putin asa sper sa fie ) Mi-e imi e frica sa mi-l iau , de aia ma bag la un 650 din 07 la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate Io motocicleta asta n-o mai vand ever! tocmai pt ca la face pe toate bine si o compatibil cu fff multi mobri donatori, n-are moarte! dar daca ar fi, sigur ar fi una din astea Suzuki GSX 1400 Yamaha XJR 1300 Honda CB 1300 Kawasaki ZRX 1200 si last but not least Suzuki Bandit 12 (nu mai pun poza) Editat Septembrie 21, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate Foarte buna intrebare, inca nu am gasit un inlocuitor perfect, motiv din care inca am Bandit. Totusi, la un moment dat se va intampla acest lucru. 1. Daca as putea lua doar una: BMW K1200R Sport. 2. Daca as putea lua doua: a. pentru touring BMW K1300GT sau viitorul K1600GT si b. pentru oras un KTM - http://www.ktm690supermoto.com/ 3. Daca as putea lua trei: a. Honda Fireblade (ca sa vad ce pot face cu ea) + Honda Goldwing (hell, why not ? are marsarier) + BMW K1300 R (Respect - http://www.youtube.com/watch?v=KNW52jDWAJQ). Mesaj completat ...bine cel putin asa sper sa fie ) Mi-e imi e frica sa mi-l iau , de aia ma bag la un 650 din 07 la primavara. S ? Am eu unul din 2007 si m-as baga sa il vand la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 eu am zis "la misto linistit" , stiu ca e foarte puternic un b12 ~100N/m fata de 60 cat are actualul linistit , ma mai refeream ca sa il folosesc doar la plimbari/ture (tara,eu. sau chiar oras) ..ce vise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate grea intrebare. intrebarea e daca l-as da. la mom. actual raspunsul e "nu". ar fi o cheltuiala inutila, il cunosc destul cit sa am incredere in el, m-as lega la cap fara sa ma doara cu ceva mare samd. adica sincer daca ar fi sa-l dau nu m-as abtine sa nu iau ceva de macar 750, poate B12 sau GSX 1400. ceea ce nu stiu daca e bine, daca as face fata la cuplul ala. sa-mi iau carenata... poate pentru touring da, dar nu ma imaginez sa nu am un naked. cred ca m-as simti ca si cum mi-as face schimbare de sex adica as lua eventual un touring serios gen VFR dar as tine si Banditul, sau as lua alt naked din seria GSX1400, XJR1300, B12 etc. tragind linie: nu-mi trebuie momentan bataie de cap. iar cu touringurile... eu m-am obisnuit sa percep motorul ca pe ceva incomod, nepractic, periculos si semi-inutil, da' misto. adica cam ca pe femei pt. mine touring vs Bandit e ceva gen o tanti care face mincare buna vs. o liceanca nimfomana Nu m-am urcat pe unu dar imagineaza-ti ca tu ai 50Nm max. pe la 6000 parca ( sa ma scuze lumea daca gresesc turatia ) . La ala 1250 ai pe undeva pe la 80Nm la .. queue the baterry ..2000rpm si creste.. creste! . looky here . mai exact cam sub 60Nm la ~10000, la B12 ai vreo 100 la 4500. Io motocicleta asta n-o mai vand ever! tocmai pt ca la face pe toate bine si o compatibil cu fff multi mobri donatori, n-are moarte!dar daca ar fi, sigur ar fi una din astea Suzuki GSX 1400 Yamaha XJR 1300 Honda CB 1300 Kawasaki ZRX 1200 si last but not least Suzuki Bandit 12 (nu mai pun poza) mane noi avem citeva chestii in comun Editat Septembrie 22, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Suzuki GSX 1400 Suzuki-ul ala GSX 1400 e genial. Mai putin toba. Mai fusese o discutie asemanatoare acum ceva timp. Pusese Emppu o poza cu un Gsx 1400 cu 2 tobe. Arata demential. Gata, am gasit: Si eu sunt hotarat sa pastrez Banditul pana la adanci batraneti. In principiu, in afara de anumite clasice, cafe-racer-e etc mi-ar place sa mai am un enduro-turing si un Triumph Street Triple R. Editat Septembrie 22, 2010 de seagull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 crek am mai scris, in Iasi e un maniac cu GSX1400, a avut toate modelele, ultimul luat de nou din UK. are tobe carbon pe el, urla de nu-i adevarat. am stat pe el o tira si se simte foarte fain, rigid, are ceva mai fain ca Banditul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda. @Rvss - Nu S. Never S - o chestie de gust, al meu adica. Viitorul motor vreau sa fie de termen lung (3 ani? ). Pe de o parte nu stiu daca o sa ma satisfaca un B6,5 timp de 3 ani ,dar imi e frica de un B12. Citez din asta: "It?s a rider of exceptional skill (or arrogance) who can dismiss 75-90bhp as insufficient." Ca F800R e un fel de prea scump pentru pielea mea si de asta imi place. Editat Septembrie 22, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda. bai, am o curiozitate. am auzit/citit de chestia asta cu instabilitatea de multe ori dar niciodata n-am gasit vreo explicatie stiintifica. de unde provine? mie-mi miroase a legenda urbana. pe fata nu sint doua amortizoare? si-mi aduc aminte o chestie pe care-am citit-o demult undeva si cu care sint de-acord, atit cit stiu sa merg pe motor: esti tinut pe asfalt in masura de 90% de roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Conform asta se pare ca se cam "ung pe la exterior" destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda. mie-mi miroase a legenda urbana. pe fata nu sint doua amortizoare? cam e. Viroaga mea avea 2 amortizoare si statea foarte bine pe drum, polizam scaritele in dracu cu ea. CB 500-ele pretinei la fel, are 2 amortizoare si ma aplec cu ea pana ating cu varful bocancilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Modelele lui IceMan sunt si alegerea mea! Totusi, nu zic BA unui R1150 R. Dar..la banii pe care ii am, daca dau banditul, ori gsx750 naked ori B12, primul fiind preferat datorita cilindreei! PS: am luat ITP-ul. Daca nu ai cauciucuri standard, nici nu-l iei. De toba nu a zis nimic, dar eu am standard. Mesaj completat Daca tot vorbeati voi de amortizoare ceva mai devreme, un amortizor de SV nu s-ar potrivi? Sau nu se merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 din cite-mi aduc aminte ala de SV e prea lung. am postat mai demult un tabel cu parametrii pt. diverse amortizoare. e un pdf pe site-ul Ohlins si inca unul nu mai stiu la care producator. amortizorul la SV se simte mult mai tare si motorul e mai spre sport deci ar trebui sa fie o imbunatatire. Mesaj completat codurile pt. rulmenti la 600 Kult si Pop: roata fata cod 6203-2RS dimensiuni 17x40x12 sigilat roata spate cod 6204-2RS dimensiuni 20x47x14 sigilat ghidon 32006-JRRS dimensiuni 30x55x17 preferabil conic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 eu pana acum nu am vazut gsx1400 pe strada si nici nu crede ca stiam de el , poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea sau gsx1400 nu e pt europa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea s-a mai discutat. explicatia e ca targetul e format din barbati heterosexuali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Daca nu stiati, exista si GSX 1200, care arata la fel ca 1400, numai ca are cilindree de bandit Editat Septembrie 22, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Daca nu stiati, exista si GSX 1200, care arata la fel ca 1400, numai ca are cilindree de bandit mm, nu chiar GSX-ul e mai vechi si arata mai batrinesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Salut. Are cineva piesele (3) ? Azi dimineata cand am pornit-o, a inceput sa se auda un sunet ca de sticle goale ... parca aveam pe ghidon o punga cu borcane goale ... Mi-am dat seama ca este vorba de una din galerii ... am gasit suruburile slabite, si se pare ca au sarit cele 2 semicercuri din figura (3) Intrebarea este ... daca aveti cumva prin vechiturile voastre asa ceva ... eu nu stiu unde gasesc Merci. Editat Septembrie 22, 2010 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 la Bandit Pop si Kult nu exista acele piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 eu pana acum nu am vazut gsx1400 pe strada si nici nu crede ca stiam de el , poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea sau gsx1400 nu e pt europa ? Pai cam asa: B12 e Naked-ul standard de cilindree mare, ala care te duce si te aduce oriunde, cu istorie de multi ani in spate,construit la bani putini, gsx 1400 (urmas al lui gsx1200 Inazuma din ce stiu eu) e un Muscle Bike (la fel ca xjr 1300, zrx 1200, cb 1300 etc), adica un motor naked de cilindree si mai mare care are forta uriasa insa dimensiuni pe masura si aspect retro acentuat (suspensii, tobe, forma in general) iar B-king e ultimul racnet in tehnologie, motor derivat din cel de Haya, cu performante extraordinare ,un motor gen love it or hate it, prin formele si dimensiunile sale iesite din tiparele normalului. Pana la urma totul se rezuma la gusturi, adica fiecare din cele 3 modele se adreseaza unui alt segment de piata. Personal prefer B12 pana in 2006 inclusiv. Imi plac si celelalte , insa doar sa le admir, eventual sa le calaresc ocazional, niciodata sa fie singurul meu motor unul din ele. Succesuri la evribadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 PS: am luat ITP-ul. Daca nu ai cauciucuri standard, nici nu-l iei. 1.Cauciucuri standard ?? Adica Cele de la Bridgestone ? Sau daca e schimbata janta si pusa alta mai lata ? Eu unu as vrea sa-mi pun unele mai rotunde, dar pe aceeasi dimensiune.. 2. B-king arata intr-un mare fel..Vad ca majoritatea va ganditi la motoare mari, dar trebuie sa va ganditi si la consum si de locul unde il folositi..Eu care merg mai mult in Bucuresti, zic ca Banditul de 600 este destul de puternic..cu ce viteza sa tot mergi prin oras ? Banditul in 4 secunde prinde suta.. 3. Se duce careva la intrunirea de la Busteni ? Eu as fi vrut sa ma duc si sa raman peste noapte, dar ma uit la toba Leo Vince acum, ca nu mai am bani 4.Cum se regleaza amortizorul de la kult ? ca imi prind urechile acolo..scrie ceva pe o eticheta galbena, cred ca maine voi descifra hieroglifele, ca azi eram la intuneric si ma uitam cu lumina de la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 De unde pot sa downloadez o carte de service pt suzuki bandit 600 din 95?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.