Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

 

mah asta imi place mie la bandit :laugh: . e customizabil pana la Dumnezeu. poti sa-l faci ciopar, vitezana sau streetfighter daca vrei. ce vrea sufletelul tau.

in plus nu e pretentios. nu cere mult, e modest si isi face treaba. ti-ai luat bandit, tare greu e sa-l inlocuiesti cu altceva ca tare le face bine pe toate. alearga bine, poti sa-l incarci cu bagaje si nu e caraghios, nu face fite si nu vrea sa te imbraci in cosmonaut cand te sui pe el :cheers:

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mah asta imi place mie la bandit :D . e customizabil pana la Dumnezeu. poti sa-l faci ciopar, vitezana sau streetfighter daca vrei. ce vrea sufletelul tau.

in plus nu e pretentios. nu cere mult, e modest si isi face treaba. ti-ai luat bandit, tare greu e sa-l inlocuiesti cu altceva ca tare le face bine pe toate. alearga bine, poti sa-l incarci cu bagaje si nu e caraghios, nu face fite si nu vrea sa te imbraci in cosmonaut cand te sui pe el ;)

aici ai perfecta dreptate .

eu as vrea sa-l inlocuiesc la primavara dar nu prea sunt hotarat cu ce + ca imi e frica sa nu plang dupa el (ca prea e bun la toate).

as vrea un miar :) sa imi fac damblaua si pe urma sa ma asez linistit pe un b12 S nou

 

voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici ai perfecta dreptate .

eu as vrea sa-l inlocuiesc la primavara dar nu prea sunt hotarat cu ce + ca imi e frica sa nu plang dupa el (ca prea e bun la toate).

as vrea un miar :) sa imi fac damblaua si pe urma sa ma asez linistit pe un b12 S nou

 

voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate

Fz6, dar nu vreau sa dau nici banditul..ma gandeam sa-l dau prietenei mele si sa-mi iau eu FZ6..Evident tot N..

Modelele S, sunt foarte urate ;) (adica toate modelele naked cu semicarena)

Dar pana ia ea permisu, cred ca o sa am vreo 5 motoare :D

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"sa ma asez linistit pe un b12 S nou" ... linistit!? linistit? da-mi carnetul de la spitalul 9. ;) Nu m-am urcat pe unu dar imagineaza-ti ca tu ai 50Nm max. pe la 6000 parca ( sa ma scuze lumea daca gresesc turatia ) . La ala 1250 ai pe undeva pe la 80Nm la .. queue the baterry ..2000rpm si creste.. creste! . looky here .

 

Un fel de cand o sa afli (gluma, nu vreau sa ofensez pe nimeni) ( Louis C.K. ) :When you are going to find out you are going to kill fuck and eat four mexican retarded kids...seriously, you are going to rip out your asshole and throw it at the wall. That how insane that shit is!"

...bine cel putin asa sper sa fie :D) Mi-e imi e frica sa mi-l iau , de aia ma bag la un 650 din 07 la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate

Io motocicleta asta n-o mai vand ever! tocmai pt ca la face pe toate bine si o compatibil cu fff multi mobri donatori, n-are moarte!

dar daca ar fi, sigur ar fi una din astea

 

Suzuki GSX 1400

 

gsx1400.jpg

 

 

Yamaha XJR 1300

 

2009-XJR1300-static-06_prv_tcm67-271383.jpg

 

 

Honda CB 1300

 

HONDA_CB1300SF__R-BlueB.jpg

 

 

Kawasaki ZRX 1200

 

ZRX1200R_Black_LHS_600p.jpg

 

 

si last but not least

 

Suzuki Bandit 12

(nu mai pun poza)

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate

Foarte buna intrebare, inca nu am gasit un inlocuitor perfect, motiv din care inca am Bandit.

 

Totusi, la un moment dat se va intampla acest lucru.

 

1. Daca as putea lua doar una: BMW K1200R Sport.

2. Daca as putea lua doua: a. pentru touring BMW K1300GT sau viitorul K1600GT si b. pentru oras un KTM - http://www.ktm690supermoto.com/

3. Daca as putea lua trei: a. Honda Fireblade (ca sa vad ce pot face cu ea) + Honda Goldwing (hell, why not ? are marsarier) + BMW K1300 R (Respect - http://www.youtube.com/watch?v=KNW52jDWAJQ).

 

 

Mesaj completat

...bine cel putin asa sper sa fie ;)) Mi-e imi e frica sa mi-l iau , de aia ma bag la un 650 din 07 la primavara.

S ? Am eu unul din 2007 si m-as baga sa il vand la primavara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce v-ati lua daca ati da banditu?...asa din curiozitate

grea intrebare. intrebarea e daca l-as da. la mom. actual raspunsul e "nu". ar fi o cheltuiala inutila, il cunosc destul cit sa am incredere in el, m-as lega la cap fara sa ma doara cu ceva mare samd. adica sincer daca ar fi sa-l dau nu m-as abtine sa nu iau ceva de macar 750, poate B12 sau GSX 1400. ceea ce nu stiu daca e bine, daca as face fata la cuplul ala. sa-mi iau carenata... poate pentru touring da, dar nu ma imaginez sa nu am un naked. cred ca m-as simti ca si cum mi-as face schimbare de sex :D adica as lua eventual un touring serios gen VFR dar as tine si Banditul, sau as lua alt naked din seria GSX1400, XJR1300, B12 etc. tragind linie: nu-mi trebuie momentan bataie de cap. iar cu touringurile... eu m-am obisnuit sa percep motorul ca pe ceva incomod, nepractic, periculos si semi-inutil, da' misto. adica cam ca pe femei ;) pt. mine touring vs Bandit e ceva gen o tanti care face mincare buna vs. o liceanca nimfomana :)

 

Nu m-am urcat pe unu dar imagineaza-ti ca tu ai 50Nm max. pe la 6000 parca ( sa ma scuze lumea daca gresesc turatia ) . La ala 1250 ai pe undeva pe la 80Nm la .. queue the baterry ..2000rpm si creste.. creste! . looky here .

mai exact cam sub 60Nm la ~10000, la B12 ai vreo 100 la 4500.

 

Io motocicleta asta n-o mai vand ever! tocmai pt ca la face pe toate bine si o compatibil cu fff multi mobri donatori, n-are moarte!

dar daca ar fi, sigur ar fi una din astea

 

Suzuki GSX 1400

 

Yamaha XJR 1300

 

Honda CB 1300

 

Kawasaki ZRX 1200

 

si last but not least

 

Suzuki Bandit 12

(nu mai pun poza)

mane noi avem citeva chestii in comun :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki GSX 1400

 

Suzuki-ul ala GSX 1400 e genial. Mai putin toba. Mai fusese o discutie asemanatoare acum ceva timp. Pusese Emppu o poza cu un Gsx 1400 cu 2 tobe. Arata demential. Gata, am gasit:

 

post-36594-1285137963_thumb.jpg

 

Si eu sunt hotarat sa pastrez Banditul pana la adanci batraneti.

 

In principiu, in afara de anumite clasice, cafe-racer-e etc mi-ar place sa mai am un enduro-turing si un Triumph Street Triple R.

Editat de seagull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crek am mai scris, in Iasi e un maniac cu GSX1400, a avut toate modelele, ultimul luat de nou din UK. are tobe carbon pe el, urla de nu-i adevarat. am stat pe el o tira si se simte foarte fain, rigid, are ceva mai fain ca Banditul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda.

 

@Rvss - Nu S. Never S - o chestie de gust, al meu adica.

 

Viitorul motor vreau sa fie de termen lung (3 ani? ). Pe de o parte nu stiu daca o sa ma satisfaca un B6,5 timp de 3 ani ,dar imi e frica de un B12. Citez din asta: "It?s a rider of exceptional skill (or arrogance) who can dismiss 75-90bhp as insufficient." Ca F800R e un fel de prea scump pentru pielea mea si de asta imi place.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda.

bai, am o curiozitate. am auzit/citit de chestia asta cu instabilitatea de multe ori dar niciodata n-am gasit vreo explicatie stiintifica. de unde provine? mie-mi miroase a legenda urbana. pe fata nu sint doua amortizoare? si-mi aduc aminte o chestie pe care-am citit-o demult undeva si cu care sint de-acord, atit cit stiu sa merg pe motor: esti tinut pe asfalt in masura de 90% de roata fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GSX nu ai probleme din cauza celor 2 amortizoarea laterale ? Ma gandesc ca daca nu e central poti sa ai o ciclistica ciudata sau alte probleme care ma eluda.
mie-mi miroase a legenda urbana. pe fata nu sint doua amortizoare?

cam e.

 

Viroaga mea avea 2 amortizoare si statea foarte bine pe drum, polizam scaritele in dracu cu ea.

CB 500-ele pretinei la fel, are 2 amortizoare si ma aplec cu ea pana ating cu varful bocancilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelele lui IceMan sunt si alegerea mea! Totusi, nu zic BA unui R1150 R.

 

Dar..la banii pe care ii am, daca dau banditul, ori gsx750 naked ori B12, primul fiind preferat datorita cilindreei!

 

 

PS: am luat ITP-ul. Daca nu ai cauciucuri standard, nici nu-l iei. De toba nu a zis nimic, dar eu am standard.

Mesaj completat

Daca tot vorbeati voi de amortizoare ceva mai devreme, un amortizor de SV nu s-ar potrivi? Sau nu se merita? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite-mi aduc aminte ala de SV e prea lung. am postat mai demult un tabel cu parametrii pt. diverse amortizoare. e un pdf pe site-ul Ohlins si inca unul nu mai stiu la care producator.

amortizorul la SV se simte mult mai tare si motorul e mai spre sport deci ar trebui sa fie o imbunatatire.

Mesaj completat

codurile pt. rulmenti la 600 Kult si Pop:

 

roata fata cod 6203-2RS dimensiuni 17x40x12 sigilat

roata spate cod 6204-2RS dimensiuni 20x47x14 sigilat

ghidon 32006-JRRS dimensiuni 30x55x17 preferabil conic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana acum nu am vazut gsx1400 pe strada si nici nu crede ca stiam de el

,

poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea

 

sau gsx1400 nu e pt europa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea

s-a mai discutat. explicatia e ca targetul e format din barbati heterosexuali ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Are cineva piesele (3) ?

Azi dimineata cand am pornit-o, a inceput sa se auda un sunet ca de sticle goale ... parca aveam pe ghidon o punga cu borcane goale ... :D

Mi-am dat seama ca este vorba de una din galerii ... am gasit suruburile slabite, si se pare ca au sarit cele 2 semicercuri din figura (3)

Intrebarea este ... daca aveti cumva prin vechiturile voastre asa ceva ... eu nu stiu unde gasesc ;)

Merci.

 

__toba1100(86-88).jpg

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana acum nu am vazut gsx1400 pe strada si nici nu crede ca stiam de el

,

poate sa imi zica si mie cineva care e diferenta dintre b12 , b-king, si gsx1400 ( stiu cati N/m si cai are fiecare ), dar care e faza ca au ~100, ~124,~140 N/m, au atatea modele naked de capacitate mare si nu au un touring calumea

 

sau gsx1400 nu e pt europa ?

Pai cam asa: B12 e Naked-ul standard de cilindree mare, ala care te duce si te aduce oriunde, cu istorie de multi ani in spate,construit la bani putini, gsx 1400 (urmas al lui gsx1200 Inazuma din ce stiu eu) e un Muscle Bike (la fel ca xjr 1300, zrx 1200, cb 1300 etc), adica un motor naked de cilindree si mai mare care are forta uriasa insa dimensiuni pe masura si aspect retro acentuat (suspensii, tobe, forma in general) iar B-king e ultimul racnet in tehnologie, motor derivat din cel de Haya, cu performante extraordinare ,un motor gen love it or hate it, prin formele si dimensiunile sale iesite din tiparele normalului.

Pana la urma totul se rezuma la gusturi, adica fiecare din cele 3 modele se adreseaza unui alt segment de piata.

Personal prefer B12 pana in 2006 inclusiv. Imi plac si celelalte , insa doar sa le admir, eventual sa le calaresc ocazional, niciodata sa fie singurul meu motor unul din ele.

Succesuri la evribadi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: am luat ITP-ul. Daca nu ai cauciucuri standard, nici nu-l iei.

 

1.Cauciucuri standard ?? Adica Cele de la Bridgestone ? ;) Sau daca e schimbata janta si pusa alta mai lata ?

Eu unu as vrea sa-mi pun unele mai rotunde, dar pe aceeasi dimensiune..

 

2. B-king arata intr-un mare fel..Vad ca majoritatea va ganditi la motoare mari, dar trebuie sa va ganditi si la consum si de locul unde il folositi..Eu care merg mai mult in Bucuresti, zic ca Banditul de 600 este destul de puternic..cu ce viteza sa tot mergi prin oras ? Banditul in 4 secunde prinde suta..

 

3. Se duce careva la intrunirea de la Busteni ? Eu as fi vrut sa ma duc si sa raman peste noapte, dar ma uit la toba Leo Vince acum, ca nu mai am bani :D

 

4.Cum se regleaza amortizorul de la kult ? ca imi prind urechile acolo..scrie ceva pe o eticheta galbena, cred ca maine voi descifra hieroglifele, ca azi eram la intuneric si ma uitam cu lumina de la telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...