Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai fost nevoit sa pui o frana brusca si foarte puternica de cand ai arcuri progresive ? Eu am vazut o topaiala din aia pe un hornet la o frana incredibil de puternica ( din weelie i se terminase drumul si a trebuit sa puna roata jos si frana ).. si in loc sa alunece cauciucul a inceput sa topaie roata. - nush daca o fi bine au ba.

bun exemplu ai ales. sigur topaiala n-a fost cauzata de revenirea rotii din wheelie.

 

Sal. arata bine banditu` alb.

 

Am si eu o intrebare. Culoarea (care e in acte) de ce e data, de cadru sau de restul componentelor?

e data in mod logic de culoarea cea mai observabila, adica rezervor and stuff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAR-ul mi-a zis culoarea PREDOMINANTA! Honda era Rosie cu cadru negru, dar rosul predomina ;) Asa ca rosu scrie in acte :laugh:

Mesaj completat

Care era cu placute Brembo?!

http://cgi.ebay.co.uk/BREMBO-STREET-BRAKE-...=item518d05e5bb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAR-ul mi-a zis culoarea PREDOMINANTA! Honda era Rosie cu cadru negru, dar rosul predomina ;) Asa ca rosu scrie in acte :laugh:

Mesaj completat

Care era cu placute Brembo?!

http://cgi.ebay.co.uk/BREMBO-STREET-BRAKE-...=item518d05e5bb

eu

am gasit brembo cu 125 lei setu, dar nu le-am luat deocamdata

 

cat despre arcuri progresive nu am intelesc ce e cu ele , mai pe romaneste , furca e mai tare ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost nevoit sa pui o frana brusca si foarte puternica de cand ai arcuri progresive ? Eu am vazut o topaiala din aia pe un hornet la o frana incredibil de puternica ( din weelie i se terminase drumul si a trebuit sa puna roata jos si frana ).. si in loc sa alunece cauciucul a inceput sa topaie roata. - nush daca o fi bine au ba.

 

Care avea arcuri progresive ?

 

Referitor la arcuri progresive, intrebam si eu cu ceva timp in urma, daca stie cineva ce fel de arcuri sunt in furca Bandit 650 K8.

Am intrebat la Motorteam si-mi spuneau ca ar fi progresive de ceva ani incoace, dar as vrea info din gura cuiva care a desfacut sau vazut cu ochii lui.

 

M-am uitat pe un manual de service si arcurile sunt progresive.Partea cu spire mai dese cica se pune spre jos.

 

@ All Una e faptul ca sunt progresive si alta e taria lor ? Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci. arcurile stock sint tot progresive. cele aftermarket de fapt sint mai tari. din ce-am citit totusi cea mai buna varianta e sa pui arcuri "weighted", adica cu constanta elastica aleasa functie de greutatea riderului. treburile cu topaitul fetei sint niste timpenii. de cind am pus arcuri Wurth e mult mai bine, singura problema e ca pe drum prost ma zgiltiie mai tare, dar e de asteptat.

 

PS: am citit intimplator acum ceva vreme pe forum un topic "interesant" despre acel reputat mecanic din Bucuresti de care zicea cineva mai sus, dupa ce-am vazut acolo nu pare credibil

 

Mesaj completat

@ All Una e faptul ca sunt progresive si alta e taria lor ? Nu?

corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N_au voie ca vine un plictisit de Alin care nu- in apele lui!

Pai 1 sunt la menstruatie sau 2 urmeaza sa raman fara servici :D

Nu eram ursz, nu am nici cea mai mica urma de superioritate in ceea ce priveste noii veniti, din contra, imi place sa schimbam pareri si opinii, si de multe ori inveti si de la un novice, chiar daca de cele mai multe ori e invers. Eu sunt aici sa impartasesc pataniile mele cu oameni cu care impartasesc aceeasi pasiune, insa scriind mai sus 1 sau 2, iti dai seama ca imi sare mustaru. Oricum, acolo am scris retoric oarecum, la gluma. Si pe mine ma scot din sarite aia pe care ii intrebi ceva si ei iti raspund ca exista search, sau sa citesti tot topicul etc. Ori intreband, clar ca nu ai chef/ti-e lene/nu ai gasit/ti se rupe.

Cine ma cunoaste stie ca sunt cel mai calm om din lume, enervez lumea cu calmul meu :P , nicidecum sa devin ursuz.

Bafta cu sedinta.

Pt restul, vedeti ma ce imi faceti? Faceti impresii false oamenilor provocandu-ma. Auzi.....sa pui mobra la iernat.Cah

Hai ca glumesc.

Am fo la Cluj pana la urma, m-o plouat cam 20 de km, insa mi-au inghetat outele. Am intrat la interviu stropit tot pe spate si ud intre picioare ;)

La intoarcere am crezut ca mor de frig, ascultam radio in casti si am venit cu 140 sa ajung cat mai iute acasa .

Inca una, ca am vazut ca mai sunt care tin motorul in casa. Eu l-am tinut pe primul, acuma ar insemna sa o scot pe sora-mea afara, deoarece s-a mutat inapoi in camera unde hiberna B6-le. Ma gandesc serios sa o scot afara :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
Am fo la Cluj pana la urma, m-o plouat cam 20 de km, insa mi-au inghetat outele. Am intrat la interviu stropit tot pe spate si ud intre picioare ;)

Salut, Alin.

 

Bine c-ai ajuns acasuca, pardon, la servici. Poate de aia vor aia sa te dea afara, ca umbli cu motoru pe averse... :laugh:

Sincer, imi pare rau.

Nu stu cum, dar in interventia ta anterioara nu mi-a placut tonul tau, sictiru', aerele, etc... Dar acu' inteleg si te-nteleg.

In ceeq ce o priveste pe sora-ta, laaaas-o, mai omule, sa respire si ea, o sa vezi ca la un moment dat o sa-si ia singura zborul, nu trebe ca tu sa o dai afara.

O i se aplece ei de tine.... :D Saracutza de ea :P

Aline, acum cum ii Mesesu'? Ca n-am mai fost pe-acolo de enspe ani....

 

Hai, numa bine, si sa ne-auzim cu bine, domnule jaograf.

 

Si eu o duc bine, iar sunt intr-o laguna gaboneza, la sonda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu

am gasit brembo cu 125 lei setu, dar nu le-am luat deocamdata

 

cat despre arcuri progresive nu am intelesc ce e cu ele , mai pe romaneste , furca e mai tare ? ;)

 

Nu neaparat. Furca se intareste daca arcul este mai tare sau uleiul mai vascos. Arcul progresiv ajuta la o compresie (dumping) progresiva, adica nu toata odata, la forte mari. Mai intai se strang spirele rasfirate, si daca nu este suficient, incep si cele din ce in ce mai dese sa se comprime. In acest timp, un arc normal se comprima uniform pe toata lungimea lui, in functie de proprietatile lui elastice si atat. La arcurile progresive este vorba SI de distribuirea fortelor.

 

Ideea este ca la niste forte UMANE, o furca cu arcuri progresive bune nu mai ajunge sa bata metal pe metal la denivelari serioase. Aqma, dak asezi un elefant pe ghidon, se duc dracu si alea, dar nu e cazu :laugh:. Furca poate sa ramana totusi la fel de moale, in portiunea initiala.

post-19222-1285876070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am iesit la o plimbare si in fata la posta de la moghioros am vazut un kult cu cadru rosu si rezervor/codita/aripa verde army, saua modificata, etc..care erai ?;)) Imi place windshieldul :laugh:

Am scos si eu mobra la o tura, doamne ce-mi mai place cum toarce :D Am simtit ca zilele urmatoare o sa ploua si nu o sa mai apuc sa ma plimb..sper sa nu fie asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat. Furca se intareste daca arcul este mai tare sau uleiul mai vascos. Arcul progresiv ajuta la o compresie (dumping) progresiva, adica nu toata odata, la forte mari. Mai intai se strang spirele rasfirate, si daca nu este suficient, incep si cele din ce in ce mai dese sa se comprime. In acest timp, un arc normal se comprima uniform pe toata lungimea lui, in functie de proprietatile lui elastice si atat. La arcurile progresive este vorba SI de distribuirea fortelor.

 

Ideea este ca la niste forte UMANE, o furca cu arcuri progresive bune nu mai ajunge sa bata metal pe metal la denivelari serioase. Aqma, dak asezi un elefant pe ghidon, se duc dracu si alea, dar nu e cazu :laugh:. Furca poate sa ramana totusi la fel de moale, in portiunea initiala.

chiar am inteles

 

sa traiesti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am iesit la o plimbare si in fata la posta de la moghioros am vazut un kult cu cadru rosu si rezervor/codita/aripa verde army, saua modificata, etc..care erai ?:D) Imi place windshieldul ;)

Am scos si eu mobra la o tura, doamne ce-mi mai place cum toarce :P Am simtit ca zilele urmatoare o sa ploua si nu o sa mai apuc sa ma plimb..sper sa nu fie asa..

 

io eram... :)

windshieldul este Puig de pe Louis. (al mai eftin)

trebe sa-i pun o hainutza bagster pe rezervor (am comandat una) ca nu-mi place ca nu se mai vede scris "suzuki" si nici nu vreau sa pun abtibild de ala nou cu S pe kult. asa ca o sa imbrac rezervorul in husa verde...

 

mai am de lucru la el, sa vopsesc cadrul ala mai ca lumea (fostul proprietar l-a facut rosu, ideea nu e grozava si nici modul in care l-a vopsit nu e grozav - cu pensula - l-am mai carpit io cu niste spray-uri dar nu-s prea multumit) o sa am ceva de mesterit la el la iarna. dar merge bine si imi fac treaba cu el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat. Furca se intareste daca arcul este mai tare sau uleiul mai vascos. Arcul progresiv ajuta la o compresie (dumping) progresiva, adica nu toata odata, la forte mari. Mai intai se strang spirele rasfirate, si daca nu este suficient, incep si cele din ce in ce mai dese sa se comprime. In acest timp, un arc normal se comprima uniform pe toata lungimea lui, in functie de proprietatile lui elastice si atat. La arcurile progresive este vorba SI de distribuirea fortelor.

damping, nu dumping. englezii chiar au inventat o alta forma gresita: "dampening".

damping-ul e altceva. in orice domeniu al fizicii e numele dat amortizarii oscilatiilor. asa i se zice pina si-n electronica. adica: iei o greutate, o atirni de un arc si destinzi arcul, dupa care-i dai drumul. urmaresti cum oscileaza si dupa aia faci asta cu tot ansamblul bagat de exemplu in apa. evident ca greutatea se va balambani mult mai putin. fix asta e si la amortizor. damping mai mare inseamna ca inaintarea cartusului amortizorului in ulei e ingreunata mai mult. adica o parte din energia care altfel ar comprima arcul se consuma astfel prin frecarea cu uleiul.

 

Ideea este ca la niste forte UMANE, o furca cu arcuri progresive bune nu mai ajunge sa bata metal pe metal la denivelari serioase. Aqma, dak asezi un elefant pe ghidon, se duc dracu si alea, dar nu e cazu :laugh:. Furca poate sa ramana totusi la fel de moale, in portiunea initiala.

perfect adevarat. cu arcurile stock, care se si f.ute in timp, adica devin mai moi, ajungi in limitare destul de usor. sint sute de oameni pe forumuri care se pling de asta. daca unii cred ca asa e normal si ca "japonezul a stiut el ce-a facut", n-au decit sa pretinda la infinit asta ca tot n-o s-i iau in serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica in limitare, se loveste garnitura ai adin cauciuc(pt praf) de sus ?

 

propun ca fiecare sa isi puna una - doua poze cu motorul sa ne stim , daca ne vedem pe strada/trafic , oricum suntem f putini pe topic si f multi prin toata tara care nu intra pe forum

(nu merge sa le pun acum , le pun maine)

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Alin.

 

Bine c-ai ajuns acasuca, pardon, la servici. Poate de aia vor aia sa te dea afara, ca umbli cu motoru pe averse... :laugh:

Sincer, imi pare rau.

Nu stu cum, dar in interventia ta anterioara nu mi-a placut tonul tau, sictiru', aerele, etc... Dar acu' inteleg si te-nteleg.

In ceeq ce o priveste pe sora-ta, laaaas-o, mai omule, sa respire si ea, o sa vezi ca la un moment dat o sa-si ia singura zborul, nu trebe ca tu sa o dai afara.

O i se aplece ei de tine.... :D Saracutza de ea :P

Aline, acum cum ii Mesesu'? Ca n-am mai fost pe-acolo de enspe ani....

 

Hai, numa bine, si sa ne-auzim cu bine, domnule jaograf.

 

Si eu o duc bine, iar sunt intr-o laguna gaboneza, la sonda.

Salut si mersi de gandurile de bine.

De 3 ani motorul meu (indiferent care a fost ) doarme la un amic in garaj iarna, asa ca sora-mea mai are loc deocamdata ;)

Mesesul e grozav dpdv al suprafetei de rulare, drumul Cluj-Satu Mare, din S M pana la granita Salaj Cluj, (adica dealul Topa) a fost facut de firma italiana Itinera acu vreo 10 ani. Se furau materiale ca din codru, si cu toate astea, cu o minima intretinere anuala (criblura), mai ales tinand cont de faptul ca Mesesul e plin de gresii si alte roci foarte sfaramicioase si e si plin de izvoare de apa, favorizand eroziunea, asfaltul este impecabil. Dintr-un capat in altul al Mesesului sunt 2 denivelari micute, atat. Asta, spre nemultumirea magarilor din politica. Imi spunea cineva care are un cunoscut in PDL Cluj cum sunt aia mustrati de la Bucale periodic de ce nu pot stoarce bani din repararea drumului E81, ori astia nu au cum, doar nu pot fi asa pe fata sa sparga drum de calitate brici si sa il astupe din nou. Acum s-a facut centura Zalaului (jumate mai precis). La licitatie au participat si astia de la Itinera, insa va e clar ca nu au castigat. Au luat-o o firma nemteasca care lucreaza cu subcontractanti, astfel ca receptia a intarziat cu vreo 4 luni, unde se inteapa in E81 au facut un giratoriu cu borduri in care un tir tre sa intre cu max 25 km/h sa iasa intreg, atat e de stramt, iar cu 2 luni inaintea receptiei, in urma unei ploi mai zdravene, santul de drenaj si o bucata mare de asfalt s-au dus la dracu.

Insa Mesesul nu mai e ce era acum 4-5 ani, adica e plin de "reisari", care mai de care mai talentati. La inceput veneau din Cluj, apoi Satu Mare, faima ca acolo se stang motociclistii si fac concursuri (fals) a luat amploare, au aparut inevitabil accidente (2 mortale), astea au adus dupa ele mai peste tot linie continua. Din varf si pana in oras poti depasi in 2 locuri, din care unul in curba. Plus ca e si murdar uneori de la rabe (ulei, motorina), nisip cand ploua, mai o potcoava , mai o bujie. Insa pt cine nu il stie, inca are o frumusete aparte, cu viraj dupa viraj, peisaj minunat etc. Pericolul cel mai mare e duminica dupamasa, atunci s-au intamplat cele mai multe nenorociri. In Salaj, cam toti au parinti, unchi, bunici la tara, asa ca duminica dupamasa se intorc, fie de la tara, fie de la iarba verde, bai sau unde or fi fost. Sunt visatori, distrati, neatenti, ori astea combinate cu putina neatentie sau inconstienta din partea motoristilor duce la tragedii. De aici si Politia, omniprezaenta in weekend pe Meses. Un echipaj cu radar si unul in miscare ( pt linii continue), in fiecare weekend calduros.

Va astept la un suc pe Meses la hanul La Montana, la drum, impoosibil de ratat. Mai nou are MARE pe el pictat un B-King si un motociclist langa el.

Caldura in geci si aderenta la pneuri

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica in limitare, se loveste garnitura ai adin cauciuc(pt praf) de sus ?

 

propun ca fiecare sa isi puna una - doua poze cu motorul sa ne stim , daca ne vedem pe strada/trafic , oricum suntem f putini pe topic si f multi prin toata tara care nu intra pe forum

(nu merge sa le pun acum , le pun maine)

garnitura aia e imposibil sa ajunga sus, se loveste piesa 9 in fundul piesei 1:

http://images.cmsnl.com/img/partslists/fro...3fig47_43ad.gif

btw, daca vreti sa amuzati cu preturile pieselor noi: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1998-sw...list/FIG47.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: am citit intimplator acum ceva vreme pe forum un topic "interesant" despre acel reputat mecanic din Bucuresti de care zicea cineva mai sus, dupa ce-am vazut acolo nu pare credibil

 

Mesaj completat

 

corect.

 

te referi cumva la Bogdan Padure?

ca sa stim despre cine este vorba. ca de aruncat cu cacao e foarte usor sa arunci pe forumuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:) se pare ca n-ati fost impresionati de White Bandit-ul meu! Nu-i nimik... vad eu ce-i fac... ca ceva tre sa-i fac!

 

Referitor la arcuri progresive, din cate am mai citit pe ici pe colo, ele rezolva 2 lucruri: bottoming-ul [adica nu mai ajunge la fund asha usor] si tzopaiala pe denivelari mici si repetate!

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi cumva la Bogdan Padure?

ca sa stim despre cine este vorba. ca de aruncat cu cacao e foarte usor sa arunci pe forumuri...

cred ca de el era vorba, in fine. oricum faza cu topaitul la frinare... avind arcuri progresive de ceva vreme pot sa spun ca e falsa. ok, Banditul are cele mai bune arcuri din lume, Ohlins and stuff is abureli, furca nu ajunge in limitare la frinari puternice, nu modificati motoru' ca japonezu' a stiut el ce-a facut etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma duc azi dimineata la mobra, o pornesc, o incalzesc si incep sa imi arunc cate un ochi pe la ea. Cand ce sa vezi? Suportul de la bord+far este prins in 2 suruburi (am varianta pop s) iar la unul dintre suruburi, pilulita se dusese dracu. Pe drum ziceai ca am decapotabila, imi falfaiau oglinzile si parbrizul de credeam ca o sa raman naked naked.

 

Concluzia: nu va luati S-uri ca nu stii cand ramai fara un surub ;) si in plus nu are un aer cvlt.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca de el era vorba, in fine. oricum faza cu topaitul la frinare... avind arcuri progresive de ceva vreme pot sa spun ca e falsa. ok, Banditul are cele mai bune arcuri din lume, Ohlins and stuff is abureli, furca nu ajunge in limitare la frinari puternice, nu modificati motoru' ca japonezu' a stiut el ce-a facut etc.

 

e posibil sa se fi inselat ca si Bogdan e om.

tot ce pot sa va zic este ca tipul e pasionat de motoare de prin anii 90. a mesterit si a invatat la ele cu talent.

din experienta proprie va zic ca el mi-a reglat (a reusit!) finalmente carburatia. dupa ce am pierdut ceva bani pe la alti mecanici si pot spune ca nici baietii de la elf worshop (da am fost cu banditul in service) nu au reusit sa niveleze turatia de relanti la banditul meu.

(foarte enervant, mergea saltat si mi se mai si oprea pe la stop... iar daca o saltam din reglaj mergea numai pe la 1500-1800 de ture in relanti)

Bogdan mi-a reglat-o perfect. de pe o zi pe alta. de atunci nu am mai umblat la ea si merge ceas.

si din cate mi-a spus putea sa o regleze si mai bine dar cam asa iese banditul din fabrica deci nu avea rost sa se mai straduiasca...

in rest habar nu am.

dar daca e sa-mi mai regleze vreodata cineva carburatia la vreun motor acela va fi cu siguranta Bogdan Padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...