MotoRocker Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 e cam frig dimineata si seara. Azi dim am plecat cu bluza cu maneca lunga cu-n tricou scurt peste, geaca cu mesada, blugi si bascheti... in drum spre serv am trecut pe la maica-mea unde stiam ca am o pereche de bocanci si-am facut transferu'... o fi uscat azi, dar e prea frig pt bascheti. Frig mi-a fost doar la picioare de la glezna in sus si la maini (am manusi lungi, dar nu-s de iarna). Am o pereche de pantaloni textili misto de la street-fighter, care-s atat de caldurosi incat la 20 grade te coci in ei, si asta FARA MESADA, ... sunt gigea pe vremea asta, mai ales ca-s si impermebili, dar protectiile de la genunchi + talia inalta ii fac inconfortabili de purtat in oras/ la biro... cred ca la drum lung rup, daca le pun si mesada merg si la temperaturi cu minus in fata. Banidtu' merge bine pe frig, se incalzeste unpic mai greu, si se raceste repede (daca trece mai mult de juma de ora - 1 ora, tre pornit iar cu socu') dar e normal. Mesaj completat LA MULTI ANI BAIETI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 cate grade sunt la ora 8 , cam 6 grade aa chiar daca am echipament full si bun de vremea asta stau linistit plus ca mai si ploua , dar lasa ca mai prindem noi zile frumoase anu asta daca aici sunt 6 grade dimineata , in iasi cate sunt ? Si in iasi e crancen dimineata... undeva pe 5 grade. Dar vorba aia,cu echipament potrivit se invarte roata pana da zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Si in iasi e crancen dimineata... undeva pe 5 grade. Dar vorba aia,cu echipament potrivit se invarte roata pana da zapada. Pe mine ma ataca la maini. Ma gandeam ca am vazut la louis luna asta o oferta la 10 euro la niste manusi care se iau pe sub astea de piele. Cred ca o sa le comand saptamana asta. De pantaloni ar fi o idee ca as avea, dar e aiurea sa ma dezchilotez la munca de ei (probabil as muri de cald in ei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Si in iasi e crancen dimineata... undeva pe 5 grade. Dar vorba aia,cu echipament potrivit se invarte roata pana da zapada. uia ai cumparat Bandit sau care-i faza? tot ala al amicului de la Tesatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Merge fratilor chiar daca e putin frig. In oras oricum nu alergi foarte tare. Eu am dat azi o tura si pe seara ies iar. Echipament complet mai putin pantalonii care sunt blugi ceva mai grosi. Si peste geaca o vesta. Singura problema este ca nu prea se incalzesc cauciucurile dar motorul merge foarte frumos. In afara orasului nu cred ca m-as aventura. Cand m-am intors Duminica de la Snagov mi-au inghetat toate alea. Saptamana viitoare se pare ca va fi ceva mai cald asa ca nu bagati inca motoarele la iernat. Sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 are vreun bandit din Buc cheie pt filtru de ulei? sa mi-o imprumute si mie in wk, sa nu ma chinui cu mocsi/curele etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 are vreun bandit din Buc cheie pt filtru de ulei? sa mi-o imprumute si mie in wk, sa nu ma chinui cu mocsi/curele etc.... Eu unu n-am dar daca nu reusesti bagi o surubelnita in el si il spargi. Pe cel care il pui il infiletezi cu mana, nu are nevoie de strangere cu cheia (se mai strange el in mers). Odata l-am mai desfacut cu o cheie d-aia reglabila mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Mi se face pielea gaina, numai cand citesc despre mersul pe frig.. De duminica(plecarea la Snagov) nu am mai iesit deloc cu Suzi a mea, ca asa o cheama pe motocicleta mea..Suzi P.S - Al cui e Banditul albastru (EVO)din subsol de la plazza ? Era aseara parcat acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 (editat) Alin Barburas esti mai ceva decat o soacra cu spiritul tau de observatie... merci mult Eliadar,Make,sorinbogdan,..Iceman...multam baieti...sa ne vedem sanatosi si bucurosi tot pe talhari. Toate bune ...de fapt mai bine merge un vin fiert...dar cand ma intorc din concediu ...ups am uitat de marse Editat Octombrie 7, 2010 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Alin Barburas esti mai ceva decat o soacra cu spiritul tau de observatie... merci mult Iti dai seama daca o sa am o fetita, o sa ii fac viata amara cavalerului Sa traiesti o mie de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) Cineva a dat o comanda pentru 2 x oglinzi originale, ca noi, de bandit carenat din 00-04 si m-a lasat cu ochii in soare. Le declar nule )) si le pun la vanzare ca sa recuperez macar o parte din bani. Detalii pe PM, daca este cineva interesat. Scuzati de deranj Editat Octombrie 9, 2010 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 s-a mai discutat despre spalatul cu diverse porcarii da' acuma va dau o poza cu trusa de scule originala dupa ce a intrat niste degresant sub sa. a corodat stratul ala protector, nichel sau ce-o fi si a ajuns la otel, care a ruginit. apai ginditi-va ca mizeria aia poate sa intre si pe la rulmenti sau alte locuri sensibile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Alin, Eliadar,Macke, sorin si restul, va multumesc foarte mult pentru urari (habar n-am avut k exista un loc cu astfel de informatii). Ce-mi doriti voi mie va doresc si eu voua! Multam, misto surprinza. Referitor la faptul k "tacem k...." saptamana asta am incepul facultatea iar la camin inca nu merge netul, n-am fost in contact cu forumul, iar aqm sunt acasa. Hai ca cica de luni se mai dezmorteste o leaca. Care ai fost joi la HYPOBET in piata operei cu un Bandit S POP argintiu parcat pe trotuar, si erai inauntru (cumva cu plete? am vazut o casca la masa)? Imi pare rau, inca n-am apucat sa va cunosc personal, dar orice are un inceput ). Numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 am schimbat si eu uleiul si filtru. si mi s-a confirmat o banuiala ce-o am de la ultimul schimb. data trecuta cand am schimbat uleiul, cand am desfacut busonul, pana la 3 sferturi/filet a mers greu, dupa care a mers normal. M-am uitat atunci si parea ok (nu era span sau ceva de genu'). La pus a mers la fel, un sfert ok dupa care mergea mai greu, n-am fortat, l-am lasat sa-si ia singur calea pe filet. Acum cand am desfacut, la fel, a mers greu 3 sferturi din filet dupa care a mers usor, numai ca de data asta am gasit si niste span de filet pe buson. am curatat bine si l-am pus la fel la loc, l-am lasat sa-si ia filetul fara sa fortez. Deci cineva inaintea mea a bagat busonul putin stramb,(ori un italian, ori mecanicul de la Alfa) a strans ca Gheorghe si-a futut filetul baii/capacului de jos. Filtrul l-am slabit cu moxul si pe ala nou l-a strans frate-miu cu mana (ca el e mai fortos si musculos ) cat a putut de tare. Dupa ce am incalzit motorul bine am facut o tura de cartier, am dus-o si-n 10.000 ture si vad ca tine bine si filtrul si busonul ala futut. Pe viitor, la urmatoarele schimburi, nu stiu cat de bine o sa mai tina filetul ala de la buson, si am 2 optiuni: 1. ori fac rost de-un tarod cu 1 mm mai gros decat actualul buson si alezez gaura dand-ui filet fresh (am facut-o la viroaga la capacul filtrului de ulei), si bag un buson cu-n mm mai gros (chiar, care-i dimensiunea busonului de bandit, stie careva?) 2. ori cumpar capacul inferior de la motor ("baia de ulei" ) de pe ebay sau ceva asemanator...dar asta e cu rosc pt ca exista sansa sa fie mai futut ca al meu. oricum, sa-l fwt in gura pe idiotul care a infiletat busonul stranb la banditu meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) am schimbat si eu uleiul si filtru. si mi s-a confirmat o banuiala ce-o am de la ultimul schimb. data trecuta cand am schimbat uleiul, cand am desfacut busonul, pana la 3 sferturi/filet a mers greu, dupa care a mers normal. M-am uitat atunci si parea ok (nu era span sau ceva de genu'). La pus a mers la fel, un sfert ok dupa care mergea mai greu, n-am fortat, l-am lasat sa-si ia singur calea pe filet. Acum cand am desfacut, la fel, a mers greu 3 sferturi din filet dupa care a mers usor, numai ca de data asta am gasit si niste span de filet pe buson. am curatat bine si l-am pus la fel la loc, l-am lasat sa-si ia filetul fara sa fortez. Deci cineva inaintea mea a bagat busonul putin stramb,(ori un italian, ori mecanicul de la Alfa) a strans ca Gheorghe si-a futut filetul baii/capacului de jos. Filtrul l-am slabit cu moxul si pe ala nou l-a strans frate-miu cu mana (ca el e mai fortos si musculos ) cat a putut de tare. Dupa ce am incalzit motorul bine am facut o tura de cartier, am dus-o si-n 10.000 ture si vad ca tine bine si filtrul si busonul ala futut. Pe viitor, la urmatoarele schimburi, nu stiu cat de bine o sa mai tina filetul ala de la buson, si am 2 optiuni: 1. ori fac rost de-un tarod cu 1 mm mai gros decat actualul buson si alezez gaura dand-ui filet fresh (am facut-o la viroaga la capacul filtrului de ulei), si bag un buson cu-n mm mai gros (chiar, care-i dimensiunea busonului de bandit, stie careva?) 2. ori cumpar capacul inferior de la motor ("baia de ulei" ) de pe ebay sau ceva asemanator...dar asta e cu rosc pt ca exista sansa sa fie mai futut ca al meu. oricum, sa-l fwt in gura pe idiotul care a infiletat busonul stranb la banditu meu! am patit si io chestia asta. la mine ala de mi-a vandut banditul a prins busonul cu calti de instalatii daca iti poti imagina!!! rezolvare: te uiti pe louis.de la busoane de baie de ulei. sper ca l-ai masurat pe al tau. daca nu trebe sa-l scoti si sa-i masori diametrul. dintre busonii aia de pe louis alegi un buson cam cu 1 mm mai gros. la mine am luat unul de bmw parca dar nu conteaza ca la pret is toti cam la fel. vestea buna este ca busonul nou va avea magnet ca sa-ti curete mai bine pilitura din ulei (daca s-o face). dupa aia dai baia jos (comanzi si o garnitura de baie de ulei de la elf workshop sau de unde vrei, s-ar putea sa ai nevoie de ea). te duci la un strungar si il rogi sa caute un tarod cu specificatiile noului buson, (pas, diametru) si ii faci alt filet pentru busonul nou. mult noroc!... cu ocazia asta vei spala si baia de ulei (la mine am gasit MULTA mizerie). Editat Octombrie 9, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 am schimbat si eu uleiul si filtru. si mi s-a confirmat o banuiala ce-o am de la ultimul schimb. data trecuta cand am schimbat uleiul, cand am desfacut busonul, pana la 3 sferturi/filet a mers greu, dupa care a mers normal. M-am uitat atunci si parea ok (nu era span sau ceva de genu'). La pus a mers la fel, un sfert ok dupa care mergea mai greu, n-am fortat, l-am lasat sa-si ia singur calea pe filet. Acum cand am desfacut, la fel, a mers greu 3 sferturi din filet dupa care a mers usor, numai ca de data asta am gasit si niste span de filet pe buson. am curatat bine si l-am pus la fel la loc, l-am lasat sa-si ia filetul fara sa fortez. Deci cineva inaintea mea a bagat busonul putin stramb,(ori un italian, ori mecanicul de la Alfa) a strans ca Gheorghe si-a futut filetul baii/capacului de jos. Filtrul l-am slabit cu moxul si pe ala nou l-a strans frate-miu cu mana (ca el e mai fortos si musculos ) cat a putut de tare. Dupa ce am incalzit motorul bine am facut o tura de cartier, am dus-o si-n 10.000 ture si vad ca tine bine si filtrul si busonul ala futut. Pe viitor, la urmatoarele schimburi, nu stiu cat de bine o sa mai tina filetul ala de la buson, si am 2 optiuni: 1. ori fac rost de-un tarod cu 1 mm mai gros decat actualul buson si alezez gaura dand-ui filet fresh (am facut-o la viroaga la capacul filtrului de ulei), si bag un buson cu-n mm mai gros (chiar, care-i dimensiunea busonului de bandit, stie careva?) 2. ori cumpar capacul inferior de la motor ("baia de ulei" ) de pe ebay sau ceva asemanator...dar asta e cu rosc pt ca exista sansa sa fie mai futut ca al meu. oricum, sa-l fwt in gura pe idiotul care a infiletat busonul stranb la banditu meu! la mine busonul ala e dintr un plastic ciudat si rezistent ca sa nu strici filetul gaurii (cred) sigur nu e stricat filetul busonului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_sima Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Salut, A un bandit din 99 si il pregatesc de iernat, mai bine zis citesc ce ar trebui sa ii fac ca sa il tin la iernat. Am tot citit pe forum dar tot nu m-am dumirit ( prina iarna pet bestia mea si pt mine cu ea). Avand in vedere ca iarna asta o sa stea in frig si nu o sa mai fie pornita pana la primavara cam ce ar mai trebui sa ii mai fac. Deci bateria in casa, rezervorul plin ca sa nu rugineasca, lant uns si cam atat. Am mai citit ca ar trebui sa bagi si ulei in cilindri, asta ar fi cam greu avand in vedere ca trebuie sa dau carburatoarele jos si alea alea, Chiar trebuie ? Ar mai trebui altceva ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 am patit si io chestia asta. la mine ala de mi-a vandut banditul a prins busonul cu calti de instalatii daca iti poti imagina!!!.... mult noroc!... cu ocazia asta vei spala si baia de ulei (la mine am gasit MULTA mizerie). Salve, Eliadar. Cilti de instalator din anii 1950, zici? Zi mersi ca n-o pus teflon, sa se topeasca pe-acolo.... Asa-i cu second-handurile, au avantaje, dar si dezavantaje ... surprize, surprize... Numa bine... si iarna usoara Mesaj completat Salut, A un bandit din 99 si il pregatesc de iernat, mai bine zis citesc ce ar trebui sa ii fac ca sa il tin la iernat. Am tot citit pe forum dar tot nu m-am dumirit ( prina iarna pet bestia mea si pt mine cu ea). Avand in vedere ca iarna asta o sa stea in frig si nu o sa mai fie pornita pana la primavara cam ce ar mai trebui sa ii mai fac. Deci bateria in casa, rezervorul plin ca sa nu rugineasca, lant uns si cam atat. Am mai citit ca ar trebui sa bagi si ulei in cilindri, asta ar fi cam greu avand in vedere ca trebuie sa dau carburatoarele jos si alea alea, Chiar trebuie ? Ar mai trebui altceva ? Ms Salut Claudiu. Da, cam asa ceva cu oloiu' in cilindrii... unii spun ca e bine, altii nu. In manualul de intretinere original e scrisa procedura cu uleiul in cilindrii: scoti bujiile si injectezi cu seringa (fara ac) cate 20 ml in fiecare cilindru. Apoi bagi in viteza si invarti de cateva ori sa unga peretii cursei volumului de ardere. Ca cica protejeaza impotriva ruginei datorate condensului din aerul UMED ce poate ca a ramas din ultima aspiratie sau vine pe esapament daca-s deschise supapele de evacuare... bla bla bla... ai inteles ceva?? ... Se spune ca E RECOMANDAT in zonele cu umiditate mare 90 spre 100%. Aceasta umiditate nu e valabila pentru Romanica noastra draga si scumpa. Doar daca o tii pe Suzi undeva intr-o pivnita umeda din Londra, sau intr-o mlastina din Vietnam, sau in jungla din Africa ecuatoriala sau Amazonia, in sezonul ploios, acolo unde umezeala e de 100%. Da, acolo injectezi oloi in cilindrii. Eu unul nu recomand injectia cu ulei in capul pistoanelor. Numa bine si tie. Mesaj completat Era sa uit: Bateria poti s-o duci in casa, nici o problema, dar iti spun eu cum fac: O pornesc saptamanal. O tin 10 minute FIX in ralanti, apoi inainte sa o opresc ii dau trei blane. Atat. Si faza cu rezervorul plin e adev Bateria n-am decuplat-o inca niciodata si n-am avut (inca) probleme cu ea. Banditoasa mea e din 2008, e inca proaspata... am timp sa inceapa si la mine problemele. Treaba cu rezervorul plin e buna, si eu fac la fel. Dar ATENTIE! Avem niste prieteni SUPERMESERIASI banditi si banditosi, mesteri, experti, supermembrii, megamembrii, care o tin cu o faza: cum ca benzina se degradeaza, isi schimba proprietatile si fwt motoru', ca se depun nu stiu ce chestii pe fundul rezervorului si infunda injectoarele, jicloarele, etc, mai sa fie!!!, ...si o tin tare baietii astia cu povata cum ca rezervoru trebe sa fie gol. Eu nu sunt de acord. Eu sunt pentru rezervor plin la iernat. Ca si chestie, asa, va povestesc o faza: in nord-estul Libiei, in desert, la Tobruk, mi se pare, s-au gasit niste canistre si butoaie cu benzina din al doilea razboi mondial, apartinand armatei germane, combustibil pentru tancuri (aveau si tancuri cu motor Otto, nu numa' Diesel). A fost o batalie pe-acolo. SI BENZINA AIA (din 1942) N-AVEA NIMIC. Au bagat-o la masini si voie buna, hai la plimbareee. Deci de aproape saptezeci de ani... No further comments. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 treaba cu rezervorul plin e buna, si eu fac la fel. Dar ATENTIE! Avem niste prieteni SUPERMESERIASI banditi si banditosi, mesteri, experti, supermembrii, megamembrii, care o tin cu o faza: cum ca benzina se degradeaza, isi schimba proprietatile si fwt motoru', ca se depun nu stiu ce chestii pe fundul rezervorului si infunda injectoarele, jicloarele, etc, mai sa fie!!!, ...si o tin tare baietii astia cu povata cum ca rezervoru trebe sa fie gol. Eu nu sunt de acord. Eu sunt pentru rezervor plin la iernat. Pai daca rezervorul este gol, nu mai ai cum sa o pornesti la 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 la mine busonul ala e dintr un plastic ciudat si rezistent ca sa nu strici filetul gaurii (cred)sigur nu e stricat filetul busonului? misto! la mine e din otel, si sigur nu-i stricat la buson ca ar fi fost bine bateria in casa, rezervorul plin ca sa nu rugineasca, lant uns si cam atat. e de-ajuns! n-o porni pana la primavara, chiar n-are rost sa-ti umplii mobra de aburi practic degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu_sima Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 ] Salut Claudiu. Da, cam asa ceva cu oloiu' in cilindrii... unii spun ca e bine, altii nu. In manualul de intretinere original e scrisa procedura cu uleiul in cilindrii: scoti bujiile si injectezi cu seringa (fara ac) cate 20 ml in fiecare cilindru. Apoi bagi in viteza si invarti de cateva ori sa unga peretii cursei volumului de ardere. Ca cica protejeaza impotriva ruginei datorate condensului din aerul UMED ce poate ca a ramas din ultima aspiratie sau vine pe esapament daca-s deschise supapele de evacuare... bla bla bla... ai inteles ceva?? ... Se spune ca E RECOMANDAT in zonele cu umiditate mare 90 spre 100%. Aceasta umiditate nu e valabila pentru Romanica noastra draga si scumpa. Doar daca o tii pe Suzi undeva intr-o pivnita umeda din Londra, sau intr-o mlastina din Vietnam, sau in jungla din Africa ecuatoriala sau Amazonia, in sezonul ploios, acolo unde umezeala e de 100%. Da, acolo injectezi oloi in cilindrii. Eu unul nu recomand injectia cu ulei in capul pistoanelor. Numa bine si tie. Mesaj completat Era sa uit: Bateria poti s-o duci in casa, nici o problema, dar iti spun eu cum fac: O pornesc saptamanal. O tin 10 minute FIX in ralanti, apoi inainte sa o opresc ii dau trei blane. Atat. Si faza cu rezervorul plin e adev Bateria n-am decuplat-o inca niciodata si n-am avut (inca) probleme cu ea. Banditoasa mea e din 2008, e inca proaspata... am timp sa inceapa si la mine problemele. Treaba cu rezervorul plin e buna, si eu fac la fel. Dar ATENTIE! Avem niste prieteni SUPERMESERIASI banditi si banditosi, mesteri, experti, supermembrii, megamembrii, care o tin cu o faza: cum ca benzina se degradeaza, isi schimba proprietatile si fwt motoru', ca se depun nu stiu ce chestii pe fundul rezervorului si infunda injectoarele, jicloarele, etc, mai sa fie!!!, ...si o tin tare baietii astia cu povata cum ca rezervoru trebe sa fie gol. Eu nu sunt de acord. Eu sunt pentru rezervor plin la iernat. Ca si chestie, asa, va povestesc o faza: in nord-estul Libiei, in desert, la Tobruk, mi se pare, s-au gasit niste canistre si butoaie cu benzina din al doilea razboi mondial, apartinand armatei germane, combustibil pentru tancuri (aveau si tancuri cu motor Otto, nu numa' Diesel). A fost o batalie pe-acolo. SI BENZINA AIA (din 1942) N-AVEA NIMIC. Au bagat-o la masini si voie buna, hai la plimbareee. Deci de aproape saptezeci de ani... No further comments. Salut, Merci pt info, Din pacate nu o sa pot sa o pornesc odata la o saptamana doua, pentru ca acolo unde o las ramane pe parcursul ierni si eu nu o sa fiu langa ea sa ii dau din la cheie din cand in cand, Oricum ma gandeam sa ii las rezervorul plin sa o pun pe cricul ei si sa ii scot bateria pe timpul ierni. cu toate ca bateria e nou nouta nu are mai mult de 4 luni decand am puso pe ea deci ma gandesc ca as putea sa o las pe bestie. La mine Banditul e mai vechi pt ca sunt incepator si am zis ca pt inceput sa iau unu mai vechi sa vad cum e si dupa sa trec la unu mai nou pe injectie. Acum ramane de vazut pana o sa decid ca nu mai sunt incepator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Pai daca rezervorul este gol, nu mai ai cum sa o pornesti la 2 saptamani Salve, Banditrider. Scuze, dar n_ai citit cu atentie textul meu. Eu vorbeam despre (si fac lobby pentru asta) rezervor plin in perioada de iarna. Numa' bine si mai bucurati-va de vreme buna, daca este, acolo, acasuca. Eu iar umblu prin Africa ecuatoriala, in cautare de zacaminte de petrol. Mai exact in niste mangrove la Atlantic, in Gabon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 (editat) Dar ATENTIE! Avem niste prieteni SUPERMESERIASI banditi si banditosi, mesteri, experti, supermembrii, megamembrii, care o tin cu o faza: cum ca benzina se degradeaza, isi schimba proprietatile si fwt motoru', ca se depun nu stiu ce chestii pe fundul rezervorului si infunda injectoarele, jicloarele, etc, mai sa fie!!! eee Banditosule, da' vad ca te rod tare niste chestiuni de faci asa niste apropouri subtile. pina vii cu o explicatie pentru faptul ca o motocicleta care nu a fost pornita timp de 4 luni porneste fenomenal de greu, in schimb daca e pornita frecvent nu e nici o problema declar postul tau nul. ca sa nu mai spunem de faza cu tinutul la ralanti 10 minute dupa care ii dai blana, si mai ai tupeul sa pretinzi ca demontezi mituri (vezi mai sus). chestia aia iti descarca bateria mai mult decit ti-o incarca. ca fapt divers, o baterie in stare mai mult proasta decit buna a putut sa-mi porneasca motorul dupa ce a stat din noiembrie pina-n martie in garaj neincalzit, timp in care n-am porniti motorul nici macar o data. in plus, puterea alternatorului la Kult e maxima la 4000 de ture, nu la blana ca na, e logic sa ti-o furnizeze la o turatie omeneasca, nu la red line. asa ca blana aia nu foloseste la ceva decit in capul tau. si treaba asta n-o spun pt. ca ma cred "SUPERMESERIAS bandit si banditos, mester, expert, supermembru, megamembru" ci pt. ca pur si simplu am citit manualul. si na, daca tot nu te-ai abtinut sa ne arati ce-ai invatat tu la cursurile de ironie si sarcasm, atasez pagina din manualul Haynes unde scrie despre storage. e drept, nu recomanda golirea rezervorului dar recomanda golirea carburatoarelor si adaugarea de stabilizator. Cilti de instalator din anii 1950, zici? Zi mersi ca n-o pus teflon, sa se topeasca pe-acolo....Asa-i cu second-handurile, au avantaje, dar si dezavantaje ... surprize, surprize... banuiesc ca si asta e un fel de umor, adica cred ca stii ca temperatura mare de topire (300 si ceva) e unul din parametrii care-l recomanda in aplicatiile de genul asta. alte sfaturi? ieri am fost pina la tara si-am schimbat rulmentii de la jug. totul a mers fara probleme. pont: daca vreti sa faceti singuri treaba va trebuie o scula care ori sa aiba o buza care sa agate ghidul inferior, ori sa fie putin curbata la capat din acelasi motiv. rulmentul inferior are diametru mai mare decit cel superior si din cauza asta teava cadrului se largeste putin in partea de jos cit sa poata fi agata buza. doar ca datorita unghiului permis de teava cadrului o simpla surubelnita nu ajunge acolo. cei cu Pop pot sa foloseasca axul de la roata fata care are o buza fix cit trebuie eu asta am folosit. si inca ceva: recomand folosirea unui ciocan de macar 800g-1kg, efortul e mult mai mic iar cind il bateti pe cel nou inapoi o sa fiti mai siguri ca a intrat cit trebuie. ghidul inferior il bateti cu ghidul vechi (pentru ca trebuie sa intre cam 4 milimetri in teava cadrului) iar cel vechi cu o bucata de MDF sau ceva similar. oricum, cred ca e clar ca nu e voie sa dai direct cu ciocanul in ghid. se mai recomanda folosirea de vaselina cit mai buna, exista vaselina speciala pentru rulmenti si unele rezistente la apa. la mine citeva role erau ruginite, asta e semn clar ca acolo nu mai era deloc vaselina si se rodea metal pe metal. procedura de reglare conform manualului Suzuki e cam asa. se stringe piulita de reglare la 45 Nm, se misca ghidonul stinga-dreapta de citeva ori ca sa se aseze rolele, dupa care se desface piulita un sfert pina la jumatate de tura. dupa care se stringe si piulita superioara, cea cromata. e important, ca si aia apasa putin pe rulment, cine si-a reparat singur bicicleta stie ce zic (vezi conurile de la rulmentii rotilor) se ridica roata din fata-n aer si se verifica cu un cintar cu arc ca la capatul ghidonului forta necesara sa-l miste e 200-500 grame. daca nu, reglezi din nou. banuiesc ca e important sa fie si perfect verticala motocicleta, altfel greutatea ansamblului exercita si ea o forta asupra ghidonului. na, acuma banuiesc ca maxim 1% din cei care fac reparatia asta respecta procedura, numai sa faci o scula pentru piulita de ajustare care sa poata fi atasata la cheia dinamometrica e ceva bataie de cap... dar ca idee, sa vedeti la ce fel de detalii ne spun cei de la Suzuki sa fim atenti. Editat Octombrie 10, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 iese careva la o plimbare mica mica prin bucale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 eee Banditosule, da' vad ca te rod tare niste chestiuni de faci asa niste apropouri subtile.pina vii cu o explicatie pentru faptul ca o motocicleta care nu a fost pornita timp de 4 luni porneste fenomenal de greu, in schimb daca e pornita frecvent nu e nici o problema declar postul tau nul. ca sa nu mai spunem de faza cu tinutul la ralanti 10 minute dupa care ii dai blana, si mai ai tupeul sa pretinzi ca demontezi mituri (vezi mai sus). chestia aia iti descarca bateria mai mult decit ti-o incarca. ca fapt divers, o baterie in stare mai mult proasta decit buna a putut sa-mi porneasca motorul dupa ce a stat din noiembrie pina-n martie in garaj neincalzit, timp in care n-am porniti motorul nici macar o data. in plus, puterea alternatorului la Kult e maxima la 4000 de ture, nu la blana ca na, e logic sa ti-o furnizeze la o turatie omeneasca, nu la red line. asa ca blana aia nu foloseste la ceva decit in capul tau. si treaba asta n-o spun pt. ca ma cred "SUPERMESERIAS bandit si banditos, mester, expert, supermembru, megamembru" ci pt. ca pur si simplu am citit manualul. si na, daca tot nu te-ai abtinut sa ne arati ce-ai invatat tu la cursurile de ironie si sarcasm, atasez pagina din manualul Haynes unde scrie despre storage. e drept, nu recomanda golirea rezervorului dar recomanda golirea carburatoarelor si adaugarea de stabilizator. banuiesc ca si asta e un fel de umor, adica cred ca stii ca temperatura mare de topire (300 si ceva) e unul din parametrii care-l recomanda in aplicatiile de genul asta. alte sfaturi? Mai Caline, tu chiar nu stii de gluma? Chiar totul se rezuma la documentare si la expuneri de plaje de functionare, de parametri,si de limite etc...? Si daca teflonul cu pricina e "Made in China". Mai garantezi cele trisute si ceva de °C??? Si pornirea saptamanala a motorului, iarna, e mai important pentru motor in sine, nu in primul rand pentru baterie. Circulatia, omogenizarea uleiului, precum circulatia carburantului in carburatoare E MULT MAI IMPORTANTA decat o baterie... sa incarcarea ei. Cu privire la "blana" de care pomenesc: eu, cu mintea mea limitata de taran prost din provincie, cred ca foloseste la PURJARE de chestii acolo, debite de fluide (benzina si aer), etc, prin carburatoare, sau ma rog, injectoare... Mai Caline, tu chiar ai raspuns si contre la toate? Nu poti vedea viata un pic mai lejer, mai relaxat? "si mai ai tupeul sa pretinzi ca demontezi mituri (vezi mai sus)." - ce vrei sa spui cu ineptia asta... oare nu iezista prezumtie de nevinovatie? Inca o intrebare, domnule expert: Ce e ala "Manualul Haynes", asaaa doar, sa nu mor prost... Cu respect, domnule Calin, al dumneavoastra, Otto Weber din Targu Mures. PS: Otto = ca pe tipul de motor pe care-l calaresc Weber = un sistem de carburatie, apoi devenit carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.