Macke Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 DiD vs Regina and Co e iarasi o discutie despre uleiuri Compara cu ce ai avut...ai avut DiD si a fost bun, da-i inainte cu asta. Nu a fost bun, incearca sa schimbiu marca. Oricum e o chestie de gust si bani, dar inainte de toate e o chestie de CUM ITI INTRETII LANTUL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 va multumesc pentru raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 acum........did sau regina RK Mesaj completat am o curiozitate: cum e cu distributia la motoarele noastre , trebuie schimbata sau cum ? Nu are un interval fix la care trebuie schimbata. Mai multe nu stiu sa zic ,adica dupa ce semne de uzura ar trebui sa te uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 va multumesc pentru raspunsuri ! E pe lant. S-ar zice ca nu ar fi probleme cu ea daca e expoatata normal. Citisem tot pe forumul asta ca ar avea niste intinzatoare automate sau ceva de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Uite atasamentele, se vad bine patinele intinzatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 va multumesc pentru raspunsuri ! Cu placere ... Un semn important care sa te duca cu gandul la distributie ... este zgomotul. Are un soi de tzacanit specific (rontzait) diferit fata de cel de tacheti ... Daca ai mers cum stiu eu ca mergi ... si ai mai putin de 50-60k km ... nu se pune problema. BTW ... cum iti mai e foaia pe spate? ai inlocuit-o sau o mai lasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 (editat) Cu placere ... Un semn important care sa te duca cu gandul la distributie ... este zgomotul. Are un soi de tzacanit specific (rontzait) diferit fata de cel de tacheti ... Daca ai mers cum stiu eu ca mergi ... si ai mai putin de 50-60k km ... nu se pune problema. BTW ... cum iti mai e foaia pe spate? ai inlocuit-o sau o mai lasi ? am 50.000 km si am mers normal mie imi zice tata ca la astea pe benzina lantu sta in ulei si nu trebuie schimbat ca la alea pe motorina si daia intreb ca el stie de masini , la motoare habar n are Editat Octombrie 14, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 am 50.000 km si am mers normalmie imi zice tata ca la astea pe benzina lantu sta in ulei si nu trebuie schimbat ca la alea pe motorina si daia intreb ca el stie de masini , la motoare habar n are Lantzu de la distributie ... de la motoreta pana la tanc (pe benzina SI motorina) ... e numai in ulei. Poate tatal tau s-a referit la curea de distributie ... care este "afara" din motor si trebuie schimbata la un interval de timp. Iar cureaua de distributie n-are legatura cu diesel/benzina ... se foloseste la ambele. E adevarat, daca mergi normal ... s-ar putea sa nu trbuiasca sa-l schimbi niciodata ... El oricum are niste reglaje ... care se fac automat cand lantul se slabeste, astfel intinzandu-l ... Eu spre exemplu am aceasta problema, la 70k km deja croncane si intinzatorul e la maxim ... Efect negativ imediat si grav nu are ... si nici nu va plesni in motor vreo data in viata lui .. singurul lucru deranjant este ca face shpan din patina intinzatoare, zgomotul si faptul ca nu e "ca nou". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Lantzu de la distributie ... de la motoreta pana la tanc (pe benzina SI motorina) ... e numai in ulei. Poate tatal tau s-a referit la curea de distributie ... care este "afara" din motor si trebuie schimbata la un interval de timp. Iar cureaua de distributie n-are legatura cu diesel/benzina ... se foloseste la ambele. E adevarat, daca mergi normal ... s-ar putea sa nu trbuiasca sa-l schimbi niciodata ... El oricum are niste reglaje ... care se fac automat cand lantul se slabeste, astfel intinzandu-l ... Eu spre exemplu am aceasta problema, la 70k km deja croncane si intinzatorul e la maxim ... Efect negativ imediat si grav nu are ... si nici nu va plesni in motor vreo data in viata lui .. singurul lucru deranjant este ca face shpan din patina intinzatoare, zgomotul si faptul ca nu e "ca nou". am inteles . sa traiesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Salut, vreau sa imi iau un Bandit de 600 sau un gsx600f Am o intrebare: se pot monta carene de Bandit 600 S pe unul fara? Ma refer la partea din fata care contine si farul. Cam cat costa aproximativ? Mesaj completat ideea este ca imi place gsx600f-ul cum arata dar pozitia o consider mai buna pe Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Question despre motorul asta. Daca trec de la b6 la b12,5 + 10 ani diferenta, dupa 20k km facuti pe b6, se considera ca as avea vro sansa de supravietuire? tinand cont ca nu sunt reiser, doar ca din cand in cand ma mancanca palma! Din punct de vedere intretinere cum se schimba situatia: consum mai mare ( nu cu mult ) , kit pinioane si lant mai des inlocuit, cauciucuri la fel. Altceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Stai linistiti domnule, trecit fara probleme. Primele cateva sute de km vor fi de acomodare, dupa care nu vei mai vrea sa treci vreodata la B6 sau B6.5 Bafta multa! Frumoasa alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Question despre motorul asta.Daca trec de la b6 la b12,5 + 10 ani diferenta, dupa 20k km facuti pe b6, se considera ca as avea vro sansa de supravietuire? tinand cont ca nu sunt reiser, doar ca din cand in cand ma mancanca palma! Din punct de vedere intretinere cum se schimba situatia: consum mai mare ( nu cu mult ) , kit pinioane si lant mai des inlocuit, cauciucuri la fel. Altceva ? Daca eu supravietuiesc, iti dai seama ca nu o sai probleme Pe bune, cunosti motorul ala? E de multe luni la vanzare pe Bikeshop, tot schimba anunturile la el, oare nu e mizerabil de mic pretul? Zic si eu, cam pute a teapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Si mie imi miroase a teapa desi s-ar putea sa nu fie, dar nu stiam cum sa va spun ca ma bate gandul sa-mi iau un b12 mai nou. . Asa macar asta e tangibil si ati putut sa va dati cu parerea. Si totusi cu intretinerea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Am rezolvat probelma la buson ca incepuse sa se mareasca pata sub mobra. Am fost ieri la Cesar unde am dat uleiul jos, am culcat usor mobra pe-o parte si am dat din nou filet (din M14x1,25 in M16x1,5). N-am gasit buson de BMW pe nicaieri, asa ca am cautat unu care sa fie de 16 si pe acelasi pas, am gasit de Logan, numai ca am gasit doar saiba de cupru/aluminiu plata, si n-a tinut, transpira binisor. Asa ca am cautat mai mult o saiba din-aia bombata (de se turteste la strangere) si azi dim, am dat iar uleiul jos si am pus busonul de logan cu saibe buna si tineeee:D o sa-mi fac comanda de buson de BMW inainte de schimbul urmator, pana atunci, am bandit cu buson de Logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Am rezolvat probelma la buson ca incepuse sa se mareasca pata sub mobra. Am fost ieri la Cesar unde am dat uleiul jos, am culcat usor mobra pe-o parte si am dat din nou filet (din M14x1,25 in M16x1,5). N-am gasit buson de BMW pe nicaieri, asa ca am cautat unu care sa fie de 16 si pe acelasi pas, am gasit de Logan, numai ca am gasit doar saiba de cupru/aluminiu plata, si n-a tinut, transpira binisor. Asa ca am cautat mai mult o saiba din-aia bombata (de se turteste la strangere) si azi dim, am dat iar uleiul jos si am pus busonul de logan cu saibe buna si tineeee:D o sa-mi fac comanda de buson de BMW inainte de schimbul urmator, pana atunci, am bandit cu buson de Logan Si uite asa .. usor-usor ... iti iei Logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Salut,vreau sa imi iau un Bandit de 600 sau un gsx600f Am o intrebare: se pot monta carene de Bandit 600 S pe unul fara? Ma refer la partea din fata care contine si farul. Cam cat costa aproximativ? Mesaj completat ideea este ca imi place gsx600f-ul cum arata dar pozitia o consider mai buna pe Bandit De ce ai vrea sa strici un naked pur si sa-l faci semicarenat ? Ma rog, fiecare cu gusturile lui.. Daca este pana in anul 2000, se poate face sigur..Nu stiu cum este la urmatoarele modele, pop/neo/evo.. Dar teoretic ar trebui sa se poata face Si daca iti iei un Bandit N, (cel fara semicarena, modelul kult 1995-2000) cred ca era cineva dornic de schimb pe forum..Vroia sa-i schimbe semicarena cu far..Asta daca nu ma insel ! Succes in alegere, orice ai alege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 o sa-mi fac comanda de buson de BMW inainte de schimbul urmator, pana atunci, am bandit cu buson de Logan acu trebe sa fii mai politicos cu posesorii de logan Nu de alta dar poate iti sare busonul bine ca ai scapat de belea. io zic sa lasi busonul de logan daca isi face treaba ca nu se supara aia de la BMW daca nu-ti pui de BMW... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 salutare am un bandit 1200 '99 de vanzare. recent adus in tara, acte in regula, a avut un singur proprietar ! stare f. buna, consumabile in stare buna. pret 1800 euro neg. cei interesati dati un P.M. sau sunati la 0726316580. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Salut banditule 400 care erai azi la unirii pe la ora 3 jumate si veneai dinspre casa poporului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 salutaream un bandit 1200 '99 de vanzare. recent adus in tara, acte in regula, a avut un singur proprietar ! stare f. buna, consumabile in stare buna. pret 1800 euro neg. cei interesati dati un P.M. sau sunati la 0726316580. Ce este cablul ala care se afla langa tija de la schimbator ? Este ceva specific pt. 1200 ? (poza 3) Arata destul de bine banditul..mi-ar fi placut sa trec la 1200 cc, mai ales ca este aproape identic cu al meu..Dar nu mai am bani de inca un bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Este de la ambreiajul hidraulic la 1200 nu este pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Este de la ambreiajul hidraulic la 1200 nu este pe cablu. Da ai dreptate, trebuia sa observ ca nu mai este cablul de ambreiaj deasupra..Iar cablul de care ziceam este o conducta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 in `99 banditu avea ambreiaj hidraulic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Si uite asa .. usor-usor ... iti iei Logan acu trebe sa fii mai politicos cu posesorii de logan io zic sa lasi busonul de logan daca isi face treaba ca nu se supara aia de la BMW daca nu-ti pui de BMW... nu numai ca am Bandit, dar am un Bandit Golan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.