talhar Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 incarcat cum vezi AICI + eu la ghidon si pretina pasagera - cel mai bun consum 5,3/100 km la o medie de 100-110 km/h, mers la 22-25 grade. incarcat mai lejer, adica doar cort+rucsac pe coada si tankbag si fara pretina in spate, cel mai bun consum scos a fost 4.4-4.5/100 km, mers la fel 90-110 km/h, tot in miezul verii. de ce zic de temperatura: pt ca (mie cel putin) pe frig imi consuma mai mult, de exemplu, pe vremea asta, in oras, cateodata imi sare putin de 7/100 km, pe cand vara sta pe la 6-6,5/100 km. Cam la fel si eu cu mentiunea ca eu am varianta S (ma gandesc sa nu se schimbe un pic aerodinamica, dar nu cu mult). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 cu carburatoarele curate, carburatia proapat facuta, bujii noi noute ngk iridium, toba originala, nu stiu sa-mi fi scazut vreodata sub 5. la drum 5 daca merg cumintel =110-120, 5,5 daca sar de 120-130, 6 daca ma duc la 140-160. in oras, 5,5-7 - depinde de zilele care le prind etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 incarcat cum vezi AICI + eu la ghidon si pretina pasagera - cel mai bun consum 5,3/100 km la o medie de 100-110 km/h, mers la 22-25 grade. incarcat mai lejer, adica doar cort+rucsac pe coada si tankbag si fara pretina in spate, cel mai bun consum scos a fost 4.4-4.5/100 km, mers la fel 90-110 km/h, tot in miezul verii. de ce zic de temperatura: pt ca (mie cel putin) pe frig imi consuma mai mult, de exemplu, pe vremea asta, in oras, cateodata imi sare putin de 7/100 km, pe cand vara sta pe la 6-6,5/100 km. cu carburatoarele curate, carburatia proapat facuta, bujii noi noute ngk iridium, toba originala, nu stiu sa-mi fi scazut vreodata sub 5. la drum 5 daca merg cumintel =110-120, 5,5 daca sar de 120-130, 6 daca ma duc la 140-160. in oras, 5,5-7 - depinde de zilele care le prind etc. Fratilor, inseamna k am eu o problema. Cred k v-am mai povestit: Fara bagaje, cu prietena pe spate, am scos 4,51%, mers...nu foarte tare pt k m-am intors pe ploaie. Traseul a fost Ploiesti-Cheia-Brasov-Predeal-Ploiesti. In oras, cred k imi ia peste 10 (sau ma insel eu???) Intr-adevar, pe frig papa nitzel mai mult. Se simte si si vede. Numa' bine kt mai permite vremea!!!! Mesaj completat incarcat cum vezi AICI + eu la ghidon si pretina pasagera - cel mai bun consum 5,3/100 km la o medie de 100-110 km/h, mers la 22-25 grade. incarcat mai lejer, adica doar cort+rucsac pe coada si tankbag si fara pretina in spate, cel mai bun consum scos a fost 4.4-4.5/100 km, mers la fel 90-110 km/h, tot in miezul verii. de ce zic de temperatura: pt ca (mie cel putin) pe frig imi consuma mai mult, de exemplu, pe vremea asta, in oras, cateodata imi sare putin de 7/100 km, pe cand vara sta pe la 6-6,5/100 km. cu carburatoarele curate, carburatia proapat facuta, bujii noi noute ngk iridium, toba originala, nu stiu sa-mi fi scazut vreodata sub 5. la drum 5 daca merg cumintel =110-120, 5,5 daca sar de 120-130, 6 daca ma duc la 140-160. in oras, 5,5-7 - depinde de zilele care le prind etc. Fratilor, inseamna k am eu o problema. Cred k v-am mai povestit: Fara bagaje, cu prietena pe spate, am scos 4,51%, mers...nu foarte tare pt k m-am intors pe ploaie. Traseul a fost Ploiesti-Cheia-Brasov-Predeal-Ploiesti. In oras, cred k imi ia peste 10 (sau ma insel eu???) Intr-adevar, pe frig papa nitzel mai mult. Se simte si si vede. Numa' bine kt mai permite vremea!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 cum ai calculat tu 4,51 % , zi si mie sa calculez si eu astia Minte . mie imi consuma 5,5 -6 afara si 7-8-9-15 in oras depinde cum merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) cum ai calculat tu 4,51 % , zi si mie sa calculez si eu astia Minte . mie imi consuma 5,5 -6 afara si 7-8-9-15 in oras depinde cum merg Chiar stateam si ma minunam de consumul ala :| Mie mi-a iesit consum de 6% am mers combinat, si tare si incet..chiar m-a bucurat consumul..Deci consumul la mers usurel ar fi pe la 5% in afara.. In oras 6-7%, nu cred ca a consumat vreodata 8 litrii la suta de km ) Sezonul care vine vreau sa vad cat de mic pot sa scot consumul..(la drumurile mai lungi o sa pun toba stock) Deja ma gandesc la un drum de vreo 4-5 zile Ce parere aveti de drumul asta ? Nu am mai fost asa departe pana acum http://maps.google.com/maps?f=d&source...ie=UTF8&z=7 Editat Octombrie 25, 2010 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 cu ajutorul zeilor motociclismului sa pot strange bani si sa-mi pun mobra la punct, ca la vara vreau sa fac traseul asta http://maps.google.com/maps?f=d&source....753418&z=6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 cum ai calculat tu 4,51 % , zi si mie sa calculez si eu Metoda plin-plin/ Anul trecut Bacau-Predeal, 4.55%. Anul asta Bacau - Radauti, pasageru + bagaje 5.2%. deci..se poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Consumurile difera de la modele cu carburatie la cele cu injectie. Eu sub 5.8-6 nu scad afara [cu sau fara pasager - foarte curios !!!]... iar in orash in jur de 7! Merg zilnic in orash, astfel ma trezesc deseori ca am nevoie de un umpf! si cred ca schimbarea pinionului va ajuta foarte mult. Sunt convins si de scaderea consumului, asta am experimentat-o pe motoreta anterioara. Afa din orash, exista dezavantajul scaderi top speedului si vei constata ca va trebui sa schimbi mai devreme treapta, dar... ai si aici un avantaj. La depasiri! Banditul e cunoscut ca fiind cea mai grea motoreta din categoria sa [!!!] asha ca modificarea asta ajuta la lansarea masei considerabile. Eu unul consider ca merita. Vor spune unii ca japonezul a stiut ce face. Sigur ca a stiut, dar nu-i nimeni mai priceput ca japonezul la realizarea compromisului perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Banditul e cunoscut ca fiind cea mai grea motoreta din categoria sa [!!!] depinde de ce intelegi prin categoria sa. Eu B6-ele nu-l vad in aceeasi gama cu Hornet600 Fazer 600, ci mai degraba in gama lu CB750 si XJ600, adica un naked mai clasic si cu valente atat in oras si cat si la drumuri mai lungi. Hornetul mi se pare foaaaaarte mic ca gabarit, chiar mai mic decat Honda CB500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 depinde de ce intelegi prin categoria sa.Eu B6-ele nu-l vad in aceeasi gama cu Hornet600 Fazer 600, ci mai degraba in gama lu CB750 si XJ600, adica un naked mai clasic si cu valente atat in oras si cat si la drumuri mai lungi. Hornetul mi se pare foaaaaarte mic ca gabarit, chiar mai mic decat Honda CB500. Plus ca albina e de gheu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 depinde de ce intelegi prin categoria sa.Eu B6-ele nu-l vad in aceeasi gama cu Hornet600 Fazer 600, ci mai degraba in gama lu CB750 si XJ600, adica un naked mai clasic si cu valente atat in oras si cat si la drumuri mai lungi. Hornetul mi se pare foaaaaarte mic ca gabarit, chiar mai mic decat Honda CB500. asta am zis intotdeauna: hornet e motor de gagica sau de om scund. daca ai peste 1.80 stai pe el ca si cum ai avea un iepure intre picioare oricum daca te gandesti la banii investiti intr-un motor, banditul este de departe cel mai rentabil naked/tourer. ah... ca vrei alta jucarie, asta e altceva! dar pentru scopuri practice B6 isi face treaba foarte onorabil si cu cheltuieli minime de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 cu carburatoarele curate, carburatia proapat facuta, bujii noi noute ngk iridium, toba originala, nu stiu sa-mi fi scazut vreodata sub 5. la drum 5 daca merg cumintel =110-120, 5,5 daca sar de 120-130, 6 daca ma duc la 140-160. in oras, 5,5-7 - depinde de zilele care le prind etc. eu pentru primul sezon cu talharul pot sa zic ca am ramas la acelasi consum 5,5 - 6.0 doar ca mi-a crescut viteza de croaziera...cu pegasul (aprilia pegaso) mergeam undeva in jur de 100-110 , iar cu banditul 120-130...si am mai castigat ceva : banditul e mai putin obositor la drum ceeace am si urmarit prin skimbarea mobrei....desi sincer sa fiu cateodata tare mi-e dor de monocilindru ...are ceva al lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) Eram curios de ceva, voua va amorteste fundu pe sa, la drum lung, sau e din cauza protectiilor mele de la sold ?) Si inca ceva, cam la cat m-ar duce uleiul + filtru ? Ca sa stiu ce calcule sa-mi fac..Stiu ca a mai fost discutata problema despre care ulei e mai bun, dar momentan vreau doar sa stiu la ce sa ma astept pe partea financiara..(ceva nici prea scump, nici prea ieftin, mediu) Sper sa fie pana in 300 lei.. Editat Octombrie 26, 2010 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) -direct de la suzuki ulei care trb schimbat in 4 mii 200 + 50 filtru , cel care merge 6 mii 230 parca (pe undeva pe acolo), dar daca mergi la drum lung poti sa faci linistit mult mai multi km fara probleme - cand faci plinu poti sa astepti sa se duca spuma aia si sa mai bagi , intra incredibil de multa benzina pe urma , chiar poi sa pui pana sus de tot ( asa fac uneori cand plec la drum lung , sa zic ca am 5, 67 eu unu nu pot si nici nu cred in consumuri dastea ci doar in alea rotunjite , daia intrebam de curiozitate cum faceti ) -cbf , xj 600 si fazer cred ca sunt in aceiasi clasa cu banditu, ala de 750 nu are ce cauta ca e alta cilindree si dracu sa le ia ca probabil mai sunt si altele - da si mie imi amorteste fundu la drum lung, e de la sa , daca vrei ca la drum lung sa nu iti mai amorteasca baga niste burete sub ea( user darian se ocupa cu sei ) ..parerea mea Editat Octombrie 26, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 va amorteste fundul la drum lung? si mie...dar fata de alte mobre e parfum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Eu mi-am facut saua la Darian, imbunatatire foarte relaxanta Adica acum merg 200 km intins fara sa ma doara popoul. Inainte cam pe la 80-100 km trebuia sa fac popas. Ganditi-va ca Predeal - Bacau l-am facut cu un songur popas la Onesti, deci 170 km mers intins, fara a cobora din sa. Asadar...merita efortul Eu niciodata nu pun plin-plin, pentru ca in 99 % din cazuri las motorul pe crickul mic, aplecat. In mod normal ar trebui sa dea afara prin supraplin, ca la masina. Daca nu da, e alta poveste, inseamna ca nu e la fel, dar pun benzina exact pana la baza "gatului". XJ600 e un pic ai usor ca banditul, CB750 e mai greu. Ideea e ca banditul iti da senzatia ca e greu din cauza faptului ca are centrul de greutate mai jos, sau cel putin asa simt eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 eu am avut burete adaugat sub sea si l-am scos. depinde de poponet. eu ma simt de abea acum bine in sea. bine, i-am mai facut o modificare, i-am adaugat un cioc care urca un pic pe rezervor, dar asta nu-mi face nimic la pozitia in sea ci doar evit sa mai am vreun contact cu rezervorul. s-ar putea inaltata mult fiind sa se modifice pozitia si sa nu mai am nevoie de burete. chiar ma incomoda buretele ala de cand am inaltat-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 ...desi sincer sa fiu cateodata tare mi-e dor de monocilindru ...are ceva al lui da, da... si mie mi-e dor de-al meu! dar, vorbind despre sa, venind de pe ktm... saua asta e parfum... am mers 380km fara sa am probleme... opriri de alimentare si papica, altfel, nu m-as fi dat jos... de-as scadea si eu consumul la 5.5L m-as duce Buc - Vama veche fara oprire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Eu mi-am facut saua la Darian, imbunatatire foarte relaxanta Adica acum merg 200 km intins fara sa ma doara popoul. Inainte cam pe la 80-100 km trebuia sa fac popas. Confirm cu saua de la Darian. Inainte Buc-Constanta mergea doar cu o oprire, dupa modificare sa ma trezeam in Constanta ca nu oprisem nicaieri. Singura chestie e ca mi se pare ca se lasa pe parti buretele in timp si trebuie retapitat dupa 1 an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 in schimb pe saua de la bandit alunec spre rezervor si uneori simt nevoia sa stau putin mai in spate...treaba asta nu-mi prea place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Liniste si pace pe aici. Inteleg ca s-au pus motoarele la iernat dar si calculatorul cu ele? Am si eu o problema. Imi troncane ceva pe fata la talhar si nu-mi dau seama ce e. Daca ma inclin prea mult pe curbe incep sa dansez. Ce dracu poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Liniste si pace pe aici.Inteleg ca s-au pus motoarele la iernat dar si calculatorul cu ele? Am si eu o problema. Imi troncane ceva pe fata la talhar si nu-mi dau seama ce e. Daca ma inclin prea mult pe curbe incep sa dansez. Ce dracu poate fi? welcome to the club! rulmenti roti + rulmenti jug. Si eu o sa-i schimb la primavara. PS: Eu inca merg cu talharu', si o sa mai merg vreo 2 sapt dupa care ii fac un dus serios, il duc la tara, ii fac plinu, bag in casa pe cricu central, scot bateria, arunc husa pe el si somn usor pana la primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) e putin probabil ca rulmentii rotii sa ajunga sa faca zgomot, daca e asa inseamna ca sint terminati in ultimul hal si trebuie sa nu mai mergi cu motorul pina nu-i rezolvi. pe linga rulmentii de pe fata (jug si roata) poate sa fie de la etrieri, mai exact jocul tijelor jumatatilor flotante in ghidurile in care culiseaza (jocul e normal atit timp cit etrierul functioneaza dar e posibil sa nu mai fie vaselina - atentie, se foloseste vaselina speciala pe baza de silicon dar e putin probabil sa fie de acolo). sau poate sa aiba joc tubul furcii in jamba. multe motociclete au problema asta din fabrica, sint proiectate cu un joc intre jamba si bucsa culisanta destul de mare. sau in cazurile extreme se duce stratul de teflon pe pe acea bucsa si se roade metal pe metal. nu stiu daca la Bandit e cazul de joc din fabrica, pot sa zic doar ca la mine exista acel joc. dar inainte sa demontezi toata motocicleta verifica lucrurile mici, adica eventual joc la accesorii (ceasuri, aripa etc). Editat Octombrie 29, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Liniste si pace pe aici.Inteleg ca s-au pus motoarele la iernat dar si calculatorul cu ele? Am si eu o problema. Imi troncane ceva pe fata la talhar si nu-mi dau seama ce e. Daca ma inclin prea mult pe curbe incep sa dansez. Ce dracu poate fi? s-ar putea sa troncane placutele de frana. sa clancane in locasul lor la denivelari. (eu le aud de pilda pentru ca am scos niste foite de tabla care le tineau fixate mai bine) iar la inclinat si dansat pe curbe pot sa fie multe cauze inclusiv amortizorul central (spate) si bucsaraia din bascula mica sau cum s-o numi. du-te la un service care sa-ti faca o revizie cat de cat. toate se rezolva si e bine sa le schimbi din timp. la bandit piesele sunt relativ ieftine... mult noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) Hotilor, stie careva de vreun bandit implicat ieri intr-un accident in Constanta(Navodari)? Mesaj completat Fast pointer pt cei care doresc sa-si schimbe amortizorul stock cu altul mai bun, fiindca toti stim ca amortizorul stoc la hot e tricky. Asta e lista cu lungimile amortizoarelor la alte motoare. Unele intra fara ajustare, la unele mai trebuie un pic lucrat(distantiere, etc) Mesaj completat Ati pus si calculatoarele la iernat, pe langa motociclete? Editat Octombrie 30, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.