Macke Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 cei care se ingrijoreaza legat de pornirea dificila dupa iernat sint doar prea grijulii. Q.E.D. erau bujiile umede de le-ai uscat pe aragaz? sa inteleg ca nu ai lasat parghia rezervorului pe PRI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Ce-am facut eu pt iernat: am spalat-o bine, am spalat si husa, i-am facut plinul, am urcat-o in casa, pus pe cricu central, scos bateria, invelit cu husa, pupat si plecat. Robinetu' e pe ON, de ce pe PRI? (sau te refereai la doar inainte de a porni sa o lasi 2-3 secunde pe pri sa umple carburile) oi vedea la primavara... ce si cum, eu sper sa o ia repede io... toate mobrele pe care le-am bagat la iernat (5 la numar, daca o pun si p-alu frate-miu) au pornit usor primavara in urma iernarii ca mai sus, sper sa tina si la bandit...desi toate astelalte erau ori V2 ori 2L Editat Noiembrie 25, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Q.E.D. erau bujiile umede de le-ai uscat pe aragaz? sa inteleg ca nu ai lasat parghia rezervorului pe PRI? deci. cind am bagat-o la iernat n-am umplut rezervorul complet ca am uitat si nici dupa aia n-am facut-o, ca n-am avut de unde. dar am golit paharele carburilor si am lasat pe "ON". weekendul trecut am dat pe PRI, dat la automat (baterie complet incarcata in prealabil) cu socul tras. a vrut s-o ia cam jumate de secunda dar a lasat-o balta. dupa aia am mai incercat ceva vreme pina s-au udat bujiil;e si a trebuit sa le scot sa le usuc. dupa ce le-am pus inapoi am incercat iar si cu soc si fara soc cu blana maxim. zero. Editat Noiembrie 25, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Daca il crestezi pe mijloc nu cred ca vei face mare lucru. Din moment ce el s-a rupt incercand cu tubulara e clar ca e destul de intepenit....Eu am patit acelasi lucru la o mobra si nu am gasit alta solutie decat sa iau frumusel bormasina si sa incep sa dau gaura dupa gaura , din ce in ce mai mare pana m-am apropiat de profilul prezonului sau cum ii zice , dupa care am refacut filetul (gaura am dat-o in prezon)E o treaba migaloasa care necesita rabdare si atentie. daca strici filetul va trebui sa faci altul pentru un prezon mai mare. Poate stie cineva o solutie mai "domestica"... Faza cu crestatul e corecta, in schimb sa dai gaura dupa gaura in surubul ala ... nu m-as aventura. Cu siguranta iti va scapa in filet pana la urma. Exista un kit de reparatie pentru asa ceva. Tot cu gaura in surub, dar nu tre sa dai multe si nici adanc. Dupa care se baga in gaura respectiva, un divais care arata ca un holtsurub doar ca are filetul pe invers, ca pe masura ce infiletezi sa se intepeneasca in ciotul surubului si sa-l desurubeze. Eu unul, nefiind foarte dibaci cu mainile [doar cu teoria ] as chema un prieten care a mai facut asta! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Robinetu' e pe ON, de ce pe PRI? (sau te refereai la doar inainte de a porni sa o lasi 2-3 secunde pe pri sa umple carburile) Exact, nu scrisese Calin daca a pus robinetul pe PRI inainte de a o porni, de-aia am intrebat. Ma gandeam ca a presupus ca stand de doar cateva saptamani, nu e nevoie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Eu mai tin 1 luna mobra la garaj..dupa care o duc la servici, ca sa nu mai platesc de pomana chirie la garaj.. Este prea frig pentru mine sa mai merg cu ea, acum nu pot decat sa admir pozele: Ps. S-a uitat cineva aseara la TOP Gear ??? A aparut si un Suzuki bandit N, model kult in timpul filmarilor..Rosu cu doua faruri mici(parca aveau o denumire anume, dar nu o mai stiu)..Le facea cu mana la cameramani.. Stiu ca englezii apreciaza mai mult modelul kult, chiar daca este mai in urma cu tehnologia.. Si inca ceva, era cineva aici pe forum care zicea ca are un termometru la motor..De unde l-a cumparat si unde l-a montat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Si inca ceva, era cineva aici pe forum care zicea ca are un termometru la motor..De unde l-a cumparat si unde l-a montat ? Se gaseste la louis, e vreo 30-40 euro. De montat e prea complicat sa te bagi. Tre sa dai jos busonul pe unde torni ulei in motor si sa il inlocuiesti cu termometrul asta . Daca gasesc, iti trimit si linkul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Exact, nu scrisese Calin daca a pus robinetul pe PRI inainte de a o porni, de-aia am intrebat. Ma gandeam ca a presupus ca stand de doar cateva saptamani, nu e nevoie! eu n-am golit carburile cand am bagat-o la iernat, recte, la primavara nu cred ca e nevoie sa dau pe pri. Asta cu pri e cu du-te vino...daca curge prea mult si le inneaca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Salut.Am și eu cîteva întrebări pentru voi.Trebuie să schimb gumele la bandit și nu stiu de care sa cumpăr,ce marca și mai ales ce tip.De CONTINENTAL stie cineva ceva?Shoei multitec are cineva?Cum este. Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) eu n-am golit carburile cand am bagat-o la iernat, recte, la primavara nu cred ca e nevoie sa dau pe pri. Asta cu pri e cu du-te vino...daca curge prea mult si le inneaca? pai daca plutitorul functioneaza si inchide bine de ce sa le inece? oricum atit timp cit motorul merge e ca si cum ai fi pe PRI, nu e absolut nici o diferenta. care e planul meu pentru pornire. mi-am luat stabilizator Wynns si o canistra de benzina proaspata. btw in Iasi mi-a fost imposibil sa gasesc stabilizator si cica problema e generica, in Romanica ar fi greu de gasit, nu stiu de ce. am pus in canistra stabilizator si urmeaza sa golesc rezervorul si carburile complet dupa care pun benzina proaspata. apoi mai fac o golire-doua de carburi ca sa se mai duca ce-a mai ramas nasol pe acolo. eventual pun un furtunas la surubul de golire si las pe PRI ca sa curga ceva benzina buna prin toata instalatia. m-am inarmat si cu un spray de pornire si probabil o sa apelez la vecin sa-mi imprumute bateria de la masina. dupa care incerc sa pornesc motorul si daca o ia il las sa mearga 15 minute timp in care eventual o turez o idee ca sa fiu sigur ca a trecut ceva benzina buna prin instalatie. iar in saptaminile urmatoare mai duc cite o canistra de benzina, pina umplu rezervorul, dupa care o las in pace pin'la primavara. din ce-am citit pe diverse forumuri, daca inainte de prima pornire din primavara fac 1-2 goliri ale paharelor inainte sa dau cheie cica tre' sa mearga "la sfert". explicatia ar fi ca ce intra prima data in cilindri e tocmai ce se lasa pe fundul rezervorului si al paharelor, substante cu putere de aprindere mica comparativ cu benzina proaspata. combinat cu frig (ca in primavara nu-s 35 de grade afara) care genereaza condensarea bezinei, gata-i problema. si trebuie sa recunosc ca explicatia e cea mai plauzibila pe care am auzit-o, ar elucida in totalitate fenomenul, mai ales faptul ca daca reusesc s-o pornesc si o las sa mearga citeva minute dupa aia o ia din prima. iar daca nu rezolva problema macar aflam toti ca stabilizatoarele sint "ulei de sarpe". asa s-ar explica si faptul ca pornirea periodica (inainte sa se depuna multa porcarie din aia pe fund) rezolva si ea problema, pentru ca se purjeaza instalatia in loc sa se acumuleze depunerile. in plus, s-ar explica de ce "benzina din timpul primului razboi mondial" (nu, nu-s ranchiunos, doar ca nu consider util ca cineva sa nege o problema despre care sint convins ca e reala) totusi poate fi folosita si-n ziua de azi. Editat Noiembrie 25, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Faza cu crestatul e corecta, in schimb sa dai gaura dupa gaura in surubul ala ... nu m-as aventura. Cu siguranta iti va scapa in filet pana la urma.Exista un kit de reparatie pentru asa ceva. Tot cu gaura in surub, dar nu tre sa dai multe si nici adanc. Dupa care se baga in gaura respectiva, un divais care arata ca un holtsurub doar ca are filetul pe invers, ca pe masura ce infiletezi sa se intepeneasca in ciotul surubului si sa-l desurubeze. Eu unul, nefiind foarte dibaci cu mainile [doar cu teoria ] as chema un prieten care a mai facut asta! Bafta Am patit-o si eu ,noroc cu un prieten mecanic care avea o trusa d'asta "screw extractor" http://www.wikihow.com/Use-a-Screw-Extractor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 ce intra prima data in cilindri e tocmai ce se lasa pe fundul rezervorului si al paharelor Tu il tii pe rezerva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Tu il tii pe rezerva ? il tin pe rezerva tot timpul dar daca nu-l pornesc multa vreme oricum dau pe PRI inainte sa-l pornesc. care PRI nu se stie de unde trage benzina (probabil de la fund). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Am dat si io drumu la fiar dupa doua saptamani de hibernare monotona. Porni cum a fost facut sa porneasca ... cu butonu . Am plans putin langa el , mi-am zidit emotiile si l-am parcat aghen. Sa ne fie iarna miloasa cu carbulatoarele. P.S. Noi astia din romania suntem niste "mototoli". L-a franta se plimbau baietii cu gramezile, nu aveau loc unii de altii. Nu era intersectie cu rosu la care sa nu fie oprite 2 motoare/scutere pe un 7 grade celsius care fac 5 de-ale noastre sa fie vreme de insolatie. (stiu stiu .. drumuri, soferi s.a. ... just sayin'/dreamin' ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Am dat si io drumu la fiar dupa doua saptamani de hibernare monotona. dupa doua saptamini si al meu porneste fara probleme. plus ca una e temperatura de Iasi, alta de la Bucuresti. o chestie ar mai fi ca acum o saptamina cidn am incercat sa-l pornesc a fost o ceata asa de densa de practic simteai picaturile de apa pe piele. las, mergeti voi cu motoru' la 5 grade si mai discutam peste ceva ani. nu sintem tineri o vesnicie plus ca mersul cu motorul trebuie sa fie placere, nu chin. am mers si pe 5 grade si mi se pare inutil. daca nu esti obisnuit cu frigul de mic si nu esti rezistent iti distrugi sanatatea ireversibil. noi ne tinem copii in landou cu pulover vara, asa ca sportul asta e pentru alte tari si alte gene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 vad ca se discuta de pregatire de iarna , de golirea carburilor si de rezervor plin eu tin mobra afara sub prelata si un "cotet" peste ea...sta bine mersi , nu o ploua nu o ninge , dar frigul o patrunde...singura chestie care o fac este sa-i dau bateria jos ,in rest nimic...la cele cu racire pe apa aveam grija la concentratia antigelului... dupa 3-4 luni de inactivitate , pun bateria pe redresor , o pun pe mobra si nu trag soc nu nimic...cu butonul acela rosu care taie curentul la bobina sau ce spanac face, in pozitia off , ii dau de 2-3 ori la keie fara acceleratie...dupa care soc maxim , keie fara acceleratie...dupa 3-5 kei trebuie sa o ia , poate chiar mai repede. Niciodata la rece (prima keie din zi) nu folosesc acceleratia oricat de cald sau frig ar fi ,doar socul...se poate inneca foarte repede....in rest...sa fim sanatosi si sa vina primavara mai repede ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 la tine daca pui butonul rosu pe off, merge dat la automat? La Kult din ce am vazut nu merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 caline, de unde ai bagat benzina? cand am reconditionat viroaga(V2, 2 carburi) am tinut-o 4 luni nepornita, cu rezervorul principal plin (are 2, ala normal si ala de sub sa, ala de sub sa e principal). Dupa ce am revopsit-o si am montat tot la loc, a pornit in martie la sfert, DAR, viroaga are pompa de benzina, cand pui contactul se aude cum baga si inafara de asta, cu 1 saptamana inainte s-o duc la iernat abia ii curatasem si reglasem/sincronizasem carburile. PS: dupa o luna jumate in zapada si bateria moarta(alarma pornita, inclusiv de revelion cand am uitat sa o opresc), am pornit Vulcanul (V2, motor de 800, un singur carb dar mare) impins singur....ii trasesem socu la maxim, alergam pe langa el impingand-ul de ghidon, dupa ce am prins viteza am sairt calare, i-am dat a-2-a repede (sa nu scada viteza ) si concomitent cu eliberarea brusca a ambreiajului, am deschiz gazul la maxim.... sa vezi sunete in ianuarie intre blocuri, rateuri de V2 de 800 prin tobe gaurite IUBESC MOTOCILISMUL CB500-ele pretinei a pornit usor, n-a fost nevoie de intamplari d-astea eroice...pff Honda-i Honda (si boring) chiar, bateriile fara intretinere mai tre puse pe reedresor primavara daca au fost tinute la caldura-n casa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Dragilor, pana nu da zapada, motoreta nu vede garaj! Manere incalzite si echipament gros. Inca se poate merge Are careva filmuletele din seria "Twist the Throttle" de pe Discovery? Editat Noiembrie 26, 2010 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 La Bacau e zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 caline, de unde ai bagat benzina? cand am reconditionat viroaga(V2, 2 carburi) am tinut-o 4 luni nepornita, cu rezervorul principal plin (are 2, ala normal si ala de sub sa, ala de sub sa e principal). Dupa ce am revopsit-o si am montat tot la loc, a pornit in martie la sfert, DAR, viroaga are pompa de benzina, cand pui contactul se aude cum baga si inafara de asta, cu 1 saptamana inainte s-o duc la iernat abia ii curatasem si reglasem/sincronizasem carburile. PS: dupa o luna jumate in zapada si bateria moarta(alarma pornita, inclusiv de revelion cand am uitat sa o opresc), am pornit Vulcanul (V2, motor de 800, un singur carb dar mare) impins singur....ii trasesem socu la maxim, alergam pe langa el impingand-ul de ghidon, dupa ce am prins viteza am sairt calare, i-am dat a-2-a repede (sa nu scada viteza ) si concomitent cu eliberarea brusca a ambreiajului, am deschiz gazul la maxim.... sa vezi sunete in ianuarie intre blocuri, rateuri de V2 de 800 prin tobe gaurite IUBESC MOTOCILISMUL CB500-ele pretinei a pornit usor, n-a fost nevoie de intamplari d-astea eroice...pff Honda-i Honda (si boring) chiar, bateriile fara intretinere mai tre puse pe reedresor primavara daca au fost tinute la caldura-n casa? OMV. fara intretinere inseamna ca nu completezi cu apa/acid. La Bacau e zapada ninge de azi dimineata si la Iasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 salut....iata.ma si pe mine proaspat posesor de suzuki gsf 400 bandit, '99, gk75a....si cum probleme sunt mereu...peste tot dai de ele am zis sa ma bag si eu in seama si sa pun niste intrebari celor ce au acest tip de motocicleta! Ce ulei si filtru sa imi pun la motor, ulei si semeringuri la furca....ce bujii sa ii pun..ce recomandati? inca ceva....imi da ulei pe la intinzatorul de la distributie (asa mi s-a spus ca se numeste...daca gresesc sa ma corectati) pe la capacul de la baia de ulei si capacul din dreapta (unde vine ambreiajul)....si pe la radiatorul de la pistoane...in partea de jos...sau deasupra cutiei de viteze..langa electromotor!....am tot cautat garnituri pentru modelul meu si nu prea am gasit....stie careva ce ar trebui sa fac...de unde sa cumpar garnituri? astept un raspuns...daca se poate. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 incearca la dillypoint http://www.dillypoint.ro/contact.htm spares@dillypoint.ro 0373364430 (romtelecom) 0744164899 (orange) id yahoo messenger: dilodilly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 haideti cu o plimbare azi uitati ce vreme e !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 dillypoint.ro, recomand. preturi super tari, baterie de 9Ah 104 RON. de la ei am luat stabilizator. porti sa incerci si cu silicon in loc de garnituri, chiar face treaba. doar sa nu pui prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.