Macke Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Mergi prea tare, de-aia ii place mai mult. Ca n-o bate asa tare vantul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 ce moto ai avut pe enduro-touring? intr-adevar e mai confortabil banditul decat CBR-ul, asta se simte mai ales in oras. la drum diferentele se estompeaza, pozitia mai culcata pe cbr nu mai e atat de obositoare (te tine vantul ) iar placerea pilotajului e clar mai mare pe CBR. iar nevesti-mii ii place mai mult cu CBR-ul (ca pasager) decat cu banditul. e unul din misterele neelucidate de mine inca... am avut aprilia pegaso 650 referitor la ce ai zis de cbr comparativ cu banditul parerile sunt impartite...intr-adevar cbr-ul e honda si asta spune tot , e mai rapida pe drept se culca mai repede si mai bine pe curbe si "percuteaza" mai repede la comenzi , dar nu mi-as lua...la o tura de siriu si intors pe keia un tovaras nu mai putea de maini pe la valeni...deci ai dreptate , te tine vantul ,dar unde? pe autostrada, ca pe curbe nu cred ca e valabila varianta asta...doar daca esti kamicaze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 am avut aprilia pegaso 650referitor la ce ai zis de cbr comparativ cu banditul parerile sunt impartite...intr-adevar cbr-ul e honda si asta spune tot , e mai rapida pe drept se culca mai repede si mai bine pe curbe si "percuteaza" mai repede la comenzi , dar nu mi-as lua...la o tura de siriu si intors pe keia un tovaras nu mai putea de maini pe la valeni...deci ai dreptate , te tine vantul ,dar unde? pe autostrada, ca pe curbe nu cred ca e valabila varianta asta...doar daca esti kamicaze aprilia pegaso are motor de bmw parca. in fine ce pot eu sa-ti zic: in oras banditul este rege! nu as scoate cbr-ul prin oras decat daca nu am incotro... merge banditul si la ture mai scurte si mai lungi daca nu-i dai peste 120-130 la drum este foarte ok, insa la peste 120km/h banditul devine chinuitor din cauza vantului. la 160km/h este chiar enervant. la 180 km/h practic ma cracaneaza vantul si trebuie sa fac eforturi sa-mi tin picioarele lipite de rezervor. te poti obisnui cu senzatia dar oricum devine obositor. am pus un parbriz puig - care imi mai arunca din vantul care imi batea drept in piept (acum imi vine in casca) dar caut in parbriz care sa-mi arunce vantul peste casca... daca gasesc pot zice ca am rezolvat o problema majora de touring la bandit! honda e mai silentioasa, nu vibreaza aproape deloc (cred ca de asta ii place nevesti-mii), parbrizul double buble isi face treaba la drum foarte bine. daca stai incordat pe ea intradevar te dor mainile pe serpentine dar daca te lasi dus si pilotezi de placere nu simti senzatia asta. franele sunt mai prompte si mai eficace. eu nu pot sa ma plang de pozitie decat in oras unde dupa 2-3 semafoare deja incep sa ma enervez... oricum nu ma pot desparti de niciuna. honda mi-a salvat viata iar banditul nu m-a lasat niciodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 aprilia pegaso are motor de bmw parca. in fine ce pot eu sa-ti zic: in oras banditul este rege! nu as scoate cbr-ul prin oras decat daca nu am incotro... merge banditul si la ture mai scurte si mai lungi daca nu-i dai peste 120-130 la drum este foarte ok, insa la peste 120km/h banditul devine chinuitor din cauza vantului. la 160km/h este chiar enervant. la 180 km/h practic ma cracaneaza vantul si trebuie sa fac eforturi sa-mi tin picioarele lipite de rezervor. te poti obisnui cu senzatia dar oricum devine obositor. am pus un parbriz puig - care imi mai arunca din vantul care imi batea drept in piept (acum imi vine in casca) dar caut in parbriz care sa-mi arunce vantul peste casca... daca gasesc pot zice ca am rezolvat o problema majora de touring la bandit! honda e mai silentioasa, nu vibreaza aproape deloc (cred ca de asta ii place nevesti-mii), parbrizul double buble isi face treaba la drum foarte bine. daca stai incordat pe ea intradevar te dor mainile pe serpentine dar daca te lasi dus si pilotezi de placere nu simti senzatia asta. franele sunt mai prompte si mai eficace. eu nu pot sa ma plang de pozitie decat in oras unde dupa 2-3 semafoare deja incep sa ma enervez... oricum nu ma pot desparti de niciuna. honda mi-a salvat viata iar banditul nu m-a lasat niciodata... are motor rotax (austria) care se mai gaseste si pe bmw f 650 si pe ktm lc4 parca zici ca banditul devine chinuitor la peste 120...cred ca te referi la varianta N...ai incercat sa vezi cum e cu S? stiu ca arata mai naspa , dar e mult mai bun afara...semicarenele isi fac treaba pe deplin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 aprilia pegaso are motor de bmw parca. in fine ce pot eu sa-ti zic: in oras banditul este rege! nu as scoate cbr-ul prin oras decat daca nu am incotro... merge banditul si la ture mai scurte si mai lungi daca nu-i dai peste 120-130 la drum este foarte ok, insa la peste 120km/h banditul devine chinuitor din cauza vantului. la 160km/h este chiar enervant. la 180 km/h practic ma cracaneaza vantul si trebuie sa fac eforturi sa-mi tin picioarele lipite de rezervor. te poti obisnui cu senzatia dar oricum devine obositor. am pus un parbriz puig - care imi mai arunca din vantul care imi batea drept in piept (acum imi vine in casca) dar caut in parbriz care sa-mi arunce vantul peste casca... daca gasesc pot zice ca am rezolvat o problema majora de touring la bandit! honda e mai silentioasa, nu vibreaza aproape deloc (cred ca de asta ii place nevesti-mii), parbrizul double buble isi face treaba la drum foarte bine. daca stai incordat pe ea intradevar te dor mainile pe serpentine dar daca te lasi dus si pilotezi de placere nu simti senzatia asta. franele sunt mai prompte si mai eficace. eu nu pot sa ma plang de pozitie decat in oras unde dupa 2-3 semafoare deja incep sa ma enervez... oricum nu ma pot desparti de niciuna. honda mi-a salvat viata iar banditul nu m-a lasat niciodata... Ce sa zic e curios de ce-i place sotiei pe cbr mai mult... am avut si eu ocazia sa merg de mai multe ori pe cbr de la F2 la F4 si RR-ul nou si inafara de ultimul mentionat la toate vibreaza oala de abmreiaj cand este scoasa pe neutru. Tu ce model ai...sau din ce an? La tine pb cu vantul e cam de netratat cred eu... ca esti greu de ocolit ...unora ne place sa ne bata vantul ...simti ca mergi,traiesti...si dupa o tura mai lunga si eventual pe autostrada chiar faci si niste sala...(a doua zi te dai jos greu din pat) dar daca faci asta zilnic te simti mult mai in forma. Pe viraje de viteza medie,mica SM e rege fara nici o urma de dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Ce sa zic e curios de ce-i place sotiei pe cbr mai mult... am avut si eu ocazia sa merg de mai multe ori pe cbr de la F2 la F4 si RR-ul nou si inafara de ultimul mentionat la toate vibreaza oala de abmreiaj cand este scoasa pe neutru. Tu ce model ai...sau din ce an? La tine pb cu vantul e cam de netratat cred eu... ca esti greu de ocolit ...unora ne place sa ne bata vantul ...simti ca mergi,traiesti...si dupa o tura mai lunga si eventual pe autostrada chiar faci si niste sala...(a doua zi te dai jos greu din pat) dar daca faci asta zilnic te simti mult mai in forma. Pe viraje de viteza medie,mica SM e rege fara nici o urma de dubiu. subscriu la SM. si la mine se aude oala de ambreiaj pe neutru. am inteles ca asta este "boala" lor. mai ales dupa ce mi-ai zis si tu chiar sunt si mai linistit - am F3 din 98. iar cu vantul, am recunoscut ca te obisnuiesti cu senzatia chiar daca este obositor = mers la sala ) @jordash - da... din pacate am varianta N - (aia S nu-mi place) dar sunt convins ca semicarenele merita toti banii pentru touring !!! pana una alta e chiar mai bine ca banditul nu ma indeamna la viteza... scopul este sa ajung la destinatie, oricum nu ma cronometreaza nimeni am bagat si banditul la iernat ieri dupa ce a plecat la a 4-a cheie dupa frigul si gheata de acu o saptamana... acu sta la caldurica intr-o casa la tara. (honda am bagat-o acum o luna). a trebuit sa ma opresc pe drum sa ma mai incalzesc, casa e la 80 km de bucuresti... ma gandeam cum ar fi fost daca as fi avut manere incazite (aveam manusi de iarna)... oricum mi-a inghetat fata sub casca. e nasol sa mergi cu moto la drum la sub 10 grade. brrr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 @jordash - da... din pacate am varianta N - (aia S nu-mi place) dar sunt convins ca semicarenele merita toti banii pentru touring !!! pana una alta e chiar mai bine ca banditul nu ma indeamna la viteza... scopul este sa ajung la destinatie, oricum nu ma cronometreaza nimeni lasa ca e mai frumos N-ul si + de asta exact cum ai zis si tu daca mergi undeva la 120-130 nu e problema...eu cam pe acolo merg si de aceea tind sa-l fac N sa vad ce si cum...daca nu-mi place il las asa...oricum pentru mine mai mult conteaza cum ma simt pe el la drum lung pentru ca acolo apar problemele , in oras e ...fix pix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 ce e SM?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 ce e SM?? SuperMoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 ce e SM?? Suzuki Mandit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 la drum lung (adica peste 100 km) nu vad de ce ai avea nevoie de mai mult de 120 km/h. asta vara am facut 800 km intr-o zi cu banditul si singura problema: cuur amortit si umarul drept incepuse sa ma doara pe ultima suta de km Gabi: vezi ca atunci cand semnezi cererea de despagubire la RCA e o rubrica in care zice ca nu mai ai pretentii de la asiguratul lor, d-aia ziceam, citeste bine ce semnezi, daca nu-ti convine sau ai dubii, nu semna, ca incurcate sunt caile jegurilor de asiguratori cand vine vb de decartat. Pretina a avut un accident la inceputul lui octombrie cu CB-ul. Un idiot de 1567 de ani i-a isit de pe o straduta din dreapta in scurt, fara sa cedeze, ocupand tot sensul de mers, ea a franat la limita si a incercat o fandare dar nu avea loc in dreapta si a agatat masina in coltul stanga spate cu partea stanga fata a mobrei, pe ea a aruncat-o din sa si mobra a cazut pe partea dreapta. Viteza la impact sa fi fost la vreo 20 km/h. Era o zi rece si plouase. Pretina n-a patit nimic, decat niste vanatai pe picioare, echipamentul a iesit ok si el, nimc zgariat sau rupt, doar murdar. Avea casca, manusi, geaca textila cu protectii si cizme moto., Mobra: semicarene/capace plastic si pe stanga si pe dreapta, maneta frana, scarita dreapta sparte/rupte/indoite, cap ghidon dr si oglinda julite. Mai tarziu am observat ca si discul fata avea o problema. Devizul: 3.200 ron, valoarea reala a mobrei 2.500 ron (Honda CB 500/1998 cu 25.000 km), cat am primit de la asigurari? - 2.000 ron. Ah, si radiatorul e indoit, dar nu curge si oricum depasisem dauna totala. Astia de la asigurari m-au enervat la culme, am facut jde drumuri la ei si i-am bombardat cu mailuri si telefoane non-stop, m-au pus sa fac constatari, poze, filmulete etc de mi se acrise + ca incercau mereu sa ma faca sa renunt la discul de frana si scarita (ca sa-mi dea mai putini bani, ca nu depaseam dauna totala fara astea) abia dupa ce i-am amenintat ca-i reclam la CSA si am dat cateva telefoane acolo sa-mi zica aia ce sa fac, mi-au inchis dosarul si au dat banii, dupa mai mult de o luna de la accident. si cica astia de OMNIASIG sunt ok. Asta la un accident fara victime!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Suzuki Mandit! sa stii ca m-am gandit la chestia asta ... nu iesea la calcule, da dea cu virgula! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Io de fiecare data cand sunt la Cheia sau la Rasnov pe portiunea unde se desfasoara raliul nu prea mai ma pot stapani (in rest sunt destul de ponderat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) poze de amator nu credeam ca imi vad motocicleta in halul asta niciodata Editat Decembrie 8, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Gabi, nu-i nimic, they work wonders in our days now Daca o vrei p-asta, o faci ca noua. ps: Ewan McGregor are B12 http://www.youtube.com/watch?v=L4ifwTdK2T4...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Io de fiecare data cand sunt la Cheia sau la Rasnov pe portiunea unde se desfasoara raliul nu prea mai ma pot stapani (in rest sunt destul de ponderat). nu ai spus un lucru nou. si eu sunt chiar excesiv de prudent. cand ma urc in masina mereu urla nevasta-mea la mine sa nu ma franez atata ca nu sunt pe motor etc ... dar pe serpentine e adrenalina curata ceea ce trebuie sa stie cineva care merge pe serpentine cu moto este ca trebuie neaparat sa cunoasca bine traseul. am facut cheia de mai multe ori intr-o zi, dus intors, si de fiecare data mergeam mai bine, fiindca ajunsesem ca cunosc fiecare curba, stiam unde este pietris etc. asta si ca aviz amatorilor, daca vedeti pe cineva ca va depaseste si merge tare, nu incercati sa-l urmati... el poate stie ce face pe cand voi nu. este foarte usor sa te inseli cand abordezi o curba fara vizibilitate si putini dintre noi au suficienta experienta ca sa evite o iesire pe contrasens cu urmarile de rigoare (am vazut de multe ori dar cei care au facut asta au avut noroc cu carul ca nu venea nimic sau soferul a fost atent si a evitat). mare grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 ceea ce trebuie sa stie cineva care merge pe serpentine cu moto este ca trebuie neaparat sa cunoasca bine traseul. am facut cheia de mai multe ori intr-o zi, dus intors, si de fiecare data mergeam mai bine, fiindca ajunsesem ca cunosc fiecare curba, stiam unde este pietris etc. asta si ca aviz amatorilor, daca vedeti pe cineva ca va depaseste si merge tare, nu incercati sa-l urmati... el poate stie ce face pe cand voi nu. Asta cu cunoscutu traseului e una. Faza cu urmatu e nasoala cam in toate privintele. Cel care fuge mai tare poate stie traseul, poate e mai inconstient, poate e mult mai experimentat etc etc etc. Intotdeauna am condamnat mersul in grup, iar aici nu ma refer la plimbarile de croaziera, ci la cele instigatoare la viteza. Foarte multe faze nasoale s-au intamplat in gasca. In tot cazul, poti sa fii mama prudentului si mama experimentatului, cand esti calare, un miliard de chestii ti se pot intampla. De aici inainte, ar trebui sa fii bun prieten cu echipamentul si cu norocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Gabi, nu-i nimic, they work wonders in our days now Daca o vrei p-asta, o faci ca noua. ps: Ewan McGregor are B12 http://www.youtube.com/watch?v=L4ifwTdK2T4...feature=related stiu ,la reprezentanta suzuki din pipera a zis ca o faca in 6 ore ca noua, acum sa vedem . daca o fac (si o fac) mie nu imi vine sa o vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 stiu ,la reprezentanta suzuki din pipera a zis ca o faca in 6 ore ca noua, acum sa vedem .daca o fac (si o fac) mie nu imi vine sa o vand Te inteleg perfect. Am tot fost si eu in postura de a o vinde, dar nu m-a lasat sufletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Salut banditilor.... Eu pana acum nu am postat pe aici pe la voi...n-am stiut de voi...naspa dar pana la urma am aflat..Am avut un Bamdit de 400 V de inceput, pe urma cel de 600 si acum am ajuns la 1200 nu de mult de 2 luni...Am pus pe el o toba sport Mivv am schimbat uleiul Motul 7100 si filtrul Hiflo..Am schimbat filtrul de aer si are chit de lant nou..Merge foarte bine n-am avut probleme doar ca se cam ridica intr-o roata nervosul...Am si eu o intrebare pentru cunoscatori..pe carburator se afla un senzor T.s.c.c si cica e sernzor de vartej in camera de combustie..stie cineva ce rol are?? Mersi si ne mai auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 nu ai spus un lucru nou. si eu sunt chiar excesiv de prudent. cand ma urc in masina mereu urla nevasta-mea la mine sa nu ma franez atata ca nu sunt pe motor etc ... dar pe serpentine e adrenalina curata ceea ce trebuie sa stie cineva care merge pe serpentine cu moto este ca trebuie neaparat sa cunoasca bine traseul. am facut cheia de mai multe ori intr-o zi, dus intors, si de fiecare data mergeam mai bine, fiindca ajunsesem ca cunosc fiecare curba, stiam unde este pietris etc. asta si ca aviz amatorilor, daca vedeti pe cineva ca va depaseste si merge tare, nu incercati sa-l urmati... el poate stie ce face pe cand voi nu. este foarte usor sa te inseli cand abordezi o curba fara vizibilitate si putini dintre noi au suficienta experienta ca sa evite o iesire pe contrasens cu urmarile de rigoare (am vazut de multe ori dar cei care au facut asta au avut noroc cu carul ca nu venea nimic sau soferul a fost atent si a evitat). mare grija. Eu am fost de 3 ori pe Cheia..Prima oara dus pana la Sacele si intors(Atunci cand a vrut si Gabi sa mearga si nu a mai venit din cauza ca a vazut niste nori)Guess, what..Eu eram sub norii aia, am fost ud pana la piele si intre craci se facuse lac de acumulare ) Iar a doua oara am plecat pe Targoviste-Rasnov-Sacele-Cheia.. Prima oara cand am fost, incercam sa ma tin dupa unu cu o vitezana..Proasta idee Nu puteam sa ma aplec cum o facea el, pana la urma a fost destul de destept omul(fata de mine), sa ma lase sa il depasesc(mergea destul de tare) Acum am inceput sa-mi completez si eu echipamentul moto.. Azi mi-am luat cizme Urmeaza manusi si Geaca de piele cu protectii coate/umeri/spate..Intrebarea mea este urmatoarea, nu ma coc vara in ea, daca este din piele ?? Are si o mesa care se desface.. La ploaie retine apa ? La vara vreau sa fac o drumetie prin tara /index.php?showtopic=610878 Poate dau de unii dintre voi pe traseu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut banditilor....Eu pana acum nu am postat pe aici pe la voi...n-am stiut de voi...naspa dar pana la urma am aflat..Am avut un Bamdit de 400 V de inceput, pe urma cel de 600 si acum am ajuns la 1200 nu de mult de 2 luni...Am pus pe el o toba sport Mivv am schimbat uleiul Motul 7100 si filtrul Hiflo..Am schimbat filtrul de aer si are chit de lant nou..Merge foarte bine n-am avut probleme doar ca se cam ridica intr-o roata nervosul...Am si eu o intrebare pentru cunoscatori..pe carburator se afla un senzor T.s.c.c si cica e sernzor de vartej in camera de combustie..stie cineva ce rol are?? Mersi si ne mai auzim. P-ala l-am rupt eu din greseala si acum nu pot sa il mai desfac sa il lipesc la loc (are un rahat de tors cu un tamburus in mijloc si nu am asa ceva). Ideea e ca merge si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) Salutare, Lustruita, unsa, pregatita de revizie si iernare dar si de VANZARE !! Daca intereseaza pe cineva sa arunce un ochi: /index.php?showtopic=611221 Cheers Editat Decembrie 9, 2010 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Vulturul Cu Dinti - arata f. bine. 2 intrebari te rog: 1. Manetele racing ajuta la ceva sau sunt doar ornamentale? 2. De ce o vinzi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Eu am fost de 3 ori pe Cheia..Prima oara dus pana la Sacele si intors(Atunci cand a vrut si Gabi sa mearga si nu a mai venit din cauza ca a vazut niste nori)Guess, what..Eu eram sub norii aia, am fost ud pana la piele si intre craci se facuse lac de acumulare )Iar a doua oara am plecat pe Targoviste-Rasnov-Sacele-Cheia.. Prima oara cand am fost, incercam sa ma tin dupa unu cu o vitezana..Proasta idee Nu puteam sa ma aplec cum o facea el, pana la urma a fost destul de destept omul(fata de mine), sa ma lase sa il depasesc(mergea destul de tare) Acum am inceput sa-mi completez si eu echipamentul moto.. Azi mi-am luat cizme Urmeaza manusi si Geaca de piele cu protectii coate/umeri/spate..Intrebarea mea este urmatoarea, nu ma coc vara in ea, daca este din piele ?? Are si o mesa care se desface.. La ploaie retine apa ? La vara vreau sa fac o drumetie prin tara /index.php?showtopic=610878 Poate dau de unii dintre voi pe traseu.. Si eu am costum de piele din 2 bucati negru.vara e chin prin oras,cand ma opresc la semafor innebunesc de caldura.la drum lung e ok ca te racoresti foarte bine,dar in oras..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.