Fotok Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Scurt filmulet cu un GSF 650 S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BxP_BV Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Gresesti foarte mult.banditul de 1200 are acelasi cadru cu cel de 600 cel putin la Kult si Pop asa ca nu e mai greu decat cu maxim 10 kg si asta oricum depinde de semicarena CORECT, scuze pentru informatiile gresite. Si eu le-am luat de bune, de la un "forumist" cand imi cautam motocicleta. M-am documentat si eu acum si intr-adevar diferenta poate sa fie de cel mult 20 kg, in functie de ce ai pe el (cel de 1200). PS: Am doua motoare, Bandit 600 din 96 si Virago 535 din 92, m-ar interesa un Bandit 1200 ceva mai nou si sa mai raman cu ceva bani. Daca auziti de vre-un schimb pls PM. Dau si o Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Nu, dar asteptam sa cureti tu, sa ne spui daca are rost sa ne batem capul cu asta Ca am mai demontat eu intr-o zi codita si rezervorul ca sa curat filtrul de aer, dar nu a iesit nimic din el.. Am procedat intocmai ca si in manual, cu compresorul.. Si ca tot veni vorba de filtru de aer, e adevarat ca filtrele de aer K&N, reduc consumul de carburant ? ps. pot comanda cate garnituri vreau pentrubusonul de ulei aaaah, abia astept sa vina februarie, sa o pregatesc pe suzi de primavara, sa speram ca va fi si vreme frumoasa [/quote Eu am curatat nu e cine stie ce...dai rezerorul jos, desfaci furtunele si pe urma desfaci robinetul e prins in 2 suruburi..Dar iti trebe un compresor de aer sa le sufli bine din interior la exterior ca altfel degeaba desfaci....la asta de 1200 n-am desfacut inca se vad curate..le poti vedea prin buson la rezervor...poate le desfac in primavara..bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Eu am curatat nu e cine stie ce...dai rezerorul jos, desfaci furtunele si pe urma desfaci robinetul e prins in 2 suruburi..Dar iti trebe un compresor de aer sa le sufli bine din interior la exterior ca altfel degeaba desfaci....la asta de 1200 n-am desfacut inca se vad curate..le poti vedea prin buson la rezervor...poate le desfac in primavara..bafta E bine de stiut, daca o sa ma plictisesc la munca, cred ca o sa ma apuc si eu de operatiunea asta..Si chiar am si compresor de la niste vecini, car l-am folosit si la filtrul de aer.. Dar din cate tin eu minte, ca sa desfaci rezervorul, trebuie sa desfaci si codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Dar din cate tin eu minte, ca sa desfaci rezervorul, trebuie sa desfaci si codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 (editat) Scurt filmulet cu un GSF 650 S fain filmuletzul iar fundalul sonor este demential. bravo!... as mai fi pus doar cateva cadre cu banditul in miscare, in trafic de exemplu... @banditrider - ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual. daca iti merge bine io zic sa-l lasi in pace. rezervorul se poate scoate fara a demonta codita - doar saua se scoate. DAR daca umbli des pe la robinet nu-i face bine. mi-e dupa o operatie din asta mi-a sarit in mers stutul de la robinet (nu l-am infipt ca lumea la locul lui) si am dat cu benzina pe lant si dupa aia mi-a ajuns pe jos pe asfalt mix de bezina cu ulei de lant!!! de mi-a fugit roata spate de nu stiam cum sa opresc mai repede!. pana sa iasa stutul de tot a mai apucat sa arunce niste benzina... Editat Ianuarie 23, 2011 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 fain filmuletzul iar fundalul sonor este demential.bravo!... as mai fi pus doar cateva cadre cu banditul in miscare, in trafic de exemplu... @banditrider - ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual. daca iti merge bine io zic sa-l lasi in pace. rezervorul se poate scoate fara a demonta codita - doar saua se scoate. DAR daca umbli des pe la robinet nu-i face bine. mi-e dupa o operatie din asta mi-a sarit in mers stutul de la robinet (nu l-am infipt ca lumea la locul lui) si am dat cu benzina pe lant si dupa aia mi-a ajuns pe jos pe asfalt mix de bezina cu ulei de lant!!! de mi-a fugit roata spate de nu stiam cum sa opresc mai repede!. pana sa iasa stutul de tot a mai apucat sa arunce niste benzina... Si uite asa mai aparea un kult la dezmembrat Tot la vorba aia ajungem "Nu repara, daca nu e stricat" Vine azi cineva la arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Vine azi cineva la arc ? Ne vedem acolo. Vii cu skiurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Ne vedem acolo. Vii cu skiurile? Vin cu GSFkiurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Benzina de la Lukoil nu are mizerie ... e limpede ca cristalul si fara apa ... dar am impresia ca baga niste chimicale oribile in ea care mai si miros a varza ... practic, albeste fundul camerei de umplere ...la plutitor, si face o cocleala alba, exact ca apa dura ... se prinde pe cuiul ponto, pe tot ce gaseste ... Am reusit sa scot acea cocleala numai cu freon lichid. M-a invatat un mester batran si chiar mi-a adus intr-o sticlutza niste freon lichid (nu lichefiat - adica sub presiune) e un freon mai prost, nu stiu ce indicativ avea .. parca 11 ... ca in frigider e 403 sau ceva de genul si e lichefiat ... Eu sunt de parere ca benzinariile Lukoil ar trebui evitate pentru calitatea indoielnica a carburantului. SALUTARE FRATI BANDITI si BANDITOSI Nu bagati lukoil! Nush' ce baga in ea, e ciudata.. si se si simte imediat diferenta in functionarea motorului. Am mai scris de benzina asta de-a p..a acu' vre-un an si ceva Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 SALUTARE FRATI BANDITI si BANDITOSI Nu bagati lukoil! Nush' ce baga in ea, e ciudata.. si se si simte imediat diferenta in functionarea motorului. Am mai scris de benzina asta de-a p..a acu' vre-un an si ceva Numa bine Sunt de acceasi parere, loganul tremura in relanti, iar banditul zici ca merge in 3 pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Nush' ce baga in ea, e ciudata.. si se si simte imediat diferenta in functionarea motorului. E zeama de varza, dar LUKOILU' nu si-a dat seama ca e buna pentru pus la ciorba sau trezit din betie, asa ca inca o comercializeaza ca-carburant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 am pus si io de la lukoil de cateva ori. odata chiar dupa ce am scos moto de la iernat si am fost cacao pe mine de frica sa nu fie benzina proasta, dar nu mai aveam nici o alta benzinarie in apropiere si mi-am zis.. fuk asta e! (aveam rezervorul aproape gol). nu am avut nici un simptom de care pomeniti voi. sfatul meu este sa puneti benzina de la orice benzinarie care are vad. de la care se alimenteaza mult. astfel benzina nu apuca sa zaca mult in rezervoare si sa acumuleze porcarii. fiecare rafinarie e obligata prin lege sa adauge in carburanti (de altfel similari chiar identici ca si calitate) aditivi de identificare astfel incat la un control sa poata fi depistata sursa. atat. de aici unele benzine sunt mai albe si altele mai rosii sau au un miros mai specific, etc. in rest benzinariile isi schimba fara probleme sursa de aprovizionare. petrom ia de la rompetrol cand nu e disponibil la rafinaria petrom si invers, agip si mol iau de la toti ca si lukoil... mult noroc... si nu uitati! sa fie benzinarie cu vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 am pus si io de la lukoil de cateva ori. odata chiar dupa ce am scos moto de la iernat si am fost cacao pe mine de frica sa nu fie benzina proasta, dar nu mai aveam nici o alta benzinarie in apropiere si mi-am zis.. fuk asta e! (aveam rezervorul aproape gol).nu am avut nici un simptom de care pomeniti voi. sfatul meu este sa puneti benzina de la orice benzinarie care are vad. de la care se alimenteaza mult. astfel benzina nu apuca sa zaca mult in rezervoare si sa acumuleze porcarii. fiecare rafinarie e obligata prin lege sa adauge in carburanti (de altfel similari chiar identici ca si calitate) aditivi de identificare astfel incat la un control sa poata fi depistata sursa. atat. de aici unele benzine sunt mai albe si altele mai rosii sau au un miros mai specific, etc. in rest benzinariile isi schimba fara probleme sursa de aprovizionare. petrom ia de la rompetrol cand nu e disponibil la rafinaria petrom si invers, agip si mol iau de la toti ca si lukoil... mult noroc... si nu uitati! sa fie benzinarie cu vad Ai dreptate cu faptul ca e ok sa iei de la benzinarii cu vad. DAR... Mai trebuie luat in calcul ca preponderent iau de undeva (au furnizorul lor acolo in rusia sau dracu stie unde). In al 2-lea rand benzina e transportata cu anumite cisterne. Fiecare isi intretine utilaju (cisterna) cum considera. Astia de la lukoil cara balegar cu cisterna dupa care pun benzina in ea asa nespalata. Oricum pe ei ii doare in fund de clientii mici. Segmentul lor e axat pe firme, institutii etc, contracte mari. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Ai dreptate cu faptul ca e ok sa iei de la benzinarii cu vad. DAR... Mai trebuie luat in calcul ca preponderent iau de undeva (au furnizorul lor acolo in rusia sau dracu stie unde). In al 2-lea rand benzina e transportata cu anumite cisterne. Fiecare isi intretine utilaju (cisterna) cum considera. Astia de la lukoil cara balegar cu cisterna dupa care pun benzina in ea asa nespalata. Oricum pe ei ii doare in fund de clientii mici. Segmentul lor e axat pe firme, institutii etc, contracte mari. Bafta! nu cara astia de la lukoil benzina din rusia e neprofitabil cand au rafinarie aici colea... ai dreptate ce zici ca nu ii intereseaza sa aiba clienti mici dar eu cred ca nici nu vor sa-si piarda clientii si contractele mari vanzand benzina cu balegar sau mai stiu io ce... oricum nu vor da faliment (daca nu luam noi de la ei) decat cand seaca mama rusia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 stie cineva care este echivalentul bujiei CR9EK, dar cu filet mai mare ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Corect Eliadar!! Totul e ca in momentul in care alimentati, daca sunteti nevoiti, sa vedeti ce scrie pe bonul fiscal. Daca scrie SC ALFA SRL .. e nasol Si Petrom au asa..fransize, cu benzina proasta Eu am pus de la Lukoil, chiar frecvent si nu am avut nici o problema. Mai pun MOL...LukOil e usor ca e la iesire din Bacau spre Brasov, si de-acolo alimentez cand ies. Dar...nu e regula. Importanta e benzinaria, sa stiti ca oamenii sunt cu obraz, ca e Luk, Petrom, Mol ...etc, nu are importanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) stie cineva care este echivalentul bujiei CR9EK, dar cu filet mai mare ???? Grea intrebare - nu prea inteleg ce vrei sa spui. Bujiile de la NGk care au indicativul Cxxx au diametrul filetului de 10mm. Cu filetul cu diametru mai mare sunt cele de tip Dxxx - 12mm - sau Bxxx - 14mm (astea sunt cele mai uzuale care apar la motoare, mai sunt si alte indicative ciudate). Similar cu CR9EK ar fi un DR9EA (nu exista DR9EK) dar nu e identic. Pentru ce iti trebuie informatia ? Editat Ianuarie 24, 2011 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 http://www.ngksparkplugs.com/part_finder/index.asp poate ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 daca micsoreaza astia de la lukoil pretul benzinei cu o mie de lei toti bagati de la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Eu personal bag de la petrom si de la omv, ca astea sunt prin zona mea.. Elidar, tu cumva vinzi banditul ? tradatorule, vrei sa te faci om bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Grea intrebare - nu prea inteleg ce vrei sa spui.Bujiile de la NGk care au indicativul Cxxx au diametrul filetului de 10mm. Cu filetul cu diametru mai mare sunt cele de tip Dxxx - 12mm - sau Bxxx - 14mm (astea sunt cele mai uzuale care apar la motoare, mai sunt si alte indicative ciudate). Similar cu CR9EK ar fi un DR9EA (nu exista DR9EK) dar nu e identic. Pentru ce iti trebuie informatia ? ms pt informatie totul e ca bujia cu filet de 12mm, sa aiba aceasi valoare termica(....) sau cat mai apropiata de CR9EK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Eu personal bag de la petrom si de la omv, ca astea sunt prin zona mea.. Elidar, tu cumva vinzi banditul ? tradatorule, vrei sa te faci om bun ? da mah l-am pus la vanzare... mi se rupe sufletul ca l-am tot imbunatatit si reparat... (poate nu se vinde ca pretul nu e negociabil hihihi...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Sa iti iei ce? B12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Sa iti iei ce? B12? mi-am luat deja o enduroaica - bmw f650 dakar din 96... lucrez la ea de 2 saptamani sa o pun la punct pentru sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.