vania Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu sunt PRO dupa ce am desfacut rezervorul la Honda de dinaintea banditului si am curatat sita din canea de m-a luat bitu! La primavara pun. daca in timp constat ca nu se murdareste, atunci renunt, dar la cum merge treaba in Ro...eu zic ca merita ... Eu am desfacut filtru de la banditul meu de 400, care este facut din 2 tevi...una mai lunga si una mai scurta,,,,si era plin de rugina, mizerie...(rugina, pt ca am rezervorul de tabla, '99, si cel de la care l-am luat nu a avut grija de el:)) ) dupa ce am curatat filtru din rezervor am pus si filtru de benzina de 3 lei...si ca sa vezi a inceput sa se adune mizerie...dar motorul nu mai trage la fel....si am vb cu un mecanic si a spus ca alimentarea se face prin cadere libera...cum s-a mai spus si aici, si ca nu este indicat sa iti pui filtru la iesirea din rezervor daca nu e prevazut cu asa ceva pentru ca nu se mai alimenteza cum trebuie. Parerea mea e ca trebuie sa aveti grija de unde puneti benzina si sa aveti grija de bijuteriile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Sal, si eu sunt incepator, permis din aprilie 2010, si vre-o 7000 km anul trecut. Am un Bandit de 600 si pot sa iti spun ca deja ma gandesc la unul de 1200, a inceput sa mi se para prea usor pentru drumurile lungi. Insa ma bucur ca am inceput cu cel de 600, pentru ca am putut sa invat mai usor. Am cazut de 2 ori si l-am scapat de pe loc de inca vre-o 4 ori (deh, greseli de incepator) si am reusit sa il ridic singur, gandeste-te ca unul de 1200 e cu mult mai greu, parca 80 kg. Te inveti mai usor cu el in trafic. Eu inca ma mai gandesc daca il dau sau il pastrez pentru oras. In rest treaba cu puterea, viteza depind doar de cum te poti contola tu. Eu nu am cazut deloc din cauza vitezei. PS: Echipamentul face toti banii. Asfalt uscat. Gresesti foarte mult.banditul de 1200 are acelasi cadru cu cel de 600 cel putin la Kult si Pop asa ca nu e mai greu decat cu maxim 10 kg si asta oricum depinde de semicarena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Gresesti foarte mult.banditul de 1200 are acelasi cadru cu cel de 600 cel putin la Kult si Pop asa ca nu e mai greu decat cu maxim 10 kg si asta oricum depinde de semicarena TRUE Legat de filtru de benzina, si eu inclin spre a nu-mi pune, insa vroiam sa aud mai multe pareri. Unii o considera investitie derizorie cu avantaje uriase, altii ca mine lasa totul in seama destinului, a proiectantilor, a corectitudinii benzinarilor, nu stiu, poate om fii naivi insa nu imi vine sa fac eu modificari doar pentru ca "sigur trebuie" Editat Ianuarie 21, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 TRUE Legat de filtru de benzina, si eu inclin spre a nu-mi pune, insa vroiam sa aud mai multe pareri. Unii o considera investitie derizorie cu avantaje uriase, altii ca mine lasa totul in seama destinului, a proiectantilor, a corectitudinii benzinarilor, nu stiu, poate om fii naivi insa nu imi vine sa fac eu modificari doar pentru ca "sigur trebuie" Tu ai deja filtru de benzina . Popurile au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu am filtru DNA. Este ca si K&N numa ca in loc de 5 straturi de hartie igienica are 4. Nu stiu in timp daca va avea repercursiuni asupra motorului dar vom vedea. Ca si consum nu stiu ce sa zic asa mi-a zis si Bogdan Padure cum ca ar consuma mai putin. Insesizabil zic eu totusi. Ce imi place la filtru asta e ca dupa 7000 de ture il ia nervu oleaca mai tare si se aude un sunet mai gros. Ce nu imi place, intre 4000 si 4500 de ture cand e rece, e un gol de putere in sensul ca se balbaie putin dupa care e ok. daca nu o sa-i modifici carburatia cu un kit dynojet asa o sa tot faca ca nu e ok amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 daca nu o sa-i modifici carburatia cu un kit dynojet asa o sa tot faca ca nu e ok amestecul Da stiu si asta, dar parca n-as mai baga 150 de euro in dyno. Mai zicea cineva o solutie sa ii puna niste saibe sub cuiele carburatoarelor sa le ridice un pic. Eu am umblat un pic la surubul de amestec si gata. E o chestie cu care pot sa traiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Eu am desfacut filtru de la banditul meu de 400, care este facut din 2 tevi...una mai lunga si una mai scurta,,,,si era plin de rugina, mizerie...(rugina, pt ca am rezervorul de tabla, '99, si cel de la care l-am luat nu a avut grija de el:)) ) dupa ce am curatat filtru din rezervor am pus si filtru de benzina de 3 lei...si ca sa vezi a inceput sa se adune mizerie...dar motorul nu mai trage la fel....si am vb cu un mecanic si a spus ca alimentarea se face prin cadere libera...cum s-a mai spus si aici, si ca nu este indicat sa iti pui filtru la iesirea din rezervor daca nu e prevazut cu asa ceva pentru ca nu se mai alimenteza cum trebuie. Parerea mea e ca trebuie sa aveti grija de unde puneti benzina si sa aveti grija de bijuteriile voastre La Banditul de 400, alimentarea nu e prin cadere libera, de altfel robinetul nu are decat 2 pozitii, deschis si rezerva, ceea ce inseamna ca e deschis tot timpul, dar daca ii scoti furtunul de benzina cu motorul oprit, nu curge benzina ! Cand ai montat filtrul de benzina probabil ai observat asta. Eu am montat un filtru de benzina de 3 lei si am ramas cu motoreta in drum, s-a topit pur si simplu filtrul in interior si nu mai trecea benzina. Eu unul am renuntat la ideea de filtru si in 9000 de km facuti anul trecut nu am avut probleme desi am vazut gunoaie cu ochii mei in rezervor. Daca totusi cineva e hotarat sa-si monteze filtru, ii recomand sa foloseasca unul de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Scurt filmulet cu un GSF 650 S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BxP_BV Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Gresesti foarte mult.banditul de 1200 are acelasi cadru cu cel de 600 cel putin la Kult si Pop asa ca nu e mai greu decat cu maxim 10 kg si asta oricum depinde de semicarena CORECT, scuze pentru informatiile gresite. Si eu le-am luat de bune, de la un "forumist" cand imi cautam motocicleta. M-am documentat si eu acum si intr-adevar diferenta poate sa fie de cel mult 20 kg, in functie de ce ai pe el (cel de 1200). PS: Am doua motoare, Bandit 600 din 96 si Virago 535 din 92, m-ar interesa un Bandit 1200 ceva mai nou si sa mai raman cu ceva bani. Daca auziti de vre-un schimb pls PM. Dau si o Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Nu, dar asteptam sa cureti tu, sa ne spui daca are rost sa ne batem capul cu asta Ca am mai demontat eu intr-o zi codita si rezervorul ca sa curat filtrul de aer, dar nu a iesit nimic din el.. Am procedat intocmai ca si in manual, cu compresorul.. Si ca tot veni vorba de filtru de aer, e adevarat ca filtrele de aer K&N, reduc consumul de carburant ? ps. pot comanda cate garnituri vreau pentrubusonul de ulei aaaah, abia astept sa vina februarie, sa o pregatesc pe suzi de primavara, sa speram ca va fi si vreme frumoasa [/quote Eu am curatat nu e cine stie ce...dai rezerorul jos, desfaci furtunele si pe urma desfaci robinetul e prins in 2 suruburi..Dar iti trebe un compresor de aer sa le sufli bine din interior la exterior ca altfel degeaba desfaci....la asta de 1200 n-am desfacut inca se vad curate..le poti vedea prin buson la rezervor...poate le desfac in primavara..bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Eu am curatat nu e cine stie ce...dai rezerorul jos, desfaci furtunele si pe urma desfaci robinetul e prins in 2 suruburi..Dar iti trebe un compresor de aer sa le sufli bine din interior la exterior ca altfel degeaba desfaci....la asta de 1200 n-am desfacut inca se vad curate..le poti vedea prin buson la rezervor...poate le desfac in primavara..bafta E bine de stiut, daca o sa ma plictisesc la munca, cred ca o sa ma apuc si eu de operatiunea asta..Si chiar am si compresor de la niste vecini, car l-am folosit si la filtrul de aer.. Dar din cate tin eu minte, ca sa desfaci rezervorul, trebuie sa desfaci si codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Dar din cate tin eu minte, ca sa desfaci rezervorul, trebuie sa desfaci si codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 (editat) Scurt filmulet cu un GSF 650 S fain filmuletzul iar fundalul sonor este demential. bravo!... as mai fi pus doar cateva cadre cu banditul in miscare, in trafic de exemplu... @banditrider - ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual. daca iti merge bine io zic sa-l lasi in pace. rezervorul se poate scoate fara a demonta codita - doar saua se scoate. DAR daca umbli des pe la robinet nu-i face bine. mi-e dupa o operatie din asta mi-a sarit in mers stutul de la robinet (nu l-am infipt ca lumea la locul lui) si am dat cu benzina pe lant si dupa aia mi-a ajuns pe jos pe asfalt mix de bezina cu ulei de lant!!! de mi-a fugit roata spate de nu stiam cum sa opresc mai repede!. pana sa iasa stutul de tot a mai apucat sa arunce niste benzina... Editat Ianuarie 23, 2011 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 fain filmuletzul iar fundalul sonor este demential.bravo!... as mai fi pus doar cateva cadre cu banditul in miscare, in trafic de exemplu... @banditrider - ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual. daca iti merge bine io zic sa-l lasi in pace. rezervorul se poate scoate fara a demonta codita - doar saua se scoate. DAR daca umbli des pe la robinet nu-i face bine. mi-e dupa o operatie din asta mi-a sarit in mers stutul de la robinet (nu l-am infipt ca lumea la locul lui) si am dat cu benzina pe lant si dupa aia mi-a ajuns pe jos pe asfalt mix de bezina cu ulei de lant!!! de mi-a fugit roata spate de nu stiam cum sa opresc mai repede!. pana sa iasa stutul de tot a mai apucat sa arunce niste benzina... Si uite asa mai aparea un kult la dezmembrat Tot la vorba aia ajungem "Nu repara, daca nu e stricat" Vine azi cineva la arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Vine azi cineva la arc ? Ne vedem acolo. Vii cu skiurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Ne vedem acolo. Vii cu skiurile? Vin cu GSFkiurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Benzina de la Lukoil nu are mizerie ... e limpede ca cristalul si fara apa ... dar am impresia ca baga niste chimicale oribile in ea care mai si miros a varza ... practic, albeste fundul camerei de umplere ...la plutitor, si face o cocleala alba, exact ca apa dura ... se prinde pe cuiul ponto, pe tot ce gaseste ... Am reusit sa scot acea cocleala numai cu freon lichid. M-a invatat un mester batran si chiar mi-a adus intr-o sticlutza niste freon lichid (nu lichefiat - adica sub presiune) e un freon mai prost, nu stiu ce indicativ avea .. parca 11 ... ca in frigider e 403 sau ceva de genul si e lichefiat ... Eu sunt de parere ca benzinariile Lukoil ar trebui evitate pentru calitatea indoielnica a carburantului. SALUTARE FRATI BANDITI si BANDITOSI Nu bagati lukoil! Nush' ce baga in ea, e ciudata.. si se si simte imediat diferenta in functionarea motorului. Am mai scris de benzina asta de-a p..a acu' vre-un an si ceva Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 SALUTARE FRATI BANDITI si BANDITOSI Nu bagati lukoil! Nush' ce baga in ea, e ciudata.. si se si simte imediat diferenta in functionarea motorului. Am mai scris de benzina asta de-a p..a acu' vre-un an si ceva Numa bine Sunt de acceasi parere, loganul tremura in relanti, iar banditul zici ca merge in 3 pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Nush' ce baga in ea, e ciudata.. si se si simte imediat diferenta in functionarea motorului. E zeama de varza, dar LUKOILU' nu si-a dat seama ca e buna pentru pus la ciorba sau trezit din betie, asa ca inca o comercializeaza ca-carburant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 am pus si io de la lukoil de cateva ori. odata chiar dupa ce am scos moto de la iernat si am fost cacao pe mine de frica sa nu fie benzina proasta, dar nu mai aveam nici o alta benzinarie in apropiere si mi-am zis.. fuk asta e! (aveam rezervorul aproape gol). nu am avut nici un simptom de care pomeniti voi. sfatul meu este sa puneti benzina de la orice benzinarie care are vad. de la care se alimenteaza mult. astfel benzina nu apuca sa zaca mult in rezervoare si sa acumuleze porcarii. fiecare rafinarie e obligata prin lege sa adauge in carburanti (de altfel similari chiar identici ca si calitate) aditivi de identificare astfel incat la un control sa poata fi depistata sursa. atat. de aici unele benzine sunt mai albe si altele mai rosii sau au un miros mai specific, etc. in rest benzinariile isi schimba fara probleme sursa de aprovizionare. petrom ia de la rompetrol cand nu e disponibil la rafinaria petrom si invers, agip si mol iau de la toti ca si lukoil... mult noroc... si nu uitati! sa fie benzinarie cu vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 am pus si io de la lukoil de cateva ori. odata chiar dupa ce am scos moto de la iernat si am fost cacao pe mine de frica sa nu fie benzina proasta, dar nu mai aveam nici o alta benzinarie in apropiere si mi-am zis.. fuk asta e! (aveam rezervorul aproape gol).nu am avut nici un simptom de care pomeniti voi. sfatul meu este sa puneti benzina de la orice benzinarie care are vad. de la care se alimenteaza mult. astfel benzina nu apuca sa zaca mult in rezervoare si sa acumuleze porcarii. fiecare rafinarie e obligata prin lege sa adauge in carburanti (de altfel similari chiar identici ca si calitate) aditivi de identificare astfel incat la un control sa poata fi depistata sursa. atat. de aici unele benzine sunt mai albe si altele mai rosii sau au un miros mai specific, etc. in rest benzinariile isi schimba fara probleme sursa de aprovizionare. petrom ia de la rompetrol cand nu e disponibil la rafinaria petrom si invers, agip si mol iau de la toti ca si lukoil... mult noroc... si nu uitati! sa fie benzinarie cu vad Ai dreptate cu faptul ca e ok sa iei de la benzinarii cu vad. DAR... Mai trebuie luat in calcul ca preponderent iau de undeva (au furnizorul lor acolo in rusia sau dracu stie unde). In al 2-lea rand benzina e transportata cu anumite cisterne. Fiecare isi intretine utilaju (cisterna) cum considera. Astia de la lukoil cara balegar cu cisterna dupa care pun benzina in ea asa nespalata. Oricum pe ei ii doare in fund de clientii mici. Segmentul lor e axat pe firme, institutii etc, contracte mari. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Ai dreptate cu faptul ca e ok sa iei de la benzinarii cu vad. DAR... Mai trebuie luat in calcul ca preponderent iau de undeva (au furnizorul lor acolo in rusia sau dracu stie unde). In al 2-lea rand benzina e transportata cu anumite cisterne. Fiecare isi intretine utilaju (cisterna) cum considera. Astia de la lukoil cara balegar cu cisterna dupa care pun benzina in ea asa nespalata. Oricum pe ei ii doare in fund de clientii mici. Segmentul lor e axat pe firme, institutii etc, contracte mari. Bafta! nu cara astia de la lukoil benzina din rusia e neprofitabil cand au rafinarie aici colea... ai dreptate ce zici ca nu ii intereseaza sa aiba clienti mici dar eu cred ca nici nu vor sa-si piarda clientii si contractele mari vanzand benzina cu balegar sau mai stiu io ce... oricum nu vor da faliment (daca nu luam noi de la ei) decat cand seaca mama rusia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dns7ate Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 stie cineva care este echivalentul bujiei CR9EK, dar cu filet mai mare ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Corect Eliadar!! Totul e ca in momentul in care alimentati, daca sunteti nevoiti, sa vedeti ce scrie pe bonul fiscal. Daca scrie SC ALFA SRL .. e nasol Si Petrom au asa..fransize, cu benzina proasta Eu am pus de la Lukoil, chiar frecvent si nu am avut nici o problema. Mai pun MOL...LukOil e usor ca e la iesire din Bacau spre Brasov, si de-acolo alimentez cand ies. Dar...nu e regula. Importanta e benzinaria, sa stiti ca oamenii sunt cu obraz, ca e Luk, Petrom, Mol ...etc, nu are importanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) stie cineva care este echivalentul bujiei CR9EK, dar cu filet mai mare ???? Grea intrebare - nu prea inteleg ce vrei sa spui. Bujiile de la NGk care au indicativul Cxxx au diametrul filetului de 10mm. Cu filetul cu diametru mai mare sunt cele de tip Dxxx - 12mm - sau Bxxx - 14mm (astea sunt cele mai uzuale care apar la motoare, mai sunt si alte indicative ciudate). Similar cu CR9EK ar fi un DR9EA (nu exista DR9EK) dar nu e identic. Pentru ce iti trebuie informatia ? Editat Ianuarie 24, 2011 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.