Macke Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 (editat) Merge linistit 10 A, alternatorul e mai mare, deci va duce fara probleme. In mod normal, idealul ar fi sa baleezi intre -10% si +10% din curentul nominal al bateriei, in cazul de fata intre 7.1A si 8.8A ca sa fii sigur ca nu omori alternatorul. Alternatorul are parca 30A (max), dar o parte din el e folosit la mers (motor, lumini, etc), doar o parte se foloseste pentru a incarca bateria. @red bandit: pai stimabile, 1150 e bicilindric, si e si boxer In afara ca e BMW, si ca sunt ambele aceelasi clasa (enduro .. sa spunem light (ca pepsi )) ... motorizarea difera total, transmisia total, suspensia .. aproape total ... mai vrei ? PS: Eu spun ca alegerea e simpla tare Editat Februarie 28, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 lista codurilor de rulmenti "uzuali" la banditul de 600 (cele de jug se potrivesc si la 1200, cele de roti nu stiu daca se potrivesc) ROATA FATA: 62032RS 2 bucati ROATA SPATE: 6204 2RS 2 bucati + 6305 2RS JUG SUPERIOR: 32005x JUG INFERIOR: 32006x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 cei de la roti 100% nu se potrivesc. sunt mai mari. nu am codurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 a incercat cineva sa puna baterie de b12 pe b6? ma lasa bateria si as opta pt una de b12 ca e mai mare si diferenta de pret e insesizabila.din ce am vazut,alternatorul si cutia pt baterie este aceeasi pt ambele motoare Ia-ti fara gija chiar as recomanda...eu am de un an juma' si nu am avut nici o pb ...din contra la rece are forta si invarte mai bine uleiul in stare de gel(alternatorul si demarorul nu sunt la fel din ce am vazut eu..) cotia e identica numai sa scoti de sub cea veche cauciucul sau burete ce are la dimensiuni e la fel decat la inaltime difera cu vro 3 cm si nu-i pb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Ia-ti fara gija chiar as recomanda...eu am de un an juma' si nu am avut nici o pb ...din contra la rece are forta si invarte mai bine uleiul in stare de gel(alternatorul si demarorul nu sunt la fel din ce am vazut eu..) cotia e identica numai sa scoti de sub cea veche cauciucul sau burete ce are la dimensiuni e la fel decat la inaltime difera cu vro 3 cm si nu-i pb) am comandat deja ytx12 de la yuasa.buretele ala de pe fundul cutiei l-am vazut si eu si grosimea lui e exact diferenta de inaltime dintre baterii intradevar demarorul difera intre 1200 si 600 dar alternatorul e la fel...sursa e bikebandit.com are schemele complete si poti compara codurile... mersi da info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 se poate pune ambreiajul hidraulic de pe b12 pe b6 ? stie cineva? cat ar costa sistemul de ambreiaj second? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) De ce in numele lui hesuz ai vrea sa faci modificarea asta ? Motivul ambreiajului hidraulic este necesarul de forta obtinut prin instalatii hidraulice, in general la motoare cu cilindree mai mare. Tu ai un 600 , japonezu zice cablu tu zici hidraulic , pentru ca ? Reason edit: mistyping and general maintenance Editat Martie 3, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 monsterul din cate tin minte are tot hidraulic. preuspun ca a pus pe cablu ca e mai ieftin, nu mai performant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Revin si eu cu un anunt - acum ceva timp, intamplator, am dat de niste oglinzi originale, ca noi, pentru banditul carenat 00-04. Mie nu-mi folosesc cu nimic, asa ca daca le vrea cineva, 100 ron bucata. Informatii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 salutare banditi! voi ce ati alege din astea, ca set? Continental RoadAtack (900 ron) Coninental Motion (860 ron) Dunlop Roadsmart (1080 ron) Metzler Sportec M1 (980 ron) Michelin Pilot Road 2 (1070 ron) ? Am gasit si Pilot Power 2ct cam la acelasi pret, dar vreau ceva mai de mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Eu sunt fan RoadAttack, dar nu as spune nu deloc la M1!! Chiar e o alegere buna, si preturile sunt super ok. Oricum intre ContiMotion si RoadAttack, ultimele sunt mai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Si eu ar trebui sa-mi schimb cauciucurile cat de curand. Acum am Pirelli Diablo Strada, dar sunt cam vechi. Alegerea mea este mai simpla: Dunlop Roadsmart sau Michelin Pilot Road 2. Cred ca Roadsmart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 tu vrei cauciucuri mai mult touring, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 De ce in numele lui hesuz ai vrea sa faci modificarea asta ? Motivul ambreiajului hidraulic este necesarul de forta obtinut prin instalatii hidraulice, in general la motoare cu cilindree mai mare. Tu ai un 600 , japonezu zice cablu tu zici hidraulic , pentru ca ? Daca nu ma insel, japonezul zice cablu pe 600 doar pana in 2007, dupa aia zice hidraulic. Nu pot oferi explicatii suplimentare, dar sunt interesat sa citesc daca sunt avantaje. Mesaj completat Am gasit si Pilot Power 2ct cam la acelasi pret, dar vreau ceva mai de mijloc. 2 CT la cati bani? Si vrei mai de mijloc adica 2CT la care extrema se situeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Eu sunt fan RoadAttack, dar nu as spune nu deloc la M1!! Chiar e o alegere buna, si preturile sunt super ok. Oricum intre ContiMotion si RoadAttack, ultimele sunt mai bune! Si mie imi plac M1, mai ales profilul tu vrei cauciucuri mai mult touring, nu? da 2 CT la cati bani? Si vrei mai de mijloc adica 2CT la care extrema se situeaza? 2CT la 1012 RON /set. 2CT sunt mai spre sport asa (Pt un naked ca Banditul), vreau ceva mai de mijloc, mai touring, dar cu care sa ma pot da pe curbe fara sa-mi tataie kuru ca alunec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 pilot road 2 este 2ct...stiu ca mi-am luat eu in toamna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 pilot road 2 este 2ct nu stiam ca si Pilot Road are 2 compozitii...oricum, presupun ca la Pilot Power comopozitiile sunt mai moi ca la Pilot Road Oricum, ca performanta alea din lista pusa de mine sunt cam la fel, diferenta e marca si profilul...pacat ca n-am gasit Contiul pe care-l pusesem pe Vulcan inainte sa-l vand, dpmdv, era cel mai misto profil de cauciuc ever! Poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Si mie imi plac M1, mai ales profilul da 2CT la 1012 RON /set. 2CT sunt mai spre sport asa (Pt un naked ca Banditul), vreau ceva mai de mijloc, mai touring, dar cu care sa ma pot da pe curbe fara sa-mi tataie kuru ca alunec. pai pp2ct este exact ce iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 e mare diferenta intre cele enumerate mai sus in materie de compozitie...sportec M1 sunt prea bune pt bandit. am avut si am fost foarte multumit de ele,singura problema era ca fiind cauciucuri cu compozitie moale nu am facut multi km cu ele de aceea am si optat pt 2ct-uri...un motor sport-touring are nevoie de un cauciuc mediu nu soft iar 2ct-urile sunt mediu pe mijloc si soft pe margine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 salutare banditi! voi ce ati alege din astea, ca set? Continental RoadAtack (900 ron) Coninental Motion (860 ron) Dunlop Roadsmart (1080 ron) Metzler Sportec M1 (980 ron) Michelin Pilot Road 2 (1070 ron) ? Am gasit si Pilot Power 2ct cam la acelasi pret, dar vreau ceva mai de mijloc. Unde ai gasit preturi asa bune pe set?Ne dai si noua un site sau ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Unde ai gasit preturi asa bune pe set?Ne dai si noua un site sau ceva? ofcors http://www.anvelopemoto.eu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 e mare diferenta intre cele enumerate mai sus in materie de compozitie...sportec M1 sunt prea bune pt bandit. am avut si am fost foarte multumit de ele,singura problema era ca fiind cauciucuri cu compozitie moale nu am facut multi km cu ele de aceea am si optat pt 2ct-uri...un motor sport-touring are nevoie de un cauciuc mediu nu soft iar 2ct-urile sunt mediu pe mijloc si soft pe margine. Asa stiu si eu. Prin urmare pe mijloc ai mediu, deci dureaza relativ mult iar pe margini ai soft adica te poti lasa mai mult pe curbe. Eu stiu ca un caciuciu moale are o aderenta mai buna in general, dar se uzeaza mai repede (ma puteti corecta daca gresesc). Da, sacrifici putin din durata de viata asa, dar eu cred ca merita siguranta in plus. Poate niciunul dintre noi nu duce moto intr-atat de departe incat sa simta diferenta intre soft si mediu pe margine, dar eu ma simt mult mai bine stiind ca este acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Am si eu o intrebare... Cum schimb becul de la numar? Nu am vazut nici un surub de prindere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 ai incercat pe interior? se scoate bucatica aia de codita de la mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 nu am incercat... va intreb sa nu desfac degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.