Alex_RTR Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 vand 2 semnale de bandit + un parbriz puig. stare impecabila. livrarea in bucuresti sau in tara prin posta sau fan curier. poze reale. preturi negociabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 foarte tare, daca ajung repede e chiar o treaba. in general piesele OEM ajung cam intr-o luna, probabil vin de la mama lor din Japonia. atit am asteptat eu acum 3 ani capacul si restul pieselor de la B&S Motors. Site-ul de fapt si de drept este http://www.motomike.eu/autonet si piesele vin foarte repede (sunt si exceptii normal). La unele se pot acorda si discount-uri, dar in anumite conditii/situatii (in care se permit discount-uri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) mi-a zis mecanicu sa-mi schimb discurile de frana ca-s cam gata,sunt astea bune de ceva (made in China)? ca au preturi destul de bune.si inca ceva pe lois pretul de 245 euro e pentru pereche sau doar pentru un disc http://www.louis.de/_30cac380665e74fa1a3223bd54a9e31ce7/index.php#artikelliste http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories Editat Iunie 22, 2011 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Hai la ALURACK LUMEEEEEE, PANTALONI SI GEACAAAA!!! (vezi semnatura) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) mi-a zis mecanicu sa-mi schimb discurile de frana ca-s cam gata,sunt astea bune de ceva (made in China)? ca au preturi destul de bune.si inca ceva pe lois pretul de 245 euro e pentru pereche sau doar pentru un disc http://www.louis.de/_30cac380665e74fa1a3223bd54a9e31ce7/index.php#artikelliste http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories am inteles ca se potrivesc si de GSX600F care se gasesc mai usor... discurile Lucas de pe Louis (http://www.louis.de/_309979f7140db3d7213f9fe3bd5d7142b1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10043600&typ_id=GN77B) eu cred ca sunt perechea deoarece este logic ca 2 bucati sa fie 227E in timp ce cea de spate, tot Lucas este 100E. Dar cel mai bine este sa intrebi la Kronaumoto... sa nu ai surprize! Editat Iunie 22, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) pe net e 200 si ceva bucata!! mi-e greu sa cred ca setul e 200 si un pic, chiar daca e vorba de louis nu stiu de ce unii de pe ebay dau ca discurile de pe Kult merg si la POP, caz in care, am gasit niste discuri pe la 150 euri, 4.3 mm grosime (second). Oare ar merita? LE: http://cgi.ebay.de/EBC-Bremsscheibe-vorne-SUZUKI-GSF-600-ST-SV-SW-SX-Fa-/390285541603?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5aded4c0e3 bunisor pretul, avand in vedere ce mi-a vazut ochii ... si trimit si in Ro, cam 15 euro bucata (transport) Editat Iunie 22, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Vischo si-a pus chinezarii de 100 si ceva lire amindoua. de mers merg, nu s-au rupt, nu s-au strimbat si frineaza clar mai bine ca a mea, dar el are fata (inclusiv frine, evident) de 1200. parerea mea e ca e inca o data chestie la care dai cu banu': daca esti dispus sa risti, te bagi la chinezarii si poate-s totusi bune, daca nu dai banu' gros si iei "de firma" sau OEM si dormi linistit. nu cred ca poate sa stie cineva absolut cu siguranta daca alea chinezesti sint OK sau nu, mai ales ca asta depinde f mult de regimul de folosire, poate unu' merge ca omu' normal, poate altu' doar in redline si frinari extreme si acolo se vede diferenta. si mai conteaza comportamentul pe termen lung, am mari indoieli ca gasesti macar un om care sa fi mers 50 de mii de km si cu discuri chinezesti si cu Lucas/EBC/etc ca sa stie daca sint diferente. avind in vedere ca am mari indoieli ca e vreo tehnologie de NASA sa faci niste cercuri de fonta, as merge pe chinezarii, da' asta e o simpla vorbarie de forum si nu pot fi tras la raspundere in eventuale situatii mai e si varianta sa iei SH, asa cum am facut eu, dar se gasesc destul de greu la preturi rezonabile, iar la greutatea lor transportul din UK e numai ala vreo 100 de lire. eu am gasit in Romania dar probabil nu-s de Bandit, au modelul gaurilor diferit, dar merg. de curiozitate, ce e varza la ele? sint deformate sau roase? daca sint roase e un indiciu mare despre nr real de kilometri, in mod normal e greu sa le termini in mai putin de 50000. @Macke: faza cu durata de livrare la piesele de pe Romimoto e pe testate sau pe auzite? ca asa am si eu o lista de furnizori care jura ca "la ei vin piesele intr-o saptamina, nu ca la altii", dar cind comanzi efectiv ceva... iar potrivitul de pe Kult pe Pop se poate verifica dupa codul Suzuki al piesei. Editat Iunie 22, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 faza NU e cu romimoto, e de pe AutoNET si e testat ca am om la AutoNET! Cu Romimoto..nu ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Sunt roase,mancate sunt sub limita de uzura,de exemplu acu ceva timp am schimbat placutele. Discurile au formate o buza chiar in margine,de exemplu daca vreau sa dau burnout nu pot pt ca pleaca de pe loc,nu s-au format inca placutele dupa buza discului,acuma in caz de franare de urgenta merge bine. Cand am fost la mecanic mi-a zis de problema si m-a intrebat daca vreau sa le schimb si cum n-aveam bani la momentul respectiv i-am spus ca nu. M-a pus sa-i semnez ca in caz de ceva sa nu dau vina pe el,am semnat ca am luat la cunostiinta care e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Pentru cine intreba de discurile de pe Louis, cele de fata au pretul pe bucata, daca traduci in engleza (este un steag al angliei pe pagina de louis in dreapta sus )suna cam asa : The brake discs are supplied individually; for double-disc systems, please order two. E acelasi principiu ca si la placute, pretul e dat la pereche de placute pentru un singur disc si scrie la fel, daca ai 2 discuri pe fata sa comanzi 2 seturi de placute, adica de 2 ori pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 am citit acolo si am inteles ce zicea da speram sa nu fie adevarat,ca totusi sa dau 500 euro pe discuri e cam mult,mult prea mult,ca asa as lua din state si ies mai bine http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EBC-PRO-LITE-FRONT-BRAKE-ROTORS-SUZUKI-GSF600-BANDIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5af771c8QQitemZ190504726984QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Vorbesc in oarecare necunostinta de cauza, insa din auzite , in SUA ar fi mult mai lesne preturile. Amicul meu cu Marauderu care si-a bulit motoru a gasit in SUA prin fratele sau stabilit acolo bloc motor la 500 de dolari (in Europa e cam 700, fiind chopper sunt scumpe ca dracu ca nu prea crapa) iar segmenti de la 200 de euro aici, acolo i-a luat cu 100 de dolari. Daca se pastreaza proportiile la toate piesele si daca mai ai si pe cineva sa iti trimita pe naspa ( astuia i-a trimis segmentii prin ceva familie de pocaiti stabilita in comunitatea de romani de acolo care se ocupa cu livrat pachete in Romania, nu ma intrebati cum), te-ai scos. Oricum, si motocicletele second hand sunt jenant de ieftine acolo comparativ cu Europa, discutia asta a mai fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 am impresia ca niste EBC is 300 ioro perechea. paul90, de curiozitate, citi km are pe ceas motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Pentru cine intreba de discurile de pe Louis, cele de fata au pretul pe bucata, daca traduci in engleza (este un steag al angliei pe pagina de louis in dreapta sus )suna cam asa : The brake discs are supplied individually; for double-disc systems, please order two. E acelasi principiu ca si la placute, pretul e dat la pereche de placute pentru un singur disc si scrie la fel, daca ai 2 discuri pe fata sa comanzi 2 seturi de placute, adica de 2 ori pretul. Da, este greseala mea. Nu am citit toate specificatiile si chestia nr. de bucati era penultima chestie. Eu m-am orientat (gresit) dupa pret. Unul de spate 100E, 2 de fata 200 si ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 am citit acolo si am inteles ce zicea da speram sa nu fie adevarat,ca totusi sa dau 500 euro pe discuri e cam mult,mult prea mult,ca asa as lua din state si ies mai bine http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EBC-PRO-LITE-FRONT-BRAKE-ROTORS-SUZUKI-GSF600-BANDIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5af771c8QQitemZ190504726984QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories Bai, sa-mi iasa berea pe nas si alta nu..cum frate 500 de europeni pe niste discuri ???? Nu mai bine cauti second ? Cum citisem mai sus, poate se potrivesc cele de pe gsxf, ca e si ala un var al banditului..De Inazuma banuiesc ca nu o sa gasesti Totusi esti sigur ca discurile sunt praf ? Cati km ai in bord ? Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Din cate se pare, eu am montate pe fata de GSX600F. Fostul proprietar mi-a spus ca le-a schimbat el si ca s-au potrivit perfect. Editat Iunie 22, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) pai cand l-am luat, bandit mik mi-a spus ca l-a dat cu 10k inapoi deci avea la vremea aceea 25000,acum are 37400km cum am spus intr-un post anterior,daca vreau sa dau burnout motoru pleaca de pe loc,deci e ceva uzura,si placutele au vreo 3000 cel mult 4000km Editat Iunie 22, 2011 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? Asa tine cum il ingrijesti. Un amic din Zalau a avut un GSX-F 600 din 1995 pana in 2009 cu LANTUL ORIGINAL (70 000 km cand l-a vandut). Nu foloseste spray ( pe vremea aia din parti) ci doar ulei, dar la ala nu i-ai vazut motorul murdar in veci, nici pe inerior nici pe exterior. Mergea cu ocazie tipul in Ungaria sa isi cumpere baterie si alte chestii la motor. Inainte avea tatal sau un Yamaha XJ 650, ne uitam la el ca la nave spatiale. Al meu are lantul original la 46 000 de km si e intins la jumatate, insa la fel, sunt maniac cand e vorba de ingrijit/spalat/uns. Poti insa sa ai nenorocul sa dai intr-o groapa sa il nenorocesti (intinzi de-a lela)si l-ai terminat, la fel cum poti fi idiot si din proprie initiativa si sa ii dai inferioare la 9 000 de ture, sau mergand scoasa din viteza sa o bagi intr-a doua la 50 la ora, atunci il omori cu mana ta. Cntraexemplu, un destept din oras zicea ca il trateaza cu .....................indiferenta. Motoarele sale ( e la al treilea) sunt luate spre revanzare, nu neaparat bisnita, le foloseste cam 1-2 ani, depinde cum nimereste clienti. Cand imi schimbam saptamana trecuta franele ne-am intalnit si m-a intrebat ca am innebunit sau de ce schimb placutele cat timp mai prind? Ala in afara de ulei nu schimba si nu intretine nimic. Ca sa fiu si la subiect, cam 20-25 000 de km stiu eu ca ar trebui sa te tina in regim normal de folosire ( normal adica garantat de producator). Daca altii stiu altceva sa ma corecteze. Editat Iunie 22, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Asa tine cum il ingrijesti. Un amic din Zalau a avut un GSX-F 600 din 1995 pana in 2009 cu LANTUL ORIGINAL (70 000 km cand l-a vandut). Nu foloseste spray ( pe vremea aia din parti) ci doar ulei, dar la ala nu i-ai vazut motorul murdar in veci, nici pe inerior nici pe exterior. Mergea cu ocazie tipul in Ungaria sa isi cumpere baterie si alte chestii la motor. Inainte avea tatal sau un Yamaha XJ 650, ne uitam la el ca la nave spatiale. Al meu are lantul original la 46 000 de km si e intins la jumatate, insa la fel, sunt maniac cand e vorba de ingrijit/spalat/uns. Poti insa sa ai nenorocul sa dai intr-o groapa sa il nenorocesti (intinzi de-a lela)si l-ai terminat, la fel cum poti fi idiot si din proprie initiativa si sa ii dai inferioare la 9 000 de ture, sau mergand scoasa din viteza sa o bagi intr-a doua la 50 la ora, atunci il omori cu mana ta. Cntraexemplu, un destept din oras zicea ca il trateaza cu .....................indiferenta. Motoarele sale ( e la al treilea) sunt luate spre revanzare, nu neaparat bisnita, le foloseste cam 1-2 ani, depinde cum nimereste clienti. Cand imi schimbam saptamana trecuta franele ne-am intalnit si m-a intrebat ca am innebunit sau de ce schimb placutele cat timp mai prind? Ala in afara de ulei nu schimba si nu intretine nimic. Ca sa fiu si la subiect, cam 20-25 000 de km stiu eu ca ar trebui sa te tina in regim normal de folosire ( normal adica garantat de producator). Daca altii stiu altceva sa ma corecteze. Cam asa stiam si eu..ceva de 20-25k, acum am aproape 30.000 km..Deci atat m-a tinut pe mine lantul.. Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa iau si eu un sprai de lant, ca nu mai am si nu am dat deloc..oricum, nu am mers chiar asa mult cu banditul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Cam asa stiam si eu..ceva de 20-25k, acum am aproape 30.000 km..Deci atat m-a tinut pe mine lantul.. Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa iau si eu un sprai de lant, ca nu mai am si nu am dat deloc..oricum, nu am mers chiar asa mult cu banditul.. al meu , cel original l am schimbat la 36 000. imi placea sa merg cu el strans pt ca tragea altfel motocicleta.oricum viata lui e undeva intre 30 si 40 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) pai cand l-am luat, bandit mik mi-a spus ca l-a dat cu 10k inapoi deci avea la vremea aceea 25000,acum are 37400km bravo, asta e tare, cumva au bagat astia rubrica si-n certificat in care scrie citi km ai dat inapoi? stai linistit ca si lui i l-a dat inapoi fostul proprietar, crek are lejer peste 50000, daca nu 60000. si asa aflam incet incet cum de au toate motoarele din Romania 20000km. im mai povestea cineva ca prospecta dupa un Bandit, a gasit unu si a vazut nr de km, prina s-a hotarit sa-l cumpere kilometrii au scazut mi-a zis un mecanic ca daca-i schimbi uleiul la timp si nu mergi numai in redline pina la 80000 n-ai motive sa ai probleme cu japonezele moderne, da' na, daca prostului i-a intrat in cap ca la 30000 crapa... Editat Iunie 23, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) eu cand am vandut fosta moto cu 60.000km (era fabricata in 1999) am avut multi "interesati" care ziceau ca pe net este plin de motoare din 1992 cu 30.000km eu cred ca ti-a zis ca fost dat ceasul inapoi, sa nu-ti mai faci tu griji... Eu ma gandeam cand mi-am luat-o sa pun ceasul pe 00000 ca doar e noua (pentru mine), nu? Editat Iunie 23, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) eu nu merg mult cu moto si deja trec de 20000, si asta in Romania. sint unii care fac 20000 pe an, in afara ar face poate chiar mai mult. am un prieten care si-a luat CBF nou nout din reprezentanta cam in acelasi timp cu mine si deja are peste 40000 cu ea, si e din 2007 motoru' aproape ca as banui ca exista motoare cu 20000 pe ceas care-s trecute de suta de mii. la masini e la fel. imi placea sa merg cu el strans pt ca tragea altfel motocicleta adica era mai struna deci se transmitea mai bine cuplul la roata? da' btw, tu stii ca ai niste bucati de cauciuc intre suportul pinionului si janta, alea nu te deranjau? puteai sa le scoti si pe alea si deja mai cistigai vreo 50 CP in plus. sincer cu lant prea strins nu cred ca faci nici 10000. Editat Iunie 23, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 pina la 80000 n-ai motive sa ai probleme cu japonezele moderne, da' na, daca prostului i-a intrat in cap ca la 30000 crapa... mi-a zis mecanicu' ca peste aproximativ 25.000 km S-AR PUTEA sa fiu nevoit sa schimb distributia. Mobra mea are acum 45.500 pe ceas, am luat-o la 32.000 de la AflaMoto, e din 2001 si a avut 3 proprietari in 9 ani in Itahlia inaintea mea, cel putin din actele prezentate de aia. Cineva care a lucrat ca mecanic la Alfa o perioada scurta acum ceva ani spunea ca TOATE mobrele se dadeau inapoi pana la in jur de 30.000 PS: nu vreti ma alu-rack? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 nu e o problema schimbarea distributiei, e o operatiune relativ usoara, trebuie doar niste riscuri. costurile lantului sunt sub 100 euro, nu trebuie dat jos decat capacul la culbutori si cateva suruburi acolo. lantul vine cu cheita ... nu recomand inchis, ca trebuie demontat tot motorul . ce trebuie investigat suplimentar sunt patinele intinzatoare si intinzatorul ... astea sunt ceva mai scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.