Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

vand 2 semnale de bandit + un parbriz puig.

 

stare impecabila.

 

livrarea in bucuresti sau in tara prin posta sau fan curier.

 

poze reale.

 

preturi negociabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

foarte tare, daca ajung repede e chiar o treaba.

 

in general piesele OEM ajung cam intr-o luna, probabil vin de la mama lor din Japonia. atit am asteptat eu acum 3 ani capacul si restul pieselor de la B&S Motors.

 

 

Site-ul de fapt si de drept este http://www.motomike.eu/autonet si piesele vin foarte repede (sunt si exceptii normal). La unele se pot acorda si discount-uri, dar in anumite conditii/situatii (in care se permit discount-uri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a zis mecanicu sa-mi schimb discurile de frana ca-s cam gata,sunt astea bune de ceva (made in China)? ca au preturi destul de bune.si inca ceva pe lois pretul de 245 euro e pentru pereche sau doar pentru un disc http://www.louis.de/_30cac380665e74fa1a3223bd54a9e31ce7/index.php#artikelliste

 

http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories

Editat de paul90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a zis mecanicu sa-mi schimb discurile de frana ca-s cam gata,sunt astea bune de ceva (made in China)? ca au preturi destul de bune.si inca ceva pe lois pretul de 245 euro e pentru pereche sau doar pentru un disc http://www.louis.de/_30cac380665e74fa1a3223bd54a9e31ce7/index.php#artikelliste

 

http://cgi.ebay.com/...sQ5fAccessories

 

 

am inteles ca se potrivesc si de GSX600F care se gasesc mai usor...

 

discurile Lucas de pe Louis (http://www.louis.de/_309979f7140db3d7213f9fe3bd5d7142b1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10043600&typ_id=GN77B) eu cred ca sunt perechea

deoarece este logic ca 2 bucati sa fie 227E in timp ce cea de spate, tot Lucas este 100E.

Dar cel mai bine este sa intrebi la Kronaumoto... sa nu ai surprize!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe net e 200 si ceva bucata!! mi-e greu sa cred ca setul e 200 si un pic, chiar daca e vorba de louis :D

 

nu stiu de ce unii de pe ebay dau ca discurile de pe Kult merg si la POP, caz in care, am gasit niste discuri pe la 150 euri, 4.3 mm grosime (second). Oare ar merita?

 

 

LE: http://cgi.ebay.de/EBC-Bremsscheibe-vorne-SUZUKI-GSF-600-ST-SV-SW-SX-Fa-/390285541603?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5aded4c0e3 bunisor pretul, avand in vedere ce mi-a vazut ochii ... si trimit si in Ro, cam 15 euro bucata (transport)

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vischo si-a pus chinezarii de 100 si ceva lire amindoua. de mers merg, nu s-au rupt, nu s-au strimbat si frineaza clar mai bine ca a mea, dar el are fata (inclusiv frine, evident) de 1200. parerea mea e ca e inca o data chestie la care dai cu banu': daca esti dispus sa risti, te bagi la chinezarii si poate-s totusi bune, daca nu dai banu' gros si iei "de firma" sau OEM si dormi linistit. nu cred ca poate sa stie cineva absolut cu siguranta daca alea chinezesti sint OK sau nu, mai ales ca asta depinde f mult de regimul de folosire, poate unu' merge ca omu' normal, poate altu' doar in redline si frinari extreme si acolo se vede diferenta. si mai conteaza comportamentul pe termen lung, am mari indoieli ca gasesti macar un om care sa fi mers 50 de mii de km si cu discuri chinezesti si cu Lucas/EBC/etc ca sa stie daca sint diferente. avind in vedere ca am mari indoieli ca e vreo tehnologie de NASA sa faci niste cercuri de fonta, as merge pe chinezarii, da' asta e o simpla vorbarie de forum si nu pot fi tras la raspundere in eventuale situatii :) mai e si varianta sa iei SH, asa cum am facut eu, dar se gasesc destul de greu la preturi rezonabile, iar la greutatea lor transportul din UK e numai ala vreo 100 de lire. eu am gasit in Romania dar probabil nu-s de Bandit, au modelul gaurilor diferit, dar merg.

 

de curiozitate, ce e varza la ele? sint deformate sau roase? daca sint roase e un indiciu mare despre nr real de kilometri, in mod normal e greu sa le termini in mai putin de 50000.

 

@Macke: faza cu durata de livrare la piesele de pe Romimoto e pe testate sau pe auzite? ca asa am si eu o lista de furnizori care jura ca "la ei vin piesele intr-o saptamina, nu ca la altii", dar cind comanzi efectiv ceva... :) iar potrivitul de pe Kult pe Pop se poate verifica dupa codul Suzuki al piesei.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt roase,mancate sunt sub limita de uzura,de exemplu acu ceva timp am schimbat placutele. Discurile au formate o buza chiar in margine,de exemplu daca vreau sa dau burnout nu pot pt ca pleaca de pe loc,nu s-au format inca placutele dupa buza discului,acuma in caz de franare de urgenta merge bine. Cand am fost la mecanic mi-a zis de problema si m-a intrebat daca vreau sa le schimb si cum n-aveam bani la momentul respectiv i-am spus ca nu. M-a pus sa-i semnez ca in caz de ceva sa nu dau vina pe el,am semnat ca am luat la cunostiinta care e problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine intreba de discurile de pe Louis, cele de fata au pretul pe bucata, daca traduci in engleza (este un steag al angliei pe pagina de louis in dreapta sus )suna cam asa : The brake discs are supplied individually; for double-disc systems, please order two.

E acelasi principiu ca si la placute, pretul e dat la pereche de placute pentru un singur disc si scrie la fel, daca ai 2 discuri pe fata sa comanzi 2 seturi de placute, adica de 2 ori pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit acolo si am inteles ce zicea da speram sa nu fie adevarat,ca totusi sa dau 500 euro pe discuri e cam mult,mult prea mult,ca asa as lua din state si ies mai bine http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EBC-PRO-LITE-FRONT-BRAKE-ROTORS-SUZUKI-GSF600-BANDIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5af771c8QQitemZ190504726984QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc in oarecare necunostinta de cauza, insa din auzite , in SUA ar fi mult mai lesne preturile. Amicul meu cu Marauderu care si-a bulit motoru a gasit in SUA prin fratele sau stabilit acolo bloc motor la 500 de dolari (in Europa e cam 700, fiind chopper sunt scumpe ca dracu ca nu prea crapa) iar segmenti de la 200 de euro aici, acolo i-a luat cu 100 de dolari.

Daca se pastreaza proportiile la toate piesele si daca mai ai si pe cineva sa iti trimita pe naspa ( astuia i-a trimis segmentii prin ceva familie de pocaiti stabilita in comunitatea de romani de acolo care se ocupa cu livrat pachete in Romania, nu ma intrebati cum), te-ai scos.

Oricum, si motocicletele second hand sunt jenant de ieftine acolo comparativ cu Europa, discutia asta a mai fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine intreba de discurile de pe Louis, cele de fata au pretul pe bucata, daca traduci in engleza (este un steag al angliei pe pagina de louis in dreapta sus )suna cam asa : The brake discs are supplied individually; for double-disc systems, please order two.

E acelasi principiu ca si la placute, pretul e dat la pereche de placute pentru un singur disc si scrie la fel, daca ai 2 discuri pe fata sa comanzi 2 seturi de placute, adica de 2 ori pretul.

 

 

Da, este greseala mea. Nu am citit toate specificatiile si chestia nr. de bucati era penultima chestie. Eu m-am orientat (gresit) dupa pret. Unul de spate 100E, 2 de fata 200 si ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit acolo si am inteles ce zicea da speram sa nu fie adevarat,ca totusi sa dau 500 euro pe discuri e cam mult,mult prea mult,ca asa as lua din state si ies mai bine http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EBC-PRO-LITE-FRONT-BRAKE-ROTORS-SUZUKI-GSF600-BANDIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5af771c8QQitemZ190504726984QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Bai, sa-mi iasa berea pe nas si alta nu..cum frate 500 de europeni pe niste discuri ???? Nu mai bine cauti second ?

Cum citisem mai sus, poate se potrivesc cele de pe gsxf, ca e si ala un var al banditului..De Inazuma banuiesc ca nu o sa gasesti :crack:

Totusi esti sigur ca discurile sunt praf ? Cati km ai in bord ?

 

Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cand l-am luat, bandit mik mi-a spus ca l-a dat cu 10k inapoi deci avea la vremea aceea 25000,acum are 37400km

 

cum am spus intr-un post anterior,daca vreau sa dau burnout motoru pleaca de pe loc,deci e ceva uzura,si placutele au vreo 3000 cel mult 4000km

Editat de paul90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? :scratch:

Asa tine cum il ingrijesti.

Un amic din Zalau a avut un GSX-F 600 din 1995 pana in 2009 cu LANTUL ORIGINAL (70 000 km cand l-a vandut). Nu foloseste spray ( pe vremea aia din parti) ci doar ulei, dar la ala nu i-ai vazut motorul murdar in veci, nici pe inerior nici pe exterior. Mergea cu ocazie tipul in Ungaria sa isi cumpere baterie si alte chestii la motor. Inainte avea tatal sau un Yamaha XJ 650, ne uitam la el ca la nave spatiale.

Al meu are lantul original la 46 000 de km si e intins la jumatate, insa la fel, sunt maniac cand e vorba de ingrijit/spalat/uns. Poti insa sa ai nenorocul sa dai intr-o groapa sa il nenorocesti (intinzi de-a lela)si l-ai terminat, la fel cum poti fi idiot si din proprie initiativa si sa ii dai inferioare la 9 000 de ture, sau mergand scoasa din viteza sa o bagi intr-a doua la 50 la ora, atunci il omori cu mana ta.

Cntraexemplu, un destept din oras zicea ca il trateaza cu .....................indiferenta. Motoarele sale ( e la al treilea) sunt luate spre revanzare, nu neaparat bisnita, le foloseste cam 1-2 ani, depinde cum nimereste clienti. Cand imi schimbam saptamana trecuta franele ne-am intalnit si m-a intrebat ca am innebunit sau de ce schimb placutele cat timp mai prind? Ala in afara de ulei nu schimba si nu intretine nimic.

Ca sa fiu si la subiect, cam 20-25 000 de km stiu eu ca ar trebui sa te tina in regim normal de folosire ( normal adica garantat de producator). Daca altii stiu altceva sa ma corecteze.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa tine cum il ingrijesti.

Un amic din Zalau a avut un GSX-F 600 din 1995 pana in 2009 cu LANTUL ORIGINAL (70 000 km cand l-a vandut). Nu foloseste spray ( pe vremea aia din parti) ci doar ulei, dar la ala nu i-ai vazut motorul murdar in veci, nici pe inerior nici pe exterior. Mergea cu ocazie tipul in Ungaria sa isi cumpere baterie si alte chestii la motor. Inainte avea tatal sau un Yamaha XJ 650, ne uitam la el ca la nave spatiale.

Al meu are lantul original la 46 000 de km si e intins la jumatate, insa la fel, sunt maniac cand e vorba de ingrijit/spalat/uns. Poti insa sa ai nenorocul sa dai intr-o groapa sa il nenorocesti (intinzi de-a lela)si l-ai terminat, la fel cum poti fi idiot si din proprie initiativa si sa ii dai inferioare la 9 000 de ture, sau mergand scoasa din viteza sa o bagi intr-a doua la 50 la ora, atunci il omori cu mana ta.

Cntraexemplu, un destept din oras zicea ca il trateaza cu .....................indiferenta. Motoarele sale ( e la al treilea) sunt luate spre revanzare, nu neaparat bisnita, le foloseste cam 1-2 ani, depinde cum nimereste clienti. Cand imi schimbam saptamana trecuta franele ne-am intalnit si m-a intrebat ca am innebunit sau de ce schimb placutele cat timp mai prind? Ala in afara de ulei nu schimba si nu intretine nimic.

Ca sa fiu si la subiect, cam 20-25 000 de km stiu eu ca ar trebui sa te tina in regim normal de folosire ( normal adica garantat de producator). Daca altii stiu altceva sa ma corecteze.

Cam asa stiam si eu..ceva de 20-25k, acum am aproape 30.000 km..Deci atat m-a tinut pe mine lantul..

Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa iau si eu un sprai de lant, ca nu mai am si nu am dat deloc..oricum, nu am mers chiar asa mult cu banditul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa stiam si eu..ceva de 20-25k, acum am aproape 30.000 km..Deci atat m-a tinut pe mine lantul..

Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa iau si eu un sprai de lant, ca nu mai am si nu am dat deloc..oricum, nu am mers chiar asa mult cu banditul..

al meu , cel original l am schimbat la 36 000. imi placea sa merg cu el strans pt ca tragea altfel motocicleta.oricum viata lui e undeva intre 30 si 40 mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cand l-am luat, bandit mik mi-a spus ca l-a dat cu 10k inapoi deci avea la vremea aceea 25000,acum are 37400km

bravo, asta e tare, cumva au bagat astia rubrica si-n certificat in care scrie citi km ai dat inapoi? :laugh:

stai linistit ca si lui i l-a dat inapoi fostul proprietar, crek are lejer peste 50000, daca nu 60000.

 

si asa aflam incet incet cum de au toate motoarele din Romania 20000km. im mai povestea cineva ca prospecta dupa un Bandit, a gasit unu si a vazut nr de km, prina s-a hotarit sa-l cumpere kilometrii au scazut :laugh: mi-a zis un mecanic ca daca-i schimbi uleiul la timp si nu mergi numai in redline pina la 80000 n-ai motive sa ai probleme cu japonezele moderne, da' na, daca prostului i-a intrat in cap ca la 30000 crapa... :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am vandut fosta moto cu 60.000km (era fabricata in 1999) am avut multi "interesati" care ziceau ca pe net este plin de motoare din 1992 cu 30.000km

 

eu cred ca ti-a zis ca fost dat ceasul inapoi, sa nu-ti mai faci tu griji...

 

Eu ma gandeam cand mi-am luat-o sa pun ceasul pe 00000 ca doar e noua (pentru mine), nu? :crack:

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu merg mult cu moto si deja trec de 20000, si asta in Romania. sint unii care fac 20000 pe an, in afara ar face poate chiar mai mult. am un prieten care si-a luat CBF nou nout din reprezentanta cam in acelasi timp cu mine si deja are peste 40000 cu ea, si e din 2007 motoru' :) aproape ca as banui ca exista motoare cu 20000 pe ceas care-s trecute de suta de mii. la masini e la fel.

 

imi placea sa merg cu el strans pt ca tragea altfel motocicleta

adica era mai struna deci se transmitea mai bine cuplul la roata? da' btw, tu stii ca ai niste bucati de cauciuc intre suportul pinionului si janta, alea nu te deranjau? puteai sa le scoti si pe alea si deja mai cistigai vreo 50 CP in plus. sincer cu lant prea strins nu cred ca faci nici 10000.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pina la 80000 n-ai motive sa ai probleme cu japonezele moderne, da' na, daca prostului i-a intrat in cap ca la 30000 crapa... :)

 

mi-a zis mecanicu' ca peste aproximativ 25.000 km S-AR PUTEA sa fiu nevoit sa schimb distributia.

Mobra mea are acum 45.500 pe ceas, am luat-o la 32.000 de la AflaMoto, e din 2001 si a avut 3 proprietari in 9 ani in Itahlia inaintea mea, cel putin din actele prezentate de aia.

Cineva care a lucrat ca mecanic la Alfa o perioada scurta acum ceva ani spunea ca TOATE mobrele se dadeau inapoi pana la in jur de 30.000

 

PS: nu vreti ma alu-rack?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e o problema schimbarea distributiei, e o operatiune relativ usoara, trebuie doar niste riscuri. costurile lantului sunt sub 100 euro, nu trebuie dat jos decat capacul la culbutori si cateva suruburi acolo. lantul vine cu cheita ... nu recomand inchis, ca trebuie demontat tot motorul :laugh:. ce trebuie investigat suplimentar sunt patinele intinzatoare si intinzatorul ... astea sunt ceva mai scumpe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...