alin_barburas Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Vorbesc in oarecare necunostinta de cauza, insa din auzite , in SUA ar fi mult mai lesne preturile. Amicul meu cu Marauderu care si-a bulit motoru a gasit in SUA prin fratele sau stabilit acolo bloc motor la 500 de dolari (in Europa e cam 700, fiind chopper sunt scumpe ca dracu ca nu prea crapa) iar segmenti de la 200 de euro aici, acolo i-a luat cu 100 de dolari. Daca se pastreaza proportiile la toate piesele si daca mai ai si pe cineva sa iti trimita pe naspa ( astuia i-a trimis segmentii prin ceva familie de pocaiti stabilita in comunitatea de romani de acolo care se ocupa cu livrat pachete in Romania, nu ma intrebati cum), te-ai scos. Oricum, si motocicletele second hand sunt jenant de ieftine acolo comparativ cu Europa, discutia asta a mai fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 am impresia ca niste EBC is 300 ioro perechea. paul90, de curiozitate, citi km are pe ceas motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Pentru cine intreba de discurile de pe Louis, cele de fata au pretul pe bucata, daca traduci in engleza (este un steag al angliei pe pagina de louis in dreapta sus )suna cam asa : The brake discs are supplied individually; for double-disc systems, please order two. E acelasi principiu ca si la placute, pretul e dat la pereche de placute pentru un singur disc si scrie la fel, daca ai 2 discuri pe fata sa comanzi 2 seturi de placute, adica de 2 ori pretul. Da, este greseala mea. Nu am citit toate specificatiile si chestia nr. de bucati era penultima chestie. Eu m-am orientat (gresit) dupa pret. Unul de spate 100E, 2 de fata 200 si ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 am citit acolo si am inteles ce zicea da speram sa nu fie adevarat,ca totusi sa dau 500 euro pe discuri e cam mult,mult prea mult,ca asa as lua din state si ies mai bine http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EBC-PRO-LITE-FRONT-BRAKE-ROTORS-SUZUKI-GSF600-BANDIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5af771c8QQitemZ190504726984QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories Bai, sa-mi iasa berea pe nas si alta nu..cum frate 500 de europeni pe niste discuri ???? Nu mai bine cauti second ? Cum citisem mai sus, poate se potrivesc cele de pe gsxf, ca e si ala un var al banditului..De Inazuma banuiesc ca nu o sa gasesti Totusi esti sigur ca discurile sunt praf ? Cati km ai in bord ? Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Din cate se pare, eu am montate pe fata de GSX600F. Fostul proprietar mi-a spus ca le-a schimbat el si ca s-au potrivit perfect. Editat Iunie 22, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) pai cand l-am luat, bandit mik mi-a spus ca l-a dat cu 10k inapoi deci avea la vremea aceea 25000,acum are 37400km cum am spus intr-un post anterior,daca vreau sa dau burnout motoru pleaca de pe loc,deci e ceva uzura,si placutele au vreo 3000 cel mult 4000km Editat Iunie 22, 2011 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? Asa tine cum il ingrijesti. Un amic din Zalau a avut un GSX-F 600 din 1995 pana in 2009 cu LANTUL ORIGINAL (70 000 km cand l-a vandut). Nu foloseste spray ( pe vremea aia din parti) ci doar ulei, dar la ala nu i-ai vazut motorul murdar in veci, nici pe inerior nici pe exterior. Mergea cu ocazie tipul in Ungaria sa isi cumpere baterie si alte chestii la motor. Inainte avea tatal sau un Yamaha XJ 650, ne uitam la el ca la nave spatiale. Al meu are lantul original la 46 000 de km si e intins la jumatate, insa la fel, sunt maniac cand e vorba de ingrijit/spalat/uns. Poti insa sa ai nenorocul sa dai intr-o groapa sa il nenorocesti (intinzi de-a lela)si l-ai terminat, la fel cum poti fi idiot si din proprie initiativa si sa ii dai inferioare la 9 000 de ture, sau mergand scoasa din viteza sa o bagi intr-a doua la 50 la ora, atunci il omori cu mana ta. Cntraexemplu, un destept din oras zicea ca il trateaza cu .....................indiferenta. Motoarele sale ( e la al treilea) sunt luate spre revanzare, nu neaparat bisnita, le foloseste cam 1-2 ani, depinde cum nimereste clienti. Cand imi schimbam saptamana trecuta franele ne-am intalnit si m-a intrebat ca am innebunit sau de ce schimb placutele cat timp mai prind? Ala in afara de ulei nu schimba si nu intretine nimic. Ca sa fiu si la subiect, cam 20-25 000 de km stiu eu ca ar trebui sa te tina in regim normal de folosire ( normal adica garantat de producator). Daca altii stiu altceva sa ma corecteze. Editat Iunie 22, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Asa tine cum il ingrijesti. Un amic din Zalau a avut un GSX-F 600 din 1995 pana in 2009 cu LANTUL ORIGINAL (70 000 km cand l-a vandut). Nu foloseste spray ( pe vremea aia din parti) ci doar ulei, dar la ala nu i-ai vazut motorul murdar in veci, nici pe inerior nici pe exterior. Mergea cu ocazie tipul in Ungaria sa isi cumpere baterie si alte chestii la motor. Inainte avea tatal sau un Yamaha XJ 650, ne uitam la el ca la nave spatiale. Al meu are lantul original la 46 000 de km si e intins la jumatate, insa la fel, sunt maniac cand e vorba de ingrijit/spalat/uns. Poti insa sa ai nenorocul sa dai intr-o groapa sa il nenorocesti (intinzi de-a lela)si l-ai terminat, la fel cum poti fi idiot si din proprie initiativa si sa ii dai inferioare la 9 000 de ture, sau mergand scoasa din viteza sa o bagi intr-a doua la 50 la ora, atunci il omori cu mana ta. Cntraexemplu, un destept din oras zicea ca il trateaza cu .....................indiferenta. Motoarele sale ( e la al treilea) sunt luate spre revanzare, nu neaparat bisnita, le foloseste cam 1-2 ani, depinde cum nimereste clienti. Cand imi schimbam saptamana trecuta franele ne-am intalnit si m-a intrebat ca am innebunit sau de ce schimb placutele cat timp mai prind? Ala in afara de ulei nu schimba si nu intretine nimic. Ca sa fiu si la subiect, cam 20-25 000 de km stiu eu ca ar trebui sa te tina in regim normal de folosire ( normal adica garantat de producator). Daca altii stiu altceva sa ma corecteze. Cam asa stiam si eu..ceva de 20-25k, acum am aproape 30.000 km..Deci atat m-a tinut pe mine lantul.. Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa iau si eu un sprai de lant, ca nu mai am si nu am dat deloc..oricum, nu am mers chiar asa mult cu banditul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Cam asa stiam si eu..ceva de 20-25k, acum am aproape 30.000 km..Deci atat m-a tinut pe mine lantul.. Saptamana viitoare trebuie sa ma duc sa iau si eu un sprai de lant, ca nu mai am si nu am dat deloc..oricum, nu am mers chiar asa mult cu banditul.. al meu , cel original l am schimbat la 36 000. imi placea sa merg cu el strans pt ca tragea altfel motocicleta.oricum viata lui e undeva intre 30 si 40 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) pai cand l-am luat, bandit mik mi-a spus ca l-a dat cu 10k inapoi deci avea la vremea aceea 25000,acum are 37400km bravo, asta e tare, cumva au bagat astia rubrica si-n certificat in care scrie citi km ai dat inapoi? stai linistit ca si lui i l-a dat inapoi fostul proprietar, crek are lejer peste 50000, daca nu 60000. si asa aflam incet incet cum de au toate motoarele din Romania 20000km. im mai povestea cineva ca prospecta dupa un Bandit, a gasit unu si a vazut nr de km, prina s-a hotarit sa-l cumpere kilometrii au scazut mi-a zis un mecanic ca daca-i schimbi uleiul la timp si nu mergi numai in redline pina la 80000 n-ai motive sa ai probleme cu japonezele moderne, da' na, daca prostului i-a intrat in cap ca la 30000 crapa... Editat Iunie 23, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) eu cand am vandut fosta moto cu 60.000km (era fabricata in 1999) am avut multi "interesati" care ziceau ca pe net este plin de motoare din 1992 cu 30.000km eu cred ca ti-a zis ca fost dat ceasul inapoi, sa nu-ti mai faci tu griji... Eu ma gandeam cand mi-am luat-o sa pun ceasul pe 00000 ca doar e noua (pentru mine), nu? Editat Iunie 23, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) eu nu merg mult cu moto si deja trec de 20000, si asta in Romania. sint unii care fac 20000 pe an, in afara ar face poate chiar mai mult. am un prieten care si-a luat CBF nou nout din reprezentanta cam in acelasi timp cu mine si deja are peste 40000 cu ea, si e din 2007 motoru' aproape ca as banui ca exista motoare cu 20000 pe ceas care-s trecute de suta de mii. la masini e la fel. imi placea sa merg cu el strans pt ca tragea altfel motocicleta adica era mai struna deci se transmitea mai bine cuplul la roata? da' btw, tu stii ca ai niste bucati de cauciuc intre suportul pinionului si janta, alea nu te deranjau? puteai sa le scoti si pe alea si deja mai cistigai vreo 50 CP in plus. sincer cu lant prea strins nu cred ca faci nici 10000. Editat Iunie 23, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 pina la 80000 n-ai motive sa ai probleme cu japonezele moderne, da' na, daca prostului i-a intrat in cap ca la 30000 crapa... mi-a zis mecanicu' ca peste aproximativ 25.000 km S-AR PUTEA sa fiu nevoit sa schimb distributia. Mobra mea are acum 45.500 pe ceas, am luat-o la 32.000 de la AflaMoto, e din 2001 si a avut 3 proprietari in 9 ani in Itahlia inaintea mea, cel putin din actele prezentate de aia. Cineva care a lucrat ca mecanic la Alfa o perioada scurta acum ceva ani spunea ca TOATE mobrele se dadeau inapoi pana la in jur de 30.000 PS: nu vreti ma alu-rack? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 nu e o problema schimbarea distributiei, e o operatiune relativ usoara, trebuie doar niste riscuri. costurile lantului sunt sub 100 euro, nu trebuie dat jos decat capacul la culbutori si cateva suruburi acolo. lantul vine cu cheita ... nu recomand inchis, ca trebuie demontat tot motorul . ce trebuie investigat suplimentar sunt patinele intinzatoare si intinzatorul ... astea sunt ceva mai scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) si intinzatorul e ieftin din cite stiu. lantul e sub 300 ron chiar pe siteul motomike (vezi mai sus). eu nu consider ca distributia intra la probleme majore. la o adica schimbi si segmentii daca nu ti-e sila sa te murdaresti pe miini si vrei sa pastrezi motorul. daca problema cere umblat sub chiulasa nu cred ca mai merita reparat decit un motor f nou/f scumo. Editat Iunie 23, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 pretul intinzatorului + cele 2 patine > pretul lantului de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica o-ringurile/x-ringurile! http://www.didchain.com/chainMaintenance.html Cautant un kit de lant, asa de curiozitate, am gasit pe motodiscount, un chit cu specificatiile 530VM cu 112. In manualul utilizatorului, lantul de Bandit 650 are alte specs: 525 cu 118 zale. Unde-i adevarul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 hmmm... ma bate un gand: B12 POP . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005 vedem la anu', sau peste 2. PS: nu uitai de alurack , se potriveste la toti banditii 'nafar de kulți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 la 3500 ia-ti Z1000, zic si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ia-ti Z1000 yuck! e prea urato-futuristo pt gustul meu. Gandeste-te ca mie imi plac cel mai mult nakedurile muschiuloase gen GSX1400. singura mobra nou-nouta cu aspect mai futurist ce-mi place la ora actuala e BMW F800R, dar e o caruta de bani Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica Sincer, ma indoiesc ca o pensula de vopsit fwute garniturile, da-o dreacu' ca nu-i de sarma. Apropos de asta, ce mi-a zis mecanicul cand mi-a schimbat kitul: "Daca vrei sa cureti bine lantul si sa-ti stea spray-ul pe el, curata-l cu benzina! Da...cu benzina! nu patesc nimic oringurile, nu se strica ...... cu motorina nici nu dizolva bine jegul si nici nu-ti mai adera spray-ul pe el ca ramane unsuros oricat ai sterge dupa si-ti zboara de pe lant in primii km. Eu am spalat si cu si cu, ...cu benzina m-a tinut kitul cam cu 5 mii de km mai mult. Daca te iei dupa 'experti', se duce dracu kitul daca-l speli cu benzina, la mine nu se duc. Tu faci cum vrei, io zic doar ce si cum fac eu si pana acum a fost foarte bine" Interesant, zic io...s-ar putea sa exploatez treaba asta cand s-o duce vaselina originala din lant. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 hmmm... ma bate un gand: B12 POP . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005 Ar trebui sa aflii si mai ieftin putin. Eu am dat 2200 in 2008 inainte de criza, era mai tanar ca acum motorul (logic), tot de la unic proprietar, 28 000 km (reali), din 2002, atat doar ca l-am luat din Italia. Stiu ca in nemti este mai mare incredere, si eu am, insa cazul meu e unul fericit. V-am mai scris aici, dupa 3 luni de zile m-a sunat soferul care mi-a adus motorul din Italia ca mi-a trimis italianul cheia de rezerva. Ce vreau eu sa spun e ca poate merita sa risti pentru diferenta de bani. Sau de ce nu, mai nou gasesti si in tara mai ieftine, erau b12 pop si la 2000 de euroci in tara, dar probabil stii asta si vorbesc prostii. Bafta oricum si iti doresc sa reusesti sa faci upgrade-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) si mie mi-a zis un mecanic de moto ca el la moto lui isi curata lantul numai cu benzina... eu am trecut de la spray (care mi se parea cam scump - 40Ron pt. 2 folosiri) la motorina si rezultatul final este acelasi doar ca la motorina stropesc in jur mai mult... Editat Iunie 23, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu ma intelegeti gresit. Pana acum [si de-acum inainte] am curatat cu benzina lantul! Producatorul iti va spune intotdeauna sa folosesti produsele lor pentru curatare. E drept, cu recomandarile lor, va tine lantul 50000km, dar vei merge ca mamaie si te va costa intretinerea lui cat 3 kituri probabil. Alti mecanici spun ca nu-i buna benzina, ca strica o-ringurile. Si spun sa folosesti un amestec de benzina si motorina. Cate case atatea traditii. Eu unul, folosesc niscai benzina si-l curat la spalatorie cu vapul. Il sterg si-l ung. Il mai curat cu o pensula taiata scurt, odata pe luna in perioada de ploi si mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ii, da' exista topic pt intretinerea lantului. sper ca poza asta e destul de explicita. PS: eu nu dau doua parale pe ce zic majoritatea mecanicilor, cei mai multi sint merita cel mult numele de schimbatori de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) adica era mai struna deci se transmitea mai bine cuplul la roata? da' btw, tu stii ca ai niste bucati de cauciuc intre suportul pinionului si janta, alea nu te deranjau? puteai sa le scoti si pe alea si deja mai cistigai vreo 50 CP in plus. sincer cu lant prea strins nu cred ca faci nici 10000. ma steptam sa intelegi ce vrei tu , nu am zis ca mergeam cu el prea strans(cum zici tu) , am zis ca mergeam cu el strans , adica cum trebuie sa fie. ~90% din motoare pe strada au burta la lant, sunt neunse si se aud urat ( am stat si m am uitat special la aspectul asta ) + de asta, am observat ca are un raspuns mult mai promt cand accelerezi Am mai spus cum curatam lantul si recomant . La spalatorie direct sub jetul ala puternic de apa intr-un minut e ca nou, fara sa te murdaresti pana la coate de benzina ,motorita etc Editat Iunie 23, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.