Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

io am 12.000 km cu mobra si nici nu m-am uitat la bujii, or fi de cand e mobra (44.000 km)? :laugh:

 

consumu-i bun, porneste la sfert, de ce sa le schimb...poate dupa ce ma intorc, daca n-am ce face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

De ce ai revenit la toba stock??

 

Salut, simteam nevoia de o mica schimbare si vroiam sa ma plimb si noaptea fara sa deranjez, sau sa stau cu frica ca dau nas in nas cu vreo masina de la RAR..

Aproape uitasem cat de tare se incinge toba stock, sper sa nu ma lipesc de ea :scratch:

In primavara trebuie sa fac si ITP-ul..Dar nu cred ca rezist pana atunci cu toba asta stock, simt ca imi lipseste ceva..Tare mi-as dori si o toba Devil, ca suna al`req de bine :friends:

 

Recent am trecut si eu de pragul de 30000 de km..

 

Ce oboseala cu bujiile astea, daca merg cum treuie, de ce sa le schimbi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am intrebat despre bujia cu electrozi de iridiu dearece pe langa faptul ca au o scanteie mai puternica, (unele se pare ca au chiar mai multi electrozi), am auzit de la un motociclist mai vechi, ca cica "n-ar avea moarte", sau oricum, au viata mult mai lunga decat cele clasice. Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. :o

 

 

 

eu am facut cu banditu 30 000 km , in acest timp nu am schimbat bujiile, nu a crescut consumul, nu am avut probleme la pornire.

 

motorul meu avea 51 000 km si banuiesc ca nu au fost schimbate.

 

Salut, simteam nevoia de o mica schimbare si vroiam sa ma plimb si noaptea fara sa deranjez, sau sa stau cu frica ca dau nas in nas cu vreo masina de la RAR..

 

dai dovada de prea mult bun simt si nu se merita parerea mea (prin zona asta) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut cu banditu 30 000 km , in acest timp nu am schimbat bujiile, nu a crescut consumul, nu am avut probleme la pornire.

 

motorul meu avea 51 000 km si banuiesc ca nu au fost schimbate.

 

 

dai dovada de prea mult bun simt si nu se merita parerea mea (prin zona asta) :laugh:

 

Da, dar nu uita ca eu am inca 9 puncte..nu au expirat inca :angryfire: Nu-mi permit altele..cauta astia nod in papura si gasesc ei pana la urma ceva..

 

Acum ma gandesc la un transfagarasan, e careva din Bucale dispus pt. o tura de gen ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar nu uita ca eu am inca 9 puncte..nu au expirat inca :angryfire: Nu-mi permit altele..cauta astia nod in papura si gasesc ei pana la urma ceva..

 

Acum ma gandesc la un transfagarasan, e careva din Bucale dispus pt. o tura de gen ?

 

ma tenteaza si pe mine dar...depinde daca cadem de acord pe agenda.

keep in touch :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bajeti ..

 

Vi-l prezint pe Murmur.

 

Recomand tuturor cu un bandit de 600 pe care au mers 2 ani sau mai putin sa-si ia unu din-asta adica un b12 , indiferent de an. Este .. ce-ti doreste tie sufletelul. Putin greoi .. dar dupa 50 de km pe curbe e aproape la fel ca banditul anterior numai ca se aseaza mai fix pe trasa. Consum 5.4l/100 drum intins din care 30 km mers cu 140/h , si in rest cu 80-100.

 

Facut 1000 de km pana acum cu el .. e tzut. Mult mai simplu decat am crezut initial de controlat si de mers cu el, desi, imi dizloca bratele daca dau drumul la gaz. Si cel mai frumos dar ciudat lucru este faptul ca intr-a 6-a cand accelerezi .. o data te duci destul de rapid si continuu fara explozie de putere si al doilea lucru ca nu mai auzi motoru cum se duce in rosu si e turat dupa 10000 mii, auzi mai degraba un hmmm intr-un crescendo usor in timp ce ti se rup mainile si ti se duce sufluu din piept.

 

Sa ne auzim cu bine. post-46846-0-47446900-1310564375_thumb.jpgpost-46846-0-53118600-1310564396_thumb.jpg

 

post-46846-0-40462700-1310564406_thumb.jpg

post-46846-0-57494100-1310564418_thumb.jpg

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hopa hopa, ce avem aici? :D cineva si-a luat Evo N? :D

 

toba arata foarte misto.

 

cred ca esti primul de pe aici care trece de la 600 la 1200 si scrie impresii. povesteste tot ce poti despre el, cit mai multe detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cred ca esti primul de pe aici care trece de la 600 la 1200 si scrie impresii.

:lies:

Si omul are 1250, nu 1200 ...so... :disappointed:

@arw357 felicitari de achizitie, daca merge pe cum arata ti-ai tras al naibii mobra. Sa te bucuri de ea mult si bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge exact cum arata .. tragi de gaz din 1500 cu mila si din 2000 cu patos. Din nou .. nu pot sa nu pun emfaza destula pe cat de bine se pune pe curba si asemanarea dintre ele ca ciclsitica, deci cumva usurinta cu care poti sa capeti incredere pe el daca ai incredere pe 600 ( asta ca recomandare pentru toti daca va place banditul de 600 cum se manevreaza si vreti mai mult umph) .. Daca l-ai aplecat intr-o anumita pozitie .. acolo sta si merge exact la tinta. Se manevreaza putin mai greu decat banditul de 600 ( cu 160 pe spate si 120 pe fata ) dar foarte asemanator cu el .. adica asta e cu 20-30 la suta mai greu de manevrat decat banditul de 600 la viteze mici si la viteze mai mari parca ai un mic tanc sub tine care are leveitati de balerina :)) . Frane .. eu nu am avut frane extraordinare pe banditul anterior , ce pot spune despre astea e ca : bune :) are si cabluri de frana "braided" .. ca o fost smecher ala dinainte. Pozitie putin mai sus pe el echivalenta cu 650iu ( si cu si fara racire pe apa ) . Saua mai ok dar nu e canapea , globuletele sunt mult mai comode. Ghidonul putin mai drept la mana fata de ala din 96 pe care il simti ca pe bicicleta acum prin comparatie. Se incalzeste destul de repede si pe caldura asta porneste destul de repede ventilatorul. Nu e racheta decat daca vrei tu sa fie, in rest e un motan ce toarce daca nu te dai la el.

 

Si sa nu uit - un zambet non stop pe gura.

 

Nu spun ca ala din 96 e praf sau mai putin bun, din contra.. si-a facut treaba extraordinar si nu cred ca am facut o prima alegere mai buna decat ala.

 

Va recomand sa faceti pasul la care unii dintre voi va ganditi de ceva vreme . Eu m-am pus pe cumparat fara sa fi calarit unul. La un moment dat, la vro luna dupa ce am inceput sa caut , m-am suit pe unul , dar nu pe curbe, m-a impresionat puterea mult si atat , ca nu prea am avut unde sa ma dau pe el. Deci cumva am mers mai mult pe increderea avuta in asta de 600 si in istoria lui.

 

Toate bune.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw - felicitari pentru achizitie..(uite un adevarat suporter)Sunt curios ce consum are, cu toate ca atunci cand iti iei un motor de 1250, nu te mai gandesti la asta..Banuiesc ca nu ai facut consumul momentan.

 

Si eu as vrea sa schimb mobra, nu ca nu mi-ar placea banditul actual, dar parca viata e prea scurta sa ramai la un singur motor..Ma atrage Neo, dar parca as vrea sa incerc si ceva in 2 cilindrii(naked de preferat, dar imi place si TDM-ul)

Azi am montat Leo vince-le inapoi :banana: , nu am mai suportat toba stock(suna ca o motocicleta electrica)..Tare mi-as dori sa aud live, un bandit cu o toba Devil :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca m-ar putea lamuri cineva in legatura cu placutele de frana ii raman dator cu o bere cu prima ocazie cand ne intalnim.Cum sta treaba cu placutele organice si sinterizate?cele organice se duc mai repede dar se incalzesc mai repede si prind mai bine?Sinterizatele tin mai mult, dar se incalzesc mai greu?Va rog lamuriti-ma de care sa pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw.Nu uita!Ai spus ca treci pe la mine.Să-l stăpânești sănătos.Frânele sunt foarte bune dar la viteze mici mi se par cam agresive.ABS-ul este setat bine ,fața intră mai târziu iar spatele mai devreme.Spatele l-am încercat pe nisip cu fața nu am avut curaj.La drum consumul este foarte bun,eu merg așa cum îmi vine,50-170,190 am mers o singură dată și s-au pliat oglinzile asa că am lăsat-o moale.În principiu,această motocicletă este singurul lucru pe care nu am putut să-l vând deși am avut o super ofertă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca are kit de inaltare.. inca nu l-am verificat . si mie mi se pare ca e putin cam sus.

 

Toba .. fara db-killer porneste toate alarmele.. dar dupa 200 de km de oras fara db-killer mi s-a facut rusine si l-am pus la loc.

 

cod3c ... iti sunt complet indatorat si promisiunea facuta e litera de lege.

 

Mai cauta pe topic pentr uca mai sunt informatii despre placute. Sinterizate - tari si mai mananca din disc restul nu asa de tari . Ai grija la sinterizate .. cum le incepi pentru ca asta conteaza foarte mult la cum se tocesc ele dealungul timpului. Fara frane agresive cativa km.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca m-ar putea lamuri cineva in legatura cu placutele de frana ii raman dator cu o bere cu prima ocazie cand ne intalnim.Cum sta treaba cu placutele organice si sinterizate?cele organice se duc mai repede dar se incalzesc mai repede si prind mai bine?Sinterizatele tin mai mult, dar se incalzesc mai greu?Va rog lamuriti-ma de care sa pun.

 

 

Am o bere ? :grinbandit:

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l calaresti sanatos si cu placere! :D

 

si la mine urmatoarea o sa fie tot B12, dar POP :)

 

Caline, ajuta-ma si pe mine c-o chestie:

 

In topcase-ul ala de-l vinzi tu incap urmatoarele:

- 2 cilndrii de 50 cm lungime x 15 cm diametru (saltelele)

- 1 cilindru de 30 cm lungime X 15 cm diametru (cortul)

- 2 cilindruu de 20 cm lungime x 10 diametru (sacii de dormit)

- 1 spray de lant

 

?????

 

 

si inca o chestie, pe situ' givi cica incap 2 casti, dar nu prea pare, ce zici?

 

nu stiu daca sa-l iau pe asta?

 

10024288_740_FR3_07.JPG

 

GIVI E 42

52 x 30 x 42 cm

max 3 kg (cica)

care-i exact ca al tau...

360 RON

 

sau asta

 

10025915_740_FR_09.JPG

 

MOTO DETAIL 42 (facut de SHAD)

55 x 27 x 39 cm

270 RON

max 7 kg (cica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 42 litri nu incap 2 casti decat "una in alta" adica cupola unei casti in "gaura" celei de-a doua! In loc de spray de lant mare, cauta spray mic, de 100 ml sau poate chiar mai putin. Recomandarea e a unui mecanic din Bacau pentru drum. Insa depinde mult si cat de lunga e "tura".

 

PS: max 3 kg cred ca e greutatea case-ului, nu cat incape in el. Al meu e Hepco&Becker si spune maxim 5 kg, dar are doar 32 litri! Eu Givi ti-as recomanda. Daca nu, H&B sau Krauser. In Shad nu am incredere ...

 

Despre ce incape efectiv in el..las microfonul lui Calin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mai mult decit dimensiunile pe care le dau ei nu prea am ce sa masor. daca vrei o sa-l scot si o sa-mi pun in el izoprenul, cortul si-i fac o poza sa-ti faci o idee. doua casti e f putin posibil sa incapa, poate doar daca-s f mici. pe linga Airohul meu nu mai are cum sa incapa una (vezi poze la topciul din semnatura).

 

eu am mers cu 10 kg in topcase (adevarat, alt model) si am coborit asa Transfagarasanul inspre Curtea de Arges. daca a rezistat pe drumul ala inseamna ca nu-s probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde mult si cat de lunga e "tura".

4.300 km

 

daca vrei o sa-l scot si o sa-mi pun in el izoprenul, cortul si-i fac o poza sa-ti faci o idee.

 

merci, da' nu mai e nevoie ca am ajuns acasa si-am mai masurat odata chestiile, eu 54 cm saltele alea si tot "ansamblul" (care are 6.5 kg) face un paraleliped de 54x30X30, deci pica E42-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca are kit de inaltare.. inca nu l-am verificat . si mie mi se pare ca e putin cam sus.

 

Toba .. fara db-killer porneste toate alarmele.. dar dupa 200 de km de oras fara db-killer mi s-a facut rusine si l-am pus la loc.

 

cod3c ... iti sunt complet indatorat si promisiunea facuta e litera de lege.

 

Mai cauta pe topic pentr uca mai sunt informatii despre placute. Sinterizate - tari si mai mananca din disc restul nu asa de tari . Ai grija la sinterizate .. cum le incepi pentru ca asta conteaza foarte mult la cum se tocesc ele dealungul timpului. Fara frane agresive cativa km.

Salut!

Nu au. . Asa sunt ele : Zvelte, pline de personalitate, elegante si...puternice. :D

post-64686-0-72740900-1310660183_thumb.jpg

post-64686-0-99374700-1310660218_thumb.jpg

post-64686-0-22674500-1310660357_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...