gabi88 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 foarte tare , bravo . zi ceva si de frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 merge exact cum arata .. tragi de gaz din 1500 cu mila si din 2000 cu patos. Din nou .. nu pot sa nu pun emfaza destula pe cat de bine se pune pe curba si asemanarea dintre ele ca ciclsitica, deci cumva usurinta cu care poti sa capeti incredere pe el daca ai incredere pe 600 ( asta ca recomandare pentru toti daca va place banditul de 600 cum se manevreaza si vreti mai mult umph) .. Daca l-ai aplecat intr-o anumita pozitie .. acolo sta si merge exact la tinta. Se manevreaza putin mai greu decat banditul de 600 ( cu 160 pe spate si 120 pe fata ) dar foarte asemanator cu el .. adica asta e cu 20-30 la suta mai greu de manevrat decat banditul de 600 la viteze mici si la viteze mai mari parca ai un mic tanc sub tine care are leveitati de balerina ) . Frane .. eu nu am avut frane extraordinare pe banditul anterior , ce pot spune despre astea e ca : bune are si cabluri de frana "braided" .. ca o fost smecher ala dinainte. Pozitie putin mai sus pe el echivalenta cu 650iu ( si cu si fara racire pe apa ) . Saua mai ok dar nu e canapea , globuletele sunt mult mai comode. Ghidonul putin mai drept la mana fata de ala din 96 pe care il simti ca pe bicicleta acum prin comparatie. Se incalzeste destul de repede si pe caldura asta porneste destul de repede ventilatorul. Nu e racheta decat daca vrei tu sa fie, in rest e un motan ce toarce daca nu te dai la el. Si sa nu uit - un zambet non stop pe gura. Nu spun ca ala din 96 e praf sau mai putin bun, din contra.. si-a facut treaba extraordinar si nu cred ca am facut o prima alegere mai buna decat ala. Va recomand sa faceti pasul la care unii dintre voi va ganditi de ceva vreme . Eu m-am pus pe cumparat fara sa fi calarit unul. La un moment dat, la vro luna dupa ce am inceput sa caut , m-am suit pe unul , dar nu pe curbe, m-a impresionat puterea mult si atat , ca nu prea am avut unde sa ma dau pe el. Deci cumva am mers mai mult pe increderea avuta in asta de 600 si in istoria lui. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 arw357? foarte frumoasa! sa o stapanesti sanatos si sa nu te dezamageasca niciodata! Codita cum de sta asa sus? E un chit de inaltare ceva special sau asa e ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 arw - felicitari pentru achizitie..(uite un adevarat suporter)Sunt curios ce consum are, cu toate ca atunci cand iti iei un motor de 1250, nu te mai gandesti la asta..Banuiesc ca nu ai facut consumul momentan. Si eu as vrea sa schimb mobra, nu ca nu mi-ar placea banditul actual, dar parca viata e prea scurta sa ramai la un singur motor..Ma atrage Neo, dar parca as vrea sa incerc si ceva in 2 cilindrii(naked de preferat, dar imi place si TDM-ul) Azi am montat Leo vince-le inapoi , nu am mai suportat toba stock(suna ca o motocicleta electrica)..Tare mi-as dori sa aud live, un bandit cu o toba Devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Daca m-ar putea lamuri cineva in legatura cu placutele de frana ii raman dator cu o bere cu prima ocazie cand ne intalnim.Cum sta treaba cu placutele organice si sinterizate?cele organice se duc mai repede dar se incalzesc mai repede si prind mai bine?Sinterizatele tin mai mult, dar se incalzesc mai greu?Va rog lamuriti-ma de care sa pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) FLAWLESS!!! sa te bucuri de el fara incidente. pare a fi nou...daca nu ar avea unele piese aftermarket nu ti-ai da seama ca nu e nou. Editat Iulie 14, 2011 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 arw.Nu uita!Ai spus ca treci pe la mine.Să-l stăpânești sănătos.Frânele sunt foarte bune dar la viteze mici mi se par cam agresive.ABS-ul este setat bine ,fața intră mai târziu iar spatele mai devreme.Spatele l-am încercat pe nisip cu fața nu am avut curaj.La drum consumul este foarte bun,eu merg așa cum îmi vine,50-170,190 am mers o singură dată și s-au pliat oglinzile asa că am lăsat-o moale.În principiu,această motocicletă este singurul lucru pe care nu am putut să-l vând deși am avut o super ofertă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Nu stiu daca are kit de inaltare.. inca nu l-am verificat . si mie mi se pare ca e putin cam sus. Toba .. fara db-killer porneste toate alarmele.. dar dupa 200 de km de oras fara db-killer mi s-a facut rusine si l-am pus la loc. cod3c ... iti sunt complet indatorat si promisiunea facuta e litera de lege. Mai cauta pe topic pentr uca mai sunt informatii despre placute. Sinterizate - tari si mai mananca din disc restul nu asa de tari . Ai grija la sinterizate .. cum le incepi pentru ca asta conteaza foarte mult la cum se tocesc ele dealungul timpului. Fara frane agresive cativa km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Daca m-ar putea lamuri cineva in legatura cu placutele de frana ii raman dator cu o bere cu prima ocazie cand ne intalnim.Cum sta treaba cu placutele organice si sinterizate?cele organice se duc mai repede dar se incalzesc mai repede si prind mai bine?Sinterizatele tin mai mult, dar se incalzesc mai greu?Va rog lamuriti-ma de care sa pun. Am o bere ? Editat Iulie 14, 2011 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 sa-l calaresti sanatos si cu placere! si la mine urmatoarea o sa fie tot B12, dar POP Caline, ajuta-ma si pe mine c-o chestie: In topcase-ul ala de-l vinzi tu incap urmatoarele: - 2 cilndrii de 50 cm lungime x 15 cm diametru (saltelele) - 1 cilindru de 30 cm lungime X 15 cm diametru (cortul) - 2 cilindruu de 20 cm lungime x 10 diametru (sacii de dormit) - 1 spray de lant ????? si inca o chestie, pe situ' givi cica incap 2 casti, dar nu prea pare, ce zici? nu stiu daca sa-l iau pe asta? GIVI E 42 52 x 30 x 42 cm max 3 kg (cica) care-i exact ca al tau... 360 RON sau asta MOTO DETAIL 42 (facut de SHAD) 55 x 27 x 39 cm 270 RON max 7 kg (cica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 in 42 litri nu incap 2 casti decat "una in alta" adica cupola unei casti in "gaura" celei de-a doua! In loc de spray de lant mare, cauta spray mic, de 100 ml sau poate chiar mai putin. Recomandarea e a unui mecanic din Bacau pentru drum. Insa depinde mult si cat de lunga e "tura". PS: max 3 kg cred ca e greutatea case-ului, nu cat incape in el. Al meu e Hepco&Becker si spune maxim 5 kg, dar are doar 32 litri! Eu Givi ti-as recomanda. Daca nu, H&B sau Krauser. In Shad nu am incredere ... Despre ce incape efectiv in el..las microfonul lui Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 pai mai mult decit dimensiunile pe care le dau ei nu prea am ce sa masor. daca vrei o sa-l scot si o sa-mi pun in el izoprenul, cortul si-i fac o poza sa-ti faci o idee. doua casti e f putin posibil sa incapa, poate doar daca-s f mici. pe linga Airohul meu nu mai are cum sa incapa una (vezi poze la topciul din semnatura). eu am mers cu 10 kg in topcase (adevarat, alt model) si am coborit asa Transfagarasanul inspre Curtea de Arges. daca a rezistat pe drumul ala inseamna ca nu-s probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 depinde mult si cat de lunga e "tura". 4.300 km daca vrei o sa-l scot si o sa-mi pun in el izoprenul, cortul si-i fac o poza sa-ti faci o idee. merci, da' nu mai e nevoie ca am ajuns acasa si-am mai masurat odata chestiile, eu 54 cm saltele alea si tot "ansamblul" (care are 6.5 kg) face un paraleliped de 54x30X30, deci pica E42-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Nu stiu daca are kit de inaltare.. inca nu l-am verificat . si mie mi se pare ca e putin cam sus. Toba .. fara db-killer porneste toate alarmele.. dar dupa 200 de km de oras fara db-killer mi s-a facut rusine si l-am pus la loc. cod3c ... iti sunt complet indatorat si promisiunea facuta e litera de lege. Mai cauta pe topic pentr uca mai sunt informatii despre placute. Sinterizate - tari si mai mananca din disc restul nu asa de tari . Ai grija la sinterizate .. cum le incepi pentru ca asta conteaza foarte mult la cum se tocesc ele dealungul timpului. Fara frane agresive cativa km. Salut! Nu au. . Asa sunt ele : Zvelte, pline de personalitate, elegante si...puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 mianmar23 - felicitari, arata foarte bine! MotoRocker - in topcase-ul meu Givi era un manual care spunea sa nu il incarc cu mai mult de 5-6 kg si sa nu merg peste 130 km/h. Nu as putea spune ca am respectat aceste instructiuni, insa nu au fost probleme. In general, daca pui haine in topcase nu greutatea va fi problema, ci impachetarea astfel incat sa intre. Recomand Givi pentru ca a trecut prin multe si nu s-a stricat nimic la mecanismul de inchidere. Nu as lasa castile in topcase in nicio tara pe care as vizita-o, n-am incredere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 A se curata din cand in cand capacul de la pinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 tipic, asa arata si la mine cind l-am desfacut prima data. arw-ule, ai aprins imi mine asa o dorinta de B12, chiar de Evo S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 caut o scarita stanga ,pasager pt un 1250 originala si o oglinda stanga tot originala daca stie cineva ...pm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 arw, n-ai povestit inca de unde si cit. si bineinteles de unde ai avut banii. joking dar m-ar interesa cit a costat, daca e din ro etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Calin - partea tare e ca un evo e destul de ieftin pe langa un neo + conform mai multor oameni -"there's nothing up there for the b12.5" cu referire la puterea mai mare a b12-ului in turatii mai mari decat b12.5. Pana si in teste b12 e mai rapid cu putin decat b12.5. Eu ma gandesc ca daca il vinzi pe al tau acum , mai pui 1000 si iti iei un evo 2002. Acum m-a costat 4800 , plusurile fiind urmatoare- k8, toba costa vro 400 , undertray-u vro 100 , si racku vro 100, alarma, si neste furtunase de frana metalizate care nu stiu cat costa + 20000 km pe bord. Minusuri - discuri de frana cu buza mica- cumva normal pentru ca vezi cateva virgule mai incolo si placute sinterizate din fabrica, lant foarte intins, cauciuc fata dus. Conform uzurii cauciucului, discurilor si lantului- gagiĂź s-a plimbat extrem de mult pe curbe .. numai pe curbe si a si schimbat uleiu putin mai rar - are fereastra de verificare a uleiului putin inchisa la culoare, dar o rezolv cu o schimbare la 2500 de km a uleiului. Pana acum mecanicii la care am fost au zis ca e ok, numai ca ar trebui sa verific si supapele .. asta ca final check. Italia. Si cu injectie si cu carburatie , amandoua au +urile si -urile lor, io l-am luat pe asta pentru ABS si pentru a 6-a viteza desi exista si ABS pentru varianta ailalta dar nu am gasit. Si am zis .. what the hell. Se gasesc si la 3500 in italia dar se vand ca painea calda... ca de fapt io il vroiam pe unu de 3500 pe care il vazusem dar era dus pana la momentul in care eu am putut sa il cumpar. O sa pun in curand un filmulet cu toba sa vedeti cum se aude. Toate bune baieti. Ahh .,. si cand curatati capacul ala , verificati si starea clemei in care se prinde cablul de ambreiaj pentru ca dupa patiti ca mine si ramaneti pe undeva d-a-n pulea. Am schimbat si cablul de ambreiaj la b6, si avea cablul original pe el ....Nu sunt sigur de ce .. dar mi s-a parut foarte interesant ca era mai gros decat cablurile de schimb pe care le luam noi. 53000 de km are banditul ala si inca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 si pentru a 6-a viteza desi exista kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Nu. . Eu ma gandesc ca daca il vinzi pe al tau acum , mai pui 1000 si iti iei un evo 2002. Din 2002 e POP nu evo. Daca motorul tau ( minunat de altfel) are km reali ( si la pretul lui sper ca e asa), eu unu nu cred ca tre sa umbli la supape. Nici daca l-a condus cel mai antitalent posesor de permis. Sa te bucuri de el fara evenimente naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Domnilor...a venit vremea. /index.php?/topic/665417-suzuki-gsf-600-bandit/ Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 (editat) Daca as mai vrea b6 , in momentul asta ti l-as lua. Sa te vedem in curand din nou fericit. Scuze .. forgot about pop deci pop iti iei nu evo... totusi b12. Si pop-ul ala arata mult mai bine alive decat in poze... muuuult mai bine. M-o prins furtunica asta de Bucuresti. Am facut cateva perdele/uri de apa si am trecut prin ele.. ca sa nu mai spun ca aveam viziera ridicata (can't see shit with it pe apa) si am facut o spalatura pe obrajori de toata frumusetea .Partea cea mai naspa este ca camera s-a oprit din filmat ca nu mai avea baterie exact la intrare in bucuresti cand a inceput distractia. ... God damn it. got nothing to show. Editat Iulie 17, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Macke, ce-ti iei, Avensis sau B12? din nou, nu m-am putut abtine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.