talhar Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Intrebare...am cadru de bandit 6oo 96-98....se potriveste motoru din 2ooo-2oo4 ? Mersi mult Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 eu m-as duce la politie. pai da, se duce la politie, declara accidentul iar persoana reclamata va primi o invitatie la sectie.. Am atasat o poza de la iesirea de ieri:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 eu am vazut scuter de 50 cu numar alb, de Politie... cica a fost mai rapid sa obtina numarul asa decat de la Primarie... deci nu e asa sigur ca e posesor de A sau A1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 a avut careva probleme cu clansonu' pan' acum? al meu, dupa ce spalam mobra sau o lasam mai mult timp nefolosita, la primele apasari de buton nu facea nimic...dar isi dadea drumu si mergea fara problema. deci oxid la boton...no problem, isi da drumul. cand am scos mobra sambata, am facut si proba la claxon, si a mers....din prima! eh... pe drum cand am avut nevoie...OHA, si de atunci, la fel...nimic, oricum si oricat as apasa Se desface greu acolo, incurca mult cablu de la choke? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Se desface foarte usor. Ai 2 suroabe de scos si atat...cablul de soc nu incurca deloc. Spor la bricolat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 LordGrec,daca azi,cand ai venit cu scule si cablu de acceleratie,sa ma ajuti,fara sa ai vre-un interes material,purtai chilotii peste pantaloni,te declaram Supeman!Dar nu ai facut-o,asa ca te declar super om!Cinste tie! ( cu prima ocazie ) Mersi frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Se desface foarte usor. Ai 2 suroabe de scos si atat...cablul de soc nu incurca deloc. Spor la bricolat. Merci man! Baieti /index.php?/topic/675160-bucuresti-vama-veche-de-1-mai/ Cosmin vine.... LordGrek ce zici? ai fi al treila banditos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Stie cineva daca pedala de frana de pe Pop, se potriveste pe kult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Ce ulei ma sfatuiti sa pun.....MOTUL 5100 sau 7100 ? (10W40, fireste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 eu am luat 7100! 155 lei de prin Bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) a avut careva probleme cu clansonu' pan' acum? al meu, dupa ce spalam mobra sau o lasam mai mult timp nefolosita, la primele apasari de buton nu facea nimic...dar isi dadea drumu si mergea fara problema. deci oxid la boton...no problem, isi da drumul. cand am scos mobra sambata, am facut si proba la claxon, si a mers....din prima! eh... pe drum cand am avut nevoie...OHA, si de atunci, la fel...nimic, oricum si oricat as apasa Se desface greu acolo, incurca mult cablu de la choke? Al meu era imbacsit de nu stiu ce dracu, pentru ca daca il spal cu detergent din abundenta si cu incredere isi revine. Deci fa-i o baie domnului claxon (nu butonului), cel putin asta a functionat la mine. Editat Martie 21, 2012 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Ce ulei ma sfatuiti sa pun.....MOTUL 5100 sau 7100 ? (10W40, fireste) 7100, e full-sintetic si cica rezista mai bine. eu am luat 7100! 155 lei de prin Bucuresti... unde le gasesti man asa ieftine? Uleiul l-ai luat cumva de la Mymoto? si apropos de bujiile alea, sunt bune, originale NGK? probasi? ca se pare ca tre' sa le schimb si p-alea....am o mica galgaiere la relanti... si cred ca e d-acolo, daca nu, inseamna ca tre' sa-i fac un sincron la carburi. Oricum, bujiile le schimb cat de curand, o sa suflu si filtru de aer (l-am pus acu vreo 7.0000 km, si-am mers numai pe drumuri curate, dar nu strica sa verific), daca nu dispare galgaiala aia, atunci o duc si la scinron. Al meu era imbacsit de nu stiu ce dracu, pentru ca daca il spal cu detergent din abundenta si cu incredere isi revine. Deci fa-i o baie domnului claxon (nu butonului), cel putin asta a functionat la mine. l-am curatat pe domnul claxon, nu cred ca e din ciuperca... sa vad daca se rezolva de la buton... daca nu, incerc cu alt claxon sau mai mesteresc la ciuperca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 l-am curatat pe domnul claxon, nu cred ca e din ciuperca... sa vad daca se rezolva de la buton... daca nu, incerc cu alt claxon sau mai mesteresc la ciuperca. La mine avea un gajait surd, dupa care nu prea mai mergea deloc, cu toate ca imi scadea intensitatea luminilor din bord. Daca in momentul in care actionezi butonul nu iti scade luminozitatea, inseamna ca ar fi butonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 unde le gasesti man asa ieftine? Nu mai gasesc, am sa caut. Era in Bucuresti, prin Drumul Taberei un tip, dar nu livra decat la sediu. Trebuia sa mergi la el, ca altfel nu aveai sanse. Uleiul l-ai luat cumva de la Mymoto? Chiar nu imi aduc aminte... si apropos de bujiile alea, sunt bune, originale NGK? probasi? NU, nu am verificat. Doar ce le-am scos pe toate si le-am curatat. La acest moment mi-e greu sa spun daca le voi mai schimba, pentru ca eu sunt cu motorul "in vanzare".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 vezi ca la claxon e un surub de unde se regleaza, acolo e problema (si eu am avut-o). da' probabil nu strica sa-l si cureti o idee pe la contactele dinauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Salutare Ce parere aveti despre cei de la Wemoto.ro Sunt baieti seriosi? As vrea sa comand ceva de la ei, dar sincer, nu stiu de ce, dar nu prea imi prezinta incredere, repet nu stiu de ce. Ati luat ceva de pe la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 LordGrec,daca azi,cand ai venit cu scule si cablu de acceleratie,sa ma ajuti,fara sa ai vre-un interes material,purtai chilotii peste pantaloni,te declaram Supeman!Dar nu ai facut-o,asa ca te declar super om!Cinste tie! ( cu prima ocazie ) Mersi frumos! stai flex man..(scuze ,intru mai rar pe aici) P.S. eram italian... Baieti /index.php?/topic/675160-bucuresti-vama-veche-de-1-mai/ Cosmin vine.... LordGrek ce zici? ai fi al treila banditos Merci pt invitatie...dar anul asta nu stiu daca o sa aibe gagica concediu,si cred ca o sa merg la consum pe A2 in caz ca ma mai prinde vro ploaie cum ne-a prins anul trecut,sa scap repede de ea...deci nu am votat sa va stric socotelile. Ce ulei ma sfatuiti sa pun.....MOTUL 5100 sau 7100 ? (10W40, fireste) 5100 place mai mult la banditii,care este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) azi .. ne plimbam si noi .. si un caine a vrut sa se plimbe si el cu noi . Eu sunt ala din fata, eram pe un dr al unui prieten care imi calarea motorul. http://www.youtube.com/watch?v=8hz80nmUF5k&feature=youtu.be Editat Martie 24, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wooolf69_666 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Din ce am vazut are si carene care imbraca motorul. si atunci care ar mai fi rostul modelului GSX650 F ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salutare, Salutare pe 2012. Va urez un sezon cat mai curat, frumos si lung cu putinta. Cateva chestiuni, mai mult sau mai putin off-topic. 1. Cand se organizeaza intalnirile de banditi. Poate anul acesta ajung si eu (intr-un sfarsit)... sa va cunosc, ma refer la Bucuresti. 2. Urata faza cu cainele. S-a mai ridicat?? 3. Cum ne descurcam cu molozul a.k.a. materialul antiderapand depus pealocuri in strat uniform de tot carosabilul?? Foarte urat, foarte, foarte urat. 4. Ma gandesc mai serios sa-mi pun niste "crash-cevauri". Bar vs Pad. Voi ce aveti, cum se preteaza. Din cate am observat, vine mai bine un crash bar, vopsit calumea nici nu se observa. Poate imi dati si mie niste sugestii/poz(n)e ca sa iau si eu o decizie. Toate cele bune, si sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 salutari! pad-urile sunt mai discrete. bar-urile sunt mai bulcanoase, si de multe ori nu "curg" cu linia motocicletei (sigur, o chestie de gust). Personal mie mi-ar placea asa http://img215.imageshack.us/img215/8746/sb3ck1.jpg http://img208.imageshack.us/img208/6095/sb2el9.jpg bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 pad-urile sunt mai discrete ,dar nu protejeaza la fel de bine piciorul la impact dar sunt mult mai bune la franare ( au cauciuc!) , crash-bar-ul e fier pe asfalt care se duce. A supravietuit cainele. Partea a 2-a. http://www.youtube.com/watch?v=FF_D4cuX6EQ&feature=channel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 gata, am scos-o. anul asta e prima data cind a pornit la sfert dupa hibernare. cine ghiceste ce-am facut deosebit? hai ca nu va tin in tensiune. in loc sa incerc s-o pornesc in garaj (unde e considerabil mai rece decit afara), cum faceam deobicei, am scos-o si am lasat-o o ora sa stea la soare (termometrul de la ulei indica 23 de grade). a luat-o din prima. cred ca a ajutat si faptul ca a fost foarte cald azi, in ceilalti ani o scoteam deobicei cind erau ~15 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 gata, am scos-o. anul asta e prima data cind a pornit la sfert dupa hibernare. cine ghiceste ce-am facut deosebit? hai ca nu va tin in tensiune. in loc sa incerc s-o pornesc in garaj (unde e considerabil mai rece decit afara), cum faceam deobicei, am scos-o si am lasat-o o ora sa stea la soare (termometrul de la ulei indica 23 de grade). a luat-o din prima. cred ca a ajutat si faptul ca a fost foarte cald azi, in ceilalti ani o scoteam deobicei cind erau ~15 grade. -faza asta imi aminteste de vechiul meu scuter, nu pornea nici sa-l platesti la subsol..dar daca il scoteam la soare si il lasam cam 10-15 minute, o lua la prima pedala..nu a sfarsit prea bine scuterul, asa se intampla cand iei chinezarii..am experimentat si cu bicicleta si acelasi lucru..(eu personal nu vreau sa mai aud de "Made in china") Totusi, omul cat traieste invata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salutare, Poate ma lamureste si pe mine cineva: cu o saptamana in urma (vinerea trecuta ) am avut bateria pe redresor cca 24 H.Sambata am pus-o pe mobra si a pornit imediat.am lasat-o cam jumatate de ora pornita ( nu am mers ca nu am Rca si Itp ) si la somn iarasi in garaj.Acum 5 min am vrut sa-i mai dau o cheie ...surpriza..becurile se aprindeau dar cand apasam butonul de pornire se auzea un carait puternic de la electromotor si crestea turatia pana la 3000 ( ea fara sa porneasca, sau sa invarta macar). A mai patit cineva asa ceva? Sa se fi descarcat iarasi?Sa o mai pun pe redresor?Oricum bateria are 2 ani cel putin..dar vreau sa stiu daca mai am o cheltuiala in plus Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.