MotoRocker Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Ce ulei ma sfatuiti sa pun.....MOTUL 5100 sau 7100 ? (10W40, fireste) 7100, e full-sintetic si cica rezista mai bine. eu am luat 7100! 155 lei de prin Bucuresti... unde le gasesti man asa ieftine? Uleiul l-ai luat cumva de la Mymoto? si apropos de bujiile alea, sunt bune, originale NGK? probasi? ca se pare ca tre' sa le schimb si p-alea....am o mica galgaiere la relanti... si cred ca e d-acolo, daca nu, inseamna ca tre' sa-i fac un sincron la carburi. Oricum, bujiile le schimb cat de curand, o sa suflu si filtru de aer (l-am pus acu vreo 7.0000 km, si-am mers numai pe drumuri curate, dar nu strica sa verific), daca nu dispare galgaiala aia, atunci o duc si la scinron. Al meu era imbacsit de nu stiu ce dracu, pentru ca daca il spal cu detergent din abundenta si cu incredere isi revine. Deci fa-i o baie domnului claxon (nu butonului), cel putin asta a functionat la mine. l-am curatat pe domnul claxon, nu cred ca e din ciuperca... sa vad daca se rezolva de la buton... daca nu, incerc cu alt claxon sau mai mesteresc la ciuperca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 l-am curatat pe domnul claxon, nu cred ca e din ciuperca... sa vad daca se rezolva de la buton... daca nu, incerc cu alt claxon sau mai mesteresc la ciuperca. La mine avea un gajait surd, dupa care nu prea mai mergea deloc, cu toate ca imi scadea intensitatea luminilor din bord. Daca in momentul in care actionezi butonul nu iti scade luminozitatea, inseamna ca ar fi butonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 unde le gasesti man asa ieftine? Nu mai gasesc, am sa caut. Era in Bucuresti, prin Drumul Taberei un tip, dar nu livra decat la sediu. Trebuia sa mergi la el, ca altfel nu aveai sanse. Uleiul l-ai luat cumva de la Mymoto? Chiar nu imi aduc aminte... si apropos de bujiile alea, sunt bune, originale NGK? probasi? NU, nu am verificat. Doar ce le-am scos pe toate si le-am curatat. La acest moment mi-e greu sa spun daca le voi mai schimba, pentru ca eu sunt cu motorul "in vanzare".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 vezi ca la claxon e un surub de unde se regleaza, acolo e problema (si eu am avut-o). da' probabil nu strica sa-l si cureti o idee pe la contactele dinauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Salutare Ce parere aveti despre cei de la Wemoto.ro Sunt baieti seriosi? As vrea sa comand ceva de la ei, dar sincer, nu stiu de ce, dar nu prea imi prezinta incredere, repet nu stiu de ce. Ati luat ceva de pe la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 LordGrec,daca azi,cand ai venit cu scule si cablu de acceleratie,sa ma ajuti,fara sa ai vre-un interes material,purtai chilotii peste pantaloni,te declaram Supeman!Dar nu ai facut-o,asa ca te declar super om!Cinste tie! ( cu prima ocazie ) Mersi frumos! stai flex man..(scuze ,intru mai rar pe aici) P.S. eram italian... Baieti /index.php?/topic/675160-bucuresti-vama-veche-de-1-mai/ Cosmin vine.... LordGrek ce zici? ai fi al treila banditos Merci pt invitatie...dar anul asta nu stiu daca o sa aibe gagica concediu,si cred ca o sa merg la consum pe A2 in caz ca ma mai prinde vro ploaie cum ne-a prins anul trecut,sa scap repede de ea...deci nu am votat sa va stric socotelile. Ce ulei ma sfatuiti sa pun.....MOTUL 5100 sau 7100 ? (10W40, fireste) 5100 place mai mult la banditii,care este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) azi .. ne plimbam si noi .. si un caine a vrut sa se plimbe si el cu noi . Eu sunt ala din fata, eram pe un dr al unui prieten care imi calarea motorul. http://www.youtube.com/watch?v=8hz80nmUF5k&feature=youtu.be Editat Martie 24, 2012 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wooolf69_666 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Din ce am vazut are si carene care imbraca motorul. si atunci care ar mai fi rostul modelului GSX650 F ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salutare, Salutare pe 2012. Va urez un sezon cat mai curat, frumos si lung cu putinta. Cateva chestiuni, mai mult sau mai putin off-topic. 1. Cand se organizeaza intalnirile de banditi. Poate anul acesta ajung si eu (intr-un sfarsit)... sa va cunosc, ma refer la Bucuresti. 2. Urata faza cu cainele. S-a mai ridicat?? 3. Cum ne descurcam cu molozul a.k.a. materialul antiderapand depus pealocuri in strat uniform de tot carosabilul?? Foarte urat, foarte, foarte urat. 4. Ma gandesc mai serios sa-mi pun niste "crash-cevauri". Bar vs Pad. Voi ce aveti, cum se preteaza. Din cate am observat, vine mai bine un crash bar, vopsit calumea nici nu se observa. Poate imi dati si mie niste sugestii/poz(n)e ca sa iau si eu o decizie. Toate cele bune, si sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 salutari! pad-urile sunt mai discrete. bar-urile sunt mai bulcanoase, si de multe ori nu "curg" cu linia motocicletei (sigur, o chestie de gust). Personal mie mi-ar placea asa http://img215.imageshack.us/img215/8746/sb3ck1.jpg http://img208.imageshack.us/img208/6095/sb2el9.jpg bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 pad-urile sunt mai discrete ,dar nu protejeaza la fel de bine piciorul la impact dar sunt mult mai bune la franare ( au cauciuc!) , crash-bar-ul e fier pe asfalt care se duce. A supravietuit cainele. Partea a 2-a. http://www.youtube.com/watch?v=FF_D4cuX6EQ&feature=channel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 gata, am scos-o. anul asta e prima data cind a pornit la sfert dupa hibernare. cine ghiceste ce-am facut deosebit? hai ca nu va tin in tensiune. in loc sa incerc s-o pornesc in garaj (unde e considerabil mai rece decit afara), cum faceam deobicei, am scos-o si am lasat-o o ora sa stea la soare (termometrul de la ulei indica 23 de grade). a luat-o din prima. cred ca a ajutat si faptul ca a fost foarte cald azi, in ceilalti ani o scoteam deobicei cind erau ~15 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 gata, am scos-o. anul asta e prima data cind a pornit la sfert dupa hibernare. cine ghiceste ce-am facut deosebit? hai ca nu va tin in tensiune. in loc sa incerc s-o pornesc in garaj (unde e considerabil mai rece decit afara), cum faceam deobicei, am scos-o si am lasat-o o ora sa stea la soare (termometrul de la ulei indica 23 de grade). a luat-o din prima. cred ca a ajutat si faptul ca a fost foarte cald azi, in ceilalti ani o scoteam deobicei cind erau ~15 grade. -faza asta imi aminteste de vechiul meu scuter, nu pornea nici sa-l platesti la subsol..dar daca il scoteam la soare si il lasam cam 10-15 minute, o lua la prima pedala..nu a sfarsit prea bine scuterul, asa se intampla cand iei chinezarii..am experimentat si cu bicicleta si acelasi lucru..(eu personal nu vreau sa mai aud de "Made in china") Totusi, omul cat traieste invata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yrkalex Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salutare, Poate ma lamureste si pe mine cineva: cu o saptamana in urma (vinerea trecuta ) am avut bateria pe redresor cca 24 H.Sambata am pus-o pe mobra si a pornit imediat.am lasat-o cam jumatate de ora pornita ( nu am mers ca nu am Rca si Itp ) si la somn iarasi in garaj.Acum 5 min am vrut sa-i mai dau o cheie ...surpriza..becurile se aprindeau dar cand apasam butonul de pornire se auzea un carait puternic de la electromotor si crestea turatia pana la 3000 ( ea fara sa porneasca, sau sa invarta macar). A mai patit cineva asa ceva? Sa se fi descarcat iarasi?Sa o mai pun pe redresor?Oricum bateria are 2 ani cel putin..dar vreau sa stiu daca mai am o cheltuiala in plus Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) ciriitul ala e de la releul de pornire. se aclanseaza iar cind e cuplat si motorul scade tensiunea -> se declanseaza si tot asa. e simptom tipic de baterie descarcata. astea chinezesti se descarca si singure, si daca ajunge sa se intimple asta probabil nu mai are zile multe da' vezi cu redresorul prima data. personal pot sa zic ca diferenta dintre no-name si o Yuasa e ca de la cer la pamint. Yuasa mea o am de cind am luat motorul si inca mai are viata-n ea, asta in conditiile in care a dus o viata dura (adica a fost descarcata complet de multe ori de alarma, ceea ce e moartea bateriilor). si o intrebare pt. cei care ati facut recent ITP-ul. cauciucul de pe spate e cam ajuns la martor, fac panarama pe tema asta, sa-mi iau nou? iar in cazul in care iti dau "cu revenire" e musai sa te duci in acelasi loc a doua oara? Editat Martie 25, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Yuasa mea o am de cind am luat motorul si inca mai are viata-n ea, asta in conditiile in care a dus o viata dura (adica a fost descarcata complet de multe ori de alarma, ceea ce e moartea bateriilor). Sustin, si a mea la fel. Am gasit-o descarcata complet, am incarcat-o la motor (drum lung). apoi tinuta pe redresor o noapte intreaga, de-am gasit-o fierbinte . Si merge si acum si merge bine!! Sper sa mai tina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Bar vs Pad. io am cumparat-o cu asta pe ea pe una din parti era indoit, nu l-am mai indreptat, initial am vrut sa-l dau jos, daar l-am lasat acolo ca nu strica, mai ales ca abia se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salut, am cautat nitel dar n-am gasit usor. Vreau sa-mi montez un topcase, dar imi trebuie o bara/cadru pe care sa-l pun. Unde as gasi un suport din acela compatibil? P.S. Am scos si eu lighioana din vizuina weekendul asta. A fost fain . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 In tara nu am mai vazut. Era intr-un timp pe bikeshop, dar s-au dat. ceva de genul asta http://www.ebay.co.uk/itm/SUSUKI-GSF600-S-X-BANDIT-WITH-ORIGINAL-GRAB-RAILS-SPORTS-RACK-CARRIER-IN-BLACK-/290684773841?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43ae29a5d1 sau http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-RENNTEC-SPORTS-RACK-FOR-SUZUKI-GSF600-650-1200-1250-/280802331276?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item41611f8a8c deci..ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Salut, am cautat nitel dar n-am gasit usor. Vreau sa-mi montez un topcase, dar imi trebuie o bara/cadru pe care sa-l pun. Unde as gasi un suport din acela compatibil? P.S. Am scos si eu lighioana din vizuina weekendul asta. A fost fain . ceva de genu? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=157404&selpic=4&zoom=1#foto sau asa: http://motofly.ro/index.php?page=motorcycled.php%3Fid%3D293 nu prea se vede bine suportul de case. ceva de genu? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=157404&selpic=4&zoom=1#foto sau asa: http://motofly.ro/index.php?page=motorcycled.php%3Fid%3D293 nu prea se vede bine suportul de case. sau aici ceva modele http://www.romimoto-piese.ro/category/10206060000 dar cam piperate preturile.... "crash-cevauri". Bar vs Pad. eu am montat crash-bar de genu asta dar cred ca mai au si alte modele: http://www.romimoto-piese.ro/category/10206120000/?sr=30 Editat Martie 26, 2012 de BikerMF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abodka Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Ce frumos suna motorul dupa cca. 5 luni de somn adanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Salutare ! Am de aproximativ 6 luni de zile un bandit din 2001 si urmeaza sa il inmatriculez definitiv pe numele meu. Mai nou am aflat ca cei de la RAR la acea mare identificare iti verifica "batranetea" cauciucurilor. Astfel vin cu o intrebare: Cat de vechi poate fi cauciucul pentru a putea trece de RAR? (- din auzite 2 ani) Va multumesc! Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Eu am luat motorul in Noiembrie 2011. Are cauciucul pe fata din 2001 iar cel pe spate din 2003. Am trecut la RAR fara nici o problema (la Focsani, aici locuiesc). Acum am cumparat anvelope noi si urmeaza sa il incalt, ca nu pre am incredere in cele cu care este incaltat, ar mai avea "carne" dar sunt destul de coapte. Insa, repet, la RAR nici o problema. Si apropo, nici baterie nu am avut pe ea ca am uitat-o acasa si a trecut asa. Salutare si bafta cu inscrisul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Eu am luat motorul in Noiembrie 2011. Are cauciucul pe fata din 2001 iar cel pe spate din 2003. Am trecut la RAR fara nici o problema (la Focsani, aici locuiesc). Acum am cumparat anvelope noi si urmeaza sa il incalt, ca nu pre am incredere in cele cu care este incaltat, ar mai avea "carne" dar sunt destul de coapte. Insa, repet, la RAR nici o problema. Si apropo, nici baterie nu am avut pe ea ca am uitat-o acasa si a trecut asa. Salutare si bafta cu inscrisul. merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 cat a costat RAR-ul (toata factura daca se poate) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.