Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Vizitator corleone

hmm..si eu stiam ca se zice tot imbus, mersi ca ne-ai luminat..sunt multe cuvinte pe care le-am preluat si eu gresit, precum: frimituri, in loc de firimituri, topogan, in loc de tobogan, etc :) zilnic invatam cate ceva..

 

Toti spun imbus pt ca este mai usor de folosit in vorbire. De exemplu eu stiam ca se spune inbus dar in vorbire folosesc imbus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toti spun imbus pt ca este mai usor de folosit in vorbire. De exemplu eu stiam ca se spune inbus dar in vorbire folosesc imbus.

distinctia intre limbajul tehnic natural si cel academic e notata.

si pe mine m-a corectat un inginer, spunindu-mi ca ze zice furtunuri. m-am uitat in DEX si omu' a avut dreptate dar in limbajul vorbit nu pot sa zic ca m-am acomodat cu forma asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

distinctia intre limbajul tehnic natural si cel academic e notata.

si pe mine m-a corectat un inginer, spunindu-mi ca ze zice furtunuri. m-am uitat in DEX si omu' a avut dreptate dar in limbajul vorbit nu pot sa zic ca m-am acomodat cu forma asta.

 

Avea dreptate inginerul, si pe mine m-a corectat cineva in cazul "furtunurilor" dar tot furtune le zic. La fel este si cu dopuri in loc de doape, niveluri in loc de nivele, etriere in loc de etrieri. Desi le stiu folosesc exprimarea populara.

 

Ar mai fi una care nu are legatura cu tehnica, formularea "se merita", asta nu o folosesc.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tentatia e M inainte de B si P, si de-aici iMbus. Oricum, pe masura ce stau de vorba cu oameni care STIU sa vorbeasca corect romaneste, imi dau seama ca nu-s departe de a fi analfabet :lol:

 

Ca tot veni vorba...care ati luat de pe louis sau orice alta sursa suruburi pentru motor .. set de motor, de carene, etc. si daca ati fost sau nu multumiti, eventual niste sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era misto sa avem un topic dedicat greselior de gen, mie imi place sa mai folosesc si cuvinte vechi care nu se mai folosesc in ziua de azi..de proverbe nici nu incape vorba, oricum, romanii au niste proverbe foarte tari :P

 

In fine, sa revenim la cheile iNbus, unde gasesc unele de calitate ? imi trebuiesc la bicicleta, pentru ca la moto nu mai am nimic de inlocuit :(

 

si o mica curiozitate, dupa ce ploua si voi va murdariti de noroi pe talpi cand scoateti mobra din culcus ? eu am o portiune de 1 metru neasfaltat si mai dau din cand in cand cate un burn-out in noroi(involuntar) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

In fine, sa revenim la cheile iNbus, unde gasesc unele de calitate ? imi trebuiesc la bicicleta, pentru ca la moto nu mai am nimic de inlocuit :(

 

Eu am doua seturi Stanley, cred ca le am de 7-8 ani si nu am avut probleme cu ele. Nu le-am folosit foarte des dar de multe ori am abuzat de ele si nu s-au stricat. Consider ca au cel mai bun raport calitate/pret.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Iarasi solicit ajutrul celor care stiu si care vor sa ma ajute.

Am dat radiatorul de ulei jos pentru a reface flansele care erau fisurate. Au iesi mai ceva ca la fabrica.

Problema care o am este cu montatul.

Cand am dat jos radiatorul avea ulei in el. Intrebareqa este: trebuie sa pun iarasi ulei in el cand il montez, sau il montez pur si simplu si completez cu ulei pe la buson?

Multam de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am adus si eu motoretu sub geam, dupa somnul (cam lung) de peste iarna:

- schimbat ulei fitru ulei (motul 5100 10W40)

- schimbat ghidon (WRP)

- schimbat placute spate

- schimbat furtun fata, otelit

- carburatie, curatare

- bujii iridium

- montat extensie aripa fara sa nu mai sara noroaie pe evacuare

 

post-34332-0-75349800-1333366431_thumb.jpgpost-34332-0-53406000-1333366435_thumb.jpgpost-34332-0-97392300-1333366439_thumb.jpgpost-34332-0-73566100-1333366444_thumb.jpgpost-34332-0-93753300-1333366449_thumb.jpg

 

- schimbat filtru aer

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simpatic internetul asta. pentru un plus de credibilitate, cind spui "am gasit ca", "am auzit ca" etc, trebuie si sa citezi sursa, ca asa si eu am auzit la vecinul de la 5 ca miine o sa fie 35 de grade la umbra.

 

For example, in various European countries, it is known by the name Inbus (often misspelled *Imbus), after the company that patented them in Germany in 1936, Bauer und Schaurte of Neuss (Inbus stands for Innensechskantschraube Bauer und Schaurte). Similarly, there is another name in Italian (brugola), stemming from an Italian company's name.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hex_key

 

Mda... deja cred ca fiecare are dreptate...

Uite eu am gasit aici: http://hallo.ro/search.do?d=en&l=ro&type=both&query=imbus

Daca dai cautare dupa INBUS nu gaseste nimic...

Explicatia pe care ai gasit-o tu mi se pare foarte buna, dar Wikipedia este dictionar "deschis".

 

 

Daca asa discutie s-a deschis pr inbus/ imbus va dati seama cate pareri vor fi pentru pluralul de la janta (chiar si la singular unii zic geanta...)

http://dexonline.ro/articol/Forme_de_plural_gre%C8%99ite

 

Acum, fara gluma eu cred ca ar fi binevenit un topic special sa nu mai "intoxicam" banditmania!

 

 

Si acum la subiect: Trebuie sa dau rezervorul jos pentru a schimba filtru de aer. Este necesar doar sa-l desfac de pe pozitie sau trebuie scoase si furtunurile ca sa ai loc?

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zic ca-s profesionale sau ca te tin o viata da' eu am folosit tot timpul Yato si nu ma pling. e 7 lei un set complet. o sa-mi iau si un set profesional de biti (bituri?) intr-o zi.

 

...

pai daca un dictionar online devine sursa de baza mai de incredere decit Wiki inseamna ca eu nu mai pricep nimic. e ca si cum m-as apuca sa bag motorina la Bandit pe ideea ca japonezu' era drogat cind a scris manualul de utilizare :)

 

si da, corect, pe Banditmania se discuta o groaza despre Bandit, asa de mult incit cam ramine tot timpul "ingropat" spre josul paginii :D

 

ai doar doua furtunuri de scos, asta e din seria lenesu' mai mult alearga. n-are sens sa te complici si sa-l proptesti sa stea ridicat, poate sa cada si sa-ti zgiriie pe acolo. e atit de usor de scos si de pus inapoi incit mai bine e sa-l dai jos de tot.

 

PS: deschide tu topic in care sa discuti despre formele corecte si o sa vezi ce se intimpla :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de informatii...

ideea cu desfacutul furtunelor vine de la posibila problema ca poate imi intra aer pe conducte si dupa aceea o sa porneasca greu, dupa zeci de mii de injuraturi...

am sa tin cont de sfatul tau si il desfac complet :grinbandit:

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca o sa intre aer da' nu are nici o treaba cu pornitul, benzina aia nu ajunge doar direct in motor, trece prin camera de nivel constant. porneste la fel de usor si dupa ce scoti furtunurile, am facut asta de citeva ori.

 

trebuie sa pun iarasi ulei in el cand il montez, sau il montez pur si simplu si completez cu ulei pe la buson?

in citeva secunde radiatorul o sa fie umplut la loc si ma gindesc eu ca in acele citeva secunde nu apuca motorul sa ajunga la 150 de grade si sa se buseasca. pune-l gol. oricum, radiatorul nu face treaba decit cind mergi si e curent de aer, pe loc e practic aproape ca si cum n-ar fi.

 

deci ti-a crapat flansa... am citit ca e boala tipica la Bandit.

 

si ar mai fi cazul de adaugat: ai grija doar sa nu bagi mizerie pe furtun, ca odata scos nu mai exista nici un filtru care sa protejeze, la Kult singurul e in rezervor (poate la Pop o mai fi in pompa de benzina?).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate face manevra in ambele variante: cu rezervorul jos si cu rezervorul proptit pe cadru. In cazul 2 trebuie sa ai grija sa nu iti cada jos. Totodata, cateva furtune care stau ele manunchi prinse se vor misca si cand repui rezervorul trebuie sa ai grija sa tragi de ele sa le pui inapoi.

Prima varianta e mult mai safe, ca nu trebuie sa fii atent decat la treaba care o faci, respectiv schimbarea filtrului!

 

Nu se va vedea "aerul" care intra pe furtune, pentru ca cel mai probabil carburile sunt pline, cuiele pontou au inchis benzina iar faptul ca tu scoti 2 furtune nu influenteaza. Imediat ce nivelul scade benzina incepe sa curga, aerul se va "ridica" iar ce patrunde efectiv in carburi este in cantitate mica. Eu am pornit banditul la prima cheie dupa curatirea filtrului, cu rezervorul dat jos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(poate la Pop o mai fi in pompa de benzina?).

 

Nu exista Caline pompa de benzina la Pop. Aici nu exista tehnica ci forta bruta :laugh: . E pe cadere libera, ca la Kult, si nici filtru de benzina nu au pe furtun ( ma tot bate la cap si pe mine un amic sa imi pun, avanad in vedere ca costa doar 3-4 lei unul, insa mi-e cumva sa tai furtunul, nu stiu, desi am vazut la un Fzr cum arata dupa cca un sezon, adica negru).

Poate la astea mai noi pe injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista Caline pompa de benzina la Pop. Aici nu exista tehnica ci forta bruta :laugh: . E pe cadere libera, ca la Kult, si nici filtru de benzina nu au pe furtun ( ma tot bate la cap si pe mine un amic sa imi pun, avanad in vedere ca costa doar 3-4 lei unul, insa mi-e cumva sa tai furtunul, nu stiu, desi am vazut la un Fzr cum arata dupa cca un sezon, adica negru).

Poate la astea mai noi pe injectie.

Aline, jur ca am vazut Pop de 600 cu rezervorul scos si avea o treaba destul de mare in care erau bagate niste furtunuri. nu mai stiu sigur dar cred ca avea si niste sirme. altceva decit pompa de benzina nu stiu ce poate sa fie, mai ales ca la Kult treaba aia sigur nu e. parca-mi amintesc ca zicea cineva ca de la un an incolo au pus si la Pop-ul de 600 indicator de benzina (pe cmsnl.com vad ca exista ansamblul flotorului ca reper la 600). posibil sa fie si cu pompa la fel.

 

asa... iaca am reusit sa scot paharul de la carbul 3 si jiclorul de ralanti fara sa dau carburile jos de pe motor. parea putin infundata gaura axiala, l-am frecat putin cu o sirma moale si am dat niste spray de curatat lantul pe el. am scos si surubul pilot si am suflat oleaca de spray inauntru, just in case. rezultatul? sa mor eu daca acum evacuarea nu se incalzeste simultan cu celelalte 3, am tinut mina pe 3 si 4 pina nu am mai putut si nu parea sa existe diferenta de temperatura, asta in conditiile in care inainte galeriile la 1, 2 si 4 ajungeau sa arda si la 3 era aproape rece. totusi ceva e ciudat, anume ca daca scot fisa de la bujie turatia nu scade semnificativ in comparatie cu ceilalti 3 cilindri. am umblat oleaca la surubul pilot si am descoperit ca turatia maxima a motorului si sunetul cel mai rotund e pe la 3,5 ture, timp in care celelalte 3 is la 2 ture. am dat o raita prin oras si schimbarea in bine e clara totusi, sunetul e mult mai rotund, ralantiul mai stabil si aproape ca as putea sa spun ca se incalzeste motorul mai repede, adica ajunge la o turatie de ralanti stabila in timp mai scurt. in schimb vad ca vibreaza mai tare, probabil trebuie o resincronizare devreme ce am umblat la surub. poate reusesc miine.

 

dar per ansamblu treaba e ok, e pregatit de drum.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa te contrazic...au filtru de benzina pop-urile :)

In afara de cel din rezervor eu unul nu am gasit la al meu. Unde mai exact ar fii? Fara ironie, in caz ca este scrie unde sa ma uit sa il schimb si eu naibii ca o fi imbaxit din 2008 de cand am motorul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai Aline, tu n-ai invatat inca lectia? eu am INTOTDEAUNA dreptate! ce dracu'! :lol:

 

deci am gasit asta: http://www.ebay.com/itm/02-Suzuki-GSF-600-S-Bandit-Fuel-Pump-JB-/400254872319

 

fix asa arata pesa pe care-am vazut-o eu la B6 Pop. probabil e numai de la un an incolo.

 

 

ieri si azi cred ca am facut vreo 100 de km numai prin oras. Iasu' e rupt in doua, n-au fost niciodata atit de multe lucrari simultan. acum, ghiciti de ce?

.

.

.

pt. ca vin alegerile :)

 

de ieri si pina azi a aparut o groapa majora fix in buricu' tirgului, am facut ochii cit cepele cind am vazut-o. cred ca sint vreo 4-5 locuri in zone circulate in care se lucreaza. e o placere sa-ti faci treburile cu motorul.

 

cred ca mi s-a busit si becul la xenon. motoru' asta cere cheltuiala in continuu :( vorba cuiva: ori iti iei amanta, ori motor, tot aia e. este periculoase si cere bani.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin o sa caut o poza si tii pun aici dar nu ai cum sa il ratezi e pe furtunul mai gros care vine de la rezervor catre carburatoare un filtru destul de mic de plastic alb opac

@calin vezi sa nu iei teapa ca si mine.si eu am crezut ca s-aa rs becul de xenon sau balastul si am luat pe rand si bec si balast ca sa gasesc ca era o conexiune de fire in manunchiul de cabluri ce mergea d ela balas la bec,chinezii doar inadisera firele nu le si cositorisera. si uite asa mi-am pierdut jumate de zi si vreo 150ron :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum ma duc sa testez la cineva pe un bec care e sigur bun ca am vazut ca nu-s chiar ieftine becurile.

mergea perfect pina sa pun temporar bec normal ca sa trec ITP-ul. cind l-am pus inapoi in loc sa se aprinda face doar un flash scurt si se aude un piriit cam cum fac aprinzatoarele electrice de aragaz, probabil de la impulsul de pornire. nu mai stiu daca se auzea si inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista Caline pompa de benzina la Pop. Aici nu exista tehnica ci forta bruta :laugh: . E pe cadere libera, ca la Kult, si nici filtru de benzina nu au pe furtun ( ma tot bate la cap si pe mine un amic sa imi pun, avanad in vedere ca costa doar 3-4 lei unul, insa mi-e cumva sa tai furtunul, nu stiu, desi am vazut la un Fzr cum arata dupa cca un sezon, adica negru).

Poate la astea mai noi pe injectie.

 

 

Ieczista filtru de benzina, cel putin la 600 pop.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum ma duc sa testez la cineva pe un bec care e sigur bun ca am vazut ca nu-s chiar ieftine becurile.

mergea perfect pina sa pun temporar bec normal ca sa trec ITP-ul. cind l-am pus inapoi in loc sa se aprinda face doar un flash scurt si se aude un piriit cam cum fac aprinzatoarele electrice de aragaz, probabil de la impulsul de pornire. nu mai stiu daca se auzea si inainte.

:))daca vrei bec sau balast da-mi de stire si fa-mi o oferta ca la mine stau de veo un an si ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...