MotoRocker Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 da, exact! numai ca la el arata mai bine fundul ala sub palnia de la sfarsit, e drept sau chiar putin bombat in interior...la Bandit e unpic bombat in exterior, d-aia vreau sa-l fac negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 am auzit toba aia si chiar suna OK, ceva mai gros decit stock dar nu tare, exact cum descrii tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Dar nu mai bine iti iei o toba sport cu db-killer ? Eu sunt foarte multumit de toba mea leo vince, mi se pare ca se aude exact cum trebuie..in primavara am montat toba originala, am facut itp fara spaga(pentru ca totul merge perfect si nu avea ce sa comenteze) si dupa doua zile am montat Vincele inapoi Simplu ca bunaziua..fara gauri, fara sa stric toba originala.. Daca aveam si silencer, nu mai era nevoie sa schimb tobele intre ele..dar asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Dar nu mai bine iti iei o toba sport cu db-killer ? Eu sunt foarte multumit de toba mea leo vince, mi se pare ca se aude exact cum trebuie..in primavara am montat toba originala, am facut itp fara spaga(pentru ca totul merge perfect si nu avea ce sa comenteze) si dupa doua zile am montat Vincele inapoi Simplu ca bunaziua..fara gauri, fara sa stric toba originala.. Daca aveam si silencer, nu mai era nevoie sa schimb tobele intre ele..dar asta e Mda...simplu ca buna ziua, sau cum ai zice peste,aaaaa, asta, 300 de euro. Sau minim 100 second. Nu e mai "simplu" sa dai bani decat 3 gauri, asta decat daca te dau afara din casa sau iti stabilesti din asta o prioritate. Am incercat la fostul motor metoda flex si am ajuns la toba after market din cauza ca suna "ciobaneste", adica o ureche "muzicala" face diferenta intre un sunet de toba cioobanita si una after market. Acum nu imi mai trebuie toba sport, dar asta e gustul meu. P.S. Imi cer scuze pentru eroarea gramaticala din postul meu anterior (am dat JOS cu un amic carburatoarele JOS), insa nu am reusit sa ma conectez la site pentru a corecta. Editat Mai 8, 2012 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Dar nu mai bine iti iei o toba sport cu db-killer ? la toba mea Beowulf nu e mare diferenta cu dB killer, chiar parca suna mai enervant cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) -In fine, eu sunt anti gauri..si orice as face la bandit, vreau sa pot intotdeauna sa-l aduc la cum era original.. -Eu mi-am dorit toba sport, in momentul in care era sa dea o duba peste mine..dupa ce am montat-o, am avut si placuta surpriza, ca urechile mele sa fie placut impresionate..intradevar, am strans o luna din poponeata, dar a meritat.. Cred ca intr-o zi o sa conduc o campanie de genul "Spunetu NU, improvizatiilor" Later edit: Iar au cenzurat astia cuvantul CWR cu poponeata ) Editat Mai 8, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 mele sa fie placut impresionate..intradevar, am strans o luna din poponeata, dar a meritat.. Later edit: Iar au cenzurat astia cuvantul CWR cu poponeata ) deci ai strans o luna din poponeatza zici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) here it goes: eu mi-am pus toba "sport" exclusiv pt. ca sint un cocalar si suna misto :D LE: tot vad doi useri, "Google" si "Facebook" ca se uita pe topic, si-au luat si astia Bandit? Editat Mai 8, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) Sa stii ca am copt-o mult pana sa tai in toba originala (am banditu' de peste 2 ani). M-am uitat la tobe after-market, la tobe aftermarket SH, si la toba aftermarket facute de la 0 de insi. In trecut am avut choppere, Viroaga cu tobe goale....la Vulcan doar gaurite. Stii cat am regretat ca n-am golit tobele Vulcanului cand l-am auzit la noul proprietar intr-o zi??? Si scuza-ma, dar eu n-am golit toba, ....mult mai tare se aude un Ducati stock. Eu sunt de parere ca motocicletele trebuie sa se auda, nu tiganeste-enervant, dar nici cum le fac astia, de zici ca sunt electrice...se duce tot farmecul mobrei cand se aude mai tare zornaitul lantului decat motorul+toba. A trecut vreodata vreun Harley pe langa tine cu toba stock? Ai vazut/auzit cum e? zici ca trece un razboinic medieval calare pe un magar. Cat despre imporovizatii (la care eu includ si self-service): Daca nu improvizam/servisam singur mobrele, nu-mi mai permiteam niciodata sa motociclesc. Merg la mecanic doar cand am dubii ca o sa fac treaba singur, sau mi-e frica sa nu fac mai mult rau decat bine, sau cand n-am scuele potrivite. Cu 300 euro pe care-i dadeam pe toba, la toamna imi schimb distributia si reglez tachetii (la mecanic de data asta) Arpopos de coburi si suporti. Asta vara am vrut sa-mi fac eu, dar munca (suduri, taieri, etc) + materialele necesare... nu meritau efortul, ieseam foarte putin sun pretul unora gasite la oferta, asa ca am luat unul dintre cele mai ieftine sisteme (Five Stars) si a fost ok. Coburile de plastic sunt Givi (model facut pt cruisere, dar vin bine pe Banidt) moca de la frate-miu , topcase-ul e SHAD (160 RON la oferta atunci) si a tinut foarte bine mult peste greutatea indicata. Nu conteaza ce topcase iti iei, gasesti o metoda (unii pot citi improvizatie) sa-i prinzi placa de suportul tau..la mine am prins cu niste cleme venite cu topcase-ul + suruburi ramase din alta parte, nu e ca la carte, dar cred ca tine mai bine decat "ca la carte" daca am facut 5.300 km cu el cu 8 kg peste limita scrisa pe topcase si pe tot felul de drumuri si la tot felul de viteze. Editat Mai 9, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salut! am cumparat si eu un BanditS de vreo 2 saptamani si nuprea reusesc sa ii dau de capat cu o problemutza! in relantiu imi variaza turatia si totodata si luminile! a mai patit cineva treaba asta? ce parere aveti? o fi de la bujii? ieri am sincronizat carburatoarele, am crezut ca e de la ele si nimic...aceleasi figuri! stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) Salut! am cumparat si eu un BanditS de vreo 2 saptamani si nuprea reusesc sa ii dau de capat cu o problemutza! in relantiu imi variaza turatia si totodata si luminile! a mai patit cineva treaba asta? ce parere aveti? o fi de la bujii? ieri am sincronizat carburatoarele, am crezut ca e de la ele si nimic...aceleasi figuri! stima! fix asa face si al meu (din '98), niciodata n-am avut ralantiul "teapan". cu luminile la fel, variaza odata cu sunetul motorului la ralanti. poti sa-l rezolvi oleaca de la suruburile pilot si ridicind o idee ralantiul dar ceas pe-al meu nu l-am facut. de 4 ani merg cu el asa si n-a crapat. e model '95-'99 sau '00-'03? @MotoRocker eu n-am zis decit de mine, altii poate au avut alte motive. mie pur si simplu imi place sunetul de aftermarket si cu asta basta Editat Mai 9, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 e model 2002! deci nu-i bai daca merg asa cu el! o sa fac un pustiu de bine sa ii pun bujii noi sa vad si asa cum o fi! multumesc pt raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 e model 2002! deci nu-i bai daca merg asa cu el! o sa fac un pustiu de bine sa ii pun bujii noi sa vad si asa cum o fi! multumesc pt raspuns! 90% nu se rezolva cu bujii, poate doar daca-s muci in ultimul hal. teoretic pot sa fie multe cauze dar sincer iti zic ca am vazut motoare mai noi, pe injectie, care nu suna perfect rotund la ralanti. daca nu-s nesimtit de mari variatiile lasa-l asa ca n-are nimic. la mine variaza max 100-150 de ture la ralanti. asta cind e incalzit motorul, ca daca e rece e absolut irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 N-ai ce-i face banditului inainte de injectie sa stea fix la relanti. Si al meu la fel era. L-am scos o data de la un mecanic era tzutz , dupa o luna facea la fel. Asa sunt ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) @MotoRocker eu n-am zis decit de mine, altii poate au avut alte motive. mie pur si simplu imi place sunetul de aftermarket si cu asta basta cui nu-i place? la mine scade putin relantiul cand aprind faru' si/sau cand pun frana/semnalizez...dar f putin, aproape insesizabil, pana in 50 rpm. Asa e de cand l-am luat. Imi fluctueaza si mie relantiul dar la fel, insesizabil...adica pe turometru nu prea se vede. 2001 600cc Editat Mai 9, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) la mine scade putin relantiul cand aprind faru' exact, asa si la mine. parerea mea e ca-i posibil ca aceste probleme sa se poata remedia, dar sint atit de benigne incit nu merita timpul si nervii. Editat Mai 9, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) cu chestia asta cu mersul neregulat la relanti si scaderea de turatie cand apar consumatori este normal sa fie asa: ganditi-va ca aprinzi lunimile: pozitie 5w + 5w si faza scurta 55w. alternatorul ia din turatia moturului ca sa produca mai mult curent. la fel cand stai la relanti si dai din semnalizare apar 21+21w intermitent care se simt si la turatia de relanti si la intensitatea fazei scurte. in mod ideal in situatia asta bateria ar trebui sa actioneze ca buffer si sa dea mai mult curent in sistem urmand ca in momentul in care turatia creste sa se incarce la loc. dar cum dupa un timp si bateria mai moare, nici regulatorul de tensiune nu mai este chiar perfect... de cand cu injectia, calculatorul sesizeaza cresterea consumului (de curent) sau scaderea turatie si face corectiile necesare facnd fenomenul (aproape) insesizabil dar nici asa nu dispare de tot mai ales la motoarele mai obosite. in alta ordine de idei: va ziceam de indicatorul de neutru... pe principiul romanesc "ce n-ai chef sa faci azi, lasa pe maine ca poate nu mai e nevoie..." scula a revenit la semtimente mai bune (probabil de frica sa nu-mi bag degetelele prin ea) si merge perfect! si uite asa tot n-am aflat unde este senzorul ala nenorocit... enjoy! Editat Mai 10, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) m-a tot ros ideea sa-mi fac mini-parbriz iar. primul a iesit ca (cuvant urat), eu zic ca asta e ok. cost 0 lei. ma gindesc sa vopsesc si cromul de la faruri in negru, ce ziceti? Editat Mai 13, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 dar sa lasi rama aia de ~ 1 cm de langa lentila, cromata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Salut! am cumparat si eu un BanditS de vreo 2 saptamani si nuprea reusesc sa ii dau de capat cu o problemutza! in relantiu imi variaza turatia si totodata si luminile! a mai patit cineva treaba asta? ce parere aveti? o fi de la bujii? ieri am sincronizat carburatoarele, am crezut ca e de la ele si nimic...aceleasi figuri! stima! felicitari pt achitizitie.bine ai venit in randul"banditilor" .pune si niste poze te rog asa se intampla si la mine:la relanti fluctua acul turometrului da nu foarte mult si flicareau putin si luminile(dar cand turatia trecea de 1500 nu se mai intampla).am schimbat acum 3 sapt bujiile-aveau 10k km(erau bujii denso) cu bujii NGK CR9E si se simte diferenta-la relanti sta mult mai stabil,cand se incalzeste motorul de la mersul prin oras turometrul nu mai sare de 1500 si se aude mai bine motorul,posibil sa scada si consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 m-a tot ros ideea sa-mi fac mini-parbriz iar. primul a iesit ca (cuvant urat), eu zic ca asta e ok. cost 0 lei. ma gindesc sa vopsesc si cromul de la faruri in negru, ce ziceti? eu nu as vopsi farurile, le-as lasa asa cum sunt, pentru ca da bine contrastul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Inca 600 km adaugati pe bordul banditului in acest weekend. Deocamdata nu am decat o singura poza...in offroad, evident, asa cum v-am obisnuit )) si cum ii sade banditului mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 parerea mea despre miniparbriz e k... mai bine fara Nu-ti cunosc motocicleta, dar din poze cred k arata mai bad-ass fara, dar asta e parerea mea. Cat despre vopsit, poti face niste poze, le fotoshpuiesti, vezi cu ar arata virtual cu negru, si dupa iei decizia. Important este sa-ti placa tie. Cat despre relanti, la mine este o mica poveste. Ideea este k atunci cand am cumparat-o (Italia, 16000 km - reali/nereali ) relantiul era absolut impecabil cred k la 700 RPM (+/- 10-20, aqm nu mai stiu unde exact statea acul) FARA SE SE CLINTEASCA cam tot sezonul. Dupa ce a trecut prima iarna peste ea, ceva probleme cu bateria si altele, adica de 2 ani incoace se prezinta exact cum le descrieti si voi. O fi ceva in atmosfera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 700 rpm ???? manualul spunea 1250 parca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 700 rpm ???? manualul spunea 1250 parca ... Probabil k e greseala mea, cred ke era vorba de 1100-1200. Si inca o chestie. In speranta k imi permite timpul si vremea, vreau sa-mi schmib maneta de frana. E vreo inginerie s-o scoti de acolo si sa pui alta noua? In manual n-am gasit nimic, sper k e doar un surub si... mai ziceti voi ce altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.