porky08 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 e model 2002! deci nu-i bai daca merg asa cu el! o sa fac un pustiu de bine sa ii pun bujii noi sa vad si asa cum o fi! multumesc pt raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 e model 2002! deci nu-i bai daca merg asa cu el! o sa fac un pustiu de bine sa ii pun bujii noi sa vad si asa cum o fi! multumesc pt raspuns! 90% nu se rezolva cu bujii, poate doar daca-s muci in ultimul hal. teoretic pot sa fie multe cauze dar sincer iti zic ca am vazut motoare mai noi, pe injectie, care nu suna perfect rotund la ralanti. daca nu-s nesimtit de mari variatiile lasa-l asa ca n-are nimic. la mine variaza max 100-150 de ture la ralanti. asta cind e incalzit motorul, ca daca e rece e absolut irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 N-ai ce-i face banditului inainte de injectie sa stea fix la relanti. Si al meu la fel era. L-am scos o data de la un mecanic era tzutz , dupa o luna facea la fel. Asa sunt ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) @MotoRocker eu n-am zis decit de mine, altii poate au avut alte motive. mie pur si simplu imi place sunetul de aftermarket si cu asta basta cui nu-i place? la mine scade putin relantiul cand aprind faru' si/sau cand pun frana/semnalizez...dar f putin, aproape insesizabil, pana in 50 rpm. Asa e de cand l-am luat. Imi fluctueaza si mie relantiul dar la fel, insesizabil...adica pe turometru nu prea se vede. 2001 600cc Editat Mai 9, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) la mine scade putin relantiul cand aprind faru' exact, asa si la mine. parerea mea e ca-i posibil ca aceste probleme sa se poata remedia, dar sint atit de benigne incit nu merita timpul si nervii. Editat Mai 9, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) cu chestia asta cu mersul neregulat la relanti si scaderea de turatie cand apar consumatori este normal sa fie asa: ganditi-va ca aprinzi lunimile: pozitie 5w + 5w si faza scurta 55w. alternatorul ia din turatia moturului ca sa produca mai mult curent. la fel cand stai la relanti si dai din semnalizare apar 21+21w intermitent care se simt si la turatia de relanti si la intensitatea fazei scurte. in mod ideal in situatia asta bateria ar trebui sa actioneze ca buffer si sa dea mai mult curent in sistem urmand ca in momentul in care turatia creste sa se incarce la loc. dar cum dupa un timp si bateria mai moare, nici regulatorul de tensiune nu mai este chiar perfect... de cand cu injectia, calculatorul sesizeaza cresterea consumului (de curent) sau scaderea turatie si face corectiile necesare facnd fenomenul (aproape) insesizabil dar nici asa nu dispare de tot mai ales la motoarele mai obosite. in alta ordine de idei: va ziceam de indicatorul de neutru... pe principiul romanesc "ce n-ai chef sa faci azi, lasa pe maine ca poate nu mai e nevoie..." scula a revenit la semtimente mai bune (probabil de frica sa nu-mi bag degetelele prin ea) si merge perfect! si uite asa tot n-am aflat unde este senzorul ala nenorocit... enjoy! Editat Mai 10, 2012 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) m-a tot ros ideea sa-mi fac mini-parbriz iar. primul a iesit ca (cuvant urat), eu zic ca asta e ok. cost 0 lei. ma gindesc sa vopsesc si cromul de la faruri in negru, ce ziceti? Editat Mai 13, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 dar sa lasi rama aia de ~ 1 cm de langa lentila, cromata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Salut! am cumparat si eu un BanditS de vreo 2 saptamani si nuprea reusesc sa ii dau de capat cu o problemutza! in relantiu imi variaza turatia si totodata si luminile! a mai patit cineva treaba asta? ce parere aveti? o fi de la bujii? ieri am sincronizat carburatoarele, am crezut ca e de la ele si nimic...aceleasi figuri! stima! felicitari pt achitizitie.bine ai venit in randul"banditilor" .pune si niste poze te rog asa se intampla si la mine:la relanti fluctua acul turometrului da nu foarte mult si flicareau putin si luminile(dar cand turatia trecea de 1500 nu se mai intampla).am schimbat acum 3 sapt bujiile-aveau 10k km(erau bujii denso) cu bujii NGK CR9E si se simte diferenta-la relanti sta mult mai stabil,cand se incalzeste motorul de la mersul prin oras turometrul nu mai sare de 1500 si se aude mai bine motorul,posibil sa scada si consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 m-a tot ros ideea sa-mi fac mini-parbriz iar. primul a iesit ca (cuvant urat), eu zic ca asta e ok. cost 0 lei. ma gindesc sa vopsesc si cromul de la faruri in negru, ce ziceti? eu nu as vopsi farurile, le-as lasa asa cum sunt, pentru ca da bine contrastul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Inca 600 km adaugati pe bordul banditului in acest weekend. Deocamdata nu am decat o singura poza...in offroad, evident, asa cum v-am obisnuit )) si cum ii sade banditului mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 parerea mea despre miniparbriz e k... mai bine fara Nu-ti cunosc motocicleta, dar din poze cred k arata mai bad-ass fara, dar asta e parerea mea. Cat despre vopsit, poti face niste poze, le fotoshpuiesti, vezi cu ar arata virtual cu negru, si dupa iei decizia. Important este sa-ti placa tie. Cat despre relanti, la mine este o mica poveste. Ideea este k atunci cand am cumparat-o (Italia, 16000 km - reali/nereali ) relantiul era absolut impecabil cred k la 700 RPM (+/- 10-20, aqm nu mai stiu unde exact statea acul) FARA SE SE CLINTEASCA cam tot sezonul. Dupa ce a trecut prima iarna peste ea, ceva probleme cu bateria si altele, adica de 2 ani incoace se prezinta exact cum le descrieti si voi. O fi ceva in atmosfera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 700 rpm ???? manualul spunea 1250 parca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 700 rpm ???? manualul spunea 1250 parca ... Probabil k e greseala mea, cred ke era vorba de 1100-1200. Si inca o chestie. In speranta k imi permite timpul si vremea, vreau sa-mi schmib maneta de frana. E vreo inginerie s-o scoti de acolo si sa pui alta noua? In manual n-am gasit nimic, sper k e doar un surub si... mai ziceti voi ce altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) wai, avind in vedere ca nu-ti place parbrizul meu improvizat, ar trebui sa nu-ti zic. da' hai... maneta de frina se scoate cu un singur surub, tre' sa nimeresti doar nu-s ce treaba intr-o borta acolo (e sistemul ala cu arc) pt. jocul liber. nu mai stiu exact, ca n-am schimbat-o de mult, dar e treaba din aia care-n Haynes are o cheie din cinci, adica se descurca si-o blonda. legat de parbriz, asta chiar imi place. chiar mi se pare mai ok decit de-alde cel de Speed Triple sau cele aftermarket, urite si cu preturi aberante. sint 100% hotarit sa-l las, mai cuget doar la vopsitul farurilor. motivul pt. care l-am pus e ca se vedeau sirmele de la bord, plus ca jugul stock de Bandit e inalt si creeaza o senzatie de spatiu exagerat de mare prin zona aia si cere sa fie umplut cumva. si ca sa fie cocalareala pin'la capat, mai ales ca incep sa ma specializez pe aplicatul foliei, am pus autocolant si pe capacele cromate de la airbox. mi-am dat seama ca golanului ii sta mai bine-n negru, fara crom cocalaresc. doar imitatie cocalareasca de fibra daca ar fi sa-l fac bad-ass, fara coada schimbata nu scapa da' dupa indelungi cugetari am decis ca-i o modificare pe care n-o s-o fac, chiar daca coada stock de Kult e jenibila. parbriz de-a gata pt. faruri de tip "Dominator": http://www.simplychrome.com/headlights_dominator.htm la numai 50 ioro. da' vaz ca-n rest e o plictiseala crincena pe-aici. 4 zile, 0 posturi. sa va fie rusine. Editat Mai 19, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) Vand toba stock Suzuki GSF 1250 K8 Bandit, folosita 1800 Km. Are o "julitura" asa cum se poate vedea si in poze. In rest este in stare foarte buna. Pret 300 Ron cu tot cu transport prin FanCourier. Editat Mai 19, 2012 de mianmar23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 exact, asa si la mine. parerea mea e ca-i posibil ca aceste probleme sa se poata remedia, dar sint atit de benigne incit nu merita timpul si nervii. Daca tu reusesti sa rezolvi problema relantiului cand aprinzi farul iti dau premiul Nobel pentru pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Daca tu reusesti sa rezolvi problema relantiului cand aprinzi farul iti dau premiul Nobel pentru pace. ok, hai ca ma apuc de treaba. m-am razgindit. asta e, ramin fara Nobel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 ok, hai ca ma apuc de treaba. m-am razgindit. asta e, ramin fara Nobel. Te-ai razgandit sau nu esti in stare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Te-ai razgandit sau nu esti in stare? vad ca stii sa-mi apesi butoanele, m-ai motivat sa-ti demonstrez ca pot. ma apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Are cineva manul de reparatie pt suzuki bandit 600 an 2000? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 il am eu, dar e maricel (52 MB unul si 67 altul ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 http://www.manualedereparatie.info/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 http://www.manualedereparatie.info/ Multumesc,am rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 vad ca stii sa-mi apesi butoanele, m-ai motivat sa-ti demonstrez ca pot. ma apuc de treaba. Ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.