Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

va salut tocmai ce mo sunat fratele mai mare , posesor de bandit 600 n ii pe transfagarasan si i se tot opreste motocicleta din mers, o scos o curatat bujiile dar degeaba, tin sa pregisez ca cam de anul trecut ii mai intrerupea cand baga manan in gaz dar nu se oprea, daca ma poate ajuta cineva, sa l sun si sa i spun kum se remediaza problema, va multumesk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sau orice alt contact.! Daca ii moare de la lipsa de aer sa ridice putin avansu de la un robinet mic in stanga langa coapsa( daca e > 2001 ) sau intre carburatoare daca e >96 .Ii incarca bateria ? Altceva n-am .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau orice alt contact.! Daca ii moare de la lipsa de aer sa ridice putin avansu de la un robinet mic in stanga langa coapsa( daca e > 2001 ) sau intre carburatoare daca e >96 .Ii incarca bateria ? Altceva n-am .

???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde cum tragi de ea..si la 1200 ingheata..chiar fosrte bine...iti spun eu de ce crezi asta..banditul se lasa mai mult in telescopul de fata si nu ai impresia aia brusca pe cand vitezanele astea au suspensii sport si cum o pisti putin bruscheaza...mai ales ca cel de 1000are aproape 300 de kg fiind printre cele mai grele.

 

intradevar, banditul nu-ti da senzatia aia ca te paste un stoppie daca mai strangi putin. franeaza mult mai gumos si se lasa destul de mult de fata. nu am simtit niciodata ca opresc prea greu dar nici nu am franat de urgenta. o sa incerc sa fac o seara de masurat frane cu mai multi si mai multe mobre pe un drum gol. selfimprovement cat cuprinde pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut tocmai ce mo sunat fratele mai mare , posesor de bandit 600 n ii pe transfagarasan si i se tot opreste motocicleta din mers, o scos o curatat bujiile dar degeaba, tin sa pregisez ca cam de anul trecut ii mai intrerupea cand baga manan in gaz dar nu se oprea, daca ma poate ajuta cineva, sa l sun si sa i spun kum se remediaza problema, va multumesk

 

 

a reusit sa ajunga la destinatie in cele din urma dar cu greu tare, acu nu mai trage mai delok abea daca ajunge la 60 km/h, tin sa cred ca e din cauza alimentarii nu din curent, voi ce spune ti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost aseara cu niste prieteni pe afara si am facut schimb de mobre sa vedem diferente. eu cu gsf600s 2004, un fazer din 99 si un cbr din 04.

m-a sacait putin diferenta dintre frane. la fazer si cbr simti cum ingheata, la bandit simti cum doar te incetineste dar nu are feeling-ul ala ca se opreste cum trebuie.

Am scos si eu Bandit-ul in final din garaj, mai era putin si se termina sezonul :)

Am fost la un test drive BMW si am testat K1300R - http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_K1300R. Stiam ca monstrul are frane bune, dar diferenta fata de Bandit este incredibila. Pur si simplu ingheata pe sosea. Nu mi-a venit sa cred cat de usor trebuie stransa maneta ca sa se opreasca, iar daca tragi putin mai tare ramane pe loc instantaneu. Faptul ca are si suspensiile diferite si furca nu se comprima iti inspira sentimentul ca esti pe sine. Imensa diferenta de tehnologie (Banditul meu este 2007, K-ul asta a inceput productia din 2009, deci nu e vorba de evolutie in timp). Astept sa scoata ceva cu o pozitie ma dreapta si sa renunte la semighidoane si apoi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dferenta de bani e destul de mare ! Io cred ca voi nu prea faceti diferenta intre capacitate de franare si raspunsul la franare. Daca vrei ca si banditul tau sa fie mai aproape de de k1300 schimba pompa de frana sa aiba debit mai mare (de genul uneia de la o motocicleta cu abs,)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a reusit sa ajunga la destinatie in cele din urma dar cu greu tare, acu nu mai trage mai delok abea daca ajunge la 60 km/h, tin sa cred ca e din cauza alimentarii nu din curent, voi ce spune ti?

cred ca ar fi cazul sa ii faca carburatia...de unde e l-as putea ajuta daca sta pe langa sibiu cu o curatare si o sincronizare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ar fi cazul sa ii faca carburatia...de unde e l-as putea ajuta daca sta pe langa sibiu cu o curatare si o sincronizare..

 

 

ar fi bun un sincron dar o reusit sa ajunga la destinatie, prin valcea la o statiune calimanesti, am deschis un topic pe valcea dar nimeni nimic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima iesire ieri cu Katana .. la dus consun 9%, la venit un 8.5%. Fuck mee ... :cheers: :friends:

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai...este un pic, dar daca ma aude Emppu, ma bate! Motorul fiind de 1127 cc .. e dublu cat B6-le! Insa am sa umblu un pic la aprindere (schimb niste fise) si la carburi (sa vedem daca au nevoie de curatire) si apoi sincronizare .. siii .... atunci sa vedem :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am reusit sa termin un rezervor dupa 280km(90 de lei). din astia am mers 120 pe autostrada cam la 110-130 si restul in oras. mi-a intrat pe rezerva de dimineata si am mai facut cam 20km am bagat tot de 90 de lei si e la fel de plin ca inainte. asta micu consuma decent.

voi prin ce uleiuri ati trecut la bandit si la care v-ati oprit? eu am motorex in ea acum si mi se pare ca-mi dispare din el. m-am trezit de 2 ori ca e pe minim. posibile cauze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu tine neaparat de ulei ca daca e sa manance ulei mananca orice marca ar fi.

Al meu incepe sa nu mai stea la relantii dupa ce merg o perioada, uneori chiar se opreste. Mi se pare dubios ca daca il dau pe pri nu mai face la fel. Ultima oara mi-a facuto cand am ajuns la lujerului dupa ce am plecat din poli din dreptul podetului care face leagatura cu regia si am mers lejereanu(60-80km/h, la 3000-6000 ture/min). headscratch.gif

 

 

LE: acuma mi-a mai venit o idee ... poate fi de la faptul ca am prea mult ulei in motor? Nu de alta da e cu mult peste limita maxima, sa vad poate apuc azi sa mai scot din el.

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am reusit sa termin un rezervor dupa 280km(90 de lei). din astia am mers 120 pe autostrada cam la 110-130 si restul in oras. mi-a intrat pe rezerva de dimineata si am mai facut cam 20km am bagat tot de 90 de lei si e la fel de plin ca inainte. asta micu consuma decent.

voi prin ce uleiuri ati trecut la bandit si la care v-ati oprit? eu am motorex in ea acum si mi se pare ca-mi dispare din el. m-am trezit de 2 ori ca e pe minim. posibile cauze?

eu am avut toata gama motul..5000..20w 50 mineral..dar asta nu am mers mai mult de 3000km..destul de bun..5100 10w 40 semisin...foarte bun la asta am si ramas..si 7100 15w 40 full sin..nu e de bandit..isi face ungerea bine cu el cred ca cel mi bine dar se aude mai zgomotos motorul...e apa asa e de subtire...acuma consumul de ulei poate fi datorat si uzurii nush cati km ai tu..eu am 70000km pe B12 dar nu imi cansuma gram..poti incerca motulul si sa ma anunti daca mai consuma..

 

Prima iesire ieri cu Katana .. la dus consun 9%, la venit un 8.5%. Fuck mee ... :cheers: :friends:

cred ca tre sa vezi de filtrul de aer si de carburatie..al meu ia 7% 7.5% daca trec de 150...acum tu sti mai bine ce de facut :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce inteleg unii prin ulei bun si prost. cum va dati seama? il gustati? il plimbati prin gura, avind grija sa atingeti toate zonele cu papile gustative, ca sa-i simtiti buchetul, ca degustatorii de vin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce inteleg unii prin ulei bun si prost. cum va dati seama? il gustati? il plimbati prin gura, avind grija sa atingeti toate zonele cu papile gustative, ca sa-i simtiti buchetul, ca degustatorii de vin?

 

Mda, unii platesc doar firma, va dau un exemplu simplu: 2 uleiuri Castrol de Romania si Germania:Primul mai vascos si culoare inchisa maronie iar al doilea o culoare rosie.Orice ulei este bun atat timp cat nu este imbuteliat in RO.Vrajelile alea cu protectie motor, economisire combustibil daca le credeti sunteti chiar naivi, singurele uleiuri performante sunt comandate de catre F1/GP....Ei fac reclama la ele dar omit sa spuna ca pt ei se fac in regim special, alt lot....si oricum nu stiu daca ti-ai permite sa cumperi 4l, acelasi lucru se intampla si cu cauciucurile, loturi speciale facute pt ei.Deci in concluzie poti cumpara si cel mai ieftin ulei de pe piata "no name" atata timp cat este verificat si acreditat de normele internationale ale uleiurilor.Ca mai sunt useri care nu stiu ce uleiuri sa puna in motoare,(au racire pe aer?, au ambreaju in ulei?,le trebuie sintetic?) este alt film.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pentru ca lipseste partea in care citesti manualul...

La unele motoare scrie pe capacul de la baie ce ulei sa pui .. (ca vascozitate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...