Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am vazut pe net ca modele noi de bandit au 120 pe fata si 160 pe spate, o fii aceeasi janta ca a mea model 97 ? s-o potrivii si la mine ?

anul trecut cand am fwtut janta spate pe transalpina, am luat o janta de la unul din voi(cea originala, pentru cauciuc 150/70/17) cu tot cu cauciuc, dar cu latime de 170..intradevar, arata mai bine, dar nu-mi placea la curbe, se simtea ceva ciudat si nu aveam incredere sa o culc mai mult..

la cauciuc de 160, cred ca e mai ok..dar mai bine schimbi jantele si cred ca poti sa le si omologhezi, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai ca sa schimbi jantele si sa omologhezi tb sa duci la rar un document de la Suzuki cum ca noile dimensiuni nu afecteaza ciclistica. si eu am vrut sa fac asta da am zis ca mai bine lasa,avand in vedere ca in talon nu sunt trecute dimensiunile cauciucurilor,politia cand m-a oprit o data sa imi puna fiola mi-a zis doar de cauciuc cum ca ar fi cam tocit. Acu o luna cand am facut itpul mi-am schimbat spatele (180/55/17) cu roata stock si pentru fata am vorbit cu cei care mi-au facut itpul si nu au zis nimic. Probabil pe viitor o sa schimb in carte doar fata ,asta ca sa nu mai am probleme la urmatorul itp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu topicul cu cel care vinde discurile ,ca si eu caut. Am cautat pe forum si tot acelasi user a pus la vanzare aceleasi discuri acu vreo 2-3 luni si in postul de atunci zicea ca se potrivesc si pe MK1. Acuma nu stiu cat de adevarat este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca etrierii de pe fata nu functioneaza bine.

Franarea este buna, dar dupa nu revin asa cum trebuie. In consecinta tot mersul este usor franat.

Evident iau pauza pana voi remedia problema.

Oare prin servisare etrieri rezolv ceva? Adica schimbat garnituri, lichid etc.

Care sa fie cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-s de felul lor, is flotanti si-n consecinta predispusi la problema asta. in principiu e de la tija care nu mai circula cum trebuie in partea culisanta. dupa un nr de km se intimpla inevitabil. ai putea sa scoti tot ce e pe acolo, sa cureti si sa pui inapoi vaselina termorezistenta (siliconica, nu pe baza de cupru). si curatarea pistoanelor, garniturilor si etrierilor ar putea sa ajute. la mine nu prea a ajutat nimic, inclusiv schimbarea garniturilor. ceva imbunatatire a fost dar nimic spectaculos. asa ca i-am lasat cum is. dupa mine are rost sa te agiti doar daca dupa citiva kilometri mersi fara folosirea frinelor sau doar cu utilizare slaba se incalzesc discurile tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-s de felul lor, is flotanti si-n consecinta predispusi la problema asta. in principiu e de la tija care nu mai circula cum trebuie in partea culisanta. dupa un nr de km se intimpla inevitabil. ai putea sa scoti tot ce e pe acolo, sa cureti si sa pui inapoi vaselina termorezistenta (siliconica, nu pe baza de cupru). si curatarea pistoanelor, garniturilor si etrierilor ar putea sa ajute. la mine nu prea a ajutat nimic, inclusiv schimbarea garniturilor. ceva imbunatatire a fost dar nimic spectaculos. asa ca i-am lasat cum is. dupa mine are rost sa te agiti doar daca dupa citiva kilometri mersi fara folosirea frinelor sau doar cu utilizare slaba se incalzesc discurile tare.

 

Si eu m-am chinuit dar deageaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, cind spuneam ca problema e tipica nu era pt. ca doar eu m-am izbit de ea. un etrier flotant ramine un etrier flotant. se rezolva doar schimbind complet fatza, adica inclusiv frina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-s de felul lor, is flotanti si-n consecinta predispusi la problema asta. in principiu e de la tija care nu mai circula cum trebuie in partea culisanta. dupa un nr de km se intimpla inevitabil. ai putea sa scoti tot ce e pe acolo, sa cureti si sa pui inapoi vaselina termorezistenta (siliconica, nu pe baza de cupru). si curatarea pistoanelor, garniturilor si etrierilor ar putea sa ajute. la mine nu prea a ajutat nimic, inclusiv schimbarea garniturilor. ceva imbunatatire a fost dar nimic spectaculos. asa ca i-am lasat cum is. dupa mine are rost sa te agiti doar daca dupa citiva kilometri mersi fara folosirea frinelor sau doar cu utilizare slaba se incalzesc discurile tare.

 

La un moment dat or sa se toceasca si discurile si placutele prematur ... asa pateam si eu cu etrierul de la cb, il curatam azi o luna, doua mergea ok, apoi dupa un timp iar facea asa; acum trebuie sa schimb discul ca e dus, nu bag mana in foc ca e doar din cauza etrierului dar mai mult ca sigur a contribuit ... In general praful rezultat din franare in cazul unor placute proaste(gen ferodo) se lipeste de pistonase si in timp le blocheaza, si tocesc prematur discul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dom'le, treaba e asa. daca iesi sa-ti iei MV Agusta ("am bani, da-mi cea mai p.izda motocicleta") e una si daca iesi sa-ti iei Bandit ("n-am bani, da-mi motocicleta de citi am") e alta. motorul e mediocru, are amortizoare subdimensionate de tip damper rod, are etrieri flotanti, cadru de otel netriangularizat si e greu. dar totusi eu cred ca cei care sint capabili sa duca la limita chiar si asa un motor sint f putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cei care sint capabili sa duca la limita chiar si asa un motor sint f putini.

 

eu l-am dus de cateva ori, ultima oara asta toamna pe transalpina :grinbandit:

sincer, nici nu vreau mai mult...urmatorul pas in limite de trecut ar fi Sport/SuperSport si nu ma incanta deloc clasa asta....vorba aia, vin de pe ciopere, Banditul e un mare plus la sportivitate/manevrabilitate + ca e o mobra versatila....poti sa te dai tare pe curbe, sau sa tai Europa in doua plin de bagaje...etc. Ah, da...si e ieftin in draci :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut la naked de 2 ani si imi place tare mult nu l-as mai schimbat pe un ss.M-am gandit si la varianta de 1200 dar pana la urma este suficient si magaoia asta.Fiecare marca moto is are buba ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fost unul care am spus ca nu voi schimba banditul, dar iata ca l-am schimbat. motivatia a fost una simpla: vreau un tourer cu care sa merg (la aceleasi viteze, nu la super viteze), dar sa merg mult, si pe care sa pot pune bagaje si sa nu am probleme de "cuplu" ca sa spun asa...

 

cateva lucruri: mi-e dor de treapta 6 :D si motorul vibreaza un pic mai tare. posibil ca dupa sincronizare sa nu mai fie asa dar o sa vedem. in rest ..numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, am o problema si as vrea niste sfaturi sa o rezolv rapid nu sa incep sa desfac tot.Am vrut azi sa pregatesc magaoaia pt un un drum de 200km si surpriza: o sterg putinetel cu carpa, verific un pic lantu,lichidu de frana,uleiul si ajung sa o pornesc sa ma duc sa bag benzina.N-a pornit nici un ruptu capului soc/pri/acceleratie.Ok scot bujiile, erau ude 3 le curat le ard si gata porneste probleme e urmatoarea:

 

cand accelerez dupa 2-4k ture face un zgomot de bolborsit/inecat ceva gen aer fals un barait, dupa 4-5k merge ok dar parca tot nu este sunetul ei.

 

-am verificat membrane carb-pistoane nu sunt rupte ( asta m-am adus aminte ca am avut problema la alt motor)

-firltru aer

-la relantiu sta glont deci carburatoarele sunt ok.

-toti 4 cilindrii merg,toate bujiile scanteiesc.

 

Niste sfaturi direct la problema daca se poate.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, am o problema si as vrea niste sfaturi sa o rezolv rapid nu sa incep sa desfac tot.Am vrut azi sa pregatesc magaoaia pt un un drum de 200km si surpriza: o sterg putinetel cu carpa, verific un pic lantu,lichidu de frana,uleiul si ajung sa o pornesc sa ma duc sa bag benzina.N-a pornit nici un ruptu capului soc/pri/acceleratie.Ok scot bujiile, erau ude 3 le curat le ard si gata porneste probleme e urmatoarea:

 

cand accelerez dupa 2-4k ture face un zgomot de bolborsit/inecat ceva gen aer fals un barait, dupa 4-5k merge ok dar parca tot nu este sunetul ei.

 

-am verificat membrane carb-pistoane nu sunt rupte ( asta m-am adus aminte ca am avut problema la alt motor)

-firltru aer

-la relantiu sta glont deci carburatoarele sunt ok.

-toti 4 cilindrii merg,toate bujiile scanteiesc.

 

Niste sfaturi direct la problema daca se poate.Multumesc

Mizerie in carburatoare ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mizerie in carburatoare ....

hai man, nu-l amagi aiurea, e Suzuki, astea nu le mai repari.

 

am observat azi o treaba. de foarte multa vreme imi tin maneta de frina pe pozitia 4, adica distanta fata de manson minima. am dat-o de curiozitate pe 1 (distanta maxima) si wow ce diferenta. am senzatia ca frinearea slaba-moderata e mult mai ok decit inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cat timp nu l-ai mai pornit ... Daca nu ai curatat/ars bujiile bine e posibil sa iti dea scanteie neregulat. cel mai bine ar fi fost sa o scoti la o tura dupa ce ai pornit-o si sa tragi un pic de ea sa se curete singure bujiile alea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, cand nu porneste mobra din prima, cu socu tras...mai bagati-l/trageti-l unpic si mai incercati....o sa porneasca (ori e tras prea mult, ori prea putin). NU MAI TRAGETI DE GAZ, ca d-aia innecati mobrele si udati bujiile.

3 spritzuri de gaz dadeam la Dacie si numai pe frig sub 5 grade, dar socu' tot il trageam... la mobra (orice mobra pe carburatie)....ai dat AIUREA de gaz cand e rece...pa! se inunda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fie ai o problema pe carburi, fie pur si simplu voodoo :laugh: la carburi, daca motorul a stat intr-o pozitie nefireasca sau unul/mai multe cuie pontou nu au inchis bine benzina au ajuns sa inunde carburile si sa ude bujiile. treaba asta trece cu un drum .. 30-50 km, la bujii ma refer. daca sunt in continuare ude, la plutitoare m-as baga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, cand nu porneste mobra din prima, cu socu tras...mai bagati-l/trageti-l unpic si mai incercati....o sa porneasca (ori e tras prea mult, ori prea putin). NU MAI TRAGETI DE GAZ, ca d-aia innecati mobrele si udati bujiile.

3 spritzuri de gaz dadeam la Dacie si numai pe frig sub 5 grade, dar socu' tot il trageam... la mobra (orice mobra pe carburatie)....ai dat AIUREA de gaz cand e rece...pa! se inunda!

 

Niciodata nu dau de gaz cand o pornesc, tot timpul a pornit la soc iar de cand cu caldurile astea si fara.

 

 

 

fie ai o problema pe carburi, fie pur si simplu voodoo :laugh: la carburi, daca motorul a stat intr-o pozitie nefireasca sau unul/mai multe cuie pontou nu au inchis bine benzina au ajuns sa inunde carburile si sa ude bujiile. treaba asta trece cu un drum .. 30-50 km, la bujii ma refer. daca sunt in continuare ude, la plutitoare m-as baga!

 

Am facut vreo 70km si tot asa merge cu sunetul ala ciudat de bolborosit/infundat pana in 5k ture, ma pun acum sa mai vad odata la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...