Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

rezultatul?

imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald.

cit despre putere, tot o p.ula.

daca te scarpini unde nu te mâncă...

 

eu intre timp m-am indragostit. NU, nu vreau Cornet ... vreau Versys de 1000!!

 

http://www.kawasaki.eu/Versys1000

 

mai bine TDM, VSTROM sau Varadero....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am si eu o intrebare legata de carburatoarele de bandit 600 anii 95-99,surubele de aer sau ma rog de amestec de jos,la cate ture trebuiesc reglate.multumesc frumos. :cheers:

 

- cumpar pentru bandit 600n an 95 la pret decent barile suport ptr prindere placa topcase,modelul de se prinde de pe lateralul(sub) coditei nu cel din locul manerelor pasager.multumesc. :cheers:

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am si eu o intrebare legata de carburatoarele de bandit 600 anii 95-99,surubele de aer sau ma rog de amestec de jos,la cate ture trebuiesc reglate.multumesc frumos. :cheers:

 

- cumpar pentru bandit 600n an 95 la pret decent barile suport ptr prindere placa topcase,modelul de se prinde de pe lateralul(sub) coditei nu cel din locul manerelor pasager.multumesc. :cheers:

 

-Daca iti iei manualul ai acolo absolut tot

-Am eu bari+suport case dar habar n-am ce pret au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te scarpini unde nu te mâncă...

mane, pe ideea asta toti cei care modifica motoare-n vest (si sint o gramada) sufera de mincarimi. pina la urma urmei, e dreptul omului si sa-l manince. ducind ideea la extrem, toti cei care pun alte placute de frina, cauciucuri sau lanturi decit cele cu care vine motorul din fabrica tot de mincarimi sufera, ca fac modificari motocicletei.

am mai cugetat oleaca la faza cu modificarea la aprindere si o explicatie ar exista.

firmele care fac rotoare aftermarket is cam toate din State. Holeshot, Factory Pro. daca luam manualul de reparatii Suzuki observam ca exista o diferenta de 9 grade de avans la motoarele facute pt. SUA (inclusiv California), Canada si Elvetia. asta ar explica treaba.

faptul ca totusi multi fac modificarea si la motoare care nu-s pt. aceste tari si se excita cit de mare e diferenta, mie nu-mi spune mult. exista o categorie de oameni care merg pe ideea "daca turma a facut si a zis ca e ok, trebuie sa fac si eu si neaparat sa zic si eu ca e ok". iar daca indraznesti sa zici "nu a fost ok", devii oaia neagra, care nu contribuie la atmosfera de pozitivism timp.

un exemplu penibil mi s-a parut cind unul pe forum la englezi facuse modificarea gresit. adica fix invers, scazuse avansul in loc sa-l creasca. dupa care scria cit de mare e diferenta si cliseul obligatoriu, nelipsit la acea categorie de papagal "feels like a new bike!". pai normal ca pare motor nou frate, ca merge mai prost.

mie mi-a luat o ora sa fac modificarea si din fericire e absolut reversibil, imi mai ia 10 minute sa ma intorc la stock. plus ca m-a costat zero lei. am incercat, n-a mers, asta e. macar am incercat sa-i avertizez pe altii sa nu incerce.

 

atasez niste screenshoturi cu datele despre aprindere, din manualul original Suzuki.

post-24366-0-67011400-1341415324_thumb.jpg

post-24366-0-09504900-1341415331_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Dragii mei, cu parere de rau, imi iau ramas bun din cadrul comunitatii "Banditmania", dar..nu disperati, voi ramane acelasi banditrider pe care l-ati cunoscut si pe care il iubiti :rolleyes:

-Stiu ca am fost un exemplu pentru multi si ca v-am indrumat pe drumul cel bun, dar asa este viata..o sa ne mai vedem noi in trafic :)

-In sufletul meu, voi fi acelasi banditrider(cu toate ca ma gandesc serios sa schimb numele de utilizator) :crack:

-Pana imi iau alt motor, voi fi "Loganrider" si "RATBRIDER" :friends:

Sper ca in maxim o luna sa fiu iar pe 2 roti :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luni se face tranzactia..Yamaha FZ6 Fazer

iaca si-a facut curaj :D

da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere.

 

doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si-a facut curaj :D

da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere.

 

doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens.

 

ia-ti ma ciopăr! ca deja esti batran....

 

 

PS: N-am nimic cu modificarile facute de posesor la el acasa, ci doar ziceam... "don't fix it if it ain't broken" ... asta cu avansu e ca aia cu schimbatul de jicloare ca sa castigi 1,5 cai si 3 sferturi de ponei in plus...cand deja ti-au fugit vreo 3 cai din herghelie...ca deh, cu timpu' mai sar gardu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti ma ciopăr! ca deja esti batran....

ciopar n-o sa-mi iau in vecii-vecilor, Amin. le consider niste motoare ilogice, nu le vad scopul, nu-mi plac ca aspect si pozitia mi se pare caraghioasa. in plus, cind le vad pline de crom si kkturi mi se par de agatat cotofene. unele cotofene trag la supersporturi pestrite, altele la crom lucios :D

 

N-am nimic cu modificarile facute de posesor la el acasa, ci doar ziceam... "don't fix it if it ain't broken" ... asta cu avansu e ca aia cu schimbatul de jicloare ca sa castigi 1,5 cai si 3 sferturi de ponei in plus...cand deja ti-au fugit vreo 3 cai din herghelie...ca deh, cu timpu' mai sar gardu'

nu stiu unde si ce citesti tu dar cu kit de jicloare (K&N sau din care-o fi) se cistiga multi cai. nu 1,5. e plin netul de masuratori pe stand in care se vede diferenta mare intre stock si kit.

 

eu inteleg ca tu nu esti pasionat de moduri. accept asta. altii nu sint asa, incearca tot cei posibil. adevarat, unele merg, unele nu. de exemplu, tu ai mers in viata ta pe un Kult? sa vezi ce amortizoare stock are? stock man. adica din fabrica. proiectate de ingineri si puse pe motor ca bune. pai, iti zic eu: la frinari puternice ajunge suspensia fata-n capat si cu pasager la fel si cea spate. am mers is cu Kult si cu Pop (stock ambele) si diferenta e IMENSA. pai eu is nebun sa-mi pun arcuri aftermarket si amortizor de GSXR, nu?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa adaug ceva la discutia cu 'elementele' aftermarket, am montat un jetkit cu ace de titan si tuburi emulsoare nickel plated de la factory pro si diferenta chiar se simte! la 5000-6000 de ture numai exista 'golul' de putere. partea cu 'rotorul' am sarit-o, al meu are deja 13 grade avans la aprindere! :bounce:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si-a facut curaj :D

da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere.

 

doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens.

Anul sa fie dupa 2004, cele mai vechi nu-mi plac cum arata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul naked care-mi place, dintre astea post 2004, mai futuriste asa si pe care mi l-as permite, este FZ6 N all black (2005-)...pe care nu mi l-as permite e BMW F800R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot se discuta p-aci de vanzari si schimbari de banditi, recunosc ca si eu vreau sa-mi iau alt motor. Daca imi merge bine, cel putin ca pana acum, in primavara imi indeplinesc visul. Avand in vedere nr. de km adunati de banditu meu in ultimii ani, daca il vand nu voi lua mare lucru pe el. Asa ca, banditu o sa ramana la mine doar pentru fatait prin oras. Ce vreau sa-mi iau...ma voi decide atunci. clasamentul, in ordinea numerelor de pe tricou: 1) Triumph Tiger Explorer 1250, 2) Ducati Multistrada 1200, 3) Kawasaki Versys 1000 Grand Tourer, 4) BMW R1200GS Adventure. Vreau sa fac "investitia" asta si pentru ca vreau o motocicleta care sa stea in garaj si sa o folosesc decat la concedii si drumul de peste 500 km. Vreau sa fie noua pentru ca o iau s-o tin cel putin 5 ani. Vreau garantie, casco si toate celelalte avantaje care vin cu o mobra noua. Pana in primavara va trebui sa ma gandesc la fiecare in parte, sa pun in balanta toate detaliile (pret, service, piese de schimb, accesorii). Oricum, Banditu ramane in posesia mea pana moare. Din pacate, nu cred ca mai rezista foarte mult. Deja are aproape 60.000 kmsi cred ca pana la sfarsitul anului il duc in 70.000...

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW F800R

eu mi-as fi luat 800R-ul anul trecut, eram la un pas. Pretul inca mare, sub 6000E nu prea erau (imi facea cu ochiul unul de nou la 8000E), m-a facut sa nu merg pe 800. Nu am vrut sa dau inca atatia banuti pe motoreta, asa ca am gasit GSF-ul.

Cu 800R nu am reusit sa ma dau, ci doar cu 800ST si cu F650GS (toate cu acelasi motor). Superbe.

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmine, deci ai hotarit ca Banditul la 70 de mii crapa?

 

ca tot s-a vorbit de modificari si de-astea. ce nu inteleg unii e ca prin kit (Dynojet sau orice alta marca) nu se obtine doar o crestere a puterii maxime. cifra aia chioara nu spune mare cacao. in schimb se obtine o remodelare a curbei de cuplu. ca exemplu, uitati o curba cu kit Holeshot vs stock. sint doua "gropi" in curba de cuplu la 5000 si 6500 pe care le netezeste. gropile astea btw sint responsabile si pt. ceea ce numesc unii "explozie de putere". adica, treaba aia se simte dupa ce turatia ajunge la un minim de cuplu (adica cuplul scade, cu alte cuvinte) dupa care creste mai rapid.

se mai observa in grafic ca punind kit deja la 7000 de ture avem cuplul pe care stock il avem la 9000 si. oare s-o fi simtind vreo diferenta?

post-24366-0-14791900-1341483001_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...