gn77b Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 una din mufe le-a uitat la mine, cit vrei pe ea? btw o sa trec miine pe la voi sa te mai intreb vreo doua chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 eu intre timp m-am indragostit. NU, nu vreau Cornet ... vreau Versys de 1000!! http://www.kawasaki.eu/Versys1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Macke, tu de acuma vreo 2 ani zici de Versysul ala de parca ar fi al doilea lucru dupa Jesus. ia-l odata si fii fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 rezultatul? imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald. cit despre putere, tot o p.ula. daca te scarpini unde nu te mâncă... eu intre timp m-am indragostit. NU, nu vreau Cornet ... vreau Versys de 1000!! http://www.kawasaki.eu/Versys1000 mai bine TDM, VSTROM sau Varadero.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Si eu as vrea un gsr dupa 06, are un vecin de al meu si arata mortal. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSR600-2006-current/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Si eu as vrea un gsr dupa 06, are un vecin de al meu si arata mortal. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSR600-2006-current/ pana sa zic eu, ca vreau eu alt motor, nu a avut nimeni curaj sa zica ceva..acum toti vor altceva, presimt ca va e frica de Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 NU, vrem doar sa-l necajim pe Calin. Dar imi pare bine ca s-au prins si ceilalti colegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 pana sa zic eu, ca vreau eu alt motor, nu a avut nimeni curaj sa zica ceva..acum toti vor altceva, presimt ca va e frica de Calin Da, ce-i a lu Calin sectiunea asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 mai bine TDM, VSTROM sau Varadero.... Eu zic ca Varadero e Varadero! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) - am si eu o intrebare legata de carburatoarele de bandit 600 anii 95-99,surubele de aer sau ma rog de amestec de jos,la cate ture trebuiesc reglate.multumesc frumos. - cumpar pentru bandit 600n an 95 la pret decent barile suport ptr prindere placa topcase,modelul de se prinde de pe lateralul(sub) coditei nu cel din locul manerelor pasager.multumesc. Editat Iulie 4, 2012 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 suruburile pilot is la 1 tura si 3/4 din cite-mi amintesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 - am si eu o intrebare legata de carburatoarele de bandit 600 anii 95-99,surubele de aer sau ma rog de amestec de jos,la cate ture trebuiesc reglate.multumesc frumos. - cumpar pentru bandit 600n an 95 la pret decent barile suport ptr prindere placa topcase,modelul de se prinde de pe lateralul(sub) coditei nu cel din locul manerelor pasager.multumesc. -Daca iti iei manualul ai acolo absolut tot -Am eu bari+suport case dar habar n-am ce pret au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) daca te scarpini unde nu te mâncă... mane, pe ideea asta toti cei care modifica motoare-n vest (si sint o gramada) sufera de mincarimi. pina la urma urmei, e dreptul omului si sa-l manince. ducind ideea la extrem, toti cei care pun alte placute de frina, cauciucuri sau lanturi decit cele cu care vine motorul din fabrica tot de mincarimi sufera, ca fac modificari motocicletei. am mai cugetat oleaca la faza cu modificarea la aprindere si o explicatie ar exista. firmele care fac rotoare aftermarket is cam toate din State. Holeshot, Factory Pro. daca luam manualul de reparatii Suzuki observam ca exista o diferenta de 9 grade de avans la motoarele facute pt. SUA (inclusiv California), Canada si Elvetia. asta ar explica treaba. faptul ca totusi multi fac modificarea si la motoare care nu-s pt. aceste tari si se excita cit de mare e diferenta, mie nu-mi spune mult. exista o categorie de oameni care merg pe ideea "daca turma a facut si a zis ca e ok, trebuie sa fac si eu si neaparat sa zic si eu ca e ok". iar daca indraznesti sa zici "nu a fost ok", devii oaia neagra, care nu contribuie la atmosfera de pozitivism timp. un exemplu penibil mi s-a parut cind unul pe forum la englezi facuse modificarea gresit. adica fix invers, scazuse avansul in loc sa-l creasca. dupa care scria cit de mare e diferenta si cliseul obligatoriu, nelipsit la acea categorie de papagal "feels like a new bike!". pai normal ca pare motor nou frate, ca merge mai prost. mie mi-a luat o ora sa fac modificarea si din fericire e absolut reversibil, imi mai ia 10 minute sa ma intorc la stock. plus ca m-a costat zero lei. am incercat, n-a mers, asta e. macar am incercat sa-i avertizez pe altii sa nu incerce. atasez niste screenshoturi cu datele despre aprindere, din manualul original Suzuki. Editat Iulie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 -Dragii mei, cu parere de rau, imi iau ramas bun din cadrul comunitatii "Banditmania", dar..nu disperati, voi ramane acelasi banditrider pe care l-ati cunoscut si pe care il iubiti -Stiu ca am fost un exemplu pentru multi si ca v-am indrumat pe drumul cel bun, dar asa este viata..o sa ne mai vedem noi in trafic -In sufletul meu, voi fi acelasi banditrider(cu toate ca ma gandesc serios sa schimb numele de utilizator) -Pana imi iau alt motor, voi fi "Loganrider" si "RATBRIDER" Sper ca in maxim o luna sa fiu iar pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Ai dat Banditu'?Ce motor iti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Ai dat Banditu'?Ce motor iti iei? Luni se face tranzactia..Yamaha FZ6 Fazer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) Luni se face tranzactia..Yamaha FZ6 Fazer iaca si-a facut curaj da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere. doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens. Editat Iulie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 iaca si-a facut curaj da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere. doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens. ia-ti ma ciopăr! ca deja esti batran.... PS: N-am nimic cu modificarile facute de posesor la el acasa, ci doar ziceam... "don't fix it if it ain't broken" ... asta cu avansu e ca aia cu schimbatul de jicloare ca sa castigi 1,5 cai si 3 sferturi de ponei in plus...cand deja ti-au fugit vreo 3 cai din herghelie...ca deh, cu timpu' mai sar gardu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) ia-ti ma ciopăr! ca deja esti batran.... ciopar n-o sa-mi iau in vecii-vecilor, Amin. le consider niste motoare ilogice, nu le vad scopul, nu-mi plac ca aspect si pozitia mi se pare caraghioasa. in plus, cind le vad pline de crom si kkturi mi se par de agatat cotofene. unele cotofene trag la supersporturi pestrite, altele la crom lucios N-am nimic cu modificarile facute de posesor la el acasa, ci doar ziceam... "don't fix it if it ain't broken" ... asta cu avansu e ca aia cu schimbatul de jicloare ca sa castigi 1,5 cai si 3 sferturi de ponei in plus...cand deja ti-au fugit vreo 3 cai din herghelie...ca deh, cu timpu' mai sar gardu' nu stiu unde si ce citesti tu dar cu kit de jicloare (K&N sau din care-o fi) se cistiga multi cai. nu 1,5. e plin netul de masuratori pe stand in care se vede diferenta mare intre stock si kit. eu inteleg ca tu nu esti pasionat de moduri. accept asta. altii nu sint asa, incearca tot cei posibil. adevarat, unele merg, unele nu. de exemplu, tu ai mers in viata ta pe un Kult? sa vezi ce amortizoare stock are? stock man. adica din fabrica. proiectate de ingineri si puse pe motor ca bune. pai, iti zic eu: la frinari puternice ajunge suspensia fata-n capat si cu pasager la fel si cea spate. am mers is cu Kult si cu Pop (stock ambele) si diferenta e IMENSA. pai eu is nebun sa-mi pun arcuri aftermarket si amortizor de GSXR, nu? Editat Iulie 4, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) ca sa adaug ceva la discutia cu 'elementele' aftermarket, am montat un jetkit cu ace de titan si tuburi emulsoare nickel plated de la factory pro si diferenta chiar se simte! la 5000-6000 de ture numai exista 'golul' de putere. partea cu 'rotorul' am sarit-o, al meu are deja 13 grade avans la aprindere! Editat Iulie 4, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 iaca si-a facut curaj da' de ce Fazer? ai mers si ti-a placut? din ce an? etc etc. eu am facut doar vreo 200 de m pe un FZ6 mai vechi odata si mi s-a parut superior Banditului din toate punctele de vedere. doar ca eu am o teorie: daca e sa trec la altceva ori im iau B12 Pop (sorry, da' Kultul are citeva greseli clare de proiectare, no thanks) ori imi iau o naveta spatiala cu injectie si toate minunile tehnologice pe ea. ideea e ca ori ramin pe un motor buget dar puternic (asta e ceea ce-mi lipseste la B6) ori vreau un salt calitativ imens. Anul sa fie dupa 2004, cele mai vechi nu-mi plac cum arata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 singurul naked care-mi place, dintre astea post 2004, mai futuriste asa si pe care mi l-as permite, este FZ6 N all black (2005-)...pe care nu mi l-as permite e BMW F800R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Ca tot se discuta p-aci de vanzari si schimbari de banditi, recunosc ca si eu vreau sa-mi iau alt motor. Daca imi merge bine, cel putin ca pana acum, in primavara imi indeplinesc visul. Avand in vedere nr. de km adunati de banditu meu in ultimii ani, daca il vand nu voi lua mare lucru pe el. Asa ca, banditu o sa ramana la mine doar pentru fatait prin oras. Ce vreau sa-mi iau...ma voi decide atunci. clasamentul, in ordinea numerelor de pe tricou: 1) Triumph Tiger Explorer 1250, 2) Ducati Multistrada 1200, 3) Kawasaki Versys 1000 Grand Tourer, 4) BMW R1200GS Adventure. Vreau sa fac "investitia" asta si pentru ca vreau o motocicleta care sa stea in garaj si sa o folosesc decat la concedii si drumul de peste 500 km. Vreau sa fie noua pentru ca o iau s-o tin cel putin 5 ani. Vreau garantie, casco si toate celelalte avantaje care vin cu o mobra noua. Pana in primavara va trebui sa ma gandesc la fiecare in parte, sa pun in balanta toate detaliile (pret, service, piese de schimb, accesorii). Oricum, Banditu ramane in posesia mea pana moare. Din pacate, nu cred ca mai rezista foarte mult. Deja are aproape 60.000 kmsi cred ca pana la sfarsitul anului il duc in 70.000... Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) BMW F800R eu mi-as fi luat 800R-ul anul trecut, eram la un pas. Pretul inca mare, sub 6000E nu prea erau (imi facea cu ochiul unul de nou la 8000E), m-a facut sa nu merg pe 800. Nu am vrut sa dau inca atatia banuti pe motoreta, asa ca am gasit GSF-ul.Cu 800R nu am reusit sa ma dau, ci doar cu 800ST si cu F650GS (toate cu acelasi motor). Superbe. Editat Iulie 5, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Cosmine, deci ai hotarit ca Banditul la 70 de mii crapa? ca tot s-a vorbit de modificari si de-astea. ce nu inteleg unii e ca prin kit (Dynojet sau orice alta marca) nu se obtine doar o crestere a puterii maxime. cifra aia chioara nu spune mare cacao. in schimb se obtine o remodelare a curbei de cuplu. ca exemplu, uitati o curba cu kit Holeshot vs stock. sint doua "gropi" in curba de cuplu la 5000 si 6500 pe care le netezeste. gropile astea btw sint responsabile si pt. ceea ce numesc unii "explozie de putere". adica, treaba aia se simte dupa ce turatia ajunge la un minim de cuplu (adica cuplul scade, cu alte cuvinte) dupa care creste mai rapid. se mai observa in grafic ca punind kit deja la 7000 de ture avem cuplul pe care stock il avem la 9000 si. oare s-o fi simtind vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.