ciprinhio Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 a reusit sa ajunga la destinatie in cele din urma dar cu greu tare, acu nu mai trage mai delok abea daca ajunge la 60 km/h, tin sa cred ca e din cauza alimentarii nu din curent, voi ce spune ti? cred ca ar fi cazul sa ii faca carburatia...de unde e l-as putea ajuta daca sta pe langa sibiu cu o curatare si o sincronizare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruffrider Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 cred ca ar fi cazul sa ii faca carburatia...de unde e l-as putea ajuta daca sta pe langa sibiu cu o curatare si o sincronizare.. ar fi bun un sincron dar o reusit sa ajunga la destinatie, prin valcea la o statiune calimanesti, am deschis un topic pe valcea dar nimeni nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Prima iesire ieri cu Katana .. la dus consun 9%, la venit un 8.5%. Fuck mee ... Editat Iulie 23, 2012 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 banuiesc ca e vb de un traseu mai lung si nu in oras ... nu ce cam mare consumu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 banuiesc ca e vb de un traseu mai lung si nu in oras ... nu ce cam mare consumu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Pai...este un pic, dar daca ma aude Emppu, ma bate! Motorul fiind de 1127 cc .. e dublu cat B6-le! Insa am sa umblu un pic la aprindere (schimb niste fise) si la carburi (sa vedem daca au nevoie de curatire) si apoi sincronizare .. siii .... atunci sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Ori ai tu mana grea ori consuma mult.. mult prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 eu tocmai am reusit sa termin un rezervor dupa 280km(90 de lei). din astia am mers 120 pe autostrada cam la 110-130 si restul in oras. mi-a intrat pe rezerva de dimineata si am mai facut cam 20km am bagat tot de 90 de lei si e la fel de plin ca inainte. asta micu consuma decent. voi prin ce uleiuri ati trecut la bandit si la care v-ati oprit? eu am motorex in ea acum si mi se pare ca-mi dispare din el. m-am trezit de 2 ori ca e pe minim. posibile cauze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) pai nu tine neaparat de ulei ca daca e sa manance ulei mananca orice marca ar fi. Al meu incepe sa nu mai stea la relantii dupa ce merg o perioada, uneori chiar se opreste. Mi se pare dubios ca daca il dau pe pri nu mai face la fel. Ultima oara mi-a facuto cand am ajuns la lujerului dupa ce am plecat din poli din dreptul podetului care face leagatura cu regia si am mers lejereanu(60-80km/h, la 3000-6000 ture/min). LE: acuma mi-a mai venit o idee ... poate fi de la faptul ca am prea mult ulei in motor? Nu de alta da e cu mult peste limita maxima, sa vad poate apuc azi sa mai scot din el. Editat Iulie 23, 2012 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 eu tocmai am reusit sa termin un rezervor dupa 280km(90 de lei). din astia am mers 120 pe autostrada cam la 110-130 si restul in oras. mi-a intrat pe rezerva de dimineata si am mai facut cam 20km am bagat tot de 90 de lei si e la fel de plin ca inainte. asta micu consuma decent. voi prin ce uleiuri ati trecut la bandit si la care v-ati oprit? eu am motorex in ea acum si mi se pare ca-mi dispare din el. m-am trezit de 2 ori ca e pe minim. posibile cauze? eu am avut toata gama motul..5000..20w 50 mineral..dar asta nu am mers mai mult de 3000km..destul de bun..5100 10w 40 semisin...foarte bun la asta am si ramas..si 7100 15w 40 full sin..nu e de bandit..isi face ungerea bine cu el cred ca cel mi bine dar se aude mai zgomotos motorul...e apa asa e de subtire...acuma consumul de ulei poate fi datorat si uzurii nush cati km ai tu..eu am 70000km pe B12 dar nu imi cansuma gram..poti incerca motulul si sa ma anunti daca mai consuma.. Prima iesire ieri cu Katana .. la dus consun 9%, la venit un 8.5%. Fuck mee ... cred ca tre sa vezi de filtrul de aer si de carburatie..al meu ia 7% 7.5% daca trec de 150...acum tu sti mai bine ce de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 filtrul e ok, carburatia face zilele astea o "baie". mai vedem dupa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 nu stiu ce inteleg unii prin ulei bun si prost. cum va dati seama? il gustati? il plimbati prin gura, avind grija sa atingeti toate zonele cu papile gustative, ca sa-i simtiti buchetul, ca degustatorii de vin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 nu stiu ce inteleg unii prin ulei bun si prost. cum va dati seama? il gustati? il plimbati prin gura, avind grija sa atingeti toate zonele cu papile gustative, ca sa-i simtiti buchetul, ca degustatorii de vin? Mda, unii platesc doar firma, va dau un exemplu simplu: 2 uleiuri Castrol de Romania si Germania:Primul mai vascos si culoare inchisa maronie iar al doilea o culoare rosie.Orice ulei este bun atat timp cat nu este imbuteliat in RO.Vrajelile alea cu protectie motor, economisire combustibil daca le credeti sunteti chiar naivi, singurele uleiuri performante sunt comandate de catre F1/GP....Ei fac reclama la ele dar omit sa spuna ca pt ei se fac in regim special, alt lot....si oricum nu stiu daca ti-ai permite sa cumperi 4l, acelasi lucru se intampla si cu cauciucurile, loturi speciale facute pt ei.Deci in concluzie poti cumpara si cel mai ieftin ulei de pe piata "no name" atata timp cat este verificat si acreditat de normele internationale ale uleiurilor.Ca mai sunt useri care nu stiu ce uleiuri sa puna in motoare,(au racire pe aer?, au ambreaju in ulei?,le trebuie sintetic?) este alt film. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Asta pentru ca lipseste partea in care citesti manualul... La unele motoare scrie pe capacul de la baie ce ulei sa pui .. (ca vascozitate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Asta pentru ca lipseste partea in care citesti manualul... La unele motoare scrie pe capacul de la baie ce ulei sa pui .. (ca vascozitate) Macke stie +1 Am plecat la lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Mda, unii platesc doar firma, va dau un exemplu simplu: 2 uleiuri Castrol de Romania si Germania:Primul mai vascos si culoare inchisa maronie iar al doilea o culoare rosie.Orice ulei este bun atat timp cat nu este imbuteliat in RO.Vrajelile alea cu protectie motor, economisire combustibil daca le credeti sunteti chiar naivi, singurele uleiuri performante sunt comandate de catre F1/GP....Ei fac reclama la ele dar omit sa spuna ca pt ei se fac in regim special, alt lot....si oricum nu stiu daca ti-ai permite sa cumperi 4l, acelasi lucru se intampla si cu cauciucurile, loturi speciale facute pt ei.Deci in concluzie poti cumpara si cel mai ieftin ulei de pe piata "no name" atata timp cat este verificat si acreditat de normele internationale ale uleiurilor.Ca mai sunt useri care nu stiu ce uleiuri sa puna in motoare,(au racire pe aer?, au ambreaju in ulei?,le trebuie sintetic?) este alt film. tu in al tau tovarase poti sa bagi no name..e al tau si faci ce vrei cu el ca o sa vezi cu no name peste 5000 cand ai sal schimbi cum sta pilitura pe magnetul de la buson baie...stiu un prieten care a stricat o honda de 1100 cu no name. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 tu in al tau tovarase poti sa bagi no name..e al tau si faci ce vrei cu el ca o sa vezi cu no name peste 5000 cand ai sal schimbi cum sta pilitura pe magnetul de la buson baie...stiu un prieten care a stricat o honda de 1100 cu no name. Tovarase eu spuneam de uleiuri care nu au un nume comercial si de care probabil tu nu ai auzit, asta nu inseamna ca sunt proaste.Am scris "uleiuri certificate si verificate" nu de uleiuri de floare soarelului.Poate nu m-am exprimat corect.Aceeasi pilitura o poti avea si cu un ulei comercial.Eu am vorbit strict de ulei nu si de alte probleme legata de uzura motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Eu am mers un sezon cu ulei de pe Louis si motorul inca merge si merge bine. Inca ceva ... pilitura nu apare neaparat de la uleiul prost, ci fie de la o uzura accentuata (poti pune cel mai vrajitor ulei, ca nu scapi) fie de la o ungere proasta. Prin ungere proasta e vorba inclusiv de ulei cu vasozitate necorespunzatoare. Cititi manualul la sectiunea de verificare a presiunii la ulei si veti vedea ca una din cauze este vascozitatea uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Azi am stabilit traseul final pentru concediu. Am stabilit opririle si campingurile. Mandra s-a ocupat de localizat punctele de atractie turistica din toate orasele aflate in drumul nostru. Mai trebuie sa rezist 12 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) Cosmin, vigneta se plateste la moto in afara? (din ce stii) PS: bafta la drum!! Editat Iulie 24, 2012 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Cosmin, vigneta se plateste la moto in afara? (din ce stii) PS: bafta la drum!! Din ce stiu eu nu se plateste vigneta la moto, cel putin nu pe traseul meu (cu toate ca sunt motociclisti care mi-au spus ca in Austria e nevoie de vigneta si la moto, dar sunt si motociclisti care mi-au spus ca nu e nevoie. O sa vedem la fata lu locu). Ce vom plati, vor fi eventualele taxe de autostrada daca vom alege sa mergem pe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Eu am mers un sezon cu ulei de pe Louis si motorul inca merge si merge bine. Inca ceva ... pilitura nu apare neaparat de la uleiul prost, ci fie de la o uzura accentuata (poti pune cel mai vrajitor ulei, ca nu scapi) fie de la o ungere proasta. Prin ungere proasta e vorba inclusiv de ulei cu vasozitate necorespunzatoare. Cititi manualul la sectiunea de verificare a presiunii la ulei si veti vedea ca una din cauze este vascozitatea uleiului. ungerea proasta vine din cauza uleiului prost si asta va fi in special la axele cu came unde presiunea e mai mica si la cutia de viteze...te asigur ca daca ii dai pana pe 10000rot/min cel de pe luis e apa de ploaie dupa 3000km..motulul are o serie de detergenti in el care pastreaza motorul curat si o serie de aditivi care determina o rezistenta a filmului lubrifiant si in conditii extreme(temperaturi si presiuni mari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Azi am stabilit traseul final pentru concediu. Am stabilit opririle si campingurile. Mandra s-a ocupat de localizat punctele de atractie turistica din toate orasele aflate in drumul nostru. Mai trebuie sa rezist 12 zile... -Pai mai Cosmine, tu drumul asta il faci pe autostrazi, ca nu-mi dau seama de pe googlemaps ? daca da, atunci e naspa rau.. -Oricum, daca ajungi in Praga, sa vizitezi castelul ala..am uitat cum ii zice..De la vestitul ceas, treci pe pod si e undeva sus pe un deal..eu nu am apucat sa-l vizitez(as vra sa vad niste poze de acolo, sa vad daca se merita) -Nici "kutna hora" nu este de evitat, ai si acolo ce vedea..numai sa ai timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ciprinhio,nu vreau sa redeschid polemica despre uleiuri,dar recomanzi insistent un produs mult supraevaluat, prea scump pentru calitatea lui (calitate foarte slaba,am vazut cum arata uleiul in motorul meu dupa 4000 km,fara forje, atunci cand am facut greseala sa il incerc) adica motul. la bani mai putini ai variante mult mai bune,dar depinde de fiecare. (ma amuza la vanzari specificatia :folosit doar ulei motul. mie mi se pare ca e o bila neagra) scuze de interferenta in universul banditilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Ciprinhio,nu vreau sa redeschid polemica despre uleiuri,dar recomanzi insistent un produs mult supraevaluat, prea scump pentru calitatea lui (calitate foarte slaba,am vazut cum arata uleiul in motorul meu dupa 4000 km,fara forje, atunci cand am facut greseala sa il incerc) adica motul. la bani mai putini ai variante mult mai bune,dar depinde de fiecare. (ma amuza la vanzari specificatia :folosit doar ulei motul. mie mi se pare ca e o bila neagra) scuze de interferenta in universul banditilor -Ce are uleiul motul ? eu am folosit doua sezoane si a fost super ok.. -Am folosit si Repsol la Loganul lui tata si am simtit o singura diferenta, zgomot mai mic in relanti..Inainte avea uleiul recomandat de Dacia, nu mai stiu care Castrol cred..aceeasi vascozitate, dar se simtea la zgomot..cand opream la semafor, credeamc a mi s-a oprit motorul, pentru ca nu-l mai auzeam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.