Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

sunetul este specific motoarelor SACS, dar toutusi extrem de multe suna prea diesel din cauza lantului de distributie. este vorba mai mult de un zornait, ca la bicicleta atunci cand in mers pedalezi inapoi! am auzit cateva bandituri si gsxf-uri de curand si nu sunau diesel deloc, scoteau doar un usor ticait datorat culbutorilor....apoi am ascultat si motorul meu si am decis sa ii pun un intinzator manual. am schimbat destul de multe intinzatoare de distributie nu numai la honda ci si suzuki si kawasaki....partea proasta e ca la marea majoritate dupa 20k revine zgomotul. de asta am intrebat in legatura cu intinzatoarele manuale, se pare ca in final asta e calea cea buna.

schimba si vezi dar eu iti spun ca nu are efect....si cbr are motor sacs..si nu se aude asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si cbr are motor sacs..si nu se aude asa.

clar, mi se pare absolut logic ca Honda sa aiba motor Suzuki Advanced Cooling Engine.

ceea ce demonstreaza ca vorba cu Honda e Honda e o abureala, Honda e Suzuki.

 

eu nu inteleg cum puteti sa diagnosticati sunete de motor fara sa le auziti macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar, mi se pare absolut logic ca Honda sa aiba motor Suzuki Advanced Cooling Engine.

ceea ce demonstreaza ca vorba cu Honda e Honda e o abureala, Honda e Suzuki.

 

eu nu inteleg cum puteti sa diagnosticati sunete de motor fara sa le auziti macar.

cum nu le auzi...e clar motoarele de suzuki nu sunt silentioase ca cele de honda....inclusiv gsx-r -600,,1000,,,1300hayabusa sau b-king care sunt gama de top la suzuki

honda e honda asta e garantat tre sa recunoastem cu o exceptie hayabusa..niciodata nu o sa vina honda cu cevva peste...hayabusa are o replica pe masura..

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

honda e honda asta e garantat tre sa recunoastem

 

 

Deja putem sa inchidem topicul asta de si sa ne luam stickere cu HONDA-Bandit.

:cheers:

 

ZX14R bate la cuplu Hayabusa la orice turatie.

 

Mie personal, kawasaki mi se pare ca au scos niste modele misto, insa niciodata parca nu au adus tehnologie dezvoltata de ei. O curea frate, care sa te traga spre curba atunci cand te apleci, un siret de care sa iti legi picioru cand esti in scarita, ceva acolo... Tot ce au facut mi se pare ca au furat de la ceilalti. Pe cand Honda, oricat radem de ei, sunt maestri in cercetare, sau ma rog au fost pt ca au adus o groaza de chestii.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe mine ma sacaie zornaitul distributiei, la mine se aude cel mai tare pe la 5mii de ture dar si peste, se schimba sunetul motorului, parca e mai loose si se ating chestii mai tare prin el, ma rog, greu de explicat fara sa-l auziti. o sa il duc luna asta cred sa-i intind sau schimb lantul de distributie si va zic pe urma cum e. cat despre cum se aude motorul, mie mi se pare foarte misto ca horcaie ca o motocicleta mai veche, cel mai frumos sunet de L4 pe carburatie l-am auzit la un kawasaki zephyr de 550. cand deschideai gazul la maxim se auzea de parca vrea sa suga tot aerul din atmosfera. al meu are si toba din carbon deci e si mai ragusit.. nici nu-mi prea place sa-l turez, doar sa-l aud cum horcaie cu mult bass.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi pare barbatesc zgomotul de distributie ... nush ce va plangeti atata.

ptiu, acu' si zgomotul este "barbatesc"?! WTF?

 

Luati-va masina de spalat cu "direct drive" atunci ...

avem si d-aia. Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu si eu ca motoarele astea sunt mai 'barbatesti', dar cand se intampla sa cedeze intinzatorul si face 'curatenie' prin motor cat de 'barbatesc' este catalogat?! :scratch: in alta ordine de idei, numai schimbati lantul de distributie inainte sa vedeti cata 'viata' mai are in el. de obicei se duc naibii intinzatoarele. astea de la motoarele SACS sunt de tip 'crichet' si ar trebui sa nu aiba problema celorlalte. in schimb au doua arcuri: primul cel mare din spatele surubului 'de 19' ce se poate schimba si unul mai mic, cu rol 'de amortizare' a lantului pe decelerari puternice cred, care ar trebui sa fie f tare, in schimb al meu 's-a cam molesit' saracu. pe acela il banuiesc ca nu isi mai face treaba! o sa postez un videoclip dupa montarea intinzatorului manual, ca acum multi prieteni cand ma intalnesc zic 'opreste repede motorul, nu ai ulei sau ceva.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cu doua arcuri la GSXF? eu zic ca nu-i musai sa fie intinzatorul, poti sa incerci sa-l impingi inca un dinte, macar de test, sa vezi ce se intimpla. daca se rezolva, e de-acolo, daca nu...

cind l-am intrebat pe mecanic daca e cazul sa ma gindesc la schimbat lantul mi-a zis ca n-ar fi rau de schimbat si patinele. problema e ca nu-s chiar ieftine plus ca schimbarea inseamna motor dat pe din doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX14R bate la cuplu Hayabusa la orice turatie.

nu doar la aia ma refeream...doar la cuplu si putere(viteza)...la ce rezista motorul de hayaba...turboo,nitro si alte chesti care pot duce motorul a 700HP...aia e lucru tare...no sa ajunga kawa suzuki nici peste 1000 de ani..la 50 de mi de km toate se vaita ba de cutii de viteze ba de supape...daca nu vibrochene si biele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu doar la aia ma refeream...doar la cuplu si putere(viteza)...la ce rezista motorul de hayaba...turboo,nitro si alte chesti care pot duce motorul a 700HP...aia e lucru tare...no sa ajunga kawa suzuki nici peste 1000 de ani..la 50 de mi de km toate se vaita ba de cutii de viteze ba de supape...daca nu vibrochene si biele...

 

 

Si sa nu uitam ca hayabusa e de prin '99 sau cam asa ceva si inca sunt o gramada de exemplare care sunt pe strada si sunt "swatch". La zx-14 inca nici macar nu stiu daca se poate vorbi de fiabilitate (stiu ca e model relativ nou). Cum s-ar zice, mai e mult pana departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa va luati toti 'onde sa vedeti ce plictiseala va va lovi :laugh: ca alea nu se strica niciodata si nu aveti despre ce vb ...acum serios vb majoritatea modelelor de cbr,cbf zornaie ca dracu cand stai la semafor pe neutru..si e doar un rahat de rulment care nu rezista mai mult de 7k km...am testat mai multe modele si am un fost coleg care a cumparat una noua din reprezentanta si cu care ma mai deplasam si eu cat era el venit cu ea la munca(same shit) fiecare are buba ei..kawasanki gpz,zzr aveau tot asa 2 lanturi pe distributie parca si daca nu zornaia unu zornaia celalalt plm...

 

(am mai povestit dar imi place sa laud banditul...sau am imbatranit si in curaind o sa va povestesc cate femei mai babardeam eu prin tinerete) Am vazut bandit la 104-106mii cu distributia din fabrica :moron: ...zornaia ca dracu dar mergea ..eu din ce am vazut motoarele astea aer/ulei(includ aici si dragostea mea gsx1400 dupa care e facuta busa) sunt mai fiabile decat cele racite pe lichid si galagie de fire si senzori(alea nu te anunta/sti cand te lasa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa nu uitam ca hayabusa e de prin '99 sau cam asa ceva si inca sunt o gramada de exemplare care sunt pe strada si sunt "swatch". La zx-14 inca nici macar nu stiu daca se poate vorbi de fiabilitate (stiu ca e model relativ nou). Cum s-ar zice, mai e mult pana departe.

foarte adevarat...bravo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-i drept e drept. vazind oleaca din matele GSXR-ului de 750 de care va ziceam m-am cam speriat. noi cu Banditul sintem cei mai fericiti, are pe el doar ce-i strict necesar. cum cred ca am mai zis, omu' cu GSXR-ul a avut problema la motorul care actioneaza al doilea set de fluturasi. si daca se buleste ala nu mai merge nimic, nu mai poti sa te dai cu motorul. si cite mai sint care se pot f.ute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate motocicletele duc multi km, conteaza intretinerea si cat de tehnic sau atehnic este proprietarul. @CalinD: am verificat intinzatorul, era la 'dintele' 8 din 17 sau 18. l-am pus la 9 si s-a facut mult mai liniste, dar totusi nu e cum trebe'! ca fapt divers GSXR-ele merg si cu STVA-ul scos (clapetele secundare), nu la fel de bine, dar merge.. :D

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate motocicletele duc multi km, conteaza intretinerea si cat de tehnic sau atehnic este proprietarul. @CalinD: am verificat intinzatorul, era la 'dintele' 8 din 17 sau 18. l-am pus la 9 si s-a facut mult mai liniste, dar totusi nu e cum trebe'! ca fapt divers GSXR-ele merg si cu STVA-ul scos (clapetele secundare), nu la fel de bine, dar merge.. :D

nu e adevarat ca toate duc multi km..Yamaha R6 majoritatea au probleme cu a doua...de ce??/e buba la ele...nu zic ca suzuki sau honda sunt perfecti...fac motoare mai rudimentare si tin mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e adevarat ca toate duc multi km..Yamaha R6 majoritatea au probleme cu a doua...de ce??/e buba la ele...nu zic ca suzuki sau honda sunt perfecti...fac motoare mai rudimentare si tin mai mult...

 

 

Sau kawa avea o problema la cutia de viteze mai demult, sau la gsx-r 1000 din 2005 au avut o pb la cadru sau rulmentul la honda sau etc. Deci nu e numai intretinerea. Cum e si cu golful, ca analogie. Golf 4 a fost un succes. Golf 5 insa are o groaza de bube. Modele si modele, generatii si generatii.

 

:cheers:

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar problemele de sasiu la k5/k6 1000 si k7 600/750 sunt chiar grave, dar nu ar aparea daca proprietarii nu ar face wheelie. la R6 problemele cutiei au aparut datorita celor care se cred pe circuit si schimba fara ambreaj,am intalnit problema si la alte modele la care se schimba fara ambreaj. La R6 prima generatie nu crapa cilindrii daca motorul este incalzit inainte de forja. sunt multe probleme care pot fi evitate daca proprietarii le cunosc si stiu cum sa le evite! iar problemele cu rulmentul de ambreaj la honda sunt minore, zic eu!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar problemele de sasiu la k5/k6 1000 si k7 600/750 sunt chiar grave, dar nu ar aparea daca proprietarii nu ar face wheelie. la R6 problemele cutiei au aparut datorita celor care se cred pe circuit si schimba fara ambreaj,am intalnit problema si la alte modele la care se schimba fara ambreaj. La R6 prima generatie nu crapa cilindrii daca motorul este incalzit inainte de forja. sunt multe probleme care pot fi evitate daca proprietarii le cunosc si stiu cum sa le evite! iar problemele cu rulmentul de ambreaj la honda sunt minore, zic eu!

 

 

Sunt total de acord cu tine. Dar ma gandesc ca sunt si modele de motorete facute mai pe modelul TANC care pot fi date si pe mana unora care nu le ingrijesc cum ar trebui. Pe de alta parte, oricat de tanc ar fi nu poti sa ii schimbi uleiul la 25000 de km sau sa bagi floriol si sa mearga.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele vechi au fost facute si gandite altfel. Erau racite cu aer si ulei, iar toleranta la racire a fost destul de mare. Pe unele modele chiar au pus ceas ca sa stii cand sa te opresti ... desi de multe ori nu a fost cazul (adica se racea foarte bine motorul). Cele noi sunt dependente de racirea pe apa, au un circuit de racire, au senzori, au radiatoare (mai mari decat cele pe ulei), garnituri, pompe si un aliaj diferit (or mai fi ...). Evident ca daca mai pui si putina electronica ai reteta unui dezastru atunci cand pica ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt eu afon (NU desigur). La mine in mers inafara de lant (care e uns cu ulei nu cu spray si deaia zornaie destul de zgomots) nu se aude altceva (care sa deranjeze) :rolleyes: . Cat despre N la relanti... scartaie frumos, zic eu. Poate ne-om intalni prin Buc sa primiti o auditie. In fine. Ceva plecari de BANDITI vara asta? Planuri vreunu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...