gn77b Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 ce-i drept e drept. vazind oleaca din matele GSXR-ului de 750 de care va ziceam m-am cam speriat. noi cu Banditul sintem cei mai fericiti, are pe el doar ce-i strict necesar. cum cred ca am mai zis, omu' cu GSXR-ul a avut problema la motorul care actioneaza al doilea set de fluturasi. si daca se buleste ala nu mai merge nimic, nu mai poti sa te dai cu motorul. si cite mai sint care se pot f.ute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) toate motocicletele duc multi km, conteaza intretinerea si cat de tehnic sau atehnic este proprietarul. @CalinD: am verificat intinzatorul, era la 'dintele' 8 din 17 sau 18. l-am pus la 9 si s-a facut mult mai liniste, dar totusi nu e cum trebe'! ca fapt divers GSXR-ele merg si cu STVA-ul scos (clapetele secundare), nu la fel de bine, dar merge.. Editat August 1, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 toate motocicletele duc multi km, conteaza intretinerea si cat de tehnic sau atehnic este proprietarul. @CalinD: am verificat intinzatorul, era la 'dintele' 8 din 17 sau 18. l-am pus la 9 si s-a facut mult mai liniste, dar totusi nu e cum trebe'! ca fapt divers GSXR-ele merg si cu STVA-ul scos (clapetele secundare), nu la fel de bine, dar merge.. nu e adevarat ca toate duc multi km..Yamaha R6 majoritatea au probleme cu a doua...de ce??/e buba la ele...nu zic ca suzuki sau honda sunt perfecti...fac motoare mai rudimentare si tin mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) nu e adevarat ca toate duc multi km..Yamaha R6 majoritatea au probleme cu a doua...de ce??/e buba la ele...nu zic ca suzuki sau honda sunt perfecti...fac motoare mai rudimentare si tin mai mult... Sau kawa avea o problema la cutia de viteze mai demult, sau la gsx-r 1000 din 2005 au avut o pb la cadru sau rulmentul la honda sau etc. Deci nu e numai intretinerea. Cum e si cu golful, ca analogie. Golf 4 a fost un succes. Golf 5 insa are o groaza de bube. Modele si modele, generatii si generatii. Editat August 1, 2012 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) intradevar problemele de sasiu la k5/k6 1000 si k7 600/750 sunt chiar grave, dar nu ar aparea daca proprietarii nu ar face wheelie. la R6 problemele cutiei au aparut datorita celor care se cred pe circuit si schimba fara ambreaj,am intalnit problema si la alte modele la care se schimba fara ambreaj. La R6 prima generatie nu crapa cilindrii daca motorul este incalzit inainte de forja. sunt multe probleme care pot fi evitate daca proprietarii le cunosc si stiu cum sa le evite! iar problemele cu rulmentul de ambreaj la honda sunt minore, zic eu! Editat August 1, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 intradevar problemele de sasiu la k5/k6 1000 si k7 600/750 sunt chiar grave, dar nu ar aparea daca proprietarii nu ar face wheelie. la R6 problemele cutiei au aparut datorita celor care se cred pe circuit si schimba fara ambreaj,am intalnit problema si la alte modele la care se schimba fara ambreaj. La R6 prima generatie nu crapa cilindrii daca motorul este incalzit inainte de forja. sunt multe probleme care pot fi evitate daca proprietarii le cunosc si stiu cum sa le evite! iar problemele cu rulmentul de ambreaj la honda sunt minore, zic eu! Sunt total de acord cu tine. Dar ma gandesc ca sunt si modele de motorete facute mai pe modelul TANC care pot fi date si pe mana unora care nu le ingrijesc cum ar trebui. Pe de alta parte, oricat de tanc ar fi nu poti sa ii schimbi uleiul la 25000 de km sau sa bagi floriol si sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Motoarele vechi au fost facute si gandite altfel. Erau racite cu aer si ulei, iar toleranta la racire a fost destul de mare. Pe unele modele chiar au pus ceas ca sa stii cand sa te opresti ... desi de multe ori nu a fost cazul (adica se racea foarte bine motorul). Cele noi sunt dependente de racirea pe apa, au un circuit de racire, au senzori, au radiatoare (mai mari decat cele pe ulei), garnituri, pompe si un aliaj diferit (or mai fi ...). Evident ca daca mai pui si putina electronica ai reteta unui dezastru atunci cand pica ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Sunt eu afon (NU desigur). La mine in mers inafara de lant (care e uns cu ulei nu cu spray si deaia zornaie destul de zgomots) nu se aude altceva (care sa deranjeze) . Cat despre N la relanti... scartaie frumos, zic eu. Poate ne-om intalni prin Buc sa primiti o auditie. In fine. Ceva plecari de BANDITI vara asta? Planuri vreunu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Salutare, banditi! Imi spuneti si mie cu ce sa desfac filtrul de ulei? Ca nu am "special tool". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) exista chei speciale in magazinele de piese auto. poate sa mearga si la mina daca nu e strins ciobaneste. daca e strins ciobaneste de tot e posibil sa mearga doar cu cheia franceza. nu-l gauri cu surubelnita, cum te invata specialistii, o sa sfisii tabla dar tot n-o sa se urneasca, plus ca o sa faci mizerie inutila. am mai vazut un clip pe net in care unul zicea ca daca-l stergi bine si pui niste banda de mascare de jur imprejur (din aia pt. acoperit partile care vrei sa ramina intacte dupa vopsire) ai priza mai buna la mina si-l scoti fara cheie. n-am testat da' e interesanta ideea. si niste sfaturi. pune niste ulei pe garnitura inainte sa-l pui pe ala nou. nu-l stringe decit o idee, cit sa stea, altfel o sa te chinui inutil (vezi mai sus) cind il inlocuiesti iar. Editat August 2, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 cureaua de la masina de spalat ( sau ceva asemanator ) , pui cureaua pe filtru si la capatul celalalt folosesti o coada de ciocan sau ceva asemanator astfel incat "sa insurubezi" cureaua pana cand strange filtrul si dupa poti sa-l misti usor . Asa trebuie sa arate cureaua. Sper ca m-am facut inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 exista chei speciale in magazinele de piese auto. poate sa mearga si la mina daca nu e strins ciobaneste. daca e strins ciobaneste de tot e posibil sa mearga doar cu cheia franceza. nu-l gauri cu surubelnita, cum te invata specialistii, o sa sfisii tabla dar tot n-o sa se urneasca, plus ca o sa faci mizerie inutila. am mai vazut un clip pe net in care unul zicea ca daca-l stergi bine si pui niste banda de mascare de jur imprejur (din aia pt. acoperit partile care vrei sa ramina intacte dupa vopsire) ai priza mai buna la mina si-l scoti fara cheie. n-am testat da' e interesanta ideea. si niste sfaturi. pune niste ulei pe garnitura inainte sa-l pui pe ala nou. nu-l stringe decit o idee, cit sa stea, altfel o sa te chinui inutil (vezi mai sus) cind il inlocuiesti iar. Mai e moxul sau cum dracu ii zice care seamana cu o cheie franceza, numai ca poti sa ii deschizi gura mai larg. Si ala e o unealta buna de desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Multzam fain, sa vad care varianta merge, daca nu tot la mox raman, ca ala e mai la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Salutare, banditi! Imi spuneti si mie cu ce sa desfac filtrul de ulei? Ca nu am "special tool". -Poti sa folosesti un "special tool", aka cheie de filtru de masina -E buna si aia cu lant, dar e buna si cea ca un lat(si o strangi prin insurubarea din maner) Nu te lua dupa cei ce-ti spun sa-l strangi doar cu mana, pentru ca iti va curge pe langa..Dupa ce il strangi la mana, mai strangi cam un sfert de tura cu cheia -Mare grija la busonul de sub motor, ca daca l-ai strans prea tare, te-ai calificat Sa-ti povesteasca cativa de pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 -Poti sa folosesti un "special tool", aka cheie de filtru de masina -E buna si aia cu lant, dar e buna si cea ca un lat(si o strangi prin insurubarea din maner) Nu te lua dupa cei ce-ti spun sa-l strangi doar cu mana, pentru ca iti va curge pe langa..Dupa ce il strangi la mana, mai strangi cam un sfert de tura cu cheia -Mare grija la busonul de sub motor, ca daca l-ai strans prea tare, te-ai calificat Sa-ti povesteasca cativa de pe aici scrie clar in manual ca filtrul trebuie strans bine..aproape 2 ture dupa ce a atins garnitura suprafata... am terminat su instalatul xenonului nu e lumina pe margini...dar in fata te rupe...n-ai nici o sansa sa mai vezi vreo 2 minute dupa ce te-ai uitat direct in far...vedem...sper sa nu incomodez pe ceilalti participanti la trafic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Nu te lua dupa cei ce-ti spun sa-l strangi doar cu mana, pentru ca iti va curge pe langa..Dupa ce il strangi la mana. right. poate tu l-ai strins cu mina de fetita de 5 ani, dar cu mina de om nu curge o picatura. a curs pt. ca n-ai pus ulei pe garnitura. mai stiu eu sfatuitori care-ti spun cit sa stringi suruburile si dupa aia le desfaci numai cu cheia de impact. scrie clar in manual ca filtrul trebuie strans bine..aproape 2 ture dupa ce a atins garnitura suprafata... aia se aplica doar la filtrul original Suzuki. garnitura difera de la marca la marca. ti-o spun din experienta: la unele marci NU ai nici o sansa sa stringi 2 ture dupa "just seated", cum zice manualul. daca faci asta ori se rupe filtrul, ori strici filetul etc. am schimbat de citeva ori filtrul pina acum. la primul (cred ca era HiFlo) a mers 2 ture, la al doilea (Champion?) abia am ajuns la o tura si oleaca cu eforturi mari si cind a trebuit sa-l scot numai cu cheia franceza am reusit. daca vreti sa ma credeti, bine, daca nu, reveniti pe forum dupa 6000 km cu intrebarea "cum dracu' desfac filtrul?". succes! Editat August 2, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 right. poate tu l-ai strins cu mina de fetita de 5 ani, dar cu mina de om nu curge o picatura. a curs pt. ca n-ai pus ulei pe garnitura. mai stiu eu sfatuitori care-ti spun cit sa stringi suruburile si dupa aia le desfaci numai cu cheia de impact. aia se aplica doar la filtrul original Suzuki. garnitura difera de la marca la marca. ti-o spun din experienta: la unele marci NU ai nici o sansa sa stringi 2 ture dupa "just seated", cum zice manualul. daca faci asta ori se rupe filtrul, ori strici filetul etc. am schimbat de citeva ori filtrul pina acum. la primul (cred ca era HiFlo) a mers 2 ture, la al doilea (Champion?) abia am ajuns la o tura si oleaca cu eforturi mari si cind a trebuit sa-l scot numai cu cheia franceza am reusit. daca vreti sa ma credeti, bine, daca nu, reveniti pe forum dupa 6000 km cu intrebarea "cum dracu' desfac filtrul?". succes! Cand am luat banditul, curgea ulei pe la filtrul de ulei..probabil inca unul cu manuta de copil.. -La primul schimb de ulei, am strans filtrul cu mana si l-am mai strans cu cheia, pana am simtit eu ca nu fortez(probabil inca o tura)..(fara sa ung garnitura cu ulei, cum spun "maestrii") = Rezultatul ? nu a curs deloc ulei.. -Al doilea schimb de ulei, am uns garnitura cu ulei si filtrul l-am strans cu mana si inca putin cu o cheie = Rezultatul ? s-a scurs ulei pe langa filtru Ca si idee, nu stiu cum isi ingrijesc altii banditii, dar al meu pornea oricand, chiar si primavara..fara sa trebuiasca sa demontezi jumatate de motor ca sa vezi ce are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Cand am luat banditul, curgea ulei pe la filtrul de ulei..probabil inca unul cu manuta de copil.. eu nu sint cititor in globul de cristal ca sa stiu ce a facut fostul proprietar al Banditului tau. in schimb pot sa-ti spun ca stringind filtrul la mina, fara ca macar sa fortez, nu a curs absolut nimic. ia zi-mi tu, asa, la pura logica. ce-i mai bine, sa stringi ca disperatul si dupa aia sa nu stii cum sa-l scoti sau sa-l stringi prea putin iar dupa ce (daca) curge, sa-l mai stringi oleaca? ia da o cautare pe google cu ceva gen "how to remove stuck oil filter" ca sa-ti dai seama citi il string prea tare. e plin de mecanici care pizdesc filetul de la busonul de ulei. nush cum naiba da' eu nici macar garnitura de cupru n-am schimbat-o pina acum, ulei nu mi-a curs si filetul e intact. fara sa ung garnitura cu ulei, cum spun "maestrii" fratele meu - ca tot vad ca e populara expresia - da' ce apropuri fine. treaba cu unsul garniturii o gasesti in orice manual. Suzuki sau Haynes Ca si idee, nu stiu cum isi ingrijesc altii banditii, dar al meu pornea oricand, chiar si primavara..fara sa trebuiasca sa demontezi jumatate de motor ca sa vezi ce are devii din ce in ce mai subtil, ai urmat niste cursuri de ironie cumva? vad ca e plin de sensibilosi care imediat ce-i contrazici (cu argumente) incep sa dezgroape mortii, chiar si morti care n-au nici o legatura cu nimic asta mi s-a parut o penibila incercare (ratata) de lovitura sub centura si ma intreb de unde a venit. din cite mi-aduc aminte, nu stii de unde se regleaza ralantiul la Fazer, asa ca mai incet cu apropourile ca fapt divers, problemele de pornire de dupa hibernare le-am avut inainte sa ma ating de-un surub in motor eu zic sa ne oprim aici. potential de mincat r.ahat cu polonicul exista dar mai bine il lasam nemincat. in plus nu stiu cind mi-am demontat eu jumatate de motor din cauza ca n-a pornit. cel mult am scos bujiile si le-am uscat. si, daca-ti aduci aminte, in ultimii doi ani a pornit la sfert dupa hibernare. tare nu-mi plac oamenii care dezgroapa morti. PS: e plicitiseala pe forumul de Fazere? Editat August 2, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) eu nu sint cititor in globul de cristal ca sa stiu ce a facut fostul proprietar al Banditului tau. in schimb pot sa-ti spun ca stringind filtrul la mina, fara ca macar sa fortez, nu a curs absolut nimic. ia zi-mi tu, asa, la pura logica. ce-i mai bine, sa stringi ca disperatul si dupa aia sa nu stii cum sa-l scoti sau sa-l stringi prea putin iar dupa ce (daca) curge, sa-l mai stringi oleaca? ia da o cautare pe google cu ceva gen "how to remove stuck oil filter" ca sa-ti dai seama citi il string prea tare. e plin de mecanici care pizdesc filetul de la busonul de ulei. nush cum naiba da' eu nici macar garnitura de cupru n-am schimbat-o pina acum, ulei nu mi-a curs si filetul e intact. fratele meu - ca tot vad ca e populara expresia - da' ce apropuri fine. treaba cu unsul garniturii o gasesti in orice manual. Suzuki sau Haynes devii din ce in ce mai subtil, ai urmat niste cursuri de ironie cumva? vad ca e plin de sensibilosi care imediat ce-i contrazici (cu argumente) incep sa dezgroape mortii, chiar si morti care n-au nici o legatura cu nimic asta mi s-a parut o penibila incercare (ratata) de lovitura sub centura si ma intreb de unde a venit. din cite mi-aduc aminte, nu stii de unde se regleaza ralantiul la Fazer, asa ca mai incet cu apropourile ca fapt divers, problemele de pornire de dupa hibernare le-am avut inainte sa ma ating de-un surub in motor eu zic sa ne oprim aici. potential de mincat r.ahat cu polonicul exista dar mai bine il lasam nemincat. in plus nu stiu cind mi-am demontat eu jumatate de motor din cauza ca n-a pornit. cel mult am scos bujiile si le-am uscat. si, daca-ti aduci aminte, in ultimii doi ani a pornit la sfert dupa hibernare. tare nu-mi plac oamenii care dezgroapa morti. PS: e plicitiseala pe forumul de Fazere? lasati cearta baieti..important e cum pui filtrul sa nu curga si sa il dai jos usor.. si apropo schimbati filtrul la 2 schimburi ca sa fim mai ecologisti..serios vorbind..merge chiar 3 schimburi de ulei.. Editat August 2, 2012 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 -Mare grija la busonul de sub motor, ca daca l-ai strans prea tare, te-ai calificat Sa-ti povesteasca cativa de pe aici EU EU! Eu m-am calificat. Si i-am legat langa garnitura de cupru 2 elastice din alea de prins banii . Exact cum zice si Calin. Strangi busonul un pic, dupa care daca vezi ca pica ulei mai strangi un pic. Asta daca nu ai dinamometrica . Si ca o masura paranoica, pune o carpa pe gaura unde torni ulei cat sta fara buson sa nu iti bage vantul sau alte intemperii ceva in motor. lasati cearta baieti..important e cum pui filtrul sa nu curga si sa il dai jos usor.. si apropo schimbati filtrul la 2 schimburi ca sa fim mai ecologisti..serios vorbind..merge chiar 3 schimburi de ulei.. Eu l-am schimbat la fiecare tura de ulei. Probabil tot paranoia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Eu l-am schimbat la fiecare tura de ulei. Probabil tot paranoia. si eu l-am schimbat dar nu o sal mai schimb la fiecare tura...lasa sa se bucure si el de mai multi km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 filtru = 30 lei ... mult frate! daca faceti o treaba, faceti-o pana la capat!nu e un capat de tar, dar...fiecare cu paranoia lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 filtru = 30 lei ... mult frate! daca faceti o treaba, faceti-o pana la capat!nu e un capat de tar, dar...fiecare cu paranoia lui! Colegu Ciprinio cred ca se referea la ecologie nu la economie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Colegu Ciprinio cred ca se referea la ecologie nu la economie. da in primul rand la ecologie...sti cum e noi romanii suntem tot timpul mai cu coarne..ca ce e la noi 30 de lei..pai ce e la neamt sau la italian 10E si totusi nu schimba...daca inginerii scriu ca duc 18000km noi zicem ce e 30 de lei...sunt multe oferte la care primesti un filtru gratis la un bidon..plus ca noi schimbam uleiul la 4000 ca nu mergem 6000 cu el...de ce sa nu schimb si eu filtru la 3 schimburi si nu ma chinui si sunt si eco...am terminat ecologia si protectia mediului+master si nu-mi bat joc de lumea asta...sunt doar trecator prin ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 filtru = 30 lei ... mult frate! daca faceti o treaba, faceti-o pana la capat!nu e un capat de tar, dar...fiecare cu paranoia lui! cred ca mai toata lumea cheltuie mai mult saptaminal pe iesirile in crisma. are francezu' o vorba pt. asta, "penny wise and pound foolish". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.