arw357 Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Dap nebunie si drumul tau. La anul poate o luam mai spre nord. Spre deosbire de romania pe acolo am vazut mai multi banditi de 1250 + in general am vazut mai multe motoare.. pe oriunde. merita din plin sa dati o goarna pe acolo cu o mentiune - Croatia expensive as fuck. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Dap nebunie si drumul tau. La anul poate o luam mai spre nord. Spre deosbire de romania pe acolo am vazut mai multi banditi de 1250 + in general am vazut mai multe motoare.. pe oriunde. merita din plin sa dati o goarna pe acolo cu o mentiune - Croatia expensive as fuck. Nici Austria sau Cehia nu sunt cele mai ieftine, dar merita o plimbare p-acolo. Cehia, este superba!!! Cele mai misto drumuri, cele mai misto peisaje...a fost o mare placere sa strabatem tara aia. Noi, la anu', daca se aliniaza planetele asa cum ne trebuie, planuim sa plecam prin Serbia, Coatia, Slovenia, Italia, Elvetia, Franta, Anglia si Scotia... Acum, cei mai multi motociclisti erau nemti, italieni si polonezi. Ce ne-a fascinat, ca 95% din motociclistii pe care i-am intalnit, calatori sau locali, erai trecuti de 40 de ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Am fost si eu acum o saptamana intr-o tura la mare si un pic prin Bulgaria,in total 1400 km,Banditul incarcat cu bagaje plus pasagera si am reusit sa scot consum de 5% cu o medie a vitezei undeva la 90km/h,dar si 6,5 % cu 130-140 km/h pe autostrada, sunt destul de multumit de consum avand in vedere cat de incarcat a fost motorul,o sa pun o poza cand ajung acasa cu el incarcat. Oricum pana la urmatoarea tura nu o sa mai merg la consum,mi-a ajuns asa sa imi fac o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Super plimbarile voastre baieti. La mai multi kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 Am fost si eu acum o saptamana intr-o tura la mare si un pic prin Bulgaria,in total 1400 km,Banditul incarcat cu bagaje plus pasagera si am reusit sa scot consum de 5% cu o medie a vitezei undeva la 90km/h,dar si 6,5 % cu 130-140 km/h pe autostrada, sunt destul de multumit de consum avand in vedere cat de incarcat a fost motorul,o sa pun o poza cand ajung acasa cu el incarcat. Oricum pana la urmatoarea tura nu o sa mai merg la consum,mi-a ajuns asa sa imi fac o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 eu in septembrie am programata plimbarea .. ~1500km prin Romania ... Traseul va fi unul din urmatoarele: http://goo.gl/maps/i4289 versus http://goo.gl/maps/BtNCA Daca aveti detalii de drum, va rog sa mi le spuneti...raman dator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 traseul al doilea e mai misto... ai de vazut mai multe chestii. daca nu ai fost inca, iti recomand Sapanta cu cimitirul ei vesel si Memorialul Victimelor Comunismului din Sighet. din pacate, asa sus ai un singur drum la dispozitie de trecere din ardeal in moldova (via pasul Prislop), care e pus si-n traseu, si care e VARZA rau...ala Transfagarasean asa, am fost cu masina pe acolo acum 1 luna si mai mult de 60 nu am putut merge, lucrau la el pe alocuri, dar nu cred ca au terminat, oricum...mergi incet p-acolo. In schimb, iti recomand sa o iei pe drumul ce trece prin Sucevita/Moldovita pana in Radauti, si dup-aia sa cobori catre Arbore...e atat de misto drumul ala pt mobra....ma zgariam pe ochi ca-s cu masina si nu cu mobra p-acolo. In reste...drumuri faine si foarte bune in Bucovina/Moldova...iar in Gura Humorului zici ca esti intr-un dorf german mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) NU-mi vorbi de Moldova, ca eu am neamuri in Arbore , cunosc traseul si pe Tihuta ma intorc, nu pe Prislop. TF il fac doar pana sus la tunel sau ce-o fi acolo, dupa care ma intorc inapoi. Merci de sfaturi. Ceva idei despre drumul Ariseni -> Ordea -> Sapanta? E bun, se merge ok? Editat August 22, 2012 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 unde a mai intrat si pasagera )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 a avut loc linistit,am pus lateralele in asa fel incat sa aibe loc de picioare si rollbagul era ca un fotoliu pt ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 are cineva plasticul rosu de la stop? contracost bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 http://www.slowride.ro/2012/08/23/brambura-i-concediu-i/ Prima parte a concediului. Fiti pe faza ca urmeaza si celelalte parti, din ce in ce mai amuzante ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 vai ce-am ras ... absolut geniala fata ta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Si un filmulet facut de proprietarul campingului din Budapesta. Recomand acest camping pentru toti calatorii pe doua roti care trec prin Ungaria. In parcare se vad si mobrele noastre de uz casnic, iar in curte, o aglomeratie de corturi si oameni din o gramada de tari. Super atmosfera. O mini intrunire moto mondiala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Se pare ca avem in sange uscatul chilotilor intre mobre Traiasca elasticul cu carlig si atele de la cort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 http://www.slowride.ro/2012/08/23/brambura-i-concediu-i/ Prima parte a concediului. Fiti pe faza ca urmeaza si celelalte parti, din ce in ce mai amuzante ) Bravo cosmine ... super concediu! felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salutare! Poate ma ajuta cineva cu ceva piese pt. Un bandit 600N din 1996, mar interesa un cablu de kilometraj, un capac motor pe partea dreapta (acela pe care scrie Suzuki) si eventual dak are careva un ceas de kilometraj stricat sa ceva, mie imi lipseste sticla si cadranu cromat care tine sticla), a da si o placuta de frana pe fata ) ale mele sunt ink ok doar k una din ele nu stiu cum draq ii numa jumate jumate din ferodo a disparut de pe placuta :| dak aveti as fi recunoscator sa ma anuntati, pret si nr. De telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Salutare! Poate ma ajuta cineva cu ceva piese pt. Un bandit 600N din 1996, mar interesa un cablu de kilometraj, un capac motor pe partea dreapta (acela pe care scrie Suzuki) si eventual dak are careva un ceas de kilometraj stricat sa ceva, mie imi lipseste sticla si cadranu cromat care tine sticla), a da si o placuta de frana pe fata ) ale mele sunt ink ok doar k una din ele nu stiu cum draq ii numa jumate jumate din ferodo a disparut de pe placuta :| dak aveti as fi recunoscator sa ma anuntati, pret si nr. De telefon. http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?req=shop&shoplang=ro&categoria=36&showctg=4&titlul=Capace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Buna, Cumnatul meu (neforumist) motociclist de-o viata pe comuniste, si-a luat zilele trecute un Bandit S de 600 din '96. E foarte dragut si bine intretinut si il va folosi preponderent in oras. Din cate am citit despre el: 78 cai, consum de 5%, dublu ax cu came, 16 valve, deci un motor brici mai ales ca Banditul e un motor cu traditie si fiabil. Dilema mea este urmatoarea avand in vedere ca e racit pe aer/ulei: cum stiu cand e prea incins daca merge pe canicula asta prin oras? Fiindca nu am observat nici un indicator de temperatura. Sau nu ar trebui sa-mi fac probleme de genul acesta avand in vedere ca si BMW-urile Boxer merg tot pe aceeasi racire si nu au probleme? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Buna, Cumnatul meu (neforumist) motociclist de-o viata pe comuniste, si-a luat zilele trecute un Bandit S de 600 din '96. E foarte dragut si bine intretinut si il va folosi preponderent in oras. Din cate am citit despre el: 78 cai, consum de 5%, dublu ax cu came, 16 valve, deci un motor brici mai ales ca Banditul e un motor cu traditie si fiabil. Dilema mea este urmatoarea avand in vedere ca e racit pe aer/ulei: cum stiu cand e prea incins daca merge pe canicula asta prin oras? Fiindca nu am observat nici un indicator de temperatura. Sau nu ar trebui sa-mi fac probleme de genul acesta avand in vedere ca si BMW-urile Boxer merg tot pe aceeasi racire si nu au probleme? Multumesc Salut! Sa il stapaneasca sanatos si sa se bucure de el! Legat de faza cu temeratura eu am cumparat un termometru de ulei http://www.louis.de/_20a4fdaa7f850093c524429130e9019c08/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=480&wgr=344&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10034300 asta mai exact. Dupa 100 de grade incepe sa se cam incinga, desi nu e critica treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 Buna, Cumnatul meu (neforumist) motociclist de-o viata pe comuniste, si-a luat zilele trecute un Bandit S de 600 din '96. E foarte dragut si bine intretinut si il va folosi preponderent in oras. Din cate am citit despre el: 78 cai, consum de 5%, dublu ax cu came, 16 valve, deci un motor brici mai ales ca Banditul e un motor cu traditie si fiabil. Dilema mea este urmatoarea avand in vedere ca e racit pe aer/ulei: cum stiu cand e prea incins daca merge pe canicula asta prin oras? Fiindca nu am observat nici un indicator de temperatura. Sau nu ar trebui sa-mi fac probleme de genul acesta avand in vedere ca si BMW-urile Boxer merg tot pe aceeasi racire si nu au probleme? Multumesc si eu am termometrul la ulei...si in oras a ajuns la maxim 110 pe canicula../daca depaseste il opresc..da bine 1200 se incinge mult mai tare ca 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 al meu cam pe la 120 sta cand merg prin oras si e trafic destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 al meu cam pe la 120 sta cand merg prin oras si e trafic destul. n-a urcat niciodata peste 110 da daca urca facem pauza...e putin mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 n-a urcat niciodata peste 110 da daca urca facem pauza...e putin mare.. Am venit deintr-o calatorie mai lunga si am prins trafic nasol in Bucuresti. Imi ajunsese la peste 120 si simteam cum s-a subtiat uleiul in ultimul hal. Cand cuplam ambreajul tragea foarte in scari. Daca merg normal cu el (nici lesinat nici alert) in vreo 25 de minute in trafic ajung cam la 80 de grade cu uleiul. motul 5100 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 daca nu sari de 6000 rpm prin oras, eu spun ca nu are cum sa sara de 100 grade. Conteaza mult si sa ai un radiator mare, ca de B12 (sau de gsxr miara sau peste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.