silencer Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) bun, si eu tot la furca m-am gandit. m-am gandit ca la modul simplist trebuie doar sa fie acelasi diametru ca sa-l poti pune pe prinderile de bandit. lungimea o reglezi, atat timp cat nu sunt prea scurte. ai facut o lista cu furci posibile? gasisem pe forum furca cu tot pentru hornet 2010.. m-am gandit ca ar fi sweet, daca ar fi grosimea potrivita. pentru varianta cu etrierii iti trebuie clar niste adaptoare. vazusem mod-ul asta cu discuri, etrieri si pompa pe un b12 din 2002 dar nu am apucat sa ma uit mai atent, eram la o vizionare cu un prieten. daca il lua, l-as fi disecat pana acum. Editat Septembrie 4, 2012 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Alta furca, am cautat eu vreo cateva luni etriere asemantoare dar nu pusca nimic, nici macar cele de la modelul 00 nu se mai potrivesc, nu am pe nimeni cu bandit mai nou de 00 ca sa pot spune daca franele sunt imbunatatite sau nu, dar cred ca sunt la fel.Suzukiurile in general stau mai prost cu franele. La astea 2007,nu stiu daca si alea 2005 etrierii sunt cu 4 pistonase,deci ficsi,nu sunt flotanti.Era un test comparativ in Univers Moto intre Bandit 650 S, Honda CBF 600 S si Yamaha Fazer 600,modele 2007-2008 toate cu ABS. De Bandit ziceau ca se dozeaza mai greu frana,ca nu ai feedback, dar in test a avut cea mai scurta distanta de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Singura furca ce se potriveste si la etreieri este cea de RF dar este cu 5cm mai scurta, deci automat iti trebuie si aripa unui rf.5cm nu cred ca deranjeaza la ciclistica doar ca sta mai aplecata de fata, un coleg are pe bandit o furca de triumf dar a fost prea scumpa si mai stiu pe unul cu furca de r6 sau r1. Ca si grosime a tubului se potrivesc:SV650,gsx750 pana in 90,gsxr1100 pana in 94,R6, R1 pana in 98.Astea am gasit eu.O mai fii si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 pai sa inceapa vanatoarea atunci. rf-ul e cam vechi, presupun ca nu are cele mai minunate frane in schimb, gixerul de 1100 si r6 s-ar putea sa fie cam bine. in weekend, cand am mers cu varadero m-a intristat putin cand am vazut ce frane are. mai e si varianta cu cbs.. bagam mana usor in frana fata si simteam cum am aruncat o ancora in spate. la bandit simti ca ai deschis o parasuta subdimensionata. nu stiu care e feeling-ul in maneta la voi dar la mine dupa ce se intareste si simti ca tre sa tragi de levier cu forta maxima, abia atunci incepe sa franeze cu adevarat. s-ar putea sa fie o chestie si de obicei, feeling.. chiar tre sa facem niste comparatii calumea intr-o parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 RF-ul s-a facut pana prin 99 parca, iar gixxer-ul de 1100 este pana in 94. Si eu ma apuc de cautat niste etrieri sa ii schimb pe cei de pe Katana, dar e doar la nivel de dorinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 pai sa inceapa vanatoarea atunci. rf-ul e cam vechi, presupun ca nu are cele mai minunate frane in schimb, gixerul de 1100 si r6 s-ar putea sa fie cam bine. in weekend, cand am mers cu varadero m-a intristat putin cand am vazut ce frane are. mai e si varianta cu cbs.. bagam mana usor in frana fata si simteam cum am aruncat o ancora in spate. la bandit simti ca ai deschis o parasuta subdimensionata. nu stiu care e feeling-ul in maneta la voi dar la mine dupa ce se intareste si simti ca tre sa tragi de levier cu forta maxima, abia atunci incepe sa franeze cu adevarat. s-ar putea sa fie o chestie si de obicei, feeling.. chiar tre sa facem niste comparatii calumea intr-o parcare. Cam asta e feelingul, poti face o imbunatatire cu 20% sa spunem, pune o pompa mai mare de ex de 16 cum am pus eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 /index.php?/topic/683545-vand-furca-fata-completa-suzuki-bandit-1200-din-1997/ ca tot ziceati de frane,daca aparea anuntul asta cu cateva sapt mai devreme faceam un upgrade da asa nu se mai poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 eu am observat ca daca pisc putin frana spate inainte sa ma agat si de cea fata parca tine mai bine. Poate mi se pare mie dar diferenta este destul de mare. Am mai vazut pe un thread pe aici o explicatie la fenomenul asta, dar nu mai stiu pe unde. Ideea era ca atunci cand incepi sa franezi cu spatele roata fata se incarca si frana ar fi mai eficienta. O sa mai incerc amandoua tipurile de frana si sa vedem care e diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 ajuta foarte mult sa franezi cu ambele frane fata-spate,daca ai observat cand franezi cu spatele motorul nu se opreste asa repede,mai degraba prima data iti ia din avant ca zic asa,si daca ajuti cu fraba fata oprirea e mai eficienta si in mai putini metri,am avut momente in care nu aveam frana spate si am oprit de urgenta numai cu fata,oprindu-ma la cativa cm de bara din spate a unuia cu masina,in clipa aia daca aveam frana spate era alta treaba,nu ma mai crispam atat, ideal ar fi ca atunci cand franezi de urgenta sa folosesti si ambreajul+frana fata+frana spate in proportie 60-70%fata -30-40% spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 aropos de aplecat, eu am atins limitele lu 'nea banditu' si pe gume si pe scarite...dar de atunci, nu m-am mai dat asa de tare, poate si pt ca am vazut ca "se poate"... pana data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 eu nu reusesc sa ating decat cu scarita dar si asta foarte rar,doar cand am pasager mai greu,dar cred ca se datoreaza faptului ca am extreme jack up kit de 50mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 ajuta foarte mult sa franezi cu ambele frane fata-spate,daca ai observat cand franezi cu spatele motorul nu se opreste asa repede,mai degraba prima data iti ia din avant ca zic asa,si daca ajuti cu fraba fata oprirea e mai eficienta si in mai putini metri,am avut momente in care nu aveam frana spate si am oprit de urgenta numai cu fata,oprindu-ma la cativa cm de bara din spate a unuia cu masina,in clipa aia daca aveam frana spate era alta treaba,nu ma mai crispam atat, ideal ar fi ca atunci cand franezi de urgenta sa folosesti si ambreajul+frana fata+frana spate in proportie 60-70%fata -30-40% spatele Eu din reflex si din obisnuita la frane de urgenta trag si ambreajul, frana spate nu mi se pare ok la franari gen obiect in fata iminent pt ca din reflex apesi mai tare frana de picior si esti poc jos, ca si teste este ceva pe youtube despre frane si normal cea de fata este nr1.Diferenta intre frana fata+spate si numai fata este foarte mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Nu e chiar asa cu frana spate,la apasare puternica sa fii pe jos,cei drept si eu la inceput eram cu frica in mine sa nu care cumva sa blochez spatele ca ala sunt,da in timp am invatat sa dozez si fata si spatele,intradevar fata e pe primul loc,dar incearca sa opresti de la viteze mari,peste 140-150 doar cu fata si apoi cu ambele frane si o sa vezi ca e o diferenta mare,frana fata daca o blochezi sa fii sigur ca te aduni de pe jos(am patit-o,dar in subconstientul meu am avut de ales intre a intra in plin intr-un sant in curba<incepator 2 sapt+viteza 70km/h+noapte> sau sa ma imprastii pe asfalt blocand fata,evident am ales blocatu franei fata), in schimb spatele daca il blochezi il poti controla foarte usor si la viteze destul de mari peste 100,asta cu conditia sa nu ai motocicleta inclinata. In timp daca o sa tot blochezi spatele intentionat o sa incepi sa il controlezi,eu prima data cand am blocat spatele zdravan pe vreo 20-30 m era pe ploaie cu cauciucul gata aproape pe sarme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Nu e chiar asa cu frana spate,la apasare puternica sa fii pe jos,cei drept si eu la inceput eram cu frica in mine sa nu care cumva sa blochez spatele ca ala sunt,da in timp am invatat sa dozez si fata si spatele,intradevar fata e pe primul loc,dar incearca sa opresti de la viteze mari,peste 140-150 doar cu fata si apoi cu ambele frane si o sa vezi ca e o diferenta mare,frana fata daca o blochezi sa fii sigur ca te aduni de pe jos(am patit-o,dar in subconstientul meu am avut de ales intre a intra in plin intr-un sant in curba<incepator 2 sapt+viteza 70km/h+noapte> sau sa ma imprastii pe asfalt blocand fata,evident am ales blocatu franei fata), in schimb spatele daca il blochezi il poti controla foarte usor si la viteze destul de mari peste 100,asta cu conditia sa nu ai motocicleta inclinata. In timp daca o sa tot blochezi spatele intentionat o sa incepi sa il controlezi,eu prima data cand am blocat spatele zdravan pe vreo 20-30 m era pe ploaie cu cauciucul gata aproape pe sarme. Uita-te la teste si te vei convinge singur. Vreau sa pun ulei Motul 5100 in bandit a mai pus cineva? e ok? probleme ambreaj,schimbare viteze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 pai or fi teste da eu itit zic din proprie experienta,ca si eu in mare parte franez cu fata,doar in caz de urgenta le folosesc pe amandoua,ca fapt divers de cand am motoru am schimbat 4 seturi de placute pe fata si pe spate inca il am pe cel cu care l-am cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Pana nu am vazut si eu testele respective am crezut la fel ca si spatele ajuta enorm sa franezi, logic si tehnic asa ar trebuii, diferenta este foarte mica chiar daca tu ai feelingul ca te opresti mai repede.Nu mai gasesc linku ala de la mcn cu franarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 daca are cineva nevoie /index.php?/topic/683597-vand-roata-spatebasculasist-fanaretelescop-suzuki-bandit-1200-din-1997/ eu unu as fi facut upgrade-ul dar din pacate stau rau cu banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ulei Motul 5100 in bandit ghici? Totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 ghici? Totul ok. si eu il am..dupa ce am avut 7100 si 3000...cel mai potrivit pt bandit e 5100..de la motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 si eu il am..dupa ce am avut 7100 si 3000...cel mai potrivit pt bandit e 5100..de la motul. Asta ma gandeam si eu.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Asta ma gandeam si eu.Multumesc numai bine...si sa fie o toamna cat mai lunga cu putine ploi(hai cateva ca trebe si astea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 care erai ma cu POP-S-ul albastru astazi la Decebal-Muncii??? scoate capu ca n-am apucat sa-ti zic cum sa-ti aranjezi toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 si la mine frana ii exact ca la voi maneta tare frana ciuciu, intradevar si eu folosesc si frana de pe spate tot mai des petru ca am observat ca ii mult mai eficienta franarea, de 2 ori am blocat roata de pe spate din coincidenta la aceasi trecere de pietoni )... dar mi sa parut distractiv, am facut un derapaj controlat asa vreo 3-5 metri si un sunet care la pus pe pieton pe fuga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 si la mine frana ii exact ca la voi maneta tare frana ciuciu, intradevar si eu folosesc si frana de pe spate tot mai des petru ca am observat ca ii mult mai eficienta franarea, de 2 ori am blocat roata de pe spate din coincidenta la aceasi trecere de pietoni )... dar mi sa parut distractiv, am facut un derapaj controlat asa vreo 3-5 metri si un sunet care la pus pe pieton pe fuga Nu e frana ciuciu, franeaza doar ca nu este asa sensibila si agresiva in atingere ca si la alte modele, pompa este una simpla nu una radiala sa ne intelegem, Banditu pana la urma nu este SS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 8, 2012 Share Postat Septembrie 8, 2012 sincer eu sunt multumit de frana de la bandit. Bine nici nu am calarit alta fieratanie, dar pt un incepator cred ca ar fi mai indicat sa ai o frana care sa nu se blocheze repede, ca de s-a blocat fata nu e bine. Cat despre folositul si franii spate mi se pare foarte buna in oras pt ca ajuta la franare(chiar se simte diferenta). Eu nu apas tare pe pedala, doar o pisc putin si cand pun si fata e alta treaba. Intrebare intrebatoare pt banditi. Se potrivesc jugurile de la modelul kult la pop?(99-00/00-05 parca) Am un amic care a avut un mic eveniment si se pare ca i s-a strambat si jugul inferior. Ideea era ca sa stim de la ce model sa cautam. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.