paul90 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 eu am reusit de tot,de tot aproape ca am cazut,am ajuns in margine la cauciucul fata mai aveam cativa mm,oricum mi-o plecat cu totul in partea opusa curbei,mare noroc ca nu am cazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 aparent eu nu sunt prea dornic sa o aplec pana la capat. o am de vreo 8k km deja si abia ieri mi-a dat jos cnarida chicken strips-urile pe cheia. asta in timp ce eu mergeam melc in spate, departe de el, cu varadero lui :-s dupa curbe am facut o mica greseala si am urcat pana la muntele rosu. zic greseala pentru ca de la coborare si pana acu a inceput iar sa-mi zbarnaie ca dracu toata carena intre 5-6k ture... care mai sunteti semicarenati si aveti problema asta? eu deja am desfacut-o toata si am bagat burete peste tot pe unde am putut. in alta oridine de idei, o sa-mi fac banditu N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 aparent eu nu sunt prea dornic sa o aplec pana la capat. o am de vreo 8k km deja si abia ieri mi-a dat jos cnarida chicken strips-urile pe cheia. asta in timp ce eu mergeam melc in spate, departe de el, cu varadero lui :-s dupa curbe am facut o mica greseala si am urcat pana la muntele rosu. zic greseala pentru ca de la coborare si pana acu a inceput iar sa-mi zbarnaie ca dracu toata carena intre 5-6k ture... care mai sunteti semicarenati si aveti problema asta? eu deja am desfacut-o toata si am bagat burete peste tot pe unde am putut. in alta oridine de idei, o sa-mi fac banditu N Nu am inteles mai nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Usor off-topic: Undeva langa Zagreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Usor off-topic: Undeva langa Zagreb adica felicitari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 o sa-mi bag ceva in el bandit...stricam reputatia nene cu coarnele alea..niciodata nu mia aratat banditul ala rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 WTF ? E ceva in neregula cu banditul asta.. Macar coburile sunt super.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Urat ! .Fara sa se supere alti banditi dar mie nici S nu mi-l place de nici o culoare, Banditului ii sta bine naked, eu am pus un geam de carbon pe care il folosesc doar la drumuri extraurbane si da il pun de cate ori am un drum de genul.Pana la urma fiecare cu gusturile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Urat ! .Fara sa se supere alti banditi dar mie nici S nu mi-l place de nici o culoare, Banditului ii sta bine naked, eu am pus un geam de carbon pe care il folosesc doar la drumuri extraurbane si da il pun de cate ori am un drum de genul.Pana la urma fiecare cu gusturile lui. apoi gusturi gusturi...da nu facem bandiul chopper ca deja ne batem joc de inginerii japonezi...de ce nu a pus pe un R1 coarnele si spatarul acela si sa se dea pe circuit cu ea...cred ca era super...sa fim seriosi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Fiecare isi modifica motocicleta pentru confortul propriu. Asa cum eu mi-am pus ghidon enduro si kit de inaltare, asa si-a modificat-o si nenea ala. Pentru confortul lui. Mie nu mi se pare ca arata chiar atat de rau. Nu mi-as face asa ceva la banditul meu, dar, recunosc ca e...special. nu stiu daca arata bine sau nu, e altfel. Si da...sistemul de bagaje este superb si se integreaza foarte bine in linia motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Nu am inteles mai nimic. daca erai semicarenat si iti flencaneau carenele te-ai fi prins instant ) bazaie ca dracu, tre sa le desfac iar sa le umplu de bureti. drumu spre muntele rosu era enduro, am dat cu furca de capat de cateva ori si da, banditul ala era la misto, in 90 de pagini cu poze nu a mai fost nimic la nivelul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Singurul defect al banditului sunt franele, mai exact etrieri.Nu stiu daca acestia s-au imbunatatit la modelele mai noi.Daca nu era un model fiabil nu s-ar fi facut de vreo 30ani incoace.Am vazut la unguri la Tesco un Bandit cu vreo 240mii km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Fiecare isi modifica motocicleta pentru confortul propriu. Asa cum eu mi-am pus ghidon enduro si kit de inaltare, asa si-a modificat-o si nenea ala. Pentru confortul lui. Mie nu mi se pare ca arata chiar atat de rau. Nu mi-as face asa ceva la banditul meu, dar, recunosc ca e...special. nu stiu daca arata bine sau nu, e altfel. Si da...sistemul de bagaje este superb si se integreaza foarte bine in linia motocicletei. arata ca draqu cosmine...ala nu mai e bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 cam asa e, franele sunt foarte enervante. s-a discutat pe aici care ar fi cel mai bun/simplu/eficient upgrade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 cam asa e, franele sunt foarte enervante. s-a discutat pe aici care ar fi cel mai bun/simplu/eficient upgrade? Alta furca, am cautat eu vreo cateva luni etriere asemantoare dar nu pusca nimic, nici macar cele de la modelul 00 nu se mai potrivesc, nu am pe nimeni cu bandit mai nou de 00 ca sa pot spune daca franele sunt imbunatatite sau nu, dar cred ca sunt la fel.Suzukiurile in general stau mai prost cu franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) bun, si eu tot la furca m-am gandit. m-am gandit ca la modul simplist trebuie doar sa fie acelasi diametru ca sa-l poti pune pe prinderile de bandit. lungimea o reglezi, atat timp cat nu sunt prea scurte. ai facut o lista cu furci posibile? gasisem pe forum furca cu tot pentru hornet 2010.. m-am gandit ca ar fi sweet, daca ar fi grosimea potrivita. pentru varianta cu etrierii iti trebuie clar niste adaptoare. vazusem mod-ul asta cu discuri, etrieri si pompa pe un b12 din 2002 dar nu am apucat sa ma uit mai atent, eram la o vizionare cu un prieten. daca il lua, l-as fi disecat pana acum. Editat Septembrie 4, 2012 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Alta furca, am cautat eu vreo cateva luni etriere asemantoare dar nu pusca nimic, nici macar cele de la modelul 00 nu se mai potrivesc, nu am pe nimeni cu bandit mai nou de 00 ca sa pot spune daca franele sunt imbunatatite sau nu, dar cred ca sunt la fel.Suzukiurile in general stau mai prost cu franele. La astea 2007,nu stiu daca si alea 2005 etrierii sunt cu 4 pistonase,deci ficsi,nu sunt flotanti.Era un test comparativ in Univers Moto intre Bandit 650 S, Honda CBF 600 S si Yamaha Fazer 600,modele 2007-2008 toate cu ABS. De Bandit ziceau ca se dozeaza mai greu frana,ca nu ai feedback, dar in test a avut cea mai scurta distanta de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Singura furca ce se potriveste si la etreieri este cea de RF dar este cu 5cm mai scurta, deci automat iti trebuie si aripa unui rf.5cm nu cred ca deranjeaza la ciclistica doar ca sta mai aplecata de fata, un coleg are pe bandit o furca de triumf dar a fost prea scumpa si mai stiu pe unul cu furca de r6 sau r1. Ca si grosime a tubului se potrivesc:SV650,gsx750 pana in 90,gsxr1100 pana in 94,R6, R1 pana in 98.Astea am gasit eu.O mai fii si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 pai sa inceapa vanatoarea atunci. rf-ul e cam vechi, presupun ca nu are cele mai minunate frane in schimb, gixerul de 1100 si r6 s-ar putea sa fie cam bine. in weekend, cand am mers cu varadero m-a intristat putin cand am vazut ce frane are. mai e si varianta cu cbs.. bagam mana usor in frana fata si simteam cum am aruncat o ancora in spate. la bandit simti ca ai deschis o parasuta subdimensionata. nu stiu care e feeling-ul in maneta la voi dar la mine dupa ce se intareste si simti ca tre sa tragi de levier cu forta maxima, abia atunci incepe sa franeze cu adevarat. s-ar putea sa fie o chestie si de obicei, feeling.. chiar tre sa facem niste comparatii calumea intr-o parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 RF-ul s-a facut pana prin 99 parca, iar gixxer-ul de 1100 este pana in 94. Si eu ma apuc de cautat niste etrieri sa ii schimb pe cei de pe Katana, dar e doar la nivel de dorinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 pai sa inceapa vanatoarea atunci. rf-ul e cam vechi, presupun ca nu are cele mai minunate frane in schimb, gixerul de 1100 si r6 s-ar putea sa fie cam bine. in weekend, cand am mers cu varadero m-a intristat putin cand am vazut ce frane are. mai e si varianta cu cbs.. bagam mana usor in frana fata si simteam cum am aruncat o ancora in spate. la bandit simti ca ai deschis o parasuta subdimensionata. nu stiu care e feeling-ul in maneta la voi dar la mine dupa ce se intareste si simti ca tre sa tragi de levier cu forta maxima, abia atunci incepe sa franeze cu adevarat. s-ar putea sa fie o chestie si de obicei, feeling.. chiar tre sa facem niste comparatii calumea intr-o parcare. Cam asta e feelingul, poti face o imbunatatire cu 20% sa spunem, pune o pompa mai mare de ex de 16 cum am pus eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 /index.php?/topic/683545-vand-furca-fata-completa-suzuki-bandit-1200-din-1997/ ca tot ziceati de frane,daca aparea anuntul asta cu cateva sapt mai devreme faceam un upgrade da asa nu se mai poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 eu am observat ca daca pisc putin frana spate inainte sa ma agat si de cea fata parca tine mai bine. Poate mi se pare mie dar diferenta este destul de mare. Am mai vazut pe un thread pe aici o explicatie la fenomenul asta, dar nu mai stiu pe unde. Ideea era ca atunci cand incepi sa franezi cu spatele roata fata se incarca si frana ar fi mai eficienta. O sa mai incerc amandoua tipurile de frana si sa vedem care e diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 ajuta foarte mult sa franezi cu ambele frane fata-spate,daca ai observat cand franezi cu spatele motorul nu se opreste asa repede,mai degraba prima data iti ia din avant ca zic asa,si daca ajuti cu fraba fata oprirea e mai eficienta si in mai putini metri,am avut momente in care nu aveam frana spate si am oprit de urgenta numai cu fata,oprindu-ma la cativa cm de bara din spate a unuia cu masina,in clipa aia daca aveam frana spate era alta treaba,nu ma mai crispam atat, ideal ar fi ca atunci cand franezi de urgenta sa folosesti si ambreajul+frana fata+frana spate in proportie 60-70%fata -30-40% spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.