ruxi2k Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) Donez placute frana fata Ferodo - de Bandit 600 - Kult - uzate Dupa cum se vede din poze, mai merg... Editat Septembrie 20, 2012 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Donez placute frana fata Ferodo - de Bandit 600 - Kult - uzate Dupa cum se vede din poze, mai merg... are cineva cont pe ebay??ma poate ajuta cu o comanda?/http://www.ebay.co.uk/itm/DYNOJET-JET-KIT-SUZUKI-GSF1200-GSF-1200-BANDIT-1996-TO-2000-E3153-003-NEW-/190728321715?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c684b3ab3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 are cineva cont pe ebay??ma poate ajuta cu o comanda?/http://www.ebay.co.uk/itm/DYNOJET-JET-KIT-SUZUKI-GSF1200-GSF-1200-BANDIT-1996-TO-2000-E3153-003-NEW-/190728321715?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c684b3ab3 Daca nu gasesti sa te ajute cineva,o sa incerc sa te ajut eu dar e putin mai complicat,si pt mine si pt tine.Da-mi pm daca nu reusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Felicitari, esti un ceea ce inteleg eu prin termentul "motociclist". nu e ma, Cosmin asta merge doar pe soare Editat Septembrie 21, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 nu e ma, Cosmin asta merge doar pe soare si eu la fel...niciodata pe ploaie doar de simplul fapt ca se murdareste foarte tare motorul la bandit...altfel e placut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Buna seara , o informatie daca se poate: la un bandit 650 din 2006 ,in treapta a 6-a la 6000 rpm am 120 km /h imi patineaza ambreiajul? Ps : Acum am vazut aceiasi intrebare cu 3 -4 pagini in urma da tot nu sunt lamurit , care ar fi viteza normala la 6000 rpm in treapta 6 Editat Septembrie 21, 2012 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Buna seara , o informatie daca se poate: la un bandit 650 din 2006 ,in treapta a 6-a la 6000 rpm am 120 km /h imi patineaza ambreiajul? Ps : Acum am vazut aceiasi intrebare cu 3 -4 pagini in urma da tot nu sunt lamurit , care ar fi viteza normala la 6000 rpm in treapta 6 nu. aia e turatia normala pt bandit. e posibil ca eu sa fi fost cel care a deschis acest subiect exact din acelasi motiv ca si tine. intre timp daca tot sunt pieton de pe 14 pentru vreo 30 de zile am decis sa`mi pun farul original si un parbriz mai mic. de fapt l-am pus de ceva timp. Diferenta este considerabila in special la drum lung. Desi nu-mi place cum arata(mi se pare prea stock) o sa stau cuminte asa pana reusesc sa`mi fac o prindere calumea pt farul aftermarket pe care il am si un prarbriz cu o prindere gen clip-on pt el. weekend placut sa aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 nu. aia e turatia normala pt bandit. e posibil ca eu sa fi fost cel care a deschis acest subiect exact din acelasi motiv ca si tine. intre timp daca tot sunt pieton de pe 14 pentru vreo 30 de zile am decis sa`mi pun farul original si un parbriz mai mic. de fapt l-am pus de ceva timp. Diferenta este considerabila in special la drum lung. Desi nu-mi place cum arata(mi se pare prea stock) o sa stau cuminte asa pana reusesc sa`mi fac o prindere calumea pt farul aftermarket pe care il am si un prarbriz cu o prindere gen clip-on pt el. weekend placut sa aveti. nush cat de reala e asta cu 6000 120...daca pinioanele sunt la fel..(nr de dinti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) nush cat de reala e asta cu 6000 120...daca pinioanele sunt la fel..(nr de dinti) nu stiu ce pinioane de lant are B12 dar cutia de viteze e cu siguranta diferita. e suficient sa ne amintim doar ca B12 are 5 viteze, pe cind B6, 6. si e cel putin firesc, avind in vedere ca dpdv al cuplului cele doua motoare n-au nimic in comun. daca facem un calcul tinind cont de turatie, demultiplicarea din cutia de viteze si cea a transmisiei finale (sint date-n manual) si circumferinta rotii (se poate calcula pornind de la tipul cauciucului, nici nu e necesar sa masori) iese ca la B6 intr-a 6-a la 10000 de ture ar trebui sa ai 202 km/h. nu pot sa jur pina la ultima zecimala, da' la mine asa e. pornind de la aceleasi date din manual rezulta ca aceeasi viteza la B12 o prinzi intr-a 5-a la 7200 de ture, iar la 3600 ai 100. daca am eroare mai mare de 5% dau o bere. Editat Septembrie 22, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 nu stiu ce pinioane de lant are B12 dar cutia de viteze e cu siguranta diferita. e suficient sa ne amintim doar ca B12 are 5 viteze, pe cind B6, 6. si e cel putin firesc, avind in vedere ca dpdv al cuplului cele doua motoare n-au nimic in comun. daca facem un calcul tinind cont de turatie, demultiplicarea din cutia de viteze si cea a transmisiei finale (sint date-n manual) si circumferinta rotii (se poate calcula pornind de la tipul cauciucului, nici nu e necesar sa masori) iese ca la B6 intr-a 6-a la 10000 de ture ar trebui sa ai 202 km/h. nu pot sa jur pina la ultima zecimala, da' la mine asa e. pornind de la aceleasi date din manual rezulta ca aceeasi viteza la B12 o prinzi intr-a 5-a la 7200 de ture, iar la 3600 ai 100. daca am eroare mai mare de 5% dau o bere. la 650 ziceau baietii 120 la 6000 asta daca au pinioane la fel...daca nu te asigur ca nu e asa...si pt 1200 e valabilnormal ca alte turatii si alte viteze.. la 1200 normal la 100 3600 ture intra5cea..dar daca pun un pinion cu 2 dinti in plus pe spate mai e asa??never...e undeva aproape de 3800...si ceo sa zici ca patineaza ambreajul....cand o sa patineze sa vezi cum se duce in ture si el sta pe loc,,,abea se taraie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 in poza pusa de Zven mai sus se vede ca are Kult (600). daca exista manual de 650 se poate calcula. la mine viteza teoretica calculata e fix cea reala, nu vad de ce n-ar fi valabil si la 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 poza de anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Salut baieti, am un bandit din 2002 si a si avea nevoie de acest surub ( este cel care strange carena de sub sea cel de la jumatate seii ) contra cost binenteles. Multumesc. Mai am rugamintea sa-mi spuneti care este cel mai eficient parbriz si care este uleiul care si-a facut treama cel mai bine. Editat Septembrie 23, 2012 de nano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 surubul ala daca nu gaesti sa`l cumperi se poate face la strung. Ca si pret nu stiu sa`ti zic. De ulei ti-as sugera 10w40. Asta este uleiul indicat in carte si al meu mere bine cu tipul asta de ulei. Producatotul tipului de ulei il alegi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 10w40 bagam cu siguranta pe mine ma interesa marca si daca sa fie semi sau full sintetic, motocicleta are doar 30.500 si tind sa cred ca sunt adevarat,i deci? iar la strungar nu stiu daca o sa gasesc si metalul corespunzator, nu vreau sa rugineasca in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 nu conteaza, semi sau full sint.... eu timp de 22.000 km am bagat full sint Motul 7100, dar cred ca trec pe 5100 (semi sint). spune-i strungarului sa ti-l faca din inox si nu rugineste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 poza de anul trecut La mine este identic (POP - an 2000). 6000rpm = 120 kmh; 7000rmp = 140kmh... etc; ce zicea Calin e valabil si la mine. Dar nu stiu daca la 650 cei +50cm3 fac vreo diferenta la capitolul asta Oricum, daca patineaza ambreajul diferenta este mare, cateva sunte de rotatii in plus, poate chiar 1000-1500. Si cineva a zis si a zis corect; trage de tot de gaz = dak se accelereaza si viteza nu creste, raspunsul e clar. Daca ia si ea viteza atunci nu-s probleme. Am dreptate domn' "profesor"?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salutare, as aveanevoie de urmatoarele piese pt bandit 600 din 96...placute frana fata,cablu ambreaj si cablu km.. daca dezmembreaza careva tel:0749911690 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salutare, as aveanevoie de urmatoarele piese pt bandit 600 din 96...placute frana fata,cablu ambreaj si cablu km.. daca dezmembreaza careva tel:0749911690 Aqm este pacat sa judeti posibilitatile financiare ale oricui si nu vreau sa dau vre-o duma daia penibila. Dar nu cred k ar fi "wise" (=intelept) sa iei placute de frana de la dezmembrari... parerea mea. Nu ca ar fi proaste sau altceva. Dar ulei... iei de la dezmembrari (nu e acelasi lucru dar, nu stiu, faci cum crezi). Imi spui daca ai facut rost. Stiu pe cineva care avea... anul trecut, un Bandit la dezmembrare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 10w40 bagam cu siguranta pe mine ma interesa marca si daca sa fie semi sau full sintetic, motocicleta are doar 30.500 si tind sa cred ca sunt adevarat,i deci? iar la strungar nu stiu daca o sa gasesc si metalul corespunzator, nu vreau sa rugineasca in timp. motul 5100 semisin....merge de minune 4000 de km fara gram de uzura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 o sa ajungeti sa schimbati uleiul la mia de km manualul zice 6.000, io zic ca 5.000 e super safe.....tu-l schimbi la 4.000??? nu cred ca are rost sa fim mai catolici ca papa. nici cum zice manualul hondei pretinei (schimb la 12.000, filtru la al treila schimb<honda-i honda frate!>)...dar nici la 4.000. ca altfel tre' sa montez robinet inloc de buson @celalalt, nu-ti recomand placute SH, in timp, o sa-ti faca numai santuri pe discuri. Placutele au niste santuri (f mici) de la celalalt disc (se fac de la mers pe ploaie de ex)....cand le pui pe discul tau, care are alte santuri, pana se "aseaza" iti mai trag un rand de santuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 nici cum zice manualul hondei pretinei (schimb la 12.000, filtru la al treila schimb<honda-i honda frate!>)...dar nici la 4.000. ca altfel tre' sa montez robinet inloc de buson Honda (banuiesc ca te referi la Hornet) are racirea pe apa => alt regim de temperatura => uleiul nu se deterioreaza asa repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 parca nu era Hornet, era un CB 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 parca nu era Hornet, era un CB 500 Pai si CB500 are racirea pe apa de la un moment dat. This is especially true within an air cooled engine which runs at higher temperatures than a water cooled engine because a petroleum oil is more apt to burn off under these temperature extremes. As a result, expect higher levels of deposit formation within a motorcycle application than with an automotive application if using a petroleum oil. Daca aveti chef de lecturat: http://www.post610.org/truth_about_motorcycle_oils.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 o sa ajungeti sa schimbati uleiul la mia de km manualul zice 6.000, io zic ca 5.000 e super safe.....tu-l schimbi la 4.000??? nu cred ca are rost sa fim mai catolici ca papa. nici cum zice manualul hondei pretinei (schimb la 12.000, filtru la al treila schimb<honda-i honda frate!>)...dar nici la 4.000. ca altfel tre' sa montez robinet inloc de buson @celalalt, nu-ti recomand placute SH, in timp, o sa-ti faca numai santuri pe discuri. Placutele au niste santuri (f mici) de la celalalt disc (se fac de la mers pe ploaie de ex)....cand le pui pe discul tau, care are alte santuri, pana se "aseaza" iti mai trag un rand de santuri... de pe partea mea poti sa il lasi cat vei tine motocicleta uleiul...ca n-am treaba cu tine...nu stiu cum mergi tu cu ea...dar eu ii dau ture cate o data...pt un milion am ajuns la concluzia ca mai bine schimb uleiul decat piese din motor..poti sa il schimb si la 6000..eu l-am schimbat la 4000 de fiecare data si pe magnetul busonului n-a fost nimik...in schimb la o honda am schimbat un ulei ca de diesel negru..cred ca ala a respectat cartea 12000km si pilitura ca de pe flex pe magnet..nu mai avea loc....oare de unde??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.