Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Vad ca se discuta de modificari si eu abia acum descopar :P .Vroiam sa adaug si eu parerea mea: cadrul de b12 desi arata aproape identic nu este acelas(prinderea de sub motor+ o bara in plus in partea din fata si rigiditatea cadrului difera)Daca nu ma credeti va rog sa comparati sudurile cadrului in zona "gatului" sau sa le cantariti pe fiecare in parte ;) . In mod sigur va zic ca merge pus motor de b12 pe cadru de b6 si cred ca singura problema minora ar fi alinierea lantului.

Eu unul am mai facut ceva modificari la b6-le meu fiind prima mea dragoste achizitionata si imi cam pare rau pt ca daca ar fi sa vreau sa o vand nu cred ca s-ar incumeta cineva sa o cumpere.(pe langa cei peste 4-6mii investiti care se duc pe apa sambetei).

Cat despre arcurile progresive in furca de b6 mi se pare o investitie sesizabila daca ai pana in 75kg in rest este frectie(parerea mea),ca eu+pasagera tot ii dadeam capat pe franare+o gropita(neintentionata).

Deci va zic si voua ce imi zic si mie sa puneti banii deoparte pt alta mobra(eu nu am putut rezista,dar sper sa reusesc de acum incolo :D ) :cheers: to all za' gang

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cum ziceam mai de mult, la mine in furca erau arcuri progresive dar montate invers. am simtit ca nu ajung la capat ca inainte si e cumva mai rigida cand merg singur.

acum ma obsedeaza franele, sper sa abordez problema temperat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bandit 1200 an 2004

motocicleta a fost intreaga,functionala

 

s-a dat motor + instalatie.

In rest ... orice piesa se gaseste.

 

In stare foarte buna!

 

Poze la cerere.

 

Contact : Cosmin

0751860760

0765525872

0720667652

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pui o poza cu Banditu tau,cred ca l-am mai vazut postat dar pana stau sa caut imi iau un pic

 

Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau :D

Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge ;) .

post-9264-0-00631100-1347712148_thumb.jpg

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frankenbandit. imi place ca sunt numai modificari de functionalitate pe el, nu vad nimic care sa-l faca mai cul, doar mai bun. daca mai tii minte prin ce pagini ai povestit, daca ai povestit cum ai pus furca aia si de la ce mobra e, ma apuc sa citesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau :D

Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge ;) .

post-9264-0-00631100-1347712148_thumb.jpg

 

Doua intrebari am:

1. De ce ai ales bascula aia? E vreo imbunatatire notabila fata de bascula standard? se simte vreo diferenta in mers? daca da, care-i diferenta intre cele trei bascule de mai jos?

post-35709-0-64110300-1347721368_thumb.jpg

post-35709-0-72062200-1347721374_thumb.jpg

post-35709-0-98477600-1347721379_thumb.jpg

2. Filtrele de aer. Ai doua filtre de aer duble sau cate unu la fiecare carburator? Cum te descurci cu filtrele alea in tot praful si mizeria din Bucuresti?

post-35709-0-98816200-1347721105_thumb.jpg

post-35709-0-96380000-1347721111_thumb.jpg

Mersi.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau :D

Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge ;) .

post-9264-0-00631100-1347712148_thumb.jpg

600 fara aibox...cum ai reusit sa reglezi carburatoarele?din ce stiu fara airbox nu prea poti regla carb-urile decat al 1200 cu staga3 jet kit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silencer -am scris la modul general dar nu mai stiu pe unde...este o furca de gsxr 750,92,cel mai bun raport,reglaje,greutate(parerea mea).Ca sfaturi: trebuie sa ai grija sa intre bine axul dintre juguri(actual..sau sa-ti cumperi/faci altul la cnc) in jugul inferior al noii furci,sa refaci opritoarele de bracaj maxim si sa nu difere f mult inaltimea celor 2 furci. Spor

 

 

 

 

@cosmin -

avantajele basculei in proiectul meu ar fi urmatoarele:1

-cea stock nu cred ca ar fi rezistat la noile valori de torsiune ale motorului(parerea mea)

-greutatea injumatatita (fata de cea stock)

-rigiditatea mai mare

-lungimea cu 3 cm in+ limitand wheelie-urile

-as fi putut sa o folosesc si ca mini-butelie(N2O) secreta daca imi duceam proiectul pana la capat dar in combinatie cu asfaltul sau carburile se putea lasa cu artificii asa ca am abandonat acest gand ,ca nu am chef sa cant cu Sf. Petru la harpa :P

 

dezavantajele:

-ampatamentul marit al mobrei o face ceva mai lenta pe viraje mai stranse

-limiteaza urcarea de borduri...atingand si bascula

 

Am si una de b12 stock pt drumuri mai sinoase.

 

Diferentele intre cele 3 bascule cred ca este doar rigiditatea(presupunand ca sunt aceeasi masura si nu influenteaza ampatamentul mobrei) cred ca nr 2 este una veche cu performante inferioare celor 1 si 3 ce nu poate fi folosita in mod agresiv pe viraje cu denivelari pt ca ar da vibratii intarziate si amplificate cadrului.(amortizoarele nu absorb denivelarile la aceleasi valori cand mobra este aplecata).

 

2 filtrele sunt k&n-urile postate de tine in prima poza,si nu au fost o alegere speciala a mea ci a fost o necesitate pt ca stage3-ul pt carburi sa functioneze corespunzator.Nu sunt pb cu ele nici daca m-as da numai pe pamant...conditia este sa fie periodic udate/spray-ate cu ulei special(2-3luni).

 

Sanatate :cheers:

 

 

 

 

@Mihai- sti bine ceea ce sti,nici nu exista stage 3 pt b6(din ce stiam eu in 09)motorul este de gsxr si stage3-ul din carburi cerea admisie + evacuare directa ca sa dea randament.

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silencer -am scris la modul general dar nu mai stiu pe unde...este o furca de gsxr 750,92,cel mai bun raport,reglaje,greutate(parerea mea).Ca sfaturi: trebuie sa ai grija sa intre bine axul dintre juguri(actual..sau sa-ti cumperi/faci altul la cnc) in jugul inferior al noii furci,sa refaci opritoarele de bracaj maxim si sa nu difere f mult inaltimea celor 2 furci. Spor

 

 

 

 

@cosmin -

avantajele basculei in proiectul meu ar fi urmatoarele:1

-cea stock nu cred ca ar fi rezistat la noile valori de torsiune ale motorului(parerea mea)

-greutatea injumatatita (fata de cea stock)

-rigiditatea mai mare

-lungimea cu 3 cm in+ limitand wheelie-urile

-as fi putut sa o folosesc si ca mini-butelie(N2O) secreta daca imi duceam proiectul pana la capat dar in combinatie cu asfaltul sau carburile se putea lasa cu artificii asa ca am abandonat acest gand ,ca nu am chef sa cant cu Sf. Petru la harpa :P

 

dezavantajele:

-ampatamentul marit al mobrei o face ceva mai lenta pe viraje mai stranse

-limiteaza urcarea de borduri...atingand si bascula

 

Am si una de b12 stock pt drumuri mai sinoase.

 

Diferentele intre cele 3 bascule cred ca este doar rigiditatea(presupunand ca sunt aceeasi masura si nu influenteaza ampatamentul mobrei) cred ca nr 2 este una veche cu performante inferioare celor 1 si 3 ce nu poate fi folosita in mod agresiv pe viraje cu denivelari pt ca ar da vibratii intarziate si amplificate cadrului.(amortizoarele nu absorb denivelarile la aceleasi valori cand mobra este aplecata).

 

2 filtrele sunt k&n-urile postate de tine in prima poza,si nu au fost o alegere speciala a mea ci a fost o necesitate pt ca stage3-ul pt carburi sa functioneze corespunzator.Nu sunt pb cu ele nici daca m-as da numai pe pamant...conditia este sa fie periodic udate/spray-ate cu ulei special(2-3luni).

 

Sanatate :cheers:

 

 

 

 

@Mihai- sti bine ceea ce sti,nici nu exista stage 3 pt b6(din ce stiam eu in 09)motorul este de gsxr si stage3-ul din carburi cerea admisie + evacuare directa ca sa dea randament.

stie careva un stage kit 1 sau 2 la banditul de 1200 la vreo oferta ceva?? ma bate gandul sa pun si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva un stage kit 1 sau 2 la banditul de 1200 la vreo oferta ceva?? ma bate gandul sa pun si eu.

 

Cred ca pe ebay sunt cele mai mari sanse sa gasesti ieftin(mai ales ca se termina sezonul)

cateva indicii:

http://www.ivansperformanceproducts.com/

http://www.holeshot.com/

Eu am mers cu un bandit 1200 holeshot+k&n si mi-a placut cum tragea.

Pe al meu am stage 3 de la factorypro combinat cu dynojet.

Citeste bine pe site-ul mama ca e posibil ca stage 2 la uni sa insemne stage 3 la altii.

Salve

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pe ebay sunt cele mai mari sanse sa gasesti ieftin(mai ales ca se termina sezonul)

cateva indicii:

http://www.ivansperformanceproducts.com/

http://www.holeshot.com/

Eu am mers cu un bandit 1200 holeshot+k&n si mi-a placut cum tragea.

Pe al meu am stage 3 de la factorypro combinat cu dynojet.

Citeste bine pe site-ul mama ca e posibil ca stage 2 la uni sa insemne stage 3 la altii.

Salve

pt mine maxim stage 2 e suficient... maxim 100eur dau pe el daca e vreo oferta ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai deci chestia asta deja devine enervanta:

anunt

 

 

pe scurt, cadrul e fisurat.

povestea pe lung:

prin primavara se decide cnairda(pe forum) ca isi ia un b12, il gaseste pe asta pe la italieni, vorbeste cu un tip sa i-l aduca.

il suna intermediarul de la fata locului, ii zice ca arata ok mobra, o ia. ajunge dupa destul de mult timp in bucuresti, mergem s-o vedem.

porneste greut, in 2 cilindri(eu eram socat cum poate sa sune, nu intelegeam de ce un L4 suna ca un parallel twin). doua din bujii cam murdare.

le da tipu de acolo o perie rapid, porneste mobra, suna ok, sta la relanti, bla bla. foarte fericit cnairda, ii zice omului hai s-o bagam inapoi in garaj pana vin s-o iau si sa facem actele, maine gen.

si in timp ce vorbea cu omu in service, nu stiu de ce m-am aplecat peste mobra si m-am uitat sub schimbator. surpriza, o crapatura. ii arat lu cnairda, o scoatem afara, pipaim, tot, crapatura nene, cadru fisurat.

era destul de murdar, nu parea mascat intentionat. vorbeste cnairda cu vanzatorul, il roaga sa-l inteleaga ca nu poate s-o cumpere, omu isi cere scuze ca nu a observat si ca a luat mobra, promite ca o duce inapoi in italia la dezmembrat, ca are acolo baieti cu care lucreaza, nu-i nicio problema.

peste vreo luna cred surpriza, apare banditu la vanzare, acelasi proprietar ca si acum, mai putini kilometri decat la intrarea in tara si scoase cateva stickere de pe el. usor de recunoscut mobra dupa discuri si etrieri. a si, cu vreo 200 de euro mai scump.

trist moment, se oftica cnairda si il suna pe intermediar, nene, cum ne-a fost vorba, ce-ai facut cu banditu ca e la vanzare, vrei sa ai pe careva pe constiinta?

pune si un anunt pe bikeshop cu pozele alea, descrie tzeapa, incercuieste zona cu fisura, pune datele vanzatorului ca sa-l injure cine a fost interesat de mobra. singurul rezultat e ca dupa inca o luna l-a sunat pe cnairda tipu care a luat banditu si-l vinde mai departe sa-l pwleasca ca a pus anuntu ala.

acu, iar apare anuntu, e bine ca nu a luat nimeni mobra pana acu da vad ca tipu nu se lasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai deci chestia asta deja devine enervanta:

anunt

 

 

pe scurt, cadrul e fisurat.

 

Foarte trist, ala vrea probabil sa isi recupereze gaura cu orice pret. Crezi ca are remuscari? Poate din asta traieste, insa nu tre sa ne mire. Sunt o gramada de cazane aduse rebut din Italia, cu bascule sudate, cadre strambe, furci indreptate la string etc. Cat timp au piata si romanul cumpara pretul si nu calitatea, asta avem.

Ca exemplu paralel pot sa dau pe cei care aduc masini de afara. Mai scriam aici cum ii vedeam pe respectivi cum aduceau masini acordeon si in 3-4 zile erau la piata la Cluj. Indreptau stalpii (A, B, nu conteaza), puneau ziar peste gaura ( economie ) sa nu puna kile intregi de chit, km inapoi, luat de pe ea casetofon, cauciucuri-jenti, un polish si la piata. Stiti deja povestea: a unui medic batran, folosita foarte putin de acasa la super market.

Daca te pui pe drum dupa ea vezi cat de stramb sta pe drum din cauza ca e dus naibii sasiul si in caz de poc, surpriza...........nu mai ai airbag-uri, au puscat in Germania ( eroarea din bord se sterge usor).

Astia nu au remuscari, problema e ca uneori atat de bine ascund defectele incat tre sa belesti bine ochii, pt a nu beli ulterior altceva.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...