gn77b Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) nush cat de reala e asta cu 6000 120...daca pinioanele sunt la fel..(nr de dinti) nu stiu ce pinioane de lant are B12 dar cutia de viteze e cu siguranta diferita. e suficient sa ne amintim doar ca B12 are 5 viteze, pe cind B6, 6. si e cel putin firesc, avind in vedere ca dpdv al cuplului cele doua motoare n-au nimic in comun. daca facem un calcul tinind cont de turatie, demultiplicarea din cutia de viteze si cea a transmisiei finale (sint date-n manual) si circumferinta rotii (se poate calcula pornind de la tipul cauciucului, nici nu e necesar sa masori) iese ca la B6 intr-a 6-a la 10000 de ture ar trebui sa ai 202 km/h. nu pot sa jur pina la ultima zecimala, da' la mine asa e. pornind de la aceleasi date din manual rezulta ca aceeasi viteza la B12 o prinzi intr-a 5-a la 7200 de ture, iar la 3600 ai 100. daca am eroare mai mare de 5% dau o bere. Editat Septembrie 22, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 nu stiu ce pinioane de lant are B12 dar cutia de viteze e cu siguranta diferita. e suficient sa ne amintim doar ca B12 are 5 viteze, pe cind B6, 6. si e cel putin firesc, avind in vedere ca dpdv al cuplului cele doua motoare n-au nimic in comun. daca facem un calcul tinind cont de turatie, demultiplicarea din cutia de viteze si cea a transmisiei finale (sint date-n manual) si circumferinta rotii (se poate calcula pornind de la tipul cauciucului, nici nu e necesar sa masori) iese ca la B6 intr-a 6-a la 10000 de ture ar trebui sa ai 202 km/h. nu pot sa jur pina la ultima zecimala, da' la mine asa e. pornind de la aceleasi date din manual rezulta ca aceeasi viteza la B12 o prinzi intr-a 5-a la 7200 de ture, iar la 3600 ai 100. daca am eroare mai mare de 5% dau o bere. la 650 ziceau baietii 120 la 6000 asta daca au pinioane la fel...daca nu te asigur ca nu e asa...si pt 1200 e valabilnormal ca alte turatii si alte viteze.. la 1200 normal la 100 3600 ture intra5cea..dar daca pun un pinion cu 2 dinti in plus pe spate mai e asa??never...e undeva aproape de 3800...si ceo sa zici ca patineaza ambreajul....cand o sa patineze sa vezi cum se duce in ture si el sta pe loc,,,abea se taraie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 in poza pusa de Zven mai sus se vede ca are Kult (600). daca exista manual de 650 se poate calcula. la mine viteza teoretica calculata e fix cea reala, nu vad de ce n-ar fi valabil si la 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 poza de anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) Salut baieti, am un bandit din 2002 si a si avea nevoie de acest surub ( este cel care strange carena de sub sea cel de la jumatate seii ) contra cost binenteles. Multumesc. Mai am rugamintea sa-mi spuneti care este cel mai eficient parbriz si care este uleiul care si-a facut treama cel mai bine. Editat Septembrie 23, 2012 de nano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 surubul ala daca nu gaesti sa`l cumperi se poate face la strung. Ca si pret nu stiu sa`ti zic. De ulei ti-as sugera 10w40. Asta este uleiul indicat in carte si al meu mere bine cu tipul asta de ulei. Producatotul tipului de ulei il alegi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 10w40 bagam cu siguranta pe mine ma interesa marca si daca sa fie semi sau full sintetic, motocicleta are doar 30.500 si tind sa cred ca sunt adevarat,i deci? iar la strungar nu stiu daca o sa gasesc si metalul corespunzator, nu vreau sa rugineasca in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 nu conteaza, semi sau full sint.... eu timp de 22.000 km am bagat full sint Motul 7100, dar cred ca trec pe 5100 (semi sint). spune-i strungarului sa ti-l faca din inox si nu rugineste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 poza de anul trecut La mine este identic (POP - an 2000). 6000rpm = 120 kmh; 7000rmp = 140kmh... etc; ce zicea Calin e valabil si la mine. Dar nu stiu daca la 650 cei +50cm3 fac vreo diferenta la capitolul asta Oricum, daca patineaza ambreajul diferenta este mare, cateva sunte de rotatii in plus, poate chiar 1000-1500. Si cineva a zis si a zis corect; trage de tot de gaz = dak se accelereaza si viteza nu creste, raspunsul e clar. Daca ia si ea viteza atunci nu-s probleme. Am dreptate domn' "profesor"?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salutare, as aveanevoie de urmatoarele piese pt bandit 600 din 96...placute frana fata,cablu ambreaj si cablu km.. daca dezmembreaza careva tel:0749911690 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salutare, as aveanevoie de urmatoarele piese pt bandit 600 din 96...placute frana fata,cablu ambreaj si cablu km.. daca dezmembreaza careva tel:0749911690 Aqm este pacat sa judeti posibilitatile financiare ale oricui si nu vreau sa dau vre-o duma daia penibila. Dar nu cred k ar fi "wise" (=intelept) sa iei placute de frana de la dezmembrari... parerea mea. Nu ca ar fi proaste sau altceva. Dar ulei... iei de la dezmembrari (nu e acelasi lucru dar, nu stiu, faci cum crezi). Imi spui daca ai facut rost. Stiu pe cineva care avea... anul trecut, un Bandit la dezmembrare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 10w40 bagam cu siguranta pe mine ma interesa marca si daca sa fie semi sau full sintetic, motocicleta are doar 30.500 si tind sa cred ca sunt adevarat,i deci? iar la strungar nu stiu daca o sa gasesc si metalul corespunzator, nu vreau sa rugineasca in timp. motul 5100 semisin....merge de minune 4000 de km fara gram de uzura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 o sa ajungeti sa schimbati uleiul la mia de km manualul zice 6.000, io zic ca 5.000 e super safe.....tu-l schimbi la 4.000??? nu cred ca are rost sa fim mai catolici ca papa. nici cum zice manualul hondei pretinei (schimb la 12.000, filtru la al treila schimb<honda-i honda frate!>)...dar nici la 4.000. ca altfel tre' sa montez robinet inloc de buson @celalalt, nu-ti recomand placute SH, in timp, o sa-ti faca numai santuri pe discuri. Placutele au niste santuri (f mici) de la celalalt disc (se fac de la mers pe ploaie de ex)....cand le pui pe discul tau, care are alte santuri, pana se "aseaza" iti mai trag un rand de santuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 nici cum zice manualul hondei pretinei (schimb la 12.000, filtru la al treila schimb<honda-i honda frate!>)...dar nici la 4.000. ca altfel tre' sa montez robinet inloc de buson Honda (banuiesc ca te referi la Hornet) are racirea pe apa => alt regim de temperatura => uleiul nu se deterioreaza asa repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 parca nu era Hornet, era un CB 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 parca nu era Hornet, era un CB 500 Pai si CB500 are racirea pe apa de la un moment dat. This is especially true within an air cooled engine which runs at higher temperatures than a water cooled engine because a petroleum oil is more apt to burn off under these temperature extremes. As a result, expect higher levels of deposit formation within a motorcycle application than with an automotive application if using a petroleum oil. Daca aveti chef de lecturat: http://www.post610.org/truth_about_motorcycle_oils.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 o sa ajungeti sa schimbati uleiul la mia de km manualul zice 6.000, io zic ca 5.000 e super safe.....tu-l schimbi la 4.000??? nu cred ca are rost sa fim mai catolici ca papa. nici cum zice manualul hondei pretinei (schimb la 12.000, filtru la al treila schimb<honda-i honda frate!>)...dar nici la 4.000. ca altfel tre' sa montez robinet inloc de buson @celalalt, nu-ti recomand placute SH, in timp, o sa-ti faca numai santuri pe discuri. Placutele au niste santuri (f mici) de la celalalt disc (se fac de la mers pe ploaie de ex)....cand le pui pe discul tau, care are alte santuri, pana se "aseaza" iti mai trag un rand de santuri... de pe partea mea poti sa il lasi cat vei tine motocicleta uleiul...ca n-am treaba cu tine...nu stiu cum mergi tu cu ea...dar eu ii dau ture cate o data...pt un milion am ajuns la concluzia ca mai bine schimb uleiul decat piese din motor..poti sa il schimb si la 6000..eu l-am schimbat la 4000 de fiecare data si pe magnetul busonului n-a fost nimik...in schimb la o honda am schimbat un ulei ca de diesel negru..cred ca ala a respectat cartea 12000km si pilitura ca de pe flex pe magnet..nu mai avea loc....oare de unde??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 TM06UFO nu am contestat, doar am dat numele modelului. stiu ca e racit pe apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 De aceea v-am intrebat ce ulei si-a facut treaba cel mai bine pentru ca am auzit destul de des cum ca pe la 3000-4000 de km de folosinta se simte vechi si nu isi mai face treaba cum trebuie mai ales la schimbarea treptei a doua care este cea mai fosita. ps: am rezolvat cu surubul am fost la MOTORTEAM pe bulevardul Timisoara care sunt dealeri Suzuki si am comandat unul nou ( 56 ron ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 eu in bandit am pus 2 uleiuri: 7100 10w-40 si Castrol-ul 10w-40 de pe Louis. De ambele am fost multumit. Parca totusi mai multumit de 7100. acum in Katana am tot 7100. din ce vad pe "vizor" nu-l consuma deci nu voi schimba inca vascozitatea. Insa...sinteticul are vascozitate mai buna decat semi la aceeasi temperatura (100grade C parca erau cifrele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 eu am patit sa nu gasesc suruburile de la etrieri, ca am pierdut unul si aveam un etrier in aer. la motorteam m-au cam flituit asa ca le-am comandat de la elf. cred ca au fost 40 de lei toate 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut, Stiu ca s-a mai vorbit, dar nu am gasit informatia acum. Trebe sa schimb bujiile, prima data de cand am motoreta, asa ca mi-ar prinde bine un sfat cu ce sa pun pe un bandit din 2002. Asta am gasit pe un site: CR9E- bujie standard NGK Pret: 32 Lei CR9EK - bujie standard NGK Pret: 37 Lei RG4HC, OE092/T10 - bujie Champion Pret: 44 Lei CR9EVX - bujie Platinum NGK Pret: 51 Lei CR9EIX - bujie NGK Iridium Pret: 57 Lei IU27 - bujie Denso Iridium Pret: 75 Lei Multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Honda (banuiesc ca te referi la Hornet) are racirea pe apa => alt regim de temperatura => uleiul nu se deterioreaza asa repede. parca nu era Hornet, era un CB 500 Honda CB500 e, racit pe apa. racire pe apa, racire pe apa...dar totusi, 12.000??? mi se pare mult prea mult, oricat de hondă ar fi ea... La VN800 (tot racit pe apa dar motor de turatie mica - V2 - 800cc - 56 CP - cam 8500 ture max zic eu (nu stiu, ca n-aveam turometru) tot la 6.000 zicea nea' manualu'. La CB500 il schimb pe la 7.000 daca nu face anu'. surubul comandat unul nou ( 56 ron ) eu in bandit am pus 2 uleiuri: 7100 10w-40 si Castrol-ul 10w-40 de pe Louis. De ambele am fost multumit. Parca totusi mai multumit de 7100. acum in Katana am tot 7100. din ce vad pe "vizor" nu-l consuma deci nu voi schimba inca vascozitatea. Insa...sinteticul are vascozitate mai buna decat semi la aceeasi temperatura (100grade C parca erau cifrele). Pana acum, timp de 5 ani, in toate mobrele ( 3 x Yamaha Virago, 1 X Kawa Vulcan, 1 X Honda CB500, 1 X Suzy B6 ) am bagat doar Motul 7100 (de diferite vascozitati) si nu am avut niciodata probleme, gen patinat abreiaj sau zgomot ciudat (mituri despre full sint de la Motul) Singura problema cu Motul 7100 e pretul...e scump in draci, si daca am un an in care merg mai mult, il schimb cam de 3 ori/an...daca mai adaug si placute + alte maruntisuri + bezina + RCA/ITP ...nu mai e "Live to Ride" e "Work to Ride" am vazut ca multi folosesc 5100 (semi-sint), care e semnificativ mai ieftin...ma gandeam sa pun si eu, in Honda mai mult ca sigur o sa pun, ca e si racita pe apa, si il scot cu 5.000 km mai devreme decat zice cartea, iar motorul de CB500 e tot vechiut in conceptie deci semi-sint e perfect, dar cu Banditul sunt in cumpana, asta i-a mers brici pana acum....nu stiu daca sa bag 5100 sau nu. poate imi spune si mie careva care a bagat si 7100 si 5100 daca a simtit vrei diferenta intre ala si in ce a constat diferenta respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 CR9E- bujie standard NGK Pret: 32 Lei CR9EK - bujie standard NGK Pret: 37 Lei RG4HC, OE092/T10 - bujie Champion Pret: 44 Lei CR9EVX - bujie Platinum NGK Pret: 51 Lei CR9EIX - bujie NGK Iridium Pret: 57 Lei IU27 - bujie Denso Iridium Pret: 75 Lei CR9EK CR9EIX - iridium U27ETR IU27A - iridium ia ce vrei tu, cum iti surade ideea sau buzunarul. Iridium-ul nu o sa faca minuni, doar schimbi dupa mai multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 eu m-am bagat la cr9ek si gata. explicatia simpla a fost ca iridium nu rateaza nicio detonare dar cum nu avem mono sau bicilindrice, succes cu identificatul unei explozii ratate ) la ulei, belray-ul meu 15w50 imi cam patineaza ambreiajul pana se incalzeste mobra. urmatorul ulei o sa fie 7100, ca sa il bifez si pe asta. ma apropii de 10mii de km. prima mobra, primu sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.