arw357 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 m-am dat aseara putin cu un VTR dezbracat.... vazui cum e cuplu de miar in V Bafta la vanzare atunci . Noua motocicleta sa-ti aduca cel putin atatea fericiri cat ti-a adus actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 iti spun eu ce V sa-ti iei .. VStrom de 1000 PS: prima data iei bateria in casa o pui la incarcat. daca se incarca si tine curentul, masori incarcarea ... daca incarcarea e buna...ai alta belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Bafta la vanzare atunci . Noua motocicleta sa-ti aduca cel putin atatea fericiri cat ti-a adus actuala. o sa aiba niste ghete maricele de umplut...Bandita si-a facut datoria cu varf si-ndesat .... it's not her, it's me... vreau vibratia si oracaiala tipica V2-ului. (am mai avut doua V-uri inainte) iti spun eu ce V sa-ti iei .. VStrom de 1000 pai SV si Cagiva au cam acelasi motor cu VStroama Imi place si Stromul, dar inca nu vreau sa trec la categoria aia...vreau mai de curbe si mai dezbracate Va veni si vremea touringurilor condortabile carenate, cu roti mari si mai subtiri, dar mai e pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 (editat) Salutare Am si eu o problema si as vrea sa va cer parerea. Am fost la Mamaia la SEAWOLVES si cand am ajuns in Constanta la un semafor s-a oprit motorul. Si oprit a fost. I-am pus contactul si nu se mai aprindea nici un bec in bord. Am dat de butonul de pornire, nimic (nici macar sa tacane releul de pornire). Am lasat-o un pic dupa care am pus iar contactul si se intrezarea ceva luminite in bord. M-au impis doi colegi si a pornit. Si de atunci porneste numai impinsa, insa daca o opresc, nici impinsa nu porneste imediat ci numai dupa ce o las vreo 15 min. Sa fie electromotorul sau releul de incarcare de la alternator sau bateria? Cand am ajuns acasa am masurat bateria si avea 10,11. Astept pareri. Mai intai fa ce a zis macke. Daca tine bateria, pornestel si vezi ce tensiune ai cu motorul pornit. Daca e tensiunea mai mica deat incarte cel mai probabil e releul/regulatorul de tensiune, dar pot fi si altele. Spor! Editat Iunie 21, 2013 de Zven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 @stefanut Verifica senzorul de la ambreiaj. Eu l-am dezactivat dupa ce mi-a facut o belea asemanatoare cu a ta. Este langa maneta si are rol de protectie, in asa fel incat cand pornesti sa tii ambreiajul apasat. Eu am patit-o si 1 saptamana pornit-o numai impinsa. Asta dupa ce incerci treaba cu bateria si incarcarea in timp ce merge motorul. Tureaza motorul si ar trebui sa se ridice tensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Banditii din Bucuresti ies azi la o bere pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Imi pare rau, eu am plecat acasa (la Ploiesti). Asa ca astept cu nerabdare sa ne vedem la "Marea banditeala". tinem legatura! Tre sa schimb uleiul. Unde gasesc si eu un filtru mai ieftin (decat cel de 40 RON de la louis)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Salutari dragi banditi.Vin si eu cu o problema in atentia voastra; caut clema in care se prinde cablul de ambreaj la un bandit gn77b din 95,ma refer la acea clema atasata de clutch release assembly(piesa prinsa in cele 2 suruburi cu cap de 10 din capacul pinionului de la cutia de viteze).Daca are cineva prin bv sau imprejurimi il scald in bere la propriu.Nu as cumpara toata piesa pt un clips.Garantat se potriveste si de la honda shadow.Atasez mai jos o poza cu piesa si clipsul mecesar.Multumesc anticipat.Tavi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 lasa-ma sa ghicesc, ti s-a rupt limba aia care tine nuca de la capatul cablului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 10041923.jpgSalutari dragi banditi.Vin si eu cu o problema in atentia voastra; caut clema in care se prinde cablul de ambreaj la un bandit gn77b din 95,ma refer la acea clema atasata de clutch release assembly(piesa prinsa in cele 2 suruburi cu cap de 10 din capacul pinionului de la cutia de viteze).Daca are cineva prin bv sau imprejurimi il scald in bere la propriu.Nu as cumpara toata piesa pt un clips.Garantat se potriveste si de la honda shadow.Atasez mai jos o poza cu piesa si clipsul mecesar.Multumesc anticipat.Tavi Salut,nu e mai simplu sa iti spargi/strici nitul si sa-ti 'proiectezi tu piesa?..,eu asa am procedat a 3-a oara cand am constatat ca piesa originala nu rezista mai mult de 12-15 mii km intr-un oras cu trafic zapacit(+1-2 trante usoare), eu am realizato din cornier(inspiratia mea pe vremea aia) si nu a mai cedat de atunci,nici la mine nici la ati amici banditi carora le-am facut la fel.Am pus in locul nitului un surub (scurtat)+piulita apoi am stricat primele 2 spire ale surubului ca piulita sa nu cada in caz ca se slabeste(poti folosi si ceva gen lock tight) Avantajul a fost ca nu a trebuit sa asteptam(decat o ora,juma' cu o proiectare gresita) piesa ce costa si destul de mult(80-90e) la vremea aia(ca nu se vinde doar tablita aia) Sa ai spor la mesterit..sau gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Intr-adevar s-a rupt clema aceea pe jumatate iar cablul s-a zdrelit...and guess what? chiar in mijlocul alpilor a cedat inainte de a urca pe grossglockner alpenstrasse.Deci cam nasol.Am schimbat cablul cu ce aveam la mine dar clema a ramas aceeasi,rupta pe jumatate.Maine ma apuc de bricolat atunci.Mam gandit la o bucata de tabla groasa zincata,indoita si gaurita iar apoi facut un canal cu o panza subtire doar cat sa intre cablul nou prin ea; singura problema a mea fusese de clearence dar din moment ce problema a fost rezolvata elegant de voi atunci asa voi face si eu.In schimb a tinut pana acasa dar imi sta pe creier ca banditul meu are ceva in neregula.Am sa pun un link aici cand fac topicul cu tura,asta ca sa creasca un pic inima in noi banditii pt ca vad ca toata lumea numai hornet stie ceea ce mi se pare o porcarie.Am detinut honda(de altfel partener de drum mi-a fost si i-am fost unui shadow),o apreciez ca marca dar banditul mi-a furat inima si asta conteaza defapt Cheers mates p.s: nu am gasit clema fara ansamblu per total iar pretul e unul decent....asta daca ai salariu occidental.pana una alta sper ca ingineria sa tina mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Hei , si mie mi s-a rupt nenorocita aia de piesa, din fericire la 50 de metri de casa. Acum am abreiaj hidraulic asa ca Un amic a patit-o in Croatia, si nici nu stia ce bai are macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 S-a rezolvat problema mea. Am scapat usor. De la baterie era problema, nu mai avea acid in ea si nici nu am mai putut sa ii fac ceva. Am rezolvat-o insa cu bateria veche, norocul meu ca nu am aruncat-o. I-am pus acid, am pus-o la incarcat fortat timp de 3 ore la 12V si 1,6 A. Cand am pus-o pe motor a pornit la sfert. Am masurat cu motorul pornit si incarca undeva la 14,6 - 14,8 dar neavand manual tehnic nu stiu cat de corecti sunt acesti parametri. Daca puteti sa ma ajutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 S-a rezolvat problema mea. Am scapat usor. De la baterie era problema, nu mai avea acid in ea si nici nu am mai putut sa ii fac ceva. Am rezolvat-o insa cu bateria veche, norocul meu ca nu am aruncat-o. I-am pus acid, am pus-o la incarcat fortat timp de 3 ore la 12V si 1,6 A. Cand am pus-o pe motor a pornit la sfert. Am masurat cu motorul pornit si incarca undeva la 14,6 - 14,8 dar neavand manual tehnic nu stiu cat de corecti sunt acesti parametri. Daca puteti sa ma ajutati? din ce an e banditu? la ce turatii ai acele valori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 incarca bine daca acele valori raman constante raportat la turatie. daca incep sa sara de 15 e cam nasol ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Banditu e din 95 ramane constant la turatii intre 3000 - 6000 mai mult nu i-am dat ca imi e mila sa o turez pe loc mai ales ca nu are racire cand sta. Multumesc de raspunsuri Trag concluzia ca am scapat de problema numai cu 7 lei, cat a costat un lidru de acid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 deci intre 3000 si 7000 tu ai 14,6 - 14,8 ... nu prea e bine. In carte scrie 13,5 la modele din anii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 minim 13.5 scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 http://ro.stiri.yahoo.com/transalpina-și-defileul-jiului-închise-065604759.html Poate ii este util cuiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) minim 13.5 scrie si eu zic ca e bine! Sa nu depaseasca 15-16V ca incepe sa fiarba bateria (nu stiu ce inseamna asta, dar asa mi-a spus un electrician auto). Eu stiu ca atunci cand se fac masuratorile conteaza turatia dar si consumatorii. Incearca sa aprinzi farul, faza lunga / scurta sa vezi daca e la fel. Eu acum 15 ani, aveam o Lada 1200 care avea o problema cu incarcarea, adica incarca prea mult. La sfaturile aceluiasi electrician mergeam cu faza scurta si ziua... si a mers mult si bine. Daca mai ai probleme masor si la mine sa vedem, ca moto sunt identice! Da-mi un semn daca vrei! Editat Iunie 26, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Multam de pareri. O sa masor si cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture. Va spun valorile dupa ce masor. Interesant este ca m-am intalnit cu un prieten, tot cu bandit care mi-a zis ca in momentul in care montez bateria, leg plusul iar cand ating minusul daca am consumatori face scanteie, daca nu am consumatori nu se intampla nimic. Ce stiti de asta? ruxi2k Ai putea sa masori la aceeasi parametri ( cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture) si sa imi spui valorile sa le compar cu ale mele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 da, e o masuratoare babeasca asta...daca face scanteie inseamna ca ai consumatori "gipsy" ... adica cineva fura curent si trebuie sa gasesti care e. si mai ok ar fi daca ai face asa...iei un ampermetru (multimetru digital), pui pe Amperi la 10A, muti firul rosu pe a treia optiune, pe care spune A max 10 Amperi timp de 10 secunde, tii firul de plus al motorului pe firul de rosu al multimetrului si firul negru atingi plusul bateriei. Minusul motocicletei se subintelege ca e legat. Contact pe OFF!! Ar trebui sa ai MAXIM cativa mA (daca ai alarma), poate chiar 0. Pui contact, toti consumatorii pe OFF, nu pornesti motorul, ar trebui sa ai sub 2A consum. Daca cumva sare de 10 A, dai drumul la fire ca arzi si aparatul si omori si firele Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Multam de pareri. O sa masor si cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture. Va spun valorile dupa ce masor. Interesant este ca m-am intalnit cu un prieten, tot cu bandit care mi-a zis ca in momentul in care montez bateria, leg plusul iar cand ating minusul daca am consumatori face scanteie, daca nu am consumatori nu se intampla nimic. Ce stiti de asta? ruxi2k Ai putea sa masori la aceeasi parametri ( cu pozitie aprinsa si cu faza scurta si cu faza lunga la o turatie constanta de 5000 de ture) si sa imi spui valorile sa le compar cu ale mele? Treaba cu scanteia la - bateriei daca ai conumator este cumva... universal valabila. Si la masina e la fel. In momentul in care ai un intrerupator inchis pe ceva (bec/shtergator/contact pornite), in momentul in care atinigi (sau doar cateodata suficient sa apropii) cablul de borna - "fura curent" si face scanteie. E ceva fizica, cu transfer de sarcini, cu.. e mai complicat. Numai ca: NU ESTE OBLIGATORIU SA SE INTAMPLE. Sunt destul de multe variabile care intra in ecuatia asta, asa ca nu poti sa pui "un diagnostic de certitudine" daca apar sau nu scantei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 scinteie face doar daca consumul e mare. daca ai sa zicem 0,5A n-o sa faca scinteie vizibila dar bateria ti-o descarca peste noapte. un multimetru utilizabil e 15 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Salut!De ieri is si eu banditoman. Superba bestia. Dupa o pauza de 3 ani de moto si foste mobre monocilindru, Banditul este... altceva. 99, 57k km, 600cc, gume noi Contiattack (superlipicioase). Varfuri de 180-190kmh pe Autobahn cand am adus-o ieri acasa. Trebuie sa vad acum cat vor mai departe nemtii pe asigurare si impozit. Editat Iunie 26, 2013 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.