ruxi2k Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Salut, am si eu o mica problema... si va cer sfatul / ajutorul In toba suna ceva metalic mai ales cand accelerez... am incercat sa dau jos finala si toba sa vad daca pica ceva din ea, dar nimic... Ce sa fac? Poate fi desfacuta sa vad ce zdrangane? Pe net am vazut tutoriale dar cred ca la mine este sudata si gata. Singura metoda este flexul si apoi sudata iar? PS Toba este cea originala, Bandit 600 din 97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Salut, am si eu o mica problema... si va cer sfatul / ajutorul In toba suna ceva metalic mai ales cand accelerez... am incercat sa dau jos finala si toba sa vad daca pica ceva din ea, dar nimic... Ce sa fac? Poate fi desfacuta sa vad ce zdrangane? Pe net am vazut tutoriale dar cred ca la mine este sudata si gata. Singura metoda este flexul si apoi sudata iar? PS Toba este cea originala, Bandit 600 din 97 Salut, ti s-o fi desprins ceva sita intr-un loc si vibreaza la o anumita turatie. De desfacut, numai cu flex poti, dar sunt o gramada de camere acolo, nu mai stiu exact. La B6 am taiat-o si eu, insa e plina de compartimente si de ceva tevi mai lungi. Sa o golesc cat de cat ( iknow, i was young and stupid, dupa o saptamana mi-am luat alta toba) am fost nevoit sa recurg la ciocan si dalta. @Calin....ai fost subtil la greseala colegului...vezi ce renume ti-ai facut ba? Oricine greseste, tu esti de vina ) Hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Sau dai 300 sau 350 ron si iti una care suna mai calumea da trb sa o tai pe cea veche si sa o sudezi pe cea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 mda... estetic mi-ar place mult asa ceva... dar eu vreau liniste... NU imi place sa fie zgomotoasa! In plus as vrea sa fie omologata RAR, sa nu-mi faca cu ochiul aia la ITP. Si in conditiile astea cred ca pretul sare de 3-400 lei, nu-i asa? PS Multumesc de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 poti incerca o alta toba, tot standard, vezi daca are acelasi sunet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) pai la mine sunetul este foarte ok, doar ca la vibratii mai mari zornaie parca ceva in ea... pt colegul miky493 atasez poza cu prinderea cricului central Editat Noiembrie 4, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 mai citeste o data ce-am scris. nu vrea nimeni sa-ti traga teapa. nu e vorba de diametrul camei. e vorba ca acolo trebuie sa fie o suprafata perfect rotunda, tolerantele admise sint de ordinul micronilor (miimi de milimetru). trebuie sa ramina un spatiu cit sa formeze o pelicula de ulei, nu mai mult. gindeste-te, de ce ar fi alezate chiulasa si acele capacele separat? nu ar implica asta o operatie de precizie in plus? care precizie ar costa bani. nu zic c-ar fi imposibil de facut asta, dar ar fi o complicatie acolo unde se poate mai simplu. frezind dintr-un foc ai asigurat alezarea perfecta. chestia asta o stiu de la un om de specialitate. operatia se numeste alezarea liniei de palier (line boring in engleza). aceeasi istorie e jos, la vilbrochen. http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_model16066/partslist/93577.html#results reperul 1 se vinde doar ca ansamblu. nu zic, nu e exclus sa ai noroc si sa se potriveasca la fix piesa. in locul tau as scoate axul cu came de tot (nu e greu, e prins de pinioane cu suruburi, dupa cum ai observat si tu), as pune capacul pe chiulasa si as testa la atingere, macar sa fiu sigur ca nu se simte buza la imbinare. chiar daca nu se simte, tot nu e o garantie ca-i perfect alezajul, e posibil sa nu fie doua semicercuri perfecte, sa ai un disc din care s-a taiat o felie, ca sa zic asa. oricum, ar trebui sa-ti atraga atentia faptul ca Suzuki nu-ti dau piesa separat. cei care se ocupa de dezmembrari si se pricep, dau chiulasele tot impreuna cu acele 8 piese, chiar daca lipsesc axele cu came. vezi ca ai un mesaj privat. unii o sa zica ca vreau sa am dreptate cu orice pret, dar in cazul asta (din pacate, ca ar fi mult mai convenabil sa nu fie asa) chiar am. they don't sell them separately because they only match the head they were installed on. If you install one from a different head the cam will likely be out of alignment with were it is designed to fit. You can use a different cap if you have the cam bearings bore line honed to match. Or you can just try it and see what happens. They are ball bearings so it may work good enough to get you by but don't be too shocked if there is some problems afterwards. http://www.thumpertalk.com/topic/574721-need-a-right-cam-bearing-cap-for-my-250x/ The way journal bearings are made, the cap needs to be in place during machining so that the upper and lower surfaces are perfectly concentric. So you end up with a matched upper and lower bearing surface, which is why BMW won't sell just the caps to you. You could find different caps that look better, but there is no guarantee that they will be concentric with the lower surfaces. Most likely they won't be, but maybe there is an acceptable tolerance they will fall within if you are lucky. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2031803-Cam-bearing-wear We designed the AMS Performance Mitsubishi 4B11 Cam Cap after a number of reports from customers of the OEM piece cracking. This can be a potentially expensive predicament due to the fact the OEM cam cap is not sold separately from the stock 4B11 cylinder head. [...] Align honing of any new cam cap and your existing cylinder head by a professional engine machine shop is necessary to ensure exact tolerances. Because the measurements between one cylinder head to another may vary this cam cap cannot be just bolted into place or engine damage will occur. http://www.amsperformance.com/cart/ams-mitsubishi-ralliart-evo-x-4b11-cx41-cy41-cz4a-cam-caps.html etc. In sfarsit o parere avizata. Bravo ! Tata mare iti aliniaza cinci paliere, fie axa cu came, fie arbore cotit, decat prin prelucrare simultana, sa-i zicem. O trecere a sculei de prelucrare prin toate orificiile intr-o singura operatie. Si bielele "beneficiaza" de acelasi tratament. Daca demontati motorul, nu incurcati intre ele: capacele de biela, capacele palier arbore, la fel la axa cu came. Le insemnati cumva si le montati in aceeasi pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Cam astea au fost si grijile mele cand am schimbat toba dar i.am zis baiatului care a facut.o sa fie cat se poate de silentioasa....pt o toba mai sport...si crede.ma peste 80-100 km/h nu o mai auzi adica iti face mai mult zgomot casca de la vant decat toba si iti poti face silencer pt inca 100ron ca sa faci itp.ul fara probleme Uite un filmulet e filmat cam naspa da sper ca te ajuta cu cv http://www.youtube.com/watch?v=QvI2dGU6gqo Daca cumva te decizi sa iti cumperi sa ma anunti sa iti spun la ce ai grija inainte sa o sudezi. Si mersi gn77b ca mi.ai scapat motorul de...mine,mecanicu' amator Uite ce am gasit mai bun ca helicoil http://www.timesert.com/ adica nu cred ca mai exista posilibitatea sa iti sparga piesa Editat Noiembrie 4, 2013 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 probabil aia ar fi varianta cea mai recomandata. vezi numai sa gasesti M7, ca e filet mai rar. vad ca pe ebay sint doar in USA M7 si nu-s chiar ieftine, setul e mai scump pt. ca are acea freza speciala care ia buza insertiei http://www.ebay.co.uk/itm/TIME-SERT-NEW-1710-M7-X-1-0-Metric-Thread-Repair-Kit-/290995166336?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item43c0a9dc80 poate gasesti chiar la noi la Wurth: http://www.wuerth.ro/catalog/index.php?c_pag=64&cat=0&cauta= doar sa aiba/aduca M7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Am gasit la noi m7 14mm(filetul surubului are cam 12mm si gaura din piesa e de 18-20 mm) 9lei bucata . Trebuie doar sa mai am grija la montat:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 de curiozitate, unde ai gasit? vezi ca e cu shusta la montat, cum ziceam e freza aia speciala cu care faci spatiul in care intra buza insertiei. masoara de 10 ori inainte sa faci treaba, ca daca belesti pesa ai f.utai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Pai pe site.ul dat de tine am sunat am intrebat si m.au sunat ei dupa ce au verificat stocul...cica comanda minima 60ron da nu e problema ca mai stric eu din ele:)) Si buza aia corect trebuie facuta cu mare atentie da nu asa greu sigur au astia la strung cu ce sa o faca ca pana la urma e dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 pai la mine sunetul este foarte ok, doar ca la vibratii mai mari zornaie parca ceva in ea... pt colegul miky493 atasez poza cu prinderea cricului central sigur sigur e toba? si eu credeam la un moment dat ca imi zornaie ceva la toba din cand in cand, dar venea de la scarita pasagerului pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) da, sigur e in toba fiindca am scos-o si zornaia si cand o miscam... (dar nu zornaia tare) acum il suspectez pe fiu-meu ca mi-a bagat vreo piluta ceva... Multumesc pt raspuns! Editat Noiembrie 6, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) Pai pe site.ul dat de tine am sunat am intrebat si m.au sunat ei dupa ce au verificat stocul...cica comanda minima 60ron da nu e problema ca mai stric eu din ele:)) Si buza aia corect trebuie facuta cu mare atentie da nu asa greu sigur au astia la strung cu ce sa o faca ca pana la urma e dreapta sigur se rezolva pe strung, dar e crucial sa-l faci pe meserias sa inteleaga ce e acea piesa si ca nu se gaseste la magazinul de la colt. le e usor sa spuna "da sefu, se face". mai ales ca nu-ti face factura eu stiu in Iasi un strungar f fisnet la minte, in care as avea incredere absoluta dar nu sint toti asa. sa nu uiti sa scrii cum s-a rezolvat, cit de greu e, poate mai folosesc si altii informatia. Editat Noiembrie 7, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) Da....am fost la trungar i.am pus filmulete i.am explicat de n.spe mi de ori el nimic "betmen" hai sa dam filet si sa facem surub,i.am explicat ca e mai tapan asa...si mia zis ca metoda lui ma costa 30 ron si cum vreau eu mai mult...asa ca o sa iau un chit la 300 cu tot cu bucse si cred ca fac toate 8 suruburi ca sa fiu sigur ca nu mai am probleme...voi ce credeti? Editat Noiembrie 7, 2013 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) gindeste-te la o treaba. daca nu conta, de ce n-au facut Suzuki din prima surubul ala asa? de ce or fi lasat doar acei vreo 3 mm de carne in "turnulet"? probabil pt. ca is calculati la limita. daca nu erau calculati la limita, nu-l faceau asa subtire, ca nu incurca nimic acolo si nu-ti ia 0,000001 pe circuit greutatea aia. nu sint de specialitate, nu stiu cit efort radial e acolo si daca poate ceda inainte sa se strice iar filetul. oricum ai majora, iei min 1 mm din aliaj. eu zic sa deschizi un topic la service, nu te costa nimic si oricum nu cred ca te grabesti f tare. o sa fie niste 'sto-uri, o sa fie bagare-n seama, o sa te-ntrebe ce te-a mincat sa-ti faci supapele dar asa e pe forum, mai suportam si bobirnace. sint si oameni de specialitate care ar avea ceva de zis. Editat Noiembrie 7, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) Eu cred ca nu au vrut sa complice procesul de fabricare,gandind ca e de ajuns filetul de aluminiu. Am citit pe forumuri din afara ca multe pers cand isi cumpara motocicleta asta e primul lucru care il fac adica sa intareasca fileturile...si mai erau 2 pers care ziceau ca au lucrat 35 de ani la avioane cica cu helicoil si timesert si cica nu au avut probleme sa cedeze vreodata. ..daca imi iau kitul mai scap si cv colegi de la batai de cap Editat Noiembrie 7, 2013 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 stiu ca Helicoil is folosite in aviatie, dar una e cind il montezi in aluminiu 7075 si ai ditai bucata, alta cind il montezi in brinza aia din care e facuta chiulasa, mai ales ca nu ai mult material in jur. eu zic ca nu strica sa intrebi la service, poate gasesti chiar in Bucuresti pe cineva care a mai facut si poate sa te ajute, daca doar cu o recomandare. poate chiar scapi si mai ieftin. LE: mai gindeste-te la o faza, la mina e imposibil sa centrezi perfect bormasina si tarodul. nu zic ca n-o sa mearga, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Salutare frati Banditi! De ceva vreme ma intereseaza achizitia unei comuniste, dar fara sa ies din randul Banditilor.Astfel, cautand si cautand am gasit ceva, cred foarte interesant. As vrea o parere pro/contra, daca aveti placerea http://www.bikepics.com/pictures/451452/ Cum va pare aceasta idee? Se merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Arata bine acum depinde daca se si conduce bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Arata bine acum depinde daca se si conduce bine Ma gandesc ca sigur se schimba tot, nu mai esti singur, elimini partea cu lasatul pe o parte-mergi"drept", problemele ar fi : 1. Se poate omologa, home made sau trebuie sa montezi atasul la o firma specializata si sa-ti dea ceva documente? 2. Poate Banditul sa traga langa el sa zicem..200kg? 3. Sistemul de prindere-ma uit la Banditul meu si nu prea imi dau seama de unde sa agat; 4. Sistemul de franare-banuiesc ca se poate sa montezi o roata cu disc si etrier de la o moto similara si sa racordezi sistemul de franare la cel existent; Am vazut pe youtube ca sunt mai multe , dar de 1250. Ala sigur poate duce acesta sarcina, dar asta mic de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Pai gandestete ca sunt motociclete cu atas de 250 400cc nu cred ca asta ar fi o problema...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Salutare frati Banditi! De ceva vreme ma intereseaza achizitia unei comuniste, dar fara sa ies din randul Banditilor.Astfel, cautand si cautand am gasit ceva, cred foarte interesant. As vrea o parere pro/contra, daca aveti placerea http://www.bikepics.com/pictures/451452/ Cum va pare aceasta idee? Se merita? de ce intrebi niste straini ce sa-ti placa? dar... nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Salutare oameni buni! Ma uit pe geam si ma gandesc ca-i timpul sa trag motoreta pe dreapta in curand dar nu prea am multe variante unde s-o las peste iarna. As vrea sa stiu daca a apelat pana acum careva la parcarile subterane sau daca e mai bine sa o lasi la anumite service-uri moto unde fac si storage...sau poate este o idee mai buna sa o lasi la unu in garaj..contra cost normal..altfel nu prea se poate pe la noi. Voi cum procedati ? PS: sunt deschis si unor oferte, normal Numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.