Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru prelungire aripa fata vezi Louis 10009643/4/5 in functie de ce moto ai (30 euro, comanzi la Kronnau sau la altii care lucreaza cu Louis). Am asa ceva si face banii. In kit vine lipita cu banda dublu adeziva si asigurata cu patru surubele autofiletante. Eu am mai adaugat niste banda si am asigurat cu un singur surub cu piulita pe cantrul aripii, sufficient si mai discret. Initial nu i-am pus acel surub si era s-o pierd, s-a dezlipit de la vibratii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare pentru BANDIT KULT :

- portbagaj original cu prinderi si stop frana led

- top case SHAD 52L monochei cu perna spate si capac detasabil (se vopseste in culoare moto)

 

In stare foarte buna. Un singur drum folosite.

attachicon.gifpic1.JPG attachicon.gifpic2.JPG

attachicon.gifpic3.JPG attachicon.gifpic4.JPG

 

- portbagaj 50 euro

- top case 100 euro

 

Tel: 0763177900 cos

: 0729809604 vdf

 

 

S-au vandut la 150 euro.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, sunt incepator in cautare de moto, am gasit banditul asta : http://mercador.ro/oferta/vand-motocicleta-suzuki-bandit-IDKWN7.html#d2f00e2e02

e de 400 din `92, ce imi puteti spune de modelul asta? in alt topic vreo 2 persoane nu le recomandau pe astea de 400, de ce? habar nu am.

m-am gandit sa postez aici ca sigur gasesc pareri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darco> la banii astia arata bine, dar totusi gandeste-te la vechime... si la faptul ca este de 400cc la care nu se gasesc asa usor piese ca la una de 600cc

Sfatul meu - cauta una de 600cc si nu o sa-ti para rau. Din cate vad, piata acum a cazut tare... cred ca e posibil sa gasesti ceva ok la 1000-1200 euro.

 

PS Banditul de 600 este o moto foarte fiabila!

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=555560&selpic=1&zoom=1#foto

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=552128&selpic=1&zoom=1#foto

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-bandit-din-1996-549856.html

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piesele motorului nu se gasesc asa usor la bandit de 400 sau toate piesele pt el? e fiabil motorul asta de 400?

stiu ca 600le e foarte bun , dar am gasit vreo 3-4 variante de moto pana in 600 de e, si ma incanta foarte mult pretul, adica imi mai raman multi bani pt cauciucuri, kit lant, si alte chestii ce trebuiesc facute pe urma.

am gasit si niste gs-uri la pret bun, la alea ma gandesc ca nu ar fii problema cu piesele:

http://mercador.ro/oferta/suzuki-gs500-impecabil-ID1lD2j.html#e08c64f26b

http://www.tocmai.ro/suzuki-gs-500-1992-15145213.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic de-acum ca treaba o sa evolueze asa: cineva (de exemplu eu) o sa zica ca a vazut si auzit de destui Banditi de 400 cu probleme mari. Nu ca-s proaste, ci ca au avut proprietari care le-au luat ca motoare de forja un sezon-doua, fara schimb de ulei macar etc.

 

O sa vina altcineva care o sa se simta ofensat si o sa spuna ca a avut Bandit de 400 si a fost super ok.

 

Acuma, de unde o sa stii tu daca cel din anunt e din prima sau a doua categorie? Pai n-o sa stii decit daca-l vezi cu ochii tai. Dar chiar si-asa, daca esti la primul motor, e f usor sa iei o mare teapa. Fenomenul "ala l-a pornit si mergea brici, da' cumva cind l-am adus acasa s-a belit ceva stind in parcare" exista. E posibil sa te entuziasmezi si sa nu-i vezi defectele evidente, stii tu cum e cu dragostea la prima vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa e, e putin problema si ca nu ma prea pricep la motoare, o sa ma uit la el ca la televizor. ma ingrijora faptul ca majoritatea mi-ati spus ca nu o sa gasesc piese la un bandit de 400, cat despre faza cu forjatul e valabil pt toate modelele. chiar nu sunt siteuri prin ro sau magazine care sa aiba piese pt el?



proprietarii de bandit 400 sau cei care au avut, spuneti-mi si mie cum sta treaba, chiar sunt pornit pe motocicleta, e si rosie. ajutati-ma si pe mine ca sunt confuz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa zic ca nu e un model prea reusit dpv mecanic..il lasam seara dupa ce am fost la o plimbare si nu mai pornea a doua zi...probleme la carburatoare si de la astea strica bujiile si nici nu sunt scumpe peste 50 lei bucata..si mia bulit cuzinetii la o biela si binenteles ca si vibrochenul..da bine nu era modelul asta era modelul pt japonezi vc..cu variable valve control...si probleme la valve..mi sa mai stricat si senzorul de turatie..la alti CDI-ul...pe scurt sunt mai nereusite...pe cand cel de 600...apoi cel de 1200 nu-i gasesti vina..cum a facut Hitler tancurile.:-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, nu ma sperii din cauza puterii, nu sunt inconstient, o sa o iau pas cu pas.

nu ma incadrez cu banii la un bandit de 600, normal eram intre cb500 si gs500 dar am vazut anuntul asta si chiar mi-a atras atentia.

voi ziceti de rele, am vorbit cu un prieten care a avut, a facut vreo 10mii de km cu el, nu a avut probleme deloc, si mai vreo 2 persoane cu care am vorbit le lauda...

e bine totusi ca e modelul de europa asta din anunt, nu stiu ce sa mai zic, sunt asa intre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt cam 200 de km dus, deci 400 dus-intors, nu prea ma duc eu doar asa in plimbare.

oricum mi-am facut o lista cu ce sa verific, m-au mai ajutat niste colegi de forum de aici:

-pornirea la rece sa fie la sfert de cheie

-kitul de lant, vizual, sa nu fie ascutiti dintii.

-relatiul rotund

-furca sa nu curga

-cardu, furca nelovite

Editat de Darco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ce modificari are sa nu te doara capul la ITP (din poze pare sa nu aiba modificari)

verifica seriile cu cele din acte!

verifica macar ochiometric partea electrica; daca ai un multimetru verfica cat incarca

verifica starea furtunurilor si a cauciucurilor de pe la motor sa nu fie crapate, imbatranite

vezi daca treci cu motorul printr-o balta sa nu lase 2 dare paralele...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt cam 200 de km dus, deci 400 dus-intors, nu prea ma duc eu doar asa in plimbare.

Atunci de ce iti iei moto? :)

 

Kit de lant, anvelope, lichid frana, placute, baterie, etc. sunt consumabile. Costa ceva, insa mai bine e sa ai motorul si cadrul in stare ok:

- motorul ideal e sa o ia la sfert, insa nu e mare buba daca invarte un pic. Poate chiar sa moara prima oara. E carburator, temperaturile joase, bateriile obosite, benzina veche.

- verifica rezervorul de rugina.

- vezi cadrul/furca/jantele de indoituri, vezi ciclistica, sa nu danseze cand iei curba sau iei mainile de pe ghidon. (mie unul imi e frica sa iau mainile de pe ghidon si nu as face testul asta :) )

- motorul sa nu se auda ciudat la rece, sa aiba ulei (daca e sub nivel mult, deja iti dai seama cum a fost intretinut).

- sa porneasca usor si la cald.

- verifica incarcarea (de preferat sa ai un multimetru cu tine) si pui pe baterie si vezi ce zice.

- vezi instalatia electrica sa nu aiba modificari.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu, la banii aia nu cred ca juliturile-s beleaua. Chiar m-as astepta sa fie julit. Sa nu fie julit extrem pe dinauntru, asta-i beleaua.

 

Btw, nu stiu pe unde-a ajuns Banditul ala de 400 MUCI care-a trecut odata si prin Iasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Bandit de 400 si merge destul de bine asa ca nu mai aberati ca sunt stricacioase daca nici nu ati avut asa ceva. E destul de buna deoarece a mea e din 92 si anul trecut cand am duso la mecanic pentru o revizie completa nu ma asteptam sa scap doar platind manopera pe reglaje. Si treaba cu piesele e relativa in sensul ca piese se gasesc la Suzuki (absolut tot ce vrei) dar nu se gasesc prea multe la mana a doua, oricum daca te uiti pe net acum exista ebay si Amazon unde gasesti aproape orice.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/707871-bandit-600/

 

poftim.

 

parerea mea e ca mai bine bagi bani in timp in ea sa o faci cum iti place decat sa bagi bani sa o faci sa mearga.

@Ionut, poate ai avut tu noroc la un motor mai bine ingrijit. La service depinde si ce reglaje ti-au facut. Faza e ca sunt prea multi s-au plans de ele ca is stricacioase.

Chiar de au fost motociclete pe mana incepatorilor, forjatori, combinatori, eu nu am auzit bandit de 600 stricat sau de vanzare pe la dezmembrari cu motorul stricat(nu din cauza nui accident)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus "destul de bine" deoarece nu am testat eu toate motocicletele din lume de clasa B4 ca sa pot spune mai mult de atat, ideea e ca merge si nu te lasa pe jos.... altceva nu stiu ce sa iti spun, ca eu unu nu merg nici tare nici cu genunchii pe jos sau alte cele..... deci eu sunt multumit de ea si nici nu vreau altceva mai mare.

@Cosmin, cum adica depinde de ce reglaje? I-am facut verificare completa cum am spus, reglaj supape, curatare completa carburatoare, verificare distributie (care la anu tre schimbat lantul), verificare compresie, verificat cutie, sincronizare si restul nu le mai pun cauciucuri, furca fata si ce a mai fost...

Sau da poate am nimerit eu un B4 bine intretinut. Iarasi probabil B6 este mai fiabil dar nu le detin pe amandoua ca sa pot compara.

Doar ce vroiam sa spun e ca un B4 intretinut merge destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam orice motocicleta rezista mult si bine daca este folosita cum a fost conceputa si sa fie si servisata la timp

Ce zic colegii e ca astea mai mari accepta mai multe abuzuri si neglijari:))

App sa va prezint si noua mea ''adaugire'' la bandit defapt are un an...Ventilatoare pe radiator

post-73620-0-33246000-1391904978_thumb.jpg

post-73620-0-65654000-1391905011_thumb.jpg

post-73620-0-94706700-1391905108_thumb.jpg

Editat de alexdx09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Bandit de 400 si merge destul de bine asa ca nu mai aberati ca sunt stricacioase daca nici nu ati avut asa ceva. E destul de buna deoarece a mea e din 92 si anul trecut cand am duso la mecanic pentru o revizie completa nu ma asteptam sa scap doar platind manopera pe reglaje. Si treaba cu piesele e relativa in sensul ca piese se gasesc la Suzuki (absolut tot ce vrei) dar nu se gasesc prea multe la mana a doua, oricum daca te uiti pe net acum exista ebay si Amazon unde gasesti aproape orice.

nu mai vb tu care n-ai fost pe un 600 sau un miar...si te asigur euu..Sunt foarte prost facute.din multe puncte de vedere.

 

Cam orice motocicleta rezista mult si bine daca este folosita cum a fost conceputa si sa fie si servisata la timp

Ce zic colegii e ca astea mai mari accepta mai multe abuzuri si neglijari:))

App sa va prezint si noua mea ''adaugire'' la bandit defapt are un an...Ventilatoare pe radiator

tare..e buna inventia mai trebuie un ceas de temp la ulei sa vezi daca fac treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...