dark_lord86 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 incearca sa le scoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 incearca sa le scoti Pai rezolvasem. Mersi colegu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salutare banditi! Am scos si eu mobra acu vreo 2 sapt... a pornit la prima cheie, a-3-a invarteala de motor, dupa o pauza de aproape 7 luni Dupa care, am pus-o la punct. - schimbat ulei - schimbat bujii+filtru aer - curatat/reglat/sincronizat carbelitoare - revize furca (ulei simeringuri) - schimbat rulmenti jug - burdusit rulmentii la roti cu vaselina - montat toba Leo Vince SBK (pfuai ce frumos s-aude...imi mai trebe doar un dB-killer, just in case) - montat ungator Loobman (o sa va zic ce si cum lucra dupa 1 mai) - verificat cap coada: suruburi, jocuri etc... - placutele + lichidul de frana si aerisirea au mai putin in 1500 km/1an mai am de schimbat: - cauciuciuri - s-ar putea si bateria (asta de o am e din 2009 si nu bag mana in foc pt ea, sa vedem) Acum tehnic e giugiuc, estetic e binisor ... Maine ma duc la ITP...sper sa nu-mi faca probleme toba... chiar, are vreunu dintrre voi Leo Vince pe mobra? am si eu nevoie de un db-killer pana maine seara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Uitindu-ma la lista aia mi-e imposibil sa nu ma gindesc la conservarii care se smiorcaie ca trebuie sa-si schimbe cauciucurile. Auzi, 600 de lei toate 4, hotie la drumul mare! Chiar is curios daca zic ceva de toba. La Iasi la RAR (nu mai trec pe acolo pt. ITP in viata mea, de-acum avem service autorizat pt. ITP moto ) zicea Mitica ca atitta timp cit are E-ul ala gravat e ok. Editat Martie 28, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 da...m-a cam lovit revizia asta la buzunar, dar unele chestii ma vor tine 2-3 ani apropos, pe ceas, banditul meu a facut 59.0000 km Teoretic, E-ul ala te scapa din rahao....Leo V zice ca tobele astea ale lor sunt omologate/legale in E.U. atat timp cat mergi cu db-killeru' instalat... (sunt 2 tipuri de db killere, unul mai lejer, si unu mai sufocant) asa ca, sa fiu sigur, am imprumutat unul de la cineva si-l montez maine dim inainte sa merg la ITP. BTW, la nemtalai nu merge decat un singur tip de db killer, ala care sufoca mai mult. Oricum, daca nu s-au schimbat lucrurile intre timp, statia la care merg nu e dracu' in persoana, sa vedem ce face frate-miu, ca merge si el maine cu mine, si are un chopper cu tobe americanesti....a zis ca daca-l respinge da o fuga la mercerie si se intoare cu 2 "bureti" de sarma in fiecare toba Am auzit zvonuri cum ca astia de la RAR Buc te pun sa vii cu toba orginala la "prima inmatriculare", si n-ai cum sa scapi de ei, ca atunci cand faci carte unei mobre aduse de afara, esti obligat sa faci ITP la RAR....dar astea-s zvonuri, n-am patit-o pe pielea mea... Mai sunt zvonuri cum ca au inceput militienii bucuresteni sa stie ce e ala db-killer, si cum arata/suna toba fara el, si daca te opresc si nu-l ai la tine sa-l montezi, iti salta talonu'...dar tot asa, zvonuri si nimic concret. Se plangea un baiat de prin Oltenia ca a ramas fara talon ca i s-a parut militianului ca suna cam tare, pe un topic p-aici, dar n-am inteles daca avea toba omologata cu sau fara silencer, sau un burlan facut pe genunchi/ originala golita. Alta idee ar fi ca ii doare la basca si pe miltieni si pe RAR daca ai tu toba cu E si db killer, cica in omologare in RO e doar cu toba originala, si legea locala, e mai sus ca aia U.E.... dar plm, asa si cu oglinzile, ghidoanele, scarite, manete, semnale etc...aftermarket... Dracu stie! Oricum, merita o toba "de firma". se simte diferenta de sunet si greutate. s-aude B6-ele meu de zici ca e GSX1400, nu de tare, ci de gros/bass )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 E din carbon toba? Btw, ai o poza cu dB killerul ala mai silentios? Vreau sa-mi fac altul sau sa-l modific pe asta, eu m-am saturat de zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Garcea nu are voie sa-ti ia talonul ca asa vrea el decat daca este impreuna cu cei de la RAR si acestia zic ca e ceva in neregula. Si la ITP daca-l faci la sevice poti sa patesti ca mine sa-ti blocheze RARul ITPul prin calculator si trebuie sa astepti pana vin ei. Cand a venit inspectorul sau cum s-o chema nu tu frane nu tu lumini la serie, cauciucuri si toba s-a uitat.Ale mele erau stoc (au si poza de la omologare sau ITPurile anterioare la o adica) si neplacerea a fost ca l-am asteptat 40min. PS primul ITP l-am facut la RAR (pentru ca nu stiam alt loc) si tin minte ca era cineva cu o albinuta si numai ce la vazut la coada slujbasul si i-a spus ca o sa-l respinga din cauza tobei ca nu-i stoc (parca era carbon). Oricum cand achizitionezi o mobra trebuie sa treci pe la RAR cel putin pentru certificatul de autenticitate, si cu o toba care nu e stoc nu prea cred ca se obtine. Editat Martie 28, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 E din carbon toba? Btw, ai o poza cu dB killerul ala mai silentios? Vreau sa-mi fac altul sau sa-l modific pe asta, eu m-am saturat de zgomot. e din aluminiu uite silencerul ala mai sufocant: si uite-l si pe ala normal: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deviltry Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Meri fara grija, trece de ITP FARA probleme. Eu am facut cu SC Project pe ea (carbon, goala) in Bucuresti la Sama Paipera, si nu au zis nimic. Va mai strangeti pe undeva cu banditii? La un moment dat era pe la Arcul de triumf intalnirea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 a mers ca pe roate, nici n-a fost nevoie sa-l montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Pana la Yuasa, nu are nimeni un redresor moto?! Recunosc ca nu am avut interesul de a investi in asa ceva pana aqm, dar am inteles ca incarcarea peste valorile specificate (gen 0.6 A sau 1.6 A) pana la 20 A ( batranul redresor romanesc de pe la Dacii) + ceafa porc = o friptura in suc propriu. Bateria pe care o am este SAITO exact ceva specificata pe site-ul Louis pentru modelul WVA8, pe care o am de 2 ani. In prima iarna a stat pe motor si in casa si periodic la 2-3 saptmani mai porneam motorul pentru 10-15 min. Iara aceasta nu am mai pornit-o de loc, iar bateria a stat toata iarna in casa, in debara (temp ULTRAconstanta). Ceva sugestii! Unde as putea sa masor valorile releului de incarcare? Mi-e sa nu se fi dus si asta. Vreo parere despre asta: http://www.rombat.in/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/agm-fara-intretinere/item/root/rbx12-bs Aseara am asamblat-o pe a mea, maine o scot la tura numai, nu am cum sa spun nimic, doar ca sper sa tina. Pe motor am Yasa cu gel care a fost pe motor in 2008 la achizitie. Daca as porni saptamanal motorul, poate ar mai tine ,dar am zis ca si-a facut treaba si trebuie schimbata. Am zis ca ii dau o sansa si la Rombat, om vedea ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cum a venit weekendu s-a cam facut liniste... cu care ma vad pe la smaeb. Eu o sa vin perpedes sau cu motoreta de imprumut. Al meu mai are olea de aspteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 da' ce a patit man? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 pe la smaeb. Eu o sa vin perpedes e mai bine asa. nu cred ca vrei sa cari 2-3-4 ore tot echipamentul dupa tine. doar e targ de nunti, cati motociclisti or sa vina, era fara rost o garderoba macar pentru casti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 nu a patit nimic grav, dar banii nu am ajuns sa ii fac la imprimanta acasa, asa ca incet incet mai iau cate una alta. Poate ne vedem pe acolo astia de mai vb din cand in cand la un pahar de vorba ceva. Haida spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu care ma vad pe la smaeb. cu mine pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu mine pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona! cu un steag mare ROZ! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu mine pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona! macke, mai am numarul tau. Cand intru pe poarta te sun. restu dau eu de voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 1. Ne vedem sigur pe la SMAEB. 2. Mi-am luat inima in dinti si la indrumarea unei persoane cunosctoare (cel putin asa cred) am "completat" daca se poate spune asa, bateria (SAITO CTX9-BS care pare a fi tehnologie AGM) cu niste apa distilata, mai precis 6ml in fiecare din cele 6 compartimente. Asta in timp ce era pe redresor, iar acesta indica nivelul maxim de incarcare. Constatare imediata a fost ca acele tole sau despartitoarele dintre ele (niste dungute albe ca de plastic) s-au deformat ca si cum s-au topit. Apoi, acea cantiate de apa pe care am turnat-o a inceput sa bolboroseasca (chestie corecta pana la un punct). Dupa decuplarea redresorului a mai facut asa inca vreo 5 min (t=14.3V) dupa care a inceput sa scada treptat, stabilizandu-se la t=12.64V. Credeti ca am stricat-o? A mai facut cineva "experimente" electro-chimice? P.S: maine (re)verific tensiunile de la releu. Sper sa nu capat vesti (prea) proaste. Asta asa, ca sa va faceti o idee despre "the inside" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 lamele alea s-au deformat doar la suprafata(din ce stiu eu ele sunt asezate pana jos). Eu ti-am zis de atunci ca nu tine voltajul, adica scade(e oarecum normal), doar ca sunt de parere ca ar trebui sa ramana pe la 13 si ceva dupa ce ai scoso de la redresor(nici 12,64 nu e o valoare de speriat). Mai verifica in timp ce tensiune iti da motorul, in speta releul/regulatorul de tensiune. Spor si ne vedem la Smaeb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) marmotzell> cum este pana la urma? merge? Vin si eu cu o problema... am garda foarte jos si cand trec peste hopurile alea din cauciuc puse sa incetineasca masinile lovesc cu evacuarea. Cred ca lovesc in zona sagetii din imagine... Din acest motiv am pierdut si colierul original care facea prinderea la evacuare (si care era foarte ruginit). In poza apare prinderea facuta cu niste coliere mici (cred ca de teava de apa); acum mi-am gasit SH colierul respectiv si am remediat prinderea... Cand sunt singur pe moto, trec dar cand sunt cu pasager lovesc indiferent cat de incet merg. Ce sa fac? Editat Aprilie 2, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 dogbones mai scurte. cate 2 bucse in telescoape sa le intaresti umpic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 vad ca ai prima generetia de bandit. vezi daca mai poti sa intaresti amortizorul din setari. daca nu probabil ca tre sa te duci la un service, de preferabil care ca stie cu ce sa mananca treaba si sa iti modifici suspensia pt greutatea pe care o ai cand iei si pasagerul. Sau, si cred ca e cea mai buna solutie sa iti inlocuiresti amortizorul spate cu unu de 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Regleaza pretensionarea arcului spate. Mai strange-l, asta daca nu cumva este deja strans. Daca e strans e posibil ca arcul sa fie obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ag03xje Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 salut, Ma poate ajuta cineva? Am un BANDIT 600 N din 2001 si vrea sa schimb comanda electrica de pe ghidon, din partea dreapta (de unde pornesti/opresti si aprinzi farurile)! Pot sa pun o comada de BANDIT 650? Diiferenta este ca la 650 farul porneste automat iar la 600 are comutator pe comada din partea dreapta. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.