Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare banditi!

Am scos si eu mobra acu vreo 2 sapt... a pornit la prima cheie, a-3-a invarteala de motor, dupa o pauza de aproape 7 luni :eek:

Dupa care, am pus-o la punct.

- schimbat ulei

- schimbat bujii+filtru aer

- curatat/reglat/sincronizat carbelitoare

- revize furca (ulei simeringuri)

- schimbat rulmenti jug

- burdusit rulmentii la roti cu vaselina

- montat toba Leo Vince SBK (pfuai ce frumos s-aude...imi mai trebe doar un dB-killer, just in case)

- montat ungator Loobman (o sa va zic ce si cum lucra dupa 1 mai)

- verificat cap coada: suruburi, jocuri etc...

- placutele + lichidul de frana si aerisirea au mai putin in 1500 km/1an

 

mai am de schimbat:

- cauciuciuri

- s-ar putea si bateria (asta de o am e din 2009 si nu bag mana in foc pt ea, sa vedem)

 

Acum tehnic e giugiuc, estetic e binisor :P...

 

Maine ma duc la ITP...sper sa nu-mi faca probleme toba...

chiar, are vreunu dintrre voi Leo Vince pe mobra? am si eu nevoie de un db-killer pana maine seara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitindu-ma la lista aia mi-e imposibil sa nu ma gindesc la conservarii care se smiorcaie ca trebuie sa-si schimbe cauciucurile. Auzi, 600 de lei toate 4, hotie la drumul mare! :crack:

 

Chiar is curios daca zic ceva de toba. La Iasi la RAR (nu mai trec pe acolo pt. ITP in viata mea, de-acum avem service autorizat pt. ITP moto 36.gif) zicea Mitica ca atitta timp cit are E-ul ala gravat e ok.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...m-a cam lovit revizia asta la buzunar, dar unele chestii ma vor tine 2-3 ani

apropos, pe ceas, banditul meu a facut 59.0000 km :D

 

Teoretic, E-ul ala te scapa din rahao....Leo V zice ca tobele astea ale lor sunt omologate/legale in E.U. atat timp cat mergi cu db-killeru' instalat... (sunt 2 tipuri de db killere, unul mai lejer, si unu mai sufocant) asa ca, sa fiu sigur, am imprumutat unul de la cineva si-l montez maine dim inainte sa merg la ITP. BTW, la nemtalai nu merge decat un singur tip de db killer, ala care sufoca mai mult.

Oricum, daca nu s-au schimbat lucrurile intre timp, statia la care merg nu e dracu' in persoana, sa vedem ce face frate-miu, ca merge si el maine cu mine, si are un chopper cu tobe americanesti....a zis ca daca-l respinge da o fuga la mercerie si se intoare cu 2 "bureti" de sarma in fiecare toba :laugh:

 

Am auzit zvonuri cum ca astia de la RAR Buc te pun sa vii cu toba orginala la "prima inmatriculare", si n-ai cum sa scapi de ei, ca atunci cand faci carte unei mobre aduse de afara, esti obligat sa faci ITP la RAR....dar astea-s zvonuri, n-am patit-o pe pielea mea...

Mai sunt zvonuri cum ca au inceput militienii bucuresteni sa stie ce e ala db-killer, si cum arata/suna toba fara el, si daca te opresc si nu-l ai la tine sa-l montezi, iti salta talonu'...dar tot asa, zvonuri si nimic concret.

Se plangea un baiat de prin Oltenia ca a ramas fara talon ca i s-a parut militianului ca suna cam tare, pe un topic p-aici, dar n-am inteles daca avea toba omologata cu sau fara silencer, sau un burlan facut pe genunchi/ originala golita.

Alta idee ar fi ca ii doare la basca si pe miltieni si pe RAR daca ai tu toba cu E si db killer, cica in omologare in RO e doar cu toba originala, si legea locala, e mai sus ca aia U.E.... dar plm, asa si cu oglinzile, ghidoanele, scarite, manete, semnale etc...aftermarket...

Dracu stie!

Oricum, merita o toba "de firma". se simte diferenta de sunet si greutate. s-aude B6-ele meu de zici ca e GSX1400, nu de tare, ci de gros/bass :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garcea nu are voie sa-ti ia talonul ca asa vrea el decat daca este impreuna cu cei de la RAR si acestia zic ca e ceva in neregula. Si la ITP daca-l faci la sevice poti sa patesti ca mine sa-ti blocheze RARul ITPul prin calculator si trebuie sa astepti pana vin ei. Cand a venit inspectorul sau cum s-o chema nu tu frane nu tu lumini la serie, cauciucuri si toba s-a uitat.Ale mele erau stoc (au si poza de la omologare sau ITPurile anterioare la o adica) si neplacerea a fost ca l-am asteptat 40min.

PS primul ITP l-am facut la RAR (pentru ca nu stiam alt loc) si tin minte ca era cineva cu o albinuta si numai ce la vazut la coada slujbasul si i-a spus ca o sa-l respinga din cauza tobei ca nu-i stoc (parca era carbon).

Oricum cand achizitionezi o mobra trebuie sa treci pe la RAR cel putin pentru certificatul de autenticitate, si cu o toba care nu e stoc nu prea cred ca se obtine.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din carbon toba?

 

Btw, ai o poza cu dB killerul ala mai silentios? Vreau sa-mi fac altul sau sa-l modific pe asta, eu m-am saturat de zgomot.

 

e din aluminiu

 

uite silencerul ala mai sufocant:

 

10003609_662387317155820_740046022_o.jpg

 

 

si uite-l si pe ala normal:

 

1655169_662387320489153_1805050942_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meri fara grija, trece de ITP FARA probleme.

 

Eu am facut cu SC Project pe ea (carbon, goala) in Bucuresti la Sama Paipera, si nu au zis nimic.

 

Va mai strangeti pe undeva cu banditii? La un moment dat era pe la Arcul de triumf intalnirea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la Yuasa, nu are nimeni un redresor moto?! Recunosc ca nu am avut interesul de a investi in asa ceva pana aqm, dar am inteles ca incarcarea peste valorile specificate (gen 0.6 A sau 1.6 A) pana la 20 A ( batranul redresor romanesc de pe la Dacii) + ceafa porc = o friptura in suc propriu.

Bateria pe care o am este SAITO exact ceva specificata pe site-ul Louis pentru modelul WVA8, pe care o am de 2 ani. In prima iarna a stat pe motor si in casa si periodic la 2-3 saptmani mai porneam motorul pentru 10-15 min. Iara aceasta nu am mai pornit-o de loc, iar bateria a stat toata iarna in casa, in debara (temp ULTRAconstanta).

Ceva sugestii! Unde as putea sa masor valorile releului de incarcare? Mi-e sa nu se fi dus si asta.

 

Vreo parere despre asta:

http://www.rombat.in/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/agm-fara-intretinere/item/root/rbx12-bs

 

Aseara am asamblat-o pe a mea, maine o scot la tura numai, nu am cum sa spun nimic, doar ca sper sa tina. Pe motor am Yasa cu gel care a fost pe motor in 2008 la achizitie. Daca as porni saptamanal motorul, poate ar mai tine ,dar am zis ca si-a facut treaba si trebuie schimbata. Am zis ca ii dau o sansa si la Rombat, om vedea ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum a venit weekendu s-a cam facut liniste... :D cu care ma vad pe la smaeb. Eu o sa vin perpedes sau cu motoreta de imprumut. Al meu mai are olea de aspteptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe la smaeb. Eu o sa vin perpedes

e mai bine asa. nu cred ca vrei sa cari 2-3-4 ore tot echipamentul dupa tine.

 

doar e targ de nunti, cati motociclisti or sa vina, era fara rost o garderoba macar pentru casti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu a patit nimic grav, dar banii nu am ajuns sa ii fac la imprimanta acasa, asa ca incet incet mai iau cate una alta. Poate ne vedem pe acolo astia de mai vb din cand in cand la un pahar de vorba ceva. Haida spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu mine :D pe la 10 .. 10 juma sper sa fiu in zona!

macke, mai am numarul tau. Cand intru pe poarta te sun. restu dau eu de voi :ninja:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ne vedem sigur pe la SMAEB.

2. Mi-am luat inima in dinti si la indrumarea unei persoane cunosctoare (cel putin asa cred) am "completat" daca se poate spune asa, bateria (SAITO CTX9-BS care pare a fi tehnologie AGM) cu niste apa distilata, mai precis 6ml in fiecare din cele 6 compartimente. Asta in timp ce era pe redresor, iar acesta indica nivelul maxim de incarcare. Constatare imediata a fost ca acele tole sau despartitoarele dintre ele (niste dungute albe ca de plastic) s-au deformat ca si cum s-au topit. Apoi, acea cantiate de apa pe care am turnat-o a inceput sa bolboroseasca (chestie corecta pana la un punct).

Dupa decuplarea redresorului a mai facut asa inca vreo 5 min (t=14.3V) dupa care a inceput sa scada treptat, stabilizandu-se la t=12.64V.

Credeti ca am stricat-o? A mai facut cineva "experimente" electro-chimice?



P.S: maine (re)verific tensiunile de la releu. Sper sa nu capat vesti (prea) proaste.



Asta asa, ca sa va faceti o idee despre "the inside"

post-19222-0-17629500-1396293602_thumb.jpg

post-19222-0-53864500-1396293614_thumb.jpg

post-19222-0-84100600-1396293649_thumb.jpg

post-19222-0-69691500-1396293663_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamele alea s-au deformat doar la suprafata(din ce stiu eu ele sunt asezate pana jos). Eu ti-am zis de atunci ca nu tine voltajul, adica scade(e oarecum normal), doar ca sunt de parere ca ar trebui sa ramana pe la 13 si ceva dupa ce ai scoso de la redresor(nici 12,64 nu e o valoare de speriat). Mai verifica in timp ce tensiune iti da motorul, in speta releul/regulatorul de tensiune. Spor si ne vedem la Smaeb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marmotzell> cum este pana la urma? merge?

 

Vin si eu cu o problema... am garda foarte jos si cand trec peste hopurile alea din cauciuc puse sa incetineasca masinile lovesc cu evacuarea.

Cred ca lovesc in zona sagetii din imagine...

Din acest motiv am pierdut si colierul original care facea prinderea la evacuare (si care era foarte ruginit). In poza apare prinderea facuta cu niste coliere mici (cred ca de teava de apa); acum mi-am gasit SH colierul respectiv si am remediat prinderea...

 

Cand sunt singur pe moto, trec dar cand sunt cu pasager lovesc indiferent cat de incet merg.

Ce sa fac?

post-50815-0-89771400-1396440538_thumb.jpg

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca ai prima generetia de bandit. vezi daca mai poti sa intaresti amortizorul din setari. daca nu probabil ca tre sa te duci la un service, de preferabil care ca stie cu ce sa mananca treaba si sa iti modifici suspensia pt greutatea pe care o ai cand iei si pasagerul. Sau, si cred ca e cea mai buna solutie sa iti inlocuiresti amortizorul spate cu unu de 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Ma poate ajuta cineva?

 

Am un BANDIT 600 N din 2001 si vrea sa schimb comanda electrica de pe ghidon, din partea dreapta (de unde pornesti/opresti si aprinzi farurile)!

Pot sa pun o comada de BANDIT 650? Diiferenta este ca la 650 farul porneste automat iar la 600 are comutator pe comada din partea dreapta.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...