Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

foarte frumos a iesit! (ca nou)

cat te-a costat? Intreb fiindca eu in primavara am zis ca e mai ok sa-l vopsesc si m-a costat 250 lei (negru perlat)

150 lei, cu Polish 3m, holograma, luciu si zgarietura

 

si dracia aia de eticheta de ce nu ai dat-o jos ?

Sincer acum am observat, o sa o dau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare , vand Suzuki Bandit 1200 S an 1996 stare excelenta , Toba BOS (cunoscatorii stiu ce face ), amortizor spate gsxr 1000 k8 , trage superb. 2000 euro negociabil.Timisoara , 0765270884

...cu ceva poze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut din nou.

 

revin cu problema mea cu indicația de neutru (/index.php?/topic/35616-banditmania/?p=3768891 ) după ce am studiat teoretic problema și am descoperit pe forumuri că este o bubă destul de frecventă la 650 K7 am început sa desfac și să măsor

 

am început cu sezorul de cric la care sincer nu am avut ce să-i fac în afară de masurători fiind incapsulat (@gn77b: tu ai zis că ai umblat la el?) post-11611-0-38726300-1406281676_thumb.jpg

am trecut la sezorul din cutie: post-11611-0-63273900-1406281803_thumb.jpg și ăsta este încapsulat dar parcă mai ai ceva de măsurat și verificat la el.

 

din păcate tot măsurând am descoperit că, așa cum zicea și KMIHAI, atunci când se încălzește jucărica incepe și nu mai citește bine neutrul. pentru celelalte trepte citirea este corectă (d-aia îmi indica corect trepta de viteză nu si neutrul). din schemă se pare că sunt 2 in 1 adică neutrul este un contact magnetic iar indicația de treaptă este cu rezistență variabilă. post-11611-0-43353800-1406282024_thumb.jpg

 

acum nu aș prea avea chef de surubăreală dar aș încerca înainte să dau 60 de euro să-mi bag nasul și să văd dacă se poate face ceva.... parcă KMIHAI tu ai zis că l-ai desfăcut... ceva sfaturi, poze?

 

 

 

în altă ordine de idei am fost suficient de deștept și de puternic încât să rup urechiușa de la scărița stângă: post-11611-0-88526300-1406282423_thumb.jpg

are cineva idee unde pot să sudez estetic chestia asta? ...aluminiu sau antimoniu ce naiba e? sau a vazut cineva pe la dezmembrări una?

 

 

numai bine!

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se sudeaza la TIG aluminiu. In Bucuresti nu stiu, dar daca sapi un pic sigur gasesti. La ce ai tu acolo, max 30 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ziceam ca a demontat Macke si e un senzor reed acolo. Acuma, teoretic se poate intimpla si acolo ce au avut KMIHAI si altii, sa fie problema la contactele cu firele. O varianta ar fi sa-l dezactivezi (sa-l fortezi in pozitia normala) si sa mergi cu ea sa vezi daca se schimba ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al tau va avea 120 de cai..Sigur

De ce vorbesti fara sa cunosti situatia?

» Post actualizat in 27 Jul 2014 16:47

De ce vorbesti fara sa cunosti situatia?

uitate un pic la testele care s-au facut pe la nemti pe diferite evacuari , vezi un pic ce inseamna o toba bos (atentie un bos omologat de 300 e nu un burlan gol sau altceva) pe banditul de 1200 din prima generatie plus carburatie reglata perfect plus o respiratie mai buna si s-ar putea sa treci de valoarea aia sa nu mai vorbim de un vater reiner kit sau un dale walker. Banditul asta despre care stii tu multe ridica botul din gaz in a III-a cu raportul de pinioane stoc, ma indoiesc ca al tau face la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10.000 km in 17 zile pe B6 POP 2001, cu mandra pasagera, coburi laterale, topcase si juma de drum cort+saltele prinse de topcase.

Consum: 5.5 la 160 km/h constant pe Autobahn, 4.8-5 la 130 km/h pe Autostrazi... 4.5 la 90-110 km/h pe DN-uri si E-uri. Gume de touring duse la capat si chiar putin topite pe margini in serpentine largi

Absolut nicio buba...a mers ceas! Mai are cateva sute de km si implineste 70.000, pe ceas.

 

Declar mobra asta GENIALA!

 

Daca ma intreaba careva ce mobra recomanzd pt touring: BANDIT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ati revenit si felicitari pentru luna de miere de vis!

 

In cateva zile plecam si noi la plimbare, intr-o tura de numai 3.500 km prin Grecia. In timp ce configuram traseul am descoperit un drum senzational, in centrul Greciei, prin munti. un fel de drum de tara (asfaltat in anumite zone si praf/pietris in restul zonelor) o singura banda, fara marcaje...

 

post-35709-0-95604800-1406542803_thumb.jpg

 

post-35709-0-41298700-1406542832_thumb.jpg

 

Sambata dimineata ne punem in miscare si, preconizam ca ne intoarcem candva intre 15-22 august.

Doua motociclete (Bandit 650 - 2005 si Monster 600 - 1999), aprox. 3.500 km, 2-3 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ture faine baieti... La mai multe!

 

@motorocker - sa schimbata ?

@cosmin - Ma bucur sa vad ca dupa atata timp nu ai dat banditul :).

 

Eu nu apuc sa fac una din asta anu asta... :(( .

Poate la anul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum nu aș prea avea chef de surubăreală dar aș încerca înainte să dau 60 de euro să-mi bag nasul și să văd dacă se poate face ceva.... parcă KMIHAI tu ai zis că l-ai desfăcut... ceva sfaturi, poze?

 

pai la mine lipitura intre fir si pin se dezlipise si cand se incalzea siliconul acela alb pus peste fire nu mai facea contact senzorul meu era diferit daca te uiti la pozele care le-am pus la vremea aceea dar principiul cred ca e la fel.

eu zic sa incerci sa-l repari singur inainte de a arunca 60euro.nimic nu garanteaza ca la ccel nou nu va aparea aceasi problema.aparent au un "bug" de fabricatie.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, o mică problemă am și eu: am făcut vreo 70 km de autostradă, mers foarte bine și fără probleme. Tras pe dreapta și stat 30 minute. Nu a mai avut putere să pornească. Dat curent de la mașină preț de o țigară și a pornit. Mers încă 60 km fără probleme și am oprit iarăși. S-a repetat problema. Încă 10 minute curent de la mașină și am mai făcut 10 km și m-am oprit peste noapte. Părerea mea e că nu bateria e de vină. Pare o chestie de încărcare. Voi ce părere aveți? Moto este gsf400 din 91....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi pare incarcarea... verifica si mufele la releu...

din cate am auzit exista situatii cand se pot defecta si acumulatorii (se desprinde ceva inauntru) si face similar dar este o situatie rara...

 

Eu zic ca e ori releul (mufe, fire, releu), ori bateria...

 

Ai incercat sa o pornesti impinsa? Motorul fiind cald cred ca pornea relativ repede impins.

 

 

PS Mie mi-au furat la o moto releul... si nu stiam de ce nu incarca :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce vorbesti fara sa cunosti situatia?

» Post actualizat in 27 Jul 2014 16:47

uitate un pic la testele care s-au facut pe la nemti pe diferite evacuari , vezi un pic ce inseamna o toba bos (atentie un bos omologat de 300 e nu un burlan gol sau altceva) pe banditul de 1200 din prima generatie plus carburatie reglata perfect plus o respiratie mai buna si s-ar putea sa treci de valoarea aia sa nu mai vorbim de un vater reiner kit sau un dale walker. Banditul asta despre care stii tu multe ridica botul din gaz in a III-a cu raportul de pinioane stoc, ma indoiesc ca al tau face la fel.

Am momentan in curte 4 bandite si unul de 1250 dar la cele de 1200 pana nu umbli la carburatie e lucru in zadar..tobe am 4 Giannelli mivv leo vince si un arrow..DIFERENTA sunetul dimpotriva merge putin mai prost datorita gazelor evacuate prea repede..iar filtru sport fata de cel original nu iti face decat bujiile foarte albe..totul este in carburi cand bagi kituri de jigloare atunci se schimba.dar poate al tau e diferit BOSS..Orice bandit de 1200 se ridica intro roata in a 3-a din ambreaj...sa vi cu al tau sa vad daca se ridica in a 2-a din acceleratie..mai surubareste pe la ele si pe urma mai povestim..

» Post actualizat in 02 Aug 2014 19:26

Am momentan in curte 4 bandite si unul de 1250 dar la cele de 1200 pana nu umbli la carburatie e lucru in zadar..tobe am 4 Giannelli mivv leo vince si un arrow..DIFERENTA sunetul dimpotriva merge putin mai prost datorita gazelor evacuate prea repede..iar filtru sport fata de cel original nu iti face decat bujiile foarte albe..totul este in carburi cand bagi kituri de jigloare atunci se schimba.dar poate al tau e diferit BOSS..Orice bandit de 1200 se ridica intro roata in a 3-a din ambreaj...sa vi cu al tau sa vad daca se ridica in a 2-a din acceleratie..mai surubareste pe la ele si pe urma mai povestim..

This Bandit's a beast! Replaced the stock exhaust, re-jetted the carbs and put on some K&N air filters, this has added another 15-20 hp by my guess. Another guy who'd done the same mods said his dyno'd out at 127 hp.

Dynojet stage 1..doar modificari in carburator de la 7 la 10 hp

Dynojet stage 2..modificari in carburator si neaparat filtre sport K&N de la 15 la 20 hp

Dynojet stage 3..modificari in carburator neaparat filtre sport si toba sport ..iti urca pana la 30 de cai...nimic nu iti da putere fara un plus de benzina si aer(turbina) dar deja e prea mult cunoscatori o stiu...

as vrea sa-i stiu si eu pe cunoscatorii aceia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Aceasta patanie face parte din seria "cine face ca mine, ca mine sa pateasca", a.k.a. Banditu nu-i facut pentru enduro :rusinica: :rusinica:

Locatie: Basca Chiojdului

Destinatie: Nehoiu

Traseu: forestier

Rezultat: abandon + infundatura toba - oglinda dreapta

Senzatie: nu poate fi descris intr-un limbaj adecvat minorilor. As face-o o data pe zi (daca nu mi-as bate joc de motocicleta).

post-19222-0-47425100-1407012883_thumb.jpg

post-19222-0-50866400-1407012900_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marmotzell, am patit-o si eu pe drumul dintre Pensiunile Izvorul Muntelui si Durau (pe de-a dreptul, nu roata), de am ajuns mort de maini si spate. Isi faceau cruce enduristii (era o adunare in Durau), cica mai venise 3 pe drumul ala si au zis ca niciodata in viata :)).

Ce e drept, nu l-am trantit, si mai mult ca sigur deoarece ma dadusem cu fundul de pamant cu nici o luna inainte pe un drum mult mai rau, la 5km/h, rezultand in capacul de la magnetou spart, uleiul curs si intors acasa pe platforma. Dar eu consider ca Banditul e genial, poate daca am alege cauciucuri mai "cramponate", ar merge si pe soft-enduro, problema cea mai mare sunt anvelopele, care nu ofera tractiune suficienta. Bine ca s-a terminat cu bine (si fara platforma).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...